montare aprindere electronica pe 1300
![]() ![]() ![]() |
montare aprindere electronica pe 1300
van den plas |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 22 January 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Ford
Mondeo
TDCI
|
|||
B31AYZ |
![]()
Post
#182
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
van den plas,
La mine avand GPL asa aspus ca am .Adica functioneaza doar la pornire in regim multiscanteie.Cand am pornit a spus ca o sa vad cum se duce turometrul la 2000 de rot dar nu am vazut si s-a convins si el .Eu am turometrul electronic .Oricum sper sa fi pus aprinderea pentru GPL .Momentan porneste la prima cheie pe GPL ca si inainte . Mi-a zis ca-mi bate ceva la motor( nu fier pe fier) si asa este dar nu am momentanc e sa-i fac(trebuie sa fi profesionist - nu subiectiv ca am GPL) si vroia sa se chinuie sa-i ia bataia prin reglaje la GPL. Nu a putut desface suruburile de reglaj si a lasat-o asa . Eu sunt multumit cum merge - nu mai rau ca inainte si sper ca la iarna sa vad exact . |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
van den plas |
![]()
Post
#183
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 22 January 04 From: Bucuresti ![]() |
[quote]
Oricum sper sa fi pus aprinderea pentru GPL . [/quote] Aprinderea e unica, atat pt. benzina cat si pt. GPL. Am spus doar ca upgradarea pe care a facut-o (sa functioneze in regim multiscanteie la pornire) este utila in special pt. cei care vor sa porneasca direct pe gaz iarna. Asta nu inseamna ca nu ar fi foarte buna si pt. cei ce nu au instalatie GPL. |
--------------------
Ford
Mondeo
TDCI
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#184
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
van den plas,
Mie asa mi-a spus. Ca are de 2 feluri .Cu si fara GPL.Exact cum ti-am scris pe MP. Ce sa mai cred ? Daca merge nu ma intereseaza de care e.Te rog daca-ti faci upgrade sa ne anunti si pe noi . Daca merge important este fiabilitatea .E ceva daca o perioada mare de timp nu mai ai probleme cu aprinderea. La mine a ramas condensatorul la care ia luat firul cred . Nu stiu daca-l mai foloseste aprinderea. Alt fapt ce nu am inteles - la cat se regleaza bujiile ? . Daca faci Rk la motor ce faci cu aprinderea? Ai grija cand o demontezi ca sa o poti monta tu sau ? |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
van den plas |
![]()
Post
#185
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 22 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca asa ti-a spus, ca are doua feluri de aprinderi ,inseamna ca inca mai produce tipul de aprindere pe care o am eu si ca a mai realizat inca unul special pt. GPL. Nu stiu ce sa mai cred pt. ca mie mi-a promis ca mi-o upgradeaza pe cea pe care o am ,desi stia ca nu am GPL. Oricum o sa vorbesc cu el ca sa ma lamureasca. In ceea ce priveste bujiile ti-am scris mai sus. Ce nu ai inteles ? :?
|
--------------------
Ford
Mondeo
TDCI
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#186
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
van den plas,
Scuza-ma asa este . M-am intors inapoi si mi-am notat . M-am zapacit putin. Sa ne spui ce mai e nou. Chestia cu RK -ul cum e ? . |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
klauss78 |
![]()
Post
#187
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 3 September 04 From: Craiova ![]() |
Salutare!
Vreau shi io o aprindere din asta. Numai ca sunt din Craiova. Imi poate recomanda cineva un model si o sursa? Merci |
-------------------- Klauss
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#188
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
haideti sa va zic faza...
