DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

32 Pages « < 8 9 10 11 12 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motor de R5 Alpine pe Dacia 1300, o mica problema cu pompa de apa :D

aditza579
post 2 Jun 2012, 15:39
Post #271


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




QUOTE(popasan @ 2 Jun 2012, 15:38)
Deci sa inteleg ca axul ala care face multe mii de rpm, se invarte pe o pelicula de apa? blink.gif
*


De unde ai inteles tu asta? Ca eu nu am scris asa ceva. Bai frate, interpretati ce am scris eu, special ca sa faceti misto. Felicitari, tineti-o tot asa!


--------------------
Dacia 1610 - Under construction RS '99
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 2 Jun 2012, 18:12
Post #272


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




QUOTE(SiloS @ 2 Jun 2012, 15:22)
Apa cu rol in ungere... laugh.gif
*


QUOTE(aditza579 @ 2 Jun 2012, 15:39)
De unde ai inteles tu asta? Ca eu nu am scris asa ceva. Bai frate, interpretati ce am scris eu, special ca sa faceti misto. Felicitari, tineti-o tot asa!
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif laugh.gif

aditza cam are dreptate happy.gif nu confundati racirea cu ungerea, sunt 2 lucruri complet diferite

sunt turbine doar pe ulei la care ungerea si racirea sunt realizate de ulei
si sunt si turbine mixte apa- doar ptr racirea corpului, iar ulei doar pentru ungere.Cele 2 nu comunica intre ele smile.gif

This post has been edited by total: 2 Jun 2012, 18:30


--------------------
logan pentru? - X XX XXX 200x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 2 Jun 2012, 20:01
Post #273


Gangester


Group: Members
Posts: 4.299
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Aditza stie sa foloseasca functia edit:

QUOTE
Uleiul la a ta turbina nu are si rol de racire, ci apa preia acest rol.


Acum e corect, in postul original ai scris altceva, din care reiesea ca apa poate sa suplineasca functia de ungere.

QUOTE
Bai frate, interpretati ce am scris eu, special ca sa faceti misto. Felicitari, tineti-o tot asa!

Tu ti-ai recitit postul, ai constientizat ca ai scris niste prostioare si ai corectat.
OK.
Dar apoi, de ce a trebuit sa postezi ceea ce am citat eu mai sus?
Aici este de fapt problema.
Daca esti constient ca ai gresit ( daca nu ai fi fost constient cu siguranta nu ai mai fi editat , corect ? ) de ce deschizi gura apoi in mod ironic?

Se spune ca o greseala recunoscuta e pe jumatate iertata.
Tu ti-ai recunoscut greseala din post si pe deasupra ai si corectat.
Ai fi fost iertat.

Dar asa... ce facem ?

Eu presupun ca total a citit postul tau editat, apoi le-a citit pe al lui popasan si pe al meu.
Si apoi el trage concluzia ca noi doi ( eu si popasan ) suntem doi mistocari care nici macar nu iti inteleg posturile.

Alege: ori iti recunosti greselile in liniste ori lupti sa iti faci dreptate. Dar sa editezi si apoi sa spui ca noi interpretam nu e frumos.

This post has been edited by SiloS: 2 Jun 2012, 20:03


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 2 Jun 2012, 20:45
Post #274


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Ce vine prins in gaurile astea doua?

Alta treaba: am aflat azi ca mi-ar trebui si un restrictor de ulei pentru ca daca nu imi inund turbina. Merge sa montez unul de GTT (masina care din fabrica vine inzestrata cu Garret T2) pe motorul meu, in combinatie cu o turbina T25?

Treaba suplimentara: Bujii, de care? NGK B9EFS a folosit cineva?

Am bagat azi ulei in motor (Castrol 10w60). Recunosc ca pretul redus la care l-am gasit mi-a luat ochii asa ca nu am facut prea multa documentare prealabila. Acuma totuna e insa sunt curios daca e chiar recomandat pentru tipul asta de motor pentru ca de ieri pana azi am auzit 3 pareri contrare.

