Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?
![]() ![]() ![]() |
Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?
Cristi1980 |
![]()
Post
#451
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 282 Joined: 26 August 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2005
- B54erf
|
|||
P-A-C-O |
![]()
Post
#452
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
despre ce masini diesel e vorba: ARO, TV, etc?
|
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
hora |
![]()
Post
#453
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 July 06 From: Brasov ![]() |
QUOTE(bloodem @ 7 Feb 2012, 18:09) Confirm si eu cele spuse de Ampt. La mine consumul de iarna e undeva la 7.5% (in mare parte din cauza stationarilor de dimineata cu motor pornit). Intre timp am fost pana la Constanta si inapoi, pe o temperatura exterioara de -10 grade, iar de aceasta data, dupa ce am mers vreo 15-20 minute, am inceput sa o turez corespunzator (oricum am trecut de perioada rodajului). Si astfel in vreo 30 minute aveam 4 liniute la temperatura. Aha... |
--------------------
Opel
Corsa C 1.3 cdti
2006 Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
|
|
Ampt |
![]()
Post
#454
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Aceasta era temperatura in interiorul masinii, azi dimineata la ora 7.50 !
Attached thumbnail(s) 001.jpg ( Size: 665.55k ) Number of downloads: 858 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#455
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Caldura mare, monser, ieri dimineata la noi erau -26.
|
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
Ampt |
![]()
Post
#456
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Ultima achiziție pentru creșterea mai rapidă a temperaturii în habitaclu, o aerotermă, foarte potrivită pentru un Diesel, mai ales in primele 15-20 de minute după pornirea motorului.
Am cumpărat-o ieri din Real, la ofertă 49,99 Ron și după proba de azi dimineață, când in mașină erau - 10,6 grade Celsius, pot spune că iși face foarte bine treaba. După 20 de minute de funcționare, temperatura a crescut mai repede in habitaclu, cu aproximativ 10 grade Celsius ![]() Pentru perioada de vară are și funcție de ventilator ![]() Attached thumbnail(s) Fotografie0163.jpg ( Size: 929.32k ) Number of downloads: 810 Fotografie0164.jpg ( Size: 947.64k ) Number of downloads: 804 Fotografie0165.jpg ( Size: 958.41k ) Number of downloads: 758 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#457
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
rezistentele electrice de la aeroterma au mai multe "etaje"; pentru eficienta maxima, aeroterma trebuie sa fie pe treapa a-IV-a
![]() PS: vad ca tu o ai pe tr. a-II-a |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
bloodem |
![]()
Post
#458
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
QUOTE(P-A-C-O @ 12 Feb 2012, 12:17) rezistentele electrice de la aeroterma au mai multe "etaje"; pentru eficienta maxima, aeroterma trebuie sa fie pe treapa a-IV-a ![]() PS: vad ca tu o ai pe tr. a-II-a Nu cred ca e bine asa. Cu cat e mai mica treapta la aeroterma, cu atat da caldura mai repede, cel putin in cazul meu... Pe trepte mai mari, da aer mult, cu putere si de aceea se incalzeste mai greu. This post has been edited by bloodem: 12 Feb 2012, 12:48 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
LuluMOB |
![]()
Post
#459
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
QUOTE(Ampt @ 12 Feb 2012, 11:09) Ultima achiziție pentru creșterea mai rapidă a temperaturii în habitaclu, o aerotermă, foarte potrivită pentru un Diesel, mai ales in primele 15-20 de minute după pornirea motorului. Am cumpărat-o ieri din Real, la ofertă 49,99 Ron și după proba de azi dimineață, când in mașină erau - 10,6 grade Celsius, pot spune că iși face foarte bine treaba. După 20 de minute de funcționare, temperatura a crescut mai repede in habitaclu, cu aproximativ 10 grade Celsius ![]() Pentru perioada de vară are și funcție de ventilator ![]() Ce putere suporta priza de bricheta? Dieselul tau n-are radiator electric in aeroterma? Daca faci rapid 50 de genuflexiuni inainte de a porni motorul te incalzesti mult mai bine decat de la motoflenderul ala. |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#460
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
QUOTE(bloodem @ 12 Feb 2012, 12:47) Nu cred ca e bine asa. Cu cat e mai mica treapta la aeroterma, cu atat da caldura mai repede, cel putin in cazul meu... Pe trepte mai mari, da aer mult, cu putere si de aceea se incalzeste mai greu. corect bloodem, testat la 4 taxiuri iarna, dintre care 2 diesel confirm spusele tale! stima This post has been edited by total: 12 Feb 2012, 15:01 |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
evisceratum |
![]()
Post
#461
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 27 August 05 ![]() |
Mai e o chestie: la mine daca stau la relanti uch decupleaza din trepte, iar cind plec de pe loc pe la 2000rpm incepe sa cupleze releele. Deci conteaza su turatia motorului, probabil si restul de consumatori pentru a se evita supraincarcarea alternatorului sau descarcarea bateriei.
