Bloc motor 1300 set 1400(1600)
![]() ![]() ![]() |
Bloc motor 1300 set 1400(1600)
SGM.MYKE |
![]()
Post
#271
|
||
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
|
||
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|||
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#272
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Am scos bolturile din 2 biele, la una mi-a crapt pistonul pana m-am prins cum trebuie sa le scot, nu au uzura, ce am observat este ca intra foarte fix pe pistoanele setcar, eu zic ca pot sa le reutilizez fara sa-mi fac probleme daca sunt la fel toate4.
Ce vreau sa va intreb este daca are importanta cum pun biela? Pistonul am vazut ca trebuie pus cu sageata spre volanta, am studiat putin ce am gasit prin cartile cu motorul daciei 1300 deci nu o sa fac tampenia sa le pun invers. La ora asta nu mai stiu nici un magazin deschis, asa ca poate sa imi spuna cineva cam cat ar costa un set de bolturi daca totusi ziceti sa nu le refolosesc pe cele recuperate? De asemenea, a masurat astazi un mester arborele cotit si a zis ca cel putin la biele nu am ce rectifica, diametrul este de 43,75 sau 43,76, ma rog, asa ceva si cica a fost dus la r1 desul de recent sau masina de pe care este motorul dupa schimbarea setului motor nu a mai umblat decat foarte putin. Ma puteti lamuri ce dimensiune are arborele la cuzinetii de biele si la cei de palier daca este rectificat la R1? Sa le masor si eu cu sublerul (deh, micrometru nu am) si sa imi fac o idee, apoi mai consult un mester. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
emircea |
![]()
Post
#273
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
Bolturile le poti refolosi linistit. imporant e sa nu intre liber in biela, ci numai dupa ce se incalzeste biela. Jocul bolt- piston nu trebuie sa fie mare.
Bielele parca au si un numar inscriptionat pe ele. pune-le de aceeasi parte cu marcajul de pe capacele manetoanelor, nu ca ar conta, doar sa le gasesti mai usor la o alta eventuala demontare. Mergi cu arborele la meserias si daca e profesionist iti va spune: ce cota de cuzineti de biela sa iei, ce cota de cuzineti de palier, ce cota de semiinele. Arborele se masoara cu un comparator cu micrometru, pe un stand dedicat, nu ai atata precizie la subler. Meseriasul iti va spune si daca e sau nu deformat axial. Nu-ti mai bate capul cu dimensiunile, ti le zice meseriasul daca esti curios. Nu uita sa ungi componentele in timpul montajului, inainte de pornire sa rotesti manual motorul (bujii scoase, capac de culbutori dat jos) pana vezi ca urca uleiul in rampa. |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#274
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
emircea multumesc de sfaturi, o sa refolosesc atunci bolturile.
Pana la montat motorul mai trebuie sa fac rost si de o pompa de ulei noua, sau sa reconditionez una daca e posibil, cred ca mai sigur o sa cumpar una noua de orgine, deci alti bani alta distractie. Asa ca va mai dura minim o saptamana pana motorul va fi gata. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
pcostica |
![]()
Post
#275
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
la montare se aseaza pistonul cu degajarea in dispozitiv(sageata ii vine in sus) iar biela se introduce in piston cu degajarea pt cuzinet spre dreapta.La montare pe motor pistonul se orienteaza cu sageata spre volant iar degajarea pt. cuzinet de la biele trebuie sa fie pe partea opusa a axului cu came.Bolturile erau in toamna 8 lei bucata( am gasit 3 grame diferenta intre bolturi).Diferenta intre cotele de reparatie este de 0,25 mm.
Bafta! P.S.-sa nu uiti saiba distantier de 1,5 mm care se pune pe dispozitiv cand bagi boltu |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
Minel |
![]()
Post
#276
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(pcostica @ 6 Mar 2009, 22:43) la montare se aseaza pistonul cu degajarea in dispozitiv(sageata ii vine in sus) iar biela se introduce in piston cu degajarea pt cuzinet spre dreapta.La montare pe motor pistonul se orienteaza cu sageata spre volant iar degajarea pt. cuzinet de la biele trebuie sa fie pe partea opusa a axului cu came.Bolturile erau in toamna 8 lei bucata( am gasit 3 grame diferenta intre bolturi).Diferenta intre cotele de reparatie este de 0,25 mm. Bafta! P.S.-sa nu uiti saiba distantier de 1,5 mm care se pune pe dispozitiv cand bagi boltu Maestre,toata stima si respectul ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#277
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
incerc si eu sa upgradez un motor 102-13 la 1600. Daca ramin la qlasa de 1400 si carb monocorp carfil cum pun jicloarele?
