Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide
![]() ![]() ![]() |
Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide
corbex |
![]()
Post
#481
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#482
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
137 -pe senzorul de turatie se depune mizerie si oxideaza , o carpa NU curata NIMIC . Nu trebuie insistat nici cu peria , nici cu hartia de jmirghel , dar trebuie curatat capul senzorului care inregistreaza magnetic miscarea volantei .
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
florex1 |
![]()
Post
#483
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 31 July 09 From: Bucuresti ![]() |
marius80_eugen tu unde iti faci service-ul in bucuresti? am vrut sa iti dau pm sa nu apara aici dar nu am suficiente post-uri.
|
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 din 2005
|
|
rpg19 |
![]()
Post
#484
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 27 April 09 ![]() |
129. Am taiat mufa senzorului de turatie si am lipit firele direct de el dar problema persista ... porneste la rece dar cand ajunge la o anumita temperatura se opreste si nu mai vrea sa porneasca sau cand este mai cald afara nu porneste deloc ... nu da scanteie .... ce altceva ar putea fi ?
|
--------------------
dacia
1310
1996
|
|
cristy2008 |
![]()
Post
#485
|
Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 19 March 08 From: CALARASI ![]() |
129.Sa nu fie bobina de vina cand se incalzeste intrerupe.
This post has been edited by cristy2008: 1 Mar 2012, 20:25 |
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
|
|
rpg19 |
![]()
Post
#486
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 27 April 09 ![]() |
129.bobina e noua ... am schimbat-o din cauza asta si tot asa face ....senzorul de turatie nou , altceva ce poate fi ?
This post has been edited by rpg19: 2 Mar 2012, 01:03 |
--------------------
dacia
1310
1996
|
|
psychoo |
![]()
Post
#487
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
129. Fisele si bujiile? Presiunea in rampa de injectie e ok? Sa nu fie pompa de benzina cu probleme. La o Dacia Nova cu injectie pompa de benzina dusa se manifesta exact asa. La cald nu mai tragea masina bine si pana la urma n`a mai pornit deloc.
Edit: S`ar utea sa fie si de la senzorul de temperatura problema. Daca ECU injectie considera ca motorul fierbe, poate comanda oprirea injectiei (imi amintesc vag ca am citit despre asta in ceva manual). Eu as verifica si mufa acestuia sa fie ok. Becul de temperatura apa se mai aprinde cand pui contactul? Nu sta aprins cand nu poate porni masina? Ventilatorul de pe radiator merge la viteza maxima cand se manifesta problema? This post has been edited by psychoo: 2 Mar 2012, 08:32 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
rpg19 |
![]()
Post
#488
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 27 April 09 ![]() |
am schimbat si fisele si bujiile , presiunea in rampe e ok nu cred ca e pompa de benzina ce legatura ar avea cu lipsa de scanteie ? iar becul de la temperatura se aprinde cand pun contactul , dar cred ca sta aprins cand nu porneste , iar ventilatorul nu porneste
|
--------------------
dacia
1310
1996
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#489
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
129. Ai verificat masa? Sa scoti si asta din schema, incearca sa legi un fir de la -baterie oriunde pe motor si unul de la -baterie pe caroserie. Daca nu da scanteie si spui ca senzorul de turatie e ok, bobina, fisele...altceva nu vad ce ar putea fi. Verifica si masa.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
rpg19 |
![]()
Post
#490
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 27 April 09 ![]() |
129. masa a iesit din schema ... altceva
|
--------------------
dacia
1310
1996
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#491
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
129. Sfinteste-o, poate e posedata
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
klaus |
![]()
Post
#492
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
129. Eu as schimba prima oara siguranta si releele de pe injectie si aprindere.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
rpg19 |
![]()
Post
#493
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 27 April 09 ![]() |
129.cheia de rezerva nu o recunoaste, clipeste martorul...
