DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

32 Pages « < 17 18 19 20 21 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?

bella
post 1 Apr 2012, 10:03
Post #541


TRACTORIST INCEPATOR


Group: Members
Posts: 322
Joined: 9 June 06




QUOTE(P-A-C-O @ 31 Mar 2012, 21:02)
PS: apropo, ultima data cand m-am jucat pe la ceasurile unui bord de Logan am facut prostia si am pus acele sa bata cap-in-cap cu ce spune ECU 04.gif


WOW....asa, si? Ai primit un premiu de la Dacia?


--------------------
Logan Laureate 1.5dCi-75Cp 2011 - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 1 Apr 2012, 22:10
Post #542


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




nu, da' era sa iau cateva radare in bot pana sa ma prind de "gafa" 04.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorismuler
post 2 Apr 2012, 07:05
Post #543


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 2 March 12




Ia uite,cineva pe aici si-a tras masina noua tongue.gif
Sa ai kilometri linistiti!
Azi dimineata la -2grade,imediat a simtit "don'soara" si s-a manifestat tipic temperaturilor scazute(bineinteles,intensitatea a fost direct proportionala cu temperatura mediului,dar s-a simtit)


--------------------
Fost Posesor L_DCI_90_2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 6 Apr 2012, 13:05
Post #544


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




QUOTE(bloodem @ 30 Mar 2012, 18:26)
Abia astept sa fac si eu primul drum in conditii de primavara, pentru a vedea consumul. Weekend-ul viitor am un drum la Bucuresti si voi avea ocazia. Sunt curios daca sunt diferente la consum, intre DCi 75cp si DCi 90.
*


"Drum Bun" și așteptăm cu interes date si impresii despre motorizarea dCi 90 la drum lung, analiza comparativă este întotdeauna binevenită ! smile.gif

P.S Ca fapt divers, tocmai ce am vorbit cu un client de la Luduș, care la eterna întrebare "Ce faceți ?", îmi spune că se duce să iși ia mașina din service, un BMW Diesel cu filtru de particule !

Îl întreb motivul și îmi spune că trebuie să-i schimbe filtrul de particule !!!
Mașina o are de nouă, a făcut cu ea 80.000 de kilometri și costul înlocuirii filtrului de particule se ridică la 2.000 de Euro, nici nu l-am mai întrebat dacă prețul include TVA sau nu !

Sper să ne țină mai mult, căci altfel ... ! sad.gif sad.gif sad.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 6 Apr 2012, 14:29
Post #545


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Nu se poate curata filtrul asta de particule?
Mie asa mi-a zis un mecanic.
Degeaba ne speriem de preturile de la BMW, nu se compara cu cele de la Dacia. Recent un prieten a schimbat un parbriz cu vreo 700 EUR, a mai si asteptat vreo 2 saptamani dupa el..


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 6 Apr 2012, 15:02
Post #546


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




QUOTE(testike @ 6 Apr 2012, 15:29)
Degeaba ne speriem de preturile de la BMW, nu se compara cu cele de la Dacia.
*


Și ce, la jumătate de preț ți se pare accesibil ?! wink.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 6 Apr 2012, 17:26
Post #547


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(Ampt @ 6 Apr 2012, 13:05)
tocmai ce am vorbit cu un client de la Luduș, care la eterna întrebare "Ce faceți ?", îmi spune că se duce să iși ia mașina din service, un BMW Diesel cu filtru de particule !

Îl întreb motivul și îmi spune că trebuie să-i schimbe filtrul de particule !!!
Mașina o are de nouă, a făcut cu ea 80.000 de kilometri și costul înlocuirii filtrului de particule se ridică la 2.000 de Euro, nici nu l-am mai întrebat dacă prețul include TVA sau nu !


QUOTE(testike @ 6 Apr 2012, 14:29)
Nu se poate curata filtrul asta de particule?


ce sa mai cureti daca iti scoate fum la esapament, trebuie schimbat tot ansamblu FdP ca are fagurele ceramic spart wink.gif

This post has been edited by P-A-C-O: 6 Apr 2012, 17:31


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 8 Apr 2012, 17:53
Post #548


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Filtru de Particule DPF - Proces de Regenerare (Metoda Regenerare activă - Post Injecție)
La fel este și la dCi !
&feature=player_embedded


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 10 Apr 2012, 09:08
Post #549


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Asa cum am promis, revin cu date despre consum (primul drum in conditii de primavara).

