DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

244 Pages « < 40 41 42 43 44 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ce îmbunătățiri ați făcut DSN-urile voastre?, topic universal pentru îmbunătățiri.

djasu82
post 17 May 2009, 15:50
Post #1231


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




si cand se incinge tabla la masina ? tot un drac .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S.Alex-F
post 17 May 2009, 16:08
Post #1232


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 4 February 09
From: Bucuresti S4




Pentru cel exterior cel mai bun loc ar putea fi la claxon sau mai bine zis in spatele proiectoarelor!!!


--------------------
DACIA SuperNova 2002Clima - XX-XX-ALX
"A gresi incepe din momentul in care nu incercam sa reparam ce am constatat ca am gresit!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 17 May 2009, 16:23
Post #1233


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




vezi experimental nu sti pe unde aerul intra si iese ... eu as izola senzorul cu o chestie din folie de aluminiu circulara care sa nu infulenteze frontal sau dintr-o parte laterala pe undes-ar scurge aerul respectiv sau ceva asemanator.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uNicu'
post 17 May 2009, 18:15
Post #1234


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 24 December 06
From: Roman




QUOTE(Maskatu @ 16 May 2009, 12:59)
Mi-am luat termometru . Arata si temperatura interioara, si are si un fir cu senzor pentru temperatura exterioara... cred ca o sa trag firul in spatele barii, undeva pe la proiector... sa nu sufle nici aerul in el. Sunt "deschis" la sugestii pentru o locatie mai buna....
*


Eu am reusit sa strecor senzorul pe langa furtunul gofrat cu cablurile de la portiera din stanga si l-am lipit sub balamaua de sus a portierei. Termometrul (un fel de prisma triunghiulara de vreo 12 cm) l-am lipit cu banda dublu adeziva neagra deasupra butonului "aer proaspat-aer recirculat"! A venit tare bine! Zici ca e din fabricatie! wink.gif
Imi parchez mai tot timpul (asa imi vine mai bine) masina cu fata catre est, asa ca soarele nu bate direct pe partea soferului. Am comparat valorile cu un termometru omologat si nu mi-a dat erori!
In mers am comparat cu termometrele din oras si aveam diferenta de jumatate de grad!
Citisem pe undeva ca daca tai cablul respectiv termometrul da erori...
Bafta!

<span class='edit'>17 May 2009, 18:31:</span>
QUOTE(Bogyciu @ 13 May 2009, 20:12)
Cred ca ai putea incerca prin locul pe unde ies cablurile stopului de ceata...
*


Multumesc mult!
Am desfacut lampa de ceata si am vazut ca se poate intra foarte usor cu firele prin gaura respectiva...
Am vrut sa ma apuc de gaurit dar ... am dat de alta problema!
Partea cea mai buna pentru prinderea optima senzorilor are pe spatele spoilerului la mijloc o bara de fier...
Pe lateral nu sunt probleme!
Mi-e teama insa ca la mijloc as putea nimeri in bara respectiva...
Maine am sa masor din nou sa vad daca pot amplasa senzorii deasupra sau dedesubtul barei de fier!

This post has been edited by uNicu': 17 May 2009, 18:46


--------------------
Dacia Logan 1.2 16v 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 17 May 2009, 18:39
Post #1235


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




QUOTE(djasu82 @ 17 May 2009, 13:47)
Termometrul e bunicel doar ca e sensibil daca il desfaci de mai multe ori ca se deterioreaza plasticul si dupa aceea nu mai preseaza pe lcd montajul din interior.
*


Dar cine il desface?

QUOTE(Tince1290 @ 17 May 2009, 14:22)
si eu am dinasta...la atv tongue.gif....sa vad cand se incinde prea tare motorul....propun sa scoti firul pe geam si sa il pui undeva sub partea de jos a parbrizului....dar mai jos de capota....adica sa nu bata in el aerul...sper ca intelegi cam pe unde zic tongue.gif....daca nu ma duc jos si "trag" o poza tongue.gif
*


nu are rost , trebuie sa fie undeva cat mai ferit de tabla si de curent !!!

QUOTE(S.Alex-F @ 17 May 2009, 17:08)
Pentru cel exterior cel mai bun loc ar putea fi la claxon sau mai bine zis in spatele proiectoarelor!!!
*


acolo l-am si montat... e ferit cat de cat de curent cat si de expunerea directa la soare.

