Bloc motor 1300 set 1400(1600)
![]() ![]() ![]() |
Bloc motor 1300 set 1400(1600)
gcalin |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 18 November 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1410
1996
- BH 03 GXA
|
|||
Siconi |
![]()
Post
#242
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Mai castigi vreo 6-8 cai daca folosesti tot carburatorul ala infect de la Carfil (Brasov). Ca sa simti mai mult diferenta, un carburator dublucorp isi cere prezenta neaparat pe noua modificare. Atunci vei simti forta celor 15CP castigati per total.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
payty |
![]()
Post
#243
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(gcalin @ 28 Feb 2009, 17:42) GTI Cumperi set motor de 1.6, vibrochen de 1.6, garnitura de chiulasa de 1.6,baie de ulei de 1.6(altfel lovesc bielele in baie) Chiulasa o lasi pe aia de 1.4 sa fie motorul mai comprimat. Ma poate ajuta si pe mine cineva? Daca cumpar piesele de sus nu mai imi trebe nimic in rest ca sa il fac de 1600.ca setu il am nou de uzina il am in cutie de vreo 2 ani si segmenti si setu de garnituri Blocul ii cu palier marit si ii de 1400, iar etansu ii de cauciuc si la ala de 1600 ii tot de cauciuc. Si cam cati caluti ar avea daca il fac de 1600 comprimat? pai 1600 are 72 de cai din fabrica. Daca il mai comprimi nu castigi mare lucru - prpbabil ajungi la 75. Iar daca vrei sa montezi setul in blocul de dacie pe care il ai, ar trebui sa stii ce fel de etansare are motorul original, ca poate nu are tot pe cauciuc. Cum zicea si colegul de mai sus, daca pui carburator mono, se va simti diferenta in minus fata de cei 72 de cai. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#244
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
baieti am un bloc motor de 1,3l primit "cadou". Nu este cu palier marit.
Din cate am inteles se poate monta set de 1,4l pe el, ce nu am inteles eu este daca mai trebuie alezat ceva in blocul motor. Ma poate ajuta cineva cu o poza sau un pdf cu anumite dimensiuni? Multumesc anticipat. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Siconi |
![]()
Post
#245
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Bineinteles ca trebuie. Fie honuiesti camasile de la cilindri, fie alezezi blocul. Camasile de la setul de 1.4 sunt mai mari in diametru decat cele de 1.3 cu circa 2mm in total, deci se alezeaza 1mm. Cam asa stiu eu. Uita[te in manualul masinii s vei gasi cotele camasilor. Vei intelege ce ai de facut.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#246
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
QUOTE(Mr_Devil83 @ 1 Mar 2009, 23:17) baieti am un bloc motor de 1,3l primit "cadou". Nu este cu palier marit. Din cate am inteles se poate monta set de 1,4l pe el, ce nu am inteles eu este daca mai trebuie alezat ceva in blocul motor. Ma poate ajuta cineva cu o poza sau un pdf cu anumite dimensiuni? Multumesc anticipat. Incearca sa te lamuresti cu asta. Gandeste-te ca trebuie sa refaci si etansarea camasii pe bloc. Attached thumbnail(s) camasi.JPG ( Size: 56.49k ) Number of downloads: 801 |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
argon |
![]()
Post
#247
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
eu zic sa duci inapoi la remat blocul ala si sa iei unul de 1,4 palier marit.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#248
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
QUOTE(SGM.MYKE @ 2 Mar 2009, 14:17) Mersi, mai postase si Muttley tabelul pe la inceputul topicului. Chestia care nu o inteleg eu este: diametrul de centrare in bloc: 78,5 la 1,3 si 80,6 la 1,4. Asta este jos, acolo unde vine garnitura de etansare cumva? Pentru ca daca masor sus diametrul camasii este de vreo 86mm. Vorbind cu un prieten mi-a dat inca o idee: sa ii dau la strungar camasile existente si sa le honuiasca dupa pistoanele de 1,4l. Astfel eu ar trebui sa cumpar doar pistoane si segmenti. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#249
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
unii zic ca e putin riscant, eu nu cred, camesile se subtiaza destul de mult in partea de jos in zona de etansare si exista pericolul sa crape, asta ar fi explicatia
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
Siconi |
![]()
Post
#250
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Pe de alta parte, forta cea mai mare din piston nu se exercit ain zona aia joasa a camasii, deci ar trebui, cel putin teoretic, sa nu crape. Dar cine oare poate sti?! Cineva cu experienta in domeniul asa sa ne elucideze cazul.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
pcostica |
![]()
Post
#251
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
daca nu crapa la honuire pe motor nici atat!Cunosc cativa tipi care au pe motor camasi de 1,3 alezate pt 1,4 si folosesc chiuloasa de 1,3 , mai mult unu chiar pe palier normal.Nivelul de noxe este sub 2%si nu i-am auzit sa aiba probleme .
Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#252
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
multumesc tuturor pentru sfaturi. Asa voi si face: pistoane de 1,4 camasi de 1,3 honuite.
La chiulasa nu sunt decis, s o pun pe cea de 1,3 sau cea de 1,4. Deci sublerul meu zice 78mm pe fusta pistonului. Daca ce vad eu e bine si pistonul de 1,4 are 76mm diametru, inseamna ca o sa raman cu un 0,95 de mm grosime in carne in zona asta. Sau mai pot lua putin de tot din piston da atunci unde mai e farmecul de a monta pistoane de 1,4? Observ si eu ca in portiunea asta nu se exercita forte foarte mari. Dupa calculele mele, treaba se rezuma la a achizitiona: pistoane noi (sau second) segmenti noi cuzinetii bolturile pompa de ulei cu debit majorat simeringul de palier si de la distributie honuit camasile la 76mm (in parctica le honuiesc cu pistoanele in mana. rectificat arborele cotit la r1. Stie cineva o firma care vinde pistoane si segmenti si livreaza prin posta/curier? This post has been edited by Mr_Devil83: 3 Mar 2009, 20:22 |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#253
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
@Mr_Devil83
Iti recomand sa pastrezi chiulasa de 1,3. Are aceeasi dimensiune la supape ca cea de 1,4, doar ca e ceva mai joasa si prin chestia asta castigi putin mai multa compresie, putere mai mare si consum mai mic. Bine consumu e aproape insesizabil mai mic. Eu am configuratia asta de aproape un an si n-am avut nicio problema |
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#254
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Am gasit in comert pistoane SETCAR de 1400cmc, 77lei/set, am cumparat un set de segmenti mad-toz, vanzatorul a zis ca sunt foarte buni, mai trebuie saptamana asta sa gasesc unde sa-mi honuiesc pistoanele.
Bolturile sunt scumpe? |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
iulica89 |
![]()
Post
#255
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.265 Joined: 6 August 08 ![]() |
Salut!Am si eu o intrebare:in loc de hormuirea vechilor camasi se poate monta pe un bloc de 1,3 set de 1,6 dar cu modificarea ce consta in alezarea camasilor in locul unde se centreaza in bloc si daca camasile sunt atat de groase in locul in care se poate lua material asfel incat in loc de 80,6 sa aiba 78,5?
|
--------------------
Dacia
1310
1989 MLS
- PH 10 SIA Iulian
|
|
Siconi |
![]()
Post
#256
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Si-a scos mad-toz brand?
