DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

32 Pages « < 24 25 26 27 28 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?

dandobre
post 18 Oct 2012, 22:52
Post #751


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.266
Joined: 3 August 12
From: Ilfov




Iti poti face cont pe spritmonitor.de si verifici pe fiecare interval de 10.000km daca exista diferente intre consumul real si cel afisat de CB.
Eventual poti prezenta pe forum detalii pentru a nu mai exista divergente.


--------------------
Ford, Suzuki Focus 3 combi, SxCross 2016, 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 18 Oct 2012, 22:57
Post #752


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




QUOTE(Ampt @ 7 Feb 2012, 09:36)
Cateva consideratii despre 1,5 Dci DPF in acest peisaj autentic de iarna :
- pornire fara nici un fel de probleme (bine si masina este noua)
- incalzirea in habitaclu se face in limite rezonabile (traiasca rezistentele actionate electric)
- am avut proasta inspiratie sa nu curat masina de gheata instalata pe ea duminica (celebra freezing rain) si ieri am stat 45 de minute, cu motorul pornit, pana am reusit sa o curat si sa plec la munca
- am avut noroc ca s-a deschis usa de la sofer, celelalte le-am deschis dupa vreo o ora si jumatate de functionare a aerotermei din masina
- anvelopele Motrio isi fac treaba mai mult decat decent (multumesc pentru recomandari, IRONICK si bobo77)
- consum de iarna, pe 100 de kilometri efectuati in conditii specifice de iarna, paleta cromatica, cod galben - cod portocaliu si mult alb , 10,9 litri/100 km ! icon_mrgreen.gif
- portbagajul il deschid cand se mai incalzeste afara sau daca, imi fac timp si dau o fuga pana la mall AFI Palace ! tongue.gif
*


Remember de iarna trecută, pentru colegii mai noi de pe forum ! smile.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 19 Oct 2012, 06:18
Post #753


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




idem

QUOTE(Mucifer @ 6 Mar 2011, 00:09)
Dimineata la pornire, pornesc repede dar motorul nu se invarte rotund.... parca sughite pentru cateva secunde bune (aprox 10).



--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 19 Oct 2012, 07:15
Post #754


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Eu unul foarte rar ma uit pe consumul mediu indicat de CB. Cel mai clar consum, cel mai apropiat de realitate, mi se pare cel dupa metoda plin-plin. De cateva ori am comparat acest consum cu cel indicat de CB si abaterea era de vreo 3-4%.


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kert
post 19 Oct 2012, 08:35
Post #755


Group: Moderatori


Group: Members
Posts: 360
Joined: 12 September 12
From: Bucuresti




QUOTE(kert @ 18 Oct 2012, 09:57)
Acestea sint consumuri afisate de computerul de bord... Din punctul meu de vedere, realitatea este "mai trista"!
*
QUOTE(Maskatu @ 18 Oct 2012, 18:07)
Pai daca omul a decartat la benzinarie cat i-a zis cbul ce vrei mai mult?
*
Nu vreau nimic...
Nu-l contrazic, da' la toti cei pe care-i cunosc eu abaterea e intre 10-20% (dci-uri de 65-70cp)
QUOTE(iulic' @ 18 Oct 2012, 18:32)
la mine realitatea este de 0,5-0,7 litri in plus fata de ce arata cb-ul. adica in loc de 4,8% cat arata cb-ul, in afara am un consum real de 5,5%. diferenta testata in 120 de mii de km, dci 65cp din 2006.
*
Si la mine e la fel - dci 65cp, in 6 ani asta a fost eroarea...
QUOTE(Maskatu @ 18 Oct 2012, 19:10)
Alt motor, alt consum. Motorul din topic parca are 85 cai. Si al tau nu este euro 5.
*
Corect, poate la E5 l-or mai fi "reglat".
QUOTE(Ampt @ 18 Oct 2012, 19:14)
Cam mare abaterea de +14,58 % !
Nu or avea ele precizie de farmacie, dar parcă abaterea este cam mare !
*
O fi, dar asta e...
QUOTE(iulic' @ 18 Oct 2012, 19:17)
nu va zic de cate ori m-am bagat pe sub masina sa vad pe unde pierd motorina
*
M-am bagat si eu... da, n-am gasit-o (motorina).
QUOTE(testike @ 18 Oct 2012, 19:34)
Si la mine e de obicei 10-15% abaterea.
*
Confirm.

