Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide
![]() ![]() ![]() |
Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#421
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|||
virgilvwu |
![]() ![]()
Post
#422
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 25 January 09 ![]() |
127.Salut,ti-am trimis un mesaj pe privat,am vrut sa te si sun...
![]() ![]() ![]() This post has been edited by virgilvwu: 3 Feb 2012, 21:40 |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
gabyu |
![]()
Post
#423
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 697 Joined: 14 March 09 From: Iasi ![]() |
127. am si eu la fel mi s-a rupt cea de pe stanga la mine erau cum ai postat tu doar ca in loc de partea aia cu metal aveau o incretire care se plia pe prag....
marius tu de unde ai cumparat? |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
avrelln |
![]()
Post
#424
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
127.virgilvwu,cea din poza ta nu este originala de solenza,insa merge pusa, de-asta am si eu, ele de fapt sunt de dacie berlina, cea de solenza originala nu este pe rotund la bucla aia,are un unghi drept, asta trebuie putin modificata, eu asa am facut...se gasesc in targ la vitan, si cred ca si la magazinele de piese auto
|
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
avrelln |
![]()
Post
#425
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
128.problems! ieri dim (in jur de 10.00,(la mine e dim:D )) cand am plecat la munca...masina nu mai baga caldura....ceva mai tarziu am observat ca-mi arunca apa din vasul de expansiune,pe la buson
![]() ![]() |
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#426
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
128. Sigur termostatul e blocat pe inchis. Daca spui ca nu baga nici caldura, termostatul ramanand blocat pe inchis, nu mai deschide circuitul ca sa iti ajunga apa calda din motor in caloriferul de incalzire. Cumpara alt termostat si inlocuieste-l!
Sau pentru a verifica daca acesta este de vina, scoate termostatul si mergi fara termostat. Ar trebui sa nu mai ai caldura, dar ca motorul sa functioneze normal(fara sa mai arunce apa din borcan). Nu este recomandat sa mergi fara termostat, asa ca daca faci asta, o faci doar ca o proba, sau circuli asa pana cumperi alt termostat. This post has been edited by Bogdan90: 5 Feb 2012, 18:36 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
avrelln |
![]()
Post
#427
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
128. este solenza diesel, nu cred ca am cum sa merg fara termostat, acesta este corp comun cu senzorul de apa,ambele se afla intr-un capac aplicat pe motor...multumesc oricum bogdan90. maine voi demonta termostatul, e primul pe care-l voi verifica. multumesc. seara buna!
![]() |
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
mcr_razvy |
![]()
Post
#428
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 22 December 10 ![]() |
128. Eu stiu ca solenza nu a venit echipata cu termostat, numai daca iai pus tu ulterior. Tie ti s-a blocat termostatul pe deschis adica iti circula apa prin radiaor si de aceea nu iti dedea caldura, cand este inchis termostatul iti plimba apap numai prin caloriferul din interior si motor nu plimba prin radiator si borcanul de expansiune.
|
--------------------
dacia
solenza
avantaje 2004
|
|
avrelln |
![]()
Post
#429
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
128. nu stiu daca solenza benzina are termostat sau nu, a mea,diesel,sigur are, l-am schimbat eu acm un an si ceva...si nu a fost pus de fostul propietar, capacul in care se afla termostatul este momtat pe blocul motor,fara capacul ala nu ar putea functiona, acolo ar ramana o gaura destul de mare...multumesc mcr_razvy pt parerea ta...sper sa fie doar termostatul si nu altceva mai grav, ca sunt intr-o cam mare criza financiara momentan...vad eu maine cand voi demonta, oricum,cu el voi incepe, apoi pompa apa, si daca nici aia...garnitura de chiuloasa...sper sa nu fie garnitura. multumesc inca o data. seara buna!
