DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> TERMOSTAT

Adrian
post 19 Dec 2003, 12:26
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 7 March 03
From: Brasov




SUNTETI MULTUMITI DE CALDURA PE CARE O BAGA DSN?
LA CE TEMPERATURA AR TREBUI SA SE DESCHIDA TERMOSTATUL CA LA MINE SE DESCHIDE PE LA APROX. 40 GRADE CEEA CE NU ESTE NORMAL.
OARE DE CARE SA CUMPAR PT CA VREAU SA IL INLOCUIESC PENTRU CA IARNA ASTA AM STAT DESTUL DE PROST CU INCALZIREA SI E PACAT SA UZEZ MOTORUL FARA NICI UN ROST.
BAFTA!


--------------------
Renault Megane Sedan 1,6 16v 2005 Privilege
BV 99 DYK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 19 Dec 2003, 12:35
Post #2





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Foarte mutumit. Cu caldura la maxim pe vremea asta 1-2 grade Celsius afara nu pot sta in masina. Merg cu caldura data un pic peste jumatate spre cald.
Si te rog nu mai scrie cu litere mari ca ma dor urechile.


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 19 Dec 2003, 12:38
Post #3


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




la mine e suepr caaaald in masina . cu caldura la maxim nu pot sa stai in masina . si eu merg cu ea data un pic peste jumatate. dar mai e loc ca doar vin gerurile .


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 19 Dec 2003, 19:54
Post #4


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




Nu stiu de ce dar am impresia ca iarna trecuta baga caldura mai multa ca acum. Se poate sa se fi stricat ceva si sa nu mai incalzeasca la fel de bine?


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jack Daniel's
post 20 Dec 2003, 22:43
Post #5


MEMBRU DE LA INCEPUT!


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 26 October 03




eu dau caldura la maxim si ventilatorul la treapta 1 si am in masina intre 25 si 32 de grade cand afara sunt -2 sau -4 grade .


--------------------
. . .
Multi membri, putini oameni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cat
post 24 Dec 2003, 00:53
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 14 October 03
From: Bucuresti




Si mie mi se pare ca nu prea da caldura cum as vrea. Iarna asta, pana acum cel putin, n-am simtit nevoia de mai multa caldura; am stat aproape numai cu butonul la maxim. Insa de revelionul trecut am fost pana la Sinaia si am cam facut frigul. Aerul probabil iesea fierbinte din grila dar se racea de la parbriz.
Si mai am o problema: cand e umiditatea prea mare (lapovita sau ninsoare apoasa) dezaburirea nu face fata. Desi dau pe reimprospatare si ventilatorul pe viteza a doua, mijlocul si partea de sus a parbrizului (si poate si unele geamuri laterale) sunt aburite.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex
post 24 Dec 2003, 01:09
Post #7


Membru autentic


Group: Admin
Posts: 749
Joined: 22 May 02




Mie mi se pare ca da destula caldura. Ca fapt divers, cand mergeti cu motorul turat la 2000 de ture, nu o sa dea niciodata caldura ca atunci cand e turat la 3000 de ture. wink.gif


--------------------
N/A N/A N/A
snafu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EEN
post 24 Dec 2003, 23:51
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 30 March 03
From: Bucuresti




Aoleu: deci asta era!? La mine nu prea baga caldura (mai corect se incalzeste greu) dar si eu stau pe la 2000 ture.


--------------------
Renault Megane 1.6 16v 2007
[FONT=Arial][SIZE=7]Adevarul "pur si simplu" e rareori pur si niciodata simplu![SIZE=7]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian
post 26 Dec 2003, 00:12
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 7 March 03
From: Brasov




la ce temperatura ar trebui sa se deschida termostatul?


--------------------
Renault Megane Sedan 1,6 16v 2005 Privilege
BV 99 DYK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 26 Dec 2003, 08:51
Post #10


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




in jur de 90 grade celsius


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 2 Jan 2004, 23:24
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




S - ar putea sa fie si o problema a sistemului de ventilatie. La mine spre exemplu pe la aeratoarele centrale ma "frige" la mana, in schimb la cele laterale este rece! Probabil ca trage aer pe undeva icon_twisted.gif


--------------------
Ex Renault Megane 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andu
post 3 Jan 2004, 01:22
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 294
Joined: 24 May 02
From: Bucuresti




La mine baga multumitor de multa caldura. Asa cum s-a mai spus, mergeti cu ea putin mai turat si o sa vedeti ce caldura poate face.
Pentru cine spunea ca are probleme cu dezaburirea, nu tine clapeta pe recirculare ca e mai rau. Daca ai aer condiotionat porneste-l si pe ala ca va face minuni. Daca nu si nu deschide putin un geam.