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Siconi |
![]()
Post
#278
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Pai pentru 1.4 exista jicloare de 1.4, iar de pus... fiecare la locul lui. Nu prea am inteles intrebarea ta, dar banuiesc ca voiai sa stii ce gauri au sau de care tip.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#279
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
asta vroiam, alte idei , la 1.4 stiu 145 aer 140 benzina
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Siconi |
![]()
Post
#280
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Pentru ceva economie in plus, desi nu stiu cat de multa, poti incerca u set de jicloare de 1.3. Dar pierzi din saracele performante ale Carfilului.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#281
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Cea mai mare economie o faci cu 102-13 lasand carfilul de 1,4l nemodificat pe el. Asta am pe masina si scot sub 6% consum mediu, urban + extraurban. Asta incluzand motorul rece/cald, ma rog, regim de utilizare normala. Nici nu plec de pe loc ca mosnegii, nici nu ii dau peste suta. In consumul asta poti sa pleci si tare de pe loc dee la semafor de cateva ori.
Cu 1,3-ul o sa scoti performante mai slabe si consum ceva mai mare. Sau poti sa ii pui un jigler principal nesimtit de mic si o sa ai un motor care da in nas, accelereaza greu dar scoti undeva pe la 5%. eu zic ca un 5,5% si un 7% in oras este ok pentru un motor modificat prin anii 80, pe carburatie. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
payty |
![]()
Post
#282
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(razvan solenza @ 6 Mar 2009, 21:46) cine vrea sa treaca de la 1,4 la 1,6 sa treaca rapid diferenta e de la cer la pamant cu foarte putine modificari ai un motor de 1,6 care e capabil trage de rupe si consumul este cu mult mai mic ca si la 1,4 hai las-o naibii ![]() |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#283
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
m-am referit daca pun set+arbore 1.6 la qlasa originala ce dimensiuni merg la j aer si benzina
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#284
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai unul din ei oricum e dintr-un alt film, o comedie dramatica ajunsa acum la al n-lea episod, iar celalalt refoloseste bolturile de piston. Ce raspunsuri te asteptai sa-ti dea oricare din cei doi!?!
In prima faza, pentru rodaj si pana o clarifici, poti lasa carburatorul cu aceleasi setari de la 1.4. Merge bine. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#285
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
ok , il las140/145 benzina/aer, eventual maresc 1mm nivelu, am si gpl la care trebuie reglat din vaprizator.
acum inca ceva, avind o compresie superioara n-ar fi bune si bujii mai reci? evitam astfel detonatiile cauzate de bujii This post has been edited by krapcarasu: 8 Mar 2009, 12:07 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Hexer |
![]()
Post
#286
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 5 December 06 ![]() |
Am citit to tipicul de la primul post, la fel si topicurile mentinute pe parcurs.
Daca cineva vrea putere mai mare sa nu aibe probleme de consum...ori cum, un motor reglat corect consuma la fel ca inainte, numai cand vrei mai mult consuma in plus, dar de asta facem. Un V8 american consuma pe autostrada max 10 litrii si are +300 cai si 2 tone...cei drept in oras din cauza greutatiii consuma 15-18 litrii, dar daca dai blana si mergi sportiv peste 30-40, in schimb folosesti pe tori cei 300+ cai. Sa nu va fie frica de carburatoarele mari, asta daca e reglat correct consuma la fel ca inainte, numia ca are un raspuns mai bun si poate sa satisfaca motorul cum trebue...deci nu de geaba faci trecere din 1400 la 1600. Acum 2-3 pagini inainte era o discutie despre avans vacumatic si centrifugal. Parerea mea ca cea mai buna pentru 1600 este cea de 1100 la centrifugal si vacumaticul cumperi nou, sau reglezi ce ai. Asta din cauza ca la 1600 cuplul vine jos, la turatii mici, ca la 1100. cei drept cea mai buna este cu electronica programabila, noi in gerenal reglam 144 de puncte la o harta de avans. La fel juglerele sa reglati pe baza de gazee (sonda lambda, WBO2) si nu neaparat dupa cum se vad bujiile. 8 Mar 2009, 14:15: Din experienta, LADA VFTS 1.6 cu carburatoare Webber 40, axe de 324/316, compresie peste 11 si evacuare absolut goala de 60mm, reglat perfect pentru rally, iar in deplasari si in rimpul rodajului consuma undeva sub 10 litrii. Asta fiind motorul de asfal, cel de macadam consuma sub 8. Ambele au puteri undeva intre 150-165 cai. This post has been edited by Hexer: 8 Mar 2009, 14:15 |
--------------------
Dacia
1100
1969
- CJ-04-ZNH
|
|
razvan solenza |
![]()
Post
#287
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 6 April 08 ![]() |
QUOTE(payty @ 8 Mar 2009, 06:15) hai las-o naibii ![]() treaba sta in felul urmator motorul este pe aro 10 iar inainte motorul de 1400 se chinuia sa duca pt ca un aro 10 este mai greu ca o dacie cu vreo 300/400 kg deci este submotorizat ,iar motorul de 1600 este mai mare si duce mai usor aceeasi greutate de unde rezulta un consum mai mic |
--------------------
ARO dacia
10,4 solenza 1,4 mpi scala
2004
- bh o4 frb
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#288
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
eu la 1400 am modificat jiclorul principal de la 140 cat avea carfilul la 125 din cate stiu si se comporta la fel masina nu da in nas sau alte magari pornea usor chiar si fata eletronica consumul urban era 7 vara iarna 8-8,5 extraurban sta in 5-5.5 daca rulam cu 110-120. Iar la coasta tragea forte bine . Sub 110 nu mai avea putere motorul ma rog la anumite turatie adica pe o plaje de turatie trebuia sa-i dau talpa si dupa aceea isi revenea. Odata am modificat jiclorul de aer si l-am facut la 180 ... nu mai avea putere de loc motorul.
