Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?
![]() ![]() ![]() |
Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?
P-A-C-O |
![]()
Post
#811
|
||
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|||
evisceratum |
![]()
Post
#812
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 27 August 05 ![]() |
Mersi PACO, Stiam asta deja. Doream doar sa stiu daca mai sunt si altii in aceeasi situatie. Mi se pare ca se uzeaza prea repede, fiind inca la primul set de placute.
|
--------------------
Dacia & Renault
MCV 2011 & Megane2001
1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v MCV 1.5DCI 90cp E5
|
|
testike |
![]()
Post
#813
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Si eu le-am schimbat impreuna cu primul set de placute.
Altii le schimba insa doar la uzura de 2-3 ori mai mare.. |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
evisceratum |
![]()
Post
#814
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 27 August 05 ![]() |
Minunat! Nu mi-as fi dorit sa schimb discurile in service la urmatoarea revizie dar se pare ca nu am ce face.
Ideal ar fi fost ca sa tina macar 50-60000km si sa le schimb la mine in garaj. Bine macar ca nu am alte probleme mai grave. PS: inca nu m-am invrednicit sa merg peste ei si sa mai reclam inca o data zgomotul in directie. Pur si simplu nu am timp. Sper sa ma adun pina ies din garantie. |
--------------------
Dacia & Renault
MCV 2011 & Megane2001
1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v MCV 1.5DCI 90cp E5
|
|
Ampt |
![]()
Post
#815
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Început de lună cu ... cinci de trei !
![]() Attached thumbnail(s) Fotografie0692.jpg ( Size: 1007.55k ) Number of downloads: 1157 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
evisceratum |
![]()
Post
#816
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 27 August 05 ![]() |
am vazut si 5 de 3 si 2 pavele la temperatura. Nu am mai avut nici eu 4 de asta vara de pe autostrada cu clima pornita
|
--------------------
Dacia & Renault
MCV 2011 & Megane2001
1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v MCV 1.5DCI 90cp E5
|
|
Ampt |
![]()
Post
#817
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Patru pavele la temperatură am avut de vreo două-trei ori iarna aceasta, în general în zilele când a fost mai cald afară, ultima oară fiind chiar sâmbăta aceasta !
![]() P.S Ce-i drept merg și mai turat ! |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
bloodem |
![]()
Post
#818
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
QUOTE(Ampt @ 3 Feb 2013, 21:28) Patru pavele la temperatură am avut de vreo două-trei ori iarna aceasta, în general în zilele când a fost mai cald afară, ultima oară fiind chiar sâmbăta aceasta ! ![]() P.S Ce-i drept merg și mai turat ! Cam asa si eu. Am observat ca ai cele mai mari sanse de a atinge 4 pavele pe temperaturi scazute, atunci cand conduci mult timp in oras, cu viteze mai mici si o tii mai turata. |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
Ampt |
![]()
Post
#819
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
După mai bine de două luni de mers aproape numai prin oraș, astăzi în sfârșit am prins și un drum afară ! Un A1 dus-întors, în condițiile în care drumul s-a prezentat mult mai bine decât m-am așteptat, nu sunt gropi aproape deloc, iar traficul a fost destul de lejer !
Viteza de deplasare a fost în medie de 110 km/h, cu câteva depășiri în care nu am trecut de 120 km/h, temperatura exterioară între 0 și 3 grade Celsius. Consumul pe 264,4 de kilometri (la ieșirea pe A1 aveam pe jurnalier 21 de kilometri plus cât m-am mișcat prin Pitești și drumul de la intrarea în București și până acasă) a fost de 12,4 litri, adică cca. 4,7 l/100km ! P.S Pe tot drumul, atât la dus cât și la întors, nu am văzut niciun Logan sau Sandero nou ! |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
Sir Andrew |
![]()
Post
#820
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 534 Joined: 11 December 07 From: Galati ![]() |
Nici nu ai sa vezi curand.
Foarte tare consumul oricum. |
--------------------
Dacia
Logan
2011/Prestige/1,6 16v
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#821
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
|
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
dex_82001 |
![]()
Post
#822
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 17 October 11 ![]() |
Buna seara sau dimineatza....
