DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

12 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> "Respectul" fata de cei care conduc masini vechi

IntensBurnE
post 27 Jul 2011, 23:09
Post #61


low-ride member


Group: Members
Posts: 228
Joined: 12 April 10
From: Oradea




radmasa.gif pai te oferi sa ii duci daca e prieten/a , cei clar e chiar daca ii dacie,tot e mai bine cu ea decat pe jos sau cu autobusul.Dar dehhh mai nou toti is cu impresii,vai doamne vara nui de mers cu dacia,da atunci dece si cei cu masini straine merg cu ac`ul oprit si au toate geamurile lasate.Si eu am opel vectra dar asta nu ma facut sa uit de unde am plecat si ce imi place cu adevarat.tongue.gif happy.gif


--------------------
dacia berlina **1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 28 Jul 2011, 07:27
Post #62


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




QUOTE(argon @ 26 Jul 2011, 12:21)
Ai ramas tu marcat de cazanele ce lasa putoare de ulei ars, benzina nearsa sau GPL. Sa fii sigur ca nu simti absolut nimic in masian din spatele unei Dacii cu motorul bun.
*


Daca soferul Daciei din fata ta a uitat sa "bage șocul", iti garantez ca vei avea un miros groaznic de benzina in habitaclu. Din pacate sunt foarte dese cazurile acestea, mai ales dimineata.

P.S. Ca sa nu se inteleaga ca am trecut pe Logan si acum imi "pute" Dacia, mentionez ca mai am inca batrana Dacia 1310. smile.gif

This post has been edited by Amedeus: 28 Jul 2011, 07:29


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 28 Jul 2011, 09:04
Post #63


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.235
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Am vazut (si cred ca toti ati vazut) masini (altele decat dacia) care scot fum ca niste furnale - nu stiu cum iau aia itp-ul. Nu mai vorbesc de autobuze sau camioane vechi. Cum sa uiti socul tras, tre' sa fii chior, sa nu vezi martorul portocaliu ?!
Nu asta e problema, e vorba doar de mentalitate, multi inteleg diferit (nu zic neaparat gresit) scopul unei masini.
Cat despre luat in masina, nu ma ofer, ce-s nebun ? Auzi, sa mai faca si mutre... showfinger.gif


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tataia
post 28 Jul 2011, 11:05
Post #64


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 29 June 05




Cu socul tras evident ca vine miros de benzina. Cred ca de fapt stim cum iau ITP-ul cei care afuma. Martorul acela galben de la soc la multe din dacii se aprinde doar cu socul tras la MAXIM. Daca e tras pe jumatate sau pe sfert de multe ori nu se aprinde. Dar ideea e ca oricum cu socul tras motorul nu merge bine. (da in nas peste o anumita turatie) asa ca practic oricum nu prea ai cum sa uiti sa il impingi la loc deindata de s-a incalzit motorul.


--------------------
Dacia, Mercedes-benz CN3, W201 1998 1310L, 1992 190
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 28 Jul 2011, 12:48
Post #65


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




QUOTE(tataia @ 25 Jul 2011, 15:08)
Inclusiv loganistii (de fapt chiar mai ales loganistii) iti taie fata, o calca de o rup sa te depaseasca..etc. Mentinez ca eu nu merg incet deloc...70-80 in localitate 100-110 afara (ma rog asta cu dacia)
*



Am o solenza in familie(a bunicului),are niste probleme la pompa de benzina(concret este cam infundata si se mai opreste din cand in cand),mi s-a oprit o data,am pus avariile si in spatele meu unu cu un logan 1.4 MPI (adica acelasi rahat de motor ca si pe solnita,aceeasi pompa de rahat) ma claxona isteric si-mi zicea sa dau rabla la remat.Eu stiu ca loganisti se cred cu mult peste solenza,dar pentru mine sunt cam acelasi rahat ambele,deci loganisti nu ofera respect nici macar la acelasi malai ca al lor,daramite la dacia 1300

This post has been edited by vallyyy: 28 Jul 2011, 12:50


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannyY
post 28 Jul 2011, 13:41
Post #66