Carevasazica: Galati - Braila - Slobozia - Drajna - A2 - Bucuresti - Retur.

Total km parcursi: 512 km.
Total litri consumati dupa metoda plin - plin (la aceeasi pompa, al treilea click): 24.9 litri
Consum rezultat in urma calculului: 4.86 l/100km (computerul de bord indica 4.7 l/100)

Conditii de mers: ~ 450km extraurban. In afara am circulat cu 110km/h - 120km/h pe ceas (pe autostrada am mers constant cu 120km/h si la dus si la intors) iar in localitati cu 50 - 70km/h (viteza a treia, respectiv a 4a). Restul de ~60km i-am facut in Bucuresti in conditii de trafic lejer de sambata / duminica.

Consumul mi se pare OK, oarecum asemanator cu al fostei masini DCi 65cp, poate o idee mai mic in conditiile date.

This post has been edited by bloodem: 10 Apr 2012, 09:10


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 10 Apr 2012, 09:48
Post #550


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




E ceva diferenta de la 3.6 oficial.
Cred ca si metoda plin-plin poate sa fie inexacta cateodata, eu cel putin cred ca am cateodata o abatere de pana la 2-3 litri, in functie de cat de adanc bag pistonul si cat de tare il apas.


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 10 Apr 2012, 09:55
Post #551


-


Group: Members
Posts: 22.751
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(testike @ 10 Apr 2012, 10:48)
E ceva diferenta de la 3.6 oficial.
*
Atat este si diferenta fata de un mpi.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 10 Apr 2012, 10:35
Post #552


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(testike @ 10 Apr 2012, 09:48)
E ceva diferenta de la 3.6 oficial.
Cred ca si metoda plin-plin poate sa fie inexacta cateodata, eu cel putin cred ca am cateodata o abatere de pana la 2-3 litri, in functie de cat de adanc bag pistonul si cat de tare il apas.
*




Pistonul l-am bagat pana la ultima bavura, fara sa il apas. Chiar daca a aparut o eroare, cred ca e neglijabila.

In al doilea rand, nu cred ca poti ajunge la 3.6, dar la aproximativ 4% e posibil. In cazul meu, care am un stil de condus mai agresiv, cu acceleratii puternice pana la turatii mari, si frecvent ajungand in depasiri pana la 130km/h sau uneori mai mult, e destul de greu sa scot mai putin de atat. Ca idee la benzinara 1.6 MPi de serviciu, cu acelasi stil de condus, nu am vazut niciodata consum sub 7.5% extraurban. Dar daca mergi pasnic, cu vreo 90km/h (viteza la care, in trepta a 5-a, masina asta clar este subturata) ai sanse sa ajungi poate si la 3.6% biggrin.gif

In plus, tare ma tem ca dupa atatea luni de condus urban, a intrat si curatarea filtrului de particule, care a posibil sa mai fi crescut consumul. Oricum, in continuare ma declar multumit de consum. Cand am fost in ianuarie la Constanta, pe zapada, vant, drumuri blocate, etc, am avut 6% extraurban.

This post has been edited by bloodem: 10 Apr 2012, 10:39


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 10 Apr 2012, 11:08
Post #553


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




QUOTE(bloodem @ 10 Apr 2012, 10:08)
Consum rezultat in urma calculului: 4.86 l/100km (computerul de bord indica 4.7 l/100)

Abaterea este de cca. 3,4 %, aproximativ la fel cu abaterea constatată și de mine prin comparația C.B vs metoda plin-plin !

Ținânad cont că mare parte din kilometri i-ai facut pe A2, la 120 km/h și cu reprize de 130 km/h în depășiri, consumul la acest stil de mers, mă refer strict doar la Autostradă, cred că este undeva în jurul valorii de 5 - 5,2 litri/100km neavând consum instantaneu este doar o estimare pe care am făcut-o cu diverse ocazii.

