Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide
![]() ![]() ![]() |
Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide
KeO |
![]()
Post
#1471
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 441 Joined: 30 March 06 From: Sibiu ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1982
|
|||
offspring |
![]()
Post
#1472
|
Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 10 March 11 From: Ilfov city ![]() |
329. Am urmatoarea nelamurire. Ieri si azi masina nu a vrut sa porneasca "cum trebuie", am asteptat sa se instinga toti martorii, am dat de cheie si nimic. Nu s-a invartit, nu s-a auzit nimic. Am zis ca este electromotorul si ca m-a lasat exact cand aveam nevoie de masina.. dar.. dupa actionearea fazea lungi, a pornit ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat.
De la alta sursa, am inteles ca a ramas releul blocat si de aceea nu a pornit. Intrebarea era, daca trebuie sa schimb releu sau orice alt lucru care conduce la comportamentul asta? Intreb..nu le am cu mecanica.. Multumesc! |
--------------------
Honda VIII
Civic 1.8
2009
|
|
cgc64 |
![]()
Post
#1473
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 30 December 09 From: Constanta ![]() |
330.am o problema.cand bag in viteza a 3 a se aude un clonc sub masina,chiar sub levier.m=am uitat sub masina,bucsa e ok,bieleta antirasturnare e schimbata acum o saptamana.interesant e faptul ca face asa numai in mers,pe loc e ok.astept pareri.
|
--------------------
dacia
sandero laureate
2016
|
|
mecanicosu |
![]()
Post
#1474
|
![]() Membru Group: Members Posts: 296 Joined: 6 January 12 From: Tecuci jud Galati ![]() |
331. Sall astazi am facut-o de oaie , mi s-a rupt cureaua de distributie In mers
![]() PS: am dat capacul jos pentru a vedea tachetii |
--------------------
Dacia
Solenza Clima cu apucături de bmw
2004 Prima Dacie care i-a readus pe Romani In randul Europenilor :)
|
|
neacsugabrie |
![]()
Post
#1475
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 4 September 11 ![]() |
332.Salut.Am fost chemat de un amic sa-l remorchez caci solenza lui s-a oprit din mers.Am dus masina la o ruda de a lui si am inceput verificarile.Simptome:masina porneste imediat,motorul merge rotund cca 3-5 secunde apoi incepe sa trepideze si se opreste.Daca dau iar la automat porneste imediat.Am verificat toate mufele,wd 40,curatat senzor turatie,motoras pas cu pas,la fel.Daca incerc sa accelerez se tureaza pentru maxim o secunda apoi incepe sa trepideze si da mici rateuri pe admisie,cand iau piciorul de pe acceleratie,sta la cca 850 ture mers perfect rotund dar max 5 secunde apoi se opreste.Am luat de pe a mea corp clapeta si aprinderea,fara rezultat.Banuiesc problema cu pompa de benzina avnd in vedere faptul ca daca pun contactul de trei patru ori parca sta motorul mai mult timp pornit,dar n-as muncii in zadar (caci nu are capac de vizitare) si masina este greu de adus acasa (se afla intr-un sat aflat in varful unui deal,intr-o zona mai greu accesibila)
Pareri?! This post has been edited by neacsugabrie: 13 Apr 2014, 17:10 |
--------------------
dacia
solenza
2003/scala Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza. |
|
kingviper |
![]()
Post
#1476
|
![]() - Group: Members Posts: 301 Joined: 4 May 08 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
Baieti, as vrea sa stiu ce diametru aveti la teava din capat de la toba finala, teava finala ca sa spun asa.
Astept sa spuneti si de la toba originala sau chiar si de la cea inlocuitoare, daca a fost inlocuita. Vreau sa ma conving de o chestie ca am vazut solenza cu teava subtirica foc, cam ca cea de logan, iar eu aveam teava mai groasa, diametru de 40mm. |
--------------------
Dacia
Solenza
2005, Confort
- B 4* ***
|
|
i96nds |
![]()
Post
#1477
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
329 -- offspring, vezi ca e un contact la electromotor ce trebuie curatat si pus la loc. Nu cred ca are legatura cu relee si faruri.
