Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?
![]() ![]() ![]() |
Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?
bella |
![]()
Post
#541
|
||
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
|
||
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|||
P-A-C-O |
![]()
Post
#542
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
nu, da' era sa iau cateva radare in bot pana sa ma prind de "gafa"
![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
dorismuler |
![]()
Post
#543
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 2 March 12 ![]() |
Ia uite,cineva pe aici si-a tras masina noua
![]() Sa ai kilometri linistiti! Azi dimineata la -2grade,imediat a simtit "don'soara" si s-a manifestat tipic temperaturilor scazute(bineinteles,intensitatea a fost direct proportionala cu temperatura mediului,dar s-a simtit) |
--------------------
Fost
Posesor
L_DCI_90_2011
|
|
Ampt |
![]()
Post
#544
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
QUOTE(bloodem @ 30 Mar 2012, 18:26) Abia astept sa fac si eu primul drum in conditii de primavara, pentru a vedea consumul. Weekend-ul viitor am un drum la Bucuresti si voi avea ocazia. Sunt curios daca sunt diferente la consum, intre DCi 75cp si DCi 90. "Drum Bun" și așteptăm cu interes date si impresii despre motorizarea dCi 90 la drum lung, analiza comparativă este întotdeauna binevenită ! ![]() P.S Ca fapt divers, tocmai ce am vorbit cu un client de la Luduș, care la eterna întrebare "Ce faceți ?", îmi spune că se duce să iși ia mașina din service, un BMW Diesel cu filtru de particule ! Îl întreb motivul și îmi spune că trebuie să-i schimbe filtrul de particule !!! Mașina o are de nouă, a făcut cu ea 80.000 de kilometri și costul înlocuirii filtrului de particule se ridică la 2.000 de Euro, nici nu l-am mai întrebat dacă prețul include TVA sau nu ! Sper să ne țină mai mult, căci altfel ... ! ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
testike |
![]()
Post
#545
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Nu se poate curata filtrul asta de particule?
Mie asa mi-a zis un mecanic. Degeaba ne speriem de preturile de la BMW, nu se compara cu cele de la Dacia. Recent un prieten a schimbat un parbriz cu vreo 700 EUR, a mai si asteptat vreo 2 saptamani dupa el.. |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
Ampt |
![]()
Post
#546
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
|
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#547
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(Ampt @ 6 Apr 2012, 13:05) tocmai ce am vorbit cu un client de la Luduș, care la eterna întrebare "Ce faceți ?", îmi spune că se duce să iși ia mașina din service, un BMW Diesel cu filtru de particule ! Îl întreb motivul și îmi spune că trebuie să-i schimbe filtrul de particule !!! Mașina o are de nouă, a făcut cu ea 80.000 de kilometri și costul înlocuirii filtrului de particule se ridică la 2.000 de Euro, nici nu l-am mai întrebat dacă prețul include TVA sau nu ! QUOTE(testike @ 6 Apr 2012, 14:29) Nu se poate curata filtrul asta de particule? ce sa mai cureti daca iti scoate fum la esapament, trebuie schimbat tot ansamblu FdP ca are fagurele ceramic spart ![]() This post has been edited by P-A-C-O: 6 Apr 2012, 17:31 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
Ampt |
![]()
Post
#548
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Filtru de Particule DPF - Proces de Regenerare (Metoda Regenerare activă - Post Injecție)
La fel este și la dCi ! |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
bloodem |
![]()
Post
#549
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Asa cum am promis, revin cu date despre consum (primul drum in conditii de primavara).
Carevasazica: Galati - Braila - Slobozia - Drajna - A2 - Bucuresti - Retur. Total km parcursi: 512 km. Total litri consumati dupa metoda plin - plin (la aceeasi pompa, al treilea click): 24.9 litri Consum rezultat in urma calculului: 4.86 l/100km (computerul de bord indica 4.7 l/100) Conditii de mers: ~ 450km extraurban. In afara am circulat cu 110km/h - 120km/h pe ceas (pe autostrada am mers constant cu 120km/h si la dus si la intors) iar in localitati cu 50 - 70km/h (viteza a treia, respectiv a 4a). Restul de ~60km i-am facut in Bucuresti in conditii de trafic lejer de sambata / duminica. Consumul mi se pare OK, oarecum asemanator cu al fostei masini DCi 65cp, poate o idee mai mic in conditiile date. This post has been edited by bloodem: 10 Apr 2012, 09:10 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
testike |
![]()
Post
#550
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
E ceva diferenta de la 3.6 oficial.
