DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

32 Pages « < 19 20 21 22 23 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?

cristic1982
post 5 May 2012, 11:35
Post #601


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 4 February 11
From: Pitești




QUOTE(IRONICK @ 4 May 2012, 16:02)
nu ma refeream la tine
*


Te refereai la mine rolleyes.gif ?
Domnule P-A-C-O, daca cica nu cicleaza, atunci cum mentin presiunea ct. in circuit? Intreb si eu asa ca un necunoscator.

Cicleaza si la VW, doar ca insonorizarea mult mai buna ajuta... dar ciclajul il resimti in regimul motor.

Problema pe Logan EU05 e ca o data cu compresorul cicleaza si GMV-ul, dar poate, intr-o zi, va fi rezolvata problema asta.

In plus, AC-ul decupleaza in general pentru regimuri de pana la 1500 tr/min (in functie de motor si calibrare) si pozitie pedala > 75-80 %. Ideea e de a decupla cat mai rar AC-ul.

This post has been edited by cristic1982: 5 May 2012, 11:40


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 5 May 2012, 15:37
Post #602


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




După aproximativ 20 de minute de mers cu A.C pornit pe treapta a II-a, aveam în mașină o temperatură mai mult decât acceptabilă !

Ce-i drept este că atunci când am plecat cu mașina, înauntru, datorită faptului că am avut-o parcată la umbră, termometrul îmi arata în jur de 29 grade Celsius.


QUOTE(cristic1982 @ 5 May 2012, 12:35)
Problema pe Logan EU05 e ca o data cu compresorul cicleaza si GMV-ul, dar poate, intr-o zi, va fi rezolvata problema asta.
*


Mai au timp până în Decembrie 2012 ! wink.gif

This post has been edited by Ampt: 5 May 2012, 15:40

Attached thumbnail(s)
Fotografie0315.jpg ( Size: 1018.92k ) Number of downloads: 1274


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 5 May 2012, 17:43
Post #603


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 4 February 11
From: Pitești




QUOTE(Ampt @ 5 May 2012, 15:37)
După aproximativ 20 de minute de mers cu A.C pornit pe treapta a II-a, aveam în mașină o temperatură mai mult decât acceptabilă !

Ce-i drept este că atunci când am plecat cu mașina, înauntru, datorită faptului că am avut-o parcată la umbră, termometrul îmi arata în jur de 29 grade Celsius.
Mai au timp până în Decembrie 2012 ! wink.gif
*



Daca nu te plangi unde trebuie (WC wink.gif), sigur nu te ia cineva in seama. Oricum, cateodata, am impresia ca cei care preiau plangerile clientilor din Romania n-au nici o tragere de inima... in fine nu mai comentez astfel de aspecte.


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 7 May 2012, 11:45
Post #604


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Carevasazica, am fost la service in legatura cu aceasta "problema"

Au vorbit si ei la Dacia, am vorbit si eu, iar concluzia e ca masinile din ultima perioada au compresor cu cilindree fixa care, atunci cand ajunge la varf de presiune, regularizeaza prin aceste decuplari.
In showroom mai era un Golan si intr-adevar, se comporta la fel.

Concluzia: ASA FACE TOATEEEEEEE radmasa.gif

PS: mi-au testat si AC-ul la ralanti: pe o temperatura exterioara de 32 grade, aerul din aerator are 6 grade.

This post has been edited by bloodem: 7 May 2012, 11:57


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 7 May 2012, 19:38
Post #605


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




Concluzia: ASA FACE TOATEEEEEEE => esti sigur?

QUOTE(P-A-C-O @ 3 May 2012, 23:54)
cu un update de soft se revolva "problema" in cazul tau 



--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 7 May 2012, 20:07
Post #606


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 4 February 11
From: Pitești




QUOTE(P-A-C-O @ 7 May 2012, 19:38)
Concluzia: ASA FACE TOATEEEEEEE => esti sigur?
*



Ciclajul compresorului nu ai cum sa-l rezolvi din soft, in schimb ciclajul GMV-ului (care porneste si se opreste o data cu compresorul), da.


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 7 May 2012, 20:36
Post #607


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




De altfel d-aia au si aparut compresoarele cu cilindree variabila, ca sa se elimine ciclurile de pornit/oprit de la cele cu cilindree fixa.
Bine, plus ca furnizeaza exact atata presiune cat e necesara.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 8 May 2012, 05:50
Post #608


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(cristic1982 @ 7 May 2012, 21:07)
Ciclajul compresorului nu ai cum sa-l rezolvi din soft, in schimb ciclajul GMV-ului (care porneste si se opreste o data cu compresorul), da.
*



hai ca incet, incet te dai si tu pe brazda blush.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 8 May 2012, 06:26
Post #609


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




La urma urmei de ce as face asta? E adevarat, acel click-clack de la exterior pare sa se auda de la GMV in primul rand, dar la interior practic e insesizabil.


