Austria
![]() ![]() ![]() |
Austria
Vio |
![]()
Post
#721
|
||
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|||
Liviu M |
![]()
Post
#722
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 14 September 04 From: Germania ![]() |
Ce bine-i cand mai arunca omul cate o duma din cand in cand (io-s omul
![]() Acum ca m-ai corectat, am cautat si eu sa vad pana la urma ce-i cu pflichtu' asta (am avut intotdeauna cauciucuri de iarna, asa ca am sarit peste rubricile din presa) si am descoperit lucruri interesante: - ai dreptate, nu-s obligatorii decat cand aluneca afara (zapada). - pe uscat nu-s mai bune (in general, exista si exceptii) decat cele de vara chiar cand e frig afara !! Asta chiar nu stiam. Se pare ca cele 7°C sunt mai mult chestie de marketing. edit: bineinteles a doua descoperire trebuie verificata temeinic. This post has been edited by Liviu M: 21 Dec 2007, 11:27 |
--------------------
Ford
Mondeo
|
|
Vio |
![]()
Post
#723
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
La punctul 2 te-as fi contrazis pana acu cateva luni, dar de-o vreme aud din ce in ce mai des pareri (evident autorizate) ca intr-adevar nu exista nici o confirmare stiintifica a faptului ca gumele de iarna ar fi mai bune fix de la 7 grade in jos fata de alea de vara... nu mai stiu ce sa zic...
|
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
mikey_VS |
![]()
Post
#724
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 22 January 07 ![]() |
Desi nu ma bazez pe nici o relatare stiintifica, cred ca exista un motiv intemeiat pentru a folosi cauciucuri de iarna, chiar in absenta zapezii. Acuma, nu stiu care este pragul (in grade celsius), probabil ca in alegerea acelui 7 grade s-a tinut cont de mai multe considerente: procentajul general acceptat de cauciuc din alcatuirea gumelor, temperaturi medii pe sezon si zone geografice, si altele. Dar, logic vorbind, gumele de iarna trebuie sa fie mai moi, drept urmare au in compozitie mai mult cauciuc, ceea ce le face si mai grele. Sunt mai moi pentru aderenta pe o cale de rulare rece si mai dura decat vara. Gumele de vara sunt mai putin flexibile, si mai usoare decat cele de iarna, fapt ce constituie un dezavantaj in conditii de frig.
Logic, nu am spus nimic nou pentru nimeni de aici, sunt lucruri clare pentru toti. Referitor la pragul de 7 grade, inclin sa cred ca nu este doar o problema de marketing. Probabil ca, in contextul schimbarilor climaterice din ultimul timp, acest proag sa nu mai fie chiar adecvat, dar, inca o data, se bazeaza pe anumite date concrete. |
--------------------
Ford
Focus
2010
- xx 07 yyy "... ex-Megane Bicorp 2004, diesel, sorry!"
|
|
burliu |
![]()
Post
#725
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 267 Joined: 11 September 03 ![]() |
in Ungaria si Austia pentru ocupantii locurilor din spate este nevoie a pune centura de siguranta?
|
--------------------
.
.
.
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#726
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Da
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
doruletz75 |
![]()
Post
#727
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 6 October 07 ![]() |
Da !! si mai trebui sa ai trusa , instinctor un set de becuri si nu in ultimul rand vesta reflectorizanta si binenteles triunghi
|
--------------------
renault
laguna
2000
- B 75 DRU Cand eram pic imi doream sa lucrez la Dacia Pitesti si sa fac Politehnica si acum......ce vremuri
|
|
Brainie |
![]()
Post
#728
|
Membru autentic Group: Members Posts: 464 Joined: 2 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Îmi pare rău că te contrazic dorulețu': "instinctor" cred că trebuie neapărat când te uiți la Sharon cea de Piatră din Basic Instinct. În Austria o să te caute eventual de "extinctor " (sau "stingător de incendiu", că e mai simplu).