--------------------
Opel Astra H ABS+EBD+EBA+CBC+DDS ESP+TC+UCL TPMS.... 2006 - fost GGA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 3 Jan 2004, 11:30
Post #13


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




La masinile fabricate in tarile cu apa calda permanent, exista cica un sistem care nici nu-ti da voie sa dai pe recirculare cand vrei sa dezaburesti geamurile (la climatronic probabil)


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 5 Jan 2004, 10:25
Post #14


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




QUOTE

exista cica un sistem care nici nu-ti da voie sa dai pe recirculare cand vrei sa dezaburesti geamurile

Eu am mers cu un Renault Safrane si cind dai pe dezaburire porneste automat si clima!


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE 2004 / 2019 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Aºılırsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 5 Jan 2004, 17:29
Post #15


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




QUOTE
S - ar putea sa fie si o problema a sistemului de ventilatie. La mine spre exemplu pe la aeratoarele centrale ma \"frige\" la mana, in schimb la cele laterale este rece! Probabil ca trage aer pe undeva icon_twisted.gif

La fel si la mine la DSN, pe la parbriz iese aer fierbinte in timp ce prin aeratoarele laterale iese aer caldutz. Stie cineva ce poate fi?

Legat de chestia cu climatizarea, io am clima automata pe Pejo si asa e, cand dau pe dezaburire interior se pune automat AC-ul si in caz ca era pus pe recirculare, se anuleaza recircularea.


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 5 Jan 2004, 20:06
Post #16


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Nu este NICI O PROBLEMA smile.gif ...

Daca o sa va uitati in manualul tehnic la DSN o sa vedeti un desen CLAR :

Aerul incalzit de calorifer trece DOAR prin aeratorul central, la geamuri si la picioare. Aeratoarele laterale "vin" direct de la gura de aer. Faptul ca pe acolo se simte aer caldut este din cauza ca, atunci cand se comuta pe incalzire, se incalzeste toata consola aia centrala si automat se incalzesc putin si tuburile pentru aeratoarele laterale.

Eu unul m-am gandit sa fac o adaptare in sensul ca sa deviez conductele de aer pentru laterale si sa le fac sa se uneasca cu aeratorul central .. in felul asta o sa vina tot timpul aer la aceeasi temperatura ca pe centru.

Oricum, pentru DSN CLIMA e bine asa cum este pentru ca vara, cand dai pe A/C, pe aeratoarele laterale o sa vina un aer mai rece ca cel care iese prin aeratoul central .. si asta pentru ca nu mai "imprumuta2 deloc caldura de la caloriferul care este izolat doar prin niste pereti patetici facuti din plastic care nici nu se imbina calumea .


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 6 Jan 2004, 10:01
Post #17


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




Apropo de
QUOTE

niste pereti patetici facuti din plastic  
crezi ca exista posibilitatea aplicarii de ceva material termoizolant astfel incit aerul rece de la AC sa nu se mai "contamineze" cu caldura de la calorifer????


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE 2004 / 2019 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Aºılırsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian
post 11 Jan 2004, 00:14
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 7 March 03
From: Brasov




am rezolvat problema!
de vina era termostatul care se deschidea pe la 50 grade.
l-am inlocuit si am caldura.
apropo, temperatura la care se deschide este 89 grade.


--------------------
Renault Megane Sedan 1,6 16v 2005 Privilege
BV 99 DYK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 12 Jan 2004, 08:31
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




Poti te rog sa ne dai si un pret la respectiva piesa? 10x !


