DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

32 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motor de R5 Alpine pe Dacia 1300, o mica problema cu pompa de apa :D

cheluakame
post 29 May 2012, 11:21
Post #211


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 4 October 11




QUOTE(BH 59 FIF @ 27 May 2012, 22:24)
De ce nu o sa pot sa merg la mai mult de 0,5 in configuratia asta?
*




Lasa-l sa abereze in continuare, e si el mic.

1. Da, alea sunt pistoane de Alpine T.
2. Nu, RC nu este 8.6:1, este mult mai mic, undeva la 7.9 sau 7.6 nu mai stiu sigur, calculasem candva. Este la mintea cocosului, daca un piston plat da un RC de aprox 8.2:1, cum sa dea alea scobite de Alpine tot atat (FIF daca ai observat, la PMS, doar cocoasa pistonului ajunge fata dreapta cu cilindrul, pe lateral ramane gol de vreo 2-3 mm).
3. Alpine-ul in varianta "supta" vine cu 0.45 bar, deci 0.5 e pistol cu apa chiar si in varianta "supta", daraminte in varianta "suflata" cu intercooler si RE009.
4. In varianta suflata s-a mers pana la 1 - 1.1 bar pe Alpine cu interne stock, mai sus cedeaza camasile, nu pistoanele.
5. Cat te-a ajuns garnitura de chiulasa?

This post has been edited by cheluakame: 29 May 2012, 11:24


--------------------
Renault R5AT 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 29 May 2012, 16:12
Post #212


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Am raspuns si prin PM, dar poate mai sunt si alti forumisti interesati. Garnitura de chiulasa a fost doar 67 RON, o gasiti la Unix si este fabricata de Glaser. Cat de buna o fi si cat va rezista, habar n-am. Si daca tot suntem la capitolul garnituri, spuneti-mi unde si cine mai face garnituri din cupru? Am in vedere inlocuirea celei montate in prezent odata cu o crestere a presiunii.


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 29 May 2012, 17:30
Post #213


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




QUOTE(cheluakame @ 29 May 2012, 11:21)
Lasa-l sa abereze in continuare, e si el mic.

2. Nu, RC nu este 8.6:1, este mult mai mic, undeva la 7.9 sau 7.6
*


Esti tare bun. Te rog, fi-ne capitan!

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=37268
http://www.scorpiocars.net/cars/Renault/0_...pine-Turbo_7008

This post has been edited by aditza579: 29 May 2012, 17:31


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popasan
post 29 May 2012, 18:29
Post #214


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 17 September 06




bababa_rock.gif


--------------------
DACIA 1410 Sport 1984 - No.281
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cheluakame
post 29 May 2012, 22:57
Post #215


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 4 October 11




QUOTE(aditza579 @ 29 May 2012, 17:30)



Sa inteleg ca tie chiar iti place sa faci si in poteca. Ai doar niste cifre gasite cine stie pe unde si vrei sa arati ca stii.

Zi-ne mai departe, ca pe mine cel putin ma amuzi wink.gif

Hai sa te bag putin in ceata

1.
QUOTE
The Renault 5 Alpine Turbo was launched in 1982. It featured a modified version of the crossflow "Alpine" engine as fitted to the Alpine Atmo, but with a lower compression ratio (8.5:1), different pistons and a modified camshaft profile. The end result of this was a power increase from 93bhp to 110bhp and a corresponding performance improvement.

http://www.r5gordini.co.uk/mediawiki/Renault_5_Alpine_Turbo

2.
QUOTE
Compression Ratio : 7.0

http://hoejsager.dk/specifikationer.html

Am si explicat in postul anterior, daca un piston plat, ca cel de Dacie spre ex, cu o garnitura de chiulasa de 1.2 mm da un RC de 8.2:1 cum p**a mamii lui de piston scobit sa dea un RC mai mare??????

Daca nu crezi i-a si calculeaza.
Cursa 77 mm
Alezaj 76 mm
Garnitura chiulasa zi 1 mm , nu 1.2
Camera ardere 43.5 cmc
Si ca sa nu te mai c**i atat pe forumul asta, maine iti dau si volumul scobiturilor din pistoane.

P.S. Gaseste-ti alt capitan, deja sunt luat.

P.P.S. Si poate ne mai explici de ce dupa mintea ta, nu poate baga mai mult de 0.5 bar in motorul ala.


