DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

60 Pages « < 14 15 16 17 18 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide

avrelln
post 7 Feb 2012, 20:12
Post #451


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 28 February 11
From: bucuresti




128.mcr_razvy, acm ceva mai mult de un an l-am schimbat eu la masina mea....cel defect,era cel din fabrica, iar cel nou, care l-am pus pe masina atunci, avea cu siguranta termostat...nu vreau sa ma contrazic cu tine...nu de-asta suntem aici...

7 Feb 2012, 20:13:
128.mcr_razvy, acm ceva mai mult de un an l-am schimbat eu la masina mea....cel defect,era cel din fabrica, iar cel nou, care l-am pus pe masina atunci, avea cu siguranta termostat...nu vreau sa ma contrazic cu tine...nu de-asta suntem aici...

This post has been edited by avrelln: 7 Feb 2012, 20:13


--------------------
dacia/BMW solenza/525 i 2004 1.9D/1992 2.5 i - if-77-nla/if-40-aln
"Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virgilvwu
post 9 Feb 2012, 10:40
Post #452


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 25 January 09




131.Salut de cand cu zapada asta am o noua problema dry.gif ,!Am ramas intepenit intr-o zi si am cam omorat la ea cateva minute pe la 5000 de ture, ba in fata ba in spate(cu balans) biggrin.gif .Si am impresia ca se aude mai tare de atunci tacanitul acela de la culbutori...parca mai tare cand se incalzeste...!in rest e ok pornesrte bine chiar si la ger de -20 de grade...etc!ce ziceti sa umblu la culbutori sau sa o las asa..??Masina merge bine doar ca ma enerveaza tacanitul ala...,se aude ca la masinile de taxii,asa...daca a-ti auzit vreodata motorul la o solenza taxiu. blush.gif Si inainte se auzea...dar mai usurel... blush.gif sad.gif

This post has been edited by virgilvwu: 9 Feb 2012, 10:41


--------------------
dacia solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 9 Feb 2012, 10:44
Post #453


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




131. Nu e de la culbutori, e de la ambreiaj. Ori se aud arcurile discului ca l-ai fortat cu socuri(rolul lor este sa preia din socuri), ori rulmentul. Ia vezi daca se aude si cand tii ambreiaju in podea? Daca nu se mai aude cand e calcat, e de la rulmentul de presiune.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virgilvwu
post 9 Feb 2012, 10:51
Post #454


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 25 January 09




131.nu, ca se aude si cu ambreiajul calcat si mi se pare ca vine din dreapta de undeva,ideea este ca nu prea este ok cum am facut eu...!mai exact:afara era ger mare..,am pornit masina am stat cam 5 min cat am curatat eu un geam iar cand sa ies din parcaare am ramas intepenit si atunci am turat in 5000 de ture, timp de cateva minute...,motorul era rece,cam la a 3-a liniuta subtire de pe scala aia...!ma grabeam, ca altfel nu omoram eu asa la ea...


--------------------
dacia solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristels
post 10 Feb 2012, 15:17
Post #455


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 29 August 10




Salut baieti.

Stau de ceva timp pe forum dar nu postez de fel, de obicei gasesc deja discutate majoritatea problemelor.
De data asta nu mai am rabdare sa caut asa ca vin si eu cu doua probleme, dupa cum urmeaza.

132. Nu mai functioneaza aeroterma (solenza Clima cu A/C, desigur), problema a aparut saptamana trecuta, cand a dat ploaia aia ciudata in Bucuresti de s-a lipit de geamuri. Luni dimineata am pornit-o sa incerc sa plec cu ea la munca dar aeroterma nu a vrut sa porneasca (butonul de la A/C se aprinde, pe toate treptele de la aeroterma se simte o scadere in turatie a motorului, dar aeroterma nu porneste, nici pe rece nici pe cald, nici pe recirculare).
Astazi am reusit sa ies sa ma uit mai atent la ea si am constatat ca siguranta era arsa, am inlocuit-o, dar degeaba, a ars-o si pe cea noua, am desfacut capacul acela de plastic de la stergatoare, am incercat sa-i desfac putin suruburile cutiei, sa-si faca un pic de joc, cum a sugerat un coleg pe alt topic, dar tot nimic.
Maine am programare la service, dar orice lucru in service costa, eu fiind obisnuit sa-mi rezolv singur problemele minore la masina. Aveti ceva sugestii?