|
--------------------
Ex Dacia 1310 Li ;
Ex Logan ABS+ 1.6 MPI
2007
|
|
alecsz99 |
![]()
Post
#729
|
Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 18 February 07 From: Bucuresti, Romania ![]() |
Noutati legislative in Austria dar si alte informatii utile:
evz De retinut ar fi ca: "De la 1 ianuarie a intrat in vigoare o reglementare care obliga, in perioada 1 noiembrie-15 aprilie, folosirea exclusiva a cauciucurilor de iarna. Pe portiunile cu zapada sau gheata este obligatorie circularea cu lanturi, in caz contrar soferii fiind amendati. Acelasi lucru se intampla si daca se ruleaza cu lanturile puse acolo unde nu mai este zapada pe drum. Un sofer prins iarna cu cauciucuri de vara risca o amenda de 35 de euro, iar daca politistul considera ca respectivul sofer reprezinta un pericol public, amenda administrativa aplicata poate ajunge la 5.000 de euro” si ca: "De la 1 martie 2008 intra in vigoare urmarirea internationala a sanctiunilor, astfel ca orice amenda luata pe soselele austriece va fi incasata, prin intermediul Fiscului local, la domiciliul soferului." Sa aveti numai drumuri bune! |
--------------------
Dacia/Kia/Mercedes
Berlina Li / Pro Cee'd / S320
2003 / 2008 / 2010
|
|
Clodius |
![]()
Post
#730
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 6 December 07 From: Bucuresti ![]() |
In Austria pe autostrada nu este voie cu lanturi... conform legii
|
--------------------
Skoda
Octavia, 1.9 TDI, 90 CP
2006 - ALH
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#731
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
Iar la noi birocratia e in floare. Iar autostrazile lipsesc cu desavarsire. Curat murdar!
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
Dynamique 1.6 16V (2007)
- GL I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#732
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Confirm si eu preturile. Vigneta la austrieci este intr-adevar 7 euro si ceva pentru 10 zile si poate fi platita la orice benzinarie.
Motorina costa intre 1.14 (intr-o singura benzinarie, de pe langa Viena am gasit asa), 1,20 in majoritatea locatiilor, 1.24 cel mai scump, in general pe autostrazi. De benzina nu m-a interesat. Pentru Ungaria recomand cardul, (functioneaza majoritatea cardurilor de la noi), te scuteste de vreun curs defavorabil si de un eventual maruntis. De notat ca in Austria nu gasiti GPL, in schimb gasiti in Ungaria, cei cu astfel de masini ar fi bine sa iasa din tara cu plinul si la benzina. Cand iesiti din tara, nu alimentati la Nadlac, ci mai bine in Arad sau pe drum, in Nadlac la petrom te poti trezi ca dai 3.9 lei pe litrul de motorina. Pe autostrazi se merge in general cu 125-130-140 km/h, depasirile se cam fac cu 140, cand te bagi in depasire, O CALCI, nu depasesti cu 121 pe cel care merge cu 120, cum se face in Romanica, e bine sa nu te bagi daca vezi ca vine altul de pe banda 2, cand depasesti, si eventual mai ai masini in spate, nu se supara nimeni daca depasesti deodata 4-5 masini, insa dupa ce s-a terminat cardul de depasit te bagi pe banda 1 si ii lasi pe cei din spate. Eu nu mi-am luat NICI UN FLASH pe Szeged-Budapesta-Viena-Salzburg si retur, cu toate ca era prima mea iesire pe autostrazile din Vest, asadar cine se plange ca e flashuit pe autostrazile lor, cam e flash-uit si pe ale noastre. Autostrazile au tot 2 benzi pe sens, ca si la noi, diferenta e ca sunt mai multe si au diverse ramificatii de legatura, in care, ca roman, e bine sa ai un GPS ca sa te descurci. Mio e ok, atentie sa nu-l uitati pe modul pieton, caci va veti intreba de ce merge aiurea. Si atentie, pastrati o distanta mare fata de cel din fata, nu vreti ca cel din fata voastra sa se urce pe frane la 130 la ora. Cat despre echiparea de iarna, nu stiu, e relativ, la Etap in parcare era un Espero de NT de ziceai ca a fost scapat in rapa, murdar tot, masca fata sparta, singurul proiector ramas statea sa cada, capota portbagaj nealiniata, lasata pe roata dreapta spate, pete dubioase sub motor (atat de antigel cat si de ulei), si nu cred ca respectiva masina ajunsese in starea asta datorita drumurilor locale. Poate din ce ati citit pe aici pare greu de condus pe autostrada, in realitate e mai simplu ca in Romania, greul vine la intoarcerea in tara. De exemplu, circulatia pe A2,A1 ale noastre e infecta fata de cum se circula acolo, noroc ca m-am enervat repede si am inceput sa impart flash-uri la cei care depasesc cu ochii pe CB. This post has been edited by Laurentziu83: 15 Jan 2008, 10:28 |
--------------------
.