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 8 May 2012, 10:26
Post #610


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(P-A-C-O @ 8 May 2012, 06:50)
hai ca incet, incet te dai si tu pe brazda  blush.gif
*


De fapt, cristic1982 are dreptate iar matale ai dat niste gherle.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bella
post 8 May 2012, 10:39
Post #611


TRACTORIST INCEPATOR


Group: Members
Posts: 322
Joined: 9 June 06




@klaus: Cum iti permiti sa spui asemenea...adevaruri.
Shame on you!


--------------------
Logan Laureate 1.5dCi-75Cp 2011 - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 8 May 2012, 10:42
Post #612


-


Group: Members
Posts: 22.743
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(cristic1982 @ 5 May 2012, 12:35)
Te refereai la mine  rolleyes.gif ?
*
Daca tot apari in momente cheie, de ce nu declupeaza in sarcina ac-ul? Si inca o intrebare extra, care este temperatura optima de functionare pentru motorul mpi (sa zice e3)?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 8 May 2012, 11:47
Post #613


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Eu mai am o nelamurire... Cu cat creste temperatura exterioara, macar "in teorie", aceste decuplari ar trebui sa fie din ce in ce mai rare, nu?


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 8 May 2012, 21:00
Post #614


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 4 February 11
From: Pitești




QUOTE(IRONICK @ 8 May 2012, 10:42)
Daca tot apari in momente cheie, de ce nu declupeaza in sarcina ac-ul? Si inca o intrebare extra, care este temperatura optima de functionare pentru motorul mpi (sa zice e3)?
*


In mod normal trebuie sa decupleze AC-ul in sarcina plina (in general pentru o pozitie pedala > 80% din cursa totala). In general, decuplarea AC-ului cat mai rara este ceruta pentru confortul climatic, dar totusi trebuie sa decupleze in sarcina plina, cel putin in primele momente ale acceleratiei.
Nu sunt un mare cunoscator al motoarelor pe benzina (eu prefer dieselul), dar stiu ca in general termostatul este "tarat" pentru 89 grade C, exceptie fac motoarele cu cutie automata (care au constrangere de fiabilitate cutie) si ultimele 1,6 8v (constrangere datorata cata-colectorului) la care este pe la 83 grade C => temperatura optima ar trebui sa fie in apropierea acestei temperaturi de 89 C (cred ca 87 C). Sper sa fi fost pe aproape.


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 12 May 2012, 18:13
Post #615


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Astazi am facut un drum mai lung (Galati - Tulcea) si am patit ceva cu adevarat ciudat.
Fiind peste 30 grade afara, am stat cu AC-ul pornit tot drumul, pe treapta 2.
Toate bune si frumoase, racoare in masina, pana cand la un moment dat (cand aproape ajungeam la destinatie) am inceput sa aud un suierat neregulat dinspre aeratoare si cand am pus mana, am vazut ca nici nu simteam fluxul de aer la puterea obisnuita, era ca si cum "scapa aer" pe undeva prin bord, in loc sa il scoata pe aeratoare in habitaclu. Uitandu-ma mai bine, observ si aburi iesind din aeratoarele frontale. Am oprit AC-ul, si dupa cateva minute practic si-a revenit. Am tras pe dreapta, am pus mana pe tevile de AC (care in general sunt reci ca gheata) dar acum erau fierbinti.
Dupa 5 ore, am plecat catre Galati, am stat iarasi cu AC-ul pornit tot drumul, dar de aceasta data totul a fost OK, nu s-a mai manifestat. A mai intalnit cineva asa ceva? sad.gif


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
god
post 12 May 2012, 23:32
Post #616


wizard


Group: Members
Posts: 328
Joined: 15 November 04
From: Bucuresti




Unii dintre voi parca prea stati sa vanati problemele si orice se intampla putin altfel decat cum ati crede voi ca trebuie sa fie, gata...panica...defect.

In afara de chestia cu aerul care de discuta de vreo 4 pagini cei care aveti dci-uri Euro5 ce mai aveti de spus la adresa lor?


--------------------
Dacia Duster 1.5 dci 4X4 Iunie 2010 / Prestige
It's time to burn™
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 13 May 2012, 08:26
Post #617


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




god, nimeni nu isi imagineaza probleme, ele chiar sunt. Nu am venit acum din Papua Noua Guinee si prima masina in care m-am urcat s-a nimerit a fi un Logan.
Ca sa intaresc cele scrise in post-ul anterior, a inceput sa suiere PUTERNIC (undeva prin bord) si NU mai scotea aer prin aeratoare decat foarte putin (chiar si pe treptele 3 - 4) in schimb incepuse sa scoata aburi. Totul a revenit la normal abia dupa ce am dezactivat AC-ul.


