Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?
![]() ![]() ![]() |
Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?
dandobre |
![]()
Post
#751
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 3.266 Joined: 3 August 12 From: Ilfov ![]() |
|
||
--------------------
Ford, Suzuki
Focus 3 combi, SxCross
2016, 2018
|
|||
Ampt |
![]()
Post
#752
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
QUOTE(Ampt @ 7 Feb 2012, 09:36) Cateva consideratii despre 1,5 Dci DPF in acest peisaj autentic de iarna : - pornire fara nici un fel de probleme (bine si masina este noua) - incalzirea in habitaclu se face in limite rezonabile (traiasca rezistentele actionate electric) - am avut proasta inspiratie sa nu curat masina de gheata instalata pe ea duminica (celebra freezing rain) si ieri am stat 45 de minute, cu motorul pornit, pana am reusit sa o curat si sa plec la munca - am avut noroc ca s-a deschis usa de la sofer, celelalte le-am deschis dupa vreo o ora si jumatate de functionare a aerotermei din masina - anvelopele Motrio isi fac treaba mai mult decat decent (multumesc pentru recomandari, IRONICK si bobo77) - consum de iarna, pe 100 de kilometri efectuati in conditii specifice de iarna, paleta cromatica, cod galben - cod portocaliu si mult alb , 10,9 litri/100 km ! ![]() - portbagajul il deschid cand se mai incalzeste afara sau daca, imi fac timp si dau o fuga pana la mall AFI Palace ! ![]() Remember de iarna trecută, pentru colegii mai noi de pe forum ! ![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#753
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
idem
QUOTE(Mucifer @ 6 Mar 2011, 00:09) Dimineata la pornire, pornesc repede dar motorul nu se invarte rotund.... parca sughite pentru cateva secunde bune (aprox 10). |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
bloodem |
![]()
Post
#754
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Eu unul foarte rar ma uit pe consumul mediu indicat de CB. Cel mai clar consum, cel mai apropiat de realitate, mi se pare cel dupa metoda plin-plin. De cateva ori am comparat acest consum cu cel indicat de CB si abaterea era de vreo 3-4%.
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
kert |
![]()
Post
#755
|
![]() Group: Moderatori Group: Members Posts: 360 Joined: 12 September 12 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(kert @ 18 Oct 2012, 09:57) Acestea sint consumuri afisate de computerul de bord... Din punctul meu de vedere, realitatea este "mai trista"! QUOTE(Maskatu @ 18 Oct 2012, 18:07) Nu vreau nimic...Nu-l contrazic, da' la toti cei pe care-i cunosc eu abaterea e intre 10-20% (dci-uri de 65-70cp) QUOTE(iulic' @ 18 Oct 2012, 18:32) la mine realitatea este de 0,5-0,7 litri in plus fata de ce arata cb-ul. adica in loc de 4,8% cat arata cb-ul, in afara am un consum real de 5,5%. diferenta testata in 120 de mii de km, dci 65cp din 2006. Si la mine e la fel - dci 65cp, in 6 ani asta a fost eroarea...QUOTE(Maskatu @ 18 Oct 2012, 19:10) Corect, poate la E5 l-or mai fi "reglat".QUOTE(Ampt @ 18 Oct 2012, 19:14) Cam mare abaterea de +14,58 % ! O fi, dar asta e...Nu or avea ele precizie de farmacie, dar parcă abaterea este cam mare ! QUOTE(iulic' @ 18 Oct 2012, 19:17) M-am bagat si eu... da, n-am gasit-o (motorina).QUOTE(testike @ 18 Oct 2012, 19:34) Confirm.Sa mai zic ca pe un amic timp de 5 ani l-am tot intrebat de consum si imi zicea ca cb-ul arata foarte precis (dci-70cp) si deodata ma suna si-mi spune ca nu-i mai iese nici lui si ca eroarea e imensa (15%) - i-au luat 5 ani sa "se prinda" de șmen-ul cb-ului. Nu spun ca cb-ul minte la toate masinile, dar trebuie sa fim atenti si la consumul real cum zice si @bloodem, daca la pompa cind faceti plinul (in mod regulat) bagati de fiecare data cam cit zice cb-ul e OK. Eu de 6 ani cind alimentez fac numai plinul, iar eroarea iese sistematic de 10-15%. |
