Stepway, merita?
![]() ![]() ![]() |
Stepway, merita?
george_scala_2004 |
![]()
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
|
||
--------------------
...
...
... “The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci. |
|||
Markos |
![]()
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursureºti Vale ![]() |
le-au cumparat.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Þuþea
|
|
BlaueCorsa |
![]()
|
![]() Membru cu Prafuitor Group: Members Posts: 1.097 Joined: 6 October 03 From: Socola Tower, Iasi ![]() |
Pai din ce-am vazut eu, la SX4 se cumpara versiunile mai scumpe, 4x4, nu asta de care ziceam eu.
|
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
2018 Confort / 2015 Authentique Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro! |
|
neumann |
![]()
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
da ma, oare de ce nu ma mir, stepway e un pic mai frumos ca un capcaun!
|
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
klaus |
![]()
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
si barbatu e putin mai frumos ca dracu', da' asta nu impiedica femeile sa-l placa, intr-un grad sau altul...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine sã mã înºel din prea multã suspiciune decît din prea multã naivitate. - Cristoiu
|
|
BlaueCorsa |
![]()
|
![]() Membru cu Prafuitor Group: Members Posts: 1.097 Joined: 6 October 03 From: Socola Tower, Iasi ![]() |
Ba, delfinasule, tre' sa recunosti ar fi misto un Shrekway verde.
|
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
|
neumann |
![]()
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
asa e, da' are bord de logan
![]() |
--------------------
...
..
|
|
BlaueCorsa |
![]()
|
Si Prafsteru' ce bord are?
|
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
|
neumann |
![]()
|
de cashcai, ca are selector 4x4 langa scrumiera
![]() |
--------------------
...
..
|
|
kato |
![]()
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 17 October 06 From: barlad ![]() |
bre, care din voi sunteti jurnalisti???? ca mai ieri vorbeati de gold&platin ca este in insolventa, si in seara asta a si aparut stire pe nonews(ca sa parafrazez un cunoscut coleg)....
|
--------------------
renault
scenic
2000 rxt - scenic III 1.6 dci
- vs 05 glx vs 79 glx
|
|
cdadan |
![]()
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
C a t a l i n. Ieri a zis de falimentul Saab, asa ca-s de urmarit stirile de maine.
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
ady77 |
![]()
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
|
--------------------
|
Marty |
![]()
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Ma nene, deci Sandelu' are sau n-are blana la motor?
![]() |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Markos |
![]()
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursureºti Vale ![]() |
nu se mai poarta blana.
27 Jun 2011, 23:38: BlaueCorsa, vezi ca am auzit ca pentru Daztar poti negocia la sange ![]() This post has been edited by Markos: 27 Jun 2011, 22:38 |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Þuþea
|
|
neumann |
![]()
|
|
--------------------
...
..
|
|
BlaueCorsa |
![]()
|
Dupa ce m-am mai gandit, pare a fi Duster. Ar fi frumos sa apara de maine vreun discount mai serios...
|
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
|
corbex |
![]()
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Aparee versiunea coupe. Cu pretul taiat. Restul a fost taiat inca din faza de proiectare
![]() |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Merced |
![]()
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.280 Joined: 24 June 07 ![]() |
Dusteru' nu ti s-a parut infiorator de prost insonorizat? Eu cand m-am dat cu unul, pe autostrada de la 90 in sus huruiau rotile de ziceai ca esti cu trenu'. Si era masina cu 200km pe bord.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
corbex |
![]()
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
N-avea uleiul rodat. Cind mergeai cu aro nu te deranja zgomotul.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
BlaueCorsa |
![]()
|
Inca n-am apucat sa fac drive-test, ma duc zilele astea.
|
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
|
Markos |
![]()
|
gipanul e gipan, nu se compara cu petarda aia de Stepway
![]() |
--------------------
Reno
Megan
|
|
Merced |
![]()
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.280 Joined: 24 June 07 ![]() |
QUOTE(BlaueCorsa @ 30 Jun 2011, 21:42) ![]() Eu m-am dat cu astea inainte sa se lanseze cu ~1 luna, si din prima plimbare cu fiecare am avut experiente placute. Ce-i drept la Sandero era cel obisnuit, tot asa, masina cu mai putin de 1000 de km, si-i vibra tablita de la hayon intr-un stil barbar. Iar la Duster am zis, ziceai ca esti cu trenul frate. Eu nu-i inteleg de ce nu baga optiune insonorizare, poate-s oameni care dau o mie de euro sa zicem in plus, dar vor nene sa fie cat de cat liniste in ea, nu tabla goala. Cred ca dupa test drive o sa te duci sa iei SX4. ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
BlaueCorsa |
![]()
|
SX4 e misto echipat, dar la spatiu interior si portbagaj e fix cat Corsa, plus ca e si mai scump la intretinere, asa ca ca nu prea ma vad cumparand SX4. Plus ca dupa ce-am avut 5 ani diesel, nu prea ma sperie zgomotul interior
![]() Azi am vorbit de drive-test, astept confirmarea de la dealer. |
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
|
neumann |
![]()
|
sper ca testezi 4x4
![]() QUOTE Dupa ce m-am mai gandit, pare a fi Duster. Ar fi frumos sa apara de maine vreun discount mai serios... Eu ti-am zis de la inceput sa o intrebi pe duamna' ![]() ![]() ![]() This post has been edited by neumann: 1 Jul 2011, 14:57 |
--------------------
...
..
|
|
BlaueCorsa |
![]()
|
Da, testez 4x4, da' iau 4x2
![]() |
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
|
bion |
![]()
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Habar n-am cat de fiabilae masinutza dar ca dotari e decenta :Chevrolet Cruze de 1,6 l 124 cp. Isi lua un prieten oferta pentru dascali cu 17% reducere deci iesi una din aia cu de toate(6 airbag,senzori de toate felurile etc.) mai putin vapsea matlizata un picutz sub 12.000 de ieuro.
This post has been edited by bion: 1 Jul 2011, 18:32 |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crãpa-le-ar Domnul ficaþii
ªi setea ogoi-le-ar cu venin, Cãci n-au pãreche-n lume blestemaþii Crîºmarii care toarnã apã-n vin ! |
|
BlaueCorsa |
![]()
|
Am fost la drive-test cu Cruze, mi-a placut, dar nu vreau o berlina cu garda joasa, ci un crossover care sa poata merge si pe un drum forestier mai degradat. Oricum daca voiam dotari ma uitam la SX4 Aero (6 airbaguri, ESP etc).
"Vapsea matlizata" presupun ca e o vopsea facuta de colegul Muttley? This post has been edited by BlaueCorsa: 1 Jul 2011, 19:27 |
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
|
C a t a l i n |
![]()
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Cruze-ul ãla face parte din ofertele de tip "mult și prost, da' ieftin".
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
bion |
![]()
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Matlizata inseamna ca e din aia cu care se da si pe matliz
![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crãpa-le-ar Domnul ficaþii
ªi setea ogoi-le-ar cu venin, Cãci n-au pãreche-n lume blestemaþii Crîºmarii care toarnã apã-n vin ! |
|
BlaueCorsa |
![]()
|
Deci... pana acum... Stepway e ieftin, dar slab dotat, insa nu l-as simti dpdv costuri, Duster e OK, dar parca ar merge un 500 EUR discount
![]() |
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 21:50 |