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorismuler
post 14 May 2012, 09:42
Post #618


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 2 March 12




bine ca omul se adapteaza repede oricarei situatii (conform post #463)


--------------------
Fost Posesor L_DCI_90_2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 May 2012, 09:46
Post #619


-


Group: Members
Posts: 22.743
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(bloodem @ 13 May 2012, 09:26)
nimeni nu isi imagineaza probleme, ele chiar sunt. Nu am venit acum din Papua Noua Guinee si prima masina in care m-am urcat s-a nimerit a fi un Logan
*
Serios? Nu ziceai tu ca masina (Logan!) este fara de probleme? Nu erai tu ala care te bateai cu pumnul in piept?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 14 May 2012, 10:14
Post #620


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(IRONICK @ 14 May 2012, 09:46)
Serios? Nu ziceai tu ca masina (Logan!) este fara de probleme? Nu erai tu ala care te bateai cu pumnul in piept?
*



Nici pomeneala sa fi zis ca TOATE masinile Logan sunt fara probleme. Nu exista rebuturi in serie asa cum nu exista lucruri perfecte produse in serie. Am spus ca masina MEA este fara probleme, lucru pe care il sustin si acum. Primul Logan pe care l-am avut a fost o masina perfecta din toate punctele de vedere... si incep sa cred ca mai bine ramaneam cu ea sad.gif


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 14 May 2012, 21:26
Post #621


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(bloodem @ 13 May 2012, 08:26)
god, nimeni nu isi imagineaza probleme, ele chiar sunt. Nu am venit acum din Papua Noua Guinee si prima masina in care m-am urcat s-a nimerit a fi un Logan.
Ca sa intaresc cele scrise in post-ul anterior, a inceput sa suiere PUTERNIC (undeva prin bord) si NU mai scotea aer prin aeratoare decat foarte putin (chiar si pe treptele 3 - 4) in schimb incepuse sa scoata aburi. Totul a revenit la normal abia dupa ce am dezactivat AC-ul.
*



sa nu iti fi inghetat radiatorul din aeroterma si s-a blocat trecerea aerului prin el si de aici suierat.. din cauza instalatiei ac prea puternica biggrin.gif Daca iti decupleaza asa des poate are prea mult freon.. el functioneaza super-bine.. temperatura la iesirea din aerator este de doar 6 grade ziceai cand in exterior sunt peste 30.., cred ca la tine se raceste ilegal de mult.. Eu nu am niciodata 6 grade vara la iesire..

Si nu dati cu parul pentru parerea asta.. deoarece asta cu inghetatul vaporizatoarelor se mai intampla la AC de apartament, am mai auzit cazuri in care ghiata atingea in turbina care se invarte foarte aproape radiator si huruia foarte rau, suieraturi, nu mai dadea nici aer rece deoarece se infundase pe acolo cam tot... iar dupa o pauza de 2 ore si-a revenit cum era si normal rolleyes.gif de asta am zis ca poate asta a fost si la tine.. repet.. nu dati cu parul e doar o parere

This post has been edited by panter1: 14 May 2012, 21:43


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 May 2012, 22:28
Post #622


-


Group: Members
Posts: 22.743
Joined: 19 April 05
From: Romania




In trecut la unele modele de export exista un senzor special pentru asta (era si climatul de asa natura). Probabil ca si acum se monteaza, dar nu pentru tarile cu apa rece.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 15 May 2012, 07:27
Post #623


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(panter1 @ 14 May 2012, 21:26)
sa nu iti fi inghetat radiatorul din aeroterma si s-a blocat trecerea aerului prin el si de aici suierat.. din cauza instalatiei ac prea puternica biggrin.gif Daca iti decupleaza asa des poate are prea mult freon.. el functioneaza super-bine.. temperatura la iesirea din aerator este de doar 6 grade ziceai cand in exterior sunt peste 30.., cred ca la tine se raceste ilegal de mult.. Eu nu am niciodata 6 grade vara la iesire..

Si nu dati cu parul pentru parerea asta.. deoarece asta cu inghetatul vaporizatoarelor se mai intampla la AC de apartament, am mai auzit cazuri in care ghiata atingea in turbina care se invarte foarte aproape radiator si huruia foarte rau, suieraturi, nu mai dadea nici aer rece deoarece se infundase pe acolo cam tot... iar dupa o pauza de 2 ore si-a revenit cum era si normal rolleyes.gif de asta am zis ca poate asta a fost si la tine.. repet.. nu dati cu parul e doar o parere
*




Sa stii ca mi-a trecut si mie prin minte asa ceva, dar mi s-a parut totusi destul de neverosimil si comic pe deasupra. smile.gif


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 24 May 2012, 22:14
Post #624


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




București-Praid-București, 4 persoane în mașină și bagajele aferente, A.C-ul a funcționat pe aproximativ o treime din traseu, la întoarcere a plouat torențial de la Brașov până la București, traseu de 736 kilometri, consum 4,30 litri/100 km !