|
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#430
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
O masina in secolu 21 nu are cum sa vina din fabrica fara termostat
![]() |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#431
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
128. Solenza fara termostat?
![]() ![]() ![]() avrelln, nu umblala pompa de apa. Presupun ca si la tine este antrenata tot de distributie. De la pompa de apa ar putea fi doar in cazul in care este intepenita si nu invarte paletii ca sa circule apa. Dar atata timp cat este invartita de distributie ma indoiesc. |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
avrelln |
![]()
Post
#432
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
128.evident,pompa de apa e antrenata cu tot cu distributie,asa m-am gandit si eu, ca s-a blocat termostatul...insa un amic mi-a sugerat pompa de apa, si de-asta m-am gandit sa intreb si pe forum, poate exista vreun coleg forumist care a mai trecut prin asta, si stie mai bine...multumesc bogdan90. voi reveni probabil maine seara cu detalii,dupa ce rezolv...intr-un fel sau altul,trebuie s-o rezolv maine...am nevoie de masina asta...seara buna si multumesc inca o data!
![]() |
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#433
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
128 solenza diesel nu are pompa de apa pe distributie ,e antrenata de catre fulia de pe arborele cotit ,de cureaua care antreneaza si alternatoru
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#434
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
128. Cu atat mai bine, este vizibil.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
avrelln |
![]()
Post
#435
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
128.vladut88,iti spun maine exact cum e...la pompa de apa inca nu am umblat de cand am masina...ce am scris mai sus, e doar ce-mi amintesc...nu trag capota zi de zi sa vad ce e acolo...dar asa imi amintesc,de cand am schimbat distributia,asta nu inseamna ca te contrazic
|
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
mcr_razvy |
![]()
Post
#436
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 22 December 10 ![]() |
128. va spun sigur solenza diesel ( 3 bucati a mea a cumnatamiu si a unui amic ) toate au venit din fabrica fara termostat, pompa de apap nu este pe distributie de de asta purtunul de tur care pleaca dupa termostat si de acolo pleaca si furtunul de la vasul de expansiune. Piesa este cam 110 lei am luat eu acum 3 saptamani ca vine tot ansamblu care pleaca din chiuloasa cu sonda de temperatura si cine prin in 3 suruburi dede metric 8, http://www.bonmarc.ro/piese-dacia/motor-da...acia-1-9-diesel
|
--------------------
dacia
solenza
avantaje 2004
|
|
rpg19 |
![]()
Post
#437
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 27 April 09 ![]() |
salut , am si eu o probema destul de enervanta cu solenza mea din 2003 si anume uneori se intampla sa nu porneasca decat dupa 5-6-10 chei , iar alte ori porneste ,sta turata la 1300 si cand incepe sa scada din turatie , pe masura ce se incalzeste moare motorul si nu mai porneste ... a fost in service pe tester de 2 ori (nu a dat decat senzorul de turatie care a fost schimbat) ,bobina a fost schimbata la fel si senzorul de turatie si mpp chiar si fisele+bujii.Nu are nimeni raspunsul la aceasta problema ? mentionez ca injectoarele functioneaza normal , la fel si pompa de benzina si cheia este recunoscuta ... chiar nu stiu ce sa-i mai fac ... help me!!!
|
--------------------
dacia
1310
1996
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#438
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Pune si tu numar la problema ta(129). Sa inteleg ca nu poti sa circuli deloc cu ea sa stii daca se manifesta cumva si in mers(mers neregulat la relanti, putere in mers). Distributia este la locul ei? Garnitura de chiuloasa este buna? Nu face bule/presiune in borcan? Nivelul la ulei cum e? Sonda de oxigen, catalizatorul infundat?...
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
marius80_eugen |
![]()
Post
#439
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
129. - rpg - eu nu cred ca ai verificat / schimbat tot ce spui tu . Eu as banui pompa de benzina si motorasul pas-cu-pas .
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
AZY |
![]()
Post
#440
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 20 July 09 From: Ploiesti Prahova ![]() |
130. Salut ,am nevoie de cateva informatii de la voi, vreau sa stiu care sunt partile sensibile ale sistemului de racire de la solentza 1.4 (mentionez faptul ca am si instalatie de GPL) deoarece de cand a venit frigul am sesizat ca scade nivelul antigelului din vas (in circa 10 zile a scazut de la maxim la minim). Eu m-am uitat pe la imbinarile furtunelor, in zona pompei de apa si in interior dar nu am sesizat nimic suspect.