Sa mai zic ca pe un amic timp de 5 ani l-am tot intrebat de consum si imi zicea ca cb-ul arata foarte precis (dci-70cp) si deodata ma suna si-mi spune ca nu-i mai iese nici lui si ca eroarea e imensa (15%) - i-au luat 5 ani sa "se prinda" de șmen-ul cb-ului.
Nu spun ca cb-ul minte la toate masinile, dar trebuie sa fim atenti si la consumul real cum zice si @bloodem, daca la pompa cind faceti plinul (in mod regulat) bagati de fiecare data cam cit zice cb-ul e OK.
Eu de 6 ani cind alimentez fac numai plinul, iar eroarea iese sistematic de 10-15%.


--------------------
dacia Logan/Sandero Stepway 2006 dci/2017 09Tce-EasyR - .
Daca prin vot am putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lasa sa votam - Mark Twain
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 19 Oct 2012, 08:46
Post #756


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




QUOTE(kert @ 19 Oct 2012, 09:35)
Nu spun ca cb-ul minte la toate masinile, dar trebuie sa fim atenti si la consumul real cum zice si @bloodem, daca la pompa cind faceti plinul (in mod regulat) bagati de fiecare data cam cit zice cb-ul e OK.
*


Nici eu nu contrazic colegii care spun că au o abatere mult mai mare a CB-ului, dar la mine exact ca și la @bloodem abaterea este între 3-4%, lucru verificat cînd fac plinul și de fiecare dată la pompă alimentez cam cât este și consumul pe CB între două alimentări.

Poate la generațiile mai noi de Logan, ținând cont că și @bloodem are tot Euro 5, or avea CB-urile o abatere mai mică !


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bella
post 19 Oct 2012, 08:49
Post #757


TRACTORIST INCEPATOR


Group: Members
Posts: 322
Joined: 9 June 06




QUOTE(Marius 77 @ 18 Oct 2012, 20:49)
In doar 2 fraze, te-ai contrazis singur.
*



Auzi, dar ce te freaca pe tine grija?...daca tu crezi ca minte, nu-l lua in seama.
Altfel, lasa omul sa-si expuna impresiile ca d-aia e forum public.


--------------------
Logan Laureate 1.5dCi-75Cp 2011 - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius 77
post 19 Oct 2012, 13:51
Post #758


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 30 September 12




QUOTE(bella @ 19 Oct 2012, 08:49)
Auzi, dar ce te freaca pe tine grija?...daca tu crezi ca minte, nu-l lua in seama.
Altfel, lasa omul sa-si expuna impresiile ca d-aia e forum public.


Faci parte din generatia care nu poate lua bacalaureatul ? Din limbajul stradal asta reiese. Daca ai dificultati de concentrare la citirea unui text, incerc sa explic pe scurt ceea ce am scris, numai pentru tine. Nu l-am acuzat ca minte, am scris doar ca incercarea lui de a calcula exact consumul de carburant este imposibila datorita factorilor pe care i-am enumerat si care nu pot fi reprodusi in mod identic la fiecare calatorie cu masina. Colegul nostru este liber sa isi exprime opinia in continuare asa cum si eu am fost liber sa imi exprim opinia (mai pe intelesul tau, sintem liberi sa ne frece grija).
Daca nici acum nu ai inteles, stai jos, esti repetent.


--------------------
Dacia Logan 2006 Prestige 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bella
post 19 Oct 2012, 13:58
Post #759


TRACTORIST INCEPATOR


Group: Members
Posts: 322
Joined: 9 June 06




Wow...m-ai lasat fara replica.
Vrei sa fi te rog mentorul/meditatorul meu?Poate iau si eu bac-ul...macar ala profesional.


--------------------
Logan Laureate 1.5dCi-75Cp 2011 - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 19 Oct 2012, 14:20
Post #760


