Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide
![]() ![]() ![]() |
Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide
shake |
![]()
Post
#391
|
||
![]() Crap Group: Members Posts: 1.589 Joined: 11 August 06 From: Bucuresti , Militari Squad ![]() |
|
||
--------------------
D
S
2003 Montez kit Xenon (Bucuresti).
|
|||
avrelln |
![]()
Post
#392
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
119. verifica impreuna cu cineva care trebuie sa stea in spatele masinii iar tu apesi pe frana, daca se aprinde slab si semnalul,(sau alt bec din lampa impreuna cu cel de frana),verifica contactele lampii respective...am patit si eu asa, s-a mai scris despre asta,probabil nu ai gasit tu...daca nu se intampla asta, verica blocul de lumini, elementele alea de plastic din interior se tocesc in timp si nu-ti mai atinge contatele in mod normal, am patit-o si pe asta, am schimbat tot blocul
![]() |
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
velceani |
![]()
Post
#393
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 953 Joined: 29 May 09 From: C de Arges ![]() |
119. rezolvare. (pentru cine mai intampina aceeasi problema)
Am scos mufa triplei, am dat cu sprei de contacte si pe ea si pe soclu din tripla, am miscat de cateva ori mufa conectata la tripla, nu prea energic, si gata. Nu mai apare problema. multumesc, |
--------------------
Dacia
Logan 2
Sl plus 1.2 16v 2016
|
|
solenza_scala |
![]()
Post
#394
|
Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 9 June 08 ![]() |
120. Poate cineva sa fie atat de amabil incat sa posteze o poza cu compartimentul bateriei (cu bateria scoasa din locasul ei), sa vad cum arata? Ca la mine e cam dubios :S Multumiri anticipate
|
--------------------
Dacia
Solenza
---
|
|
shake |
![]()
Post
#395
|
![]() Crap Group: Members Posts: 1.589 Joined: 11 August 06 From: Bucuresti , Militari Squad ![]() |
121. cum pot intarii arcul de la stergatoru din dreapta ? ( nu are joc deloc ) dar simt ca arcu ala numai e...
|
--------------------
D
S
2003 Montez kit Xenon (Bucuresti).
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#396
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
122. Salut! Stie cineva de ce cand aprind farurile, sau cand semnalizez imi moare bordul instant? Adica toate acele si luminile mor si se reseteaza si ceasul. Cand stau pe loc si aprind farurile, automat mor si pozitiile, farurile nu se mai aprind si dupa vreo 5 secunde se opreste si motorul aparandu-mi avertizorul luminos al bateriei. Care stiu ca se aprinde cand alternatorul nu incarca. Cand da sa se opreasca daca o accelerez isi revine. Fenomenul nu e permanent. Se intampla cand vrea. Azi a inceput, trebuia sa ajung acasa, aveam vreo 40km. Imi murea bordul si luminile cam din 4 in 4 minute. Initial am crezut ca este din cauza releelor care le-am montat la faruri. Le-am dat jos si verificat, sunt ok. Pus la loc tot asa imi facea. Verificat sigurante, sunt ok. Dupa ce am scos sigurantele si le-am pus la loc functiona bine. Stau vreo 2ore in casa, cand sa plec in oras aceiasi problema. Nu a mai avut efect scosul sigurantelor. Vin in casa, stau vreo 5 minute, cand ma duc sa incerc totul ok. O fi posedata? Idei, sfaturi?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#397
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
122. Verifica minusul (masa) dintre acumulator si caroserie.
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#398
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Maine voi verifica, multumesc!
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
avrelln |
![]()
Post
#399
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
122.daca avea masa dintre acumulator si baterie rupta, nu-i pornea, nici macar nu invartea electromotorul, am patit eu de curand...verifica totusi bogdane, dar sigur nu e asta...si aici ma refer la firul care vine pe cutia de viteze
17 Jan 2012, 23:49: rectific...caroserie si baterie...scuze, ora tarzie cred ca e de vina ![]() ![]() This post has been edited by avrelln: 17 Jan 2012, 23:49 |
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#400
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
122. Nu trebuie sa fie rupta. Este suficient sa fi ruginit sau sa se fi rupt o parte din ea. In cazuri extreme, intr-adevar masina nu mai porneste.