QUOTE(uNicu' @ 17 May 2009, 19:15)
Eu am reusit sa strecor senzorul pe langa furtunul gofrat cu cablurile de la portiera din stanga si l-am lipit sub balamaua de sus a portierei. Imi parchez tot timpul (asa imi vine mai bine) masina cu fata catre est, asa ca soarele nu bate direct pe partea soferului. Am comparat valorile cu un termometru omologat si nu mi-a dat erori!
In mers am comparat cu termometrele din oras si aveam diferenta de jumatate de grad!
Citisem pe undeva ca daca tai cablul respectiv termometrul da erori...
Bafta!
.........
*



eu a trebuit sa il tai pentru ca era prea lung cablul, si am schimbat si senzorul dupa cum am spus. Nu stiu cat de exact este dar cand l-am cumparat l-am pus in casa langa un termometru cu mercur si arata cam cu 1-2 grade pe langa.Decat deloc mai bine asa.

This post has been edited by Maskatu: 17 May 2009, 18:42


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uNicu'
post 17 May 2009, 19:01
Post #1236


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 24 December 06
From: Roman




Am facut si eu mai multe "imbunatatiri" DSN-ului meu scump si drag... inspirate toate de discutiile de pe forum: boxe, cotiera, lumina portbagaj, plafoniera de "Solenza"... etc! Merci inca o data pentru idei!
Alaltaieri ma trage "Garcea" pe dreapta!
"Dumneata nu stii sa circuli cu luminile aprinse?"
Imi venea sa mor de ciuda!
Micul tradator...buzz-erul pentru lumini aprinse imi jucase festa! Desi il consider poate cea mai utila dintre imbunatatiri...
Intrasem sa pun benzina, si el ...si-a facut datoria! Am stins luminile!
Numa' ca am uitat sa le mai aprind!
La 5 Km am avut intalnirea cu "organul"! smile.gif
Evident... vina imi apartine!


--------------------
Dacia Logan 1.2 16v 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 18 May 2009, 17:30
Post #1237


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Azi am cumparat din targ 2 protecti de oale de pe spate de 1310 cu 30 de lei ambele bucati , sambata urmeaza sper sa le montez si sa termin definitiv problema cu aruncatul pietrisului apei pe oale , cot rezervor.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 19 May 2009, 08:17
Post #1238


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Si cum sunt asule? Se potrivesc? Parca cazusem toti de comun acord ca nu se potrivesc astea de 1310 si ca singura varianta plauzibila este sa ne confectionam noi unele din fibra. Acuma spui ca ti-ai cumparat si ca o sa le montezi... blink.gif Nu e mult 30 de lei. As pune si eu dupa ce fac interiorul cu grund si antifon.... nu mai are moarte!

Ieri seara m-am apucat si eu sa izolez usile. Ma rog... am izolat decat una din usi pentru ca dureaza ceva montatul, demontatul... Am reusit sa dau antifon IN usa cu ajutorul pensului cam pe 70% din ea (estimez eu). Am dat cu pensula cat am putut sa bag mana prin usa.

Am dat cu antifon si pe usa adica pe partea unde sta lipita folia alba. Apoi am lipit la loc chestia aia alba a ei, am dat cu antifon nediluat pe ea sa vad cum e, apoi pee cu aluminiul spre exterior, iar antifon si iar pee tot cu aluminiul spre interior. De asemenea am pus pee si pe fata de usa in bucatele, lipite cu power tape. Spre surprinderea mea, nu am avut mari dificultati in punerea fetei de usa la loc. Sincer sa fiu credeam ca nu va mai sta bine, fiind prea multe straturi, dar se pare ca au incaput fara probleme 3 straturi de pee si 3 straturi de antifon. Aproximativ 11-12 mm.

Poze dupa ce termin toate usile.

Ca si prima impresie, cand "ciocanesc" usa pe afara suna infundat fata de restul usilor care suna a conserva, iar muzica din usa dreapta fata (caci aceasta am izolat-o) se aude mult mai bine... ca si cum ar fii in "incinta".

Plafonul tot cu aluminiul in sus cred ca il voi pune. In principiu nu ar avea importanta atata timp cat se monteaza cel putin 2 straturi de pee... ori pee,aluminiu, pee aluminiu sau invers, tot pe acolo iese. Are cineva idee ce suruburi mai trebuiesc scoase inafara de cele de la parasolare si oglinda? Si de bradutii din spate? Pot sa il trag prin spate sau trebuie sa scot si plasticele laterale? Si cum pot sa fac sa "inalt" plafonul? Pentru ca daca il imping cu mana in mijloc se "inalta" cativa centimetri buni...