![]() Pistoanele de 1.4 SETCAR unde le-ai gasit?! Eu nu am gasit asa ceva. Am un motor de 1.4 si vreau sa-l pun la punct si apoi sa-l sui sus. Unde ai gasit? Pretul mi se pare in regula. Pistoanele aeau si bolturile la ele? Dar bielele? Intreb si eu... ca sunt interesat. 4 Mar 2009, 21:33: Masoara si tu grosimea peretelui de la o camasa si apoi deduci daca poti sa iei atat de mult din saracia aia. Eu zic ca ar trebui combinate procedurile: honuit blocul la o cota si diferenta sa o strunjesti in camasa. Astfel poti sa pui camasi de 1.6 pe bloc de 1.3, dar nu stiu cum vei avea loc la biele sa nu loveasca in bloc. Vei avea nevoie de o chiulasa de 1.6... s-ar putea sa mearga si cea de 1.3 (la 1.4 e exact la fel cu cea de 1.3, ma refer la supape, doar ca cea de 1.3 e mai joasa, deci camera de ardere e mai mica => compresie mai mare si putere mai multa... cata in plus, nu stiu). This post has been edited by Siconi: 4 Mar 2009, 21:33 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#257
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
QUOTE(iulica89 @ 4 Mar 2009, 21:25) Salut!Am si eu o intrebare:in loc de hormuirea vechilor camasi se poate monta pe un bloc de 1,3 set de 1,6 dar cu modificarea ce consta in alezarea camasilor in locul unde se centreaza in bloc si daca camasile sunt atat de groase in locul in care se poate lua material asfel incat in loc de 80,6 sa aiba 78,5? nu poti sa montezi setu de 1.6 in blocul de 1.3, mai ales daca ii cu palie normal (am mai explicat odata mai sus cu cateva posturi), mai mult nici camesile nu le poti honui sa bagi pistoane de 1.6, ca nu mai ramane nimic din ele, apoi cursa fiind mai mare la 1.6 ai nevoie de palier marit sa poti pune vibrochenul de 1.6, va place sa puneti intrebari aiurea, dar nu cititi deloc sunt atatea topicuri care dezbat problemele si imbunatatirile respective, cu poze, masuratori, explicatii, asta-i valabil in special pentru membrii noi care cum intra le trebuie motor de 376,43(14) cai, eleroane, etc si ei nu stiu sa deosebeasca alternatoru de electromotor sau mai rau injectia de carburatie |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#258
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
deci sa incerc sa va lamuresc:
siconi nu sunt mad-tz, sunt mar-mot (original) ![]() pistoanele le-am gasit la malvina, eu sunt din deva. Pretul lor fost fix 77de lei. Daca chiar nu gasesti pe nicaieri cred ca si eu si argon te-am ajuta cu placere cu un set. nu au nici un bolt, sunt doar pistoanele din aluminiu. iulica89 motorul de 1600 are diametrul pistonului de 77mm. Zona aceea care se ingusteaza la camasa, pe motorul de 1300 are 78,48mm la unu care l-am masurat eu. Deci pentru setul de 1600, vor ramane circa 0,82mm grosime in partea in care coboara fusta iar la cel de 1400 cam cu 50% mai mult. Teoretic merge, trebe experimentat practic daca rezista. Da cum te descurci cu arborele cotit, care nu intra decat in motor cu palier marit? |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#259
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Nu merge, crapa la alezare. in bloc nu cred ca se baga cineva sa faca treaba asta. Mie mi-a zis ca e posibil sa imi crape, cand am alezat camasi de 1400 la 1600, care au exteriorul identic diferit fiind doar diametrul interior. totul depinde de tensiunile interne acumulate in camasa respectiva in timpul utilizarii si in timpul prelucrarii. Daca vrei sa incerci bafta!
![]() Ai grija, nu te baga la diametrul pistoanelor ca o sa ai probleme cu segmenetii la montaj, plus ca o sa strici echilibrarea pistoanelor, nu o sa mai fie in aceeasi clasa de greutate. Mai ai grija sa cumperi bolturi din aceeasi clasa de dimensiuni, daca nu ma insel Setcar-ul merge pe galben (si eu am pistoane luate tot de la ei). This post has been edited by SGM.MYKE: 5 Mar 2009, 10:49 |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#260
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Deci ca sa va tin la curent cu ce am facut:
Am gasit strungar(acelasi care i-a facut piulitele lui argon) care mi-a zis din start ca poate aleza interiorul camasilor dar mai trebuie si honuite si nu are nici o idee unde as putea sa le fac. Asa ca am luat un set de camasi noi de 1400, pe care le poate prelucra din exterior. Pentru ca din nefericire am gasit 2 camasi cu etansare pe cauciuc si 2 cu etansarare pe cupru. Ma gandesc la cum etansez maine sau luni cand sunt gata camasile. Pana atunci...Pot scoate bolturile vechi de pe biele si sa le refolosesc? Ma gandesc sa le pun pe aragaz si usor cu un ciocanel de cupru sa le scot. De asemenea, cuzinetii de la biela si palier ii pot refolosi daca nu au uzura? Motorul care se modifica nu a fost forjat, nu are km multi si nu are deloc uzura la cuzineti. Sau daca are este pur si simplu insesizabila. Deci ii pot refolosi? |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#261