This post has been edited by BH 59 FIF: 3 Jun 2012, 12:14

Attached thumbnail(s)
2012_06_02_16.11.45_2.jpg ( Size: 468.55k ) Number of downloads: 735
2012_06_02_19.56.35.jpg ( Size: 1.23mb ) Number of downloads: 632


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe - BH 59 FIF 1986
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JWF
post 2 Jun 2012, 20:50
Post #275


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 19 May 09




Bun! dale dreq de turbine unse de apa laugh.gif ,! sa trecem la ale noastre

1 cat ulei intra in motoru asta?
am bagat 3 litri si nivelu e sub minim! aici ma gandesc si la uleiu care a intrat in radiator,furtune etc
2 i-am dat cheie si nu vrea sa porneasca! fara carburator, am bagat cu seringa benzina in galerie si am obturat-o cu mana putin sa poa sa o traga, nu vrea! am scos fisa cu fisa, scanteie este da tot nu vrea sa porneasca! poate sa existe undeva un decalaj? avans? ma poate incurca senzoru de detonatii? ma gandesc ca daca cititoru de pe volanta nu dadea semnal nu as fi avut scanteie!

pana marti mai studiem schema el , punem un carb,schimbam si bujiile de nush cati ani si mai incercam!

daca are careva idei sau cunoaste poroblema va rog sariti rolleyes.gif


--------------------
Dacia 1320 - BH 01 JWF - 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 2 Jun 2012, 21:45
Post #276


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




QUOTE(JWF @ 2 Jun 2012, 21:50)
daca are careva idei sau cunoaste poroblema va rog sariti rolleyes.gif
*



nush daca e valabil si in cazul vostru dar incercati sa miscati de delcou cand ii da-ti cheie, eu m-am chinuit aproape o ora cu al meu si nu a luat-o pana nu am miscat putin delcoul.


--------------------
Dacia 1300 - Cs-02-LEL 1973/Alpine 1.6
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cheluakame
post 2 Jun 2012, 23:34
Post #277


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 4 October 11




QUOTE(JWF @ 2 Jun 2012, 20:50)
Bun! dale dreq de turbine unse de apa laugh.gif ,! sa trecem la ale noastre

1 cat ulei intra in motoru asta?
am bagat 3 litri si nivelu e sub minim! aici ma gandesc si la uleiu care a intrat in radiator,furtune etc
2 i-am dat cheie si nu vrea sa porneasca! fara carburator, am bagat cu seringa benzina in galerie si am obturat-o cu mana putin sa poa sa o traga, nu vrea! am scos fisa cu fisa, scanteie este da tot nu vrea sa porneasca! poate sa existe undeva un decalaj? avans? ma poate incurca senzoru de detonatii? ma gandesc ca daca cititoru de pe volanta nu dadea semnal nu as fi avut scanteie!

pana marti mai studiem schema el , punem un carb,schimbam si bujiile de nush cati ani si mai incercam!

daca are careva idei sau cunoaste poroblema va rog sariti rolleyes.gif
*



Nu era nevoie sa obturezi, probabil cantitatea pe care ai bagat-o + obturarea admisiei a udat bujiile.
Verifica daca fisele sunt puse corect si daca scanteia este data cand trebuie, nu de alta, dar fara presiunea de la turbo, avansul vacuumatic este dat peste cap.


--------------------
Renault R5AT 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JWF
post 3 Jun 2012, 10:37
Post #278


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 19 May 09




in aceasta configuratie i-am dat cheie ! eu zic ca exista un decalaj undeva si nu da scanteie cand trebuie! una peste alta cred ca o sa anulez senzoru de detonatii pana pornim motoru


--------------------
Dacia 1320 - BH 01 JWF - 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 3 Jun 2012, 12:31
Post #279


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




QUOTE(SiloS @ 2 Jun 2012, 21:01)
Aditza stie sa foloseasca functia edit:
Acum e corect, in postul original ai scris altceva, din care reiesea ca apa poate sa suplineasca functia de ungere.
Tu ti-ai recitit postul, ai constientizat ca ai scris niste prostioare si ai corectat.
OK.
Dar apoi, de ce a trebuit sa postezi ceea ce am citat eu mai sus?
Aici este de fapt problema.
Daca esti constient ca ai gresit ( daca nu ai fi fost constient cu siguranta nu ai mai fi editat , corect ? ) de ce deschizi gura apoi in mod ironic?

Se spune ca o greseala recunoscuta e pe jumatate iertata.
Tu ti-ai recunoscut greseala din post si pe deasupra ai si corectat.
Ai fi fost iertat.

Dar asa... ce facem ?

Eu presupun ca total a citit postul tau editat, apoi le-a citit pe al lui popasan si pe al meu.
Si apoi el trage concluzia ca noi doi ( eu si popasan ) suntem doi mistocari care nici macar nu iti inteleg posturile.