mesterul auzise de problema mea cu firele tocite inainte sa ajung eu la el:)))) care a ciri[pit smile.gif) in fine, a zis ca o lasam asa, si mi-a explicat ca daca se misca bine nu-mi recomanda upgradarea, conceputa mai ales pentru turatii de 7000...care vrea turatii de astea:)) stiu eu pe unul cu o dacie alba, hihihi:)) va sa zica, multiscanteie sau nu. care vrea succes, astept impresii.. eu cred ca doar se vor duce mai repede bujiile si poate si fisele... |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
B31AYZ |
![]()
Post
#189
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
whitesorcerer12,
Cred ca eu am fost cel care a ciripit . Scuze daca a avut efect negativ.Cand mi-a montat mie am vazut ca firele de senzor erau foarte aproape de platanul rotativ si ma temeam sa nu patesc si eu ca tine . |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
van den plas |
![]()
Post
#190
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 22 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Inseamna ca aprinderea asta noua va fi buna si pt. motoare de turatie mai mare, cum e si cel de Oltcit, de ex. Cand am montat-o eu, l-am intrebat daca merge si la Oltcit (intentiona un amic sa-si puna si el). Raspunsul a fost ca in principiu merge la orice masina cu carburator, dar ca pot aparea probleme la turatii mari, asa ca nu garanteaza ca va functiona impecabil pe Oltcit. Acum se pare ca a eliminat si problema asta si va putea functiona probabil pe orice masina cu carburator. |
||
--------------------
Ford
Mondeo
TDCI
|
|||
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#191
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
asta este sigur...
tu vrei sa o schimbi/upgradezi?eu zic sa o lasi asa daca merge.... ayz...nu a avut efecte negativ, a fost chiar amuzant! |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
van den plas |
![]()
Post
#192
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 22 January 04 From: Bucuresti ![]() |
O sa-l sun, sa vorbesc si eu cu el, sa vad daca merita sa o upgradez.
|
--------------------
Ford
Mondeo
TDCI
|
|
notchman |
![]()
Post
#193
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 10 November 03 From: calarasi ![]() |
As vrea si io pe mp , adresa omului cu aprinderi , ca vreau sa'i pun la Lada.......
Si un nr de tel ceva sa'l intreb daca mere si pentru lazi? |
--------------------
Lada
lada 1200 combi
- CL-O1-NGJ
|
|
van den plas |
![]()
Post
#194
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 22 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Mere foarte bine pt. lazi. Si omul tot lada are.
|
--------------------
Ford
Mondeo
TDCI
|
|
notchman |
![]()
Post
#195
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 10 November 03 From: calarasi ![]() |
Mistoooo!!!, parca vazusem pe aicea un nr de tel , dar acuma nu am timp sa rasfoiesc tot forumul.... sad.gif , si as vrea daca se poate sa'mi de cineva nr omului pe mail sau pe mesaj privat , tanks....
|
--------------------
Lada
lada 1200 combi
- CL-O1-NGJ
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#196
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
sal Pv van den plas TE ROG MULT VREAU SI EU NR DE TEL AL inginerului cu aprinderea .da-mi un mesaj . te rogggggggggggggggggggg mult de tot!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: 8) 8)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Chaser |
![]()
Post
#197
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 13 March 04 From: Timisoara ![]() |
Oameni buni,apreciez faptul ca va bateti capul cu astfel de probleme.Shi eu am avut curizitatea de a monta o aprindere electronica pe dacia mea.Prima a fost una din magazin care dupa mine nu a inbunatatit cu nimic mersul motorului,adica aveam accesi pornire,acelsi consum si demaraj.Un ing. batran mi-a artat cum se adapteaza o aprindere electromagnetica de pe mashini straine pe dacie.Am cumparat piesele de la dezmembrari si am facut toate modificarile la un strungar si de 2 ani merge de rupe.Pot as spun ca chiar a modificat ceva la motor.Are demaraj de rupe,afara imi consuma 5%la o medie de 100km/h in oras 8-9 pe un motor de 1400.Daca cineva ii interesat de detalii sau de o aprinere complect modificata pt dacie sa-mi dea un mail sau sa posteze
|
--------------------
Dacia
1400
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#198
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
noi suntem multumiti pana acuma...pune si tu mai multe detalii, ca de aia discutam aici, sa imbunatatim cate ceva mereu...
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#199
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
noi suntem multumiti pana acuma...pune si tu mai multe detalii, ca de aia discutam aici, sa imbunatatim cate ceva mereu...
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#200
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
noi suntem multumiti pana acuma...pune si tu mai multe detalii, ca de aia discutam aici, sa imbunatatim cate ceva mereu...
