DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

32 Pages « < 14 15 16 17 18 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?

Cristi1980
post 7 Feb 2012, 20:17
Post #451


Membru autentic


Group: Members
Posts: 282
Joined: 26 August 07




cauciucurile de iarna debica frigo2 sunt de tot rasul! recomand sa nu ia nimeni asa ceva !!!
apropo, voi cum porniti dieselurile? mai dati o cheie scurta la prima pornire ptr ruperea uleiului?


--------------------
Dacia Logan 2005 - B54erf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 7 Feb 2012, 20:18
Post #452


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




despre ce masini diesel e vorba: ARO, TV, etc?


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hora
post 7 Feb 2012, 22:21
Post #453


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 22 July 06
From: Brasov




QUOTE(bloodem @ 7 Feb 2012, 18:09)
Confirm si eu cele spuse de Ampt. La mine consumul de iarna e undeva la 7.5% (in mare parte din cauza stationarilor de dimineata cu motor pornit).

Intre timp am fost pana la Constanta si inapoi, pe o temperatura exterioara de -10 grade, iar de aceasta data, dupa ce am mers vreo 15-20 minute, am inceput sa o turez corespunzator (oricum am trecut de perioada rodajului). Si astfel in vreo 30 minute aveam 4 liniute la temperatura.
*



Aha...


--------------------
Opel Corsa C 1.3 cdti 2006
Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 9 Feb 2012, 08:32
Post #454


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Aceasta era temperatura in interiorul masinii, azi dimineata la ora 7.50 !

Attached thumbnail(s)
001.jpg ( Size: 665.55k ) Number of downloads: 858


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 9 Feb 2012, 09:47
Post #455


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Caldura mare, monser, ieri dimineata la noi erau -26.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 12 Feb 2012, 10:09
Post #456


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Ultima achiziție pentru creșterea mai rapidă a temperaturii în habitaclu, o aerotermă, foarte potrivită pentru un Diesel, mai ales in primele 15-20 de minute după pornirea motorului.
Am cumpărat-o ieri din Real, la ofertă 49,99 Ron și după proba de azi dimineață, când in mașină erau - 10,6 grade Celsius, pot spune că iși face foarte bine treaba. După 20 de minute de funcționare, temperatura a crescut mai repede in habitaclu, cu aproximativ 10 grade Celsius smile.gif , față de varianta clasică, doar cu încălzirea obișnuită a mașinii (aeroterma mașinii a fost folosită in ambele cazuri la aceiași treaptă, a III-a).
Pentru perioada de vară are și funcție de ventilator sleep.gif

Attached thumbnail(s)
Fotografie0163.jpg ( Size: 929.32k ) Number of downloads: 810
Fotografie0164.jpg ( Size: 947.64k ) Number of downloads: 804
Fotografie0165.jpg ( Size: 958.41k ) Number of downloads: 758


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 12 Feb 2012, 12:17
Post #457


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




rezistentele electrice de la aeroterma au mai multe "etaje"; pentru eficienta maxima, aeroterma trebuie sa fie pe treapa a-IV-a wink.gif

PS: vad ca tu o ai pe tr. a-II-a


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 12 Feb 2012, 12:47
Post #458


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(P-A-C-O @ 12 Feb 2012, 12:17)
rezistentele electrice de la aeroterma au mai multe "etaje"; pentru eficienta maxima, aeroterma trebuie sa fie pe treapa a-IV-a wink.gif

PS: vad ca tu o ai pe tr. a-II-a
*




Nu cred ca e bine asa. Cu cat e mai mica treapta la aeroterma, cu atat da caldura mai repede, cel putin in cazul meu... Pe trepte mai mari, da aer mult, cu putere si de aceea se incalzeste mai greu.