This post has been edited by rpg19: 2 Mar 2012, 22:53 |
--------------------
dacia
1310
1996
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#494
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
129. Incearca sa schimbi releele de care vorbeste klaus. Si siguranta. Daca e amabil sa te si ajute sa le identifici.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
rpg19 |
![]()
Post
#495
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 27 April 09 ![]() |
129.da, cred ca este ultimul lucru pe care il mai pot incerca. ...
senzorul de presiune atmosferica poate fi o varianta ? calculatorul de injectie ? masina a fost spalata la motor poate avea implicatii si asta ? |
--------------------
dacia
1310
1996
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#496
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
129. Nu cred. Tu spui ca nu primeste scanteie, asa ca termina verificarile aprinderii cu recomandarile lui klaus si dupa verifica si motorasul pas cu pas, potentiometru...Daca spui ca a fost spalata la motor, si acele relee de care vorbeste klaus se afla un cutia de langa baterie, e foarte posibil sa iti fi intrat apa acolo si sa iti faca probleme. Incearca sa scoti macar acele relee si curata putin contactele.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
rpg19 |
![]()
Post
#497
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 27 April 09 ![]() |
129.mpp nou vdo-215 lei pus de o saptamana ....clapeta e curata nu stiu despre potentiometru
This post has been edited by rpg19: 3 Mar 2012, 00:22 |
--------------------
dacia
1310
1996
|
|
mariuspike |
![]()
Post
#498
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 1 December 11 ![]() |
138
Salutari tuturor! Am si eu o problema cu solentza mea (scala). Cand dau sa plec dupa loc, putin mai tare, volanul imediat se duce in dreapta, iar la drum intins la fel. I-am pus cauciucuri noi le-am echilibrat, i-am facut geometria cu unghiul de fuga dar masina tot trage dreapta. Aia de la service, cand m-am intors sa le zic ca problema persista, mi-au zis ca e un cauciuc mai greu si unu mai usor, desi sunt identice amndoua, fabricate in aceiasi perioada, aceiasi presiune ... Am fost cu ea la service in aparatori, destul de cunoscut, si mi-au zis ca ar fi din cauza basculelor. Se observa putin la pivotul din stanga, cum sta mai in spate decat cel din dreapta. A bagat nenea ala un levier si mi-a aratat cum se misca bucsile de la bascula stanga (are undeva la 3-4 mm joc). La geometria pe care o stiu eu, as zice ca ar trebuii sa traga stanga. Eu sunt putin sceptic, fiinca am impresia ca iar incearca sa pacaleasca pt o reparatie de vre-o 600 ron si nici macar sa nu rezolv problema. Voi ce parere aveti !? This post has been edited by mariuspike: 3 Mar 2012, 15:01 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003/Scala
|
|
neacsugabrie |
![]()
Post
#499
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 4 September 11 ![]() |
QUOTE(mariuspike @ 3 Mar 2012, 15:00) 138 Salutari tuturor! Am si eu o problema cu solentza mea (scala). Cand dau sa plec dupa loc, putin mai tare, volanul imediat se duce in dreapta, iar la drum intins la fel. I-am pus cauciucuri noi le-am echilibrat, i-am facut geometria cu unghiul de fuga dar masina tot trage dreapta. Aia de la service, cand m-am intors sa le zic ca problema persista, mi-au zis ca e un cauciuc mai greu si unu mai usor, desi sunt identice amndoua, fabricate in aceiasi perioada, aceiasi presiune ... Am fost cu ea la service in aparatori, destul de cunoscut, si mi-au zis ca ar fi din cauza basculelor. Se observa putin la pivotul din stanga, cum sta mai in spate decat cel din dreapta. A bagat nenea ala un levier si mi-a aratat cum se misca bucsile de la bascula stanga (are undeva la 3-4 mm joc). La geometria pe care o stiu eu, as zice ca ar trebuii sa traga stanga. Eu sunt putin sceptic, fiinca am impresia ca iar incearca sa pacaleasca pt o reparatie de vre-o 600 ron si nici macar sa nu rezolv problema. Voi ce parere aveti !? Raspunsul l-ai dat singur,bucsile,atunci cand se genereaza cuplu la roata aceasta se deplaseaza in fata si cum ai joc de 3-4 mm in bucsi...schimbale si apoi ai sa vezi.Cu max 20 ron ai scapat. |
--------------------
dacia
solenza
2003/scala Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza. |
|
ovidiu87 |
![]()
Post
#500
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 18 March 08 From: Resita ![]() |
139.Stie cineva ce are motorul la pornirile la rece ?merge in 3 pistoane cateva minute si apoi isi da drumu singura.
|
--------------------
Dacia
Solenza Rapsodie
2003
- Numar de Caras "In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
|
|
alexux |
![]()
Post
#501
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 12 February 11 From: Pitesti ![]() |
129. poate fi senzorul de turatie, sau ceva pe la aprindere...