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#401
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
122. Multumesc Maskatu! Firul dintre cutie si caroserie(asa era la mine), se mai tinea in 2 litze. Am schimbat cablul si l-am dus de la cutie undeva sus la caroserie, prins cu un surub care tine tabla din jurul bateriei. Sper ca asta era. Multumesc!
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
avrelln |
![]()
Post
#402
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
122. maskatu, nu te contrazic, eu am zis cum a fost la mine, in speranta ca-l putem ajuta pe bogdan,la mn se rupsese de tot,din papucul de pe cutie, m-am invartit ceva pe langa masina pana am realizat care era problema. bafta!
18 Jan 2012, 13:30: 123. o...problema, nush cum s-o numesc, mi s-a rupt jugul de la cutia de viteze, unii il numesc cadru motor, suport cutie viteze,etc...la fiecare viraj mai amplu se aude un "trosc", am urcat masina pe rampa si am vazut unde este ruptura...am intrebat pe la piese auto...nimeni nu a auzit sa fie piesa de schimb...deci nu bieleta antirasturnare, unele magazine de piese mi-au spus ca asta ar fi, cum spuneam, am fost sub masina si am vazut care e problema, este rupta in locul in care trece tija (sau cum se numeste) de la schimbatorul de viteze prin suportul acela...a mai patit cineva asa? vreo idee de rezolvare? mecanicul mi-a spus ca singura solutie ar fi demontarea cadrului de pe masina, apoi sudat, remontat...insa am inteles ca asta inseamna sa-mi dea si motorul si cutia jos de pe masina...ceea ce financiar...e cam scump...astept idei...va multumesc ![]() This post has been edited by avrelln: 18 Jan 2012, 13:30 |
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#403
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
123. Pana la urma s-a rupt jugul sau bieleta anti-basculare?
Jugul sau cadrul motor sau suportul cutiei de viteze (cum vrei tu sa ii spui) nu are nici o legatura cu motorul sau cutia. Singurul reper prins de ea, este caseta de directie. Tot de jug mai sunt prinsi si suportii care vin dinspre caroserie sau contra-aripi. Eu l-am schimbat acum ceva vreme si operatia in sine nu este una de durata. Motorul nu "sta" pe el. Motorul ramane fixat in suportii lui. Cadrul motor are legatura cu radiatorul, basculele, bara stabilizatoare si bieleta anti-ruliu (anti-rasturnare). Pentru a il da jos trebuiesc desfacute cele mentionate anterior + spoilerul fata. Poze aici: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2735674 |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
avrelln |
![]()
Post
#404
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
123. cadrul motor,maskatu, despre el vorbesc, el s-a rupt. si da,ai dreptate, parca asa a zis si mecanicul,ca nu are legatura motorul si cutia de cadrul motor. eu am intrebat pe la mag de piese auto si au spus ca nu au avut asa ceva niciodata, la reprezentata dacia am specificat "cadru motor",mi-au prezentat bieleta antirasturnare...deci cred ca sunt paraleli...in fine,intrebarea este,daca il sudez,oare va rezista? l-a mai sudat cineva? al meu nu are deloc urme de rugina, ce e mai bine?sa-l schimb,sau sa-l sudez,ce-mi recomanzi?multumesc anticipat
![]() |
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#405
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
123. Baga o poza cu el. Ai vazut cum arata cadrul meu? Puteam sa il carpesc prin sudura cu alta tabla sanatoasa insa nu stiu cat rezista. Gandeste-te ca sunt forte de torsiune destul de mari asupra cadrului, mai ales la viteze mari combinat cu damburi, gropi, etc.