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
AC |
![]()
Post
#201
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
Chaser, pai ce faci, ne lasi cu ochii in soare? Asteptam amanunte!
|
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
Chaser |
![]()
Post
#202
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 13 March 04 From: Timisoara ![]() |
OK,OK,nu dati cu paru,Uite vin shi detaliile:
-se cumpara de la dezmembrari un delcou complect cu capac,fise shi bobina aferenta de pe o mashina straina cu aprindere ele.Tot ce contaza este ca delcoul sa fie cu tija si pinion(sa nu fie care se monteaza in capul axei cu came) -calculatorul sau modulul de aprindere recomandabil sa fie cumparat de nou din magazin(pretul variaza intre 1-3mil. in fuctie de modelul ales shi de tipul masini) -la un strungar bun se modifica corpul delcoului ca sa intre in gaure de pe motorul de daie shi de adapteaza un pinion intermediar de dacie(aveti grija sa montati corect pinionul sa corespunda exact ,scanteia de la pistonul 1 cu semnul de la volanta shi cu luleaua distribuitoare) -se monteaza pe masina,modulul de aprindere se pozitioneaza intr-un loc ferit de temperaturi excesive si de umezeala,de eventuale stropiri accidentale cu apa(sunt destul de pretentioase) -se fac reglajele de avans shi gata veti avea un motor de nerecunoscut _aprinderea mea este de pe unVW 1.8i darmerg shi de AUDI,OPEL,BMW,LANCIA,RENAULT shi unele japoneze.Trebuie vazut inainte cat costa eventualele piese de scimb(capac,fise,modul)si cumparata cea mai economica. Spor la treaba |
--------------------
Dacia
1400
|
|
driverx |
![]()
Post
#203
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
:shock:
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#204
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
:shock: , da, driver x mi-a luat vorba din gura...
imi vine sa zic zicala aia de pe vremea comunistilor..BUN BUN, TEORIA CA TEORIA, DA PRACTICA NE OMOARA:)))) |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
Chaser |
![]()
Post
#205
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 13 March 04 From: Timisoara ![]() |
Ce va sperie asa,mai mult aveti de cautat decat de lucru.Daca privesti problema in ansamblu e chiar foarte simpla:iei piesele,faci doua strunjiri,le montezi,legi firele si merge,ce e asa de greu?
|
--------------------
Dacia
1400
|
|
Raptoe |
![]()
Post
#206
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 15 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Am privit problema in ansamblu si e greu....Esti din Bucuresti?
|
-------------------- |
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#207
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
eu zic ca e de-a dreptu dificil, si scump este putin zis..care ti se pare ca sunt avantajele fata de ceea ce cu siguranta stii ca multi dintre noi avem deja pe masini???
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
calinp |
![]()
Post
#208
|
Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 2 March 04 From: Bucuresti ![]() |
din ce a scris chaser, diferenta majora ar fi: "calculatorul sau modulul de aprindere"
|
-------------------- |
|
Chaser |
![]()
Post
#209
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 13 March 04 From: Timisoara ![]() |
avantaje?????,pai sa vedem:
-nu mai exista platina,deci scanteia nu mai este genetara de un "intrerupator mecanic" care isi modifica viteza de reactie functie de de temperatura,uzura,sau de fabricant -avem contacte electromagnetice care sunt mult mai precise si mai rapide,deci vom avea aceeasi scanteie la-20 sau +50 grade C,la 500 sau la 5000 rot/min -sacnteia are aprox 24-27KV in loc de 18KV ceeace inseamna o scanteie mai puternica,o deschidere a elestrozilor bujiei mai mare Toate acestea duc la scaderea consumului,demaraj mai puternic,shi porniri mai usoare.Daca toate aste nu sunt avantaje fata de sistemul clasic atunci nu sti ce sa mai cred. Apropo toate chestiile astea costa in jur de 3mil lei |
--------------------
Dacia
1400
|
|
calinp |
![]()
Post
#210
|
Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 2 March 04 From: Bucuresti ![]() |
chaser, whitesoecerer se referea la avantajele fata de sistemul pe care il are el pe masina ( aprindere electronica cu senzor magnetic ). daca aprinderea ta nu are si calculator care sa controleze avansul, atunci nu este superioara, mai ales ca cealalta costa doar 1 mil si exista si posibilitatea de revenire la sistemul clasic in caz de avarie.
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:59 |