This post has been edited by bloodem: 12 Feb 2012, 12:48


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 12 Feb 2012, 15:00
Post #459


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




QUOTE(Ampt @ 12 Feb 2012, 11:09)
Ultima achiziție pentru creșterea mai rapidă a temperaturii în habitaclu, o aerotermă, foarte potrivită pentru un Diesel, mai ales in primele 15-20 de minute după pornirea motorului.
Am cumpărat-o ieri din Real, la ofertă 49,99 Ron și după proba de azi dimineață, când in mașină erau - 10,6 grade Celsius, pot spune că iși face foarte bine treaba. După 20 de minute de funcționare, temperatura a crescut mai repede in habitaclu, cu aproximativ 10 grade Celsius  smile.gif , față de varianta clasică, doar cu încălzirea obișnuită a mașinii (aeroterma mașinii a fost folosită in ambele cazuri la aceiași treaptă, a III-a).
Pentru perioada de vară are și funcție de ventilator  sleep.gif
*



Ce putere suporta priza de bricheta?
Dieselul tau n-are radiator electric in aeroterma?
Daca faci rapid 50 de genuflexiuni inainte de a porni motorul te incalzesti mult mai bine decat de la motoflenderul ala.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 12 Feb 2012, 15:01
Post #460


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




QUOTE(bloodem @ 12 Feb 2012, 12:47)
Nu cred ca e bine asa. Cu cat e mai mica treapta la aeroterma, cu atat da caldura mai repede, cel putin in cazul meu... Pe trepte mai mari, da aer mult, cu putere si de aceea se incalzeste mai greu.
*


corect bloodem, testat la 4 taxiuri iarna, dintre care 2 diesel
confirm spusele tale!
stima

This post has been edited by total: 12 Feb 2012, 15:01


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evisceratum
post 12 Feb 2012, 21:07
Post #461


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 27 August 05




Mai e o chestie: la mine daca stau la relanti uch decupleaza din trepte, iar cind plec de pe loc pe la 2000rpm incepe sa cupleze releele. Deci conteaza su turatia motorului, probabil si restul de consumatori pentru a se evita supraincarcarea alternatorului sau descarcarea bateriei.
oricum la -22 grade e mai slabut efectul, dar nici nu vreau sa ma gindesc ce ar fi fost fara ele si fara incalzirea in scaune.


--------------------
Dacia & Renault MCV 2011 & Megane2001 1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v
MCV 1.5DCI 90cp E5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorismuler
post 2 Mar 2012, 16:10
Post #462


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 2 March 12




Salut!
Acum am citit si eu spusele voastre pe aici si ma regasesc in cateva probleme,cea mai neplacuta fiind cea cu pornirea zgomotoasa,"parca porneste intr-un piston" cum spunea un prieten pe temperaturile de -15..-20 grade.Saracul motor zici ca tuseste din cauza vreunui cumplit guturai timp de vreo 10 secunde dupa pornire.
Vad ca in ultima perioada nu ati mai facut referire la acest subiect.Sa inteleg ca ati rezolvat aceasta problema?


--------------------
Fost Posesor L_DCI_90_2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 2 Mar 2012, 17:41
Post #463


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(dorismuler @ 2 Mar 2012, 16:10)
Salut!
Acum am citit si eu spusele voastre pe aici si ma regasesc in cateva probleme,cea mai neplacuta fiind cea cu pornirea zgomotoasa,"parca porneste intr-un piston" cum spunea un prieten pe temperaturile de -15..-20 grade.Saracul motor zici ca tuseste din cauza vreunui cumplit guturai timp de vreo 10 secunde dupa pornire.
Vad ca in ultima perioada nu ati mai facut referire la acest subiect.Sa inteleg ca ati rezolvat aceasta problema?
*



Nu, doar ne-am obisnuit cu ea (problema) radmasa.gif

Acum serios vorbind, eu nu am observat nimic iesit din comun la pornirea pe temperaturi de -15 sau -20 grade. A pornit la sfert, intr-adevar primele 20-30 secunde mai zgomotoasa, chiar si dupa ce plecam de pe loc, o perioada avea un zgomot metalic (ceea ce mi se pare perfect normal, avand in vedere ungerea precara pe asemenea temperaturi). Dar de cand e mai cald afara, pornirea e foarte OK, nu am sesizat zgomote deosebite.


