DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages « < 5 6 7 8 9 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> montare aprindere electronica pe 1300

van den plas
post 6 Sep 2004, 11:38
Post #181


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 22 January 04
From: Bucuresti




B 31 AYZ a scris :[quote]
Chestia desteapta este blocarea antifurt .
[/quote]
Si mie mi se pare utila. Chiar am sa-l rog, daca ma duc la el sa-i faca upgradarea, sa traga doua fire de la comutatorul ala si sa-l puna undeva sub bord. Asa nu va mai trebui sa deschid de fiecare data capota.
Apropo de upgradare whitesorcerer, mi-am amintit ca era vorba si ca varianta noua de aprindere sa functioneze, la pornirea motorului, ca aprindere multiscanteie. Mie nu mi se parea necesar pt. ca si asa pornea fara probleme, dar se pare ca asta ajuta si mai mult ,in special pt. cei ce au motoare care functioneaza cu GPL si au ambitia de a porni direct pe gaz indiferent de anotimp. L-am intrebat pe mester de ce nu o face sa functioneze permanent in regim multiscanteie, daca in modul asta are loc o aprindere mai buna. Omul a spus ca astfel s-ar distruge foarte repede bujiile, in maxim cateva sute de km.


--------------------
Ford Mondeo TDCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 6 Sep 2004, 12:16
Post #182


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




van den plas,


La mine avand GPL asa aspus ca am .Adica functioneaza doar la pornire in regim multiscanteie.Cand am pornit a spus ca o sa vad cum se duce turometrul la 2000 de rot dar nu am vazut si s-a convins si el .Eu am turometrul electronic .Oricum sper sa fi pus aprinderea pentru GPL .Momentan porneste la prima cheie pe GPL ca si inainte . Mi-a zis ca-mi bate ceva la motor( nu fier pe fier) si asa este dar nu am momentanc e sa-i fac(trebuie sa fi profesionist - nu subiectiv ca am GPL) si vroia sa se chinuie sa-i ia bataia prin reglaje la GPL. Nu a putut desface suruburile de reglaj si a lasat-o asa . Eu sunt multumit cum merge - nu mai rau ca inainte si sper ca la iarna sa vad exact .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
van den plas
post 6 Sep 2004, 13:29
Post #183


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 22 January 04
From: Bucuresti




[quote]
Oricum sper sa fi pus aprinderea pentru GPL .
[/quote]
Aprinderea e unica, atat pt. benzina cat si pt. GPL. Am spus doar ca upgradarea pe care a facut-o (sa functioneze in regim multiscanteie la pornire) este utila in special pt. cei care vor sa porneasca direct pe gaz iarna. Asta nu inseamna ca nu ar fi foarte buna si pt. cei ce nu au instalatie GPL.


--------------------
Ford Mondeo TDCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 6 Sep 2004, 13:52
Post #184


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




van den plas,

Mie asa mi-a spus. Ca are de 2 feluri .Cu si fara GPL.Exact cum ti-am scris pe MP. Ce sa mai cred ? Daca merge nu ma intereseaza de care e.Te rog daca-ti faci upgrade sa ne anunti si pe noi . Daca merge important este fiabilitatea .E ceva daca o perioada mare de timp nu mai ai probleme cu aprinderea. La mine a ramas condensatorul la care ia luat firul cred . Nu stiu daca-l mai foloseste aprinderea.
Alt fapt ce nu am inteles - la cat se regleaza bujiile ? .
Daca faci Rk la motor ce faci cu aprinderea? Ai grija cand o demontezi ca sa o poti monta tu sau ?


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
van den plas
post 6 Sep 2004, 15:29
Post #185


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 22 January 04
From: Bucuresti




Daca asa ti-a spus, ca are doua feluri de aprinderi ,inseamna ca inca mai produce tipul de aprindere pe care o am eu si ca a mai realizat inca unul special pt. GPL. Nu stiu ce sa mai cred pt. ca mie mi-a promis ca mi-o upgradeaza pe cea pe care o am ,desi stia ca nu am GPL. Oricum o sa vorbesc cu el ca sa ma lamureasca. In ceea ce priveste bujiile ti-am scris mai sus. Ce nu ai inteles ? :?


--------------------
Ford Mondeo TDCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 6 Sep 2004, 15:36
Post #186


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




van den plas,

Scuza-ma asa este . M-am intors inapoi si mi-am notat . M-am zapacit putin. Sa ne spui ce mai e nou. Chestia cu RK -ul cum e ? .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klauss78
post 9 Sep 2004, 15:29
Post #187


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 3 September 04
From: Craiova




Salutare!
Vreau shi io o aprindere din asta.
Numai ca sunt din Craiova.
Imi poate recomanda cineva un model si o sursa?
Merci


--------------------
Klauss
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 9 Sep 2004, 15:49
Post #188


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




haideti sa va zic faza...
mesterul auzise de problema mea cu firele tocite inainte sa ajung eu la el:))))
care a ciri[pit smile.gif)

in fine, a zis ca o lasam asa, si mi-a explicat ca daca se misca bine nu-mi recomanda upgradarea, conceputa mai ales pentru turatii de 7000...care vrea turatii de astea:))
stiu eu pe unul cu o dacie alba, hihihi:))
va sa zica, multiscanteie sau nu. care vrea succes, astept impresii..
eu cred ca doar se vor duce mai repede bujiile si poate si fisele...


