DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 2 3 4 5 6 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Daca ar fi sa va luati masina ati alege logan, Pt. cei care n-au Logan

paulp
post 1 Aug 2005, 15:35
Post #91


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Sefu vine cu ala mare si negru de alaturi, cu indicativ 406 wink.gif


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 1 Aug 2005, 15:47
Post #92


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




nu cred ca mi-as lua pentru ca:

-design de frigider
-performante mai slabe cu acelas motor fata de srn-ul meu
-lipsa de flexibilitate a interiorului (bancheta rabatabila etc)
-plastice interioare de toata jena (lipsa oricaror detalii)
-frane patetice

nici sh strain nu as lua - pentru ca platesti pe piese mai mult decat face, casco este odios de scump (ca la o masina noua)

probabil ca in vreun an aprox imi voi lua un megane bicorp diesel...


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 1 Aug 2005, 19:50
Post #93


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Acum nu fi rau. ca nici DSN nu sta chiar bine la capitolul interior. Lipsa banchetei rabatabile nu e chiar tragedie (eu am SLZ si deci bancheta rabatabila si am avut nevoie doar o singura data in doi ani s-o rabat ca sa car un televizor care probabil ca ar fi incaput il LGN pe bancheta din spate) ba chiar e mai bine asa, o sursa in minus de zgomot.

Nici eu nu as mai lua in vecii vecilor ceva facut la Mioveni dar daca tot il criticam macar sa o facem obiectiv. Excluzand design-ul bineinteles, ca ala tine de gusturi. Si eu cred ca e prea din topor, dar poate altcuiva i se pare frumos


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 1 Aug 2005, 21:00
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Eu nu stiu de unde se trezesc unii cu afirmatii de genul : plastice de toata jena si frane patetice ...la ambele chiar din contra!

Apopo , offtopic , mi s-a inchis topicul cu masina asa ca hai va pun o poza with my car tongue.gif

This post has been edited by AND: 1 Aug 2005, 21:00

Attached thumbnail(s)
Picture_001.JPG ( Size: 969.39k ) Number of downloads: 83


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 1 Aug 2005, 21:37
Post #95


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Mai nene, de ce nu te muti pe celalt topic, ala cu laudatorii Loganului wink.gif. Ca aici s-au strins aia de vor sa-si ia si altceva decit ZCR 243.gif

Eu nu laud SH-urile, ca stiu foarte bine ce riscuri mi-am asumat cind am luat Focusul, dar va rog eu mult sa incetati cu comparatiile si lauda de sine, ca va pun poze cu piele, cotiere, scaune actionate electric, CD-playere de-nebunesti gagicile de pe strada, si chiar n-are rost wink.gif


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ice cube
post 1 Aug 2005, 21:49
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 13 November 04
From: Tg-Jiu




QUOTE(paulp @ 1 Aug 2005, 21:37)
Mai nene, de ce nu te muti pe celalt topic, ala cu laudatorii Loganului wink.gif. Ca aici s-au strins aia de vor sa-si ia si altceva decit ZCR 243.gif

Eu nu laud SH-urile, ca stiu foarte bine ce riscuri mi-am asumat cind am luat Focusul, dar va rog eu mult sa incetati cu comparatiile si lauda de sine, ca va pun poze cu piele, cotiere, scaune actionate electric, CD-playere de-nebunesti gagicile de pe strada, si chiar n-are rost wink.gif
*


E adevarat ca ai toate alea, dar ai 92000km. Eu, la Loganul meu, am convingerea ca cel putin 70000km nu investesc decat in consumabile (ulei, benzina si placute de frana) si mai am si garantie. Dar tu, peste 20000 km? (In cazul fericit, ca poate peste numai 10.000km incepi sa bagi la greu)


--------------------
dacia logan ambition - Gj-03-XYB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 1 Aug 2005, 22:29
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




Lasa omul in pace sa se bucure de masina. Ar putea si el la fel de bine sa nu bage nimic in ea urmatorii 70.000 km.