-


Group: Members
Posts: 22.742
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Marius 77 @ 18 Oct 2012, 21:49)
Pentru a determina "analiza precisa" a consumului de carburant al unei masini sint multi parametrii de care trebuie sa tinem cont. Daca mai este necesar pentru unii, amintesc doar cateva cauze care pot influenta intr-o masura mai mare sau mai mica, variatii ale consumului. Conditiile de trafic (extraurban, urban, semafoare, ambuteiaje, etc.), temperatura exterioara (in functie de anotimp), filtre de carburant sau aer (infundate,murdare), stilul de condus, numarul de pasageri din autoturism, gradul de incarcare a masinii cu bagaje, gradul de uzura al anvelopelor, presiunea in anvelope, aerul conditionat sau geamurile deschise ....
Avand in vedere toate aceste particularitati legate de fiecare autoturism in parte, o discutie asupra consumului exact de carburant este absolut irelevanta si total inutila. Indiferent cate topicuri citim, nu se va ajunge la nici o concluzie pe aceasta tema.
Da, putem discuta despre consum in linii generale, dar incercarea de a calcula consumul la miligram tine mai mult de un utilizator obsedat, nu pasionat.
In doar 2 fraze, te-ai contrazis singur.
*


Nu putem decat sa tragem o singura concluzie, la Dacia consumul de carburant declarat nu are absolut nici o legatura cu realitatea.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bella
post 19 Oct 2012, 14:20
Post #761


TRACTORIST INCEPATOR


Group: Members
Posts: 322
Joined: 9 June 06




QUOTE(Marius 77 @ 19 Oct 2012, 13:51)
Daca nici acum nu ai inteles, stai jos, esti repetent.


Mam razgandit...cu Bac-ul...nas lua nici examenul de capacitate cu tine ca si meditator.

QUOTE(Marius 77 @ 3 Oct 2012, 14:53)
Loganul meu este din 2006 varianta Prestige 1.6 16v , are doar 36.000 km. In afara de consumabile, am schimbat doar 2 becuri arse si sonda marsarier ( nu se mai aprindea becul de mers inapoi ). Pana acum nu are nici un punct de rugina cu toate ca nu este tinut intr-un garaj. Sant multumit de masina, functioneaza ca in prima zi.
Fratele meu are tot un Logan, an 2005, varianta Ambiance 1.4 mpi. In afara de consumabile a schimbat cateva becuri arse, capetele de bara, o garnitura de cauciuc din cauza careia se scurgea putin antigel, si bobina de inductie ( asta sa intamplat recent, cand masina a ajuns la 100.000 km ). Ca si la initiatorul topicului, masina prezinta puncte de rugina la pasajul rotii dreapta spate. Si el se declara multumit de masina, functioneaza ca in prima ei zi de viata.
Mentionez ca ambele masini au fost exploatate cat se poate de normal, nu sa mers cu ele babeste, dar nici nu am facut burnout, drift, liniute, mers la blana, lucruri care mi se par puerile ( pana si expresiile ) dar sa le mai si pun in practica.
Este normal sa criticam un produs, mai ales ca indiferent care ar fi acesta, nu poate multumi pe toata lumea, indiferent de cate dotari si ce performante ar avea. Dar exista un grup de oameni care denigreaza constant si la nesfarsit marcile de autoturisme romanesti, de cele mai multe ori fara nici o justificare, doar din aroganta si din aerul acela de superioritate la care celorlalti le este greu sa ajunga, pentru ca doar ei pot pluti intr-un aer atat de rarefiat. Acestora am sa le transmit urmatorul lucru :
- Hei, tu, cititorule, da, cu tine vorbesc, nu te incrunta asa. Tu, detinatorul acelei masini unicat care nu sa stricat niciodata, masina aceea care nu a avut nevoie, macar de o revizie, haide, curaj, ridica piatra si arunca. Ce faci ? Te gandesti ? Nu iti mai amintesti ? Masina aceea atat de perfecta si indestructibila incat nu a facut o pana de cauciuc vreodata. Hai, arunca, nu mai sta.
Concluzia cred ca este aceea ca doar D-zeu este perfect, in rest santem inconjurati de relativitate. Dar daca stam sa ne gandim bine, pana si D-zeu a facut o greseala, una singura ... atunci cand a creat omul.
*



P.S. La acest mesaj, in topicul unde l-ai postat initial, @IRONICK ti-a dat o replica la care subscriu.