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 9 Sep 2004, 15:54
Post #189


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




whitesorcerer12,

Cred ca eu am fost cel care a ciripit . Scuze daca a avut efect negativ.Cand mi-a montat mie am vazut ca firele de senzor erau foarte aproape de platanul rotativ si ma temeam sa nu patesc si eu ca tine .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
van den plas
post 10 Sep 2004, 08:11
Post #190


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 22 January 04
From: Bucuresti




QUOTE

mi-a explicat ca daca se misca bine nu-mi recomanda upgradarea, conceputa mai ales pentru turatii de 7000...care vrea turatii de astea:))  

Inseamna ca aprinderea asta noua va fi buna si pt. motoare de turatie mai mare, cum e si cel de Oltcit, de ex. Cand am montat-o eu, l-am intrebat daca merge si la Oltcit (intentiona un amic sa-si puna si el). Raspunsul a fost ca in principiu merge la orice masina cu carburator, dar ca pot aparea probleme la turatii mari, asa ca nu garanteaza ca va functiona impecabil pe Oltcit. Acum se pare ca a eliminat si problema asta si va putea functiona probabil pe orice masina cu carburator.


--------------------
Ford Mondeo TDCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 10 Sep 2004, 13:25
Post #191


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




asta este sigur...
tu vrei sa o schimbi/upgradezi?eu zic sa o lasi asa daca merge....
ayz...nu a avut efecte negativ, a fost chiar amuzant!


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
van den plas
post 10 Sep 2004, 13:44
Post #192


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 22 January 04
From: Bucuresti




O sa-l sun, sa vorbesc si eu cu el, sa vad daca merita sa o upgradez.


--------------------
Ford Mondeo TDCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
notchman
post 10 Sep 2004, 14:10
Post #193


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 10 November 03
From: calarasi




As vrea si io pe mp , adresa omului cu aprinderi , ca vreau sa'i pun la Lada.......
Si un nr de tel ceva sa'l intreb daca mere si pentru lazi?


--------------------
Lada lada 1200 combi - CL-O1-NGJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
van den plas
post 10 Sep 2004, 14:40
Post #194


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 22 January 04
From: Bucuresti




Mere foarte bine pt. lazi. Si omul tot lada are.


--------------------
Ford Mondeo TDCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
notchman
post 13 Sep 2004, 12:30
Post #195


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 10 November 03
From: calarasi




Mistoooo!!!, parca vazusem pe aicea un nr de tel , dar acuma nu am timp sa rasfoiesc tot forumul.... sad.gif , si as vrea daca se poate sa'mi de cineva nr omului pe mail sau pe mesaj privat , tanks....


--------------------
Lada lada 1200 combi - CL-O1-NGJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 17 Sep 2004, 19:16
Post #196


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




sal Pv van den plas TE ROG MULT VREAU SI EU NR DE TEL AL inginerului cu aprinderea .da-mi un mesaj . te rogggggggggggggggggggg mult de tot!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: 8) 8)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chaser
post 21 Sep 2004, 21:24
Post #197


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 13 March 04
From: Timisoara




Oameni buni,apreciez faptul ca va bateti capul cu astfel de probleme.Shi eu am avut curizitatea de a monta o aprindere electronica pe dacia mea.Prima a fost una din magazin care dupa mine nu a inbunatatit cu nimic mersul motorului,adica aveam accesi pornire,acelsi consum si demaraj.Un ing. batran mi-a artat cum se adapteaza o aprindere electromagnetica de pe mashini straine pe dacie.Am cumparat piesele de la dezmembrari si am facut toate modificarile la un strungar si de 2 ani merge de rupe.Pot as spun ca chiar a modificat ceva la motor.Are demaraj de rupe,afara imi consuma 5%la o medie de 100km/h in oras 8-9 pe un motor de 1400.Daca cineva ii interesat de detalii sau de o aprinere complect modificata pt dacie sa-mi dea un mail sau sa posteze


--------------------
Dacia 1400
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 21 Sep 2004, 23:54
Post #198


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




noi suntem multumiti pana acuma...pune si tu mai multe detalii, ca de aia discutam aici, sa imbunatatim cate ceva mereu...


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 21 Sep 2004, 23:55
Post #199


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




noi suntem multumiti pana acuma...pune si tu mai multe detalii, ca de aia discutam aici, sa imbunatatim cate ceva mereu...


