DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

32 Pages « < 23 24 25 26 27 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?

bloodem
post 15 Oct 2012, 11:13
Post #721


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(cbogdy @ 15 Oct 2012, 09:55)
@Ampt - Din ce considerente sau conditii a trebuit sa faci regenerarea filtrului de particule?
S-au ars si inelele de prindere a tobelor, ma refer la cele de cauciuc? Sau nu sunt afectate de regenerare. Poti da cateva detalii? Cum, cand si de ce?
Multumesc!
*



Hai ca m-am amuzat teribil radmasa.gif
Toate Logan-urile Diesel Euro 5 vin cu filtru de particule - DPF, care la un numar variabil de km in functie de conditiile de mers, se regenereaza (se ard particulele ramase nearse).


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbogdy
post 17 Oct 2012, 08:01
Post #722


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 23 January 06




Nu e nimic amuzant.
Am prieteni care nu stiu sa-si faca singuri regenerarea si atunci o fac cei din service cu "sarma" si laptopul. A se intelege, nu au citit manualul masinii E5.
Eu am crezut ca si-a facut regenerarea in service. Nu mai dau alte detalii referitor la procedura si ce urmeaza a se schimba in urma procedurii.

@Ampt, multumesc de lamuriri.


--------------------
Dacia Logan 2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV - HD***** tot HD*****
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 17 Oct 2012, 08:04
Post #723


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(cbogdy @ 17 Oct 2012, 08:01)
Nu e nimic amuzant.
Am prieteni care nu stiu sa-si faca singuri regenerarea si atunci o fac cei din service cu "sarma" si laptopul. A se intelege, nu au citit manualul masinii E5.
Eu am crezut ca si-a facut regenerarea in service. Nu mai dau alte detalii referitor la procedura si ce urmeaza a se schimba in urma procedurii.

@Ampt, multumesc de lamuriri.
*



Cum adica ai prieteni care nu stiu sa isi faca singuri regenerarea? smile.gif
Adica, stai sa reformulez, ce anume ar trebui sa stie prietenii tai, in afara de a porni motorul si a conduce masina ca pe oricare alta?

This post has been edited by bloodem: 17 Oct 2012, 08:06


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 17 Oct 2012, 09:05
Post #724


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Spune-i si tu mai clar ca regenerarea se face automat in timp ce mergi cu masina, si nu trebuie sa faci nimic special pentru asta.


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 17 Oct 2012, 10:45
Post #725


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(testike @ 17 Oct 2012, 09:05)
Spune-i si tu mai clar ca regenerarea se face automat in timp ce mergi cu masina, si nu trebuie sa faci nimic special pentru asta.
*



Pai deja i-a spus Ampt:

QUOTE(Ampt @ 15 Oct 2012, 10:31)
Regenerarea filtrului de particule s-a făcut în timpul mersului, comandată de ECU
*




--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 17 Oct 2012, 10:58
Post #726


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Consum de ieri, două persoane în mașină : București - Ploiești - Sinaia - Predeal - Râșnov - Ghimbav - Codlea - Vlădeni +7km și retur, în total 431,9 kilometri, 16,4 litri consumați, consum Extra Urban - 3,80 litri /100 km !

În linie dreaptă între Ploiești și Câmpina mers cu 110 km/h, București - Ploiești mers regulamentar, cu reprize între localități de 110 km/h, în urcare pe serpentine am folosit frecvent motorul pe o plajă de turații între 2.500 și 3.000 rpm !

P.S Temperatura exterioară de peste 20 de grade Celsius m-a ajutat decisiv în obținerea acestui consum ! wink.gif
Și nu a fost nici prea aglomerat !


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djxhouse
post 17 Oct 2012, 15:05
Post #727


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 23 January 08




Intre versiunea Euro4 85cp si Euro5 90cp
este vreo diferenta la cutia de viteze. Nu stiu unde am citit ca la E5 - 90Cp, treapta a 5-a este mai lunga.
stie cineva exact?


