Stepway, merita?
![]() ![]() ![]() |
Stepway, merita?
vijelie |
![]()
|
||
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|||
Markos |
![]()
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
vijelie |
![]()
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Da si nu.
Luni primesc unul de la serviciu, for the motorways ![]() |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Markos |
![]()
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
16 prezoane?
![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
vijelie |
![]()
|
dCi 4x4, daca asta intrebi.
Alb ![]() |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
cdadan |
![]()
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(vijelie @ 25 Jun 2011, 11:53) Ala rosu, cu putini km la bord? basescu_duster_rosu.jpg ( Size: 52.03k ) Number of downloads: 401 |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Marty |
![]()
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Intrebare ontopic: Sandelu' sau Stepgayu' au blana de capota?
![]() |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Markos |
![]()
|
pe caldurile astea tu cauti blana?
|
--------------------
Reno
Megan
|
|
C@talin |
![]()
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
o blana de laba de urs
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
BlaueCorsa |
![]()
|
![]() Membru cu Prafuitor Group: Members Posts: 1.097 Joined: 6 October 03 From: Socola Tower, Iasi ![]() |
Booon... deci m-ati pus pe ganduri tare. De unde era 99% Stepway, acu' calculez variante la Duster. Benzina, 4x2.
|
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
2018 Confort / 2015 Authentique Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro! |
|
kato |
![]()
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 17 October 06 From: barlad ![]() |
|
--------------------
renault
scenic
2000 rxt - scenic III 1.6 dci
- vs 05 glx vs 79 glx
|
|
BlaueCorsa |
![]()
|
![]() Membru cu Prafuitor Group: Members Posts: 1.097 Joined: 6 October 03 From: Socola Tower, Iasi ![]() |
Logan 15 cm, Stepway 17,5 cm, Duster 21,5 (4x2), 22 (4x4).
Ma cam deranjeaza lipsa airbagurilor laterale la Stepway. La Duster sunt standard de la al doilea nivel de echipare. Plus ca ziceau la reprentanta ceva de 500 de euro discount, caz in care s-ar ajunge la un pret oarecum rezonabil. Oricum, mai astept pana lunea viitoare, sa ajung la o concluzie. |
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
|
kato |
![]()
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 17 October 06 From: barlad ![]() |
ook.si diferenta de pret intre duster nivel doi de echipare si stepway este de.......?
|
--------------------
renault
scenic
- vs 05 glx vs 79 glx
|
|
BlaueCorsa |
![]()
|
... marisoara, 3219 EUR.
Stepway (oferta) 6630 Duster (cu +2 ani extragarantie si AC) 13049 - 500 (discount) - 2700 (Rabla) = 9849 |
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
|
kato |
![]()
|
dificila alegere.......pe de o parte e siguranta personala, pe de alta banii......daca criteriul este numai airbagul lateral. pe de alta parte, poti sa fii si in hummer, ca daca este sa dai coltu, il dai de frica sau accident vascular, Doamne fereste! io as alege stepway, as da niste acatiste puternice si mi-as vedea linistit de concedii si alte belele
![]() ![]() |
--------------------
renault
scenic
- vs 05 glx vs 79 glx
|
|
BlaueCorsa |
![]()
|
Ai dreptate. Eh, intr-o saptamana ma mai razgandesc de n-spe ori.
![]() |
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
|
Markos |
![]()
|
|
--------------------
Reno
Megan
|
|
BlaueCorsa |
![]()
|
![]() Si iar ma intreb... cum sa dau 13000 pe Duster, care are portierele de la Sandero (deci nu e mult mai mare)? |
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
|
Markos |
![]()
|
Pai parca iese 9849 Prafsterul, nu 13K. Io zic ca-i un pret cinstit. Iese sub pragul psihologic, cu 5 digiti.
This post has been edited by Markos: 26 Jun 2011, 21:56 |
--------------------
Reno
Megan
|
|
BlaueCorsa |
![]()
|
Trei'spe fara rable si discount. Nu iese sub 10k, ca tre' sa mai dau vreo mie pe tichetele Rabla.
|
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
|
Markos |
![]()
|
Deci iese pe la 11K, pret real.
|
--------------------
Reno
Megan
|
|
Marty |
![]()
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
|
|
DragosP |
![]()
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
|
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
Marty |
![]()
|
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
|
|
BlaueCorsa |
![]()
|
|
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
|
DragosP |
![]()
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
|
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
radian |
![]()
|
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
numeratie = ratia de nume
|
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|
george_scala_2004 |
![]()
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
da' la sx4 sau la sedici cit ar fi rata ?
|
--------------------
...
...
... “The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci. |
|
BlaueCorsa |
![]()
|
E promotie la SX4 Aero (6 airbaguri, ESP etc), 9950 EUR la Rabla. Insa finantarea nu e la fel de avantajoasa ca la Dacia.
Da' ciudata intrebare de unul indragostit de Stepway. This post has been edited by BlaueCorsa: 27 Jun 2011, 08:31 |
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
|
vasile82 |
![]()
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 482 Joined: 3 December 04 From: Ploiesti, Bucuresti ![]() |
Am votat Stepway. Pentru ce ai spus ca-l folosesti mi se pare super ok. 1.6 8 valve este mai ieftin de intretinul decat 1.6, 16 valve. Al doilea motiv este clar diferenta de pret in favoarea Stepway. De banii aia iei capete de bara, pivoti, benzina etc (crezi ca la Duster astea nu pica?)...
|
--------------------
Ex Logan,
Renault Fluence
1.6
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 17:29 |