Cauta pe aici pe forum cum se curata. 332. Pare plauzibila asta cu presiunea insuficienta in rampa de injectie - dar nu poti dovedi decat cu un manometru - putin probabil sa ai de unde sa faci rost... Eu zic sa scoti rezervorul si vezi ce gasesti. Poate mai vin si alte pareri - nu stiu ce se intampla cand se defecteaza canistra de carbon - cauta pe aici eventual. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
bogdanmardare |
![]()
Post
#1478
|
Un membru Group: Members Posts: 706 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
@kingviper: la mine are 40 mm. Toba finala este Cowell (asa era si cea cu care a venit masina), schimbata in service Dacia.
|
--------------------
Dacia
Sandero
2016 0.9 TCe
- B 63 ***
|
|
kingviper |
![]()
Post
#1479
|
![]() - Group: Members Posts: 301 Joined: 4 May 08 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
Intreb pentru ca am schimbat-o la Stelco si are 38mm diametru aproape de gulerul ala final, iar spre toba, unde este usor cotita are 36mm, dar am mai vazut si alta masina cu aceeasi teava subtirica, posibil sa fie tot Stelco.
Cea de Cortubi pe care am avut-o tot 40mm are acolo si ma gandesc ca totusi nu era pusa degeaba de 40mm sa nu stranguleze evacuarea. Tot traseul e pe teava groasa, numai bucata aia finala e pusa mai subtire si parca nu imi place cum merge ... Nu stiu cum de nu am bagat de seama atunci, am vazut abia cand am scos toba din masina sa o las la tara, ca teava aia e mult mai subtire. This post has been edited by kingviper: 14 Apr 2014, 09:12 |
--------------------
Dacia
Solenza
2005, Confort
- B 4* ***
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#1480
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
332. Pompa de benzina. Si ca sa nu muncesti degeaba, mai cauta vreo doua O-ring-uri sa le pui pe stutul pompei. Se mai intampla de la debit sa iti impinga pompa afar de pe o ring sau o ringul la baza stutului si sa piarda presiune(am mai explicat aceasta problemape forum). Daca vei analiza locasul unde intra stutul si capacul ansamblului, vei vedea ca ori ai nevoie de un adaos sa iti tina pompa impinsa mai sus, ori mai multe o-ring-uri pe stut. Se poate sa fie aceasta problema si sa nu schimbi pompa. Sau daca e pompa si totusi o schimbi, tine cont de ce ti-am spus.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
GabrielBraila |
![]() ![]()
Post
#1481
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 8 April 14 From: Braila Romania ![]() |
333- -Am si eu o problema
![]() -Initiam am crezut ca o fi ramas fara benzina , am bagat 5 litri, nu a pornit deloc , am incercat sa o pornesc trasa dar fara succes ! -Dupa o ora , masina porneste foarte greu , sta pornita cca. 10 sec , dar in acest timp motorul nu raspunde la acceleratie , dupa care moare iarasi ! -Ce credeti ca ar putea fi ? Va rog , un sfat , sunt terminat credeam ca in sfarsit ma pot bucura si eu de ea ![]() This post has been edited by GabrielBraila: 15 Apr 2014, 08:55 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BR [B]"Nu incerca sa mergi mai repede decat poate ingerul tau sa zboare !"[/B][I]
|
|
kingviper |
![]()
Post
#1482
|
![]() - Group: Members Posts: 301 Joined: 4 May 08 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
