DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

32 Pages « < 18 19 20 21 22 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?

Ampt
post 30 Apr 2012, 23:11
Post #571


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Sincer nu, motorul merge rotund și nu sesizez nici o întrerupere !


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bella
post 1 May 2012, 08:00
Post #572


TRACTORIST INCEPATOR


Group: Members
Posts: 322
Joined: 9 June 06




QUOTE(bobo77 @ 30 Apr 2012, 22:06)
Nu o sa bage la fel de rece ca la cielo niciodata asta sa-ti fie clar.
*



Inteleg dar totusi, parca diferenta este prea mare in conditiile in care la Cielo nu am schimbat nimic la partea de AC si la vanzare avea 9 ani si 150k Km.


--------------------
Logan Laureate 1.5dCi-75Cp 2011 - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 1 May 2012, 10:00
Post #573


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(bella @ 30 Apr 2012, 21:53)
Ce parere aveti?
*

Ca ar trebui sa te duci la aia de la garantii sa le expui problema


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 1 May 2012, 10:14
Post #574


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Astazi am facut un drum de vreo 60 km. Inainte de a pleca, am ascultat in parcare si intr-adevar cupleaza/decupleaza compresorul la un interval de 10 - 20s. Am turat motorul, la fel face. Si in timpul mersului, desi nu mai e atat de evident, se poate sesiza ca problema persista. Maine dimineata ma prezint la service. Am dat jumatate de miliard pe masina asta cu un singur scop: sa am aer conditionat. Sa nu indrazneasca sa-mi spuna ca "asa face toate" ca musc ! smile.gif


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 1 May 2012, 10:14
Post #575


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 4 February 11
From: Pitești




Compresorul de AC, este de tip cilindree fixa (Calsonic sau Valeo) si pentru atunci cand presiunea in sistem este mare el decupleaza ambreiajul lui, la relanti fiind cel mai evident. Aceasta fenomen se numeste ciclaj si este un feature al acestui tip de compresoare.
Compresorul "mai" vechi de pe logan (Sanden) era de tip cilindree variabila si pentru a mentine presiunea constanta nu avea nevoie sa decupleze.
La compresoarele cu cilindree fixa, conteaza sa nu fie resimtite in masina cuplarile si decuplarile AC-ului.
Legat de partea cu racitul aerului, consider ca ar trebui sa iti verifice cineva instalatia...

PS. pentru carcotasi, acealasi tip de compresor e utilizat pe scara larga de catre VW, dar acolo fiind vorba de o marca germana, e considerat normal cand se face ciclajul tongue.gif


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 1 May 2012, 10:16
Post #576


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Deci... sa nu mai merg la service? Adica, stai sa inteleg. E normal sa stai langa masina, la ralanti si sa auzi "pocnituri" din 15 in 15 secunde? radmasa.gif

This post has been edited by bloodem: 1 May 2012, 10:16


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 1 May 2012, 10:22
Post #577


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 4 February 11
From: Pitești




Eu spun, ca fenomenul este normal, atat timp cat este un compresor cu cilindree fixa. Pentru a mentine presiunea in circuit are nevoie sa cicleze (cupleze/decupleze). Pocniturile de care vorbesti sunt aceleasi pe care le auzeai si cu vechile compresoare, dar doar cand le cuplai si decuplai de la buton.
Nu spun ca sunt de acord cu acest tip de compresor...

Acesta e compresorul asteptat cu mare interes de anumiti membri ai forumului, pentru ca va elimina problemele celuilalt... bineinteles acum vor spune ca e Dacie si ...

This post has been edited by cristic1982: 1 May 2012, 10:25


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 1 May 2012, 10:27
Post #578


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(cristic1982 @ 1 May 2012, 10:22)
Eu spun, ca fenomenul este normal, atat timp cat este un compresor cu cilindree fixa. Pentru a mentine presiunea in circuit are nevoie sa cicleze (cupleze/decupleze). Pocniturile de care vorbesti sunt aceleasi pe care le auzeai si cu vechile compresoare, dar doar cand le cuplai si decuplai de la buton.
Nu spun ca sunt de acord cu acest tip de compresor...

Acesta e compresorul asteptat cu mare interes de anumiti membri ai forumului, pentru ca va elimina problemele celuilalt... bineinteles acum vor spune ca e Dacie si ...
*



Ce probleme avea celalalt?


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 1 May 2012, 10:30
Post #579


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 4 February 11
From: Pitești




Cred ca exista un topic pentru asta:
http://www.daciaclub.ro/Aer-conditionat-zg...6039-s1860.html

Bine, pe o masina din 2004 (logan) pe care o detin in familie nu am experimentat aceasta problema, dar poate sunt un caz fericit.


