Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?
![]() ![]() ![]() |
Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?
Ampt |
![]()
Post
#571
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|||
bella |
![]()
Post
#572
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
|
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
klaus |
![]()
Post
#573
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bloodem |
![]()
Post
#574
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Astazi am facut un drum de vreo 60 km. Inainte de a pleca, am ascultat in parcare si intr-adevar cupleaza/decupleaza compresorul la un interval de 10 - 20s. Am turat motorul, la fel face. Si in timpul mersului, desi nu mai e atat de evident, se poate sesiza ca problema persista. Maine dimineata ma prezint la service. Am dat jumatate de miliard pe masina asta cu un singur scop: sa am aer conditionat. Sa nu indrazneasca sa-mi spuna ca "asa face toate" ca musc !
![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
cristic1982 |
![]()
Post
#575
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Compresorul de AC, este de tip cilindree fixa (Calsonic sau Valeo) si pentru atunci cand presiunea in sistem este mare el decupleaza ambreiajul lui, la relanti fiind cel mai evident. Aceasta fenomen se numeste ciclaj si este un feature al acestui tip de compresoare.
Compresorul "mai" vechi de pe logan (Sanden) era de tip cilindree variabila si pentru a mentine presiunea constanta nu avea nevoie sa decupleze. La compresoarele cu cilindree fixa, conteaza sa nu fie resimtite in masina cuplarile si decuplarile AC-ului. Legat de partea cu racitul aerului, consider ca ar trebui sa iti verifice cineva instalatia... PS. pentru carcotasi, acealasi tip de compresor e utilizat pe scara larga de catre VW, dar acolo fiind vorba de o marca germana, e considerat normal cand se face ciclajul ![]() |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
bloodem |
![]()
Post
#576
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Deci... sa nu mai merg la service? Adica, stai sa inteleg. E normal sa stai langa masina, la ralanti si sa auzi "pocnituri" din 15 in 15 secunde?
![]() This post has been edited by bloodem: 1 May 2012, 10:16 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
cristic1982 |
![]()
Post
#577
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Eu spun, ca fenomenul este normal, atat timp cat este un compresor cu cilindree fixa. Pentru a mentine presiunea in circuit are nevoie sa cicleze (cupleze/decupleze). Pocniturile de care vorbesti sunt aceleasi pe care le auzeai si cu vechile compresoare, dar doar cand le cuplai si decuplai de la buton.
Nu spun ca sunt de acord cu acest tip de compresor... Acesta e compresorul asteptat cu mare interes de anumiti membri ai forumului, pentru ca va elimina problemele celuilalt... bineinteles acum vor spune ca e Dacie si ... This post has been edited by cristic1982: 1 May 2012, 10:25 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
bloodem |
![]()
Post
#578
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
QUOTE(cristic1982 @ 1 May 2012, 10:22) Eu spun, ca fenomenul este normal, atat timp cat este un compresor cu cilindree fixa. Pentru a mentine presiunea in circuit are nevoie sa cicleze (cupleze/decupleze). Pocniturile de care vorbesti sunt aceleasi pe care le auzeai si cu vechile compresoare, dar doar cand le cuplai si decuplai de la buton. Nu spun ca sunt de acord cu acest tip de compresor... Acesta e compresorul asteptat cu mare interes de anumiti membri ai forumului, pentru ca va elimina problemele celuilalt... bineinteles acum vor spune ca e Dacie si ... Ce probleme avea celalalt? |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
cristic1982 |
![]()
Post
#579
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Cred ca exista un topic pentru asta:
http://www.daciaclub.ro/Aer-conditionat-zg...6039-s1860.html Bine, pe o masina din 2004 (logan) pe care o detin in familie nu am experimentat aceasta problema, dar poate sunt un caz fericit. |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
bloodem |
![]()
Post
#580
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
A, bine, treaba cu AC-ul zgomotos o cunosc. Am sesizat-o si pe Clio. Si tu spui ca pe acest tip "nou" de compresor nu ar trebui sa se mai manifeste asa?
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
Leo0608 |
![]()
Post
#581
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
mergi la service in garantie si da-le in cap
![]() |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
PaulT |
![]()
Post
#582
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bloodem @ 1 May 2012, 10:16) Deci... sa nu mai merg la service? Adica, stai sa inteleg. E normal sa stai langa masina, la ralanti si sa auzi "pocnituri" din 15 in 15 secunde? ![]() Da, e absolut normal in cazul in care nu este compresor cu cilindree variabila. Nu vad ce e de ras in asta... Daca nu face fata intr-adevar e o problema de service, altfel nu ai de ce sa treci pe acolo (adica sa te duci doar pentru cuplare/decuplare). |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
testike |
![]()
Post
#583
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Asta nu e zgomotos, atat doar ca face click-clack la 15 secunde
![]() |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#584
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
QUOTE(bloodem @ 1 May 2012, 10:49) A, bine, treaba cu AC-ul zgomotos o cunosc. Am sesizat-o si pe Clio. Si tu spui ca pe acest tip "nou" de compresor nu ar trebui sa se mai manifeste asa? Nu stiu daca elimina aceasta "problema", pentru ca eu n-am intalnit-o pana acum. Tot, ce am condus din gama Dacia/Renault avea un zgomot al AC-ului similar cu cel de pe alte marci pe care le-am condus (Opel, Daewoo, Fiat, Seat, Audi, VW). Cat despre puterea de racire a AC-ului, daca tu crezi ca nu raceste suficient, asta poti incerca sa verifici la service. |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
bloodem |
![]()
Post
#585
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Nu cred ca e cazul momentan. Sa vad la vara, pe 35 - 40 grade cum se descurca.