Astept informatiile voastre , eventual solutii/costuri ale reparatiilor. Multumesc anticipat, O zi buna. |
--------------------
Dacia
Solentza
2003,clima
- Ph-09-AZY
|
|
shade4free |
![]()
Post
#441
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 23 March 10 From: ...... ![]() |
QUOTE(rpg19 @ 7 Feb 2012, 01:25) salut , am si eu o probema destul de enervanta cu solenza mea din 2003 si anume uneori se intampla sa nu porneasca decat dupa 5-6-10 chei , iar alte ori porneste ,sta turata la 1300 si cand incepe sa scada din turatie , pe masura ce se incalzeste moare motorul si nu mai porneste ... a fost in service pe tester de 2 ori (nu a dat decat senzorul de turatie care a fost schimbat) ,bobina a fost schimbata la fel si senzorul de turatie si mpp chiar si fisele+bujii.Nu are nimeni raspunsul la aceasta problema ? mentionez ca injectoarele functioneaza normal , la fel si pompa de benzina si cheia este recunoscuta ... chiar nu stiu ce sa-i mai fac ... help me!!! 129 Si eu am fost chinuit de aceasta problema vreo 2 luni in vara tot ca si tine,tester la dacia nu dadea nimic,dadeam doar eu banii la tester Eu am rezolvat din prostie, singur ,am scos mufa de la calculatorul de injectie si am dat cu spray de contacte ,am bagat mufa de cateva ori ,am mai dat cu spary,si de atunci masina porneste fara probleme. Am postat atunci si la supernova,si a mai mers la vreo trei care tot asa se chinuiau cu pornirea Incearca si asa ,poate este de aici si scapi Bafta si multi km |
--------------------
...
scala
.....
- ........
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#442
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
QUOTE(AZY @ 7 Feb 2012, 11:35) 130. Salut ,am nevoie de cateva informatii de la voi, vreau sa stiu care sunt partile sensibile ale sistemului de racire de la solentza 1.4 (mentionez faptul ca am si instalatie de GPL) deoarece de cand a venit frigul am sesizat ca scade nivelul antigelului din vas (in circa 10 zile a scazut de la maxim la minim). Eu m-am uitat pe la imbinarile furtunelor, in zona pompei de apa si in interior dar nu am sesizat nimic suspect. Astept informatiile voastre , eventual solutii/costuri ale reparatiilor. Multumesc anticipat, O zi buna. 130. Verifica nivelul la ulei. Daca e mai mare, sau ai spume pe joaja, este garnitura de chiuloasa. 129. Mai poate fi un scurt pe instalatie, sau pierzi vacuum pe la furtunul de servofrana, care vine pe tulumba(ar trebui sa auzi un fasait). |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
avrelln |
![]()
Post
#443
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
128.mcr_razvysi vladut88,intr-adevar,pompa de apa nu este pe distributie,este pe cureaua de accesesorii, m-am uitat ieri...inca n-am aj la mecanic, vremea frumoasa de afara e de vina...mcr_razvy,in link-ul postat de tine,piesa se numeste "carcasa TERMOSTAT+sensor apa"...nu te contrazic, cred ca te-ai contrazis singur
![]() |
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#444
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
128. Ca sa fi sigur daca este termostatul, inainte sa il schimbi il poti pune intr-o oala cu apa cat sa fie acoperit si il pui la fiert. Ar trebui sa vezi cand se deschide cand apa incepe sa fiarba, sau cand ajunge la temperatura la care deschide el. De obicei scrie pe ele temperatura la care deschid.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
avrelln |
![]()
Post
#445
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
128.bogdan90,nu cred ca e termostatul...ieri am vazut ca am o scurgere de ulei pe undeva intre bloc motor si chiuloasa,nu-mi dau seama daca e de la imbinarea unui furtun,sau dintre bloc si chiuloasa...desi nu am bule de ulei in vas de expansiune,iar uleiul din motor nu are apa in el...nush, e ciudat...astept sa se elibereze mecanicul si sa se indrepte putin timpul sa pot umbla la ea, sa vad exact care e buba. multumesc de sfaturi/pareri,voi reveni cu amanunte dupa ce o rezolv
|
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
rpg19 |
![]()
Post
#446
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 27 April 09 ![]() |