Alege: ori iti recunosti greselile in liniste ori lupti sa iti faci dreptate. Dar sa editezi si apoi sa spui ca noi interpretam nu e frumos.
*


Unu la mana, am citat doar postul lui popasan. Doi la mana, nu m-am legat de postul tau. Trei la mana, uite-te la postul in care ziceam ca interpretati (ma refeream strict la popasan, nu aveam nicio treaba cu tine), la data ora lui si apoi la ora ultimei editari a postului cu ungerea. L-am editat dupa ce am dat mesajul celalalt. Dupa ce am vazsut ca ziceti chestia aia, mi-am reluat mesajul sa vad unde am gresit si am constatat ca am scris uns il loc de racit. A fost o greseala neintentionata, pentru ca ma grabeam, stii ca nu as gresi o asemenea banalitate si nu as face confuzie intre aceste doua functii elementare ale motorului. A fost strict o greseala din graba si nu mi-am dat dupa aceea seama sa editez si al doilea mesaj. Dar repet, nu m-am referit la tine cand am zis ca interpretati, a fost strict la popasan si la alte persoane, in general. Multumit?

Edit: Alin, am facut eu mai demult niste munca de cercetare despre acest ulei si se pare ca este un miracol, faptul ca pote lucra intr-o gama asa de larga de temperaturi. Eu zic ca nu ai facut o greseala ca l-ai luat si s-ar putea sa faci o treaba buna cu elin motor. In legatura cu cantitatea, s-ar putea sa-ti intre putin peste 4 litri, avand in vedere ca o parte sta pe furtune, in radiatorul de ulei si in turbina iar in motorul de Dacie intra 3.5 litri.

This post has been edited by aditza579: 3 Jun 2012, 12:34


--------------------
Dacia 1610 - Under construction RS '99
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JWF
post 3 Jun 2012, 16:52
Post #280


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 19 May 09




QUOTE(aditza579 @ 3 Jun 2012, 12:31)
in motorul de Dacie intra 3.5 litri.
*


asta pe unde ai cercetat? laugh.gif


--------------------
Dacia 1320 - BH 01 JWF - 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 3 Jun 2012, 18:13
Post #281


Gangester


Group: Members
Posts: 4.299
Joined: 23 February 04
From: Buzau




QUOTE
A fost strict o greseala din graba...

De asta stiam.
Noi am mai vorbit si stiu ca ai habar despre ce se intampla sub capota unei masini.

In fine, nu are rost sa poluam topicul, mai ales ca discutiile la subiect sunt interesante.

This post has been edited by SiloS: 3 Jun 2012, 18:13


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 3 Jun 2012, 19:41
Post #282


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.507
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




@JWF.

Intra, daca esti insistent biggrin.gif Sta undeva cam la 3-5 mm peste nivelul de maxim, dar intra. asta la 1.3. Nush' cum se pune problema la 1.4 si 1.6.


--------------------
Dacia 1300 - 3-SB-2608 1981
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 3 Jun 2012, 20:42
Post #283


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Eu m-am referit la 1.4 pentru ca motorul despre care se discuta in acest subiect este Alpine care dupa cunostinta mea este 1.4.


--------------------
Dacia 1610 - Under construction RS '99
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popasan
post 3 Jun 2012, 21:48
Post #284


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 17 September 06




Teoria ca teoria, da' practica ne omoara. Toti stiu de turbine, carburatoare suflate, cate garnituri de chiulasa trebuie, ce cum unde si cand, dar cati au adunat un motor dinasta hibrid care sa fie si maxim, asa cu au baietii pe dincolo. Motoarele astea au un potential enorm, dar si necesita o mare investitie financiara + cunostinte, pentru a se invartii asa cum trebuie.
P.S. Aditza poti da prima data preview, la post si dupaia sa'i dai drumu, nu tot editezi dupaia, da?


--------------------
DACIA 1410 Sport 1984 - No.281
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 3 Jun 2012, 21:52
Post #285


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Zii, nu te scap de galeria aia de aspirat? Ca pana pui motorul sus sigur mai gasesti una.

Ca fapt divers,stiti cat costa un surub de scurgere ulei pentru motorul de R5 Alpine? radmasa.gif http://www.autokarma.ro/Produse.aspx?Tipau...e%20baia%20ulei . Intentionam sa-l schimb dar cred ca ramane asta pentru moment. Evident, cel de Dacie nu e la fel.