Per total drum, în condițiile de viteză și temperatură exterioară date, media de consum de 4,7 - 4,8 litri/100km este consumul obținut în condiții reale de exploatare, nu determinat prin metoda ECE - ONU/342 !

În concluzie, din observațiile tale și din ce am încercat să monitorizez și eu, nu par a fi diferente de consum între cele doua motorizări, 75cp, repectiv 90cp !


@bloodem : Ce presiune ai avut în anvelope ?

This post has been edited by Ampt: 10 Apr 2012, 11:14


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 10 Apr 2012, 11:59
Post #554


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(Ampt @ 10 Apr 2012, 11:08)
@bloodem : Ce presiune ai avut în anvelope ?


Pai, daca baiatul de la vulcanizare m-a ascultat... sper, ar trebui sa am 2 pe fata si 2,2 pe spate. smile.gif


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 12 Apr 2012, 22:33
Post #555


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Schemă funcționare filtru de particule !

Attached thumbnail(s)
NT0006B796.gif ( Size: 167.27k ) Number of downloads: 736


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 13 Apr 2012, 15:03
Post #556


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




esti off-topic

This post has been edited by P-A-C-O: 13 Apr 2012, 15:05


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 20 Apr 2012, 07:38
Post #557


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Miercuri dupa amiază plec liniștit de la servici și după vreo 5 minute își face simțită prezența filtrul de particule, mai exact își începe minunata regenerare.
Menționez că în cei 17.500 de kilometri este prima regenerare pe care o prind în traficul din București, celelalte regenerări făcându-se la drumurile extraurbane, când sincer să fiu, mergând cu o turație cât de cât constantă nu prea îți dai seama când se curață filtrul de particule.

Dar să revenim la regenerarea propriu zisă și la cum s-a comportat masina !
Motorul a început să scoată un mic șuierat la schimbarea treptelor de viteză, la relanti turația era undeva în jurul valorii de 1.000rpm, puteai spune că ai A.C pornit. Mi s-a parut că trage și un pic mai greu, oricum senzația era de motor "vlăguit".

Întrucât mă apropiam de Carrefour unde intenționam să fac niște mici cumpărături, mă și gândeam ce o să fac în continuare. Decid să opresc în parcare, să o las vreo doua minute la relanti și dacă nu se schimbă nimic, să văd cum mai arată popasul de la kilometrul 36 de pe A1.

Nu a fost nevoie, dupa cca 1 minut s-a auzit un clanc", ca atunci când cuplezi A.C, turația și-a revenit la valoarea normală, cca.800rpm.

M-am dat jos și mi-am apropriat mâna de țeava de esapament, cum făceam pe vremuri la Dacia 1300 după ce reglam aprinderea. Nu știu dacă am putut să o țin măcar o secundă, gazele erau așa de fierbinți încât puteai să pui de o cafea la ibric ! Regenerarea filtrului se face totuși la o temperatură de aproximativ 600 grade Celsius !

Am mai stat preț de vreo 5 minute să se mai răcească catalizatorul, turbina și filtrul de particule și mă gândeam cum salvăm noi planeta. Parca îl auzeam pe Copos, "Se scufundă planeta, planeta se scufundă"!

La Euro 6 nu vreau să mă gândesc, am înteles că o dată cu micșorarea emisiei de CO2, acum se "vor ocupa" și de oxizii de azot.

Concluzia este că motoarele vor fi din ce în ce mai "gâtuite", dar dacă asta este trendul, ce să-i faci ?! sad.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 20 Apr 2012, 17:38
Post #558


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(Ampt @ 20 Apr 2012, 08:38)
Miercuri dupa amiază plec liniștit de la servici și după vreo 5 minute își face simțită prezența filtrul de particule, mai exact își începe minunata regenerare.
Menționez că în cei 17.500 de kilometri este prima regenerare pe care o prind în traficul din București,  celelalte regenerări făcându-se la drumurile extraurbane, când sincer să fiu, mergând cu o turație cât de cât constantă nu prea îți dai seama când se curață filtrul de particule.