--------------------
Renault R5AT 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popasan
post 29 May 2012, 23:40
Post #216


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 17 September 06




Eu zic ca garnitura asta is merita fiecare lira din alea 30 cat costa.
Uprated Grp A head gasket - suitable for all vehicles including high boost applications 40psi+ (on correctly tuned engine) 1.9mm

Attached thumbnail(s)
dsci0095.jpg ( Size: 72.63k ) Number of downloads: 533


--------------------
DACIA 1410 Sport 1984 - No.281
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 30 May 2012, 06:57
Post #217


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Zii de unde o luam pe asta.

This post has been edited by BH 59 FIF: 30 May 2012, 07:04


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popasan
post 30 May 2012, 09:09
Post #218


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 17 September 06




Uite aici http://www.cgbmotorsport.net/head-gasket-g...-19mm-175-p.asp


This post has been edited by popasan: 30 May 2012, 09:10


--------------------
DACIA 1410 Sport 1984 - No.281
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 30 May 2012, 10:56
Post #219


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




QUOTE(cheluakame @ 29 May 2012, 22:57)
Gaseste-ti alt capitan, deja sunt luat.
*


Vezi ca se supara pigmeu si nu mai scrie pe forumul asta... doar asa sa-ti faca tie in ciuda radmasa.gif


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 30 May 2012, 11:02
Post #220


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.487
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Baieti, mai tango, va rog.

Desi, pe un alt topic, nu mai stiu nici eu care, inca astept o explicatie de la aditza in legatura cu arderea "mai uscata" a GPL-ului.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 30 May 2012, 11:12
Post #221


Gangester


Group: Members
Posts: 4.293
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Ce parere aveti despre micsorarea R.C.-ului folosind 2 garnituri de chiulasa ? ohmy.gif


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan1985
post 30 May 2012, 12:23
Post #222


membru...unic


Group: Members
Posts: 2.046
Joined: 18 May 11
From: bucuresti




folosind doua garnituri,vei mari R.C,nu-l vei micsora. wink.gif


--------------------
Dacia/Delta 1410/1310/L/MLS 1996/1988 - B 91 RZN/B 191 RZN
decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popasan
post 30 May 2012, 12:45
Post #223


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 17 September 06




Serios?!


--------------------
DACIA 1410 Sport 1984 - No.281
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 30 May 2012, 14:54
Post #224


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Domnu' cheluakame (daca te pot numi asa), hai sa dau un citat dintr-un post de-al tau de pe un alt forum. "corect, cele de Alpine au cocoasa mai mare, dar aceasta, din ce am vazut, partea inferioara a cocoasei (capul pistonului) nu ajunge fata dreapta cu cilindrul, fata de R5GTT, ramane mai jos cu vreo 3 mm si doar o parte din cocoasa intra in camera de ardere, nu toata. Teoretic, cu pistoanele drepte de R5GTT o sa ajungi undeva la 8.4:1 fata de 8.6:1 pe care il are Alpinul Turbo. Iar asta nu este o diferenta mare. Problema este daca apar pistone scobite. "

Si ca sa ma fac perfect inteles, pistoanele de pe motorul lui Alin sunt fix cele originale de AT, cu care motorul are un RC 8.6:1. Eu zic ca informatiile si sfaturile pe care le dai sunt fix in contradictoriu si te chinui sa explici ceea ce nici tu nu stii. Mie cand mi s-a terminat meseria la capitolul Turbo am tacut. Hai "lumineaza-ma", cele doua site-uri prezentate de mine, sunt mai dezinformate ca matale si citatul de mai sus este total neadevarat? Astept cu mare nerabdare.


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 30 May 2012, 19:14
Post #225


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




QUOTE(cheluakame @ 29 May 2012, 22:57)


P.P.S. Si poate ne mai explici de ce dupa mintea ta, nu poate baga mai mult de 0.5 bar in motorul ala.
*




Merge linistit mai mult de 0.5 bar huh.gif


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 30 May 2012, 22:52
Post #226