133. Problema cealalta este legata de franele de pe spate.
Am fost cu masina la ITP si am contstatat cu stupoare ca eficienta franelor mele de pe spate, stanga si dreapta este fix 0, inspectorul ITP pus pe caterinca se da jos din masina si imi spune "opreste-o ma tu, ia sa te vad" si "ba, tu stii ce esti cu masina asta ma? pericol public, aia esti"" desi franele fata aveau eficienta peste 90%.
Mecanic, problema sta in felul urmator, dupa aerisire la ITP (pana la urma au fost de treaba, mi-au aerisit-o si mi-au dat ITP-ul) eficienta 85% spate, peste 10 min de mers, iarasi, 0 frane spate, lichid de frana nu pierde iar frana de mana tine foarte bine, cel putin asa zicea ala de la ITP, mie mi se pare ca tine rezonabil.

Si lista de probleme ar putea continua, dar astea sunt majore deocamdata, pe scurt, cand merg cu masina mi-e frig si n-am frane biggrin.gif .

Multumesc pentru raspunsuri!




--------------------
DACIA Solenza 2004/Clima
Dacia Solenza Clima
I want to die in my sleep like my grandfather… Not screaming and yelling like the passengers in his car.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AZY
post 10 Feb 2012, 17:56
Post #456


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 20 July 09
From: Ploiesti Prahova




130.Multumesc pentru inormatii, am verificat si nu este nimic suspect la uleiul de motor (nivelul este normal si fara spuma pe interiorul capacului).
O sa verific mai in amanunt furtunele care duc spre motor.


O seara buna.


--------------------
Dacia Solentza 2003,clima - Ph-09-AZY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rpg19
post 10 Feb 2012, 20:14
Post #457


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 27 April 09




129. Salut baieti , am urmat sfaturile voaste de a curata mufele, calculator , senzori si altele iar acum astept rezultatul. Pana acu s-a manifestat normal dar nu pot sa fiu sigur inca ... totusi am descoperit in carcasa filtrului de aer (l-am desfacut pt a avea acces la mufele mpp) urme de ulei pe care le-am mai gasit si inainte dar de data asta era amestecat cu apa ... inclin sa cred ca apa provinde de la condens dar nu stiu ce sa zic ... voi ce ziceti ? si uleiul din ce cauze ar ajunge acolo ? am atasat o imagine ca sa intelegeti exact.

This post has been edited by rpg19: 10 Feb 2012, 20:20

Attached thumbnail(s)
1328796092015.jpg ( Size: 19.53k ) Number of downloads: 802


--------------------
dacia 1310 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crick
post 11 Feb 2012, 12:19
Post #458


Membru autentic


Group: Members
Posts: 666
Joined: 2 January 09
From: Bucuresti




132. Am intalnit pe cineva caruia i-a patruns apa la aeroterma inghetand si blocand apoi motorul. La AC sunt 2 sigurante pe motorul aerotermei;F17 pe pozitiile 1,2,3 plus inca o siguranta termica aflata langa rezistentele care formeaza divizorul de tensiune pentru pornirea in trepte.F 26 care alimenteaza direct motorul pe treapta 4.Daca spui ca scade turatia motorului la pornirea aerotermei inseamna ca rotorul este blocat si solicita un curent mare;nu mai insista ca poti arde motorul.Detalii aici


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - B _____
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristels
post 11 Feb 2012, 13:42
Post #459


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 29 August 10




132. Tocmai m-am intors din service, sunt foarte multumit de servicii, au fost de mare ajutor si spre surpinderea mea relativ ieftini.
Problema cu aeroterma a fost exact cum a mentionat colegul crick, apa patrunsa la aeroterma, a blocat motorul, a ars rezistenta (mergea doar pe treapta 4 dupa ce a fost dezghetata -prin metoda batraneasca, turnat apa fiarta si schimbata din nou siguranta), s-a schimbat rezistenta, s-au desfundat gaurile de scurgere.

Mare atentie la gaurile de scurgere! Va recomand sa verificati periodic daca raman blocate sau inghetate, e posibil ca din cauza lor sa se fi produs fenomenul. Cel mai bine ar fi Sa scoateti cauciucurile alea care sunt puse implicit, mai mult incurca.