Cred ca si metoda plin-plin poate sa fie inexacta cateodata, eu cel putin cred ca am cateodata o abatere de pana la 2-3 litri, in functie de cat de adanc bag pistonul si cat de tare il apas. |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#551
|
![]() - Group: Members Posts: 22.751 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
bloodem |
![]()
Post
#552
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
QUOTE(testike @ 10 Apr 2012, 09:48) E ceva diferenta de la 3.6 oficial. Cred ca si metoda plin-plin poate sa fie inexacta cateodata, eu cel putin cred ca am cateodata o abatere de pana la 2-3 litri, in functie de cat de adanc bag pistonul si cat de tare il apas. Pistonul l-am bagat pana la ultima bavura, fara sa il apas. Chiar daca a aparut o eroare, cred ca e neglijabila. In al doilea rand, nu cred ca poti ajunge la 3.6, dar la aproximativ 4% e posibil. In cazul meu, care am un stil de condus mai agresiv, cu acceleratii puternice pana la turatii mari, si frecvent ajungand in depasiri pana la 130km/h sau uneori mai mult, e destul de greu sa scot mai putin de atat. Ca idee la benzinara 1.6 MPi de serviciu, cu acelasi stil de condus, nu am vazut niciodata consum sub 7.5% extraurban. Dar daca mergi pasnic, cu vreo 90km/h (viteza la care, in trepta a 5-a, masina asta clar este subturata) ai sanse sa ajungi poate si la 3.6% ![]() In plus, tare ma tem ca dupa atatea luni de condus urban, a intrat si curatarea filtrului de particule, care a posibil sa mai fi crescut consumul. Oricum, in continuare ma declar multumit de consum. Cand am fost in ianuarie la Constanta, pe zapada, vant, drumuri blocate, etc, am avut 6% extraurban. This post has been edited by bloodem: 10 Apr 2012, 10:39 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
Ampt |
![]()
Post
#553
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
QUOTE(bloodem @ 10 Apr 2012, 10:08) Consum rezultat in urma calculului: 4.86 l/100km (computerul de bord indica 4.7 l/100) Abaterea este de cca. 3,4 %, aproximativ la fel cu abaterea constatată și de mine prin comparația C.B vs metoda plin-plin ! Ținânad cont că mare parte din kilometri i-ai facut pe A2, la 120 km/h și cu reprize de 130 km/h în depășiri, consumul la acest stil de mers, mă refer strict doar la Autostradă, cred că este undeva în jurul valorii de 5 - 5,2 litri/100km neavând consum instantaneu este doar o estimare pe care am făcut-o cu diverse ocazii. Per total drum, în condițiile de viteză și temperatură exterioară date, media de consum de 4,7 - 4,8 litri/100km este consumul obținut în condiții reale de exploatare, nu determinat prin metoda ECE - ONU/342 ! În concluzie, din observațiile tale și din ce am încercat să monitorizez și eu, nu par a fi diferente de consum între cele doua motorizări, 75cp, repectiv 90cp ! @bloodem : Ce presiune ai avut în anvelope ? This post has been edited by Ampt: 10 Apr 2012, 11:14 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
bloodem |
![]()
Post
#554
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
QUOTE(Ampt @ 10 Apr 2012, 11:08) @bloodem : Ce presiune ai avut în anvelope ? Pai, daca baiatul de la vulcanizare m-a ascultat... sper, ar trebui sa am 2 pe fata si 2,2 pe spate. ![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
Ampt |
![]()
Post
#555
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Schemă funcționare filtru de particule !
Attached thumbnail(s) NT0006B796.gif ( Size: 167.27k ) Number of downloads: 736 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#556
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
esti off-topic
This post has been edited by P-A-C-O: 13 Apr 2012, 15:05 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
Ampt |
![]()
Post
#557
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Miercuri dupa amiază plec liniștit de la servici și după vreo 5 minute își face simțită prezența filtrul de particule, mai exact își începe minunata regenerare.