This post has been edited by BH 59 FIF: 4 Jun 2012, 10:57


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe - BH 59 FIF 1986
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popasan
post 4 Jun 2012, 14:25
Post #286


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 17 September 06




Aline, vrei fite platesti tongue.gif
Si tot ca fapt difers galeria de alpine vs r18T.

Attached thumbnail(s)
Picture_123.jpg ( Size: 2.11mb ) Number of downloads: 488


--------------------
DACIA 1410 Sport 1984 - No.281
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 4 Jun 2012, 14:30
Post #287


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Aproape dar nu chiar. Dincolo de amplasamentul prezoanelor, parca nu se pupa nici la distanta dintre gauri, nu? Deci, vinzi aia de Alpine?

This post has been edited by BH 59 FIF: 4 Jun 2012, 17:54


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe - BH 59 FIF 1986
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 4 Jun 2012, 21:19
Post #288


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




Hai Caline fa si tu o fapta buna biggrin.gif ca oricum tu ai multe piese... faci rost de ele super repede si mai nou vrei motor din gama WAG...

Ce inseamna pt tine o galerie de Alpine.... ajuta si oameni la nevoie biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 din - B 44 DvL 1976
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 4 Jun 2012, 21:19
Post #289


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




Ceva noutati la proiect? eu deocamdata stationez cu lucrarile la al meu, sper sa mai gasesc ceva piese in curand ca sa mearga treaba biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 - Cs-02-LEL 1973/Alpine 1.6
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 4 Jun 2012, 21:50
Post #290


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Nimic nou. Ieri si astazi nu s-a lucrat nimic. Maine merg sa iau bujii si eventual kit de reparatie pentru delco. Incercam in continuare sa-l pornim.

L.E: Am gasit inca o chestie interesanta. http://www.auto-evasion.com/forums/viewtopic_26538.html . E un motor de R5 Alpine din prima serie si aspirat dupa cum zice frantuzul si dupa cum rezulta si din galeria de admisie (smile.gif) ) , delco, etc. Ma intreb care-i rolul stutului si furtunului incercuite in poza? Cert e ca la mine capacul ala e inchis. Vreo idee?

L.L.E: Inca doua aspirate cu aceeasi chestie... Ciudat.

This post has been edited by BH 59 FIF: 4 Jun 2012, 23:05

Attached thumbnail(s)
259473_1288810471_P1010268_2.jpg ( Size: 48.12k ) Number of downloads: 438
DSC01353.jpg ( Size: 72.76k ) Number of downloads: 426
Moteurr5aLPINE002.jpg ( Size: 11.45k ) Number of downloads: 191


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe - BH 59 FIF 1986
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 4 Jun 2012, 23:23
Post #291


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




QUOTE(BH 59 FIF @ 4 Jun 2012, 22:50)
Ma intreb care-i rolul stutului si furtunului incercuite in poza? Cert e ca la mine capacul ala e inchis. Vreo idee?

L.L.E: Inca doua aspirate cu aceeasi chestie... Ciudat.
*



Ala este returul de la sistemul de racire de apa, vine furtunul in talpa de la carburator... exact asa era si al meu motorul cu capac acolo cu acel stutz. Eu l-am dat jos si am pus pompa de apa.


--------------------
Dacia 1300 - Cs-02-LEL 1973/Alpine 1.6
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 5 Jun 2012, 19:53
Post #292


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Pfff.... Benzineste, scanteieste dar nu porneste. Am cam ramas fara idei. Aprinderea e legata ca si in poza anexata, bujiile dau (oarecum) scanteie - maine vin NGK-urile comandate - dar totusi putinele explozii pe care le-am obtinut se petrec in carburator. In momentul de fata ORICE[I][U] idee e apreciata si va fi pusa in practica.

Alta chestie (fac si eu din asta tic verbal si poate ajung in Las Fierbinti biggrin.gif ): Ce dracu' duca-l vine legat la sonda asta de pe galerie. M-am saturat deja sa aud ca aia nu face nimic si trebuie lasata in pace. Daca cineva se intreaba, da, ala e carburator carfil smile.gif , capabil si suficient totusi pentru o nenorocita de pornire de motor.

