Stepway, merita?
![]() ![]() ![]() |
Stepway, merita?
Markos |
![]()
|
||
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursureºti Vale ![]() |
|
||
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Þuþea
|
|||
BlaueCorsa |
![]()
|
![]() Membru cu Prafuitor Group: Members Posts: 1.097 Joined: 6 October 03 From: Socola Tower, Iasi ![]() |
Pen' ca nu a fost EVER, nici macar la lansare, Stepway de drive-test.
|
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
2018 Confort / 2015 Authentique Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro! |
|
Markos |
![]()
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursureºti Vale ![]() |
nu pot sa cred asa ceva..
![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Þuþea
|
|
Markos |
![]()
|
QUOTE(BlaueCorsa @ 1 Jul 2011, 15:36) Poate ai bulan si-o nimeresti p-asta: Dacia-Duster-No-Limit-sursa-Dacia-29-655x363.jpg |
--------------------
Reno
Megan
|
|
BlaueCorsa |
![]()
|
![]() Membru cu Prafuitor Group: Members Posts: 1.097 Joined: 6 October 03 From: Socola Tower, Iasi ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
|
BlaueCorsa |
![]()
|
Rezultat final - una bucata Duster 1.6 16v, 4x4, brun cajou.
|
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
|
corbex |
![]()
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
S-o stapinesti sanatos! Totusi, am auzit ca alea galbene consuma mai putin.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
ady77 |
![]()
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
Deci dintre un duster 4*2 si un stepway, ai luat un duster 4*4?
![]() |
--------------------
|
BlaueCorsa |
![]()
|
Mersi, maine dau avansu'. Oricum e in stoc, deci pe la sfarsitul lunii o sa avem impresii la cald.
Da, dupa ce tanti dealeritza ne-a scos la un 4x4... ne-am decis foarte repede. This post has been edited by BlaueCorsa: 6 Jul 2011, 11:40 |
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
|
ady77 |
![]()
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
Model, pret?
|
--------------------
|
BlaueCorsa |
![]()
|
Echipare Laureate, 14970 EUR.
|
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
|
ady77 |
![]()
|
S-o stapaniti sanatosi, fara incidente/probleme.
|
--------------------
|
BlaueCorsa |
![]()
|
Multumim frumos!
![]() |
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
|
DragosP |
![]()
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
|
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supãrat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
cosmin_2300 |
![]()
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: Bucureºti ![]() |
QUOTE(BlaueCorsa @ 6 Jul 2011, 12:29) Sã te ducã cu plãcere unde vrei tu! Singurul minus pentru Dacia este cã poþi pune ESP doar pe 1.5 dci 110cp ..... Are airbag-uri laterale? Are "pack look"? Parcã aºa se numea... ãla cu jante de aliaj ![]() This post has been edited by cosmin_2300: 6 Jul 2011, 12:09 |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
neumann |
![]()
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
QUOTE(BlaueCorsa @ 6 Jul 2011, 12:51) Eu n-am vrut sa te fac de ras aici pa forum, da la dimensiunile tale, nisi spatiu si nisi tractiune suficienta nu avea alta masina! PS: intri si tu in randu loganarilor ![]() <span class='edit'>6 Jul 2011, 13:22:</span> QUOTE(DragosP @ 6 Jul 2011, 13:04) kilometri patrati (hectare) e doar la diesel! This post has been edited by neumann: 6 Jul 2011, 12:22 |
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
cosmin_2300 |
![]()
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: Bucureºti ![]() |
kmp= kilometrii PLAÞI!
|
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
neumann |
![]()
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
|
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
george_scala_2004 |
![]()
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
|
--------------------
...
...
... “The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci. |
|
BlaueCorsa |
![]()
|
Multumesc "tutulor" pentru urari.
Fiind Laureate, are 4 airbaguri. ESP se pune doar la 1.5 dCi. |
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
|
cosmin_2300 |
![]()
|
|
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
|
|
george_scala_2004 |
![]()
|
|
--------------------
...
...
... “The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci. |
|
cosmin_2300 |
![]()
|
Bine mã, sunt agramat ºi analfabet, te simþi mai bine?
![]() |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
|
|
george_scala_2004 |
![]()
|
ah, nu man...stai relaxx...nu imi permit...
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
...
...
- Antonio Gramsci. |
|
C a t a l i n |
![]()
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
corbex |
![]()
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
BlaueCorsa |
![]()
|
QUOTE(C a t a l i n @ 6 Jul 2011, 15:05) Recomanda-mi un 4x4 benzinar cu garda la sol de minim 17cm in 12.000 euro, te rog. In afara de Suzuki SX4 care are ampatamentul si volumul portbagajului fix cat Corsa. Zic 12.000 pentru ca deja am primit 500 EUR reducere si vor fi si cele 3 tichete "Rabla". |
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
|
DragosP |
![]()
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Honda n-are nimic în ofertã?
|
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supãrat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
C a t a l i n |
![]()
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Îți recomand o canistrã de benzinã, custom feature pentru 4x4 by Dacia.
Parcã doreai 4x2 mai înalt, acum deja cauți 4x4 la 12 mii. Mâine poate ai nevoie de elicopter la 6 mii, e drept cã e doar 2x2, dar are gardã la sol reglabilã. This post has been edited by C a t a l i n: 6 Jul 2011, 14:34 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
corbex |
![]()
|
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 21:31 |