DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Der neue Passat, si o punga de samantza :)

IRONICK
post 15 Jun 2011, 08:58
Post #31


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(LuluMOB @ 15 Jun 2011, 09:38)
Din pacate intr-o baterie standard incape foarte putina energie
Din cauza asta am zis ca nu este ce pare. Si o flatulatie te propulseaza mai mult decat un acumulator cu plumb. ex. Peugeot foloseste suplimentar un e-booster + capacitor de la Continental.
QUOTE(LuluMOB @ 15 Jun 2011, 09:38)
Un releu de incarcare din ala destept, care sa nu incarce pe accelerare, e mai greu de bricolat acasa, dar poate ar merge intercalat un releu simplu care sa decupleze incarcarea in paralel cu decuplarea AC-ului, pe baza aceluiasi semnal UCE
Pai doar intrerupi semnalul de la cel actual ca sa nu incarce, asta este simplu (martorul ala din bord...). Mai grea este partea cu detectarea starilor, trebuie luat semnal si interpretat din uce. Un pic poate sa faca asta ....

nedumerire.gif

This post has been edited by IRONICK: 15 Jun 2011, 09:42


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 15 Jun 2011, 09:08
Post #32


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.510
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 14 Jun 2011, 18:18)
Cu sportivitatea m-ai spart, la 105 cai si 1500 de kile, esti cu putin peste sportivitatea Matizului.
*



cu asta depasesti orice limite radmasa.gif
vezi mai jos tongue.gif

QUOTE(chris_t @ 14 Jun 2011, 18:25)
Si argon, daca vrei sa ne dam cu 200 cu el, esti invitatul meu la un drive test smile.gif
*




QUOTE(iulian'71 @ 14 Jun 2011, 21:48)

iar dieselul fiabil a apus odata cu 1.9TDI.

*



Nu pricep unde-i fiabilitatea aia atat de mare la 1.9TDI? Ca turbine pica, volante pica. Da, nu bubuie motorul cu totul, dar cred ca nici alte motoare nu bubuie in primul milion de km. Si in plus face si fix ca dracu' (a se citi MULT zgomot) si haleste si mai mult ulei decat concurenta. Si conteaza si uleiul ala de-l haleste, ca-ti intra vreo 5L la un schimb, mai iei vreo 2 sa-ti ajunga pana la urmatorul si cand tragi linie la revizie vezi ca te costa nitel mai mult decat aia 5-6 meleoane de se jura toti ca e maxim. Eu aici vorbesc de masina luata de noua, nu de B5 de spania de nu stii pe unde a trecut si caruia ii faci reviziile in spatele blocului la canal.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian'71
post 15 Jun 2011, 09:32
Post #33


membru uneori batut in cap


Group: Members
Posts: 895
Joined: 18 April 10




QUOTE(Ov @ 15 Jun 2011, 09:08)
cu asta depasesti orice limite radmasa.gif
vezi mai jos tongue.gif
Nu pricep unde-i fiabilitatea aia atat de mare la 1.9TDI? Ca turbine pica, volante pica. Da, nu bubuie motorul cu totul, dar cred ca nici alte motoare nu bubuie in primul milion de km. Si in plus face si fix ca dracu' (a se citi MULT zgomot) si haleste si mai mult ulei decat concurenta. Si conteaza si uleiul ala de-l haleste, ca-ti intra vreo 5L la un schimb, mai iei vreo 2 sa-ti ajunga pana la urmatorul si cand tragi linie la revizie vezi ca te costa nitel mai mult decat aia 5-6 meleoane de se jura toti ca e maxim. Eu aici vorbesc de masina luata de noua, nu de B5 de spania de nu stii pe unde a trecut si caruia ii faci reviziile in spatele  blocului la canal.
*



Cei doi amici care au avut 1.9TDI pe B5 si au pasit la B6 cu 2.0 TDI se plang de consumul de ulei fata de anterioarele in conditiile in care unul dintre ei le-a avut pe amandoua noi, B5 cu PD si 131cp iar B6 140cp. Diferenta mare au si la consum in conditiile in care in notita tehnica ele sunt apropiate (6% vs. 6.3%) cca 1l real. Probleme au fost si cu instalatia electrica. Sper ca B6 face-lift sau B7 sa-si fi mai remediat din probleme.

Apropo turbinele pica la SH-uri sau dupa 150-200k km. Mai mult cei de la VW certifica actualele turbine ca fiind adaptate si la turatii mici, cred ca in limita garantiei.