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian
post 13 Jan 2004, 21:38
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 7 March 03
From: Brasov




am dat 285000 lei


--------------------
Renault Megane Sedan 1,6 16v 2005 Privilege
BV 99 DYK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Remus66
post 29 Sep 2004, 10:41
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 25 September 04




Adrian cum ai descoperit ca termostatul era de vina? Caci si eu am aceasta impresie ca acum 2 ierni era mai cald in masina decit iarna trecuta si acum iarna la drum intins acul termometrului sta mai jos de orizontala cam cu 2mm si parca acum 2 ierni, precum si vara statea perfect orizontal.Am fost ieri la Auto Nesty cu alta problema si le-am spus la receptie ca as vrea sa testam cu calculatorul si temp. de deschidere a termostatului dar n-au vrut in ruptul capului sub pretext ca poate mi se pare, ca nu e relevant acum ci cind va fi frig, etc. puerilisme de-astea de ti se scirbrste citeodata!
Stie cineva unde se poate verifica terostatul cilivizat? Caci doar platesc nu vreau pe degeaba!
Cu caloriferele cum mai stati, caci euneram convins ca al meu nu curge si dupa ce am citit pe aici l-am pipait si eu si am ramas "sidefat" :cry: cind am simtit lichid, nu mult dar totusi!
Ce naiba sa-i fac caci unul nou era ieri aprox. 1 000 000lei!
Multam anticipat.


--------------------
Volkswagen Golf 4 Pacific Variant 2005 - B-71-KPD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu
post 29 Sep 2004, 13:54
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Starea termostatului o poti aprecia dupa indicatia termometrului de la bord. Dupa timpul cand motorul ar trebui sa intre in regim termic normal (acest timp depinde de temperatura de afara) termometrul arata diferit fata de atunci cand nu aveai probleme?


--------------------
Dacia Break CLI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 29 Sep 2004, 14:02
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Remus66, stai nitel cu caloriferul, ca mi-a venit mie pe chelie sa-i frec pe astia de la Romradiatoare. Daca nu inteleg sa dea un mail civilizat sa-si asume responsabilitatea, cred ca ma apuc de strans semnaturi sa mergem la ANPC sa declare caloriferele (precum si radiatoarele "tip vechi") cu defect de proiectare/fabricatie si sa fie obligati sa le schimbe pe barba lor. Cred ca pot strange destul de usor vreo 100 de oameni care au schimbat calorifere (numai de la birou strang inca 4)


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danel
post 6 Oct 2004, 00:56
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 29 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(sstanescu @ 29 Sep 2004, 15:02)
Remus66, stai nitel cu caloriferul, ca mi-a venit mie pe chelie sa-i frec pe astia de la Romradiatoare. Daca nu inteleg sa dea un mail civilizat sa-si asume responsabilitatea, cred ca ma apuc de strans semnaturi sa mergem la ANPC sa declare caloriferele (precum si radiatoarele "tip vechi") cu defect de proiectare/fabricatie si sa fie obligati sa le schimbe pe barba lor. Cred ca pot strange destul de usor vreo 100 de oameni care au schimbat calorifere (numai de la birou strang inca 4)
*



Ai dreptate! Sunt de tot rahatul caloriferele astea! Acum o luna am schimbat 2 calorifere si la fiecare dupa vreo saptamana imi curgea lichidul in masina. Pana la urma am nimerit unul bun. Noroc ca n-am dat bani pe ele biggrin.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DAVIDK
post 6 Oct 2004, 08:36
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 20 July 04
From: Bucuresti




Eu am un calorifer pe care l-am schimbat asta vara. Il pun la bataie si subscriu cu o semnatura. Am schimbat si un radiator,dar nu il mai am.


--------------------
Renault Symbol Expression 2010, 1.4 16V
Cand cumpar un lucru nou, mai intai il repar si apoi il folosesc.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_sb
post 6 Oct 2004, 13:46
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 20 April 04
From: Sibiu




Si eu mai am caloriferul pe care l-am inlocuit acum citeva luni ... Si subscriu si eu cu o semnatura, mai ales ca nu am remarcat vreo diferenta intre caloriferul pe care l-am cumparat si cel vechi (in afara de faptul ca asta nou inca nu curge). Arata la fel de nasol, si l-am luat doar pentru ca n-am avut de ales.
In ce priveste aeratoarele laterale, ele sint conectate la consola centrala prin niste tuburi flexibile de plastic, ca si aeratorul central. Nu stiu exact cum arata consola asta pe dinauntru, dar traiam cu impresia ca cele trei aeratoare sint 'duse' in acelasi loc ...