Marele plictisit


Group: Members
Posts: 1.696
Joined: 5 May 09




Eu apreciez o calitate a soferilor/posesorilor de Dacia 1300-1310: rabdarea.
Taica-meu si socru-meu au asteptat o groaza de timp pana sa le vina randul la masina. Dupa ce si-au primit 'utilajele', au constatat ca ba lipseste una, ba lipseste alta, ba nu porneste, ba nu se potrivesc cheile. Treburile obisnuite.
Amandoi au devenit, vrand-nevrand, mecanici de duminica, desi taica-meu e electrician, iar socru-meu, contabil. Amandoi si-au petrecut mult timp liber tot bibilind la Daciile lor de care nu se pot desparti nici acum. Amandoi au o rabdare de fier cand demonteaza tot felul de dracii, apoi se duc in service ca sa puna masina in functiune biggrin.gif
Pe ei ii inteleg. Dar nu pot intelege cum, in anul 2011, sa lauzi o masina care de noua are joc la volan. Care are cele mai proaste frane, chiar cand sunt reglate la marele fix. Care are o ventilatie de doi bani vara si o incalzire de rahat iarna. Care e atat de instabila in curbe, incat iti vine sa opresti si s-o impingi ca sa nu te rastorni. Care are niste faruri atat de chioare incat trebuie sa luminezi si cu LED-ul de la bricheta.
E o masina care te duce din punctul A in punctul B si atat. Transpiratia, frigul indurat, durerile de cap de la chioreala pe sosea, febra musculara de la invartit volanul sunt bonus. Am condus 5 Dacii 1300-1310 (inclusiv cele doua mai sus-mentionate), un Oltcit Club, un Logan, un Opel Astra, 2 Skode Octavia si una Superb.
Facand o comparatie intre ele, Dacia 1300-1310 e jalnica. Asta e adevarul gol-golut.
Inteleg sa le folositi pentru carat tabla, fiare, cartofi, varza, orice. Dar nu le mai laudati, ca nu e cazul.


--------------------
Opel/Honda/Opel Astra G/Civic 4D/Corsa E 2004/2015/2019 - 0T04```
Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 28 Jul 2011, 13:46
Post #67


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Pentru mine valoarea lor nu se masoara in confort,fiabilitate sau cai putere,este doar o valoare sentimentala,mi-ar placea sa am si eu o 1300 tipla,pentru plimbari duminicale si pentru faptul ca-ti ofera senzatie aparte fata de masinile moderne.Li s-a dus vremea pentru a mai fi numite "masina de zi cu zi"


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag02cws
post 28 Jul 2011, 13:54
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.443
Joined: 2 December 06
From: Bucuresti / Pitesti




E clar ca nu ai condus nicio dacie de noua, ci doar harburi. Sa crezi tu ca iesea din uzina vreo dacie cu joc in volan sau fara frane. Si orice ai spune, un logan fara servo e mult mai enervant decat o dacie.


--------------------
Dacia 1310 L 1994 / Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 28 Jul 2011, 14:01
Post #69


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.506
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(DannyY @ 28 Jul 2011, 14:41)
Amandoi au devenit, vrand-nevrand, mecanici de duminica
*



Fara suparare, poate asta ii si motivul principal pentru parerea ta.

Am avut o perioada destul de lunga, in care ma dadeam jos din Dacie si ma suiam direct in masini mai "elevate" si plecam mai departe. Si viceversa. In afara de cele cateva minute cat imi lua sa ma adaptez la cursa pedalei de frana, n-am avut niciodata vreo problema.
Si cu oricare masina m-as fi dus din A pana in B, tot cam atat timp mi-o luat. Da, evident, daca m-as fi transformat intr-un mic Schumacher, cu masinile mai noi as fi putut ajunge ceva mai iute, dar pentru un mers in limite normale, chiar m-am descurcat cam la fel, orice as fi condus.

Dar cum zicea si Klaus, cand marea majoritate a daciilor arata ca si cum urmeaza sa se dezintegreze in fata ta, lumea nu se mia uita la cum arata exemplarul din fata lui, se gandeste direct la model. Daca mai adaugi ca si aia pe care ai condus-o n-o fost cine stie ce, parerea pe care ti-o formezi din prima secunda nu prea are cum sa fie alta.



--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannyY
post 28 Jul 2011, 14:45
Post #70


Marele plictisit


Group: Members
Posts: 1.696
Joined: 5 May 09




QUOTE(ag02cws @ 28 Jul 2011, 13:54)
Sa crezi tu ca iesea din uzina vreo dacie cu joc in volan sau fara frane.
*



Eh... mi-e lene sa caut cartea tehnica a Daciei, unde mi se pare ca era chiar prevazut jocul maxim admisibil wink.gif
Iar in ceea ce priveste Daciile pe care le-am condus, nu erau noi, dar erau intretinute destul de bine.
Ca sa-ti dai seama de diferenta, ar trebui sa conduci distante semnificative cu diverse masini. Pe urma faci comparatia si vezi unde sta dacia.