This post has been edited by bella: 19 Oct 2012, 14:22


--------------------
Logan Laureate 1.5dCi-75Cp 2011 - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 19 Oct 2012, 14:24
Post #762


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




QUOTE(Marius 77 @ 19 Oct 2012, 14:51)
Daca ai dificultati de concentrare la citirea unui text, incerc sa explic pe scurt ceea ce am scris, numai pentru tine. Nu l-am acuzat ca minte, am scris doar ca incercarea lui de a calcula exact consumul de carburant este imposibila datorita factorilor pe care i-am enumerat si care nu pot fi reprodusi in mod identic la fiecare calatorie cu masina.
Daca nici acum nu ai inteles, stai jos, esti repetent.
*


Dar cine a spus că aș vrea să calculez consumul exact al mașinii ?
Este doar o monitorizare a consumului pe un interval de kilometri mult mai mare decât un consum scos pe o distanță mai scurtă, tocmai pentru a mai atenua din factorii enumerați de tine, factori care sunt într-adevăr foarte importanți în stabilirea consumului ! De altfel, dacă ai observat am repostat un consum obținut iarna trecută, tocmai pentru a arăta că am înțeles foarte bine la ce te referi când spui cât de importante sunt condițiile în care a fost obținut acel consum !

Fiind vorba și de o perioadă mai mare de timp îți dai seama că regimurile de temperatură exterioară la care a funcționat motorul au fost diferite, la fel doar nu îți imaginezi că în București am mers numai noaptea sau am prins mereu semafoarele numai pe verde !

În deplasările extraurbane am mers pe porțiuni de autostradă (atâtea câte avem în țara noastră), pe drumuri de munte, pe serpentine ș.a.m.d !
De fiecare dată am postat câți kilometri (aproximativ) au fost făcuți în regim Urban și cîți în regim Extrauraban !

Am considerat că putem avea o imagine mai apropiată de realitate decât consumul declarat de producător calculat după normele ECE !

Normal că stilurile de condus diferă și ele, dar eu nu am decretat în niciun fel că acesta ar fi consumul pentru toate dCi-urile, ci doar pentru cel care îl conduc eu !

P.S Referitor la ultima frază din postul tău, haideți mai bine să ne respectăm între noi, nu să ne jignim !


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 19 Oct 2012, 14:36
Post #763


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Ampt, eu zic sa nu te mai chinui. Unii sunt Gica Contra din nascare.
Bineinteles ca nimeni nu poate determina consumul EXACT al unei masini. Sunt foarte putine lucruri exacte pe lumea asta.
Ideea de baza era ca indiferent daca este exact sau nu, e un consum foarte bun. Sper ca toata lumea este de acord ca atunci cand computerul de bord afiseaza consum 4, SIGUR nu e in realitate 7. Ca o fi 4.5, ca o fi 4.8, e un consum bun.

De ce trebuie intotdeauna sa despice unii firul in patru, niciodata nu am inteles...


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 19 Oct 2012, 14:40
Post #764


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Cei cu benzinare sunt invidiosi ... wink.gif


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius 77
post 19 Oct 2012, 17:05
Post #765


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 30 September 12




QUOTE(IRONICK @ 19 Oct 2012, 14:20)
Nu putem decat sa tragem o singura concluzie, la Dacia consumul de carburant declarat nu are absolut nici o legatura cu realitatea.


Datorita politicii de marketing, toti producatorii auto ofera date referitoare la consum, mai mici fata de consumul real.

QUOTE(bella @ 19 Oct 2012, 14:20)
Mam razgandit...cu Bac-ul...


Si eu m-am razgandit. Mergi mai bine in clasele mici. E clar ca nu ai argumente sa combati ceea ce am scris, doar cateva fraze scrise parca de un copil si un citat de pe un alt topic, adus aici in discutie fara nici o legatura cu acest topic, nu conving pe nimeni. Lasa, nu te mai forta, mai bine asteapta cativa ani, poate mai citesti si tu o carte si vei ajunge ceea ce ti-ai scris la avatar.

QUOTE(Ampt @ 19 Oct 2012, 14:24)
P.S Referitor la ultima frază din postul tău, haideți mai bine să ne respectăm între noi, nu să ne jignim !


Si eu as vrea sa ne respectam intre noi dar cand esti ironizat si tratat cu aroganta, cum raspunzi ?


--------------------
Dacia Logan 2006 Prestige 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bella
post 19 Oct 2012, 20:12
Post #766


TRACTORIST INCEPATOR


Group: Members
Posts: 322
Joined: 9 June 06




QUOTE(Marius 77 @ 19 Oct 2012, 17:05)
Si eu m-am razgandit. Mergi mai bine in clasele mici. E clar ca nu ai argumente sa combati ceea ce am scris, doar cateva fraze scrise parca de un copil si un citat de pe un alt topic, adus aici in discutie fara nici o legatura cu acest topic, nu conving pe nimeni. Lasa, nu te mai forta, mai bine asteapta cativa ani, poate mai citesti si tu o carte si vei ajunge ceea ce ti-ai scris la avatar.