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorismuler
post 3 Mar 2012, 08:22
Post #464


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 2 March 12




chiar daca temperaturile au mai crescut,tre sa tinem cont ca vor mai urma si alte ierni
asa ca nu prea sunt de acord cu resemnarea in ce priveste pornirea defectuoasa la rece,mai ales ca unii spuneau ca ar fi ceva reglaje care ar trebui facute
si eu am avut dci2006 E3 si nu se rupea motorul in doua la pornirea pe -15 grade
sper totusi ca exista pe aici cineva mai "invatat" in ale diesel-urilor E5 de pe logan,dispus sa mai sfatuiasca si pe altii


--------------------
Fost Posesor L_DCI_90_2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 3 Mar 2012, 10:42
Post #465


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(bloodem @ 2 Mar 2012, 18:41)
o perioada avea un zgomot metalic (ceea ce mi se pare perfect normal, avand in vedere ungerea precara pe asemenea temperaturi).
*



Nu ungerea este precara la acele temperaturi, ci uleiul. Cu 0w30 nu mai aveai ungere precara, dar nu cred ca-i compatibil cu motorul badaran de pe Logan.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 3 Mar 2012, 11:08
Post #466


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(argon @ 3 Mar 2012, 10:42)
Nu ungerea este precara la acele temperaturi, ci uleiul. Cu 0w30 nu mai aveai ungere precara, dar nu cred ca-i compatibil cu motorul badaran de pe Logan.
*



Cum ar spune Barack Obama, "now we're just talking semantics". Pai da, ca e uleiul de vina, ca e motorul, ca e masina per total, n-are importanta. Cert este ca nu este bine "lubrifiat" la acele temperaturi.


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 3 Mar 2012, 12:38
Post #467


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(bloodem @ 2 Mar 2012, 17:41)
Nu, doar ne-am obisnuit cu ea (problema) radmasa.gif

Acum serios vorbind, eu nu am observat nimic iesit din comun la pornirea pe temperaturi de -15 sau -20 grade. A pornit la sfert, intr-adevar primele 20-30 secunde mai zgomotoasa, chiar si dupa ce plecam de pe loc, o perioada avea un zgomot metalic (ceea ce mi se pare perfect normal, avand in vedere ungerea precara pe asemenea temperaturi). Dar de cand e mai cald afara, pornirea e foarte OK, nu am sesizat zgomote deosebite.
*



Nu are nici o legatura uleiul cu problema asta.... Si nici ungerea..


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 3 Mar 2012, 12:49
Post #468


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(PaulT @ 3 Mar 2012, 12:38)
Nu are nici o legatura uleiul cu problema asta.... Si nici ungerea..
*



Dar cu ce are legatura? Te referi la respectiva problema de proiectare de care s-a discutat mai sus?
Nu stiu ce o fi, ce nu o fi, dar sincer si fostul DCi 65cp pe -20 grade era foarte zgomotos imediat dupa pornire.


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 3 Mar 2012, 13:01
Post #469


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Dacă nu mai avea zgomotul acela la pornire, am fi cu toții Off-Topic și un moderator ar închide discuțiile pe această temă !

Confirm cele spuse și de ceilalti colegi, pornire la sfert, cu tremuratul caracteristic preț de 15- 20 de secunde (interval de timp în care nu ridic piciorul de pe ambreiaj).
La temperaturile foarte mici care au fost iarna acesta am stat cu motorul la relanti cam 4-5 minute, de când s-a mai încălzit afară am redus perioada la 2 minute. La plecarea de pe loc nu am sesizat nici un fel de zgomot metalic, mașina se comportă absolut normal.

Astăzi, după aproape două luni, am avut 4 pavele afișate de indicatorul de temperatură. De bucurie nici nu îmi venea să mă duc direct acasă, așa că am mai făcut o tură de cartier. Consumul a scăzut la 6,4 litri/100km, după ce în iarna am avut consumuri de 9 si 10,2 litri/100km (maximul a fost înregistrat a doua zi după celebra freezing rain, când am stat cu mașina la relanti timp de 45 de minute).