@bucatzel: nu m-am referit nici un moment la viteza. Pe soselele patriei cam toate masinile sunt limitate la viteze mici. Dar diferenta de generatie dintre Dacie si celelalte se simte chiar bine. Design din anii '60, cea mai mare imbunatatire a fost cutia cu 5 viteze. In rest... acelasi concept de acu' cca 60 de ani. E un model care nu poate sa faca fata exigentelor de acum. Sper sa nu vina careva cu exemple gen Bugatti sau Hispano Suiza, vorbim de un model ieftin de serie mare.


--------------------
Opel/Honda/Opel Astra G/Civic 4D/Corsa E 2004/2015/2019 - 0T04```
Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag02cws
post 28 Jul 2011, 15:06
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.443
Joined: 2 December 06
From: Bucuresti / Pitesti




Tot in cartea tehnica iti spune si ca reparatia capitala la motor se face cand iti consuma 1l de ulei la 1000 de km. Asta nu inseamna ca dacia consuma ulei de noua.
Comparatia nu incape cu o masina de generatie noua, dar, atat timp cat ai de condus o dacie care functioneaza normal, te adaptezi destul de usor ca d-aia esti sofer.

This post has been edited by ag02cws: 28 Jul 2011, 15:12


--------------------
Dacia 1310 L 1994 / Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STORMTROOPER
post 28 Jul 2011, 18:09
Post #72


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.486
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




degeba ii explicati, pentru el Dacia este o rabla si atit.


--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tataia
post 28 Jul 2011, 18:25
Post #73


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 29 June 05




QUOTE(DannyY @ 28 Jul 2011, 13:41)
Eu apreciez o calitate a soferilor/posesorilor de Dacia 1300-1310: rabdarea.
Taica-meu si socru-meu au asteptat o groaza de timp pana sa le vina randul la masina. Dupa ce si-au primit 'utilajele', au constatat ca ba lipseste una, ba lipseste alta, ba nu porneste, ba nu se potrivesc cheile. Treburile obisnuite.
Amandoi au devenit, vrand-nevrand, mecanici de duminica, desi taica-meu e electrician, iar socru-meu, contabil. Amandoi si-au petrecut mult timp liber tot bibilind la Daciile lor de care nu se pot desparti nici acum. Amandoi au o rabdare de fier cand demonteaza tot felul de dracii, apoi se duc in service ca sa puna masina in functiune  biggrin.gif
Pe ei ii inteleg. Dar nu pot intelege cum, in anul 2011, sa lauzi o masina care de noua are joc la volan. Care are cele mai proaste frane, chiar cand sunt reglate la marele fix. Care are o ventilatie de doi bani vara si o incalzire de rahat iarna. Care e atat de instabila in curbe, incat iti vine sa opresti si s-o impingi ca sa nu te rastorni. Care are niste faruri atat de chioare incat trebuie sa luminezi si cu LED-ul de la bricheta.
E o masina care te duce din punctul A in punctul B si atat. Transpiratia, frigul indurat, durerile de cap de la chioreala pe sosea, febra musculara de la invartit volanul sunt bonus. Am condus 5 Dacii 1300-1310 (inclusiv cele doua mai sus-mentionate), un Oltcit Club, un Logan, un Opel Astra, 2 Skode Octavia si una Superb.
Facand o comparatie intre ele, Dacia 1300-1310 e jalnica. Asta e adevarul gol-golut.
Inteleg sa le folositi pentru carat tabla, fiare, cartofi, varza, orice. Dar nu le mai laudati, ca nu e cazul.
*


Eu am inceput acest topic si se vede clar ca tu nu ai inteles nici macar despre ce este vorba in acest topic. Eu NU AM LAUDAT daciile. Dar daca tu crezi ca o dacie iesea din fabrica cu joc la volan, sau cu faruri care nu lumineaza etc etc este treaba ta. Faptul ca tu nu intelegi cum de unii mai pot inca folosi dacia in anul 2011 ca masina de zi cu zi este IRELEVANT. Tot ce vreau insa sa stiu eu este de ce unii ca tine care au asemenea pareri despre dacie (ca vin din fabrica cu joc la volan, ca se rastoarna in curbe etc etc) trebuie sa ISI BATA JOC de unii ca mine care folosesc dacia ca masina de zi cu zi. Despre asta era topicul....nu despre cit de buna/rea este dacia.