133. Problemele cu frana s-au rezolvat in felul urmator:
- schimbat si reglat saboti spate (erau deja uzati);
- schimbat garnituri pistonas stanga spate (garniturile s-au schimbat usor deoarece coincideau cu cele de berlina, din cate am inteles nu au fost de origine pistonasele care probabil le-a inlocuit fostul proprietar - asta a insemnat un lucru bun deoarece magazinul de piese auto din cadrul service-ului nu mai avea pistonase de solenza dar avea garnituri in schimb)
- verificare frane fata (aveam o placuta uzata mai mult decat celelalte si mi-au montat ei una ceva mai buna - free off charge)
- in final aerisire, pedala de frana s-a intarit si nu mai exista acea parte de cursa moarta.

Pe langa astea, am mai schimbat un burduf la caseta de directie, schimbat o garnitura la un pivot, curatat mufa senzor turatie si alte lucruri marunte.

Numele service-ului nu il dau pentru a nu se considera reclama.






--------------------
DACIA Solenza 2004/Clima
Dacia Solenza Clima
I want to die in my sleep like my grandfather… Not screaming and yelling like the passengers in his car.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuspike
post 12 Feb 2012, 10:42
Post #460


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 1 December 11




132

Salut Cristi, imi poti spune te rog, ce rezistenta ti-au schimbat cei de la service? Si eu am aceiasi problema si as vrea sa o rezolv eu.

Iti multumesc!


--------------------
Dacia Solenza 2003/Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristels
post 12 Feb 2012, 17:26
Post #461


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 29 August 10




132. Salut, este vorba despre "rezistenta comanda motoventilatie A-C", 43,99 lei m-a costat (este 48.88 lei dar mi-au oferit reducere 10%, am cumparat mai multe piese de la ei, cica sunt client fidel).

Am atasat o schema din manualul de reparatii, dar din pacate nu se vede foarte bine.

rezistenta.jpg ( Size: 67.67k ) Number of downloads: 781


--------------------
DACIA Solenza 2004/Clima
Dacia Solenza Clima
I want to die in my sleep like my grandfather… Not screaming and yelling like the passengers in his car.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crick
post 14 Feb 2012, 18:03
Post #462


Membru autentic


Group: Members
Posts: 666
Joined: 2 January 09
From: Bucuresti




132. Ti-au schimbat tot grupul de rezistente sau numai siguranta termica intrerupta in banii acestia?Am inteles ca se gaseste separat numai siguranta termica la magazinele de piese electronice(nu mai stiu la ce temperatura este,scria pe aici pe undeva).
Am gasit aici la postul #23, s-a inlocuit numai siguranta termica cu una de 216 grade gasita in comert la magazinele de electronice.

This post has been edited by crick: 14 Feb 2012, 18:20


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - B _____
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristels
post 14 Feb 2012, 20:47
Post #463


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 29 August 10




132. Au schimbat piesa pe care am incerucit-o cu rosu in postul meu anterior.
Este un ansamblu cu doua mufe si o legatura de fire intre ele. Mufa mare intra in aeroterma si mufa mica pe un manunchi de fire (banuiesc ca e legat de alimnetare, sper ca nu spun prostii).
Nu am apucat sa ma uit pe piesa inlocuita sa vad ce si cate componente are, dar banuiesc ca era tot grupul, nu s-a lipit nimic cu letcon, nicio componenta electronica, ci doar s-a demufat ansamblul respectiv si s-a inlocuit cu unul nou.


--------------------
DACIA Solenza 2004/Clima
Dacia Solenza Clima
I want to die in my sleep like my grandfather… Not screaming and yelling like the passengers in his car.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuspike
post 18 Feb 2012, 12:47
Post #464


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 1 December 11




132.

Avand solenza clima, banuiesc ca ai aer. Au trebuit sa scoata cumva aeroterma ca sa poata monta acea rezistenta? Doar ce am cumparat-o acum si as vrea sa o montez.
Te intreb fiinca nu am inteles clar postul unui coleg de pe forum.


LE: Am rezolvat legand firele intre ele, fara a mai desface mufa de jos smile.gif

Multumesc Cristi pentru ajutor!

