Motor de R5 Alpine pe Dacia 1300, o mica problema cu pompa de apa :D
![]() ![]() ![]() |
Motor de R5 Alpine pe Dacia 1300, o mica problema cu pompa de apa :D
aditza579 |
![]()
Post
#271
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1610
- Under construction
RS '99 "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#272
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
QUOTE(SiloS @ 2 Jun 2012, 15:22) QUOTE(aditza579 @ 2 Jun 2012, 15:39) De unde ai inteles tu asta? Ca eu nu am scris asa ceva. Bai frate, interpretati ce am scris eu, special ca sa faceti misto. Felicitari, tineti-o tot asa! ![]() ![]() ![]() ![]() aditza cam are dreptate ![]() sunt turbine doar pe ulei la care ungerea si racirea sunt realizate de ulei si sunt si turbine mixte apa- doar ptr racirea corpului, iar ulei doar pentru ungere.Cele 2 nu comunica intre ele ![]() This post has been edited by total: 2 Jun 2012, 18:30 |
--------------------
logan
pentru?
- X XX XXX
200x
|
|
SiloS |
![]()
Post
#273
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.299 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Aditza stie sa foloseasca functia edit:
QUOTE Uleiul la a ta turbina nu are si rol de racire, ci apa preia acest rol. Acum e corect, in postul original ai scris altceva, din care reiesea ca apa poate sa suplineasca functia de ungere. QUOTE Bai frate, interpretati ce am scris eu, special ca sa faceti misto. Felicitari, tineti-o tot asa! Tu ti-ai recitit postul, ai constientizat ca ai scris niste prostioare si ai corectat. OK. Dar apoi, de ce a trebuit sa postezi ceea ce am citat eu mai sus? Aici este de fapt problema. Daca esti constient ca ai gresit ( daca nu ai fi fost constient cu siguranta nu ai mai fi editat , corect ? ) de ce deschizi gura apoi in mod ironic? Se spune ca o greseala recunoscuta e pe jumatate iertata. Tu ti-ai recunoscut greseala din post si pe deasupra ai si corectat. Ai fi fost iertat. Dar asa... ce facem ? Eu presupun ca total a citit postul tau editat, apoi le-a citit pe al lui popasan si pe al meu. Si apoi el trage concluzia ca noi doi ( eu si popasan ) suntem doi mistocari care nici macar nu iti inteleg posturile. Alege: ori iti recunosti greselile in liniste ori lupti sa iti faci dreptate. Dar sa editezi si apoi sa spui ca noi interpretam nu e frumos. This post has been edited by SiloS: 2 Jun 2012, 20:03 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#274
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Ce vine prins in gaurile astea doua?
Alta treaba: am aflat azi ca mi-ar trebui si un restrictor de ulei pentru ca daca nu imi inund turbina. Merge sa montez unul de GTT (masina care din fabrica vine inzestrata cu Garret T2) pe motorul meu, in combinatie cu o turbina T25? Treaba suplimentara: Bujii, de care? NGK B9EFS a folosit cineva? Am bagat azi ulei in motor (Castrol 10w60). Recunosc ca pretul redus la care l-am gasit mi-a luat ochii asa ca nu am facut prea multa documentare prealabila. Acuma totuna e insa sunt curios daca e chiar recomandat pentru tipul asta de motor pentru ca de ieri pana azi am auzit 3 pareri contrare. This post has been edited by BH 59 FIF: 3 Jun 2012, 12:14 Attached thumbnail(s) 2012_06_02_16.11.45_2.jpg ( Size: 468.55k ) Number of downloads: 735 2012_06_02_19.56.35.jpg ( Size: 1.23mb ) Number of downloads: 632 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
- BH 59 FIF
1986 http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
JWF |
![]()
Post
#275
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 19 May 09 ![]() |
Bun! dale dreq de turbine unse de apa
![]() 1 cat ulei intra in motoru asta? am bagat 3 litri si nivelu e sub minim! aici ma gandesc si la uleiu care a intrat in radiator,furtune etc 2 i-am dat cheie si nu vrea sa porneasca! fara carburator, am bagat cu seringa benzina in galerie si am obturat-o cu mana putin sa poa sa o traga, nu vrea! am scos fisa cu fisa, scanteie este da tot nu vrea sa porneasca! poate sa existe undeva un decalaj? avans? ma poate incurca senzoru de detonatii? ma gandesc ca daca cititoru de pe volanta nu dadea semnal nu as fi avut scanteie! pana marti mai studiem schema el , punem un carb,schimbam si bujiile de nush cati ani si mai incercam! daca are careva idei sau cunoaste poroblema va rog sariti ![]() |
--------------------
Dacia
1320
- BH 01 JWF
- 1988
|
|
Black%Snake |
![]()
Post
#276
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
- Cs-02-LEL
1973/Alpine 1.6 Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
cheluakame |
![]()
Post
#277
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 4 October 11 ![]() |