--------------------
dacia
Logan/Sandero Stepway
2006 dci/2017 09Tce-EasyR
- . Daca prin vot am putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lasa sa votam - Mark Twain
|
|
Ampt |
![]()
Post
#756
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
QUOTE(kert @ 19 Oct 2012, 09:35) Nu spun ca cb-ul minte la toate masinile, dar trebuie sa fim atenti si la consumul real cum zice si @bloodem, daca la pompa cind faceti plinul (in mod regulat) bagati de fiecare data cam cit zice cb-ul e OK. Nici eu nu contrazic colegii care spun că au o abatere mult mai mare a CB-ului, dar la mine exact ca și la @bloodem abaterea este între 3-4%, lucru verificat cînd fac plinul și de fiecare dată la pompă alimentez cam cât este și consumul pe CB între două alimentări. Poate la generațiile mai noi de Logan, ținând cont că și @bloodem are tot Euro 5, or avea CB-urile o abatere mai mică ! |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
bella |
![]()
Post
#757
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
|
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
Marius 77 |
![]()
Post
#758
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 30 September 12 ![]() |
QUOTE(bella @ 19 Oct 2012, 08:49) Auzi, dar ce te freaca pe tine grija?...daca tu crezi ca minte, nu-l lua in seama. Altfel, lasa omul sa-si expuna impresiile ca d-aia e forum public. Faci parte din generatia care nu poate lua bacalaureatul ? Din limbajul stradal asta reiese. Daca ai dificultati de concentrare la citirea unui text, incerc sa explic pe scurt ceea ce am scris, numai pentru tine. Nu l-am acuzat ca minte, am scris doar ca incercarea lui de a calcula exact consumul de carburant este imposibila datorita factorilor pe care i-am enumerat si care nu pot fi reprodusi in mod identic la fiecare calatorie cu masina. Colegul nostru este liber sa isi exprime opinia in continuare asa cum si eu am fost liber sa imi exprim opinia (mai pe intelesul tau, sintem liberi sa ne frece grija). Daca nici acum nu ai inteles, stai jos, esti repetent. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Prestige 1.6 16V
|
|
bella |
![]()
Post
#759
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
Wow...m-ai lasat fara replica.
Vrei sa fi te rog mentorul/meditatorul meu?Poate iau si eu bac-ul...macar ala profesional. |
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#760
|
![]() - Group: Members Posts: 22.742 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Marius 77 @ 18 Oct 2012, 21:49) Pentru a determina "analiza precisa" a consumului de carburant al unei masini sint multi parametrii de care trebuie sa tinem cont. Daca mai este necesar pentru unii, amintesc doar cateva cauze care pot influenta intr-o masura mai mare sau mai mica, variatii ale consumului. Conditiile de trafic (extraurban, urban, semafoare, ambuteiaje, etc.), temperatura exterioara (in functie de anotimp), filtre de carburant sau aer (infundate,murdare), stilul de condus, numarul de pasageri din autoturism, gradul de incarcare a masinii cu bagaje, gradul de uzura al anvelopelor, presiunea in anvelope, aerul conditionat sau geamurile deschise .... Avand in vedere toate aceste particularitati legate de fiecare autoturism in parte, o discutie asupra consumului exact de carburant este absolut irelevanta si total inutila. Indiferent cate topicuri citim, nu se va ajunge la nici o concluzie pe aceasta tema. Da, putem discuta despre consum in linii generale, dar incercarea de a calcula consumul la miligram tine mai mult de un utilizator obsedat, nu pasionat. In doar 2 fraze, te-ai contrazis singur. Nu putem decat sa tragem o singura concluzie, la Dacia consumul de carburant declarat nu are absolut nici o legatura cu realitatea. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