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex_82001
post 25 May 2012, 01:16
Post #625


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 17 October 11




Salutare la toata lumea,

Ma pot considera sau nu ma pot considera fericitul unui logan 1.5 dci eur 5 75 cp achizitzionat in februarie 2011 ...

Intrebarea mea este " CE SE POATE FACE SAU SCHIMBA LA MASHINA PENTRU A URCA DE LA 75 CP LA 110 CP LA CAT ARE DUSTERUL ? "
Este o curiozitate care ma macina de catva timp ... Are cineva idee cum shi ce se paote face ?
Nu doresc sa uzitez textul pe care il uziteaza orice persoana din ziua de astazi ... ca ... " Se poate schimba turbina cu una de 110 CP care se gaseshte pe dusterul cu pricina " ...
Doresc sa mentzionez ca mashina mea are 60.000km ( foarte aproape ) rulatzi ... iar unde folosesc mashina ... ar mai fi loc de ceva putere ...

Multzumesc anticipat celor care imi vor da un raspuns sau poate o locatzie unde se poate face asha ceva.



--------------------
dacia logan/laureate 2011/februarie/1.5dci/75cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 25 May 2012, 06:14
Post #626


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




vezi firmele de cheap-tuning; sunt unii care-l duc in 120CP altii la 150CP wink.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 27 May 2012, 15:36
Post #627


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(Ampt @ 24 May 2012, 22:14)
București-Praid-București, 4 persoane în mașină și bagajele aferente, A.C-ul a funcționat pe aproximativ o treime din traseu, la întoarcere a plouat torențial de la Brașov până la București, traseu de 736 kilometri, consum 4,30 litri/100 km !
*




Galati - Braila - Viziru - Constanta - Macin - Slava Cercheza - Bac Braila - Galati: Total 431 KM.
De data aceasta, nefiind presat de timp, am incercat un stil de condus mai pasnic (mi-a fost destul de greu).
Viteza in afara localitatilor: 100 km/h cu perioade de 110 km/h.
In localitati: 60 km/h.
Nu am folosit AC decat vreo 15 minute cand am pornit pe drumul de intoarcere... deci neglijabil. Am evitat pe cat posibil accelerarile bruste, desi uneori m-a mai luat valul... tongue.gif
Viteza medie indicata de computerul de bord: 63 km/h
Consum indicat de computerul de bord: 4.1 l/100
Consum calculat prin metoda plin - plin: 4.22 l/100

This post has been edited by bloodem: 27 May 2012, 15:38


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 27 May 2012, 21:58
Post #628


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Pai este foarte bine ce mai vrei. Nu esti multumit?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 28 May 2012, 07:52
Post #629


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Ba este foarte OK, bineinteles ca sunt multimit.
Apropo, revenind la "problema" cu AC-ul. Intre timp am ascultat si la alte masini mai cu pretentii (spre exemplu Toyota Avensis) si la exterior, la ralanti se aude exact acelasi "clack fsssssss" la interval de 15-20 secunde. Deci se pare ca totusi "asa face multe" (nu toate) biggrin.gif
Mai ramane sa vad care e cauza pentru cealalta manifestare legata de AC, pe care am descris-o in post-urile anterioare. Acolo chiar e o problema.

This post has been edited by bloodem: 28 May 2012, 07:58


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 28 May 2012, 22:04
Post #630


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Consum pe ultimii 10.000 de kilometri, 501,6 litri conform Calculator Bord.

Kilometri au fost efectuați astfel, în mediu Urban 4.800 Km, Extraurban 5.200 Km, viteză medie orară 29,9 km/h, perioada de timp 05.10.2011-28.05.2012.

Voi atașa în curând și pozele doveditoare !

29 May 2012, 13:02:
Pozele promise !

Bonus, eșapament Diesel DPF 20.000 de kilometri !

This post has been edited by Ampt: 29 May 2012, 12:02

Attached thumbnail(s)
Fotografie0339.jpg ( Size: 975.27k ) Number of downloads: 414
Fotografie0343.jpg ( Size: 1003.24k ) Number of downloads: 370
Fotografie0341.jpg ( Size: 1.01mb ) Number of downloads: 373
Fotografie0344.jpg ( Size: 1001.19k ) Number of downloads: 372
Fotografie0345.jpg ( Size: 980.16k ) Number of downloads: 96
Fotografie0342.jpg ( Size: 1.01mb ) Number of downloads: 101
Fotografie0346.jpg ( Size: 1.01mb ) Number of downloads: 151


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
32 Pages « < 19 20 21 22 23 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd July 2025 - 07:27
Forum Renault