Până acum mă declar mulțumit de mașină, să vedem ce va mai fi peste 2-3 ani.
Peste două săptămâni îi voi face prima revizie, după această operațiune voi reveni cu amănunte ! (costuri consumabile, coduri piese de origine, recomandări)


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 3 Mar 2012, 16:04
Post #470


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(bloodem @ 2 Mar 2012, 17:41)
A pornit la sfert, intr-adevar primele 20-30 secunde mai zgomotoasa, chiar si dupa ce plecam de pe loc, o perioada avea un zgomot metalic



QUOTE(argon @ 3 Mar 2012, 10:42)
Nu ungerea este precara la acele temperaturi, ci uleiul. Cu 0w30 nu mai aveai ungere precara, dar nu cred ca-i compatibil cu motorul badaran de pe Logan.


stimabile, daca tot ai intervenit puteai sa-i aduci lui bloodem un argument tehnic nu sa aberezi ceva de "bula" sleep.gif

PS: eu zic ca "zgomotul metalic" este de la reglajele din soft


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hora
post 3 Mar 2012, 20:52
Post #471


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 22 July 06
From: Brasov




QUOTE(Ampt @ 3 Mar 2012, 14:01)
când am stat cu mașina la relanti timp de 45 de minute).
*



Ce greseala enorma! Cine te-a invata sa faci gogomania asta? Sau probabil ti-a trecut asa tie prin cap.

This post has been edited by hora: 3 Mar 2012, 20:53


--------------------
Opel Corsa C 1.3 cdti 2006
Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 3 Mar 2012, 23:29
Post #472


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




@hora : Mașina era realmente "îmbrăcată"în gheață, de aceea am fost nevoit să stau atât de mult cu ea pornită !
Aveam spray de dezghețat, dar îl uitasem in portbagaj, portbagaj care l-am deschis abia dupa o săptămână, când am fost cu mașina în parcarea subterană de la AFI Palace ... !
Norocul meu a fost că în toamnă am dat cu ulei de silicon din belșug pe chedere, altfel nu cred că aveam vreo șansă să deschid portiera în acea "frumoasă" dimineață !


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorismuler
post 4 Mar 2012, 09:02
Post #473


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 2 March 12




nici eu nu dau vina pe ulei in problema pornirii pe ger si asa cum se spunea si mai sus,mai degraba ar fi ceva reglaje software pt temperaturi negative.
la mine cel putin am observat clar pragul critic de 0 grade.cum coboara sub 0,imediat il apuca tusea la pornire(bineinteles,intensitatea tusei este direct proportionala cu numarul gradelor lipsa din termometru)
cat despre intervalele de revizie,priviti aici recomandarea renault pentru noile dci90 si 110cp:"The running and servicing costs associated with the dCi 90 and dCi 110 engines are among the lowest of their class. Oil change intervals have been extended from 20,000km to 30,000km (or every two years) and the life expectancy of the diesel filter has increased from 40,000km to 60,000km. The timing belt needs changing every 160,000km and no longer every 120,000km. Finally, the particulate filter comes with a lifetime warranty (more than 300,000km)."
OARE DE CE NE CHEAMA DACIA IN FIECARE AN SAU LA FIECARE 15000KM???AU CUMVA O GRIJA DEOSEBITA PENTRU NOI,MOTIV PENTRU CARE CAND E VORBA DE GARANTIE NE TRIMIT LA PLIMBARE SPUNAND:"ASA FACE TOATE" sad.gif
cand e sa ne ia banii pe ulei(~250ron pt E5) sunt foarte amabili si ne invita respectuos in fiecare an in loc de 2 ani sau la fiecare 15000 in loc de 30000..mama lor de...