bella |
![]()
Post
#761
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
QUOTE(Marius 77 @ 19 Oct 2012, 13:51) Daca nici acum nu ai inteles, stai jos, esti repetent. Mam razgandit...cu Bac-ul...nas lua nici examenul de capacitate cu tine ca si meditator. QUOTE(Marius 77 @ 3 Oct 2012, 14:53) Loganul meu este din 2006 varianta Prestige 1.6 16v , are doar 36.000 km. In afara de consumabile, am schimbat doar 2 becuri arse si sonda marsarier ( nu se mai aprindea becul de mers inapoi ). Pana acum nu are nici un punct de rugina cu toate ca nu este tinut intr-un garaj. Sant multumit de masina, functioneaza ca in prima zi. Fratele meu are tot un Logan, an 2005, varianta Ambiance 1.4 mpi. In afara de consumabile a schimbat cateva becuri arse, capetele de bara, o garnitura de cauciuc din cauza careia se scurgea putin antigel, si bobina de inductie ( asta sa intamplat recent, cand masina a ajuns la 100.000 km ). Ca si la initiatorul topicului, masina prezinta puncte de rugina la pasajul rotii dreapta spate. Si el se declara multumit de masina, functioneaza ca in prima ei zi de viata. Mentionez ca ambele masini au fost exploatate cat se poate de normal, nu sa mers cu ele babeste, dar nici nu am facut burnout, drift, liniute, mers la blana, lucruri care mi se par puerile ( pana si expresiile ) dar sa le mai si pun in practica. Este normal sa criticam un produs, mai ales ca indiferent care ar fi acesta, nu poate multumi pe toata lumea, indiferent de cate dotari si ce performante ar avea. Dar exista un grup de oameni care denigreaza constant si la nesfarsit marcile de autoturisme romanesti, de cele mai multe ori fara nici o justificare, doar din aroganta si din aerul acela de superioritate la care celorlalti le este greu sa ajunga, pentru ca doar ei pot pluti intr-un aer atat de rarefiat. Acestora am sa le transmit urmatorul lucru : - Hei, tu, cititorule, da, cu tine vorbesc, nu te incrunta asa. Tu, detinatorul acelei masini unicat care nu sa stricat niciodata, masina aceea care nu a avut nevoie, macar de o revizie, haide, curaj, ridica piatra si arunca. Ce faci ? Te gandesti ? Nu iti mai amintesti ? Masina aceea atat de perfecta si indestructibila incat nu a facut o pana de cauciuc vreodata. Hai, arunca, nu mai sta. Concluzia cred ca este aceea ca doar D-zeu este perfect, in rest santem inconjurati de relativitate. Dar daca stam sa ne gandim bine, pana si D-zeu a facut o greseala, una singura ... atunci cand a creat omul. P.S. La acest mesaj, in topicul unde l-ai postat initial, @IRONICK ti-a dat o replica la care subscriu. This post has been edited by bella: 19 Oct 2012, 14:22 |
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
Ampt |
![]()
Post
#762
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
QUOTE(Marius 77 @ 19 Oct 2012, 14:51) Daca ai dificultati de concentrare la citirea unui text, incerc sa explic pe scurt ceea ce am scris, numai pentru tine. Nu l-am acuzat ca minte, am scris doar ca incercarea lui de a calcula exact consumul de carburant este imposibila datorita factorilor pe care i-am enumerat si care nu pot fi reprodusi in mod identic la fiecare calatorie cu masina. Daca nici acum nu ai inteles, stai jos, esti repetent. Dar cine a spus că aș vrea să calculez consumul exact al mașinii ? Este doar o monitorizare a consumului pe un interval de kilometri mult mai mare decât un consum scos pe o distanță mai scurtă, tocmai pentru a mai atenua din factorii enumerați de tine, factori care sunt într-adevăr foarte importanți în stabilirea consumului ! De altfel, dacă ai observat am repostat