In final am ales solutia cea mai sanatoasa, alt cadru. La mana a doua ce-i drept insa fara pic de rugina. L-am dat cu doua randuri de grund, si doua de antifon, sa fiu sigur ca nu va mai avea aceeasi soarta cu cel din fabrica care nu era deloc tratat. Pana la urma este siguranta ta in joc. Daca se rupe si mai rau cand mergi cu 80-100 la ora, nu-i de bine. Cadru nou nu mai gasesti. De vreo 2-3 ani nu se mai fabrica, nici pentru solenza nici pentru super nova. Cele cateva bucati ramase pe stoc la anumite magazine din Romania, se vand cu 500-600 lei BUCATA. Drept urmare singura solutie este sa pui unul sh, care este intreg, fara rugina, poate doar de suprafata, care sa se ia cu peria de sarma. |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
avrelln |
![]()
Post
#406
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
123. am inteles. poza nu am facut, desi daca as face, probabil nu s-ar vedea, pt ca se vede doar o fisura cand rotile sunt drepte, cand masina sta pe loc drept,cu ochiul liber se vede un firicel de rugina, dar la viraje, de ex cand urc o bordura chiar f mica cu roata virata, zici ca se rupe masina...deci de maine incep incep sa umblu pe la dezmembrari...multumesc mult de tot de sfaturi!
![]() |
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
avrelln |
![]()
Post
#407
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
123. salutare! revin cu problema...astazi am intrebat la reprezentata dacia,le-am dat codul de piesa cadru motor, ei il numesc ansamblu suport GMP, este la pretul de 517 lei, si este pe stoc...apoi,m-am gandit ca poate gasesc mai ieftin in targ, deci am dat o fuga pana acolo...surpriza
![]() ![]() |
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
Poky |
![]()
Post
#408
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 8 January 08 From: Iasi ![]() |
124. Am un suierat de rulment in partea stanga a motorului, mai pronuntat cand e rece (motorul si afara). Am scos cureaua de accesorii si pe cea de la alternator si din moment ce facea la fel, am concluzionat ca e de la distributia schimbata in urma cu un an.
Care e cea mai simpla metoda de a afla de unde provine mai exact (rola sau pompa de apa)? Multumesc. This post has been edited by Poky: 24 Jan 2012, 01:32 |
--------------------
dacia
solenza
2003 scala
|
|
shake |
![]()
Post
#409
|
![]() Crap Group: Members Posts: 1.589 Joined: 11 August 06 From: Bucuresti , Militari Squad ![]() |
125. de ce cand o accelerez mai brusc tremura din toate inchieturile pana la 3000 ture dupa care isi revine si trage normal ? mentionez ca in acele intreruperi aud niste rateuri la motor ?
![]() |
--------------------
D
S
2003 Montez kit Xenon (Bucuresti).
|
|
bogdanel88 |
![]()
Post
#410
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 491 Joined: 17 October 09 ![]() |
125.la mine a fost un injector partial infundat...eu am curatat fiecare injector dupa metoda de pe forum si nu am mai avut probleme...la tine pot fi mai multe probleme...bujii, aer fals,bobina.
la mine se manifesta in felul urmator: pana in 3000 tremura cand o acceleram si nici nu tragea...era foarte lenesa...dupa 3000 totul era normal, fugea nu mai tremura... intai am inlocuit bobina cu alta de pe solenza unui prieten...apoi fisele si bujiile...apoi am curatat injectoarele... mentionez ca am pus 2+2 pentru injectoare si i-am dat o forja la deal si s-au desfundat, dar tot le-am dat jos si le-am curatat pentru ca sa stau linistit nu stiu cat ti-am fost de ajutor...sper sa te ajute experienta mea ![]() |
--------------------
dacia
solenza/scala
2003 noiembrie
|
|
bogdanelkva |
![]()
Post
#411
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
124.Si la mine se aude un zornait in zona distributiei.Am "ascultat" rola de intindere cu o coada de matura si zgomotul era tare pe ea.Acu doua saptamani am schimbat distributia,am dat drumul la motor si cand s-a incalzit motorul,iar s-a auzit zgomotul.Concluzia mea:nu a fost rola ci pompa de apa.Am inebunit de nervi.
![]() ![]() This post has been edited by bogdanelkva: 24 Jan 2012, 09:29 |
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
Poky |
![]()
Post
#412
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 8 January 08 From: Iasi ![]() |
124. In cazul meu kitul e de origine iar pompa e de klaxcar, asa ca sansele-s mai mari ca pompa sa fie cu probleme.
|
--------------------
dacia
solenza
2003 scala
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#413
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
124. Pompa de apa are o gaura deasupra axului. Eu pe acolo am pus putin ulei de motor. Nu era lubrifiat cu nimic. Nu am nici un zgomot.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
bogdanelkva |
![]()
Post
#414
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
124.Pai lubrifierea nu o face lichidul de racire care circula prin pompa?Uleiul ala a plecat de acolo la prima pornire a motorului.Zic si eu...