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003/Confort
- AG 66 VLI
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#502
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
139. Poate un injector sa nu lucreze. In acele cateva minute in care merge in 3, scoate pe rand cate o fisa de la bujii si vezi la care nu se schimba cu numic mersul motorului. Inseamna ca pistonul respectiv nu primeste scanteie, sau combustibil. La cele care functioneaza trebuie ca atunci cand scoti fisa, motorul sa mearga si mai intrerupt! Identifica pistonul care nu lucreaza, si verifica daca primeste scanteie, verifica bujia. Daca acestea sunt ok, injectorul e vinovat.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
cristyjas |
![]()
Post
#503
|
![]() Membru daciot Group: Members Posts: 128 Joined: 27 September 08 From: Bucuresti ![]() |
139.Salut,dupa ce verifici fisele daca nu este de acolo,desfa si bobina si uita-te la partea inferioara daca prezinta fisuri,pentru ca daca are fisuri poate da la masa din cauza umezelii si de acolo mersul neregulat,pana se evapora condensul,iar apoi merge bine dar nu iti recomand sa mergi asa pentru ca poti sa spargi catalizatorul cum am patit eu.
|
--------------------
Dacia
Logan Prestige 2008
-1.5 DCI Ex:Dacia 1300-1973,Dacia 1310 MLS-1989,Dacia Solenza 2004
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#504
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
florex1 - imi pare rau , nu te pot ajuta cu service-ul , sunt destule in Bucuresti.
138 - cei de la geometrie NU aveau dreptul sa se apuce de reglat geometria daca aveai probleme de orice fel la ea si majoritatea incep sa traga mai intai de roti si de toate si abia apoi se apuca de treaba , pentru ca ai garantie la ce fac ei si nu le-ar conveni sa mai munceasca inca o data gratis . Rezolvare : mergi al service , schimbi bucsele la bascula si tot ce mai gasesti pe acolo , eventual si cele de la stabilizatoare daca tot esti in zona si costa putin si avoi vezi daca mai trage , apoi refaci geometria tot la aia si le spui clar ca au fost idioti si nu trebuiau sa faca geometria daca au constatat probleme , altfel sa ti-o faca gratis daca sunt tampiti . Este vorba de siguaranta vietii tale si a familiei , nu e de joaca la geometrie si trebuiau sa stie asta . 139 - 1.o bujie / 2.o fisa / 3. un injector / 4. bobina. Verifica pe rand . Eu sunt totusi curios cum ti-a pornit tie masina la -25'C in 3 pistoane. alexux - mai bine iti vezi de treburile tale decat astfel de sfaturi cu defecte stricate. |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
mihaiyo |
![]()
Post
#505
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 28 February 08 From: Bucuresti/Calarasi ![]() |
140. Salut! Am o solenza diesel de vreo 4 ani si un pic. in toti acesti 4 ani am mers fara mufa EGR, si cu bine cunoscuta problema a pornirii la a 2-a cheie pentru a avea acceleratie. de 35000 km motoru trepideaza foarte tare, scoate fum alb cand nu este turat. Cei de la service m-au trimis dupa o alta pompa de injectie! Asta sa fie rezolvarea? mi-e greu sa cred ca o pompa de injectie cu probleme ar mai functiona 35 000 km. Masina cand este turata are putere, merge normal. Am incercat sa adaug acea saiba minune in pompa de injectie da fara rezultat, motorul merge la fel, chiar mai prost! imi poate spune cineva ceva? de unde pot cumpara acel ax din pompa de injectie sa il inlocuiesc? cat m-ar costa o reparatie a pompei de injectie? o pompa sh la ce pret ar fi / unde gasesc?