un consum obținut iarna trecută, tocmai pentru a arăta că am înțeles foarte bine la ce te referi când spui cât de importante sunt condițiile în care a fost obținut acel consum ! Fiind vorba și de o perioadă mai mare de timp îți dai seama că regimurile de temperatură exterioară la care a funcționat motorul au fost diferite, la fel doar nu îți imaginezi că în București am mers numai noaptea sau am prins mereu semafoarele numai pe verde ! În deplasările extraurbane am mers pe porțiuni de autostradă (atâtea câte avem în țara noastră), pe drumuri de munte, pe serpentine ș.a.m.d ! De fiecare dată am postat câți kilometri (aproximativ) au fost făcuți în regim Urban și cîți în regim Extrauraban ! Am considerat că putem avea o imagine mai apropiată de realitate decât consumul declarat de producător calculat după normele ECE ! Normal că stilurile de condus diferă și ele, dar eu nu am decretat în niciun fel că acesta ar fi consumul pentru toate dCi-urile, ci doar pentru cel care îl conduc eu ! P.S Referitor la ultima frază din postul tău, haideți mai bine să ne respectăm între noi, nu să ne jignim ! |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
bloodem |
![]()
Post
#763
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Ampt, eu zic sa nu te mai chinui. Unii sunt Gica Contra din nascare.
Bineinteles ca nimeni nu poate determina consumul EXACT al unei masini. Sunt foarte putine lucruri exacte pe lumea asta. Ideea de baza era ca indiferent daca este exact sau nu, e un consum foarte bun. Sper ca toata lumea este de acord ca atunci cand computerul de bord afiseaza consum 4, SIGUR nu e in realitate 7. Ca o fi 4.5, ca o fi 4.8, e un consum bun. De ce trebuie intotdeauna sa despice unii firul in patru, niciodata nu am inteles... |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
Maskatu |
![]()
Post
#764
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Cei cu benzinare sunt invidiosi ...
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
Marius 77 |
![]()
Post
#765
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 30 September 12 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 19 Oct 2012, 14:20) Nu putem decat sa tragem o singura concluzie, la Dacia consumul de carburant declarat nu are absolut nici o legatura cu realitatea. Datorita politicii de marketing, toti producatorii auto ofera date referitoare la consum, mai mici fata de consumul real. QUOTE(bella @ 19 Oct 2012, 14:20) Mam razgandit...cu Bac-ul... Si eu m-am razgandit. Mergi mai bine in clasele mici. E clar ca nu ai argumente sa combati ceea ce am scris, doar cateva fraze scrise parca de un copil si un citat de pe un alt topic, adus aici in discutie fara nici o legatura cu acest topic, nu conving pe nimeni. Lasa, nu te mai forta, mai bine asteapta cativa ani, poate mai citesti si tu o carte si vei ajunge ceea ce ti-ai scris la avatar. QUOTE(Ampt @ 19 Oct 2012, 14:24) P.S Referitor la ultima frază din postul tău, haideți mai bine să ne respectăm între noi, nu să ne jignim ! Si eu as vrea sa ne respectam intre noi dar cand esti ironizat si tratat cu aroganta, cum raspunzi ? |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Prestige 1.6 16V
|
|
bella |
![]()
Post
#766
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
QUOTE(Marius 77 @ 19 Oct 2012, 17:05) Si eu m-am razgandit. Mergi mai bine in clasele mici. E clar ca nu ai argumente sa combati ceea ce am scris, doar cateva fraze scrise parca de un copil si un citat de pe un alt topic, adus aici in discutie fara nici o legatura cu acest topic, nu conving pe nimeni. Lasa, nu te mai forta, mai bine asteapta cativa ani, poate mai citesti si tu o carte si vei ajunge ceea ce ti-ai scris la avatar. Recomandarea ta, venind din partea unuia care nu cuoaste gramatica elementara, o voi respecta cu siguranta...Citatul are sens pentru ca imi pusesem sperante ca ma vei ajuta sa iau Bac-ul. |