129.Bogdan90 , se aude un fasait acolo in zona , cat despre garnitura de chiuloasa e adevarat ca aveam aproape 0,5 litri de ulei in plus dar in borcan nivelul era normal, circul destul de des cu ea si odata ce se incalzeste nu are niciun fel de probleme in mers sau la realnti
This post has been edited by rpg19: 7 Feb 2012, 16:26 |
--------------------
dacia
1310
1996
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#447
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
129. Inteleg ca nu iti face tot timpul? Daca circuli des cu ea, inseamna ca nu se opreste motorul chiar tot timpul. Vezi masa intre motor si caroserie sa nu se tina doar in cateva fire. Asta am patit eu recent de se oprea singura, sau nu pornea(nici nu incerca, nu invartea). Incearca si ce a spus shade4free:
"Eu am rezolvat din prostie, singur ,am scos mufa de la calculatorul de injectie si am dat cu spray de contacte ,am bagat mufa de cateva ori ,am mai dat cu spary,si de atunci masina porneste fara probleme." Daca se aude fasait si masina se opreste tot timpul cand se incalzeste motorul, se poate ca sa pierzi vacuum pe la furtunul de servofrana. Atunci motorul functioneaza cand este turat si se opreste cand scade turatia. Se opreste sau merge neregulat. Ar trebui sa mearga si mai neregulat cand apesi frana, sau sa se balbaie. In cazul garniturii de chiuloasa, pierde compresie si normal nu mai are putere sa porneasca. Dar nu cred sa fie garnitura. Daca nivelul in borcan nu a scazut si nici nu face presiune nu e. Aveai cu0.5l ulei mai mult pentru ca asa ai pus presupun. Daca a crescut singur, atunci sigur e garnitura. |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
rpg19 |
![]()
Post
#448
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 27 April 09 ![]() |
129. nu, nu se intampla tot timpul si asta face problema greu de identificat iar de la masa nu e pentru ca electromotorul invarte dar nu porneste (asta se intmpla inainte de a schimba si verifica toate cele mentionate mai sus) iar acum porneste la prima cheie dar pe masura ce scade turatia dupa ce se incalzeste se opreste si nu mai porneste decat daca o las 10-15 min sau daca tot incerc de mai multe ori sa o pornesc in intervalul asta de timp ... cat despre cantitatea de ulei nu stiu nimic pentru ca masina o am de 2 luni are 73000km
|
--------------------
dacia
1310
1996
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#449
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
129. Incerca ce ti sa indicat in postul #441! Si cand se mai opreste, scoate o bujie si vezi daca este uda. Mai incearca sa stai cu piciorul pe frana mai mult timp cat motorul functioneaza(daca e de la servofrana ar trebui sa se opresca).
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
mcr_razvy |
![]()
Post
#450
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 22 December 10 ![]() |
128.avrelln, pacat ca am aruncat ca cel de pe masina mea era doar carcasa cu iesirile propriuzise si sonda de temperatura nu aveau termostatul cel de metal din interior
|
--------------------
dacia
solenza
avantaje 2004
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Pentru o buna urmarire a ideilor:
Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit). Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator. ![]() Acest topic a fost creat pentru a veni in sprijinul posesorilor de solenza. Mai exact, aici puteti lansa intrebari legate de diferite probleme tehnice, si cu putin noroc, veti primi un raspuns, in cel mai scurt timp, de la alti utilizatori, care au intampinat probleme similare, sau care cunosc rezolvarea problemei Dvs. Desi majoritatea problemelor tehnice aparute pe parcursul "vietii" solenzei, au fost publicate pe forum, avand fiecare topic separat, sau chiar mai multe topicuri, se accepta intrebari legate despre subiecte deja dezbatute. Topicul nu trebuie confundat cu un loc de vanzari, drept urmare, anunturile ce contin oferte comerciale directe (persoane fizice/juridice) vor fi sterse imediat, fara o notificare in prealabil. Topicul este "lipicios", astfel incat va ramane "sus" sub linia de demarcatie (fata de topicurile importante) chiar daca nu se adauga mesaje noi. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 11:21 |