This post has been edited by iulian'71: 15 Jun 2011, 09:36


--------------------
Renault Megane sedan/ Kadjar Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp - GL-07-***
Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 15 Jun 2011, 10:14
Post #34


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(Ov @ 15 Jun 2011, 10:08)
ca-ti intra vreo 5L la un schimb, mai iei vreo 2 sa-ti ajunga pana la urmatorul
*



4 litrii intra la 1.9 tdi 130 cai ... si consuma ulei intradevar .... dar nu 2 litrii intre schimburi ... ci 1 litru .... la 15.000 km daca motorul este in mintile lui .... si da este zgomotos din exterior .... in interior se schimba treaba ....


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 15 Jun 2011, 11:36
Post #35


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




hade bre ca si in interior tot tractor este


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 15 Jun 2011, 13:22
Post #36


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Daca stai cu el la relanti da .... te gadila la dos biggrin.gif ... dar in mers nu mi separe deloc zgomotos ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 15 Jun 2011, 14:37
Post #37


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.510
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




in mers constant nu, dar in accelerare.... Sa recapitulam: tractor la relanti - checked; tractor in accelerare - checked. E minunat smile.gif

si cu uleiul, daca mergi normal iti ajunge 1L la 15 mii, dar daca iti place sa-i "dai" e bine sa ai si a 2-a sticla. Aviz amatorilor, la PBN a aparut un accesoriu indispensabil si anume o husa speciala pt sticla de ulei care se prinde cu arici in portbagaj. E 14 lei wink.gif

This post has been edited by Ov: 15 Jun 2011, 14:41


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 15 Jun 2011, 15:08
Post #38


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Un TDI care se respecta are loc special in portbagaj pt. asa ceva .... radmasa.gif radmasa.gif din fabrica .... cel putin asa este la cel care este la mine in familie ... biggrin.gif


Si serios ... are acum 90.000 km .... si nu trece de 1 litru de ulie consumat in 15.000 de km biggrin.gif .... di crede-ma ca nu este menajat .... din contra biggrin.gif si nici zgomot in accelerare nu face mare .... in accelerare mai maire face Meganul de exemplu ..... dar la relanti ...... nu exista termen de comparatie biggrin.gif

In schimb urban .... iubeste sa bea motorina .... cam cu 1,5 litrii/100 km mai mult decat Meganul ca tot comparam ..... biggrin.gif

This post has been edited by cj98czh: 15 Jun 2011, 15:11


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 15 Jun 2011, 15:52
Post #39


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




Ia compară și greutatea, nu numai consumul tongue.gif


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nalodaniel
post 15 Jun 2011, 18:05
Post #40


a3a oara scriu corect


Group: Members
Posts: 361
Joined: 24 March 08
From: suceava




QUOTE(cj98czh @ 15 Jun 2011, 10:14)
4 litrii intra la 1.9 tdi 130 cai ... si consuma ulei intradevar .... dar nu 2 litrii intre schimburi ... ci 1 litru .... la 15.000 km daca motorul este in mintile lui .... si da este zgomotos din exterior .... in interior se schimba treaba ....
*




QUOTE(IRONICK @ 15 Jun 2011, 11:36)
hade bre ca si in interior tot tractor este
*



cj98czh are dreptate. ironick nu prea.

peste 1500 ture la golf 4 1.9 tdi axr nu se aude tacanit (LE: din interior). se aude doar un mormait grav. asta e masina pe care o coduc cam cel mai des. si am observat ca e la fel pentru cam toate tdi-urile PD de 1.9 (n-am apucat sa le analizez pe cele cu peste 130 cai)

daca se umbla in soft, tacane de obicei mai tare.
daca se schimba toba, se aude tacanit pana in 3000 ture.

daca proprietrul n-are suruburile stranse la cap si scoate catalizatorul, nu se mai aude tacanitul decat in relanti.

iar cand vine vorba de consum de ulei, treaba e mai dificila putin.
la 180k km, golful in cauza papa cam un litru la 10000 km.
dupa schimbul de turbina, nu mai vrea sa pape ulei deloc. dar DELOC!
si a ajuns la 200k.

si mai sunt multe chestii pe care le ignorati la TDIuri, cum ar fi cat de placut este la condus, datorita cuplului mare si bine distribuit pe plaja de turatii, sau cum refuza vehement sa scoata fum pe teava.

un motor de 99 cai care produce 240 NM cuplu la 1900 ture are doar respect din partea mea.
un motor de 114 cai care produce 310 NM de cuplu tot la 1900 ture are si mai mult respect.

si cand te gandesti ca toate trag bine de la 1500 ture pana la 5000, desi incepe sa cam moara dupa 4000, incepi sa intelegi de ce lumea le iubeste asa mult.

daca aveti ceva cu ele, spuneti asta de la inceput.

eu spre exemplu am o problema cu dieselurile de la ford, si nu tin prea mult la dci-ul de pe logan.