--------------------
Fost Posesor L_DCI_90_2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 4 Mar 2012, 09:34
Post #474


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Nu te cheama la fiecare 15000 km, ci la fiecare 20000 km sau un an (care vine mai repede).
Si chiar nu cred ca e cazul sa comparam conditiile din alte tari cu cele din Romania. Mie unul si 20000 km mi se pare cam mult.

This post has been edited by bloodem: 4 Mar 2012, 09:35


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorismuler
post 4 Mar 2012, 09:46
Post #475


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 2 March 12




QUOTE(bloodem @ 4 Mar 2012, 09:34)
Nu te cheama la fiecare 15000 km, ci la fiecare 20000 km sau un an (care vine mai repede).
Si chiar nu cred ca e cazul sa comparam conditiile din alte tari cu cele din Romania. Mie unul si 20000 km mi se pare cam mult.
*



scuza-ma,tu ai cumva dci pe benzina??in cazul asta vei merge la 17500km sau un an biggrin.gif
ia mai arunca un ochisor in carnetul de intretinere dacia,dar cu mai multe atentie de aceasta data


--------------------
Fost Posesor L_DCI_90_2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 4 Mar 2012, 10:02
Post #476


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Amice, nu imi place tonul arogant.
Ia de aici niste lectura si mai vezi si atasamentul:

http://www.l o g a n c l u b.ro/forum/cine_mai_1_5dci_euro_5_pareri_fiabilitate_probleme_etc-t37829.html - eliminadand spatiile dintre litelerele l o g a n c l u b

This post has been edited by bloodem: 4 Mar 2012, 10:04

Attached File(s)
Attached File  Int_rev.pdf ( 392.48k ) Number of downloads: 38


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorismuler
post 4 Mar 2012, 10:18
Post #477


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 2 March 12




oare service-ul dacia ma va intreba de atasamentul downloadat de la tine sau de carnetul de intretinere dacia primit odata cu achizitionarea autovehiculului?
daca tot nu furnizezi nicio informatie utila,mai bine abtine-te,cel putin in ce ma priveste.iti multumesc anticipat


--------------------
Fost Posesor L_DCI_90_2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 4 Mar 2012, 11:24
Post #478


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Prietene, daca vrei sa intelegi bine, daca nu nu. TOATE masinile DCI 90 cp (cel putin cele cumparate incepand din aprilie - mai 2011) au reviziile din 20000 in 20000 km. Daca nu ma crezi, suna la un service autorizat Dacia sa te convingi. Am mai vazut eu Gica Contra, dar nici chiar asa...

PS: in continuare nu imi place tonul tau arogant.

This post has been edited by bloodem: 4 Mar 2012, 11:25


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorismuler
post 4 Mar 2012, 11:40
Post #479


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 2 March 12




eu iti spun sincer ce scrie in carnetul meu de service eliberat odata cu masina in mai 2011..asa scrie,asa-ti spun
cat despre ton..n-am niciun gand sa fiu asa cum tu ai insinuat,insa as prefera sa comunicam asupra lucrurilor importante si sa nu ne cramponam de detalii aiurea
eu unul folosesc masina cam 15000km/an,asa ca ori 15000 ori 20000km tot un drac e
mai interesant de discutat ar fi varianta amintita mai sus de catre mine(citatul de pe site-ul renault privind intretinerea) si anume revizii la 2 ani,plus ca la fiecare 15000(sau 20 cum zici tu),potrivit dacia ar trebui schimbate si filtrele de combustibil,aer si polen
cam cat costa toate astea la un an?


--------------------
Fost Posesor L_DCI_90_2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 4 Mar 2012, 11:47
Post #480


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Reviziile la Dci-urile cu filtru de particule se fac la fiecare 20.000 de kilometri sau 1 an.
Punct, fără virgulă !

@dorismuler : Poate ai mașina cumpărată înainte de 2011, când într-adevăr reviziile se făceau la fiecare 15.000 de kilometri sau 1 an ! wink.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
32 Pages « < 14 15 16 17 18 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th July 2025 - 03:33
Forum Renault