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Lucrarile au continuat azi. Am facut la strung si tija lipsa (din ceva otel smecher), am montat-o, am reglat jocul culbutorilor, am montat alternatorul, pe scurt am inchis motorul. Daaaaaaaaaaaaar, in toata valtoarea asta de discutii referitoare la RC, subsemantul a omis un amanunt banal dar in final covarsitor: cu flansa si carburator montate pe galeria de admisie capota nu numai ca loveste, trebuie "despicata" de-a dreptul. Nu-mi place ideea de priza de aer in zona aia a capotei asa ca o taiem si o ruginim biggrin.gif . Si cum chelului ii trebuie piaptan, am facut si de-un ceas de boost. Maine urmeaza partea electrica, radiatoarele si dup-aia sus melcul.\

L.E: Sa nu aud comentarii raportat la siliconul ala de pe capacul de culbutori ca aia nu-i opera noastra. Pe de alta parte, mi-i prea lene sa-l dau jos biggrin.gif .

This post has been edited by BH 59 FIF: 30 May 2012, 22:56

Attached thumbnail(s)
2012_05_30_17.20.11.jpg ( Size: 1.48mb ) Number of downloads: 451
2012_05_30_17.20.32.jpg ( Size: 1.36mb ) Number of downloads: 449
2012_05_30_17.39.33.jpg ( Size: 1.5mb ) Number of downloads: 441
2012_05_30_22.15.52.jpg ( Size: 1.52mb ) Number of downloads: 470
2012_05_30_22.46.48.jpg ( Size: 1.21mb ) Number of downloads: 194


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popasan
post 30 May 2012, 22:58
Post #227


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 17 September 06




Ce galerie de admisie ai? Aia originala de Alpine turbo?


--------------------
DACIA 1410 Sport 1984 - No.281
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 30 May 2012, 23:00
Post #228


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Galeriile in sine sunt identice la aspirat si la turbo (din cate stiu eu). Diferenta consta in faptul ca la Turbo carburatorul nu sta pe galeria aia. Dar da, galeria e cea de Alpine cu flansa pentru montarea Solexului.


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popasan
post 30 May 2012, 23:14
Post #229


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 17 September 06




Bai Aline, eu de la voi am pretentii mari, cum sa fie la fel admisia de turbo cu aia de aspirat? Studiaza putin problema, ca eu maine ajung acasa si iti fac poze sa vezi ce si cum.


--------------------
DACIA 1410 Sport 1984 - No.281
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cheluakame
post 30 May 2012, 23:59
Post #230


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 4 October 11




QUOTE(aditza579 @ 30 May 2012, 14:54)
Domnu' cheluakame (daca te pot numi asa), hai sa dau un citat dintr-un post de-al tau de pe un alt forum. "corect, cele de Alpine au cocoasa mai mare, dar aceasta, din ce am vazut, partea inferioara a cocoasei (capul pistonului) nu ajunge fata dreapta cu cilindrul, fata de R5GTT, ramane mai jos cu vreo 3 mm si doar o parte din cocoasa intra in camera de ardere, nu toata. Teoretic, cu pistoanele drepte de R5GTT o sa ajungi undeva la 8.4:1 fata de 8.6:1 pe care il are Alpinul Turbo. Iar asta nu este o diferenta mare. Problema este daca apar pistone scobite. "

Si ca sa ma fac perfect inteles, pistoanele de pe motorul lui Alin sunt fix cele originale de AT, cu care motorul are un RC 8.6:1. Eu zic ca informatiile si sfaturile pe care le dai sunt fix in contradictoriu si te chinui sa explici ceea ce nici tu nu stii. Mie cand mi s-a terminat meseria la capitolul Turbo am tacut. Hai "lumineaza-ma", cele doua site-uri prezentate de mine, sunt mai dezinformate ca matale si citatul de mai sus este total neadevarat? Astept cu mare nerabdare.
*



1. Da, mega amice, se intampla cand luam si eu de bun tot ce citeam pe carfolio, dar intre timp, am invatat sa am incredere doar in ce vad si probez eu, nu in ce zic altii. Asa ca am pus mana si am calculat eu RC.
2. Pai sincer, eu unul cred ca nici macar nu ti-ai inceput meseria la capitolul mecanica daraminte in capitolul TURBO blink.gif . Doar pentru ca ai citit pe ici colo nu inseamna ca te si pricepi. Poti sa zici asta cand o sa ai ceva practica la activ, nu doar teorie.
3. Alezaj - 76 mm
Cursa - 77 mm -> 349.31 cmc
Camera ardere - 43.5 cmc
Garnitura chiulasa - 1.2 mm -> 5.44 cmc
Distanta cap piston la PMS - Parte superioara camasa -> 2.3 mm masurat cu subler -> 10.43 cmc
Volum cocoasa piston -> R - 3 cm; r - 2 cm; h - 0.5 cm -> 9.42 cmc

Vc + Vca + Vg + (Vpms - Vco) / Vca + Vg = RC
349.31 + 43.5 + 5.44 + 1.01 / 43.5 + 5.44 = 8.15:1

Si cand am zis 7.6:1 a fost pentru ca in ecuatie am adaugat o garnitura de 1.9 de la Meca.