This post has been edited by mariuspike: 18 Feb 2012, 16:36


--------------------
Dacia Solenza 2003/Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avrelln
post 18 Feb 2012, 13:52
Post #465


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 28 February 11
From: bucuresti




128. problema rezolvata. garnitura de chiuloasa era problema plus faptul ca data trecuta cand am inlocuit o supapa chiuloasa nu a fost planata bine...astia sunt mecanicii...ar fi rezistat daca garnitura era buna, insa a fost proasta, de origine dar calitate inferioara si nu s-a fixat perfect pe chiuloasa, nu mai permitea apei sa intre in chiuloasa si incepuse sa arunce si putin ulei....asta e...s-a rezolvat,multumesc coegilor forumisti pentru parerilor lor. drumuri bune! smile.gif


--------------------
dacia/BMW solenza/525 i 2004 1.9D/1992 2.5 i - if-77-nla/if-40-aln
"Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_eftimie
post 18 Feb 2012, 17:20
Post #466


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 17 May 11
From: Oltenita




134
azi am descoperit o alta problema la masina..
nu imi mai functioneaza pozitiile pe partea stanga,
am gasit siguranta arsa,am schimbat-o si s-a ars iar,am scos mufa din tripla si de la becul din fata,am schimbat siguranta si iar s-a ars
am verificat firele atat cat s-a putut dar n-am gasit pe nicaieir sa faca scut
de proba am pus o siguranta de 30 A si aia nu s-a mai ars,dar am scos-o imediat ca poate face alte probleme
ce as mai putea verifica,pe unde?


--------------------
VW Golf IV variant 2000 / 1.9 TDI ALH - CL_03_TFG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crick
post 19 Feb 2012, 16:06
Post #467


Membru autentic


Group: Members
Posts: 666
Joined: 2 January 09
From: Bucuresti




134.Parca la siguranta de pe partea stanga sunt legate si pozitiile de la becurile interioare,bord,butoane,rcd,verifica-le si pe acelea,scoti toate mufele de la butoane si apoi le bagi pe rand pana la cea defecta...
La o sig arsa,o despici,lipesti 2 fire si pui un bec de 21W de ex ,o infigi in locul celei care se arde,atata timp cat este scurt ,becul se va aprinde la intensitate maxima,cand scurtul dispare,el nu va mai lumina(sau va lumina mai slab)si se aprind si restul becurilor(asta ca sa nu mai arzi un kg de sigurante pana depistezi defectul wink.gif )

This post has been edited by crick: 19 Feb 2012, 16:11


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - B _____
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florex1
post 21 Feb 2012, 17:20
Post #468


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 31 July 09
From: Bucuresti




135. Am si eu o Solenza 1.4 Confort si m-am mutat de curand in Bucuresti si caut un service mai bunicel. Am urmatoarele probleme si ma gandeam ca tipul cu post-ul 133 m-ar putea ajuta. Problemele mele:

a) Trage dreapta...am schimbat toate bucsele...ma gandesc sa nu fie bara aia mare cu cele 4 bucse de sub rotile fata prinsa bine sau ceva( este posibil?)...
cool.gif as vrea sa imi schimb placutele de frana si sa imi fac o curatenie pe la etriere, nu de alta dar nu mi se tocesc decat placutele de frana pe care apasa pistonul...are un huruit ciudat la roata din dreapta...sper sa fie de la frane dar totusi daca e de la rulment ala cat mai costa sa il schimb?
c) o alta problema draguta este legata de un trancanit cand virez cate odata gen un poc puternic in podea...unul singur dar enervant...cineva mi-a sugerat ca ar fi flansele la amortizoare.
d) Mi-am cumparat niste bielete de directie cu tot cu bara aia acoperita de burduf si as vrea sa le schimb.
e) Si, poate cel mai grav, frana pe spate imi tine gen 20% stanga, 80% dreapta iar cand pun frana fac piruete...stiu sigur ca imi plange pe langa pistonas pe spate stanga, mi-au spus in service cand am schimbat rulmentii doar ca nu au vrut sa se bage la frane.
f) Ultima promit...as vrea sa imi schimb bucsele la puntea spate, le-am cumparat deja dar nici pe alea nu au vrut sa mi le schimbe in service.
g) asta e bonus...nu imi functioneaza luminile de la comanda pentru aeroterma decat daca ii dau 2-3 pumni.