Il asteptam peste vreo 2 ani sa ne spuna cum fu cu intretinerea


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kunzite
post 1 Aug 2005, 23:16
Post #98


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 23 February 05




Un nu hotarat.
Dar sper ca Dacia sa scoata - in viitorul nu foarte indepartat - si ceva mai pe gustul meu. Slabe sanse (am o banuiala cum ca Dacia va fabrica multa vreme automobile ieftine), se zice insa ca speranta moare ultima...


--------------------
Oltena 12TRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 1 Aug 2005, 23:24
Post #99


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(Kunzite @ 1 Aug 2005, 23:16)
Dar sper ca Dacia sa scoata - in viitorul nu foarte indepartat - si ceva mai pe gustul meu. Slabe sanse (am o banuiala cum ca Dacia va fabrica multa vreme automobile ieftine), se zice insa ca speranta moare ultima...
Mmmm, deci doresti sa-ti iei un auto scump... Daca zici ca ai slabe sanse sa-ti iei o dacie ca dacia va fabrica multa vreme auto ieftine...Mmm, interesant...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kunzite
post 1 Aug 2005, 23:37
Post #100


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 23 February 05




Klaus, nu te preface ca nu intelegi ce-am spus. 'Automobil ieftin' = reduceri de costuri peste tot (motor, arcuri in portbagaj, vopsea samd); in plus acesta nu trebuie sa concureze modelele mai 'evoluate'. Cred ca Dacia se va axa pe producerea unor astfel de masini sad.gif
Asta-i problema, si nu ca n-as vrea eu o masina cat mai ieftina cu putinta.


--------------------
Oltena 12TRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 2 Aug 2005, 09:27
Post #101


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Bai in ultimul timp m-am luat cu munca, ceva de speriat!
Iar voi discutati chestii de-a dreptul filozofice aici...

Boon, asadar, dupa ce m-am spart de ras citindu-l pe asarban, sa enunt si eu pe subiect:

I.
Daca ar fi sa-mi iau masina, de ce NU as alege Logan:

1. Design incredibil de urat.
2. Materiale textile incredibil de jenante inauntru.
3. Lipsa unei banchete rabatabile.
4. Tabla exterm de subtire.
5. Suspensii prea moi.
6. Volanul ca de jucarie, ceasurile de la bord la fel.
7. Feelingul de jucarie chinezeasca.
8. Liota de mici probleme cu care ar trebui sa se intalneasca o masina la >50.000 de km, nu la 0 km...
9. Pretul prea mare (!!) pentru varianta cu aer conditionat.
10. Cauciucuri de toata jena in dotarea masinii (da, da, chiar si Kormoranurile), ceea ce ar presupune un cost suplimentar de 500 Euro cel putin.
11. Inexistenta unui diesel mai puternic.

II.
Daca ar fi sa-mi iau masina, cand mi-as lua Logan (in ordinea importantei de data asta):
1. Aparitia unui turbodiesel de cel putin 90 cai. Pentru consum... si forta!
2. Discuri ventilate fata.
3. CONFIGURABILITATE: adica:
- Textile - la alegere - decente in interior (velur deschis la culoare obligatoriu pentru mine, am alergie la jaquard de slaba calitate)
- Aer conditionat in optiune la versiunea doar cu servo, fara geamuri el, cd, oglinzi el si alte dude bagate pe gat, care nu ma intereseaza dar ma costa bani
- ABS in optiune
4. Siguranta sporita: bandouri mai late pe portiere. Ranforsari suplimentare in usi.
5. Bancheta rabatabila spate. Am avut nevoie de 3 ori in 6 luni. E destul...
6. Toate chestiile de mai sus sa coste, prin configurare, cel mult 8000 de coco.
7. Cauciucuri decente, cu care sa nu te dai sanie pe sosea uscata.
8. Design mai decent. Dar asta e pasabil...
9. Alte indicatoare de bord. Cu plasticul de bord n-am probleme, cu ceasurile si aratatoarele lor de 3 lei, da.
10. Atentia la detalii, care sa iti ofere si placerea de a sta in aceasta masina.