.
.
|
|
AndiM |
![]()
Post
#733
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 30 June 06 ![]() |
In occident nu te flash-uie nimeni pentru ca sint altfel educati, nu ca bizonul dimbovitean. Cind semnalizezi ca vrei sa intri in depasire, fara niciun fel de exceptie ti se face loc, depasesti ce ai de depasit, chiar si cu 131 km/h(nu stiu de unde ti-a venit ideea cu 140 pt. depasire, viteza peste cea maxima legala) dupa care te repliezi pe banda intai. Culmea este ca si bizonul romanesc procedeaza la fel in afara tarii, dupa care, odata revenit pe plaiurile natale isi da in petec aratindu-le el celorlalti cine e rgele soseselor. Pentru toti aceea care cred ca si-au cumparat sosea, pentru nesimtitii care pun in pericol vietile altora prin acest prost obicei romanesc, ginditi-va ca cel care este in fata voastra nu merge cu mai mult de 130 km/h pe autostrada nu pentru ca nu-l "duce" motorul, ci poate pt. ca este educat si vrea sa respecte legea, sau poate pentru ca nu-si risca viata aiurea. Ai vazut cumva BMW-uri de citeva sute de cai mergind frumos pe banda intai sau nedepasind viteza legala? Aceia sint oameni educati, civilizati. Uita-te bine la ei si gindeste-te la asta cind iti mai vine a doua oara sa "dai flah".
PS. Vehementa mea fata de acesti idioti vine de la un incident de acest fel in care am fost lovit intentionat din lateral de masina condusa de soferul caruia nu i-am cedat instantaneu banda a doua(prima era ocupata in acel moment). Ti se pare cunoscut gestul? |
--------------------
Renault
Megane
2005
- B-42-GPP
|
|
mikey_VS |
![]()
Post
#734
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 22 January 07 ![]() |
Subscriu la cele spuse de tine, AndiM! Sa dai Flash-uri doar ca sa-ti arati muschii - cu alte cuvinte, ii spui celui din fata ta " amaratule, vita, etc., misca-ti hoitul ca vin eu!" - mi se pare o chestie de super prost gust! Si, din pacate, la noi e inca prea des intalnita. Cred ca nu suntem invatati sa ne respectam unii pe altii - ca o consecinta, atunci cand cineva este respectuos, este imediat catalogat drept fraier, ca doar romanu-i "jmecher", se descurca, nu-i trebuie lui lege si reguli de circulatie!