Zic ca la 1.6 se preteaza bine carbul de 1.4 sau ma rog unu sincron 32/32 sau cum spune hexer un carb de lada e foarte bun pentru 1.6. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#289
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
au sosit camasile de la strungar si evident ca nu le-a fact perfect, mai trebuie ajustate putin la polizor. Noroc ca unde trebuie ajustat merge cu polizorul ca altfel ma impuscam.
Domnilor este ca boltul de 1400 are alta dimensiune fata de cel de 1300 ? |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#290
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Diametrul nominal este acelasi, difera doar clasa de toleranta care trebuie sa corespunda cu cea a alezajului (gaurii) din piston, altfel o sa iti bata de la inceput si nu stii de unde. Din cauza asta ziceam eu sa iti schimbi si bolturile.
|
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#291
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
SGM.MIKE esti sigur ca boltul pentru 1,4 nu este mai lung cam cu 3 4 milimetri decat cel de 1,3?
Nu de alta dar parca la 1,3 intra boltul si in "peretii" pistonului iar montat in cel de 1,4 nu ajunge si in acei "pereti". |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#292
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
|
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#293
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Bun, tabelul ala asa zice, realitatea este alta.
Am fost la magazine si am luat bolturi pentru 1400. Sunt cu 2 - 3 mm mai lungi decat cele de 1300. Toate cu vopsea galbena pe laterala, nici nu am pomenit ceva de culoarea marcajului la magazin. Preturile intre 5,5lei si 8lei/bucata. Pana la urma am montat bolturile cu echipamentul special din dotarea atelierului (aragaz cu partea aia superioara a ochiului scoasa si incalzita biela pe el si invartit la bolt in piston si impins pana a intrat usor, evident uns generos cu ulei), iar dupa cateva teste am reusit sa bag toate bolturile perfect, impingandu-le doar cu degetul. Ce am observat interesant este ca pe 3 biele aveam emblema uzinei iar a 4-a nu are nici un marcaj. Ciudat. Cum este mai bine sa echilibrez ansamblul biela bolt, piston, segmenti? eu ma gandesc sa le cantaresc pe fiecare si sa le duc la greutatea celui mai usor folosind niste smirghel. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#294
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Nu te contrazic, nu am avut treaba cu 1300 si nu stiu ce e prin el. De echilibrat nu cred ca e nevoie sa fie la gram. Exista o clasa de greutati si aici.
This post has been edited by SGM.MYKE: 10 Mar 2009, 14:56 |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
Minel |
![]()
Post
#295
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(Mr_Devil83 @ 10 Mar 2009, 13:53) Cum este mai bine sa echilibrez ansamblul biela bolt, piston, segmenti? eu ma gandesc sa le cantaresc pe fiecare si sa le duc la greutatea celui mai usor folosind niste smirghel. Asta daca nu difera mult greutatile intre ele (chiar si cateva grame , o sa dai la smirghel de o sa iti sara ochii , asta daca da manual ) si ma gandesc ca singurul loc unde poti smirglui este biela , ca la restul ansamblului , nu prea ai cum ,parerea mea .... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
argon |
![]()
Post
#296
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
e cam exagerata treaba cu echilibrarea, dupa ce am scos din baie o bucata de fusta piston destul de mare, si motorul merge ca de obicei, adica bine, nu s-a dezechilibrat nimic. Nu stiu de cand era acolo, posibil de mult timp.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Siconi |
![]()
Post
#297
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Daca ai atatia nervi, poti smirghelui si numai pistoanele. Se dau jos de pe biele, se cantaresc pistoanele si se freaca pe INTERIOR. Se poate folosi o freza fina pentru un randament mai bun. Dar tare ma tem ca nu e nevoie, daca gramajul e cat de cat asemanator la toate (normal sa varieze cateva grame +/-), adica in aceeasi clasa.