Recomandarea ta, venind din partea unuia care nu cuoaste gramatica elementara, o voi respecta cu siguranta...Citatul are sens pentru ca imi pusesem sperante ca ma vei ajuta sa iau Bac-ul.



--------------------
Logan Laureate 1.5dCi-75Cp 2011 - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 19 Oct 2012, 20:56
Post #767


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(Marius 77 @ 19 Oct 2012, 18:05)
Datorita politicii de marketing, toti producatorii auto ofera date referitoare la consum, mai mici fata de consumul real.

pai de unde ofera producatorii datele respective, se aleg anumite cifre in urma unor sedinte, discutii, etc. la nivel inalt? huh.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorismuler
post 22 Oct 2012, 12:05
Post #768


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 2 March 12




QUOTE(bloodem @ 29 Sep 2012, 07:38)
Mie nu mi se pare atat de util consumul instantaneu. Nu l-am folosit niciodata pe masinile care au afisare de consum instantaneu. Mai degraba, daca vrei sa afli cam care e consumul intr-un anumit regim de mers, resetezi consumul mediu si mergi constant cu viteza dorita.
*



Parerea ta.Eu unul fac parte dintre cei care sunt foarte atenti la aspectul consum mediu.As indrazni sa afirm ca acesta este si motivul pentru care am achizitionat un diesel.Nu am venit cu cifre pentru ca vad ce pateste Ampt de fiecare data cand posteaza date despre consumul mediu,dar se poate si mai bine decat 3,8% wink.gif
Cat despre un consum extraurban de 6% cu dci-ul E5 de pe logan pot spune doar atat:ilar(parerea mea).


--------------------
Fost Posesor L_DCI_90_2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 22 Oct 2012, 12:45
Post #769


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




@dorismuler: Citeste cu atentie ce am scris, caci exact asta spuneam si eu: mult mai util este consumul MEDIU fata de consumul INSTANTANEU. Mi se pare ca formularea e destul de explicita. In al doilea rand, chiar daca ti se pare hilar, la 140 km/h in regim de autostrada, aceasta masina consuma 6%.


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorismuler
post 22 Oct 2012, 13:00
Post #770


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 2 March 12




Tu spui ca nu ai folosit vreodata consumul instantaneu.Acesta este si motivul pentru care iti vine mai greu sa intelegi cat este de important.Nu are rost sa prelungim discutia in genul "acces direct".Crede-ma ca pentru a realiza un condus economic ai nevoie de consumul instantaneu.
Cine stie,poate vreodata vom avea ocazia sa ne intalnim si sunt convins ca un scurt demo de sofat eco te va convinge mult mai mult decat cateva cuvinte scrise aici.


--------------------
Fost Posesor L_DCI_90_2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 22 Oct 2012, 13:21
Post #771


-


Group: Members
Posts: 22.742
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Marius 77 @ 19 Oct 2012, 18:05)
Datorita politicii de marketing, toti producatorii auto ofera date referitoare la consum, mai mici fata de consumul real.
*
Am inteles, deci Dacia a dat un consum MINICINOS in pliantele de marketing. Se numeste cumva inselatorie si este penala treaba?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 22 Oct 2012, 13:36
Post #772


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




@dorismuler: Te asigur ca nu e nicio diferenta intre consumul instantaneu, si resetarea consumului mediu astfel incat sa vezi (cu aproximatie, desigur) cam care e consumul la o anumita turatie/viteza. Ba da, ar fi o diferenta: consumul mediu, chiar si pe distante scurte de cativa km, e mult mai exact decat cel instantaneu.

PS: chiar as vrea sa ne intalnim sa imi explici si mie, bietul de mine, cum reusesti la 140 km/h spre exemplu, sa obtii un consum mai redus de 6% wink.gif

Secretul consumului redus nu e prea complicat, chiar si un intelect precar il poate intelege:
1) mergi calm = consumi putin
2) mersul sportiv costa bani

This post has been edited by bloodem: 22 Oct 2012, 13:40


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorismuler
post 22 Oct 2012, 13:42
Post #773


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 2 March 12




N-ai vrea tu sa-mi acorzi nici macar cea mai mica sansa de a-ti dovedi ca nu vorbesc doar ca sa nu ma prinda somnul de dupa-amiaza.. sad.gif
La 140 sunt de acord cu tine(vezi,eu pot fi de acord cu tine),insa 140 km/h depaseste mult graficul stilului de condus economic.