QUOTE(JWF @ 2 Jun 2012, 20:50) Bun! dale dreq de turbine unse de apa ![]() 1 cat ulei intra in motoru asta? am bagat 3 litri si nivelu e sub minim! aici ma gandesc si la uleiu care a intrat in radiator,furtune etc 2 i-am dat cheie si nu vrea sa porneasca! fara carburator, am bagat cu seringa benzina in galerie si am obturat-o cu mana putin sa poa sa o traga, nu vrea! am scos fisa cu fisa, scanteie este da tot nu vrea sa porneasca! poate sa existe undeva un decalaj? avans? ma poate incurca senzoru de detonatii? ma gandesc ca daca cititoru de pe volanta nu dadea semnal nu as fi avut scanteie! pana marti mai studiem schema el , punem un carb,schimbam si bujiile de nush cati ani si mai incercam! daca are careva idei sau cunoaste poroblema va rog sariti ![]() Nu era nevoie sa obturezi, probabil cantitatea pe care ai bagat-o + obturarea admisiei a udat bujiile. Verifica daca fisele sunt puse corect si daca scanteia este data cand trebuie, nu de alta, dar fara presiunea de la turbo, avansul vacuumatic este dat peste cap. |
--------------------
Renault
R5AT
1986
|
|
JWF |
![]()
Post
#278
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 19 May 09 ![]() |
in aceasta configuratie i-am dat cheie ! eu zic ca exista un decalaj undeva si nu da scanteie cand trebuie! una peste alta cred ca o sa anulez senzoru de detonatii pana pornim motoru
|
--------------------
Dacia
1320
- BH 01 JWF
- 1988
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#279
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(SiloS @ 2 Jun 2012, 21:01) Aditza stie sa foloseasca functia edit: Acum e corect, in postul original ai scris altceva, din care reiesea ca apa poate sa suplineasca functia de ungere. Tu ti-ai recitit postul, ai constientizat ca ai scris niste prostioare si ai corectat. OK. Dar apoi, de ce a trebuit sa postezi ceea ce am citat eu mai sus? Aici este de fapt problema. Daca esti constient ca ai gresit ( daca nu ai fi fost constient cu siguranta nu ai mai fi editat , corect ? ) de ce deschizi gura apoi in mod ironic? Se spune ca o greseala recunoscuta e pe jumatate iertata. Tu ti-ai recunoscut greseala din post si pe deasupra ai si corectat. Ai fi fost iertat. Dar asa... ce facem ? Eu presupun ca total a citit postul tau editat, apoi le-a citit pe al lui popasan si pe al meu. Si apoi el trage concluzia ca noi doi ( eu si popasan ) suntem doi mistocari care nici macar nu iti inteleg posturile. Alege: ori iti recunosti greselile in liniste ori lupti sa iti faci dreptate. Dar sa editezi si apoi sa spui ca noi interpretam nu e frumos. Unu la mana, am citat doar postul lui popasan. Doi la mana, nu m-am legat de postul tau. Trei la mana, uite-te la postul in care ziceam ca interpretati (ma refeream strict la popasan, nu aveam nicio treaba cu tine), la data ora lui si apoi la ora ultimei editari a postului cu ungerea. L-am editat dupa ce am dat mesajul celalalt. Dupa ce am vazsut ca ziceti chestia aia, mi-am reluat mesajul sa vad unde am gresit si am constatat ca am scris uns il loc de racit. A fost o greseala neintentionata, pentru ca ma grabeam, stii ca nu as gresi o asemenea banalitate si nu as face confuzie intre aceste doua functii elementare ale motorului. A fost strict o greseala din graba si nu mi-am dat dupa aceea seama sa editez si al doilea mesaj. Dar repet, nu m-am referit la tine cand am zis ca interpretati, a fost strict la popasan si la alte persoane, in general. Multumit? Edit: Alin, am facut eu mai demult niste munca de cercetare despre acest ulei si se pare ca este un miracol, faptul ca pote lucra intr-o gama asa de larga de temperaturi. Eu zic ca nu ai facut o greseala ca l-ai luat si s-ar putea sa faci o treaba buna cu elin motor. In legatura cu cantitatea, s-ar putea sa-ti intre putin peste 4 litri, avand in vedere ca o parte sta pe furtune, in radiatorul de ulei si in turbina iar in motorul de Dacie intra 3.5 litri. This post has been edited by aditza579: 3 Jun 2012, 12:34 |
--------------------
Dacia
1610
- Under construction
RS '99 "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
JWF |
![]()
Post
#280
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 19 May 09 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1320
- BH 01 JWF
- 1988
|
|
SiloS |
![]()
Post
#281
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.299 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
QUOTE A fost strict o greseala din graba... De asta stiam. Noi am mai vorbit si stiu ca ai habar despre ce se intampla sub capota unei masini. In fine, nu are rost sa poluam topicul, mai ales ca discutiile la subiect sunt interesante. This post has been edited by SiloS: 3 Jun 2012, 18:13 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
bucatzel |
![]()
Post
#282
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.507 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
@JWF.