This post has been edited by Siconi: 10 Mar 2009, 15:13 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
pcostica |
![]()
Post
#298
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
mai fratilor m-ati facut praf cu echilibrarea sau aveti incredere in oarba comertul socialist de stat. Codul de culori este pt imperecherea la campul de toleranta al pieselor nicidecum la greutate. Am gasit diferenta de 3 gr. la bolturile de la piston, 8 gr intre doua pistoane(luate la set) si chiar la bielele scoase din motor. Eu unul prefer echilibrarea individuala fie ca este piston. biela sau bolt. Am la servici o balanta cu precizia de 0,2 gr /div deci nu ma pot plange ca nu am cu ce. In final fiecare face cum vrea, eu recomand echilibrarea ca doar faceti motoarele pt. voi nu pt. dusmani.
Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
ment |
![]()
Post
#299
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
nelu_1985, lasa-l asa ca arata foarte bine
![]() Si on topic, o intrebare mai de noob: observ ca, cursa la 1.3 si 1.4 e la fel (77mm) si bielele fiind la fel inseamna ca e acelasi arbore cotit, nu ? A si de unde stiu daca am motor cu "palier marit" ? Am un 1.3 (1289cmc) pe o dacie 1310 din 1989, cutie in 4 viteze.. This post has been edited by ment: 11 Mar 2009, 00:27 |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#300
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
baieti va anunt ca cilindrii de 1400 sunt mai inalti decat cei de 1300 cu circa 0,3mm. Imediat o sa masor dimensiunea exacta cu un subler si o sa pun 2 camasi in blocul motor ca sa masopr exact cat iasa in afara folosind un subler de adancime.
In alta ordine de idei e cam nasoala treaba. Ma intreb daca nu cumva din cauza asta obtineau baieti jmecheri care au mai facut aceasta transformare un motor care se incalzeste. Sper, ca cineva de sus sa ma ajute si pistonul sa nu iasa 0,3mm din camasa, adica sa ramana putin de tot mai jos ca sa pot sa slefuiesc cam 0,2mm din camasa. Stiu ca trebuie sa iasa putin din blocul motor dar parca e mult prea mult. Ceva sfaturi idei? Sunt binevenite. ment eu nu mai bag mana in foc ca ar fi exact aceleasi arbore cotite. Trebuie puse unul langa altul 2 arbore cotite si masurate peste tot. EDIT: 0.66mm iasa afara din bloc! EDIT2: Tot gandindu-ma la o solutie am luat arborele cotit, l-am prins in blocul motor, din ce vad, cuzinetii nu sunt uzati, arborele nu are joc, cred ca pentru teste o sa las cuzinetii actuali, cu cat ma uit mai mult la segmenti, camasile vechi si la cuzineti imi lasa impresia ca acest bloc are maxim 10.000km de la ultima reparatie capitala, sau este un motor de pe o dacie care nu a circulat decat foarte putin. Buuuun.Si dupa ce mai fumai eu juma de pachet de tigari si ma uitam la arborele cotit, prins pe blocul motor am luat un pston si l-am prins de el. Si astfel am aflat ca pistonul vine fix pana in partea superioara a cilindrului, deci nu ramane putin mai jos ca sa poata devilul batran sa mai rada din camasi. Prin mintea mea se misca o garnitura de cupru de 0,35 - 0,45mm, copiata dupa cea de chiulasa, doar cu diametrul gaurilor camesilor putin marite. Sau 2 garnituri de chiulasa. Pentru ca trebuie cineva sa mai experimenteze pe forumul asta trag cateva concluzii: 1: nu merg montate (usor) camasi de 1400 pe un bloc de 1300 cu palier normal. 2. trebuie cumva inaltat cam cu 0,40mm blocul motor daca totusi cineva chiar are de gand sa faca lucrul asta. 3, Baietii astia de la dacia sunt niste nesimtiti. 4. Motorul asa rudimentar este foarte usor de modificat acasa. 5. No suport pe "Lady Gaga" si mi lene sa mai schimb postul de radio, dar asta se rezolva in 2 3minute. Edit 3, remasurat dupa ce am baut cafeaua si m-am trezit. Sunt egale. Nu sterg totusi delirul de mai sus pentru posteritate ![]() This post has been edited by Mr_Devil83: 11 Mar 2009, 10:32 |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 11:51 |