Sunt fericitul detzinator al unui logan 1.5 dci 75 cp care a rulat doar in strainatate ... doresc ca sa precizez ca mashina are 78.000 km in doar un an shi jumatate shi cresc considerabil ... consum pe autostrada cu viteza de 130 km/h este de 4.8litri, in orash unde nu pot fugi mai mult de 60 km/h este de 5.2-5.4litri iar extraurban .... ce avem noi acasa intre orashe unde nu pot alerga cu mai mult de 110 km/h am un consum de 5litri .... simplu ... merge ... nu face gat sau probleme la cum se exprima un "preten" shi mai pot adauga ca "De unde scoatetzi voi consum de 3,7l/100km parcurshi?" ... tractatzi mashina ca fie un asemenea consum ? Hai salut shi sa auzim numaid e bine... spor la munci ![]() |
--------------------
dacia
logan/laureate
2011/februarie/1.5dci/75cp
|
|
Ampt |
![]()
Post
#823
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Săptămâna trecută am dat o fugă până la Cluj-Napoca, unde am avut ceva treabă. Am plecat Miercuri, când vremea nu era tocmai așa de prietenoasă, iar între Pitești și Sibiu chiar a nins ușor și m-am întors pe vreme bună Vineri după-amiază.
Mașina s-a comportat în nota ei obișnuită, consumul pe aproximativ 950 de kilometri, din care vreo 40 de kilometri i-am făcut Joi prin Cluj, a fost de 4,4 litri/100km. Pe Dealul Neagru și pe alte porțiuni de rampă nu am menajat mașina absolut deloc, regimul de mers fiind frecvent la 3.000 rpm ! De altfel cu tot cuplul ei de Diesel, pe aceste porțiuni de drum se simte clar că motorul tot 75 de Cai Putere are ! Din acest motiv motorul trebuie turat, iar pentru depășiri tot treapta a III-a rămâne cea mai sigură, unde i-am dat de vreo două-trei ori chiar și 3.500 rpm ! Mulțumit de consum, mulțumit de mașină, totul până o spăl și îi observ porțiunile atacate de rugină ! Din acest motiv mi-am propus ca peste aproximativ o lună să o duc la un tratament de înfrumusețare, care sper să aibă efect măcar un an ! Ce va mai fi după aceea, vom vedea ! |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#824
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(Ampt @ 3 Mar 2013, 12:30) se simte clar că motorul tot 75 de Cai Putere are ! si ce te impiedica sa-i pui softul de 90CP? |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
Ampt |
![]()
Post
#825
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Consum pe 6.000 de kilometri parcurși în perioada 13.11.2012 - 04.03.2013, practic am prins din punct de vedere calendaristic toate cele trei luni de iarnă, 3.500 de kilometri efectuați în regim Extraurban, 2.500 de kilometri în regim Urban, 312 litri consumați, rezultă un consum de 5,2 litri/100km !
Attached thumbnail(s) Fotografie0702.jpg ( Size: 1mb ) Number of downloads: 689 Fotografie0703.jpg ( Size: 1.02mb ) Number of downloads: 644 Fotografie0700.jpg ( Size: 1012.78k ) Number of downloads: 628 Fotografie0704.jpg ( Size: 1.02mb ) Number of downloads: 619 Fotografie0705.jpg ( Size: 1015.06k ) Number of downloads: 76 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
dex_82001 |
![]()
Post
#826
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 17 October 11 ![]() |
buna seara din nou.... Ampt ... ashi dori sa te intreb daca tu ai montat la mashina de cand ai cumparato ... acele presheletze de noroi .... eu vreau sa spun ca laureatul meu .... roshu la cum este .... in prima luna sa sablat vopseaua pe segmentele de aripa spate shi in fatza la praguri .... e trebuit reparate acele portziuni afectate shi a urmat montarea preshuletzelor/aparatorilor de noroi .... efectul pozitiv sa vazut imediat. In legatura cu consumul mashinii ... asha este .. 4.8-5.2 L / 100 km parcurshi.