334. Ce diferente sunt intre o toba cu finala de 43cm si 50cm lungime?
Am montat la Stelco si cand am ajuns la tara si am comparat cele doua finale, am vazut ca pe masina era de 50cm lungime iar ce au pus ei este de 43cm. Am sunat la ei si in permanenta imi spun ca asa sunt omologate ca nu e nici o problema asa cum e acum, dar tot tobe facute de ei am comparat si in targ si una e de 50cm, alta de 43cm. Banuiesc ca nu era pusa degeaba de 50cm lungime din fabrica. Cand am spus ca cu asta de 43cm mi se pare ca huruie mai tare la turatii mari decat aia veche, mi-a spus ca asa e normal, ca aia nu mai avea nici vata, nici sitele intregi, etc. Ce mi-au pus acum e cu toba finala cu tot cu cotul care trece peste puntea spate, nu e varianta care se imbina aproape de toba finala, cu toate acele coturi pe traseul intermediarei. |
--------------------
Dacia
Solenza
2005, Confort
- B 4* ***
|
|
bogdanmardare |
![]()
Post
#1483
|
Un membru Group: Members Posts: 706 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
334. Cred ca finala de 43 cm este modelul pentru Solenza Euro2. Aceea are toba si intermediara, finala poate fi mai scurta. La Euro3, fara toba intermediara apare necesitatea unei tobe finale mai lunga pentru amortizarea satisfacatoare a zgomotului. Masor diseara tobele finale si la Euro2 si la Euro3 (ambele de uzina), iti spun ce am gasit.
This post has been edited by bogdanmardare: 23 Apr 2014, 20:16 |
--------------------
Dacia
Sandero
2016 0.9 TCe
- B 63 ***
|
|
kingviper |
![]()
Post
#1484
|
![]() - Group: Members Posts: 301 Joined: 4 May 08 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
Abia astept masuratorile.
Multumesc pentru raspunsuri! Cert e ca cu asta huruie de zici ca decoleaza un avion cu elice de pe plafonul masinii, chiar si la 110-120 km/h. |
--------------------
Dacia
Solenza
2005, Confort
- B 4* ***
|
|
bogdanmardare |
![]()
Post
#1485
|
Un membru Group: Members Posts: 706 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
334. Ambele tobe au 43 cm.
![]() Am verificat, cea E3 nu are decat o teava ce porneste din catalizator, trece transversal pe deasupra puntii spate si se opreste in finala. Este toba originala a masinii (43.000 km). Cea E2 are si toba intermediara (Stelco, schimbata acum 2 saptamani ![]() Si la mine apare o rezonanta dupa intre 3000 - 3500 rpm. This post has been edited by bogdanmardare: 23 Apr 2014, 20:17 |
--------------------
Dacia
Sandero
2016 0.9 TCe
- B 63 ***
|
|
kingviper |
![]()
Post
#1486
|
![]() - Group: Members Posts: 301 Joined: 4 May 08 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
334. Pe traseul evacuarii de E3 are si o butelie ca un bob de orez mai lung pe intermediara, imediat dupa ce se leaga de catalizator, la vreo 10-15 cm distanta de acesta
![]() Saptamana viitoare ma reprogramez pentru schimb, imi va inlocui traseul complet, ca actuala are imbinarea dupa puntea spate, nu aproape de toba finala la 10cm de aceasta. Cert e ca sunt putin confuzi cei de la Stelco, ca initial spuneau ca toate sunt de 43cm lungime (tobele finale) dar le-am spus ca in Autovit am comparat doua tobe finale produse de ei, una era de 43cm, cealalta 50cm si cu trasee diferite, cea de 43cm se imbina inainte de puntea spate, cea de 50cm se imbina aproape de toba finala. L-am pus pe domnul de la service sa masoare finala de pe celalalt traseu si are 50cm asa cum era pe masina iar pana atunci se cam suparase ca tot incercam sa ii explic situatia, cu comparatia tobelor produse de ei cu lungimi diferite. Traseul original m-a tinut pana aproape de 75000 km. Am schimbat complet ca oricum nici intermediara nu mai rezista prea mult si cu carpeala nu avea rost sa ma chinui. |
--------------------
Dacia
Solenza
2005, Confort
- B 4* ***
|
|
mecanicosu |
![]()
Post
#1487
|
![]() Membru Group: Members Posts: 296 Joined: 6 January 12 From: Tecuci jud Galati ![]() |
335. Stiti cumva daca gulerul din spatele fuliei de la arborele cotit se poate schimba ,la mine sa rupt o bucata mai mare din buza de la guler,si nu as vrea sa intre imputitati la cureaua de distributie.O parere ar fi bine venita
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima cu apucături de bmw
2004 Prima Dacie care i-a readus pe Romani In randul Europenilor :)
|
|
dannygambino |
![]()
Post
#1488
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 28 January 10 From: Bucuresti ![]() |
336. salutare, de ceva timp am observat ca dupa ce se incalzeste motorul (aproape de pornirea gmv) face figuri relantiul (tremura si parca da sa moara pentru 1-2 secunde ). am curatat corp clapeta, mpp si nici o schimbare. oare sa se fi dus dracu mpp (din nou)?