This post has been edited by Maskatu: 19 May 2009, 08:19


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 19 May 2009, 08:57
Post #1239


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




acum o saptamana mi-am amintit ca mi-a ramas o oala de la 1310 si spre curiozitate am zis sa incerc sa vad daca se incadreaza. Spre uimire se incadreaza perfect ...doar ca mai trebuie retusat putin in zona de la aripa ca platicul iese cu 1.2 cm in afara . Asta se retuseaza cu un flex . De prins se prinde cu suruburi .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 19 May 2009, 10:10
Post #1240


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Cel mai usor de prins e pe partea cu aparatoarea de noroi. Acolo deja ai o tija de fier care tine bara prinsa. Dar unde pui suruburi in partea opusa si cum o prinzi sus de aripa? Aia din fata are niste muchii aripa. In spate daca te apuci sa dai gauri o ia rugina,


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 19 May 2009, 10:40
Post #1241


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Stai linistit ca nu o ia rugina daca tratezi gaura respectiva. Ideea era sa intre cum trebuie pe sub aripa spate.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu_GTT
post 19 May 2009, 18:39
Post #1242


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.502
Joined: 11 May 08
From: BRASOV




Mi-am pozitionat si eu furtunul de la filtrul de aer chiar in spatele grilei, diferenta chiar se simte trage mai bine si a scazut turatia destul de mult la o viteza mai mare
Inainte la 90 km/h aveam cam 2700 de ture si acum am aprox 2100 de turatii
Am pus si 2 poze
Voi ce turatii aveti ?

Attached thumbnail(s)
IMG241_01.jpg_acum.jpg ( Size: 76.37k ) Number of downloads: 908
IMG243_01.jpg_furtun.jpg ( Size: 96.17k ) Number of downloads: 984


--------------------
Dacia SuperNova 2002 Confort - BV 27 GTT
BMW e46 FL 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 19 May 2009, 20:19
Post #1243


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




e na ca sa vezi ca si o iedee de-a mea e bun la ceva. Eu nu ma dau la ea ca mai trebuie sa schimb bujiile , sa curat injectoarele si oricum prinde mai repede 100 :DNu am dat importanta turatiei ci se simte cum se infige.


This post has been edited by djasu82: 19 May 2009, 20:21


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
26-Kbe
post 19 May 2009, 21:12
Post #1244


Membru Dacia Club


Group: Members
Posts: 510
Joined: 17 October 08
From: Bucuresti




Salut,
Cand am zis ca a scazut turatia ma-ti luat la bascalie si crede-am ca este placebo dar se pare ca nu sunt singuru nebun mai un tovaras (Relu_GT) tongue.gif biggrin.gif
Relu_GT nu te jicnesc dar au zis ca este placebo smile.gif)

This post has been edited by 26-Kbe: 19 May 2009, 21:14


--------------------
Hyundai Accent 2003
Skoda Octavia RS1 / 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turturel
post 19 May 2009, 22:23
Post #1245


membrisor


Group: Members
Posts: 1.385
Joined: 2 May 08
From: Braila




nu va suparati..asa am facut si eu si turatie e fix la fel..la 110-115 am 3000 in cap....acuma nu stiu ce minuni ati facut si voi pe acolo..eu la 90 pe ac..am 25oo rpm.


--------------------
Dacia Supernova 2003 confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu_GTT
post 19 May 2009, 22:25
Post #1246


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.502
Joined: 11 May 08
From: BRASOV




QUOTE(26-Kbe @ 19 May 2009, 21:12)
Salut,
Cand am zis ca a scazut turatia ma-ti luat la bascalie si crede-am ca este placebo dar se pare ca nu sunt singuru nebun mai un tovaras (Relu_GT)  tongue.gif biggrin.gif
Relu_GT nu te jicnesc dar au zis ca este placebo smile.gif)
*


Eu chiar am simtit diferenta si este foarte normal sa fie simtita pt ca intra mai mult aer in admisie si normal ca va consuma si mai putin aerul are foarte mare importanta in functionarea motorului , chiar si la demaraj se simte , dar mai ales cu cat viteza este mai mare cu atat intra mai mult aer pe furtun