--------------------
Dacia Logan 2008 - ABS Plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 17 Oct 2012, 15:19
Post #728


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(djxhouse @ 17 Oct 2012, 15:05)
Intre versiunea Euro4 85cp  si Euro5 90cp
este vreo diferenta la cutia de viteze. Nu stiu unde am citit ca la E5 - 90Cp, treapta a 5-a este mai lunga.
stie cineva exact?
*



Dupa parerea mea cam TOATE sunt mai lungi.


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 17 Oct 2012, 15:42
Post #729


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Confirm și eu acest lucru !
Câteva poze în sprijinul celor afirmate mai sus, treapta a IV-a, respectiv a V-a !

Attached thumbnail(s)
004.jpg ( Size: 716.92k ) Number of downloads: 400
144.jpg ( Size: 771.97k ) Number of downloads: 420


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 17 Oct 2012, 16:52
Post #730


-


Group: Members
Posts: 22.743
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(bloodem @ 17 Oct 2012, 16:19)
Dupa parerea mea cam TOATE sunt mai lungi.
*
Mai tehnic se numeste raport final schimbat ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 17 Oct 2012, 17:07
Post #731


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(IRONICK @ 17 Oct 2012, 16:52)
Mai tehnic se numeste raport final schimbat ...
*



Si oare nu ar merge schimbat acest raport final? biggrin.gif
Personal as prefera trepte mai scurte (ca la Euro 3 / Euro 4).


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreig1982
post 17 Oct 2012, 17:13
Post #732


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.413
Joined: 15 January 06




dupa aia nu va mai puteti lauda cu consumurile scazute tongue.gif biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan Ambition 2005 - B-06-xxx
2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 17 Oct 2012, 17:22
Post #733


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(Ampt @ 17 Oct 2012, 11:58)
Temperatura exterioară de peste 20 de grade Celsius m-a ajutat decisiv în obținerea acestui consum ! wink.gif

cam aia e temp. ext. de la bancul de omologare

QUOTE(djxhouse @ 17 Oct 2012, 16:05)
Intre versiunea Euro4 85cp  si Euro5 90cp
este vreo diferenta la cutia de viteze. Nu stiu unde am citit ca la E5 - 90Cp, treapta a 5-a este mai lunga.

toti constructorii auto "lungesc" treptele finale pentru consumurile minune din pliante


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 17 Oct 2012, 18:32
Post #734


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(andreig1982 @ 17 Oct 2012, 17:13)
dupa aia nu va mai puteti lauda cu consumurile scazute  tongue.gif  biggrin.gif
*



Ce vrea sa insemne asta? Treptele mai lungi in cele mai multe situatii scad consumul... Cu alte cuvinte, da, ne putem lauda cu un consum scazut, dar eu as prefera o acceleratie sporita in detrimentul consumului.


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 17 Oct 2012, 18:49
Post #735


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Ultimele date despre consum ajuns acum la 9.000 de kilometri din care : 5.700 de kilometri Extraurban și 3.300 de kilometru Urban, 415,9 litri consumați, consum 4,62 litri/100 km !

Din datele existente pe acest topic, când am prezentat consumul înregistrat la 5.000 de kilometri, rezultă că pe ultimii 4.000 de kilometri s-au "ars" 169,5 litri, iar consumul a fost de 4,24 litri/100 km !

P.S Vreau să precizez că monitorizarea consumului și afișarea lui pe un forum auto o fac pur și simplu din pasiune și mă adresez oferind aceste analize precise, în primul rând celor interesați pentru care m-am gândit că sunt date de un real folos (șefi parcuri auto, ingineri, mecanici auto sau simpli utilizatori).

Mi-ar plăcea să cred că și cineva de la Dacia va "urca" aceste date, pentru că sunt feedback pur, în condiții reale de exploatare a mașinii (mare diferență față de normele ECE) oferite gratis de un utilizator pasionat !

Pentru alții în schimb, pot fi doar "pâine și circ", cum bine îmi spunea un coleg de forum !