4. Cred ca stiu si eu cum arata niste pistoane de AT din moment ce un set este acasa pentru motorul pe care il fac si unul l-am vandut mai departe.
Tu ar trebui sa termini cu sfaturile si informatiile, pentru ca tu esti cel ce vorbeste doar din carti si internet. Capisci?

QUOTE(bv-08-fgm @ 30 May 2012, 19:14)
Merge linistit mai mult de 0.5 bar huh.gif
*



Duce 1 - 1.1 cu reglaj corect. Nu este nici primul si nici ultimul care face asta.

@ FIF, de modificat capota sa aiba loc toate cele mentionat nu am de unde sa stiu, pentru ca la mine toate jucariile au fost montate pe R5 AT, nu pe Dacie.

@Popasan mi se pare ca singura diferenta intre galerii este numarul si pozitionarea gaurilor de vaccum si suportul pentru cablul de acceleratie. Cel turbo are 2 subtiri imediat sub carburator pentru Indicator Boost si unul pentru aprindere iar cel aspirat are doar unul spre cil 1 iar pe cealalta parte, la cil 4 are suportul pentru cablul de acceleratie.

This post has been edited by cheluakame: 31 May 2012, 00:15


--------------------
Renault R5AT 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 31 May 2012, 03:52
Post #231


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




@FIF

Mai exista un model de galerie, cea de alpine aspirat, primul model. Are tevile drepte, nu au panta deloc si carburatorul sta mai jos iar capota se poate inchide. N-am gasit o poza pe net, dar iti zic in mod sigur ca exista chestia asta ca am vazut asa ceva.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 31 May 2012, 07:48
Post #232


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Adica asa ceva? A mea este intr-adevar mai inalta.

This post has been edited by BH 59 FIF: 31 May 2012, 07:49

Attached thumbnail(s)
desc_rcare.jpg ( Size: 265.71k ) Number of downloads: 186


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popasan
post 31 May 2012, 08:21
Post #233


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 17 September 06




Exact, asta'i de alpine aspirat, si cu ea nu cred ca mai trebuie taiata/batuta capota.


--------------------
DACIA 1410 Sport 1984 - No.281
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cheluakame
post 31 May 2012, 09:27
Post #234


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 4 October 11




Hmm, daca sunt diferente intre cea de aspirat si cea turbo, sunt vesti bune si pentru mine atunci, pentru ca pe cea din poza cel putin, se pare ca este loc sa instalez injectoarele \:D/ si probabil si o clapeta "generoasa", pentru ca pe galeria de turbo, mai mare de 40 nu cred ca merge sad.gif

FIF, din partea opusa, ai poze cu galeria?


--------------------
Renault R5AT 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popasan
post 31 May 2012, 10:03
Post #235


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 17 September 06




Uite Alin, cam cat de inalta e treaba cu galeria de aspirat.
Si inca o mica observatie, eu zic ca carburatorul la tine trebuie sa fie intors 90de grade, sa fie in pozitia lui normala de lucru, ca pe 5GTT, poate conteaza si aia.

Attached thumbnail(s)
desc_rcare.jpg ( Size: 1.12mb ) Number of downloads: 225


--------------------
DACIA 1410 Sport 1984 - No.281
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 31 May 2012, 10:16
Post #236


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




QUOTE(cheluakame @ 31 May 2012, 00:59)
2. Pai sincer, eu unul cred ca nici macar nu ti-ai inceput meseria la capitolul mecanica daraminte in capitolul TURBO blink.gif . Doar pentru ca ai citit pe ici colo nu inseamna ca te si pricepi. Poti sa zici asta cand o sa ai ceva practica la activ, nu doar teorie.