oricum la -22 grade e mai slabut efectul, dar nici nu vreau sa ma gindesc ce ar fi fost fara ele si fara incalzirea in scaune. |
--------------------
Dacia & Renault
MCV 2011 & Megane2001
1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v MCV 1.5DCI 90cp E5
|
|
dorismuler |
![]()
Post
#462
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 2 March 12 ![]() |
Salut!
Acum am citit si eu spusele voastre pe aici si ma regasesc in cateva probleme,cea mai neplacuta fiind cea cu pornirea zgomotoasa,"parca porneste intr-un piston" cum spunea un prieten pe temperaturile de -15..-20 grade.Saracul motor zici ca tuseste din cauza vreunui cumplit guturai timp de vreo 10 secunde dupa pornire. Vad ca in ultima perioada nu ati mai facut referire la acest subiect.Sa inteleg ca ati rezolvat aceasta problema? |
--------------------
Fost
Posesor
L_DCI_90_2011
|
|
bloodem |
![]()
Post
#463
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
QUOTE(dorismuler @ 2 Mar 2012, 16:10) Salut! Acum am citit si eu spusele voastre pe aici si ma regasesc in cateva probleme,cea mai neplacuta fiind cea cu pornirea zgomotoasa,"parca porneste intr-un piston" cum spunea un prieten pe temperaturile de -15..-20 grade.Saracul motor zici ca tuseste din cauza vreunui cumplit guturai timp de vreo 10 secunde dupa pornire. Vad ca in ultima perioada nu ati mai facut referire la acest subiect.Sa inteleg ca ati rezolvat aceasta problema? Nu, doar ne-am obisnuit cu ea (problema) ![]() Acum serios vorbind, eu nu am observat nimic iesit din comun la pornirea pe temperaturi de -15 sau -20 grade. A pornit la sfert, intr-adevar primele 20-30 secunde mai zgomotoasa, chiar si dupa ce plecam de pe loc, o perioada avea un zgomot metalic (ceea ce mi se pare perfect normal, avand in vedere ungerea precara pe asemenea temperaturi). Dar de cand e mai cald afara, pornirea e foarte OK, nu am sesizat zgomote deosebite. |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
dorismuler |
![]()
Post
#464
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 2 March 12 ![]() |
chiar daca temperaturile au mai crescut,tre sa tinem cont ca vor mai urma si alte ierni
asa ca nu prea sunt de acord cu resemnarea in ce priveste pornirea defectuoasa la rece,mai ales ca unii spuneau ca ar fi ceva reglaje care ar trebui facute si eu am avut dci2006 E3 si nu se rupea motorul in doua la pornirea pe -15 grade sper totusi ca exista pe aici cineva mai "invatat" in ale diesel-urilor E5 de pe logan,dispus sa mai sfatuiasca si pe altii |
--------------------
Fost
Posesor
L_DCI_90_2011
|
|
argon |
![]()
Post
#465
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(bloodem @ 2 Mar 2012, 18:41) o perioada avea un zgomot metalic (ceea ce mi se pare perfect normal, avand in vedere ungerea precara pe asemenea temperaturi). Nu ungerea este precara la acele temperaturi, ci uleiul. Cu 0w30 nu mai aveai ungere precara, dar nu cred ca-i compatibil cu motorul badaran de pe Logan. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bloodem |
![]()
Post
#466
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
QUOTE(argon @ 3 Mar 2012, 10:42) Nu ungerea este precara la acele temperaturi, ci uleiul. Cu 0w30 nu mai aveai ungere precara, dar nu cred ca-i compatibil cu motorul badaran de pe Logan. Cum ar spune Barack Obama, "now we're just talking semantics". Pai da, ca e uleiul de vina, ca e motorul, ca e masina per total, n-are importanta. Cert este ca nu este bine "lubrifiat" la acele temperaturi. |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
PaulT |
![]()
Post
#467
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bloodem @ 2 Mar 2012, 17:41) Nu, doar ne-am obisnuit cu ea (problema) ![]() Acum serios vorbind, eu nu am observat nimic iesit din comun la pornirea pe temperaturi de -15 sau -20 grade. A pornit la sfert, intr-adevar primele 20-30 secunde mai zgomotoasa, chiar si dupa ce plecam de pe loc, o perioada avea un zgomot metalic (ceea ce mi se pare perfect normal, avand in vedere ungerea precara pe asemenea temperaturi). Dar de cand e mai cald afara, pornirea e foarte OK, nu am sesizat zgomote deosebite. Nu are nici o legatura uleiul cu problema asta.... Si nici ungerea.. |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
bloodem |
![]()
Post
#468
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
QUOTE(PaulT @ 3 Mar 2012, 12:38) Dar cu ce are legatura? Te referi la respectiva problema de proiectare de care s-a discutat mai sus? Nu stiu ce o fi, ce nu o fi, dar sincer si fostul DCi 65cp pe -20 grade era foarte zgomotos imediat dupa pornire. |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
Ampt |
![]()
Post
#469
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Dacă nu mai avea zgomotul acela la pornire, am fi cu toții Off-Topic și un moderator ar închide discuțiile pe această temă !