This post has been edited by nalodaniel: 15 Jun 2011, 18:06


--------------------
dacia 1310 1986 - -- -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 15 Jun 2011, 20:21
Post #41


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




QUOTE(nalodaniel @ 15 Jun 2011, 19:05)
...sau cum refuza vehement sa scoata fum pe teava.
*


blink.gif


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 15 Jun 2011, 21:31
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Am mai spus si ma repet....,,pe DC sunt atatia specialisti in PD-uri ca nici nu mai poti sa te ....la colt,dar culmeaes te ca specialistii sunt cei ce isi doresc asa ceva dar se taraie cu cazane".Strugurii inca sunt acri ca suntem la inceputul verii!!!


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 15 Jun 2011, 21:35
Post #43


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




jurnal de bord...fara poze.... sleep.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DracusorulViolet
post 15 Jun 2011, 21:57
Post #44


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 10 October 10
From: Timisoara




Foarte frumoasa masina...am vazut mai multe modele cu diverse variante de echipare prin oras si pe la prezentari si toate arata bine ! Chiar nu inteleg ce ii oftica pe uni chestia cu TDI ? Inainte sa vorbiti..stiti macar cat de sanatoase sunt motoarele astea? Am un prieten are 275k de km si deabea acuma a schimbat turbina..ca simtea ca masina nu mai trage asa ca la inceput ! Cunosc pe cineva care are un Passat b5 cred sau b6 care are 415k de km si nu da nici un semn de oboseala...eu personal..am treaba cu motoarele diesel de la opel..cel putin DTI-urile sunt un esec ! Un vectra B 2.0 DTI face ca toti dracii la 200 de mii de km si am vazut altele care si la 100 de mii fac de zici ca le pleaca pistoanele la plimbare ! In rest...sa ai parte de ea...Volkswagen va face tot timpul masini bune si din carton daca nu mai au tabla smile.gif) !

LE : exact asa cum zice colegul de mai sus...jurnal de bord fara poze? biggrin.gif asteptam smile.gif

This post has been edited by DracusorulViolet: 15 Jun 2011, 21:58


--------------------
Renault Symbol 2009 1.5 dCi Expression
Don't drive faster then your angel can fly ;) !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 15 Jun 2011, 22:06
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




QUOTE(DracusorulViolet @ 15 Jun 2011, 22:57)
Cunosc pe cineva care are un Passat b5 cred sau b6
*



Te rog eu nu te mai baga in seama ca ajungi ciuca mistourior !!!


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 15 Jun 2011, 22:19
Post #46


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




QUOTE(nalodaniel @ 15 Jun 2011, 19:05)
si mai sunt multe chestii pe care le ignorati la TDIuri [...] refuza vehement sa scoata fum pe teava.
*




Pe "teava" de admisie cred ca ai vrut sa spui, desi e cam greu, ca pe "teava" de evacuare - D-zeu cu mila popa.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nalodaniel
post 15 Jun 2011, 22:24
Post #47


a3a oara scriu corect


Group: Members
Posts: 361
Joined: 24 March 08
From: suceava




luati un PD in mintile lui si turati-l cat vreti, in gol am verificat, nu scoate fum, si in sarcina nu se vede fum deloc ! eu n-am crezut-o pana n-am vazut-o


--------------------
dacia 1310 1986 - -- -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 15 Jun 2011, 22:25
Post #48


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




QUOTE(nalodaniel @ 15 Jun 2011, 19:05)
un motor de 114 cai care produce 310 NM de cuplu tot la 1900 ture are si mai mult respect.
*



arata-mi si mie motorul ala de 114 cai cu 310 nm, ca din cate stiu atat are ala de 131cp de pe passat b5.5 si ala intr-o versiune, ca in alta are sub 300 nm


QUOTE(nalodaniel @ 15 Jun 2011, 23:24)
si in sarcina nu se vede fum deloc ! eu n-am crezut-o pana n-am vazut-o
*



radmasa.gif radmasa.gif


Birthday 13 September 1991

mda..