Dar să revenim la regenerarea propriu zisă și la cum s-a comportat masina !
Motorul a început să scoată un mic șuierat la schimbarea treptelor de viteză, la relanti turația era undeva în jurul valorii de 1.000rpm, puteai spune că ai A.C pornit. Mi s-a parut că trage și un pic mai greu, oricum senzația era de motor "vlăguit".

Întrucât mă apropiam de Carrefour unde intenționam să fac niște mici cumpărături, mă și gândeam ce o să fac în continuare. Decid să opresc în parcare, să o las vreo doua minute la relanti și dacă nu se schimbă nimic, să văd cum mai arată popasul de la kilometrul 36 de pe A1.

Nu a fost nevoie, dupa cca 1 minut s-a auzit un clanc", ca atunci când cuplezi A.C, turația și-a revenit la valoarea normală, cca.800rpm.

MARFA!.... ai intrerupt procesul de regenerare; daca se aprinde martorul in bord, sti ce-ai de facut wink.gif

Bine macar ca nu trebuie schimbat la un anumit interval FdP, cum se-ntampla la alte motoare diesel mai mari, cu alte regimuri de lucru mult mai dificile wink.gif

QUOTE(Ampt @ 20 Apr 2012, 08:38)
La Euro 6 nu vreau să mă gândesc, am înteles că o dată cu micșorarea emisiei de CO2, acum se "vor ocupa" și de oxizii de azot.


QUOTE
Les oxydes d’azote peuvent être réduit grâce aux pièges à NOx et aux systèmes catalytiques de réduction sélective (SCR). Ces procédés piège le NOx et à la saturation relâche de azote, de l’eau et du CO2 .

nici nu vreau sa ma gandesc cat costa "tratarea gazelor de esapament la EU6 diesel" frustrat.gif (numai Fdp + Nox-Trap costa peste 5000 euro)
PS: oricum, majoritatea constructorilor auto europeni au produs deja motoarele EU6

apropo de NOX-Trap:
http://www.renault.com/en/Lists/ArchivesDo...ts/nox-trap.pdf

http://www.renault.com/en/innovation/gamme...s/nox-trap.aspx


This post has been edited by P-A-C-O: 20 Apr 2012, 17:42


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 20 Apr 2012, 19:56
Post #559


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




QUOTE(P-A-C-O @ 20 Apr 2012, 18:38)
MARFA!.... ai intrerupt procesul de regenerare; daca se aprinde martorul in bord, sti ce-ai de facut  wink.gif
*


Doar am intrat și staționat cu mașina în parcare, motorul a funcționat în continuare ! Oricum intervalul de timp în care motorul a funcționat (inclusiv de când au început simptomele legate de filtrul de particule) a fost mai mare de 30 de minute, mai mult decât suficient pentru regenerare ! smile.gif

P.S Am mai făcut de atunci vreo 150 de kilometri și nu s-a aprins nici un bec ! smile.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 20 Apr 2012, 20:07
Post #560


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




Euro 4 cred ca a fost cea mai buna norma de poluare pana acuma, era un echilibru bun intre putere si emisii.


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bella
post 21 Apr 2012, 19:08
Post #561


TRACTORIST INCEPATOR


Group: Members
Posts: 322
Joined: 9 June 06




QUOTE(Ampt @ 20 Apr 2012, 19:56)
P.S Am mai făcut de atunci vreo 150 de kilometri și nu s-a aprins nici un bec ! smile.gif
*



Nu-ti mai bate capul cu el ca debiteaza numai prostii. Ma gandeam ca posteaza un scan din manualul masinii in care spune ca daca incepe procesul de regenerare, indiferent daca e in oras sa nu o lasi sub 100Km/h.
Dar, ca de obicei, se abereaza fara a aduce nicio dovada.


--------------------
Logan Laureate 1.5dCi-75Cp 2011 - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 29 Apr 2012, 13:18
Post #562


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




O nouă regenerare a filtrului de particule după aproximativ 540 de kilometri parcurși de la ultima, toți kilometri fiind efectuați numai în mediu urban în condiții de trafic aglomerat !