--------------------
Dacia, Mercedes-benz CN3, W201 1998 1310L, 1992 190
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosstti
post 28 Jul 2011, 20:09
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 26 April 11




Dacia nu a fost si nu este o rabla! Se poate spune despre acest model ca este depasit din punct de vedere tehnic. Doar atat!
Dar eu sant putin mai nostalgic si imi amintesc cum plecam cu scart la semafor cu vechea dacie si in oras nu am avut nevoie niciodata de vit. 5.
Imi mai amintesc ca nu am lasat un Cielo sa ma depaseasca atunci cand am urcat Buciumul din Iasi (ma jucam cu socul!) Functiona cam atipic dar m-am obisnuit cu ea, era o prelungire a picioarelor si mainilor mele, am indragit-o! Nu avea pic de rugina, tabla era tare.
Imi mai amintesc ca am mers pe drumuri de tara si pe drumuri forestiere cu vechea dacie si nu am ramas in pana si nici nu am dat-o cu burta de pamant asa cum f des patesc cu solenza.
Am avut o ciudatenie de dacie break adusa din ungaria, avea palier marit si cilindreea de 1300, cutia in 4 trepte era puturoasa dar pe cutie era inscriptionat din turnare "Industria Argentina".
Ce-i drept afara din oras ma faceam de rusine... recunosc. Cu motorul turat in 3000, aveam 80km/ora, cu 2200 rpm aveam 60 km/ora, pot spune ca am forjat-o si cu 130 km/ora (dar sa nu ma intrebati de turatie motor... ca nu-mi amintesc).
Am vandut-o cuiva cu un pret simbolic stiind ca o foloseste la tara, decat sa o dau la REMAT... nu merita saracuta un asemenea tratament.


--------------------
dacia sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw. 2o11 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tataia
post 28 Jul 2011, 23:42
Post #75


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 29 June 05




QUOTE(cosstti @ 28 Jul 2011, 20:09)
Imi mai amintesc ca nu am lasat un Cielo sa ma depaseasca atunci cand am urcat Buciumul din Iasi (ma jucam cu socul!)
*


Scuza-ma ca te intreb, dar la ce te ajuta sa umbli la soc pentru a nu fi depasit de un cielo? Din cite stiu eu carburatorul in mod normal trebuie sa fie reglat pentru un amestec optim. Orice modificare a amestecului fata de optim, fie ca e bogat fie ca e sarac duce la o functionare necorespunzatoare a motorului si la PIERDERE de putere. Socul realizeaza un amestec foarte bogat si este folosit pentru a porni motorul in conditii de temperaturi scazute, cind este NECESAR un amestec foarte bogat deoarece altfel nu porneste motorul si nici nu isi mentine functionarea pina nu se incalzeste. Dar asta nu inseamna nici pe departe ca in acel moment (cu socul tras) functioneaza in parametri optimi. Motorul functioneaza in paramatri optimi dupa ca a ajuns la temperatura de regim si socul a fost impins la loc. Din acest moment orice incercare de imbogatire a amestecului (prin tragerea socului) inrautateste functionarea motorului. Deci nici vorba sa capeti putere. Pierzi putere. La tine este posibil sa fi capatat putere pentru simplul motiv ca aveai carburatorul reglat pentru amestec prea sarac (reglat prin nivelul din camera de nivel constant), daca era reglat pentru optim nu aveai ce putere in plus sa capeti. Ma gindesc ca ar putea fi posibil sa fi fost intr-adevar gresit reglat carburatorul din moment ce oricum spui ca avea o functionare foarte atipica.


--------------------
Dacia, Mercedes-benz CN3, W201 1998 1310L, 1992 190
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosstti
post 29 Jul 2011, 05:33
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 26 April 11




Am spus ca era o ciudatenie de dacie... amestecul devenea mai bogat si "manca jar", stiu ca la alte dacii murea motorul in urma unui asemenea tratament
Ceea ce ai spus este logic, sant de acord. Mecanicul din service a reglat ralanti-ul , carburatorul si mi-a spus ca mai mult de atata nu stie ce sa-i faca, imi amintesc ca a schimbat carburatorul de pe alta dacie si nimic, l-a pus inapoi pe al ei. In timp m-am obisnuit cu toanele ei si nu mi se mai parea nimic ciudat.