--------------------
Fost Posesor L_DCI_90_2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 22 Oct 2012, 13:50
Post #774


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




QUOTE(Ampt @ 29 Mar 2012, 18:42)
București-Oltenița-Călărași-Roșeți-Călărași-Drajna(A2)-București, 342 kilometri, 14 litri motorină consumați, consum 4,1 litri/100 kilometri.

De menționat că dimineață, când am ajuns în Călărași, am înregistrat un consum de 3,2 litri/100 kilometri (153,6 kilometri si 4,9 litri motorină consumați), "ajutat" ce-i drept de multitudinea de comune prin care trece drumul și în care nu am mers mai tare de 55 km/h, adica 2.100 rpm !
De altfel sub turația de 2.100 rpm nu am coborât niciodată, iar treptele de viteză le-am schimbat numai la 2.750 rpm.

La întoarcere, autostrada (110-120 km/h, 2.250 rpm-2500 rpm) și vântul care a bătut foarte puternic din lateral-față, au dus consumul, per total, la valoarea de 4,1 litri/100 kilometri !
*


Consum economic versus Consum viteză Autostradă !
Și încă o mențiune, abia făcusem prima revizie cu 9 zile înainte ! smile.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 22 Oct 2012, 14:06
Post #775


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(dorismuler @ 22 Oct 2012, 13:42)
N-ai vrea tu sa-mi acorzi nici macar cea mai mica sansa de a-ti dovedi ca nu vorbesc doar ca sa nu ma prinda somnul de dupa-amiaza.. sad.gif
La 140 sunt de acord cu tine(vezi,eu pot fi de acord cu tine),insa 140 km/h depaseste mult graficul stilului de condus economic.
*



Eu tot nu inteleg ce vrei sa imi dovedesti. smile.gif Daca o sa te uiti prin paginile acestui topic, vei vedea ca de multe ori am obtinut un consum foarte bun, mergand economic.
Tu esti cel care a spus ca ti se pare hilar faptul ca masina consuma 6% extraurban. Nimeni nu a spus ca INTOTDEAUNA consuma 6% extraurban. Evident ca mergand cu 100 km/h, folosind frana de motor in permanenta, evitand accelerari bruste, poti obtine consumuri sub 4%.

Cand am obtinut 6% consum, am parcurs 1300 km intr-o singura zi. Cam greu sa mergi economic in astfel de conditii. wink.gif


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 22 Oct 2012, 14:12
Post #776


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Și mai ales dacă din acei 1.300 de kilometri mare parte sunt parcurși pe Autostradă !


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 22 Oct 2012, 16:14
Post #777


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Pai mai mult de 1000 km au fost autostrada. smile.gif


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorismuler
post 23 Oct 2012, 06:51
Post #778


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 2 March 12




Totul a pornit de la afirmatia ta cum ca functia consum instantaneu a computerului de bord este inutila(iti mai amintesti?).
Daca era atat de inutila,oare de ce mai exista ea la toti marii producatori???
Dar esti foarte talentat in a "o da in diverse" si in a te screme incercand sa faci impresia ca esti vreun atotstiutor.
Pentru Domnia Ta o fi inutila acea functie,foarte bine,scalda-te in propria-ti opinie inteligenta.Acum e mai clar ca oricand ca esti doar unul dintre cei multi .. Si atat!


--------------------
Fost Posesor L_DCI_90_2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 23 Oct 2012, 06:54
Post #779


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Prietene, suferi de mania persecutiei... Nu ma voi deranja sa iti mai explic ceva. smile.gif

PS: Totusi, afirmatia mea CORECTA a fost "MIE nu mi se pare util consumul instantaneu". Cuvantul cheie aici este pronumele personal MIE. Te las pe tine sa deduci de ce.

This post has been edited by bloodem: 23 Oct 2012, 07:01


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorismuler
post 23 Oct 2012, 07:09
Post #780


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 2 March 12




Te-a intrebat cineva daca ti se pare util sau nu?


--------------------
Fost Posesor L_DCI_90_2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
32 Pages « < 24 25 26 27 28 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 08:33
Forum Renault