Intra, daca esti insistent ![]() |
--------------------
Dacia
1300
- 3-SB-2608
1981 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#283
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Eu m-am referit la 1.4 pentru ca motorul despre care se discuta in acest subiect este Alpine care dupa cunostinta mea este 1.4.
|
--------------------
Dacia
1610
- Under construction
RS '99 "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
popasan |
![]()
Post
#284
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 461 Joined: 17 September 06 ![]() |
Teoria ca teoria, da' practica ne omoara. Toti stiu de turbine, carburatoare suflate, cate garnituri de chiulasa trebuie, ce cum unde si cand, dar cati au adunat un motor dinasta hibrid care sa fie si maxim, asa cu au baietii pe dincolo. Motoarele astea au un potential enorm, dar si necesita o mare investitie financiara + cunostinte, pentru a se invartii asa cum trebuie.
P.S. Aditza poti da prima data preview, la post si dupaia sa'i dai drumu, nu tot editezi dupaia, da? |
--------------------
DACIA
1410 Sport
1984 - No.281
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#285
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Zii, nu te scap de galeria aia de aspirat? Ca pana pui motorul sus sigur mai gasesti una.
Ca fapt divers,stiti cat costa un surub de scurgere ulei pentru motorul de R5 Alpine? ![]() This post has been edited by BH 59 FIF: 4 Jun 2012, 10:57 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
- BH 59 FIF
1986 http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
popasan |
![]()
Post
#286
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 461 Joined: 17 September 06 ![]() |
Aline, vrei fite platesti
![]() Si tot ca fapt difers galeria de alpine vs r18T. Attached thumbnail(s) Picture_123.jpg ( Size: 2.11mb ) Number of downloads: 488 |
--------------------
DACIA
1410 Sport
1984 - No.281
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#287
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Aproape dar nu chiar. Dincolo de amplasamentul prezoanelor, parca nu se pupa nici la distanta dintre gauri, nu? Deci, vinzi aia de Alpine?
This post has been edited by BH 59 FIF: 4 Jun 2012, 17:54 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
- BH 59 FIF
1986 http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
b44dvl |
![]()
Post
#288
|
![]() Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Hai Caline fa si tu o fapta buna
![]() Ce inseamna pt tine o galerie de Alpine.... ajuta si oameni la nevoie ![]() |
--------------------
Dacia
1300 din
- B 44 DvL
1976 Bad Mojo Mother Fucker
|
|
Black%Snake |
![]()
Post
#289
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita ![]() |
Ceva noutati la proiect? eu deocamdata stationez cu lucrarile la al meu, sper sa mai gasesc ceva piese in curand ca sa mearga treaba
![]() |
--------------------
Dacia
1300
- Cs-02-LEL
1973/Alpine 1.6 Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#290
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Nimic nou. Ieri si astazi nu s-a lucrat nimic. Maine merg sa iau bujii si eventual kit de reparatie pentru delco. Incercam in continuare sa-l pornim.
L.E: Am gasit inca o chestie interesanta. http://www.auto-evasion.com/forums/viewtopic_26538.html . E un motor de R5 Alpine din prima serie si aspirat dupa cum zice frantuzul si dupa cum rezulta si din galeria de admisie ( ![]() L.L.E: Inca doua aspirate cu aceeasi chestie... Ciudat. This post has been edited by BH 59 FIF: 4 Jun 2012, 23:05 Attached thumbnail(s) 259473_1288810471_P1010268_2.jpg ( Size: 48.12k ) Number of downloads: 438 DSC01353.jpg ( Size: 72.76k ) Number of downloads: 426 Moteurr5aLPINE002.jpg ( Size: 11.45k ) Number of downloads: 191 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
- BH 59 FIF
1986 http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
Black%Snake |
![]()
Post
#291
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita ![]() |
QUOTE(BH 59 FIF @ 4 Jun 2012, 22:50) Ma intreb care-i rolul stutului si furtunului incercuite in poza? Cert e ca la mine capacul ala e inchis. Vreo idee? L.L.E: Inca doua aspirate cu aceeasi chestie... Ciudat. Ala este returul de la sistemul de racire de apa, vine furtunul in talpa de la carburator... exact asa era si al meu motorul cu capac acolo cu acel stutz. Eu l-am dat jos si am pus pompa de apa. |
--------------------
Dacia
1300
- Cs-02-LEL
1973/Alpine 1.6 Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#292
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Pfff.... Benzineste, scanteieste dar nu porneste. Am cam ramas fara idei. Aprinderea e legata ca si in poza anexata, bujiile dau (oarecum) scanteie - maine vin NGK-urile comandate - dar totusi putinele explozii pe care le-am obtinut se petrec in carburator. In momentul de fata ORICE[I][U] idee e apreciata si va fi pusa in practica.