--------------------
dacia sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw. 2o11 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannyY
post 29 Jul 2011, 08:16
Post #77


Marele plictisit


Group: Members
Posts: 1.696
Joined: 5 May 09




QUOTE(tataia @ 28 Jul 2011, 18:25)
Tot ce vreau insa sa stiu eu este de ce unii ca tine ... trebuie sa ISI BATA JOC de unii ca mine care folosesc dacia ca masina de zi cu zi.
*



Poti fi ceva mai explicit? Poate-mi arati si mie unde mi-am batut eu joc de cineva!
Ai un complex de inferioritate? E problema ta. Atata timp cat mergi corect pe sosea si nu ma umpli de gaze puturoase, n-am nimic cu tine sau cu oricare altu', indiferent de masina, fie ea Dacia sau Wartburg. Doar ca astia ca tine pe forum se lamenteaza ca sunt discriminati, iar pe sosea vor sa dovedeasca ce soferi ai iadului sunt ei si ce bolid au in stapanire. Exemple chiar in topic: unu' merge ca melcu' pe banda 2* si se supara cand primeste flashuri (si-a sters postul), altul nu lasa un Cielo sa-l depaseasca (si tine minte asta, de parca ar fi o mare realizare radmasa.gif )... asta ce mentalitate e? Frustrare mandra? Sau mandrie frustrata?

Iar trupetu' furtunii poate-mi arata unde am zis eu ca Dacia e rabla? Am zis ca e un concept depasit, si am argumentat. Dar... cred ca 80% din parcul actual de Dacii 1300 e format din rable, dintr-o statistica pur personala, bazata pe observarea tablelor care curg din ele de cate ori serpuiesc pe sosele.


*LE - scrisesem 'banda 1' in loc de 'banda 2'

This post has been edited by DannyY: 29 Jul 2011, 08:44


--------------------
Opel/Honda/Opel Astra G/Civic 4D/Corsa E 2004/2015/2019 - 0T04```
Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexu7
post 29 Jul 2011, 08:33
Post #78


zân


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 20 February 07
From: Europa




eu conduc berlina si nu e niciun complex de inferioritate ci de superioritate.
unii pur si simplu nu concep sa stea in spatele unei dacii atunci cand se merge in coloana,
sau cand vine vorba de prioritate.



--------------------
DACIA POPnituita 1310 L 1998 - B6
incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannyY
post 29 Jul 2011, 08:40
Post #79


Marele plictisit


Group: Members
Posts: 1.696
Joined: 5 May 09




QUOTE(Alexu7 @ 29 Jul 2011, 08:33)
unii pur si simplu nu concep sa stea in spatele unei dacii atunci cand se merge in coloana
*



Hmmm... si daca depaseste Dacia, nu cumva trebuie sa depaseasca si cateva dintre masinile din fata ei? Si atunci nu e dispret la adresa tuturor, nu numai la adresa Daciei?


--------------------
Opel/Honda/Opel Astra G/Civic 4D/Corsa E 2004/2015/2019 - 0T04```
Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexu7
post 29 Jul 2011, 08:51
Post #80


zân


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 20 February 07
From: Europa




poftim urmatoarele spete care le patesc destul de des prin oras.

facand sensul giratoriu, cu alte masini in fata, cand ajung in dreptul strazii care urmeaza sa intre in sens, mi se taie calea pur si simplu.

sau... sunt depasit zgomotos pe linie dubla, dupa care respectivul merge mai incet decat merg eu...

etc.

rolleyes.gif


--------------------
DACIA POPnituita 1310 L 1998 - B6
incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannyY
post 29 Jul 2011, 09:03
Post #81


Marele plictisit


Group: Members
Posts: 1.696
Joined: 5 May 09




Si care-i legatura cu Dacia?
In sensul giratoriu o patesti fiindca multora nu le e clar cum se procedeaza in sensul giratoriu (sunt cateva topicuri pe tema asta). N-are legatura.
Iar faza cu depasirea pe linia continua... e comportament clasic de bizon pe sosea. Fiindca mi s-a intamplat si mie cu orice masina as fi condus, nu cred ca e declansat de marca masinii depasite.