This post has been edited by ArtVandelay: 15 Jun 2011, 22:27


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nalodaniel
post 15 Jun 2011, 22:33
Post #49


a3a oara scriu corect


Group: Members
Posts: 361
Joined: 24 March 08
From: suceava




scroll away, sweetheart... http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Go...#Engine_choices


sa vad cand dau de amicul cu 130 cai si catalizatorul scos sa vad daca scoate fum. pana atunci, domnul ArtVandelay sigur ai un prieten cu PD, pune-l sa-si tureze motorul putin. primele doua-trei dati o sa scoata putin fum daca e un sofer relaxat de felul lui, dar dupa ce se curata sistemul o sa vezi si tu.

a, si desi nu reprezint o generatie tocmai rasarita, sa ataci varsta adversarului nu mi se pare un argument viabil intr-o dezbatere, mi se pare un indicator al lipsei de argumente.
si nu, poti sa nu ma crede Nu e foarte greu sa probezi ce am scris eu mai sus, si chiar incurajez asta. Dar lasa orice idee preconceputa la usa, sa fie corect smile.gif

This post has been edited by nalodaniel: 15 Jun 2011, 22:34


--------------------
dacia 1310 1986 - -- -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 15 Jun 2011, 22:36
Post #50


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




Chiar am un prieten cu tdi pd de 100 de cai.. daca ii da o forja mai sanatoasa nu mai vede in oglinda... poti sa te uiti si la masinile care pleaca de la semafor si o calca putin mai tare, TOATE dieselurile scot fum in accelerare, alea cu DPF mai putin, ar fi culmea ca tocmai passatul tdi euro 3 sa nu scoata


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 15 Jun 2011, 22:38
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06






--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nalodaniel
post 15 Jun 2011, 22:44
Post #52


a3a oara scriu corect


Group: Members
Posts: 361
Joined: 24 March 08
From: suceava




daca nu e umblat in soft, daca are injectoare curate si turbina curata, nu scoate fum.


--------------------
dacia 1310 1986 - -- -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 15 Jun 2011, 23:13
Post #53


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(chris_t @ 15 Jun 2011, 09:17)
Da, supravireaza. Nu ceva de genul face drift, nu necesita interventia ESP, dar cel putin fata de Ford o simt cum "isi pune botul" pe curba putin mai pronuntat.
*


Colegu', esti probabil intr-o grava confuzie. Supravireaza cand fuge kurul, nu botul. Ti-a atras atentia si Cosmin, cam degeaba. Daca totusi esti convins de ce spui si nu gresesti, atunci da-mi voie sa nu dau nici 5 bani pe review-ul tau. wink.gif
O tractiune fata supravireaza cand tragi frana de mana. Sau cand are o suspensie fata sublima si una spate dezastruoasa. S-au vazut cateva cazuri, insa si alea mai mult cu tendinta decat cu supravirare. B7 ar fi prima masina cu suspensie spate independenta (si tractiune fata) care supravireaza. Am mai citit niste articole, sa vad ca poate-poate, insa nici baietii aia nu sunt de acord cu tine.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 15 Jun 2011, 23:28
Post #54


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Dane, cu tot respectul, ne stim pe viu de multi ani,dar si tu facusi ''un review'' cam pe masura, tind sa cred ca doar din cauza scriiturii dry.gif
Un automobil cu traction avant supravireaza cam pe la mijlocul virajului la cerere prin ridicarea gazului +/- provocare din volan, atat cat sa anuleze subvirarea sau daca se doreste chiar un tail slide in toata regula.
Masini care fac asta foarte elegant sunt doar cele cu un sasiu foarte bine pus la punct. Recte Ford Focus, Mondeo, Peugeot 206, 307, Renault Clio, Honda Civic, Alfa 156, 147, etc.
Cele cu un sasiu mediocru doar subvireaza sau supravireaza incontrolabil in cazul un sasiu foarte prost pus la punct. Nu dau exemple ca sa nu ofensez posesorii de asemenea modele. In mare parte insa aici se incadreaza 99% din modelele germane, coreene, setate by default pe subvirare mare.
Golf V este sesizabil mai subvirator decat VI-le. Poate c-ar fi indicabil sa-ti demonstrez asta pe viu cu propria masina tongue.gif IV-le nu scoate fundul afara decat cu frana de mana.