This post has been edited by mihaiyo: 6 Mar 2012, 17:41 |
--------------------
Fiat
Stilo 1.2
2002
- CL-87-MXD
|
|
avrelln |
![]()
Post
#506
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
140. aceeasi problema am avut si eu acm 2 ani,eu stiu un baiat din bucuresti care repara,nu stiu cum,este cel care mi-a rezolvat mie problema,de atunci nu am mai avut probleme cu pornirea...daca vrei,pot vorbi cu el,sa va stabilesc o intalnire...
|
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
mihaiyo |
![]()
Post
#507
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 28 February 08 From: Bucuresti/Calarasi ![]() |
140. avrelln daca esti amabil, un numar de telefon ceva, si cam cat a costat reparatia. Sa fiu mai explicit nu ma intereseaza sa repar problema cu pornirea la a 2 cheie, ma intereseaza sa nu mai intrerupa/trepidezemotorul si sa scoata fum cand nu este accelerat. Ms mult.
|
--------------------
Fiat
Stilo 1.2
2002
- CL-87-MXD
|
|
avrelln |
![]()
Post
#508
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
140. pe mn m-a costat atunci 600 ron parca,nu-mi amintesc exact, iar trepidatiile, fumul mult si negru la relanti,a 2 a pornire,au aceeasi cauza, din ce stiu eu, adica senzorul ala la care zici tu ca ai pus saiba, nu-mi amintesc exact cum se numeste, parca senzor debit avans,nu mai stiu denumirea, cam astea erau simptomele si la mine. iti pot lasa nr meu, daca vrei,tu de unde esti?
|
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
mihaiyo |
![]()
Post
#509
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 28 February 08 From: Bucuresti/Calarasi ![]() |
140. masina in momentul de fata este in Calarasi peste 2 saptamani asa poate fi in Bucuresti, ce-i drept doar in week end. Acum 2 ani poate 600 de lei era un pret bun, dar acum... nu stiu ce sa zic, la 600 de lei am avut oferte pentru pompa de injectie. sincer nu cred ca sunt dispus sa bag mai mult de 300 de lei in fundu' ei
![]() |
--------------------
Fiat
Stilo 1.2
2002
- CL-87-MXD
|
|
avrelln |
![]()
Post
#510
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
140.tu hotarasti...dar in week-end nu are unde sa ti-o faca, pompa aia trebuie reglata electronic, pt ca are circuit electronic, mi-e asa mi-a reglat-o...in week-end vii degeaba cu ea...cum spuneam,tu hotarasti,daca te decizi,il caut pe baiat si-l intreb daca mai face asa ceva si la ce pret. iar cine ti-a spus ca iti vinde pompa de injectie cu 600 de lei...sincer nu cred asa ceva...una noua e cel putin 4500 lei...si nu se gaseste, decat pe comanda, sau cel putin asa era acm 2 ani...your call
|
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Pentru o buna urmarire a ideilor:
Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit). Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator. ![]() Acest topic a fost creat pentru a veni in sprijinul posesorilor de solenza. Mai exact, aici puteti lansa intrebari legate de diferite probleme tehnice, si cu putin noroc, veti primi un raspuns, in cel mai scurt timp, de la alti utilizatori, care au intampinat probleme similare, sau care cunosc rezolvarea problemei Dvs. Desi majoritatea problemelor tehnice aparute pe parcursul "vietii" solenzei, au fost publicate pe forum, avand fiecare topic separat, sau chiar mai multe topicuri, se accepta intrebari legate despre subiecte deja dezbatute. Topicul nu trebuie confundat cu un loc de vanzari, drept urmare, anunturile ce contin oferte comerciale directe (persoane fizice/juridice) vor fi sterse imediat, fara o notificare in prealabil. Topicul este "lipicios", astfel incat va ramane "sus" sub linia de demarcatie (fata de topicurile importante) chiar daca nu se adauga mesaje noi. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 05:10 |