This post has been edited by DannyY: 29 Jul 2011, 09:04


--------------------
Opel/Honda/Opel Astra G/Civic 4D/Corsa E 2004/2015/2019 - 0T04```
Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian'71
post 29 Jul 2011, 09:19
Post #82


membru uneori batut in cap


Group: Members
Posts: 895
Joined: 18 April 10




Bun topicul si plin de pareri atat pro cat si contra. Si eu ii apreciez pe posesorii de Dacii (eu fiind un fost), pentru dorinta de ale tine in stare de functionare cu toate obstacolele puse in cale de catre parteneri, politicieni, RAR, politisti, vecini etc. Mi-a crescut inima cand in concediu am vazut doi tineri cu varsta pana in 30 de ani cu o Dacie 1310 de prin '80-'81 impecabila, care au urcat prin Cheile Bicazului cot la cot cu mine si fara fum in spate sau scartaieli la serpentine. Tot respectul pentru astfel de acesti propietari si sunt multi de diverse varste cu Dacii mai proaspete sau mai vechi. Acum intorc foaia si pot scrie ca nu ii suport pe cei de genul:
http://photos03.otomoto.pl/photos/original...C19957902_1.jpg
care in dorinta de a face masina un superaspirator de pitipoance si-au batut joc de masina. Un astfel de exemplar cu mucii in barba si parfumat cu D&G l-a lovit pe finul meu din spate din cauza eficientelor frane si perfectelor cauciucuri cu care era dotata Dacia lui GT.

P.S.Un coleg de forum scria de proastele faruri de la Daciile vechi. Il contrazic si ii scriu ca la modelele cu faruri ovale produse pana in 1981 si cele cu 4 faruri ofereau o lumina mult mai buna decat cele gen CN in toate variantele. Conditia era sa fie bine reglate pe aparat si reglate ulterior functie de greutatea aflete in masina conform cartii tehnice.


--------------------
Renault Megane sedan/ Kadjar Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp - GL-07-***
Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tataia
post 29 Jul 2011, 18:06
Post #83


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 29 June 05




QUOTE(iulian'71 @ 29 Jul 2011, 09:19)
P.S.Un coleg de forum scria de proastele faruri de la Daciile vechi. Il contrazic si ii scriu ca la modelele cu faruri ovale produse pana in 1981 si cele cu 4 faruri ofereau o lumina mult mai buna decat cele gen CN in toate variantele. Conditia era sa fie bine reglate pe aparat si reglate ulterior functie de greutatea aflete in masina conform cartii tehnice.
*



Sintem offtopic rau...dar fie. 1 la mina: La orice masina trebuie sa fie reglate pe banc farurile pentru a avea o lumina buna. Sub nici o forma nu ai cum sa ai o lumina buna daca nu sint reglate pe banc. Si nu e singura conditie..mai sint si altele. Oglinda farului sa nu fie ruginita, dispersorul sa nu fie matuit, iar cablaraia electrica pina la far sa nu fie coapta. Pentru ca daca este coapta becul este alimentat cu pierderi si daca pe drum ai pierderi doar de un singur volt cantitatea de lumina scade la jumatate. Multa lume crede ca ai lumina mult mai buna cu xenoane dar este vrajeala. Ochiul se adapteaza usor si la un bec mai puternic si la unul mai slab. Iar fabricantul masinii cind a proiectat-o a gindit-o optim. NU ai ce imbunatatiri sa ii faci tu...dar xenoanele sint o pacaleala buna..pentru cei care au bani grei de dat.
2 la mina. NU cred ca modelul 1300 (far oval) este mai bun decit cel CN (1,2,3,4). Sint cam acelasi lucru.
3 la mina. Modelul cu 4 faruri rotunde este cel mai prost cu putinta si o sa explic imediat de ce. Si aici nu ma refer la dacii doar..ci la orice masina dotata cu 4 faruri rotunde. O sa imi sara in cap fanii BMW deoarece masina lor favorita nu a renuntat la acest timpit sistem nici in ziua de azi. Ideea iluminarii cu 4 faruri a aparut din dorinta de a face o lumina "mai buna" in vremea cind nu aparusera inca xenoanele..si ce s-au gindit ei...in loc de doua faruri punem 4, 4 becuri fac mai multa lumina decit doua. Doar ca mai multa nu e si mai buna, sau mai bine zis conteaza calitatea nu cantitatea. Problema provine din faptul ca in faza lunga merg toate cele 4 faruri dar in cea scurta doar 2. Acum incepeti sa auziti suierul bombei? La mersul la drum lung soferul schimba mereu lunga cu scurta la intilnirea cu un autovehicul din sens opus. Si asa cu faza scurta nu vezi bine pentru ca bate prea jos si te mai si orbesc farurile celui din sens opus..Daca e nevoie sa se mai si adapteze ochii la o cantitate de lumina scazuta la jumatate se obtine un dezastru. Adica NU VEZI NIMIC. A fost o moda prin anii 80 cu 4 faruri rotunde moda care e trecut repede...de ce oare? Pentru ca toti producatorii de masini s-au convins ca e o timpenie...Singurii BMW care nu s-au convins inca.