III.
De ce nu-mi voi lua totusi un Logan in urmatorii 3 ani, probabil niciodata (90% sanse sa nu).

1. Pentru ca am un Opel de 12 ani care m-a convins de diferenta.
2. Pentru ca muncesc mai mult, castig mai bine si ma intereseaza tot o masina nemteasca (singura frantuzeasca ramasa pe lista e o Laguna...)
3. Pentru ca in 8000 de euro in momentul intrarii in UE voi putea aduce fara taxe din afara un Vectra B din 2000 cu ~100.000 de km la bord full options. Sau un A4 de prin 1999-2000 cu 140.000km dotare ok.
4. Pentru ca daca stii sa alegi si ai mecanic la dispozitie (cazul meu) vei dobandi un sh care arata ca nou inauntru si are mai putine probleme decat un Logan nou.
5. Pentru ca sentimentul intr-o masina nemteasca este cu totul altul decat intr-un Logan (si am mers in amandoua, rogu-va sa nu va suparati, posesori de Logan, dar ... nu se compara). Si nu e vorba de "imagine", ci de "placerea de a conduce".
6. Pentru ca Dacia nu va produce in urmatorii 3 ani o masina care sa corespunda macar 70% cu lista mea de cerinte de mai sus.


Asadar, urmatoarea mea masina va fi 70% tot din gama Opel (masini relativ bune la standardul nemtesc, foarte bune la standardul romanesc, si mai ales ieftin de intretinut), 15% din gama Audi (daca standardul de viata imi va permite), 10% din gama Renault (Laguna II sau hai si un Megane II sh, aduse din Franta dupa intrarea in UE) si doar 5% Dacia, in conditiile in care as primi niste bani cash si nu as vrea sa ma mai incurc cu un sh (care are si el riscurile lui), si in conditiile in care ar implini lista de mai sus.

Dar, asa cum spunea si nea Stroe cand vorbii cu el: Dacia nu si-a propus sa cucereasca intreaga piata. Intotdeauna vor exista oameni care vor prefera un sh nemtesc unui Logan nou-nout.
Nu e nici o tragedie... pentru ZKR.... smile.gif


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
body
post 2 Aug 2005, 09:54
Post #102


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 568
Joined: 19 July 04
From: Ploiesti




QUOTE(ice cube @ 1 Aug 2005, 22:49)
E adevarat ca ai toate alea, dar ai 92000km. Eu, la Loganul meu, am convingerea ca cel putin 70000km nu investesc decat in consumabile (ulei, benzina si placute de frana) si mai am si garantie. Dar tu, peste 20000 km? (In cazul fericit, ca poate peste numai 10.000km incepi sa bagi la greu)
*


Asta sa o crezi tu ! laugh.gif !
Eu in 2001 mi-am luat un cielo sh din 1995 cu 32.000 km reali la bord ( am verificat masina) - deci fara garantie !Stii ce am schimbat in 4 ani (50.000km) ?
O toba - anul trecut 1.000.000 , bateria ( prima anul trecut) 1.000.000 amortizoarele in 2002 ( toate circa 5,5 mil) , un burduf de planetara200.000(parca) si in rest consumabile pe care inevitabil le schimba toata lumea !Si atunci unde bagi la greu ?Nu uita ca in general masinile cump de ceilalti ( nu cei care au zkar) au o fiabilitate dovedida !Eu am trecut de la Cielo la Kalos si normal ca e o diferenta ( conceptie , vechime etc) .
Nu am avut nici un moment dat in vedere sa-mi mai iau Dacie si nu regret nici un moment chestia asta!
Am oscilat intre Kalos , Accent , Kia Rio ( da' nu prea mi-a placut) sau Elantra( a picat din cauza pretului) .
A iesit Kalosul datorita costurilor de intretinere mai mici decat ale Accentului .
A fost ideea mea fixa de a cumpara una noua si nu una SH ( nu ca m-as feri de SH-uri)!

This post has been edited by body: 2 Aug 2005, 10:23


--------------------
Mitsubishi/Suzuki Lancer/SX4 2007/2008 - PH-72-BVR PH-77-MMR
body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusI
post 2 Aug 2005, 10:18
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 24 March 03
From: Bucuresti




QUOTE(ice cube @ 1 Aug 2005, 21:49)
E adevarat ca ai toate alea, dar ai 92000km. Eu, la Loganul meu, am convingerea ca cel putin 70000km nu investesc decat in consumabile (ulei, benzina si placute de frana) si mai am si garantie. Dar tu, peste 20000 km? (In cazul fericit, ca poate peste numai 10.000km incepi sa bagi la greu)
*



As putea sa ma dau si eu de exemplu cu Solenza la 25k Km. Bilant la zi: o toba, bucsi pe fata (toate), in garantie. Simering distributie + toata distributia, pe bani. Si acum imi face compresorul de AC zgomot si s-ar putea sa ma pasca si o schimbare de ambreiaj.
Desi am avantajul ca manopera e semnificativ mai ieftina, si posibil si piesele, eu te-as sfatui sa reconsideri partea aia cu 70000 km, si sa adaugi la coada 'daca am noroc'.

