Probleme frane!, probleme frane dacia 1310
![]() ![]() ![]() |
Probleme frane!, probleme frane dacia 1310
relax |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 9 November 09 From: Prahova ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH-05-YVW
|
|||
daniel1994 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 15 February 12 From: Ocnita Dambovita ![]() |
S-a mai discutat de nu stiu cate ori pe tema asta.Este foarte simplu nu ai facut aerisirea cum trebuie mai ales daca zici ca aerisitoarele pe spate sunt blocate...Daca sunt blocate atunci ce aerisire ai facut?
N'ai facut nimic...ai muncit degeaba 25 Apr 2012, 23:47: Aerisirea corecta sa face in felul urmator. 1-Scoti sonda de la pompa de frana 2-Aerisire la purja de la pompa 3-Aerisire Roata Stanga Spate 4-Aerisire Roata Dreapta Spate 5-Aerisire Roata Dreapta Fata 6-Aerisire Roata Stanga Fata 7-Aerisire Pompa din nou. Dupa ce ai facut aerisirea in aceasta ordine apesi pedala de frana de 2 sau 3 ori mai puternic pentru a scoate pompa din avarie dupa care pui sonda inapoi si acum ar trebui sa ai frana. Inainte de a te apuca de aerisire asigurate ca ai destul lichid de frana de rezerva si nici-odata in timpul aerisirii sa nu se goleasca borcanul cu lichid pentru ca altfel trebuie sa o iei de la capat. Pentru a vedea cand nu mai este aer de preferabil aerisirea se face cu un furtunas transparent. Spor la treaba si te astept sa imi spui ce ai facut!!! This post has been edited by daniel1994: 25 Apr 2012, 23:47 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.466 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Da' chiar... macar asa, un pic, de amuzament, ai cautat si tu sa vezi daca s-a mai discutat?
QUOTE(bucatzel @ 2 Aug 2011, 10:24) Frane pompa frana dublu circuit si 4 tevi .. garnituri sau corp? aerisitor pompa frana, s-a dus... Probleme frane, Pedala se duce foarte jos Pedala de frana tine mai jos Probleme limitator frana spate?, Dacia berlina cu servofrana. jante...prea fierbinti Problme cu franele ..merg rotiile infranate Ordine pistoane pompa frana dublu circuit Spor la citit. This post has been edited by bucatzel: 26 Apr 2012, 10:48 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
relax |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 9 November 09 From: Prahova ![]() |
oameni buni am intrebat doar ce sariti asa,logic ca am citit inainte sa deschid un topic dar dupa cum am spus oricata aerisire as face tot nu am frane,asta e problema mea nu cum sa fac aerisire ca asta stiu si eu,daniel1994 exact asa am facut si eu doar ca am inceput cu roata dreapta spate...o sa ma duc la un mecanic sa vad ce rezolv si care a fost cauza si va anunt...
|
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH-05-YVW
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
Schimba cilindrii pe spate, ca sa poti aerisi calumea!