Confirm cele spuse și de ceilalti colegi, pornire la sfert, cu tremuratul caracteristic preț de 15- 20 de secunde (interval de timp în care nu ridic piciorul de pe ambreiaj). La temperaturile foarte mici care au fost iarna acesta am stat cu motorul la relanti cam 4-5 minute, de când s-a mai încălzit afară am redus perioada la 2 minute. La plecarea de pe loc nu am sesizat nici un fel de zgomot metalic, mașina se comportă absolut normal. Astăzi, după aproape două luni, am avut 4 pavele afișate de indicatorul de temperatură. De bucurie nici nu îmi venea să mă duc direct acasă, așa că am mai făcut o tură de cartier. Consumul a scăzut la 6,4 litri/100km, după ce în iarna am avut consumuri de 9 si 10,2 litri/100km (maximul a fost înregistrat a doua zi după celebra freezing rain, când am stat cu mașina la relanti timp de 45 de minute). Până acum mă declar mulțumit de mașină, să vedem ce va mai fi peste 2-3 ani. Peste două săptămâni îi voi face prima revizie, după această operațiune voi reveni cu amănunte ! (costuri consumabile, coduri piese de origine, recomandări) |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#470
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(bloodem @ 2 Mar 2012, 17:41) A pornit la sfert, intr-adevar primele 20-30 secunde mai zgomotoasa, chiar si dupa ce plecam de pe loc, o perioada avea un zgomot metalic QUOTE(argon @ 3 Mar 2012, 10:42) Nu ungerea este precara la acele temperaturi, ci uleiul. Cu 0w30 nu mai aveai ungere precara, dar nu cred ca-i compatibil cu motorul badaran de pe Logan. stimabile, daca tot ai intervenit puteai sa-i aduci lui bloodem un argument tehnic nu sa aberezi ceva de "bula" ![]() PS: eu zic ca "zgomotul metalic" este de la reglajele din soft |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
hora |
![]()
Post
#471
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 July 06 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
Opel
Corsa C 1.3 cdti
2006 Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
|
|
Ampt |
![]()
Post
#472
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
@hora : Mașina era realmente "îmbrăcată"în gheață, de aceea am fost nevoit să stau atât de mult cu ea pornită !
Aveam spray de dezghețat, dar îl uitasem in portbagaj, portbagaj care l-am deschis abia dupa o săptămână, când am fost cu mașina în parcarea subterană de la AFI Palace ... ! Norocul meu a fost că în toamnă am dat cu ulei de silicon din belșug pe chedere, altfel nu cred că aveam vreo șansă să deschid portiera în acea "frumoasă" dimineață ! |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
dorismuler |
![]()
Post
#473
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 2 March 12 ![]() |
nici eu nu dau vina pe ulei in problema pornirii pe ger si asa cum se spunea si mai sus,mai degraba ar fi ceva reglaje software pt temperaturi negative.