<span class='edit'>19 May 2009, 22:28:</span>
QUOTE(titiDSN @ 19 May 2009, 22:23)
nu va suparati..asa am facut si eu si turatie e fix la fel..la 110-115 am 3000 in cap....acuma nu stiu ce minuni ati facut si voi pe acolo..eu la 90 pe ac..am 25oo rpm.
*


Unde l-ai montat? filtrul de cand nu l-ai mai schimbat ?
v-am zis la mine la 90 am 2100 ture


QUOTE(djasu82 @ 19 May 2009, 20:19)
e na ca sa vezi ca si o iedee de-a mea e bun la ceva. Eu nu ma dau la ea ca mai trebuie sa schimb bujiile , sa curat injectoarele si oricum prinde mai repede 100 :DNu am dat importanta turatiei ci se simte cum se infige.
*


Nu te-am copiat pe tine eu inca de cand mi-am luat masina m-am gandit sa-i fac o astfel de modificare ,am si scris pe forum mai demult despre asta
Eu am tras furtunul pana in spatele grilei pt a lua aer cat mai mult si am furtunul stock cel de aspirator cum ai tu e cam mic la diametru

This post has been edited by Relu_GT: 19 May 2009, 22:30


--------------------
Dacia SuperNova 2002 Confort - BV 27 GTT
BMW e46 FL 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiy
post 19 May 2009, 22:42
Post #1247


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 21 February 09
From: Pitesti




In legatura cu pozitionarea furtunului de la filtrul de aer in spatele grilei,nu va va baga apa in filtrul de aer cand ploua?

This post has been edited by andreiy: 19 May 2009, 22:42


--------------------
Dacia SuperNova 2002
Imi place stilul tau, tunezi si apartamente?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
and_rei
post 19 May 2009, 22:49
Post #1248


Membru multumit de fosta lui SupeRNova


Group: Members
Posts: 3.015
Joined: 20 November 08
From: Bucuresti




eu l-am scos de unde a fost el si i-am dat drumu in jos.adica trage aer de sub masina.si merge brici.se infinge biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 2.1 Silver 2005
"Concentrati in metropole, condusi de GPS, vom renunta la creier ca se pare ca gandim prea des."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu_GTT
post 20 May 2009, 07:06
Post #1249


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.502
Joined: 11 May 08
From: BRASOV




QUOTE(andreiy @ 19 May 2009, 22:42)
In legatura cu pozitionarea furtunului de la filtrul de aer in spatele grilei,nu va va baga apa in filtrul de aer cand ploua?
*


N-are cum sa bage apa in filtru e distanta destul de mare pana la filtru si e si putin inclinat nu are cum


--------------------
Dacia SuperNova 2002 Confort - BV 27 GTT
BMW e46 FL 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
26-Kbe
post 20 May 2009, 07:22
Post #1250


Membru Dacia Club


Group: Members
Posts: 510
Joined: 17 October 08
From: Bucuresti




Salut,
Apa nu intra pt ca este inclinat si-l protejeaza capota in schimb dupa 800 de km am vazut ca mai intra musculite, trebuie pusa o plasa ca sa nu mai intre gazele smile.gif am incerca cu o plasa de tantari dar este prea marunta ...


--------------------
Hyundai Accent 2003
Skoda Octavia RS1 / 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 20 May 2009, 09:02
Post #1251


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




relule lasa vareala ... biggrin.gif parca tu ai spus ca e placebo cand am spus si am sustinut ca e mai bine sa fie tras furtunul pe deasupra radiatorului si sa capteze aer . Mai mult oxigen ardere mai buna putere mai mare.
Pratic se simte daca ai si injectoarele curate si filtru de aer curat.
De intrat nu intra apa si daca ar intra ar face bine la motor ... .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 20 May 2009, 09:52
Post #1252


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




QUOTE(andreiy @ 19 May 2009, 23:42)
In legatura cu pozitionarea furtunului de la filtrul de aer in spatele grilei,nu va va baga apa in filtrul de aer cand ploua?
*


De la carcasa filtrului pana la grila din fata este o distanta apreciabila.... ma indoiesc ca ar ajunge apa pana la carcasa.