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#767
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(Marius 77 @ 19 Oct 2012, 18:05) Datorita politicii de marketing, toti producatorii auto ofera date referitoare la consum, mai mici fata de consumul real. pai de unde ofera producatorii datele respective, se aleg anumite cifre in urma unor sedinte, discutii, etc. la nivel inalt? ![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
dorismuler |
![]()
Post
#768
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 2 March 12 ![]() |
QUOTE(bloodem @ 29 Sep 2012, 07:38) Mie nu mi se pare atat de util consumul instantaneu. Nu l-am folosit niciodata pe masinile care au afisare de consum instantaneu. Mai degraba, daca vrei sa afli cam care e consumul intr-un anumit regim de mers, resetezi consumul mediu si mergi constant cu viteza dorita. Parerea ta.Eu unul fac parte dintre cei care sunt foarte atenti la aspectul consum mediu.As indrazni sa afirm ca acesta este si motivul pentru care am achizitionat un diesel.Nu am venit cu cifre pentru ca vad ce pateste Ampt de fiecare data cand posteaza date despre consumul mediu,dar se poate si mai bine decat 3,8% ![]() Cat despre un consum extraurban de 6% cu dci-ul E5 de pe logan pot spune doar atat:ilar(parerea mea). |
--------------------
Fost
Posesor
L_DCI_90_2011
|
|
bloodem |
![]()
Post
#769
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
@dorismuler: Citeste cu atentie ce am scris, caci exact asta spuneam si eu: mult mai util este consumul MEDIU fata de consumul INSTANTANEU. Mi se pare ca formularea e destul de explicita. In al doilea rand, chiar daca ti se pare hilar, la 140 km/h in regim de autostrada, aceasta masina consuma 6%.
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
dorismuler |
![]()
Post
#770
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 2 March 12 ![]() |
Tu spui ca nu ai folosit vreodata consumul instantaneu.Acesta este si motivul pentru care iti vine mai greu sa intelegi cat este de important.Nu are rost sa prelungim discutia in genul "acces direct".Crede-ma ca pentru a realiza un condus economic ai nevoie de consumul instantaneu.
Cine stie,poate vreodata vom avea ocazia sa ne intalnim si sunt convins ca un scurt demo de sofat eco te va convinge mult mai mult decat cateva cuvinte scrise aici. |
--------------------
Fost
Posesor
L_DCI_90_2011
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#771
|
![]() - Group: Members Posts: 22.742 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
bloodem |
![]()
Post
#772
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
@dorismuler: Te asigur ca nu e nicio diferenta intre consumul instantaneu, si resetarea consumului mediu astfel incat sa vezi (cu aproximatie, desigur) cam care e consumul la o anumita turatie/viteza. Ba da, ar fi o diferenta: consumul mediu, chiar si pe distante scurte de cativa km, e mult mai exact decat cel instantaneu.
PS: chiar as vrea sa ne intalnim sa imi explici si mie, bietul de mine, cum reusesti la 140 km/h spre exemplu, sa obtii un consum mai redus de 6% ![]() Secretul consumului redus nu e prea complicat, chiar si un intelect precar il poate intelege: 1) mergi calm = consumi putin 2) mersul sportiv costa bani This post has been edited by bloodem: 22 Oct 2012, 13:40 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
dorismuler |
![]()
Post
#773
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 2 March 12 ![]() |
N-ai vrea tu sa-mi acorzi nici macar cea mai mica sansa de a-ti dovedi ca nu vorbesc doar ca sa nu ma prinda somnul de dupa-amiaza..