Laurentziu83, cred ca tu inca nu ai prins depasiri de tir-uri pe autostrada: baietii merg pe pilot automat, la viteze stabilite de obicei de firmele lor. Daca unu' merge cu 95km/h, va intra in depasirea altuia care merge cu 92km/h, si atunci sa vezi cum se formeaza coloana pe banda a doua, dar nimeni nu da flash-uri tir-ului angajat in depasire, desi impresia generala este ca toata coloana se misca precum un melc. Depasirea, in cazul asta, dureaza minute bune, cred ca-ti dai seama, si daca mai prinzi si aglomeratie, e inceputul a ceea ce nemtii numesc "stau". La fel ca tiristii fac si soferii de pe autocarele de pasageri: am fost in autocar setat la 105km/h care a depasit un altul la 100km/h. Toata lumea civilizata stie ca pentru soferii de cursa lunga folosirea pilotului automat este un mare ajutor, nimeni nu se supara pe ei, sau cel putin nu-i flash-uie nimeni. Si treaba este valabila si in cazul masinilor mici: nu toti incearca sa doboare recorduri, majoritatea incearca sa mentina o viteza constanta, ca doar asta e si spiritul austostrazii, dupa parerea mea. Sa te misti repede fara sa consumi prea mult combustibil, si sa ajungi mai repede si mai simplu/sigur la destinatie. Autostrazile nu sunt pentru oricine, e adevarat, dar, cu exceptia celor care nu pot peste 80km/h, toti ar trebui sa aiba loc. Iar prin Austria sau Ungaria... la 140 km/h, ar fi bine sa ai bani pregatiti pentru amenzi. Nu zic ca e regula, dar... This post has been edited by mikey_VS: 16 Jan 2008, 12:22 |
--------------------
Ford
Focus
2010
- xx 07 yyy "... ex-Megane Bicorp 2004, diesel, sorry!"
|
|
sqryn |
![]()
Post
#735
|
![]() Clio rulezzz Group: Members Posts: 736 Joined: 2 February 06 From: München ![]() |
Au si ei toleranta la depasirea vitezei. Nu dau asa usor amenzi, plus ca de obicei radarele sunt in zonele cu restrictii.
|
--------------------
RENAULT
Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v
Alize/1999
- B-xx-xxx Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005 |
|
mikey_VS |
![]()
Post
#736
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 22 January 07 ![]() |
Asa cum ziceam, "nu e regula", adica nu daca ai sarit de 130 te si trezesti cu amenda "plocon". Ai dreptate si cu amplasarea radarelor - cu predilectie in zonele cu restrictii. Am vrut doar sa spun ca treaba cu viteza maxima pe autostrada este, totusi, una serioasa. Si cred ca ma aprobi si tu cand spun ca politistii din Austria si Ungaria nu prea stiu de gluma. Eu, personal nu am avut de-a face cu ei decat in 1999, la prima mea "aventura" pe autostrada - si atunci mi-au controlat actele, ii interesa viza schengen, nu viteza. De atunci, am mai iesit de cateva ori, si nu m-am "intalnit" cu ei, dar stiu destule cazuri de amici care au "muscat-o" din cauza vitezei...si nu mergeau cu 160, garantat!
|
--------------------
Ford
Focus
2010
- xx 07 yyy "... ex-Megane Bicorp 2004, diesel, sorry!"
|
|
mikey_VS |
![]()
Post
#737
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 22 January 07 ![]() |
Apropo de amenzi: un amic din Germania, pe autostrada in Elvetia; a fost surprins in zona de limitare de viteza cu 30 km peste; a primit aproape 900Euro amenda pe loc, i-au retinut permisul, l-au escortat pana la primul aeroport (in sensul ca l-au dus cu masina politiei, a lui a ramas la locul unde a fost oprit) l-au pus sa-si plateasca biletul de avion si l-au trimis acasa. Distractia asta l-a costat bine de tot, tinand cont ca a trebuit sa mai scoata bani si sa-si aduca masina in Germania. Apropo, individul de care va spun este cetatean german, cu nume german, asta ca sa nu se inteleaga ca l-au vazut elvetienii mai roman sau mai colorat si de-aia s-au luat de el. Mi-a spus ca au fost extrem de politicosi tot timpul, dar ca legea e lege si nu au ce sa faca mai mult pentru el (asa ca l-au dus la primul aeroport).