Edit: se adauga si asta la postul meu de mai sus cu 'de ce NU'


--------------------
Solenza Scala
Dixit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 2 Aug 2005, 10:26
Post #104


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




intradevar, daciile se strica ceva mai des... dar dataorita pieselor considerabil mai ieftine per total pana in 100k la o dacie iesi mai bine dect cu o masina straina (stiu ca o sa imi sara multi in cap, dar asta e parerea mea)

de exemplu - un set de bascule st/dr pentru o masina decenta straina ajunge la 7 mil... in aceeasi bani schimbi de cateva ori la o dacie - si cumulat tin mult mai multi km... de consumabile nu mai vorbesc...

si mai o treba cu sh-urile - chiar daca iti iei cu 6000e sa zicem o masina de cativa ani, casco se face la valoarea initiala care daca a fost sa zicem 14-15000e te costa enorm... cat la o masina noua...

de-asta mi-as lua ceva tot strain dar nou - dau un ban dar stiu de ce il dau...


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusI
post 2 Aug 2005, 11:09
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 24 March 03
From: Bucuresti




Eu nu sunt chiar convins ca e o diferenta majora de pret intre piesele de Logan si, sa zicem, Opel Astra Classic...


--------------------
Solenza Scala
Dixit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 2 Aug 2005, 11:12
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




Asta din cauza ca nu au aparut producatorii paraleli de piese de schimb. Pe vremuri daewoo avea niste preturi la piese astronomica dar imediat ce au aparut cele poloneze au scazut drastic. Acum mai depinde si de unde cumperi piesele respective. Dau un ex: Cielo 95 150000km deviz piese la radacini 28mil, piese cumparate de pe masinamea.ro 7mil...
Stati linistiti ca nu o sa reziste mult proiectoarele de logan la 2 mil/buc... o sa apara si altele la 500 de mii...


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 2.0 benzina - varies
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 2 Aug 2005, 14:54
Post #107


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Sa raspund si eu.

Am tot zis ca daca era disponibil Logan Break mi-as fi luat Logan ..
Acum, dupa 2 luni de plimbat in "altceva" spun simplu: NU imi voi lua Logan decat daca nu imi voi putea permite altceva. Desi are un raport pret/calitate imbatabil, calitatea inca lasa de dorit chiar comparat cu o masina low-end, noua, "vestica" (vezi megane).


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ottoMan
post 2 Aug 2005, 15:58
Post #108


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 19 March 05
From: Bucuresti




@madkatweb

principiul tau nu functioneaza intotdeauna, sa stii.
piesele la masinile straine pica mult mai rar fata de cele de dacie, desi intr-adevar sunt mai scumpe. eu dau exemplul masinii din avatar, pe care tocmai prin varsta ei de 20 de ani ai putea-o banui ca beneficiaza de piese foarte scumpe (ca nu se mai gasesc, ca e model care nu se mai fabrica, etc.).
dar nu e chiar asa. chiar din exemplul tau, o bascula m-a costat 2 mil (deci 4 mil amandoua). dar cele pe care le-am schimbat erau cele din fabrica. asta se intimpla prin martie, anul asta. daca si astea sint la fel ca alea originale, m-am scos !
in aceeasi situatie am fost si cu racordurile de frana, care m-au lasat acu' vreo doua luni. investitia a fost mult mai mica, 200k bucata. si in acest caz cele inlocuite erau pe masina din fabrica, adica de 20 de ani...

revenind on-topic, am fost magar ieri, nu mi-am argumentat raspunsul. si asta pentru ca motivele au fost cuprinse in raspunsurile anterioare. pe scurt, motivul e ca nu ma atrage loganul suficient, prefer o alta masina in banii astia, evident sh. in perioada asta vanez ceva in genul alegerii lui paulp (apropo, felicitari ! faina masinuta !).

poate cind o sa apara noul model Logan ZKR, turbo diesel, motor 3.0l, 200CP, cuplu 400NM, totul la 8000 EUR. glumesc, evident.