Este o mashina destul de buna la pretzul pe care il are de noua shi nu prea am ce sa reproshez. Ampt itzi urez catzi mai multzi km frumoshi cu mashina. |
--------------------
dacia
logan/laureate
2011/februarie/1.5dci/75cp
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#827
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Daca scrii in romana probabil iti va raspunde...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
dex_82001 |
![]()
Post
#828
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 17 October 11 ![]() |
Imi pare rau ... inseamna ca nu mai are rost ca sa mai scriu ... pentru ca nu scriu in romana. Multumesc frumos si sa auzim numai de bine.
|
--------------------
dacia
logan/laureate
2011/februarie/1.5dci/75cp
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#829
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Te superi degeaba, nu mai scrie mirc si totul o sa fie ok.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
Ampt |
![]()
Post
#830
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
@dex_82001 : Nu am montat pe mașină niciun fel de apărători de noroi !
![]() P.S Baftă și încearcă să respecți Regulamentul, dar mai ales Nickname-ul pe care ți l-ai ales (dex) ! ![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
dex_82001 |
![]()
Post
#831
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 17 October 11 ![]() |
Buna seara,
Sa ma prezint, ma numesc Florin U. Pot spune ca eu dupa ce am achizitionat mashina in luna februarie 2011 si pana in luna martie 2011 am utilizat masina Logan Laureate fara a avea montate aparatorile de noroi si datorita acestui fapt vopseaua de pe segmentele de aripa spate cat si pragurile stanga si din dreapta masinii au ramas fara vopsea. Cred ca aceasta problema se datoreaza unei greseli de proiectare a masinii. Dupa montarea aparatorilor de noroi aceasta problema sa inlaturat cat de putin, dar dupa un an de zile au reaparut portiunile sablate dar nu asha de grav. Miine am sa fac cateva fotografii pentru a arata zonele cu pricina. Sa auzim numai de bine. |
--------------------
dacia
logan/laureate
2011/februarie/1.5dci/75cp
|
|
OSANU |
![]()
Post
#832
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 24 January 13 ![]() |
Am onoarea!
Stau si ma intreb? Cum te poti descurca cu noul Break, lansat la Geneva, cand aceasta masina are un motor de 0,9, un portbagaj de peste 1500 litri, 5 locuri, peste 4 metri, lungime, greutatea masinii in gol asisdelea, incarcat de Craciun ca de, te duci cu noua masina in Statiunea Izvoare, MM, cu familia, si sa mai treci si prin Pasul Gutai iarna? Ditamai masina in doar trei cilindri? Mi-e teama sa nu patim ca si cu Dacia Lostun, in care daca punea-i doi saci de cartofi, nu reusea-i sa urci o panta de 6%! Pentru noul Break se impune un motor pe benzina de peste 125 de cai, parearea mea, si nicidecum in trei cilindri, chiar daca i se pun si 10 turbine. ![]() |
--------------------
LOGAN
LOGAN - PRESTIGE
Oct 2008
- B-600-WOW
|
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#833
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.213 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
@Osanu: orice masina e testata si ras-testata pana apare pe piata. Si Logan 2 la fel, foarte probabil testata inclusiv in conditiile pe care le-ai descris. Problema nu e puterea motorului - sigur ca nu te astepti la Audi Allroad, dar motorul se va achita de sarcina cu brio, ne va duce pe toti unde avem nevoie, mai incet dar ne va duce. Problema apare la capatul celalalt: consumul!
|
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
Ampt |
![]()
Post
#834
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Motorul Diesel se pare că este rentabil economic doar în anumite condiții destul de clare, iar cea mai importantă dintre ele ar fi regimul de exploatare la o temperatură și turație relativ constante.