This post has been edited by BH 59 FIF: 5 Jun 2012, 20:13

Attached thumbnail(s)
2012_06_05_19.27.53.jpg ( Size: 1.63mb ) Number of downloads: 166
2012_06_05_19.36.33.jpg ( Size: 1.38mb ) Number of downloads: 181
renix.JPG ( Size: 58.8k ) Number of downloads: 161


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe - BH 59 FIF 1986
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popasan
post 5 Jun 2012, 20:32
Post #293


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 17 September 06




Cat esti de sigur ca aprinderea e pusa la punct? si bujiile dau scanteie atunci cand trebuie.


--------------------
DACIA 1410 Sport 1984 - No.281
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 5 Jun 2012, 20:38
Post #294


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Ce intelegi prin a fi pusa la punct? E legata precum in schema, altceva ce ar mai trebui sa-i fac? La faza cu bujiile, da, cred ca nu dau scanteie cand trebuie dar nu stiu de unde.

This post has been edited by BH 59 FIF: 5 Jun 2012, 20:40


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe - BH 59 FIF 1986
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 5 Jun 2012, 20:39
Post #295


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.507
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(BH 59 FIF @ 5 Jun 2012, 20:53)
Ce dracu' duca-l vine legat la sonda asta de pe galerie. M-am saturat deja sa aud ca aia nu face nimic si trebuie lasata in pace.
*



Daca ar fi evacuare, as zice ca-i vreun neam de sonda lambda ca sa ai cu ce optimiza reglajele. Da' poza-i cu admisia, nu? Nu se vede nici un cod pe el?


--------------------
Dacia 1300 - 3-SB-2608 1981
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 5 Jun 2012, 20:41
Post #296


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Da, pe admisie e plasata iar cod nu am vazut pe nicaieri.

L.E: Am primit acuma um PM care m-a pus pe ganduri. Cititorului de pe volanta, dincolo de faptul ca se prinde in cele 2 suruburi trebuie cumva sa i se faca ceva reglaje speciale si daca da, in ce constau astea ? Adica trebuie pozitionat intr-un anumit fel fata de roata zimtata de pe volanta?

This post has been edited by BH 59 FIF: 5 Jun 2012, 20:45


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe - BH 59 FIF 1986
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 5 Jun 2012, 20:44
Post #297


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.507
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Apai -ta-l ioia, ca singurii senzori care mai arata asa sunt de presiune si temperatura, si nu vaz ce-ar cauta acolo.

Amu', metode taranesti, cum ar fi rotit delcoul 180 de grade ai incercat?

2. ai verificat ca toate bujiile scanteiesc?


--------------------
Dacia 1300 - 3-SB-2608 1981
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 5 Jun 2012, 20:47
Post #298


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Am intors si delco-ul si tot degeaba. Bujiile merg - toate dau scanteie - nu exceptional dar cat sa aprinda benzina aia tot merg. Cu astea am pornit motorul cand l-am luat.

L.E: Ma sa-mi bag picioarele, de la asta o fi baiul??? http://alpinerenault.free.fr/outils/forum/...hp?f=25&t=13969 Greu o fost pana sa-mi dau seama cum dracu' ii zice in frantuza la chestia asta.

This post has been edited by BH 59 FIF: 5 Jun 2012, 20:54


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe - BH 59 FIF 1986
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 5 Jun 2012, 21:25
Post #299


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




Deci, în funcție de reviste mele tehnice:
Măsura de depresie la capsula de aspirație a modulului de aprindere, pentru a cunoaște sarcina motorului si apoi da dreptul de informații în avans.

Alții, probabil, pentru a oferi mai multe informații tehnice.

Asta zice traducerea de pe Google :-P deci teoretic trebuie legata la aprindere

Cititorul ala are si el un reglaj, un stanga dreapta in fuctie de pozitia volantei... parca am si o poza, nop nare nici un reglaj... el trebuie sa stea fix :-P sigur ati dat gaura unde trebuie?



Attached thumbnail(s)
DSC00183.JPG ( Size: 887.04k ) Number of downloads: 219


--------------------
Dacia 1300 din - B 44 DvL 1976
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 5 Jun 2012, 21:32
Post #300


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




N-am dat noi gaura. Asa am luat ansamblul ca daca nu tot reuseam sa fac una mai aspectuoasa. Dracu' stie cine si cand o fi facut-o. Repet, inainte sa dam motorul jos l-am pornit.

This post has been edited by BH 59 FIF: 5 Jun 2012, 21:42


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe - BH 59 FIF 1986
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
32 Pages « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 07:03
Forum Renault