--------------------
Nissan Breack Primera 1998 - B-45-WJG
siguranta este asigurata de centura de siguranta.
intotdeauna.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 2 Aug 2005, 16:18
Post #109


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




la masinile inainte de '90 piesele sunt mai ieftine, intr-adevar - eu ma refer aici la masini dupa '95 chiar... unde situatia e alta...

am destui prieteni cu masini sh mai noi (nemtesti chiar) la care piesele sunt aberant de scumpe...


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 2 Aug 2005, 18:45
Post #110


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Madkat, ai dreptate. piesele la masinile straine sunt scumpe. Insa nu vorbim aici de comparatiile cu berlinele. Si cel mai clar exemplu: un proiector de SLZ era 750.000. Acum e 3.000.000 (asta fiind limita de jos a pretului) ca cica e de LGN desi in afara de elementul de fixare de spoiler (un pastic ordinar) sunt absolut identice. Daca majoritatetea pieselor vor urma trend-ul asta tare mi-e mie ca nu o sa se mai faca diferenta intre pretul pieselelor de schimb ale masinilor straine si cel al pieselor pentru dacia.

Din nou, e foarte corect ca un set de bucse pentru bara stabilizatoare costa 100k. E mult mai putin decat pretul similar pentru aceeasi piesa a unor masini straine. Dar iti convine sa pierzi timp din 10 in 10 mii de km sa le schimbi sau daca nu sa o auzi zdranganind la orice denivelare?

Una peste alta nu cred ca iesi chiar asa de ieftin cu o Dacie (ma refer aici la DSN/SLZ/LGN - ca berlinele sunt intr-adevar ieftin de intretinut) daca stai sa aduni piesele plus manopera. Sau daca iesi mai ieftin nu iesi cu mult. Comparatia nu se refera la DSN vs X5 ca atunci da, X5-ul e mult mai sump de intretinut. Ma refer la comparatia cu masini gen Octavia, Vectra, Focus, Fiesta etc.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 2 Aug 2005, 20:08
Post #111


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




sincer daca as avea bani:in nici un caz un sh made in germany la vreo 6000-7000 si cu restul de la loganul full option l-as aranja un pic!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 2 Aug 2005, 20:41
Post #112


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




QUOTE(madkatweb @ 2 Aug 2005, 10:26)
si mai o treba cu sh-urile - chiar daca iti iei cu 6000e sa zicem o masina de cativa ani, casco se face la valoarea initiala care daca a fost sa zicem 14-15000e te costa enorm... cat la o masina noua...
*


blink.gif P-asta de unde ai scos-o?


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leone
post 2 Aug 2005, 20:42
Post #113


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 29 January 05
From: Toronto




mey copii, gata, m-am hotarit cum fac! Trebe ca astia de la dacia sa mai faca:
- testul pisicii
- testul abtzibildului
- testul chibritului
- si testul alcoolmetrului (nu ma intrebati mai mult, ca nu stiu despre ce-i vorba!:))
la Logan si apoi ma duc
sa-l intreb pe Paulp: "Paulica, ce sa-mi iau?" smile.gif
Sa-ti traiasca a doua nevasta, Paulica, si sa ai numa' drumuri bune cu ea!
A propos, o aduci (si) simbata asta la intilnire?


--------------------
Toyota/Mazda Corolla/3 2012 - INCANU
Nu e peste ca Bibanu', nici dacie ca Loganu'
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 2 Aug 2005, 22:00
Post #114


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Sorry Ninel. simbata asta ma duc la Tg Neamt sa sfintesc masina wink.gif
Dar daca vrei sa te dai oleaca cu ea, tot in Copou lucrez smile.gif


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 3 Aug 2005, 09:24
Post #115


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




@ashu - chestia cu casco e reala - masina (nu zic marca dar oricum vestica) din 94 cumparata de om la sh cu 3000e cei de la asigurari au considerat valoarea masinii noi de vreo 16000 (cam atata si fusese ca omu avea si factura originala din elvetia) cu o depreciere etc - a rezultat rata de casco de 1.7 mil (10 rate)... pot sa fac rost si de o copie a contractului de asigurare, ca pana nu mi-a aratat omul nici eu nu l-am crezut...

si mai e o problema - din ce stiu doar o firma de asigurari (cea mai de kk din tara) face casco pentru masini mai vechi de 10 ani...