QUOTE(ianys_andrey @ 19 May 2009, 23:49)
eu l-am scos de unde a fost el si i-am dat drumu in jos.adica trage aer de sub masina.si merge brici.se infinge biggrin.gif
*


Si nu se incinge de la motor?? Adica daca i-ai dat drumul in jos trece pe langa motor si se cam incinge, deci ia aer cald. Asa daca il tai si il pui DREPT spre grila, trage aer din fata unde e si curent si nici nu e asa aproape de motor.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 20 May 2009, 10:25
Post #1253


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




"Inainte la 90 km/h aveam cam 2700 de ture si acum am aprox 2100 de turatii" asta e tare rau de tot. Ce ai facut, ai scimbat raportul final de transmisie de ti-a scazut turatia asa de mult ? radmasa.gif
In primul rand furtunul este putin strangulat ca sa ajunga unde l-ai pus tu, iar timpii de repriza sunt mai slabi in realitate. Daca ai fi cronometrat inainte si dupa poate te credea cineva. 0-1000 m cu start de pe loc ai facut ? Daca scoti sub 33 sec ? Pe cronometru toti timpii sunt mai slabi.
Eu m-am jucat cu furtunul respectiv si am cronometrat. Dupa care l-am pus frumos la locul lui.
Motorul nu este prevazut cu debimetru de aer si nu functioneaza optim in presiune pozitiva. Pentru ca intra mai mult aer in cilindri va merge cu amestec mai sarac iar EGT -ul creste frumusel si in timp afecteaza scaunele supapelor. Pe autostrada la tempo ridicat temperatura apei are sa-ti stea sesizabil mai sus. Sa nu vorbim de cantitatea suplimentara de praf pe care o inghite filtrul din cauza pozitionarii furtunului.

This post has been edited by dr_mKe: 20 May 2009, 10:31


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu_GTT
post 20 May 2009, 11:50
Post #1254


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.502
Joined: 11 May 08
From: BRASOV




QUOTE(djasu82 @ 20 May 2009, 09:02)
relule lasa vareala ... biggrin.gif parca tu ai spus ca e placebo cand am spus si am sustinut ca e mai bine sa fie tras furtunul pe deasupra radiatorului si sa capteze aer . Mai mult oxigen ardere mai buna putere mai mare.
Pratic se simte daca ai si injectoarele curate si filtru de aer curat.
De intrat nu intra apa si daca ar intra ar face bine la motor ... .
*


Eu nu am spus niciodata ca e placebo, eu am sustinut de la inceput idea asta


--------------------
Dacia SuperNova 2002 Confort - BV 27 GTT
BMW e46 FL 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdrianSavu
post 20 May 2009, 11:53
Post #1255


Supernovist


Group: Members
Posts: 353
Joined: 28 August 08
From: Bucuresti




Am facut si eu faza asta cu furtunul si nu e nicio diferenta , nici la demaraj si nici la viteza mare ... sad.gif ba chiar a inceput sa trepideze cand este la renanti ..
Am la mine la servici e o solenza care de 1 an nu are furtunul ala deloc , trage aer direct , fara furtun si merge masina perfect , trage bine , prinde viteza si are si 150 000 km.


--------------------
Dacia SuperNova 2003 - Clima
Conduc o Dacia si asta imi ocupa tot timpul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 20 May 2009, 11:57
Post #1256


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Depinde si de masina.... daca e praf motorul si implicit masina, poti sa ii pui furtun sa traga aer si de langa nori ca tot asa o sa functioneze motorul.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu_GTT
post 20 May 2009, 11:57
Post #1257


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.502
Joined: 11 May 08
From: BRASOV




QUOTE(dr_mKe @ 20 May 2009, 10:25)
"Inainte la 90 km/h aveam cam 2700 de ture si acum am aprox 2100 de turatii" asta e tare rau de tot. Ce ai facut, ai scimbat raportul final de transmisie de ti-a scazut turatia asa de mult ?  radmasa.gif
In primul rand furtunul este putin strangulat ca sa ajunga unde l-ai pus tu, iar timpii de repriza sunt mai slabi in realitate. Daca ai fi cronometrat inainte si dupa poate te credea cineva. 0-1000 m cu start de pe loc ai facut ? Daca scoti sub 33 sec ? Pe cronometru toti timpii sunt mai slabi.
Eu m-am jucat cu furtunul respectiv si am cronometrat. Dupa care l-am pus frumos la locul lui.
Motorul nu este prevazut cu debimetru de aer si nu functioneaza optim in presiune pozitiva. Pentru ca intra mai mult aer in cilindri va merge cu amestec mai sarac iar EGT -ul creste frumusel si in timp afecteaza scaunele supapelor. Pe autostrada la tempo ridicat temperatura apei are sa-ti stea sesizabil mai sus. Sa nu vorbim de cantitatea suplimentara de praf pe care o inghite filtrul din cauza pozitionarii furtunului.
*