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
faci atata munca si te zgarcesti la cuzineti? preferabil ar fi noi...si arborele masurat sa fie in limite
de etansare...daca faci cu garnituri de bronz, sa pui vaselina sa stea pe camasa pana o bagi in bloc |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
pcostica |
![]()
Post
#262
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
QUOTE(Mr_Devil83 @ 5 Mar 2009, 20:30) ... Pentru ca din nefericire am gasit 2 camasi cu etansare pe cauciuc si 2 cu etansarare pe cupru. Ma gandesc la cum etansez maine sau luni cand sunt gata camasile. Pana atunci...Pot scoate bolturile vechi de pe biele si sa le refolosesc? Ma gandesc sa le pun pe aragaz si usor cu un ciocanel de cupru sa le scot. .... masoara cota de 95,00...95,035 mm de la umarul de asezare pe blocul motor pana la partea superioara a camasii.Daca cota este ok poti folosi inele de hartie pt etansare, daca este sub cota iti trebuie inele de cupru calculate astfel incat camasa sa fie deasupra blocului cu 0,02...0,09 mm.Bolturile se scot din biele fara afi necesar incalzirea bielelor. Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#263
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
pcostica multumesc pentru sfaturi si urare
![]() cristitranca nu ma zgarcesc, am intrebat. Normal ca daca va fi nevoie voi schimba si cuzinetii de palier si de la biele. Apropo etansarea la 1,4 este cu garnituri de cupru sau cu garnituri de cauciuc, nu bronz. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
emircea |
![]()
Post
#264
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Mr_Devil83 @ 5 Mar 2009, 21:54) cristitranca nu ma zgarcesc, am intrebat. Normal ca daca va fi nevoie voi schimba si cuzinetii de palier si de la biele. Apropo etansarea la 1,4 este cu garnituri de cupru sau cu garnituri de cauciuc, nu bronz. Uneori cand iei setul, primesti inele de aluminiu in loc de cupru. Eu am fost sfatuit sa iau de cupru, sunt cativa lei - doar ca fapt divers. Nu stiu ce camasi ai luat tu, dar eu nu m-as incurca cu ele asa. Nu zic ca nu merge, personal n-as face compromisuri aici. Arborele trebuie verificat de uzura, te duci cu el la meserias, el spune daca e in cote sau trebuie rectificat. |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#265
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
cupru - vreo 4 lei setul, cauciuc 80 de bani garnitura. Nu se pune problema de a economisi o bere aici. Voi vedea cand am camasile gata exact ce garnituri o sa folosesc. Presupun ca 2 de cupru pentru 1,3 si 2 de cauciuc pentru 1,3. Dar asta ramane de vazut cand termina strungarul cu alezatul.
emircea evident ca arborele va fi verificat de uzura inainte de a fi montat, adus daca este cazul la r1/r2, ansmblul biela-piston-bolt va fi cantarit pentru fiecare cilindru si le voi aduce pe toate la aceeasi greutate. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#266
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
etansarea trebuie sa o faci cu hartie pena la urma, nu exista nici cauciuc nici cupru pentru 1.3, camesile tale oricum se strunjesc la diametru de centrare pentru bloc de 1.3, asa ca o sa folosesti obligatoriu inele de hartie
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#267
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
nelu_1985 eu ma gandeam sa imi fac garniturile din tabla de cupru de 0,1 - 0,4mm si la etansare cu putin silicon cred ca as reusi sa scot ceva frumos.
Daca rezista cauciucul acolo e clar ca temperatura nu este foarte mare, adica ma gandesc ca e in jur de 90 - 100 de grade celsius. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#268
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
In momentul prelucrarii camasilor pe exterior o sa modifice si zona definitorie a tipului de etansare. Daca vrei etansare pe cupru, iei o camasa cu etansare pe cupru, ii dai meseriasului si el iti copiaza zona aia pe camasile tale si nu mai esti fortat sa faci n combinatii, iar la garnituri daca nu le cutezi cand le fabrici, nu e nevoie sa pui silicon, pentru ca ala rezista bine la uscat la temperaturi ridicate, dar la umed nu sunt prea sigur mai ales ca pe o parte ia contact cu ulei si pe cealalta cu antigel.
Oricum spor la treaba. |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#269
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
tocmai deaia ziceam si eu sa nu se mai complice cu alte tipuri de etansari si silicon, pune inele de hartie linistit ca tine foarte bine
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#270
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Ce frumos o sa crape la montaj...
![]() |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 08:26 |