@bogdan_o - chestia cu octavia si alte VAG-uri e ca sunt infiorator de scumpe - niste exemple: - revizie de 30.000km la octavia 16 mil (consumabile incluse - din care numai placutele de frana erau 2 mil si ceva fata si tot cam asa spate - fata de alea de DSN de ex. care costa 300k si tin 20.000km fara probleme) - la un VW Bora - schimbat scut motor (care e si de plastic) - 4.5 mil piesa - total deviz 14 mil... fara sa se umble direct la motor, baie de ulei etc...

am zis astea ca sa ma intelegeti de ce sunt asa pornit impotriva secondurilor...

This post has been edited by madkatweb: 3 Aug 2005, 09:29


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 3 Aug 2005, 09:29
Post #116


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




madkatweb, cuvantul cheie aici e "cu o depreciere". Ce ai afirmat tu initial e altceva. Deci nu ti se face CASCO la valoare initiala.
Exista totusi un dezavantaj fata de Logan, si anume procentul pe care-l reprezinta prima de asigurare. In timp ce la o masina straina e vreo 6.5%, la Logan e mai mic (3-4% parca, nu?) si de aici diferenta de bani pe care o platesti la CASCO pt. un sh strain de valoare apropiata de cea a unui Logan.


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 3 Aug 2005, 09:35
Post #117


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




offffff... da asa e... ce voiam sa zic e ca se porneste cu depreciere de la o valoare aberant de mare... si deprecierea e mica... si pentru o masina de 10 ani sa fie casco de 17 mil pe an e enorm...

apropo' offtopic cat e casco pt logan?


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
litza
post 3 Aug 2005, 09:59
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 813
Joined: 27 August 03
From: Bavaria, DE




La orice masina se porneste de la valoarea de nou si se calculeaza o depreciere in functie de vechime si starea masinii. Inclusiv la Logan/SLZ de 1-2 ani si va rezulta valoarea totala asigurata/valoarea masini. Aia este suma pe care se pune procentul si se calculeaza prima/rata de asigurare.


--------------------
Dacia Solenza 2003-2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 3 Aug 2005, 12:23
Post #119


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




...In mod evident ca in general iesi mai scump cu un sh strain, fie el si in buna stare, decat cu un Logan nou. In general, am zis, nu in toate cazurile...

DAR.

Diferenta intre cele doua masini nu sta doar in pretul de achizitie si dotari. Ci si in chestii necuantificabile: feeling in interior, placerea de a conduce, siguranta pe drum, reprize, si asa mai departe.
Daca la aceiasi bani dati initial pe masina ai toate de cele de mai sus, poate ca pretul mai mare platit pentru intretinerea masinii pentru, sa zicem, 4 ani de acum incolo, este meritat cu varf si cu indesat.

ps.
Liviule, ti-ai tras megane II? Nu vazusem! Sa-ti traiasca! E poate cea mai buna alegere pentru Romania. Cu toate ca e pacat ca n-ai luat dieselul de 100cp (stiu, stiu, era mai scump) - un super motor!


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 4 Aug 2005, 08:03
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Salutare
Oameni buni eu pana acu 2 luni am avut un sh Skoda Felicia si pot spune ca am avut numa belele.Ba schimbat telescoape,ba nu stiu ce bucsi pe fata,ba toata linia de tobe si tot asa.....,la momentul cumpararii acestui sh avea 42.000 km si vreo 5ani,asa ca mai lasati-o cu sh astea de 2 bani la care bagi si iar bagi...,la Logan nou barem nu bagi mai nimic ceva timp,e nou, merge binisor
--------LA REMAT CU SH------


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 2 3 4 5 6 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 06:59
Forum Renault