Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?
![]() ![]() ![]() |
Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?
cristic1982 |
![]()
Post
#601
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|||
Ampt |
![]()
Post
#602
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
După aproximativ 20 de minute de mers cu A.C pornit pe treapta a II-a, aveam în mașină o temperatură mai mult decât acceptabilă !
Ce-i drept este că atunci când am plecat cu mașina, înauntru, datorită faptului că am avut-o parcată la umbră, termometrul îmi arata în jur de 29 grade Celsius. QUOTE(cristic1982 @ 5 May 2012, 12:35) Problema pe Logan EU05 e ca o data cu compresorul cicleaza si GMV-ul, dar poate, intr-o zi, va fi rezolvata problema asta. Mai au timp până în Decembrie 2012 ! ![]() This post has been edited by Ampt: 5 May 2012, 15:40 Attached thumbnail(s) Fotografie0315.jpg ( Size: 1018.92k ) Number of downloads: 1274 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#603
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
QUOTE(Ampt @ 5 May 2012, 15:37) După aproximativ 20 de minute de mers cu A.C pornit pe treapta a II-a, aveam în mașină o temperatură mai mult decât acceptabilă ! Ce-i drept este că atunci când am plecat cu mașina, înauntru, datorită faptului că am avut-o parcată la umbră, termometrul îmi arata în jur de 29 grade Celsius. Mai au timp până în Decembrie 2012 ! ![]() Daca nu te plangi unde trebuie (WC ![]() |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
bloodem |
![]()
Post
#604
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Carevasazica, am fost la service in legatura cu aceasta "problema"
Au vorbit si ei la Dacia, am vorbit si eu, iar concluzia e ca masinile din ultima perioada au compresor cu cilindree fixa care, atunci cand ajunge la varf de presiune, regularizeaza prin aceste decuplari. In showroom mai era un Golan si intr-adevar, se comporta la fel. Concluzia: ASA FACE TOATEEEEEEE ![]() PS: mi-au testat si AC-ul la ralanti: pe o temperatura exterioara de 32 grade, aerul din aerator are 6 grade. This post has been edited by bloodem: 7 May 2012, 11:57 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#605
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
Concluzia: ASA FACE TOATEEEEEEE => esti sigur?
QUOTE(P-A-C-O @ 3 May 2012, 23:54) cu un update de soft se revolva "problema" in cazul tau |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#606
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
klaus |
![]()
Post
#607
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
De altfel d-aia au si aparut compresoarele cu cilindree variabila, ca sa se elimine ciclurile de pornit/oprit de la cele cu cilindree fixa.
Bine, plus ca furnizeaza exact atata presiune cat e necesara. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#608
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
bloodem |
![]()
Post
#609
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
La urma urmei de ce as face asta? E adevarat, acel click-clack de la exterior pare sa se auda de la GMV in primul rand, dar la interior practic e insesizabil.
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
klaus |
![]()
Post
#610
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bella |
![]()
Post
#611
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
@klaus: Cum iti permiti sa spui asemenea...adevaruri.
Shame on you! |
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#612
|
![]() - Group: Members Posts: 22.743 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
bloodem |
![]()
Post
#613
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Eu mai am o nelamurire... Cu cat creste temperatura exterioara, macar "in teorie", aceste decuplari ar trebui sa fie din ce in ce mai rare, nu?
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
cristic1982 |
![]()
Post
#614
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 8 May 2012, 10:42) Daca tot apari in momente cheie, de ce nu declupeaza in sarcina ac-ul? Si inca o intrebare extra, care este temperatura optima de functionare pentru motorul mpi (sa zice e3)? In mod normal trebuie sa decupleze AC-ul in sarcina plina (in general pentru o pozitie pedala > 80% din cursa totala). In general, decuplarea AC-ului cat mai rara este ceruta pentru confortul climatic, dar totusi trebuie sa decupleze in sarcina plina, cel putin in primele momente ale acceleratiei. Nu sunt un mare cunoscator al motoarelor pe benzina (eu prefer dieselul), dar stiu ca in general termostatul este "tarat" pentru 89 grade C, exceptie fac motoarele cu cutie automata (care au constrangere de fiabilitate cutie) si ultimele 1,6 8v (constrangere datorata cata-colectorului) la care este pe la 83 grade C => temperatura optima ar trebui sa fie in apropierea acestei temperaturi de 89 C (cred ca 87 C). Sper sa fi fost pe aproape. |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
bloodem |
![]()
Post
#615
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Astazi am facut un drum mai lung (Galati - Tulcea) si am patit ceva cu adevarat ciudat.