Va rog ajutati-ma cu numele unui service bun,adresa,din astea, poate sa fie putin mai scump ca le fac pe rand numai sa le fac...mentionez ca am 90.000km, nu am schimbat nimic decat ce era scris la revizii la masina plus esapamentul si cateva becuri deci ma gandesc ca ar fi smart sa ii schimb lichidul de racire si de frana pe langa toate prostiile de mai sus.

This post has been edited by florex1: 21 Feb 2012, 17:28


--------------------
Dacia Solenza 1.4 din 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 22 Feb 2012, 15:49
Post #469


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




135. Vezi ca sint la bursa mai multe oferte. Vorbesti direct cu oamenii, poate-ti fac si o preevaluare.

This post has been edited by corbex: 22 Feb 2012, 15:50


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
supertorr
post 22 Feb 2012, 20:16
Post #470


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 14 October 11
From: Targoviste




136. Cat ma costa schimbatul placutelor de frana intr un service?Aveti idee?Se apropie timpul sa le schimb.Multumesc anticipat.


--------------------
DACIA SOLENZA 2005 CONFORT
[B][COLOR=blue]Dacia Solenza 1.4MPI Confort 2005[/COLOR][/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanel88
post 23 Feb 2012, 07:48
Post #471


Membru autentic


Group: Members
Posts: 491
Joined: 17 October 09




136. 25 lei minim....pana in 50, depinde de service


--------------------
dacia solenza/scala 2003 noiembrie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_eftimie
post 24 Feb 2012, 19:44
Post #472


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 17 May 11
From: Oltenita




134...am rezolvat problema,am gasit un fir dezizolat pe sub bord si facea contact cu caroseria,si de acolo imi ardea siguranta


--------------------
VW Golf IV variant 2000 / 1.9 TDI ALH - CL_03_TFG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rpg19
post 27 Feb 2012, 01:08
Post #473


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 27 April 09




129. salut , revin cu porblema mea de pornire , inca nu am reusit sa o remediez se pare ca nu da scanteie atunci cand nu porneste si nu stiu de ce... mentionez ca bobina a fost schimbata , ce alte cauze ar putea fi ?

27 Feb 2012, 01:09:
129. am fost la 3 service-uri ... chiar nu stie nimeni pe lumea asta ce ar putea fi ????????????

This post has been edited by rpg19: 27 Feb 2012, 01:09


--------------------
dacia 1310 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shade4free
post 27 Feb 2012, 08:21
Post #474


Membru autentic


Group: Members
Posts: 353
Joined: 23 March 10
From: ......




129
ceva asemanator am patit si eu
nu dadea scanteie,nici curent la injectoare,nimic,moarta
rezolvarea a fost la senzorul de turatie
senzor care la prima vedere era ok,curat,dar problema era la mufa ,
am taiat mufa ,am lipit cu cositor si problema s-a rezolvata
verifica si tu de 5 ori,si apoi te hotaresti daca este de acolo sau nu
Bafta si multi km


--------------------
... scala ..... - ........
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florex1
post 27 Feb 2012, 09:38
Post #475


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 31 July 09
From: Bucuresti




135. Stie cineva ceva de service-ul Autofit din soseaua chitilei? daca repara solenze, ce preturi au, ce stiu sa faca, daca sunt buni, din astea...


--------------------
Dacia Solenza 1.4 din 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 27 Feb 2012, 10:06
Post #476


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




129. Incearca cum a zis colegu! Senzorul de turatie!


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin480
post 27 Feb 2012, 10:35
Post #477


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 30 October 08




asa am patit si eu si ce credeti ....surpriza o siguranta arsa

27 Feb 2012, 10:45:
vedeti ca sar putea sa fie sigurantele arse f 5 sau f 21

This post has been edited by florin480: 27 Feb 2012, 10:45


--------------------
dacia 1410 1998 - tr13dmx
[URL=http://www.niden.ro]telecomenzi tv,cabluri,mufe,adaptoare,etc[/URL][IMG]http://i52.tinypic.com/i54vic.jpg[/IMG]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 27 Feb 2012, 18:21
Post #478