Oricum voi afișa consumurile în continuare pentru toată lumea ! smile.gif

Attached thumbnail(s)
Fotografie0602.jpg ( Size: 1.03mb ) Number of downloads: 391
Fotografie0603.jpg ( Size: 1.03mb ) Number of downloads: 349
Fotografie0604.jpg ( Size: 1mb ) Number of downloads: 351
Fotografie0605.jpg ( Size: 1.03mb ) Number of downloads: 75
Fotografie0606.jpg ( Size: 1.02mb ) Number of downloads: 83


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 17 Oct 2012, 22:36
Post #736


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




QUOTE(bloodem @ 17 Oct 2012, 18:32)
Ce vrea sa insemne asta? Treptele mai lungi in cele mai multe situatii scad consumul... Cu alte cuvinte, da, ne putem lauda cu un consum scazut, dar eu as prefera o acceleratie sporita in detrimentul consumului.
*


fix tampenia asta a facut ceausescu pe oltcit, in special la modelele rm 1,1 unde a pus fix cutia cu rapoartele de dacia 1,3 de 4 tr
a lungit cutia aia de te apuca mama dreak pana prindeai tu viteza cu RM-ul radmasa.gif (asta din considerente de consum + frane si planetare de dacia-> cea mai mare prostie
Ptr mai multe detalii intrebati userul sagitarius

This post has been edited by total: 17 Oct 2012, 22:37


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kert
post 18 Oct 2012, 08:57
Post #737


Group: Moderatori


Group: Members
Posts: 360
Joined: 12 September 12
From: Bucuresti




QUOTE(Ampt @ 17 Oct 2012, 19:49)
...oferind aceste analize precise...
*
Acestea sint consumuri afisate de computerul de bord... Din punctul meu de vedere, realitatea este "mai trista"!


--------------------
dacia Logan/Sandero Stepway 2006 dci/2017 09Tce-EasyR - .
Daca prin vot am putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lasa sa votam - Mark Twain
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 18 Oct 2012, 09:02
Post #738


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(kert @ 18 Oct 2012, 08:57)
Acestea sint consumuri afisate de computerul de bord... Din punctul meu de vedere, realitatea este "mai trista"!
*



Da, s-a discutat mai sus! Realitatea e mai trista cu 3-4%.


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 18 Oct 2012, 09:57
Post #739


-


Group: Members
Posts: 22.743
Joined: 19 April 05
From: Romania




Realitatea este de 5% and counting ...
Numai eroarea intre distanta REALA (masura in conditii de autostrada/cauciucuri noi/presiune/etc) si km indicati de TdB este de 5%.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 18 Oct 2012, 13:07
Post #740


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(IRONICK @ 18 Oct 2012, 09:57)
Realitatea este de 5% and counting ...
Numai eroarea intre distanta REALA (masura in conditii de autostrada/cauciucuri noi/presiune/etc) si km indicati de TdB este de 5%.
*



Pai atunci, daca vrei sa fii "thorough" cum spune americanul, pune la socoteala si cealalta eroare importanta: furtul la pompa wink.gif


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 18 Oct 2012, 13:27
Post #741


-


Group: Members
Posts: 22.743
Joined: 19 April 05
From: Romania




Pentru restul am lasat loc sa le adaugati voi.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 18 Oct 2012, 15:42
Post #742


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Nu a spus nimeni că datele afișate de TdB sunt de o acuratețe maximă !
Am încercat să strîng aceste date pentru a putea avea o bază în a aproxima cît mai apropiat de realitate consumul de carburant pe o distanță medie de 10.000 de kilometri și asta în mai multe intervale de 0-10.000km !

Haideți să nu dăm o importanță exagerată detaliilor în detrimentul ansamblului, adică să nu putem privi pădurea din cauza copacilor !