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 30 Apr 2012, 20:08
Post #563


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(Ampt @ 29 Apr 2012, 13:18)
O nouă regenerare a filtrului de particule după aproximativ 540 de kilometri parcurși de la ultima, toți kilometri fiind efectuați numai în mediu urban în condiții de trafic aglomerat !
*



Esti sigur? Din cate stiu eu ar trebui sa fie mult mai rare (cateva mii de km ?). sad.gif


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bella
post 30 Apr 2012, 20:53
Post #564


TRACTORIST INCEPATOR


Group: Members
Posts: 322
Joined: 9 June 06




Experimentez urmatoarea problema...
Am folosit astazi AC-ul pe un drum de aprox 100Km. Mi s-a parut mie ca nu baga cine stie ce(fata de Cielo avut inainte as putea spune ca AC-ul la Logan este o gluma). In fine...am oprit la un moment dat pe drum fara sa opresc motorul si am coborat din masina. Atunci am auzit compresorul cum cupla/decupla la interval regulat(10-15 secunde, poate maxim 20).
Totodata, la plecare de dimineata cand am pornit AC-ul am auzit un fasait/frecat, nu stiu cum sa il definesc pentru 5-6 secunde.
V-at lovit de problema asta? Va "baga" aer rece multumitor?
Eu cred ca totusi e o problema la mine cu cuplarea/decuplarea AC-ului asa des. De fapt, ar trebui sa cupleze si sa decupleze doar actionat de la buton...parerea mea.

Ce parere aveti?


--------------------
Logan Laureate 1.5dCi-75Cp 2011 - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 30 Apr 2012, 21:17
Post #565


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Acum ca ai adus vorba, nici eu nu pot sa spun ca sunt extraordinar de multumit. Adica, baga destul de rece, dar tare mi-e teama ca la vara nu o sa faca fata.
Sigur cupleaza/decupleaza la interval de 15s? Si eu am sesizat niste zgomote la un interval X de timp, dar mi s-a parut ca e doar motorul care se "opinteste" fiind solicitat de compresor. Asta am observat DOAR la ralanti.


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bella
post 30 Apr 2012, 21:19
Post #566


TRACTORIST INCEPATOR


Group: Members
Posts: 322
Joined: 9 June 06




Tot la relanti am observat si eu. Daca nu sunt 15 sec. atunci 20 sunt sigur.
Si, cuplajul/decuplajul are loc la acelasi interval(aproximat de mine).


--------------------
Logan Laureate 1.5dCi-75Cp 2011 - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 30 Apr 2012, 21:23
Post #567


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Daca e o problema, e vorba doar de noile modele de Logan. Eu la serviciu am un Logan din 2005 care baga aer INGHETAT (la propriu). smile.gif
Mai asteptam feedback si de la ceilalati posesori de Logan DCi 75/90cp.

This post has been edited by bloodem: 30 Apr 2012, 21:23


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 30 Apr 2012, 22:06
Post #568


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




QUOTE(bella @ 30 Apr 2012, 21:53)
Mi s-a parut mie ca nu baga cine stie ce(fata de Cielo avut inainte as putea spune ca AC-ul la Logan este o gluma).
*


Nu o sa bage la fel de rece ca la cielo niciodata asta sa-ti fie clar.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 30 Apr 2012, 22:15
Post #569


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Despre regenerarea filtrului de particule !

http://www.renault.com/en/innovation/eco-t...te%20filter.pdf

Legat de aerul condiționat mărturisesc că nu m-am lovit deloc de problemele menționate de ceilalți colegi.
Nici acum și mai ales nici vara trecută nu am simțit că A.C-ul nu ar face față !

Când mașina este foarte încinsă, înainte de a pleca cu ea, o las cu toate cele 4 uși deschise preț de vreo 5 minute, după care merg cu geamurile față complet deschise aproximativ un minut.

Abia dupa procedura descrisă mai sus pornesc aerul condiționat, pe care după cca. un minut de funcționare îl trec pe recirculare.


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 30 Apr 2012, 23:04
Post #570


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Ampt, dar la ralanti ai sesizat acele "intreruperi" ca si cum motorul s-ar forta sa faca fata compresorului?


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
32 Pages « < 17 18 19 20 21 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th July 2025 - 01:43
Forum Renault