Fiind peste 30 grade afara, am stat cu AC-ul pornit tot drumul, pe treapta 2. Toate bune si frumoase, racoare in masina, pana cand la un moment dat (cand aproape ajungeam la destinatie) am inceput sa aud un suierat neregulat dinspre aeratoare si cand am pus mana, am vazut ca nici nu simteam fluxul de aer la puterea obisnuita, era ca si cum "scapa aer" pe undeva prin bord, in loc sa il scoata pe aeratoare in habitaclu. Uitandu-ma mai bine, observ si aburi iesind din aeratoarele frontale. Am oprit AC-ul, si dupa cateva minute practic si-a revenit. Am tras pe dreapta, am pus mana pe tevile de AC (care in general sunt reci ca gheata) dar acum erau fierbinti. Dupa 5 ore, am plecat catre Galati, am stat iarasi cu AC-ul pornit tot drumul, dar de aceasta data totul a fost OK, nu s-a mai manifestat. A mai intalnit cineva asa ceva? ![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
god |
![]()
Post
#616
|
![]() wizard Group: Members Posts: 328 Joined: 15 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Unii dintre voi parca prea stati sa vanati problemele si orice se intampla putin altfel decat cum ati crede voi ca trebuie sa fie, gata...panica...defect.
In afara de chestia cu aerul care de discuta de vreo 4 pagini cei care aveti dci-uri Euro5 ce mai aveti de spus la adresa lor? |
--------------------
Dacia
Duster 1.5 dci 4X4
Iunie 2010 / Prestige It's time to burn™
|
|
bloodem |
![]()
Post
#617
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
god, nimeni nu isi imagineaza probleme, ele chiar sunt. Nu am venit acum din Papua Noua Guinee si prima masina in care m-am urcat s-a nimerit a fi un Logan.
Ca sa intaresc cele scrise in post-ul anterior, a inceput sa suiere PUTERNIC (undeva prin bord) si NU mai scotea aer prin aeratoare decat foarte putin (chiar si pe treptele 3 - 4) in schimb incepuse sa scoata aburi. Totul a revenit la normal abia dupa ce am dezactivat AC-ul. |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
dorismuler |
![]()
Post
#618
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 2 March 12 ![]() |
bine ca omul se adapteaza repede oricarei situatii (conform post #463)
|
--------------------
Fost
Posesor
L_DCI_90_2011
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#619
|
![]() - Group: Members Posts: 22.743 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
bloodem |
![]()
Post
#620
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 14 May 2012, 09:46) Serios? Nu ziceai tu ca masina (Logan!) este fara de probleme? Nu erai tu ala care te bateai cu pumnul in piept? Nici pomeneala sa fi zis ca TOATE masinile Logan sunt fara probleme. Nu exista rebuturi in serie asa cum nu exista lucruri perfecte produse in serie. Am spus ca masina MEA este fara probleme, lucru pe care il sustin si acum. Primul Logan pe care l-am avut a fost o masina perfecta din toate punctele de vedere... si incep sa cred ca mai bine ramaneam cu ea ![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
panter1 |
![]()
Post
#621
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bloodem @ 13 May 2012, 08:26) god, nimeni nu isi imagineaza probleme, ele chiar sunt. Nu am venit acum din Papua Noua Guinee si prima masina in care m-am urcat s-a nimerit a fi un Logan. Ca sa intaresc cele scrise in post-ul anterior, a inceput sa suiere PUTERNIC (undeva prin bord) si NU mai scotea aer prin aeratoare decat foarte putin (chiar si pe treptele 3 - 4) in schimb incepuse sa scoata aburi. Totul a revenit la normal abia dupa ce am dezactivat AC-ul. sa nu iti fi inghetat radiatorul din aeroterma si s-a blocat trecerea aerului prin el si de aici suierat.. din cauza instalatiei ac prea puternica ![]() Si nu dati cu parul pentru parerea asta.. deoarece asta cu inghetatul vaporizatoarelor se mai intampla la AC de apartament, am mai auzit cazuri in care ghiata atingea in turbina care se invarte foarte aproape radiator si huruia foarte rau, suieraturi, nu mai dadea nici aer rece deoarece se infundase pe acolo cam tot... iar dupa o pauza de 2 ore si-a revenit cum era si normal ![]() This post has been edited by panter1: 14 May 2012, 21:43 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#622
|
![]() - Group: Members Posts: 22.743 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
In trecut la unele modele de export exista un senzor special pentru asta (era si climatul de asa natura). Probabil ca si acum se monteaza, dar nu pentru tarile cu apa rece.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
bloodem |
![]()
Post
#623
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
QUOTE(panter1 @ 14 May 2012, 21:26) sa nu iti fi inghetat radiatorul din aeroterma si s-a blocat trecerea aerului prin el si de aici suierat.. din cauza instalatiei ac prea puternica ![]() Si nu dati cu parul pentru parerea asta.. deoarece asta cu inghetatul vaporizatoarelor se mai intampla la AC de apartament, am mai auzit cazuri in care ghiata atingea in turbina care se invarte foarte aproape radiator si huruia foarte rau, suieraturi, nu mai dadea nici aer rece deoarece se infundase pe acolo cam tot... iar dupa o pauza de 2 ore si-a revenit cum era si normal ![]() Sa stii ca mi-a trecut si mie prin minte asa ceva, dar mi s-a parut totusi destul de neverosimil si comic pe deasupra. ![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
Ampt |
![]()
Post
#624
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
București-Praid-București, 4 persoane în mașină și bagajele aferente, A.C-ul a funcționat pe aproximativ o treime din traseu, la întoarcere a plouat torențial de la Brașov până la București, traseu de 736 kilometri, consum 4,30 litri/100 km !