--------------------
DSN Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geo.meg
post 23 Nov 2004, 21:10
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 17 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(Adrian @ 11 Jan 2004, 02:14)
am rezolvat problema!
de vina era termostatul care se deschidea pe la 50 grade.
l-am inlocuit si am caldura.
apropo, temperatura la care se deschide este 89 grade.
*



Salut . Stiu ca e vechi topicul dar problema cred ca e aceeasi !
Iarna trecuta nu putam sa stau in masina de cald , bine , ca mai era si noua, smile.gif . Acum (dupa 1 an) venirea frigului , am dat drumul la caldura dar surpriza , era rece , abia dupa ce am mers 30 min ,cand a ajuns acul unde statea vara a inceput sa bage caldura . E adevarat ca baga caldura bine dar nu mai baga ca anul trecut cand plecam cu ea si dupa cateva minute incepea sa se incalzeasca.
De vina ce poate fi : Termostatul sau ca sa mai uzat motorul ?

Cum ai schimbat termostatul ? : ai dat jos furtunele sau ai desfacut doar capacul de plastic , si am nevoie de vreun silicon sau doar de termostat si antigel ?!.

Ma poate ajuta cineva ?
Multumesc anticipat .


--------------------
Renault Megane Sedan 2.1 -Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shadowc
post 24 Nov 2004, 23:33
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 3 October 04




Aceeasi problema...nu am destula caldura,si se incalzeste destul de greu. Merg kilometri buni cu ea pana sa se incalzeasca,spre exemplu ajung la facultate si tot inghetat la maini sunt. Nu ar trebui sa se incalzeasca mai repede? Si altceva,ceva materiale termoizolante as putea pune stiu si eu,prin usi sau pe undeva ,ca mi se pare ca fuge caldura cam repede..
sad.gif


--------------------
dacia supernova - BH-82-SHD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danbogdan
post 30 Nov 2004, 14:27
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 5 August 04




QUOTE(Remus66 @ 29 Sep 2004, 11:41)
Adrian cum ai descoperit ca termostatul era de vina? Caci si eu am aceasta impresie ca acum 2 ierni era mai cald in masina decit iarna trecuta si acum iarna la drum intins acul termometrului sta mai jos de orizontala cam cu 2mm si parca acum 2 ierni, precum si vara statea perfect orizontal.Am fost ieri la Auto Nesty cu alta problema si le-am spus la receptie ca as vrea sa testam cu calculatorul si temp. de deschidere a termostatului dar n-au vrut in ruptul capului sub pretext ca poate mi se pare, ca nu e relevant acum ci cind va fi frig, etc. puerilisme de-astea de ti se scirbrste citeodata!
Stie cineva unde se poate verifica terostatul cilivizat? Caci doar platesc nu vreau pe degeaba!
Cu caloriferele cum mai stati, caci euneram convins ca al meu nu curge si dupa ce am citit pe aici l-am pipait si eu si am ramas "sidefat"  :cry: cind am simtit lichid, nu mult dar totusi!
Ce naiba sa-i fac caci unul nou era ieri aprox. 1 000 000lei!
Multam anticipat.
*


Am schimbat ultimul calorifer cam prin mai-iunie si de atunci nu a mai curs nimic. Cred ca le-au rezolvat si pe astea , intr-un final. Asta este al treilea pe care l-am schimbat. Ultima data curgea in valuri.


--------------------
Dacia Logan Ambition - B 04 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Remus66
post 6 Dec 2004, 20:30
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 25 September 04




Intrbare!
Unde va sta acul termometrului acum pe vremea asta dimineata?
La mine dupa ce merg 10 km. pina la serviciu nu se ridica decit 3 milimetri peste liniuta a doua de jos, adica nu este orizontal ci inclinat sub orizontala.
Nu sunt sigur dar parca acum 2 ani se stabiliza la orizontala perfect.
Mentionez faptul ca si vara la drum in afara orasului acul termostatului se stabilizeaza tot sub orizontala cam in aceeasi pozitie descrisa la inceputul postului si sigur ca vara, in afara orasului statea perfect orizontal.
Ma intreb daca nu cumva asta poate fi o indicatie a unui termostat defect care sa deschida mai devreme?
La voi unde sta acum acul?
Stie cineva unde se poate verifica terostatul cilivizat? Caci doar platesc nu vreau pe degeaba! La Nesty nu au vrut sa-l verfice chiar daca am vrut sa platesc!
Se schimba greu un termostat, necesita ceva garnituri sau alte "specialitati"?
Voi care ati mai schimbat cum l-ati identificat pe domnul termostat ca fiind defect?
Multam anticipat.


--------------------
Volkswagen Golf 4 Pacific Variant 2005 - B-71-KPD
Cu un nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat; dar duci o lupta colosala, cu prostul care are scoala!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st June 2024 - 22:44
Forum Renault