ca sa ma fac inteles pe deplin, in sarcina nu intrerupe nu face nici o figura, dupa ce scoti din viteza si logic nu mai calci accleratia, acul turometru cade de tot 1-2 secunde si se simte si tremuratul ala clasic de cum ar da sa moara, dupa care revine la turele normale (approx 800) si nu mai face nimic pana data urmatoare cand o scot pe liber |
--------------------
dacia
solenza
2003 confort
|
|
urdavid |
![]()
Post
#1489
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 11 August 12 ![]() |
337. Masina intrerupea in turatiile joase, am dus-o la service, i-a schimbat bujiile, cele vechi erau fisurate, au pus NGK 2756 BKR6E-11 (60 de lei), acuma nu stiu daca is bune sau cat or tinea,da parca in turatiile joase se simt ceva mai bine, important ii ca masina mere bine,.
Au pus-o si pe tester (la insistenta mea) si mio dat ceva eroare: traseul senzorului MPA este intrerupt sau face scurt circuit, se atinge cu alt fir, care ii ala? Multumesc This post has been edited by urdavid: 6 Jun 2014, 21:04 Attached thumbnail(s) 03062014_dfv001_.jpg ( Size: 695.48k ) Number of downloads: 500 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BH 82 UGD
|
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#1490
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.182 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Cum se cheama bucata asta intermediara dintre rezervor si conducta de la busonul de benzina? Mi s-a fisurat si picura benzina.
Attached thumbnail(s) Fotografie_1253.jpg ( Size: 1.15mb ) Number of downloads: 403 |
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
nikuniku |
![]()
Post
#1491
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
338
un simplu furtun,dar nu de orice fel,trebuie sa reziste la benzina,daca nu gasesti la magazin,cauta pe la dezmembrari dar atentie sa nu fie si ala fisurat,chiar daca este mai lung tai din el, This post has been edited by nikuniku: 5 Jul 2014, 23:01 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#1492
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.182 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
am gasit un topic cu produsul - e un racord gura umplere rezervor, cod: 6001546346. Maine il caut!
|
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
valentin2288 |
![]()
Post
#1493
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 27 October 13 From: Ploiesti ![]() |
339.Salutare. Problema este in felul urmator. Motorul in sarcina mergea intrerupt, am scos mufa EGR de aproximativ 1 luna si problema aceasta s-a rezolvat. Acum a aparut alta, la ralanti ,doar la cald(am ceasuri de logan - cand temperatura trece de 2 linii) motorul intrerupe si tremura. turometrul este constant -850rpm fara nici o oscilatie. Daca accelerez un pic sa ajung la 900-950rpm tremuratul dispare. Ma gandesc sa nu fie vreo problema la pompa, injector.EGR posibil blocat deschis? am demontat cele 3 suruburi dar nu am putut sa scot afara partea care intra in motor. Repet, doar la ralanti si la cald.Multumesc.
|
--------------------
Solenza / Corsa /
1.9D / 1.0-12V /
05 / 99
- PH10LNT / PH14EWS
|
|
10tacl3 |
![]()
Post
#1494
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 18 December 09 ![]() |
340 Salut! Am o intrebare, daca nu imi afiseaza ceasul de bord mereu viteza, dar kilometrajul il inregistreaza si atunci cand nu functioneaza ceasul, ce problema ar fi? captorul de viteza?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003
- CL-03-AMX
|
|
edy99 |
![]()
Post
#1495
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 703 Joined: 7 June 11 From: Constanta (CT) - Petrila (HD) ![]() |
340. nu, e bordul cu probleme
|
--------------------
Dacia Solenza Scala;
Renault Laguna 2 Initiale Paris;
2003 / 2003;
- XX XX DOD_XX XX LOL 100% adrenaline
|
|
10tacl3 |
![]()
Post
#1496
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 18 December 09 ![]() |
340 Alta zi, alta supriza...merge motorul usor sacadat (balbait) intre 2000 si 2800 de turatii. Am schimbat bobina(cea originala era crapata peste tot) fisele si bujiile si tot acelasi comportament este. Mentionez ca in acceleratie se comporta bine...