Alta chestie (fac si eu din asta tic verbal si poate ajung in Las Fierbinti ![]() ![]() This post has been edited by BH 59 FIF: 5 Jun 2012, 20:13 Attached thumbnail(s) 2012_06_05_19.27.53.jpg ( Size: 1.63mb ) Number of downloads: 166 2012_06_05_19.36.33.jpg ( Size: 1.38mb ) Number of downloads: 181 renix.JPG ( Size: 58.8k ) Number of downloads: 161 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
- BH 59 FIF
1986 http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
popasan |
![]()
Post
#293
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 461 Joined: 17 September 06 ![]() |
Cat esti de sigur ca aprinderea e pusa la punct? si bujiile dau scanteie atunci cand trebuie.
|
--------------------
DACIA
1410 Sport
1984 - No.281
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#294
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Ce intelegi prin a fi pusa la punct? E legata precum in schema, altceva ce ar mai trebui sa-i fac? La faza cu bujiile, da, cred ca nu dau scanteie cand trebuie dar nu stiu de unde.
This post has been edited by BH 59 FIF: 5 Jun 2012, 20:40 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
- BH 59 FIF
1986 http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
bucatzel |
![]()
Post
#295
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.507 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(BH 59 FIF @ 5 Jun 2012, 20:53) Ce dracu' duca-l vine legat la sonda asta de pe galerie. M-am saturat deja sa aud ca aia nu face nimic si trebuie lasata in pace. Daca ar fi evacuare, as zice ca-i vreun neam de sonda lambda ca sa ai cu ce optimiza reglajele. Da' poza-i cu admisia, nu? Nu se vede nici un cod pe el? |
--------------------
Dacia
1300
- 3-SB-2608
1981 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#296
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Da, pe admisie e plasata iar cod nu am vazut pe nicaieri.
L.E: Am primit acuma um PM care m-a pus pe ganduri. Cititorului de pe volanta, dincolo de faptul ca se prinde in cele 2 suruburi trebuie cumva sa i se faca ceva reglaje speciale si daca da, in ce constau astea ? Adica trebuie pozitionat intr-un anumit fel fata de roata zimtata de pe volanta? This post has been edited by BH 59 FIF: 5 Jun 2012, 20:45 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
- BH 59 FIF
1986 http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
bucatzel |
![]()
Post
#297
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.507 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Apai -ta-l ioia, ca singurii senzori care mai arata asa sunt de presiune si temperatura, si nu vaz ce-ar cauta acolo.
Amu', metode taranesti, cum ar fi rotit delcoul 180 de grade ai incercat? 2. ai verificat ca toate bujiile scanteiesc? |
--------------------
Dacia
1300
- 3-SB-2608
1981 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#298
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Am intors si delco-ul si tot degeaba. Bujiile merg - toate dau scanteie - nu exceptional dar cat sa aprinda benzina aia tot merg. Cu astea am pornit motorul cand l-am luat.
L.E: Ma sa-mi bag picioarele, de la asta o fi baiul??? http://alpinerenault.free.fr/outils/forum/...hp?f=25&t=13969 Greu o fost pana sa-mi dau seama cum dracu' ii zice in frantuza la chestia asta. This post has been edited by BH 59 FIF: 5 Jun 2012, 20:54 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
- BH 59 FIF
1986 http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
b44dvl |
![]()
Post
#299
|
![]() Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Deci, în funcție de reviste mele tehnice:
Măsura de depresie la capsula de aspirație a modulului de aprindere, pentru a cunoaște sarcina motorului si apoi da dreptul de informații în avans. Alții, probabil, pentru a oferi mai multe informații tehnice. Asta zice traducerea de pe Google :-P deci teoretic trebuie legata la aprindere Cititorul ala are si el un reglaj, un stanga dreapta in fuctie de pozitia volantei... parca am si o poza, nop nare nici un reglaj... el trebuie sa stea fix :-P sigur ati dat gaura unde trebuie? Attached thumbnail(s) DSC00183.JPG ( Size: 887.04k ) Number of downloads: 219 |
--------------------
Dacia
1300 din
- B 44 DvL
1976 Bad Mojo Mother Fucker
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#300
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
N-am dat noi gaura. Asa am luat ansamblul ca daca nu tot reuseam sa fac una mai aspectuoasa. Dracu' stie cine si cand o fi facut-o. Repet, inainte sa dam motorul jos l-am pornit.
This post has been edited by BH 59 FIF: 5 Jun 2012, 21:42 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
- BH 59 FIF
1986 http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 07:03 |