Am zis aprox 2100 poate o fi 2200-2250
Si loganul de ce are furtunul de la filtru montat asa , ai vazut vreodata cum e la logan ?
Si daca se umple mai repede de praf nu e o problema, normal ca o sa-l schimb mai des. Cu banii economisiti pe benzina cumpar filtru si tot ies mai bine
La demaraj nu e mare diferenta doar la viteza mare se simte
Si atunci cum explici faptul ca acum am o turatie mai mica ?


<span class='edit'>20 May 2009, 11:58:</span>
QUOTE(Maskatu @ 20 May 2009, 11:57)
Depinde si de masina.... daca e praf motorul si implicit masina, poti sa ii pui furtun sa traga aer si de langa nori ca tot asa o sa functioneze motorul.
*


A mea are 56 de mii

This post has been edited by Relu_GT: 20 May 2009, 12:01


--------------------
Dacia SuperNova 2002 Confort - BV 27 GTT
BMW e46 FL 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdrianSavu
post 20 May 2009, 12:00
Post #1258


Supernovist


Group: Members
Posts: 353
Joined: 28 August 08
From: Bucuresti




QUOTE(Maskatu @ 20 May 2009, 12:57)
Depinde si de masina.... daca e praf motorul si implicit masina, poti sa ii pui furtun sa traga aer si de langa nori ca tot asa o sa functioneze motorul.
*





Si a mea are 71 mii si filtru de aer e schimbat la 70 mii


--------------------
Dacia SuperNova 2003 - Clima
Conduc o Dacia si asta imi ocupa tot timpul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 20 May 2009, 12:42
Post #1259


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




QUOTE(Relu_GT @ 20 May 2009, 12:57)
A mea are 56 de mii
*


QUOTE(AdrianSavu @ 20 May 2009, 13:00)
Si a mea are 71 mii si filtru de aer e schimbat la 70 mii
*


A mea are 61,000 iar motorul toarcea frumos la 750 ture (relanti) atat inainte cu furtunul stock, cat si acum cu furtunul pus in grila. Deci eu unul, nu am simtit nimic in plus sau minus.... bine, eu mai am problema cu uleiul care mi-l arunca furtunasul ala in cutia de la filtrul de aer. Oricum, va ramane la grila pentru ca, zic eu, aerul tras este mai rece, fata de aerul care il tragea cand era langa motor unde temperaturile devin foarte inalte uneori.

Pentru mine tot placebo ramane. Vad ca lui relu i-au scazut turatiile de la 2700 la 2100.... eu unul nu am facut teste inainte si dupa, deci poate si la mine au scazut turatiile si habar nu am eu.... nu am stat cu ochii pe turometru si kilometraj sa vad exact. care mai face modificarea asta sa noteze turatiile si viteza inainte si dupa
biggrin.gif

This post has been edited by Maskatu: 20 May 2009, 12:51


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 20 May 2009, 14:34
Post #1260


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Exista o mare mica diferenta. Furtunul este montat intr-o zona cu presiune cat de cat constanta si nu primeste DIRECT in nas fluxul de aer. Dar presupun ca nu ai observat.
Presiunea constanta si aerul proaspat sunt 2 conditii esentiale. Unde l-ai pus tu aer aer proaspat la presiune pozitiva influentata direct si puternic de viteza, vant, trafic greu gen TIR -uri tongue.gif
Evident ca turometrul are si el abaterea lui. Dar de la 2100-2250 la 2700 este cam mult tongue.gif Apoi ai spus foarte clar ca inainte avea 2700 iar dupa 2100 tongue.gif Povesti pentru adormit copii.
Vrei spor de performanta, scoate filtrul de aer din carcasa si probeaza asa tongue.gif
Orice ai face in genul la ce tocmai ai facut n-o sa-ti faca masina sa mearga mai bine. Ma repet deja de nu stiu cate ori: consumabilele de calitate fac diferenta.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
244 Pages « < 40 41 42 43 44 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 08:51
Forum Renault