*


Nu inteleg de ce esti asa sigur ca nu am practica deloc. Ce te face sa crezi asta? Ca sa iti explic, am si practica la activ si nu cred ca imi este necesar sau ma ajuta nici pe mine nici pe tine daca iti demontrez asta. Dar sa lasam discutiile despre noi si offtopic-ul ca nu isi au rostul.

Iar in legautra cu presiunea, nu, nu inteleg de la ce s-a plecat. Daca motorul se decomprima, le poate merge lejer si pste un bar. Ceea ce am spus eu cu 0.5 este in varianta standard, cu acel RC pe care p-ai calculat tu, cu garnitura de chiulasa, care nu cred ca rezista la o presiune de peste un bar si cu carburatorul care trebuie rejetat pentru o presiune mai mare. In plus, daca nu este decomprimat motorul, sunt sanse mai mari de detonatie. Cand Gordini a facut motorul, a mers pe 0.5 pentru o fiabilitate mare si totusi a facut un compromis intre fiabilitate si putere ca sa le aiba pe ambele. Sper ca polemicile depre RC si presiune sa se incheie aici.


Pozitia in care este carburatorul lui Alin acum este exact ca pe GTT.

Eu zic ca dimpotriva, ca sa-i functioneze bine, trebuie intors la 90 de grade, fata de cum este prins in poza de mai sus, pentru ca altfel se stiu problemele care pot aparea la urcarea unei pante sau la coborarea ei, la franari sau la accelerari puternice. Strict parerea mea si a altora care au montat GTT si Alpine Turbo pe Dacia.

Si poze cu un carburator mintat asa si pe o galerie de aspirat, sa se vada cat de mult coboara si ca intra pe Dacie cum trebuie, fara indoituri si taieturi.

This post has been edited by aditza579: 31 May 2012, 10:24

Attached thumbnail(s)
180930_101648476582478_6498806_n.jpg ( Size: 107.84k ) Number of downloads: 259
182752_101648559915803_5365332_n.jpg ( Size: 101.37k ) Number of downloads: 215
182971_101648583249134_100002119777785_10881_1531811_n.jpg ( Size: 95.86k ) Number of downloads: 205
renault5_2.jpg ( Size: 93.29k ) Number of downloads: 219


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popasan
post 31 May 2012, 10:39
Post #237


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 17 September 06




In poza mea, de mai sus, daca dai zoom vei vedea ca, carburatorul nu-i prins nici cum, iar flansa pentru el, asta'i wink.gif
Uite o admisie de gtt, din care se vede ca prezoanele de prindere a carburatorului sunt paralele cu chiulasa, dar cum dacia are motor longitudinal, ele trebuie sa fie perpendiculare fata de chiulasa, corect?

Attached thumbnail(s)
Picture_188yyy.jpg ( Size: 241.99k ) Number of downloads: 187
dsci0203.jpg ( Size: 207.84k ) Number of downloads: 107


--------------------
DACIA 1410 Sport 1984 - No.281
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 31 May 2012, 10:44
Post #238


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Da, corect. Eu cand am zis ca trebuie intors la 90 de grade, m-am referit la cel al lui Alin. Al lui e prins, al tau doar e pozitionat acolo.


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popasan
post 31 May 2012, 10:49
Post #239


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 17 September 06




Ori sunt eu nebun, ceea ce se poate, ori nush ce se intampla... cine a scris asta? "Pozitia in care este carburatorul lui Alin acum este exact ca pe GTT." Alin din cate vad are o flansa la carburator, pentru carb solex si motor transversal......


--------------------
DACIA 1410 Sport 1984 - No.281
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 31 May 2012, 10:59
Post #240


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




cu carburatorul regula e simpla: CNC trebuie sa fie orientata spre directia de mers a masinii inainte.

explicatia e ca daca se merge la deal, atunci din cauza inclinarii, e posibil ca jiclorul principal de benzina sa iasa deasupra nivelului de benzina sau oricum sa fie mai sus decat ar trebui.


asta determina o presiune a benzinei mai mica prin carburator si deci saracirea amestecului carburant.


Dar regula nu se aplica la anumite carburatoare. De exemplu cel dublu corp de dacie - carfilul 28/30 dci - are jicloarele principale pozitionate in asa fel incat nu prea conteaza cum se pune carburatorul.






--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
32 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 11:59
Forum Renault