Menționez că în cei 17.500 de kilometri este prima regenerare pe care o prind în traficul din București, celelalte regenerări făcându-se la drumurile extraurbane, când sincer să fiu, mergând cu o turație cât de cât constantă nu prea îți dai seama când se curață filtrul de particule. Dar să revenim la regenerarea propriu zisă și la cum s-a comportat masina ! Motorul a început să scoată un mic șuierat la schimbarea treptelor de viteză, la relanti turația era undeva în jurul valorii de 1.000rpm, puteai spune că ai A.C pornit. Mi s-a parut că trage și un pic mai greu, oricum senzația era de motor "vlăguit". Întrucât mă apropiam de Carrefour unde intenționam să fac niște mici cumpărături, mă și gândeam ce o să fac în continuare. Decid să opresc în parcare, să o las vreo doua minute la relanti și dacă nu se schimbă nimic, să văd cum mai arată popasul de la kilometrul 36 de pe A1. Nu a fost nevoie, dupa cca 1 minut s-a auzit un clanc", ca atunci când cuplezi A.C, turația și-a revenit la valoarea normală, cca.800rpm. M-am dat jos și mi-am apropriat mâna de țeava de esapament, cum făceam pe vremuri la Dacia 1300 după ce reglam aprinderea. Nu știu dacă am putut să o țin măcar o secundă, gazele erau așa de fierbinți încât puteai să pui de o cafea la ibric ! Regenerarea filtrului se face totuși la o temperatură de aproximativ 600 grade Celsius ! Am mai stat preț de vreo 5 minute să se mai răcească catalizatorul, turbina și filtrul de particule și mă gândeam cum salvăm noi planeta. Parca îl auzeam pe Copos, "Se scufundă planeta, planeta se scufundă"! La Euro 6 nu vreau să mă gândesc, am înteles că o dată cu micșorarea emisiei de CO2, acum se "vor ocupa" și de oxizii de azot. Concluzia este că motoarele vor fi din ce în ce mai "gâtuite", dar dacă asta este trendul, ce să-i faci ?! ![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#558
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(Ampt @ 20 Apr 2012, 08:38) Miercuri dupa amiază plec liniștit de la servici și după vreo 5 minute își face simțită prezența filtrul de particule, mai exact își începe minunata regenerare. Menționez că în cei 17.500 de kilometri este prima regenerare pe care o prind în traficul din București, celelalte regenerări făcându-se la drumurile extraurbane, când sincer să fiu, mergând cu o turație cât de cât constantă nu prea îți dai seama când se curață filtrul de particule. Dar să revenim la regenerarea propriu zisă și la cum s-a comportat masina ! Motorul a început să scoată un mic șuierat la schimbarea treptelor de viteză, la relanti turația era undeva în jurul valorii de 1.000rpm, puteai spune că ai A.C pornit. Mi s-a parut că trage și un pic mai greu, oricum senzația era de motor "vlăguit". Întrucât mă apropiam de Carrefour unde intenționam să fac niște mici cumpărături, mă și gândeam ce o să fac în continuare. Decid să opresc în parcare, să o las vreo doua minute la relanti și dacă nu se schimbă nimic, să văd cum mai arată popasul de la kilometrul 36 de pe A1. Nu a fost nevoie, dupa cca 1 minut s-a auzit un clanc", ca atunci când cuplezi A.C, turația și-a revenit la valoarea normală, cca.800rpm. MARFA!.... ai intrerupt procesul de regenerare; daca se aprinde martorul in bord, sti ce-ai de facut ![]() Bine macar ca nu trebuie schimbat la un anumit interval FdP, cum se-ntampla la alte motoare diesel mai mari, cu alte regimuri de lucru mult mai dificile ![]() QUOTE(Ampt @ 20 Apr 2012, 08:38) La Euro 6 nu vreau să mă gândesc, am înteles că o dată cu micșorarea emisiei de CO2, acum se "vor ocupa" și de oxizii de azot. QUOTE Les oxydes d’azote peuvent être réduit grâce aux pièges à NOx et aux systèmes catalytiques de réduction sélective (SCR). Ces procédés piège le NOx et à la saturation relâche de azote, de l’eau et du CO2 . nici nu vreau sa ma gandesc cat costa "tratarea gazelor de esapament la EU6 diesel" ![]() PS: oricum, majoritatea constructorilor auto europeni au produs deja motoarele EU6 apropo de NOX-Trap: http://www.renault.com/en/Lists/ArchivesDo...ts/nox-trap.pdf http://www.renault.com/en/innovation/gamme...s/nox-trap.aspx This post has been edited by P-A-C-O: 20 Apr 2012, 17:42 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
Ampt |
![]()
Post
#559
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
QUOTE(P-A-C-O @ 20 Apr 2012, 18:38) MARFA!.... ai intrerupt procesul de regenerare; daca se aprinde martorul in bord, sti ce-ai de facut ![]() Doar am intrat și staționat cu mașina în parcare, motorul a funcționat în continuare ! Oricum intervalul de timp în care motorul a funcționat (inclusiv de când au început simptomele legate de filtrul de particule) a fost mai mare de 30 de minute, mai mult decât suficient pentru regenerare ! ![]() P.S Am mai făcut de atunci vreo 150 de kilometri și nu s-a aprins nici un bec ! ![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
4x4 |
![]()
Post
#560
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Euro 4 cred ca a fost cea mai buna norma de poluare pana acuma, era un echilibru bun intre putere si emisii.