![]() La 140 sunt de acord cu tine(vezi,eu pot fi de acord cu tine),insa 140 km/h depaseste mult graficul stilului de condus economic. |
--------------------
Fost
Posesor
L_DCI_90_2011
|
|
Ampt |
![]()
Post
#774
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
QUOTE(Ampt @ 29 Mar 2012, 18:42) București-Oltenița-Călărași-Roșeți-Călărași-Drajna(A2)-București, 342 kilometri, 14 litri motorină consumați, consum 4,1 litri/100 kilometri. De menționat că dimineață, când am ajuns în Călărași, am înregistrat un consum de 3,2 litri/100 kilometri (153,6 kilometri si 4,9 litri motorină consumați), "ajutat" ce-i drept de multitudinea de comune prin care trece drumul și în care nu am mers mai tare de 55 km/h, adica 2.100 rpm ! De altfel sub turația de 2.100 rpm nu am coborât niciodată, iar treptele de viteză le-am schimbat numai la 2.750 rpm. La întoarcere, autostrada (110-120 km/h, 2.250 rpm-2500 rpm) și vântul care a bătut foarte puternic din lateral-față, au dus consumul, per total, la valoarea de 4,1 litri/100 kilometri ! Consum economic versus Consum viteză Autostradă ! Și încă o mențiune, abia făcusem prima revizie cu 9 zile înainte ! ![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
bloodem |
![]()
Post
#775
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
QUOTE(dorismuler @ 22 Oct 2012, 13:42) N-ai vrea tu sa-mi acorzi nici macar cea mai mica sansa de a-ti dovedi ca nu vorbesc doar ca sa nu ma prinda somnul de dupa-amiaza.. ![]() La 140 sunt de acord cu tine(vezi,eu pot fi de acord cu tine),insa 140 km/h depaseste mult graficul stilului de condus economic. Eu tot nu inteleg ce vrei sa imi dovedesti. ![]() Tu esti cel care a spus ca ti se pare hilar faptul ca masina consuma 6% extraurban. Nimeni nu a spus ca INTOTDEAUNA consuma 6% extraurban. Evident ca mergand cu 100 km/h, folosind frana de motor in permanenta, evitand accelerari bruste, poti obtine consumuri sub 4%. Cand am obtinut 6% consum, am parcurs 1300 km intr-o singura zi. Cam greu sa mergi economic in astfel de conditii. ![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
Ampt |
![]()
Post
#776
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Și mai ales dacă din acei 1.300 de kilometri mare parte sunt parcurși pe Autostradă !
|
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
bloodem |
![]()
Post
#777
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Pai mai mult de 1000 km au fost autostrada.
![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
dorismuler |
![]()
Post
#778
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 2 March 12 ![]() |
Totul a pornit de la afirmatia ta cum ca functia consum instantaneu a computerului de bord este inutila(iti mai amintesti?).
Daca era atat de inutila,oare de ce mai exista ea la toti marii producatori??? Dar esti foarte talentat in a "o da in diverse" si in a te screme incercand sa faci impresia ca esti vreun atotstiutor. Pentru Domnia Ta o fi inutila acea functie,foarte bine,scalda-te in propria-ti opinie inteligenta.Acum e mai clar ca oricand ca esti doar unul dintre cei multi .. Si atat! |
--------------------
Fost
Posesor
L_DCI_90_2011
|
|
bloodem |
![]()
Post
#779
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Prietene, suferi de mania persecutiei... Nu ma voi deranja sa iti mai explic ceva.
![]() PS: Totusi, afirmatia mea CORECTA a fost "MIE nu mi se pare util consumul instantaneu". Cuvantul cheie aici este pronumele personal MIE. Te las pe tine sa deduci de ce. This post has been edited by bloodem: 23 Oct 2012, 07:01 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
dorismuler |
![]()
Post
#780
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 2 March 12 ![]() |
Te-a intrebat cineva daca ti se pare util sau nu?
|
--------------------
Fost
Posesor
L_DCI_90_2011
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 08:33 |