Sincer, dupa 10 minute de mers, nu prea pot sa tin mana in dreptul aeratoarelor ca imi ingheata. Cam ce temperatura ar trebui sa aiba aerul in interiorul aeratoarelor? 6 - 8 grade ? |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
Ampt |
![]()
Post
#586
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
După un drum până la Carrefour Militari și un intermezzo scurt până la Km.36, nu de alta, dar să se bucure și filtrul de particule de sărbătoarea de astăzi, la întoarcere, când am intrat în Bucuresti am oprit preț de o țigară pe care am fumat-o afară, lângă mașină.
Motorul funcționa, A.C de asemenea, loc retras fără gălăgie, dar sincer nu am auzit nici un fel de click-clack, deși mai aveam un pic si deschideam și capota să fiu sigur că nu-mi joacă auzul feste ! În concluzie, la mine nu face nici un fel de zgomot ! P.S Înainte să plec a pornit și GMV-ul pe treapta a II-a ! |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
klaus |
![]()
Post
#587
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Intrarea in suprasarcina a compresorului de pe logan, ala cu cilindree variabila, era data nu de compresorul defectuos ci de racirea insuficienta (condensorul insuficient) si izolarea termica defectuoasa a habitaclului.
Compresorul cu cilindree fixa nu e un compresor mai bun, e un compresor mai ieftin. Cu aceasta ocazie rog ca discutiile despre zgomotul AC-lui sa se desfasoare pe topicul special. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bloodem |
![]()
Post
#588
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Totusi o sa fac un drum la service maine, sa imi spuna si cei de acolo daca e sau nu normal sa se auda click-clack din 15 in 15 secunde.
![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
Ampt |
![]()
Post
#589
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Ar fi fost frumos dacă am fi putut merge împreună și să ne spună care dintre ele funcționează corect !
![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
bloodem |
![]()
Post
#590
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Da, asa-i!
![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
IRONICK |
![]()
Post
#591
|
![]() - Group: Members Posts: 22.743 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#592
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(bloodem @ 1 May 2012, 14:05) Totusi o sa fac un drum la service maine, sa imi spuna si cei de acolo daca e sau nu normal sa se auda click-clack din 15 in 15 secunde. ![]() cu un update de soft se revolva "problema" in cazul tau QUOTE(IRONICK @ 1 May 2012, 23:18) nu se dezactiva cu pedala la fund. cat de sigur esti de ceea ce spui? QUOTE(cristic1982 @ 1 May 2012, 11:14) Compresorul "mai" vechi de pe logan (Sanden) era de tip cilindree variabila si pentru a mentine presiunea constanta nu avea nevoie sa decupleze. La compresoarele cu cilindree fixa, conteaza sa nu fie resimtite in masina cuplarile si decuplarile AC-ului. pai si ala Sanden cum tinea bre presiunea constanta ca eu habar n-am ![]() cica, compresoarele cu cilindree fixa nu trebuie sa cupleze si sa decupleze deloc in functionare ![]() PS: vezi ca lumea pe aici il stie de "geometrie fixa" p'asta Calsonic Kansei ![]() ![]() QUOTE(cristic1982 @ 1 May 2012, 11:14) La compresoarele cu cilindree fixa, conteaza sa nu fie resimtite in masina cuplarile si decuplarile AC-ului. n-ai cum sa le simti p'alea ca incepe masina sa vibreze de la GMV; cu planu' asta eco nici macar nu se mai chinuie baietii de la Valeo sa echilibreze paletii, cu economia de timp pe care o fac, au productie dubla 64.gif This post has been edited by P-A-C-O: 3 May 2012, 23:06 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#593
|
![]() - Group: Members Posts: 22.743 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#594
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
mk2 |
![]()
Post
#595
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
La a mea se dezactiveaza cateodata, dar destul de rar si mai mult la plecarea de pe loc (treapta 1 si 2).
|
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
evisceratum |
![]()
Post
#596
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 27 August 05 ![]() |
Confirm si eu comportamentul compresorului de AC. Eu il simt in relanti cind stau la semafor, se simte ca un rateu de la motor. Prima oara cind a pornit GMV-ul pe viteza 2 am crezut ca a oprit unul cu RABA linga mine. E super zgomotos si vibreaza toata masina.
Nu am probleme de racire deocamdata, dar avind MCV trebuie sa dau viteza de ventilator pe 2-3 ca sa se simta racoarea in masina pe drumuri scurte prin oras. Avind in vedere ca pina acuma de 7500km nu am vazut niciodata 4 linii la temperatura, acuma vara nu voi vedea garantat cu AC pornit si GMV prin oras. Asteptam toamna. |
--------------------
Dacia & Renault
MCV 2011 & Megane2001
1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v MCV 1.5DCI 90cp E5
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#597
|
![]() - Group: Members Posts: 22.743 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#598
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
nu inteleg la ce te referi?
cat de greu este sa-ti dai seama ca este destul de grav daca acest compresor de AC se activeaza / dezactiveaza / activeaza.... in trafic? sa o luam babeste: la VW de ce nu "cicleaza"? This post has been edited by P-A-C-O: 4 May 2012, 15:56 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#599
|
![]() - Group: Members Posts: 22.743 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
nu ma refeream la tine
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#600
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
aaaaa, fumigena.... pai zi bre asa
|
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd July 2025 - 09:39 |