![]() |
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#415
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
124. Cum sa faca lichidul de racire lubrifiere?
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
Poky |
![]()
Post
#416
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 8 January 08 From: Iasi ![]() |
124. Merita incercat si asa. Nu cred insa ca se poate ajunge la ea fara fara sprijinire motor si demontare tampon motor, deci cu manopera tot pe acolo ajung...
|
--------------------
dacia
solenza
2003 scala
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#417
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Bogdan90 @ 24 Jan 2012, 14:35) 124. Pompa de apa are o gaura deasupra axului. Eu pe acolo am pus putin ulei de motor. Nu era lubrifiat cu nimic. Nu am nici un zgomot. Gaura de langa ax este de drenaj. Acolo intodeauna se aduna o depunere calcaroasa. Nu are nici o legatura cu ungerea, ci cu afectarea rulmentului si blocarea lui, pentru ca nici un simering nu etanseaza perfect. This post has been edited by IRONICK: 24 Jan 2012, 17:26 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#418
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
124. Poky, nu trebuie suspendat motorul sau demontat tamponul. Desfaci doar capacul din plastic din dreptul pompei de apa. Este prins in vreo 4 suruburi cu cheie de 10.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#419
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
126. Imi variaza incarcarea in baterie , de la 14.4 la pornirea la rece la 13,3 dupa vre-o 30-45 de mers . Am schimbat si bateria , am verificat si curatat si bornele , desi nu aveau nimic pe ele . Ultima data la service s-a uitat si la mufele de la alternator si nu era nimic in neregula . Cablul de la masa e ok , chiar am mai tras inca unul pe aripa . Nu se aude nici un sunet in neregula de la alternator , daca merg mai mult si mai pornesc , mai opresc din consumatori isi mai revine la 13,8 - 14 v .
Eu stiam ca daca o pastila de la alternator e dusa nu mai incarca si fluiera si aud si in radio , dar nu am avut asemenea probleme deloc . Exista pe undeva un releu de incarcare / disjunctor care ar putea si verificat / schimbat sau se afla direct in alternator ? Cand incepe sa-mi scada voltajul , imi arata ca imi creste temperatura apei la bord , dar nu este reala acea crestere . Voltajul il verific cu playerul , ca am display cu afisare voltaj din baterie , playerul fiind conectat direct la baterie . This post has been edited by marius80_eugen: 2 Feb 2012, 09:11 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
virgilvwu |
![]() ![]()
Post
#420
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 25 January 09 ![]() |
127 .salut...,acum cu inghetul asta...am rupt o aparatoare de noroi de pe stanga fata ,dand cu piciorul pentru a scutura zapada adunata acolo....
![]() This post has been edited by virgilvwu: 3 Feb 2012, 00:05 |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Pentru o buna urmarire a ideilor:
Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit). Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator. ![]() Acest topic a fost creat pentru a veni in sprijinul posesorilor de solenza. Mai exact, aici puteti lansa intrebari legate de diferite probleme tehnice, si cu putin noroc, veti primi un raspuns, in cel mai scurt timp, de la alti utilizatori, care au intampinat probleme similare, sau care cunosc rezolvarea problemei Dvs. Desi majoritatea problemelor tehnice aparute pe parcursul "vietii" solenzei, au fost publicate pe forum, avand fiecare topic separat, sau chiar mai multe topicuri, se accepta intrebari legate despre subiecte deja dezbatute. Topicul nu trebuie confundat cu un loc de vanzari, drept urmare, anunturile ce contin oferte comerciale directe (persoane fizice/juridice) vor fi sterse imediat, fara o notificare in prealabil. Topicul este "lipicios", astfel incat va ramane "sus" sub linia de demarcatie (fata de topicurile importante) chiar daca nu se adauga mesaje noi. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 15:41 |