This post has been edited by dr_mKe: 15 Jun 2011, 23:29


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bwwlan
post 16 Jun 2011, 00:02
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.600
Joined: 16 September 09
From: .de, ex Cluj




1. Supravirarea. Subscriu colegilor care afirma ca Passatul (la fel ca multe alte masini "grele", cu motor si tractiune fata) are tendinta de a SUBVIRA, nu SUPRA~, in curbele abordate cu prea mult optimism. N-are rost sa ma apuc sa dau detalii si explicatii, exista Wikipedia, Gogu' si YouTube.

2) Consum de ulei la TDI. Depinde de 2 lucruri: stilul de condus si tipul de motor.
Am avut pe mana un 1.9 TDI PD de 105PS pe VW Golf MY 2006 (cod motor BKC) si un 2.0 TDI PD de 140PS pe A3 MY 2007 (cod motor BMM). Primul consuma intre 0,5 litri si 1 litru la 15.000 km., cel de-al doilea, ZERO. E drept, structura turbinei era diferita, la Audi fiind cu geometrie variabila.

3) TDI-ul scoate fum. Niciunul dintre cele doua pe care le-am avut nu scotea fum. Fumul este cauzat de arderea insuficienta a motorinei, care se traduce prin depuneri de calamina pe supape si funingine pe valva EGR, ambele avand la baza exploatarea deficitara a motorului de catre soferu' ruman, obisnuit sa schimbe prea jos "ca sa faca economie de carburant." Tot asta e o cauza deasa a defectarii turbinei. Rare sunt cazurile unde piesa in sine e defectuoasa, in schimb, situatiile in care vina apartine--de cele mai multe ori din ignoranta--soferului, sunt stive. Un rol deloc de neglijat il joaca proasta calitate a motorinei, insa asta e o variabila ce nu poate fi controlata de sofer. "Este" si basta.

4) Sportivitate. Niciunul dintre aceste doua motoare nu poate fi catalogat ca atare, insa cuplul bun pe care-l au amandoua (250 Nm @ 1.900 rpm la 1.9 si 320 Nm @ 1750 la 2.0), combinat cu sunetul de tractor (care sincer, imi lipseste la noua generatie TDI CR), dau o senzatie de plecare in forta de pe loc. 1.6-le TDI CR si 2.0-ul TDI CR sunt mult mai rafinate, insa si reprizele, si timpii sunt usor penalizati. Daca o sa aveti curiozitatea de a citi review-uri PD vs. CR (cel putin la motoarele VAG) o sa observati ca multi regreta vechile PD.

Am vazut ieri, in centrul Clujului, un june pe la f'o 25 de ani, cu un seria 5 dizel, de-ala de-a lui Bangle, care statea cu cotu' sprijinit pe geam, vorbea la mobil linistit, si superbitatea lui arginttie scotea un fum alb si gros care nu parea a-i crea strabateri aluia de-l conducea, semn ca situatia era cunoscuta. Nefiind TDI.
Repet: mitul asta s-a incetatenit fiindca romanul e bou si conduce dieselurile prost.

Acuma, am condus suficiente masini, si diesel si benzina, si VAG si altele, ca sa-mi fac cat de cat o parere. Nu-s fan VW über alles, Audi nici atat, insa pe mine, cel putin, Golful nu m-a lasat niciodata cu popou'n balta, pe cand Megane-ul 1 da, de 2 ori, deci n-am nici un singur motiv sa fiu nemultumit de el. Ba, din contra, regret si acum ziua in care l-am vandut.

This post has been edited by Bwwlan: 16 Jun 2011, 00:07


--------------------
VW Golf Sportsvan 2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline
"Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aLecsunder
post 16 Jun 2011, 00:33
Post #56


Membru...


Group: Members
Posts: 616
Joined: 27 October 09




Sa fim serios , stam la taclale pe forumul reno si criticam fiabilitatea unui 1.9TDI , cautandu-i nod in papura . Ridicolul devine mai evident cand acest lucru e facut de posesori de 1.5dci care pana la versiunea de 105cp a creat mitul ... nefiabilitatii reno .