|
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
dex_82001 |
![]()
Post
#625
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 17 October 11 ![]() |
Salutare la toata lumea,
Ma pot considera sau nu ma pot considera fericitul unui logan 1.5 dci eur 5 75 cp achizitzionat in februarie 2011 ... Intrebarea mea este " CE SE POATE FACE SAU SCHIMBA LA MASHINA PENTRU A URCA DE LA 75 CP LA 110 CP LA CAT ARE DUSTERUL ? " Este o curiozitate care ma macina de catva timp ... Are cineva idee cum shi ce se paote face ? Nu doresc sa uzitez textul pe care il uziteaza orice persoana din ziua de astazi ... ca ... " Se poate schimba turbina cu una de 110 CP care se gaseshte pe dusterul cu pricina " ... Doresc sa mentzionez ca mashina mea are 60.000km ( foarte aproape ) rulatzi ... iar unde folosesc mashina ... ar mai fi loc de ceva putere ... Multzumesc anticipat celor care imi vor da un raspuns sau poate o locatzie unde se poate face asha ceva. |
--------------------
dacia
logan/laureate
2011/februarie/1.5dci/75cp
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#626
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
vezi firmele de cheap-tuning; sunt unii care-l duc in 120CP altii la 150CP
![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
bloodem |
![]()
Post
#627
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
QUOTE(Ampt @ 24 May 2012, 22:14) București-Praid-București, 4 persoane în mașină și bagajele aferente, A.C-ul a funcționat pe aproximativ o treime din traseu, la întoarcere a plouat torențial de la Brașov până la București, traseu de 736 kilometri, consum 4,30 litri/100 km ! Galati - Braila - Viziru - Constanta - Macin - Slava Cercheza - Bac Braila - Galati: Total 431 KM. De data aceasta, nefiind presat de timp, am incercat un stil de condus mai pasnic (mi-a fost destul de greu). Viteza in afara localitatilor: 100 km/h cu perioade de 110 km/h. In localitati: 60 km/h. Nu am folosit AC decat vreo 15 minute cand am pornit pe drumul de intoarcere... deci neglijabil. Am evitat pe cat posibil accelerarile bruste, desi uneori m-a mai luat valul... ![]() Viteza medie indicata de computerul de bord: 63 km/h Consum indicat de computerul de bord: 4.1 l/100 Consum calculat prin metoda plin - plin: 4.22 l/100 This post has been edited by bloodem: 27 May 2012, 15:38 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
bobo77 |
![]()
Post
#628
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Pai este foarte bine ce mai vrei. Nu esti multumit?
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
bloodem |
![]()
Post
#629
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Ba este foarte OK, bineinteles ca sunt multimit.
Apropo, revenind la "problema" cu AC-ul. Intre timp am ascultat si la alte masini mai cu pretentii (spre exemplu Toyota Avensis) si la exterior, la ralanti se aude exact acelasi "clack fsssssss" la interval de 15-20 secunde. Deci se pare ca totusi "asa face multe" (nu toate) ![]() Mai ramane sa vad care e cauza pentru cealalta manifestare legata de AC, pe care am descris-o in post-urile anterioare. Acolo chiar e o problema. This post has been edited by bloodem: 28 May 2012, 07:58 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
Ampt |
![]()
Post
#630
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Consum pe ultimii 10.000 de kilometri, 501,6 litri conform Calculator Bord.
Kilometri au fost efectuați astfel, în mediu Urban 4.800 Km, Extraurban 5.200 Km, viteză medie orară 29,9 km/h, perioada de timp 05.10.2011-28.05.2012. Voi atașa în curând și pozele doveditoare ! 29 May 2012, 13:02: Pozele promise ! Bonus, eșapament Diesel DPF 20.000 de kilometri ! This post has been edited by Ampt: 29 May 2012, 12:02 Attached thumbnail(s) Fotografie0339.jpg ( Size: 975.27k ) Number of downloads: 414 Fotografie0343.jpg ( Size: 1003.24k ) Number of downloads: 370 Fotografie0341.jpg ( Size: 1.01mb ) Number of downloads: 373 Fotografie0344.jpg ( Size: 1001.19k ) Number of downloads: 372 Fotografie0345.jpg ( Size: 980.16k ) Number of downloads: 96 Fotografie0342.jpg ( Size: 1.01mb ) Number of downloads: 101 Fotografie0346.jpg ( Size: 1.01mb ) Number of downloads: 151 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd July 2025 - 07:27 |