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
bella |
![]()
Post
#561
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
QUOTE(Ampt @ 20 Apr 2012, 19:56) Nu-ti mai bate capul cu el ca debiteaza numai prostii. Ma gandeam ca posteaza un scan din manualul masinii in care spune ca daca incepe procesul de regenerare, indiferent daca e in oras sa nu o lasi sub 100Km/h. Dar, ca de obicei, se abereaza fara a aduce nicio dovada. |
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
Ampt |
![]()
Post
#562
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
O nouă regenerare a filtrului de particule după aproximativ 540 de kilometri parcurși de la ultima, toți kilometri fiind efectuați numai în mediu urban în condiții de trafic aglomerat !
|
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
bloodem |
![]()
Post
#563
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
bella |
![]()
Post
#564
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
Experimentez urmatoarea problema...
Am folosit astazi AC-ul pe un drum de aprox 100Km. Mi s-a parut mie ca nu baga cine stie ce(fata de Cielo avut inainte as putea spune ca AC-ul la Logan este o gluma). In fine...am oprit la un moment dat pe drum fara sa opresc motorul si am coborat din masina. Atunci am auzit compresorul cum cupla/decupla la interval regulat(10-15 secunde, poate maxim 20). Totodata, la plecare de dimineata cand am pornit AC-ul am auzit un fasait/frecat, nu stiu cum sa il definesc pentru 5-6 secunde. V-at lovit de problema asta? Va "baga" aer rece multumitor? Eu cred ca totusi e o problema la mine cu cuplarea/decuplarea AC-ului asa des. De fapt, ar trebui sa cupleze si sa decupleze doar actionat de la buton...parerea mea. Ce parere aveti? |
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
bloodem |
![]()
Post
#565
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Acum ca ai adus vorba, nici eu nu pot sa spun ca sunt extraordinar de multumit. Adica, baga destul de rece, dar tare mi-e teama ca la vara nu o sa faca fata.
Sigur cupleaza/decupleaza la interval de 15s? Si eu am sesizat niste zgomote la un interval X de timp, dar mi s-a parut ca e doar motorul care se "opinteste" fiind solicitat de compresor. Asta am observat DOAR la ralanti. |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
bella |
![]()
Post
#566
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
Tot la relanti am observat si eu. Daca nu sunt 15 sec. atunci 20 sunt sigur.
Si, cuplajul/decuplajul are loc la acelasi interval(aproximat de mine). |
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
bloodem |
![]()
Post
#567
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Daca e o problema, e vorba doar de noile modele de Logan. Eu la serviciu am un Logan din 2005 care baga aer INGHETAT (la propriu).
![]() Mai asteptam feedback si de la ceilalati posesori de Logan DCi 75/90cp. This post has been edited by bloodem: 30 Apr 2012, 21:23 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
bobo77 |
![]()
Post
#568
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
Ampt |
![]()
Post
#569
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Despre regenerarea filtrului de particule !
http://www.renault.com/en/innovation/eco-t...te%20filter.pdf Legat de aerul condiționat mărturisesc că nu m-am lovit deloc de problemele menționate de ceilalți colegi. Nici acum și mai ales nici vara trecută nu am simțit că A.C-ul nu ar face față ! Când mașina este foarte încinsă, înainte de a pleca cu ea, o las cu toate cele 4 uși deschise preț de vreo 5 minute, după care merg cu geamurile față complet deschise aproximativ un minut. Abia dupa procedura descrisă mai sus pornesc aerul condiționat, pe care după cca. un minut de funcționare îl trec pe recirculare. |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
bloodem |
![]()
Post
#570
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Ampt, dar la ralanti ai sesizat acele "intreruperi" ca si cum motorul s-ar forta sa faca fata compresorului?
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th July 2025 - 01:43 |