--------------------
Dacia, Mercedes-benz CN3, W201 1998 1310L, 1992 190
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STORMTROOPER
post 29 Jul 2011, 19:43
Post #84


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.486
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(DannyY @ 28 Jul 2011, 14:41)
….
Facand o comparatie intre ele, Dacia 1300-1310 e jalnica. Asta e adevarul gol-golut.
Inteleg sa le folositi pentru carat tabla, fiare, cartofi, varza, orice. Dar nu le mai laudati, ca nu e cazul.
*



QUOTE(DannyY @ 29 Jul 2011, 09:16)
Iar trupetu' furtunii poate-mi arata unde am zis eu ca Dacia e rabla? Am zis ca e un concept depasit, si am argumentat. Dar... cred ca 80% din parcul actual de Dacii 1300 e format din rable, dintr-o statistica pur personala, bazata pe observarea tablelor care curg din ele de cate ori serpuiesc pe sosele.
*LE - scrisesem 'banda 1' in loc de 'banda 2'
*



Hai sa lamurirm o chestie, nu ai scris ca e rabla, mot-a-mot ci ai facut o descriere a masinilor pe care ai mers tu si ai tras concluzia ca dacia este jalnica. Si cu asta am inchis subiectul pentru ca nu vreau sa ma angrenez in dispute inutile in timpul liber dedicat relaxarii.
Ah, si inca o chestie, eu o sa-mi laud masina pentru ca am ajuns cu ea prin zone ale U.E. prin care altii nici nu viseaza sa ajunga.


QUOTE(DannyY @ 29 Jul 2011, 09:40)
Hmmm... si daca depaseste Dacia, nu cumva trebuie sa depaseasca si cateva dintre masinile din fata ei? Si atunci nu e dispret la adresa tuturor, nu numai la adresa Daciei?
*


NU!, au prostul obicei sa depaseasca in scurt Dacia care ii “incomodeaza” in faptele lor de vitejie, punind astfel in pericol atit soferul Daciei care merge regulamentar cit si pe ceilalti participanti la trafic. Am patit-o de prea multe ori, ca sa nu sesizez un model/tipar pe aceasta privinta. Si crede-ma cind iti spun ca am peste 100.000 km codusi in ultimii 10 ani, km. facuti de pe Dacie pina pe Mercedes si alte OZN-uri de astea.


@tataia – te contrazic un pic, si Mercedes are un model de limuzina cu 4 faruri, ce-i drept 2 din ele sunt ovale si 2 rotunde. Daciile 1300 aveau si ele 4 becuri, cite 2 pe fiecare far, principiul era acelasi ca si la cele cu 4 faruri, realizarea estetica era alta.

This post has been edited by STORMTROOPER: 29 Jul 2011, 20:29


--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davidut5
post 29 Jul 2011, 20:21
Post #85


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 9 July 09
From: Alexandria




off-topic

Mergand pe drum, apare in fata o caruta, franez ca venea masina din fata, depasesc, apoi vine din spate un passat 2002 cred, depaseste caruta si se baga sa ma depaseasca, cand incep si eu si o calc, am ajuns la vreo 110 kmh si nu putea sa ma depaseasca, ce are ma nu vrea, zic. Am lasat-o moale si s-a dus. Oricum de la 110 in sus ma lua.