|
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
daniel1994 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 15 February 12 From: Ocnita Dambovita ![]() |
atunci inseamna ca este de vina pompa de frana...cumpara una de dacia nova de la dezmembrari ca sunt mai bune
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
|
|
relax |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 9 November 09 From: Prahova ![]() |
am fost astazi la mecanic mi-a facut cat de cat frana si roata de pe spate dreapa care era infranata si pana sa ajung acasa cu masina iar am ramas fara frane.mi-a spus ca pompa de frana e buna ca face presiune si ca de fapt nu era aerisita bine de asta nu aveam frane si acum dupa ce a facuto el acelasi lucru...nu stiu ce sa mai zic,o sa incerc sa schimb cilindrii si etrierele sa vad cum sta treaba altceva nu stiu ce sa mai fac:|
|
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH-05-YVW
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(relax @ 25 Apr 2012, 20:01) ...I[/color]nsistand foarte mult pe aerisire fata si spate(pe spate pe la conducta bineinteles, ca aerisitoarele sunt blocate)incepe sa tina usor cam la a 3-a a 4-a pedala,... Aia s-o crezi tu si mecanicu' tau ca este aerisire - pe la conducte , ce ai facut tu acolo se numeste frectie cu lamiie la picior de lemn . Aerisirea (purgarea aerului din instalatie ) se face DOAR PE LA AERISITOR , care prin constructie are orificiul situat in partea cea mai inalta a cilindrului . Daca nu se poate desface aerisitorul se schimba cilindrul , fara "doar" si "poate" . "mecanicul" ti-a facut cat de cat frana ![]() |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
relax |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 9 November 09 From: Prahova ![]() |
mecanick_maverick am fost la alt mecanic si mi-a zis sa schimb pompa de frana ca daca nu aveam cilindrii buni pe spate trebuia sa am frana cel putin pe fata
|
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH-05-YVW
|
|
relax |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 9 November 09 From: Prahova ![]() |
salutare tuturor!revin cu o veste buna si una mai putin buna,veste buna este ca am rezolvat problema cu franele partial,spun asta deoarece am frane doar pe fata acum deoarece am anulat conductele pe spate,veste mai putin buna e ca nu mai am frane pe spate dar cel putin acum stiu care era problema si am frana buna cel putin pe fata,o sa cumpar cilindrii de pe spate si cred k si conducta k sa fiu sigur.
|
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH-05-YVW
|
|
daniel1994 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 15 February 12 From: Ocnita Dambovita ![]() |
QUOTE(relax @ 1 May 2012, 10:45) salutare tuturor!revin cu o veste buna si una mai putin buna,veste buna este ca am rezolvat problema cu franele partial,spun asta deoarece am frane doar pe fata acum deoarece am anulat conductele pe spate,veste mai putin buna e ca nu mai am frane pe spate dar cel putin acum stiu care era problema si am frana buna cel putin pe fata,o sa cumpar cilindrii de pe spate si cred k si conducta k sa fiu sigur. cumpara cilindrii pe spate ca nu sunt scumpi si daca stai sa te gandesti bine este totusi vorba despre sistemul de franare al masinii...nu prea bun gandit din fabrica dar asta e trebuie sa mearga intr-un fel BAFTA!! |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
|
|
relax |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 9 November 09 From: Prahova ![]() |
da,asta vreau sa fac acum sa cumpar cilindrii si eventual si conducta de la pompa pana la repartitor sa am totusi si pe spate,e bine k am vazut unde era problema
|
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH-05-YVW
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
salut, am si eu o problema la cu sistemul de franare. Imi raman toate cele 4 roti infranate de ce? am aerisit toate rotile cum este descris mai sus si tot asa face trebuie sa ii dau drumul mereu la purja de la pompa ca sa se desfraneze, frane tine bine dar cu timpul pedala se intareste si se blocheaza rotile, eu as suspecta pompa de frana ca ramane in presiune, am verificat etieri si cilindri spate toate si lucreaza bine voi ce spuneti de unde ar fii problema ?
astept un raspuns va salut! This post has been edited by Costy2000: 3 May 2012, 13:48 |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
maho |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Probabil pompa, de care ai ?
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Costy2000 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
cu 4 conducte si ICP
|
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
maho |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Ma gandeam la fabricant...
Incearca s-o schimbi cu una similara, facuta de un producator mai de doamne-ajuta (Comefin Arges, la mine sunt ok cilindrii si pompa de frana ai lor). Sau o desfaci, vezi ce nu functioneaza si repari/inlocuiesti. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Samko la 220 de lei
![]() La unix de reno 9 ![]() ...scapi de probleme si daca mai vrei sa ti masina! Attached thumbnail(s) 00177892.unk.jpg ( Size: 18.01k ) Number of downloads: 1633 00177900.unk.jpg ( Size: 16.67k ) Number of downloads: 1714 00178050.unk.jpg ( Size: 18.91k ) Number of downloads: 1659 |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 22:23 |