This post has been edited by 10tacl3: 15 Jul 2014, 18:40 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003
- CL-03-AMX
|
|
maru |
![]()
Post
#1497
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
340. verifica bujiile si injectoarele
This post has been edited by maru: 15 Jul 2014, 20:48 |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
10tacl3 |
![]()
Post
#1498
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 18 December 09 ![]() |
sunt noi fisele, bujiile...am curatat injectoare si rampa injectoare...capacul la rezervor nu reusesc sa-l desfac ca sa scot pompa de benzina sa-i curat sita.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003
- CL-03-AMX
|
|
buntom |
![]()
Post
#1499
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 220 Joined: 4 May 11 From: Bucuresti,Militari ![]() |
341. Câteodată mașina se înfrânează, motorul trage greu de zici ca trag un tir după mine, iar pedala de frână este mai tare decât de obicei. Faza nu durează mult, max 1 km după care mașină își da drumu, parca e împinsă de la spate. La ITP mi s-a spus ca repartitorul de frână este blocat, el sa fie? Am plăcute, saboți, garnituri și pistonase noi
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala dec. 2004 "When in doubt... C4"-Jamie Hyneman
LG Optimus G ex. Samsung Wave 723 cu Bada 2.0, |
|
maru |
![]()
Post
#1500
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
341. nu are treaba repartitorul (limitatorul de frana) ca e blocat cu faptul ca la tine se infraneaza cand si cand
repartitorul actioneaza ca o supapa, adica inchide (nu de tot) si deschide circuitul de franare pe spate in functie de greutatea pe care o ai (cu cat ai greutate mai multa pe masina cu atat repartitorul lasa mai mult lichid de frana sa intre spre cilindrii receptori de pe spate) iar daca la tine este blocat pe deschis exista riscul ca la o franare mai puternica (mai ales cand carosabilul este umed) sa te rasucesti cu masina pe sosea deoarece spatele va frana primul fiind mai usor referitor la infrantul despre care vorbesti poate fi de la pompa de frana, de la servofrana sau chiar de la un lichid de frana prost (daca se dilata prea mult creste presiunea din sistem si`ti apasa pe pistonase) intrebari: aceasta infranare apare de cele mai multe ori cand soliciti frana prea mult (prin oras) iar cand circuli pe un drum unde nu soliciti frana nu ai probleme cu infranarea ? cand e infranata ai pus mana pe roti sa vezi care dintre ele arde mai tare ? aceasta infranare poate surveni si din cauza ineficacitatii sistemului de franare (adica 2-3 roti sa tina putin si doar una sa tina bine iar cea care este ok preia toata sarcina si se supraincalzeste) |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Pentru o buna urmarire a ideilor:
Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit). Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator. ![]() Acest topic a fost creat pentru a veni in sprijinul posesorilor de solenza. Mai exact, aici puteti lansa intrebari legate de diferite probleme tehnice, si cu putin noroc, veti primi un raspuns, in cel mai scurt timp, de la alti utilizatori, care au intampinat probleme similare, sau care cunosc rezolvarea problemei Dvs. Desi majoritatea problemelor tehnice aparute pe parcursul "vietii" solenzei, au fost publicate pe forum, avand fiecare topic separat, sau chiar mai multe topicuri, se accepta intrebari legate despre subiecte deja dezbatute. Topicul nu trebuie confundat cu un loc de vanzari, drept urmare, anunturile ce contin oferte comerciale directe (persoane fizice/juridice) vor fi sterse imediat, fara o notificare in prealabil. Topicul este "lipicios", astfel incat va ramane "sus" sub linia de demarcatie (fata de topicurile importante) chiar daca nu se adauga mesaje noi. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:39 |