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 1 May 2012, 10:49
Post #580


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




A, bine, treaba cu AC-ul zgomotos o cunosc. Am sesizat-o si pe Clio. Si tu spui ca pe acest tip "nou" de compresor nu ar trebui sa se mai manifeste asa?


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 1 May 2012, 11:15
Post #581


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




mergi la service in garantie si da-le in cap smile.gif


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 1 May 2012, 11:47
Post #582


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(bloodem @ 1 May 2012, 10:16)
Deci... sa nu mai merg la service? Adica, stai sa inteleg. E normal sa stai langa masina, la ralanti si sa auzi "pocnituri" din 15 in 15 secunde?  radmasa.gif
*




Da, e absolut normal in cazul in care nu este compresor cu cilindree variabila. Nu vad ce e de ras in asta... Daca nu face fata intr-adevar e o problema de service, altfel nu ai de ce sa treci pe acolo (adica sa te duci doar pentru cuplare/decuplare).


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 1 May 2012, 12:19
Post #583


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Asta nu e zgomotos, atat doar ca face click-clack la 15 secunde biggrin.gif


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 1 May 2012, 12:23
Post #584


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 4 February 11
From: Pitești




QUOTE(bloodem @ 1 May 2012, 10:49)
A, bine, treaba cu AC-ul zgomotos o cunosc. Am sesizat-o si pe Clio. Si tu spui ca pe acest tip "nou" de compresor nu ar trebui sa se mai manifeste asa?
*



Nu stiu daca elimina aceasta "problema", pentru ca eu n-am intalnit-o pana acum. Tot, ce am condus din gama Dacia/Renault avea un zgomot al AC-ului similar cu cel de pe alte marci pe care le-am condus (Opel, Daewoo, Fiat, Seat, Audi, VW).
Cat despre puterea de racire a AC-ului, daca tu crezi ca nu raceste suficient, asta poti incerca sa verifici la service.


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 1 May 2012, 12:30
Post #585


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Nu cred ca e cazul momentan. Sa vad la vara, pe 35 - 40 grade cum se descurca.
Sincer, dupa 10 minute de mers, nu prea pot sa tin mana in dreptul aeratoarelor ca imi ingheata. Cam ce temperatura ar trebui sa aiba aerul in interiorul aeratoarelor? 6 - 8 grade ?


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 1 May 2012, 12:31
Post #586


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




După un drum până la Carrefour Militari și un intermezzo scurt până la Km.36, nu de alta, dar să se bucure și filtrul de particule de sărbătoarea de astăzi, la întoarcere, când am intrat în Bucuresti am oprit preț de o țigară pe care am fumat-o afară, lângă mașină.

Motorul funcționa, A.C de asemenea, loc retras fără gălăgie, dar sincer nu am auzit nici un fel de click-clack, deși mai aveam un pic si deschideam și capota să fiu sigur că nu-mi joacă auzul feste !

În concluzie, la mine nu face nici un fel de zgomot !

P.S Înainte să plec a pornit și GMV-ul pe treapta a II-a !


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 1 May 2012, 12:34
Post #587


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Intrarea in suprasarcina a compresorului de pe logan, ala cu cilindree variabila, era data nu de compresorul defectuos ci de racirea insuficienta (condensorul insuficient) si izolarea termica defectuoasa a habitaclului.
Compresorul cu cilindree fixa nu e un compresor mai bun, e un compresor mai ieftin.

Cu aceasta ocazie rog ca discutiile despre zgomotul AC-lui sa se desfasoare pe topicul special.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 1 May 2012, 13:05
Post #588


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Totusi o sa fac un drum la service maine, sa imi spuna si cei de acolo daca e sau nu normal sa se auda click-clack din 15 in 15 secunde. sleep.gif


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 1 May 2012, 13:14
Post #589


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Ar fi fost frumos dacă am fi putut merge împreună și să ne spună care dintre ele funcționează corect ! wink.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 1 May 2012, 13:22
Post #590


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Da, asa-i! radmasa.gif


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 1 May 2012, 22:18
Post #591


-


Group: Members
Posts: 22.743
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(cristic1982 @ 1 May 2012, 11:22)
Acesta e compresorul asteptat cu mare interes de anumiti membri ai forumului, pentru ca va elimina problemele celuilalt... bineinteles acum vor spune ca e Dacie si ...
*
Asta ajuta la depasiri, ca oricum nu se dezactiva cu pedala la fund.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 3 May 2012, 22:54
Post #592


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(bloodem @ 1 May 2012, 14:05)
Totusi o sa fac un drum la service maine, sa imi spuna si cei de acolo daca e sau nu normal sa se auda click-clack din 15 in 15 secunde.  sleep.gif
*


cu un update de soft se revolva "problema" in cazul tau

QUOTE(IRONICK @ 1 May 2012, 23:18)
nu se dezactiva cu pedala la fund.

cat de sigur esti de ceea ce spui?