la mine cel putin am observat clar pragul critic de 0 grade.cum coboara sub 0,imediat il apuca tusea la pornire(bineinteles,intensitatea tusei este direct proportionala cu numarul gradelor lipsa din termometru) cat despre intervalele de revizie,priviti aici recomandarea renault pentru noile dci90 si 110cp:"The running and servicing costs associated with the dCi 90 and dCi 110 engines are among the lowest of their class. Oil change intervals have been extended from 20,000km to 30,000km (or every two years) and the life expectancy of the diesel filter has increased from 40,000km to 60,000km. The timing belt needs changing every 160,000km and no longer every 120,000km. Finally, the particulate filter comes with a lifetime warranty (more than 300,000km)." OARE DE CE NE CHEAMA DACIA IN FIECARE AN SAU LA FIECARE 15000KM???AU CUMVA O GRIJA DEOSEBITA PENTRU NOI,MOTIV PENTRU CARE CAND E VORBA DE GARANTIE NE TRIMIT LA PLIMBARE SPUNAND:"ASA FACE TOATE" ![]() cand e sa ne ia banii pe ulei(~250ron pt E5) sunt foarte amabili si ne invita respectuos in fiecare an in loc de 2 ani sau la fiecare 15000 in loc de 30000..mama lor de... |
--------------------
Fost
Posesor
L_DCI_90_2011
|
|
bloodem |
![]()
Post
#474
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Nu te cheama la fiecare 15000 km, ci la fiecare 20000 km sau un an (care vine mai repede).
Si chiar nu cred ca e cazul sa comparam conditiile din alte tari cu cele din Romania. Mie unul si 20000 km mi se pare cam mult. This post has been edited by bloodem: 4 Mar 2012, 09:35 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
dorismuler |
![]()
Post
#475
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 2 March 12 ![]() |
QUOTE(bloodem @ 4 Mar 2012, 09:34) Nu te cheama la fiecare 15000 km, ci la fiecare 20000 km sau un an (care vine mai repede). Si chiar nu cred ca e cazul sa comparam conditiile din alte tari cu cele din Romania. Mie unul si 20000 km mi se pare cam mult. scuza-ma,tu ai cumva dci pe benzina??in cazul asta vei merge la 17500km sau un an ![]() ia mai arunca un ochisor in carnetul de intretinere dacia,dar cu mai multe atentie de aceasta data |
--------------------
Fost
Posesor
L_DCI_90_2011
|
|
bloodem |
![]()
Post
#476
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Amice, nu imi place tonul arogant.
Ia de aici niste lectura si mai vezi si atasamentul: http://www.l o g a n c l u b.ro/forum/cine_mai_1_5dci_euro_5_pareri_fiabilitate_probleme_etc-t37829.html - eliminadand spatiile dintre litelerele l o g a n c l u b This post has been edited by bloodem: 4 Mar 2012, 10:04 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
dorismuler |
![]()
Post
#477
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 2 March 12 ![]() |
oare service-ul dacia ma va intreba de atasamentul downloadat de la tine sau de carnetul de intretinere dacia primit odata cu achizitionarea autovehiculului?
daca tot nu furnizezi nicio informatie utila,mai bine abtine-te,cel putin in ce ma priveste.iti multumesc anticipat |
--------------------
Fost
Posesor
L_DCI_90_2011
|
|
bloodem |
![]()
Post
#478
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Prietene, daca vrei sa intelegi bine, daca nu nu. TOATE masinile DCI 90 cp (cel putin cele cumparate incepand din aprilie - mai 2011) au reviziile din 20000 in 20000 km. Daca nu ma crezi, suna la un service autorizat Dacia sa te convingi. Am mai vazut eu Gica Contra, dar nici chiar asa...
PS: in continuare nu imi place tonul tau arogant. This post has been edited by bloodem: 4 Mar 2012, 11:25 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
dorismuler |
![]()
Post
#479
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 2 March 12 ![]() |
eu iti spun sincer ce scrie in carnetul meu de service eliberat odata cu masina in mai 2011..asa scrie,asa-ti spun
cat despre ton..n-am niciun gand sa fiu asa cum tu ai insinuat,insa as prefera sa comunicam asupra lucrurilor importante si sa nu ne cramponam de detalii aiurea eu unul folosesc masina cam 15000km/an,asa ca ori 15000 ori 20000km tot un drac e mai interesant de discutat ar fi varianta amintita mai sus de catre mine(citatul de pe site-ul renault privind intretinerea) si anume revizii la 2 ani,plus ca la fiecare 15000(sau 20 cum zici tu),potrivit dacia ar trebui schimbate si filtrele de combustibil,aer si polen cam cat costa toate astea la un an? |
--------------------
Fost
Posesor
L_DCI_90_2011
|
|
Ampt |
![]()
Post
#480
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Reviziile la Dci-urile cu filtru de particule se fac la fiecare 20.000 de kilometri sau 1 an.
Punct, fără virgulă ! @dorismuler : Poate ai mașina cumpărată înainte de 2011, când într-adevăr reviziile se făceau la fiecare 15.000 de kilometri sau 1 an ! ![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th July 2025 - 03:33 |