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 21 Sep 2004, 23:55
Post #200


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




noi suntem multumiti pana acuma...pune si tu mai multe detalii, ca de aia discutam aici, sa imbunatatim cate ceva mereu...


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 22 Sep 2004, 09:38
Post #201


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




Chaser, pai ce faci, ne lasi cu ochii in soare? Asteptam amanunte!


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chaser
post 22 Sep 2004, 11:22
Post #202


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 13 March 04
From: Timisoara




OK,OK,nu dati cu paru,Uite vin shi detaliile:
-se cumpara de la dezmembrari un delcou complect cu capac,fise shi bobina aferenta de pe o mashina straina cu aprindere ele.Tot ce contaza este ca delcoul sa fie cu tija si pinion(sa nu fie care se monteaza in capul axei cu came)
-calculatorul sau modulul de aprindere recomandabil sa fie cumparat de nou din magazin(pretul variaza intre 1-3mil. in fuctie de modelul ales shi de tipul masini)
-la un strungar bun se modifica corpul delcoului ca sa intre in gaure de pe motorul de daie shi de adapteaza un pinion intermediar de dacie(aveti grija sa montati corect pinionul sa corespunda exact ,scanteia de la pistonul 1 cu semnul de la volanta shi cu luleaua distribuitoare)
-se monteaza pe masina,modulul de aprindere se pozitioneaza intr-un loc ferit de temperaturi excesive si de umezeala,de eventuale stropiri accidentale cu apa(sunt destul de pretentioase)
-se fac reglajele de avans shi gata veti avea un motor de nerecunoscut
_aprinderea mea este de pe unVW 1.8i darmerg shi de AUDI,OPEL,BMW,LANCIA,RENAULT shi unele japoneze.Trebuie vazut inainte cat costa eventualele piese de scimb(capac,fise,modul)si cumparata cea mai economica.
Spor la treaba


--------------------
Dacia 1400
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 22 Sep 2004, 11:39
Post #203


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 23 Sep 2004, 00:18
Post #204


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




:shock: , da, driver x mi-a luat vorba din gura...

imi vine sa zic zicala aia de pe vremea comunistilor..BUN BUN, TEORIA CA TEORIA, DA PRACTICA NE OMOARA:))))


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chaser
post 23 Sep 2004, 09:25
Post #205


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 13 March 04
From: Timisoara




Ce va sperie asa,mai mult aveti de cautat decat de lucru.Daca privesti problema in ansamblu e chiar foarte simpla:iei piesele,faci doua strunjiri,le montezi,legi firele si merge,ce e asa de greu?


--------------------
Dacia 1400
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raptoe
post 23 Sep 2004, 22:11
Post #206


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 15 April 04
From: Bucuresti




Am privit problema in ansamblu si e greu....Esti din Bucuresti?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 23 Sep 2004, 23:18
Post #207


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




eu zic ca e de-a dreptu dificil, si scump este putin zis..care ti se pare ca sunt avantajele fata de ceea ce cu siguranta stii ca multi dintre noi avem deja pe masini???


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calinp
post 24 Sep 2004, 08:01
Post #208


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 2 March 04
From: Bucuresti




din ce a scris chaser, diferenta majora ar fi: "calculatorul sau modulul de aprindere"


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chaser
post 24 Sep 2004, 14:52
Post #209


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 13 March 04
From: Timisoara




avantaje?????,pai sa vedem:
-nu mai exista platina,deci scanteia nu mai este genetara de un "intrerupator mecanic" care isi modifica viteza de reactie functie de de temperatura,uzura,sau de fabricant
-avem contacte electromagnetice care sunt mult mai precise si mai rapide,deci vom avea aceeasi scanteie la-20 sau +50 grade C,la 500 sau la 5000 rot/min
-sacnteia are aprox 24-27KV in loc de 18KV ceeace inseamna o scanteie mai puternica,o deschidere a elestrozilor bujiei mai mare
Toate acestea duc la scaderea consumului,demaraj mai puternic,shi porniri mai usoare.Daca toate aste nu sunt avantaje fata de sistemul clasic atunci nu sti ce sa mai cred.
Apropo toate chestiile astea costa in jur de 3mil lei


--------------------
Dacia 1400
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calinp
post 24 Sep 2004, 15:21
Post #210


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 2 March 04
From: Bucuresti




chaser, whitesoecerer se referea la avantajele fata de sistemul pe care il are el pe masina ( aprindere electronica cu senzor magnetic ). daca aprinderea ta nu are si calculator care sa controleze avansul, atunci nu este superioara, mai ales ca cealalta costa doar 1 mil si exista si posibilitatea de revenire la sistemul clasic in caz de avarie.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
9 Pages « < 5 6 7 8 9 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 19:59
Forum Renault