Fiti siguri ca austriecii sunt ceva mai porniti decat elvetienii pe soferii straini care nu respecta limitele de viteza! Daca ajungeti in zone cu limitare de viteza, respectati-o! This post has been edited by mikey_VS: 11 Feb 2008, 13:08 |
--------------------
Ford
Focus
2010
- xx 07 yyy "... ex-Megane Bicorp 2004, diesel, sorry!"
|
|
Vio |
![]()
Post
#738
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
... si mai ales pe fratii lor "de geanta germanica" nemti au o boalaaaa... sincer cred ca e mai sigur sa traversezi Austria intr-o masina cu numere romanesti decat in una cu un D mare pe fundulet... si e posibil ca in Elvetia sa fie la fel...
|
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
yocristi |
![]()
Post
#739
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 23 March 07 ![]() |
QUOTE "De la 1 martie 2008 intra in vigoare urmarirea internationala a sanctiunilor, astfel ca orice amenda luata pe soselele austriece va fi incasata, prin intermediul Fiscului local, la domiciliul soferului." Sper sa nu fi intrat reglementarea asta in vigoare cu vreo 2 luni mai devreme, pt ca am fost in austria in Ianuarie 2008 si am vazut la blitzuri pe autostrada de ziceai ca eram urmait de paparatzii.... ![]() |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2003
|
|
neumann |
![]()
Post
#740
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
Ar trebui sa ajung in Bratislava in martie, si fiind foarte aproape de Viena, postez aici.
Cum e mai convenabil, via Michelin arata ca prin Oradea, dar stiu ca multa lume merge prin Timisoara si Arad. Cum nu am mai fost de ceva ani buni cu masina prin zona aia, as dori sa stiu care e cel mai rapid si mai putin obositor drum de la Sibiu la Viena, intrebare pentru cei care ati mai fost prin zona cu masina in ultima perioada. This post has been edited by cristianco2002: 26 Feb 2008, 16:58 |
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
GabyT |
![]()
Post
#741
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Eu iti recomand sa iesi din tara pe la Nadlac. Chinul este pana acolo (din punct de vedere al traficului, intrucat carosabilul era ok cel putin in noiembrie); de la vama, mai ai aprox. 50 de km pana te "sui" pe autostrada, pe care nu o mai parasesti decat la intoarcere...
![]() Ai grija la reglementarile austriece referitoare la echiparea masinii cu anvelope de iarna (chiar daca vremea nu le justifica). Drum bun ! This post has been edited by GabyT: 26 Feb 2008, 18:01 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala / 2003 Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006 MIO C520 |
|
adi_ar |
![]()
Post
#742
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Nu stiu de ce ti-ar indica via Michelin traseul prin Oradea dar categoric, cunoscandu-le pe amandoua, iti sugerez sa mergi Arad-Nadlac-Szeged-...
Drum bun! |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
Gaby |
![]()
Post
#743
|
![]() neica nimeni Group: Members Posts: 125 Joined: 24 May 02 From: Bucuresti ![]() |
N-ai ce cauta la Nadlac !!!!
Iesi pe la Turnu, e un drum la dreapta imediat dupa Petrom-ul de la iesirea din Arad. Vama din Turnu este PUSTIEEEE. Daca ai ghinion, gasesti o masina -doua. Pe la Nadlac ies toate camioanele si toate tir-urile. |
--------------------
Toyota Avensis
2,0 D4D
2007 "Everything in life is location... "
(Mel Brooks) |
|
adi_ar |
![]()
Post
#744
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Si ce daca sunt camioane ? N-ai nici o treaba cu ele, le depasesti si gata !