--------------------
Ford Mondeo 2019 ST-Line
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
babilon
post 16 Jun 2011, 00:52
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 13 October 09




QUOTE(Bwwlan @ 16 Jun 2011, 00:02)

3) TDI-ul scoate fum. Niciunul dintre cele doua pe care le-am avut nu scotea fum. Fumul este cauzat de arderea insuficienta a motorinei, care se traduce prin depuneri de calamina pe supape si funingine pe valva EGR, ambele avand la baza exploatarea deficitara a motorului de catre soferu' ruman, obisnuit sa schimbe prea jos "ca sa faca economie de carburant." Tot asta e o cauza deasa a defectarii turbinei. Rare sunt cazurile unde piesa in sine e defectuoasa, in schimb, situatiile in care vina apartine--de cele mai multe ori din ignoranta--soferului, sunt stive. Un rol deloc de neglijat il joaca proasta calitate a motorinei, insa asta e o variabila ce nu poate fi controlata de sofer. "Este" si basta.




*




Fost posesor Skoda Octavia 2, 1.9 TDI, cumparata cu 0 km de la Brady Auto Center. Schimbat treptele numai intre 2500 - 3000 RPM, intotdeauna condusa astfel incat sa nu fie subturata, motorina k lumea, revizii inainte de termen. ----> La forja scotea efectiv NORI de fum de se facea noapte in spatele masinii, asta in conditiile in care era euro 4 (deci avea DPF) !!

Personal eu nu am vazut in viata mea diesel care sa nu scoata fum.



On-topic: Chris_t, frumoasa masina ! Sa o stapanesti sanatos biggrin.gif.

This post has been edited by babilon: 16 Jun 2011, 00:52


--------------------
skoda octavia 2 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 16 Jun 2011, 00:53
Post #58


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




radmasa.gif sigur nu avea nici o defectiune ?


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dogy_10
post 16 Jun 2011, 01:22
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 901
Joined: 17 December 06
From: Timisoara




QUOTE(dr_mKe @ 15 Jun 2011, 22:28)
Dane, cu tot respectul, ne stim pe viu de multi ani,dar si tu facusi ''un review'' cam pe masura, tind sa cred ca doar din cauza scriiturii  dry.gif 
Un automobil cu traction avant supravireaza cam pe la mijlocul virajului la cerere prin ridicarea gazului +/- provocare din volan, atat cat sa anuleze subvirarea sau daca se doreste chiar un tail slide in toata regula.
Masini care fac asta foarte elegant sunt doar cele cu un sasiu foarte bine pus la punct. Recte Ford Focus, Mondeo, Peugeot 206, 307, Renault Clio, Honda Civic, Alfa 156, 147, etc.
Cele cu un sasiu mediocru doar subvireaza sau supravireaza incontrolabil in cazul un sasiu foarte prost pus la punct. Nu dau exemple ca sa nu ofensez posesorii de asemenea modele. In mare parte insa aici se incadreaza 99% din modelele germane, coreene, setate by default pe subvirare mare.
Golf V este sesizabil mai subvirator decat VI-le. Poate c-ar fi indicabil sa-ti demonstrez asta pe viu cu propria masina  tongue.gif IV-le nu scoate fundul afara decat cu frana de mana.
*




asta cu sasiul echilibrat care supravireaza la tractiune fata si mai ales la masini cu motoare grele pe fata si fara greutate prea mare pe puntea spate e mai mult poveste, singura care am inteles ca face asa ceva e megane r26r la care din cate am inteles asta se dorea din setarile suspensiei....... orice masina cu tractiune fata va avea un comportament subvirator atunci cand se abordeaza gresit un viraj, inclusiv masinile cre le-ai enumerat, iar 206 pot sa spun ca subvireaza mult mai repede decat supravireaza.... e drept si eu pot sa fac passatul meu sa supravireze, mai ales pe virajele stranse si scurte, insa pe un viraj mai larg si mai lung abordat la viteze mari si mai agresiv, daca accelerezi putin mai repede te trezesti cu o subvirare de toata frumusetea


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 16 Jun 2011, 01:41
Post #60


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Passatul tau are un motor montat practic intre faruri. Le fin.

Eu n-am obiceiul sa scriu lucruri pe care nu le pot demonstra in practica. Nici nu stiu de ce m-am obosit sa deschid topicul pentru a-l citi. Sunt prea putini pe forum care au habar de dinamica, transfer de mase, si asa mai departe, in realitate. Pe multi dintre ei ii cunosc personal, drept urmare ''ma retrag'' din orice discutii.

Incet ai sa inveti ca si un BMW serie 3 subvireaza initial in anumite conditii.

This post has been edited by dr_mKe: 16 Jun 2011, 01:46


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
9 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 21:30
Forum Renault