Ideal s-ar traduce așa : îl pornești dimineața și îl mai oprești seara. Cea mai bună dovadă în acest sens sunt autocarele cu peste 1 milion de km la bord fără nicio intervenție la motor. În orice alte condiții uzura motorului diesel este mult mai accelerată în comparație cu cea a motorului pe benzină. Degeaba consumă mai puțin decât un motor pe benzină, dacă eu folosesc mașina pe distanțe scurte și motorul nu ajunge să lucreze la temperatura optimă decât pentru scurt timp. Riscul este și mai mare la motoarele Diesel echipate cu filtru de particule, unde regenerarea nu prea are unde să se facă și la mai multe încercări nereușite există riscul înfundării acestuia cu efectele de rigoare asupra motorului. De asemenea pe trasee scurte de sub 8 kilometri vara și sub 16 kilometri iarna, vor fi afectate în timp și turbina sau injectoarele și pompa de injecție. Acestea ar fi detaliile pe care mi-ar plăcea să le regăsesc în recomandările producătorilor referitor la cum să exploatăm cât mai corect motorul Diesel ! |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
Marius 77 |
![]()
Post
#835
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 30 September 12 ![]() |
Asta e din ciclul " Dă-i Doamne românului mintea de pe urmă ! "
Pe viitor, poate încerci si varianta Logan GPL, este la fel de fiabil ca orice altă Dacie pe carburator. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Prestige 1.6 16V
|
|
Ampt |
![]()
Post
#836
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Mașina nu a pățit nimic absolut nimic, încercam doar să postez câteva considerații despre motorul Diesel pe care nu prea le găsești în recomandările producătorilor, indiferent că vorbim de Mercedes sau de Dacia !
Și după aceea sunt mulți care dau vina pe motoarele Diesel că sunt pretențioase și prea sensibile ... ! P.S Pot spune că face parte din ciclul : "Ce nu-ți spune Marketing-ul !" 11 Mar 2013, 13:04: Un articol interesant despre uleiul de motor, intervalul de schimb al uleiului la motoarele Diesel echipate cu filtru de particule și influențele uleiului asupra turbinei ! http://citynews.ro/auto/controversele-ulei...e-motor-1234206 This post has been edited by Ampt: 11 Mar 2013, 13:04 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
bloodem |
![]()
Post
#837
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Eu unul am condus fosta masina (Logan 1.5 DCi 65 cp) in mare parte in regimul pe care l-a descris Ampt (porniri si opriri dese, deplasari pe distante scurte). In acest moment masina a trecut de 100 000 km si se apropie de 7 ani. Actualul proprietar mi-a spus ca merge excelent.
Carevasazica, nu regret nici alegerea facuta acum 7 ani, nici cea de acum un an si jumatate cand am cumparat masina noua. This post has been edited by bloodem: 11 Mar 2013, 15:18 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
fuzzzy |
![]()
Post
#838
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.080 Joined: 21 February 09 From: BucureSHIT! ![]() |
QUOTE(OSANU @ 6 Mar 2013, 11:21) se impune un motor pe benzina de peste 125 de cai, parearea mea, si nicidecum in trei cilindri, chiar daca i se pun si 10 turbine. ![]() Sunt suficienti si cei 75 de cai ai motorului de 1,2 16v sau cei 90 ai 0,9tce. Desi la o nota personala mi-as dori noul 1,6dci de 130cp.. |
--------------------
reno
clio hb
'02
- X-xXx-XxX "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guță
Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@ |
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#839
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
singura sansa sa-l gasesti pe o masina la un pret acceptabil e sa-ti cumperi noul SX4
![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
Ampt |
![]()
Post
#840
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
După două încercări de regenerare a filtrului de particule întrerupte datorită mersului urban, unde nu ai posibilitatea să mergi la o turație constantă, am făcut o ieșire de aproximativ 30 de kilometri pe linia de centură !
La intrarea în București dinspre Otopeni deja se declanșase procedura de regenerare, am simțit acest lucru când am fost nevoit să reduc viteza la intrarea într-un sens giratoriu, așa că am profitat și am mers într-a treia la 2.500 rpm până la intrarea în București. La primul semafor unde am oprit, cel de lângă Casa Presei Libere, procedura de regenerare a filtrului de particule se încheiase cu brio. Rămân la părerea că ar fi fost mult mai potrivit să existe la bord un avertizor luminos care să te atenționeze asupra acestui proces de regenerare, proces deosebit de important pentru buna exploatare a motorului și prevenirii unor cheltuieli ulterioare inevitabile. |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 04:02 |