QUOTE(cristic1982 @ 1 May 2012, 11:14)
Compresorul "mai" vechi de pe logan (Sanden) era de tip cilindree variabila si pentru a mentine presiunea constanta nu avea nevoie sa decupleze.
La compresoarele cu cilindree fixa, conteaza sa nu fie resimtite in masina cuplarile si decuplarile AC-ului.

pai si ala Sanden cum tinea bre presiunea constanta ca eu habar n-am sad.gif
cica, compresoarele cu cilindree fixa nu trebuie sa cupleze si sa decupleze deloc in functionare wink.gif

PS: vezi ca lumea pe aici il stie de "geometrie fixa" p'asta Calsonic Kansei laugh.gif ... cre'ca e de bine (dpdv economii) vad ca e pus si pe gama Samsung / Renault http://www.calsonickansei.co.jp/news/2011/pdf/060210.pdf blush.gif


QUOTE(cristic1982 @ 1 May 2012, 11:14)
La compresoarele cu cilindree fixa, conteaza sa nu fie resimtite in masina cuplarile si decuplarile AC-ului.

n-ai cum sa le simti p'alea ca incepe masina sa vibreze de la GMV; cu planu' asta eco nici macar nu se mai chinuie baietii de la Valeo sa echilibreze paletii, cu economia de timp pe care o fac, au productie dubla 64.gif

This post has been edited by P-A-C-O: 3 May 2012, 23:06


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 3 May 2012, 22:57
Post #593


-


Group: Members
Posts: 22.743
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(P-A-C-O @ 3 May 2012, 23:54)
cat de sigur esti de ceea ce spui?
*
in cazul mpi am stat cu leptocul pe mai multe masini si nici urma de dezactivare in caz de sarcina mare


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuscond
post 4 May 2012, 08:20
Post #594


Membru incomod


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 3 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(IRONICK @ 3 May 2012, 22:57)
in cazul mpi ... nici urma de dezactivare in caz de sarcina mare
*
Nici la dizăl nu se dezactiveaza...


--------------------
dacia Logan dizăl - B52
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mk2
post 4 May 2012, 09:46
Post #595


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 5 August 06
From: Bucuresti




La a mea se dezactiveaza cateodata, dar destul de rar si mai mult la plecarea de pe loc (treapta 1 si 2).


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006 Laureate - BxxXXX
Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evisceratum
post 4 May 2012, 10:10
Post #596


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 27 August 05




Confirm si eu comportamentul compresorului de AC. Eu il simt in relanti cind stau la semafor, se simte ca un rateu de la motor. Prima oara cind a pornit GMV-ul pe viteza 2 am crezut ca a oprit unul cu RABA linga mine. E super zgomotos si vibreaza toata masina.
Nu am probleme de racire deocamdata, dar avind MCV trebuie sa dau viteza de ventilator pe 2-3 ca sa se simta racoarea in masina pe drumuri scurte prin oras.
Avind in vedere ca pina acuma de 7500km nu am vazut niciodata 4 linii la temperatura, acuma vara nu voi vedea garantat cu AC pornit si GMV prin oras. Asteptam toamna.


--------------------
Dacia & Renault MCV 2011 & Megane2001 1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v
MCV 1.5DCI 90cp E5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 4 May 2012, 10:14
Post #597


-


Group: Members
Posts: 22.743
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(P-A-C-O @ 3 May 2012, 23:54)
cica, compresoarele cu cilindree fixa nu trebuie sa cupleze si sa decupleze deloc in functionare wink.gif
*
Pe scurt arunci fumigena si pleci!

This post has been edited by IRONICK: 4 May 2012, 10:14


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 4 May 2012, 15:55
Post #598


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




nu inteleg la ce te referi?
cat de greu este sa-ti dai seama ca este destul de grav daca acest compresor de AC se activeaza / dezactiveaza / activeaza.... in trafic?
sa o luam babeste: la VW de ce nu "cicleaza"?

This post has been edited by P-A-C-O: 4 May 2012, 15:56


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 4 May 2012, 16:02
Post #599


-


Group: Members
Posts: 22.743
Joined: 19 April 05
From: Romania




nu ma refeream la tine


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 4 May 2012, 16:23
Post #600


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




aaaaa, fumigena.... pai zi bre asa


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
32 Pages « < 18 19 20 21 22 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd July 2025 - 09:39
Forum Renault