--------------------
Volkswagen Jetta 1991 wolfburg, 19e - TR-01-LOW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 29 Jul 2011, 20:25
Post #86


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




huh.gif


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 29 Jul 2011, 21:35
Post #87


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Din pacate e plina tara de bizoni care si-au luat cate o coaja de bemveu la a 'enspea mana si care sa dau mai rotunzi decat e cazul oriunde si oricand cred ei de cuvinta. Faza cu depasitul am patit-o de nu stiu cate ori si eu si inca ma mai enerveaza cand vad ca daca eu merg cu 90-100 in afara localitati,ala care sta in spate trebuie sa ma depaseasca neaparat,chiar daca merge la fel de repde ca mine sau la urmatoarea curba,intersectie sau localitate il ajung lejer din urma,ideea e ca se pare uni nu suporta idea sa stea in spatele la o Dacie, ca deh...mi-am luat masina straina. Am intrat in sant ca sa nu fac accident frontal cu un autobuz venit de pe contrasens deoarece un destept cu un TICO nu a suportat ideea sa ma lase sa-l depasesc. Decat sa-l bag in sant pe el,am preferat sa ma risc eu si sa ajung in sant,desi m-am oprit la 2 metri de un cap de pod...Asa ca nu eu,conducatorul de Dacia sunt cel frustrat,cei care nu suporta sa fie depasiti sau sa stea in spatele meu sunt cei cu frustrari si asa cum spunea cineva mai sus,unde ajunge ala cu bemveu', mertanu' sau eternul si fascinantul golf ajung si daca ne uitam la stiri la cine face accidente pe soselele patriei,realizez ca e posibil ca eu sa ajung intreg la destinatie si respectivii poate nu... In concluzie de respect nu o sa avem parte curand din partea celorlalti,atata timp cat ideea ca Dacia e:
puturoasa
consuma cat un tanc
pute in urma ei
n-are AC
nu-i stabila
nu-i confortabila
etc,etc,etc nu se schimba si oamenii isi renega trecutul bun sau rau si uita ca nu demult acea Dacie era un ideal greu de atins pentru multi,nu vom avea respect. Din pacate... sad.gif

This post has been edited by sebymesteru: 29 Jul 2011, 21:36


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian'71
post 29 Jul 2011, 22:19
Post #88


membru uneori batut in cap


Group: Members
Posts: 895
Joined: 18 April 10




tataie in anii aceia se chema aparat optic mobil pentru reglat farurile, banc sau ce mama dracului cum se cheama acum e de 20 de ani in coace. Iar in legatura cu mai bun si mai prost eu am multi km atat cu 2 ovale inclusiv cu halogene, dar bune cu masina parintilor pe care am birjarit-o cca 70k km si asta findca desenul lentilei era facut in urme unor studii, cu 4 rotunde cu Dacia unei prietene destul de mult si care intradevar doar pe faza lunga vedeau FB, iar cu CN ca am avut astfel de masina si am fost profund dezamagit cu faruri noi cu halogen de 65w si reglate perfect. La cele din urma dupa parerea mea nu le-a iesit prea bine desenul de pe lentila si in plus oglinda ce matuia foarte repede. Si ca sa termin tot in off topic sa stii ca cele mai bune faruri in vremurile de demult au fost la Oltcit si acum sunt la Logan care intr-un test facut de revist "auto motor und sport' a iesit in primele locuri si le dau dreptate ca la megane nu am lumina farurilor ca la Logan unde nu am folosit de cat de maxim 10 ori faza lunga.
Si revenind la topic felicitari pentru idea cu acesta.


--------------------
Renault Megane sedan/ Kadjar Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp - GL-07-***
Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannyY
post 30 Jul 2011, 08:21
Post #89


Marele plictisit


Group: Members
Posts: 1.696
Joined: 5 May 09




QUOTE(DannyY @ 29 Jul 2011, 08:16)
Exemple chiar in topic: unu' merge ca melcu' pe banda 2* si se supara cand primeste flashuri (si-a sters postul), altul nu lasa un Cielo sa-l depaseasca
*



Iata-l si pe al treilea:
QUOTE(davidut5 @ 29 Jul 2011, 20:21)
vine din spate un passat 2002 cred, depaseste caruta si se baga sa ma depaseasca, cand incep si eu si o calc, am ajuns la vreo 110 kmh si nu putea sa ma depaseasca, ce are ma nu vrea, zic.
*



Bravo fratilor, tineti-o tot asa, da-o dracului de legislatie. Davidutule, si tu vrei respect, tata?


--------------------
Opel/Honda/Opel Astra G/Civic 4D/Corsa E 2004/2015/2019 - 0T04```
Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 30 Jul 2011, 08:38
Post #90


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.235
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE
davidut5     
post Yesterday, 20:21
...se baga sa ma depaseasca, cand incep si eu si o calc...

nono.gif
Indiferent ce masina ai, asta nu se face. Cand altul se baga sa te depaseasca, NU ACCELEREZI !


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 21:21
Forum Renault