Iesi linistit pe la Nadlac, in zile aglomerate (sau cand este de serviciu o politista unguroaica solida blonda - ![]() Vei pierde mai mult cu ocolul pe la Turnu decat cu vama la Nadlac. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
Vio |
![]()
Post
#745
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
QUOTE ...sau cand este de serviciu o politista unguroaica solida blonda - - daca o vezi treci la cealalta coada!... Valeuuu, io am atins-o odata din greseala cu oglinda, fiindca statea cam in drum... si ce mi-am auzit!!!... noroc ca nu stiu ungureste... ![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
Gaby |
![]()
Post
#746
|
![]() neica nimeni Group: Members Posts: 125 Joined: 24 May 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Toyota Avensis
2,0 D4D
2007 "Everything in life is location... "
(Mel Brooks) |
|
os |
![]()
Post
#747
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Nu-i nici un ocol. Diferenta e ca pe la Turnu mergi mai mult prin Ungaria (urmezi indicatoarele de MAKO), iar pe la Nadlac mergi mai mult prin Romania.
Eu prefer Turnu. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
adi_ar |
![]()
Post
#748
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Diferenta este de 6-7 Km dar in timp este mai mare.
Prin Ungaria nu poti circula (sau eu n-o fac) cu peste 90-95 pe cand spre Nadlac mergi lejer cu 100-110 (unii cu 150), adica ~+10 Km/h. Pe cei 55-65 Km de la intersectia cu Turnu pana la Mako vei face cu ~10 min mai mult prin Turnu. Asta voiam sa spun, nu este vorba de diferente astronomice, in special raportat la subiectul topicului ! ![]() Povestea cu aglomeratia de la Nadlac este o psihoza, nu am mai intalnit aglomeratie de mult dar nici nu contest ca Turnu este mai liber, mai depinde si de noroc. In ultima vreme, datorita multor aradeni care au case prin vecini, mai ales pe acea directie, nu mai este chiar atat de liber pe la Turnu ! Pana la urma, cum spuneti voi, este o chestiune de preferinte mai mult, nu merita atata atentie subiectul. Mai important este sa ajungem relaxati si in siguranta ! ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
os |
![]()
Post
#749
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
adi_ar: o fi de la aia ca mie (nu stiu de ce) bucata dintre Nadlac si Mako nu-mi place de loc. Nu-mi place mie nici pina la Szeged, dar de portiunea aia oricum nu scapi.. Asta vara bucata de la Turnu la Mako era de-a dreptul ireal de pustie (e drept, era simbata pe la ora 12).
|
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
edv_ro |
![]()
Post
#750
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 267 Joined: 7 May 05 From: Hamburg ![]() |
Ca sa nu mai deschid un nou topic, va prezint urmatorul caz:
Un cumnat de-al meu si-a achizitionat la sfarsitul lunii februarie, din Germania, un camion si o remorca. La intoarcerea spre tara, a platit vigneta aferenta tranzitarii spatiului austriac exact 80 euro. Zilele acestea a primit acasa 2 amenzi in valoare de 110 euro fiecare (deci un total de 220 euro) pentru declararea unei categorii inferioare de vehicul fata de cea detectata. Practic, acel aparat care se pune in parbriz (la camioane este un aparat de dimensiuni similare unei casete audio, cunoscatorii stiu) a fost setat gresit. Sunt trei optiuni pentru setare, 2,3 si 4, corespunzatoare numarului de osii ale vehicului sau ansamblului (camion plus remorca). El trebuia sa seteze aparatul cu valoarea 4, dar a pus, din greseala, valoarea 2. Numai ca austriecii l-au detectat. Acum, intrebare: avand in vedere ca plata a fost corecta, dar setarea aparatului nu, se mai poate face ceva pentru a nu mai plati acea amenda? Multumesc frumos pentru raspunsuri. |
--------------------
Skoda / Renault
Octavia 3 FL Combi / Twingo 3
1.4TSI 150CP 2017 / 1.0 SCe 70CP 2017
- HH / HH
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 21:54 |