Membru autentic


Group: Members
Posts: 703
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




am si eu o problema si vad ca apare doar cand e temperatura normala afara, pe firgul asta nu a facut. cand las masina dupa ce am parcurs cu ea ceva dinstanta, si o las cateva ore , ca sunt 4, ca sunt 6, nu mai porneste la sfert, ori porneste la a doua a treia cheie , ori la prima dar mai lunga si cu pedala de acceleratie apasata. de ce? si din cate am vazut, acum nu stiu daca e tot de la vreme sau am bagat inainte benzina proasta, dar acum pe vremea asta rece nu mi-a mai facut, si anume cate o data cand apasam pe frana, si aveam masina scoasa din viteze, deci la relanti, oscila relanti-ul intre 1500-1800 turatii. care e cauza?
si inca o intrebare, cum se numeste autovapantul ala cauciucat cu care e bine sa izolezi oalele spate?


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
supertorr
post 27 Feb 2012, 19:48
Post #479


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 14 October 11
From: Targoviste




Aceeasi problema o am si eu la pornire Si banuiesc ca ar trebui curatat problematicul senzor de turatie.


--------------------
DACIA SOLENZA 2005 CONFORT
[B][COLOR=blue]Dacia Solenza 1.4MPI Confort 2005[/COLOR][/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 28 Feb 2012, 09:52
Post #480


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




137
QUOTE(edy99 @ 27 Feb 2012, 18:21)
am si eu o problema si vad ca apare doar cand e temperatura normala afara, pe firgul asta nu a facut. cand las masina dupa ce am parcurs cu ea ceva dinstanta, si o las cateva ore , ca sunt 4, ca sunt 6, nu mai porneste la sfert, ori porneste la a doua a treia cheie , ori la prima dar mai lunga si cu pedala de acceleratie apasata. de ce? si din cate am vazut, acum nu stiu daca e tot de la vreme sau am bagat inainte benzina proasta, dar acum pe vremea asta rece nu mi-a mai facut, si anume cate o data cand apasam pe frana, si aveam masina scoasa din viteze, deci la relanti, oscila relanti-ul intre 1500-1800 turatii. care e cauza?
si inca o intrebare, cum se numeste autovapantul ala cauciucat cu care e bine sa izolezi oalele spate?
*


1. pune un numar la problema ta , toti au pus si astfel poate sa-ti raspunda punctual si supertorr de exemplu .
2. curata senzorul de turatie la un service , cu perie de sarma si putin jmirghel ;
3. curata motorasul pas cu pas - ala are treaba cu turatia la mers in gol , fara acceleratie ;
4. baga benzina buna , verifica bujiile ( iarna trebuie sa aiba 0,8 mm distanta ) si filtrul de aer sa fie ok ;
5. eu am folosit si voi mai folosi spray isonorizant pentru exterior , este cam 12-15 ron , faci cam 2 pasaje cu unul , daca stii sa lucrezi cu el si oricum faci numai spatele , ca fata are plastic . Sa NU dai pe amortizoare si nici pe butuci , ca o dai in alte probleme. Este bine sa izolezi aripa masinii sa nu o gazezi , dar asta se intampla foarte rar si oricum recomand sa faci operatia cand este cald afara , peste 20'C si totul sa fie uscat si curatat la masina , eventual dupa o spalare si uscare completa .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Pentru o buna urmarire a ideilor:
Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit).
Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator.

user posted image
Acest topic a fost creat pentru a veni in sprijinul posesorilor de solenza. Mai exact, aici puteti lansa intrebari legate de diferite probleme tehnice, si cu putin noroc, veti primi un raspuns, in cel mai scurt timp, de la alti utilizatori, care au intampinat probleme similare, sau care cunosc rezolvarea problemei Dvs.

Desi majoritatea problemelor tehnice aparute pe parcursul "vietii" solenzei, au fost publicate pe forum, avand fiecare topic separat, sau chiar mai multe topicuri, se accepta intrebari legate despre subiecte deja dezbatute.

Topicul nu trebuie confundat cu un loc de vanzari, drept urmare, anunturile ce contin oferte comerciale directe (persoane fizice/juridice) vor fi sterse imediat, fara o notificare in prealabil.

Topicul este "lipicios", astfel incat va ramane "sus" sub linia de demarcatie (fata de topicurile importante) chiar daca nu se adauga mesaje noi.


--------------------
Go to the top of the page
60 Pages « < 14 15 16 17 18 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 10:43
Forum Renault