Eu aștept și pe altcineva care să monitorizeze la fel de strict consumul și atunci putem face o comparație "like for like" cum zice americanu' ! smile.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 18 Oct 2012, 17:07
Post #743


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




QUOTE(kert @ 18 Oct 2012, 09:57)
Acestea sint consumuri afisate de computerul de bord... Din punctul meu de vedere, realitatea este "mai trista"!
*


Pai daca omul a decartat la benzinarie cat i-a zis cbul ce vrei mai mult?


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulic'
post 18 Oct 2012, 17:32
Post #744


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 28 January 07




la mine realitatea este de 0,5-0,7 litri in plus fata de ce arata cb-ul. adica in loc de 4,8% cat arata cb-ul, in afara am un consum real de 5,5%. diferenta testata in 120 de mii de km, dci 65cp din 2006.

This post has been edited by iulic': 18 Oct 2012, 17:48


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5 dCI , 2006 - IF 90 ULI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 18 Oct 2012, 18:10
Post #745


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Alt motor, alt consum. Motorul din topic parca are 85 cai. Si al tau nu este euro 5.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 18 Oct 2012, 18:14
Post #746


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




QUOTE(iulic' @ 18 Oct 2012, 18:32)
la mine realitatea este de 0,5-0,7 litri in plus fata de ce arata cb-ul. adica in loc de 4,8% cat arata cb-ul, in afara am un consum real de 5,5%. diferenta testata in 120 de mii de km, dci 65cp din 2006.
*


Cam mare abaterea de +14,58 % !
Nu or avea ele precizie de farmacie, dar parcă abaterea este cam mare !


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulic'
post 18 Oct 2012, 18:17
Post #747


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 28 January 07




nu va zic de cate ori m-am bagat pe sub masina sa vad pe unde pierd motorina


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5 dCI , 2006 - IF 90 ULI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 18 Oct 2012, 18:34
Post #748


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Si la mine e de obicei 10-15% abaterea.


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius 77
post 18 Oct 2012, 20:49
Post #749


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 30 September 12




QUOTE(Ampt @ 17 Oct 2012, 18:49)
P.S Vreau să precizez că monitorizarea consumului și afișarea lui pe un forum auto o fac pur și simplu din pasiune și mă adresez oferind aceste analize precise
........
în condiții reale de exploatare a mașinii (mare diferență față de normele ECE) oferite gratis de un utilizator pasionat !


Pentru a determina "analiza precisa" a consumului de carburant al unei masini sint multi parametrii de care trebuie sa tinem cont. Daca mai este necesar pentru unii, amintesc doar cateva cauze care pot influenta intr-o masura mai mare sau mai mica, variatii ale consumului. Conditiile de trafic (extraurban, urban, semafoare, ambuteiaje, etc.), temperatura exterioara (in functie de anotimp), filtre de carburant sau aer (infundate,murdare), stilul de condus, numarul de pasageri din autoturism, gradul de incarcare a masinii cu bagaje, gradul de uzura al anvelopelor, presiunea in anvelope, aerul conditionat sau geamurile deschise ....
Avand in vedere toate aceste particularitati legate de fiecare autoturism in parte, o discutie asupra consumului exact de carburant este absolut irelevanta si total inutila. Indiferent cate topicuri citim, nu se va ajunge la nici o concluzie pe aceasta tema.
Da, putem discuta despre consum in linii generale, dar incercarea de a calcula consumul la miligram tine mai mult de un utilizator obsedat, nu pasionat.

QUOTE(Ampt @ 18 Oct 2012, 15:42)
Haideți să nu dăm o importanță exagerată detaliilor în detrimentul ansamblului

Eu aștept și pe altcineva care să monitorizeze la fel de strict consumul


In doar 2 fraze, te-ai contrazis singur.


--------------------
Dacia Logan 2006 Prestige 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 18 Oct 2012, 20:52
Post #750


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




QUOTE(Ampt @ 17 Oct 2012, 19:49)
Pentru alții în schimb, pot fi doar "pâine și circ", cum bine îmi spunea un coleg de forum !
*


Q.E.D !


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
32 Pages « < 23 24 25 26 27 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 14:24
Forum Renault