probleme cutie de viteze?, simptome ciudate
![]() ![]() ![]() |
probleme cutie de viteze?, simptome ciudate
viperfox |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|||
ATM |
![]()
Post
#2
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
![]() Eu am avut aceeasi problema de vreo saptamana incoace, exceptand partea cu plecatul de pe loc. La mine facea doar zgomot...dar in rest caraituri cat cuprinde. Initial am crezut ca am ramas fara ulei in cutia de viteze...ieri am zis sa merg la service sa completez....N-am mai ajuns. Cu vreo 4 km inainte s-a auzit "trosc" s-a facut ambreiajul praf, dupa ce inainte incepuse sa se blocheze rau cutia de viteze si sa nu mai intre in nici o treapta. Opream motorul, manevram levierul cutiei (mestecaul), isi revenea pentru cateva shimbari si iar incepea... Pe scurt, discul de ambreiaj s-a exfoliat (probabil de la caldura), s-a lipit partial de placa, nu mai debreia cum trebuie, de aici caraiturile, io ca fraieru tot am tras de ea sa ajung pe roti la service, pana la urma s-a rupt tot ferodoul dinspre partea cu placa, a nenorocit-o si pe aia, distractie ce mai. Am schimbat tot kitul+bieleta de cutie de viteze+alte maruntisuri, 450 Ron asa, in scurt. As zice sa gadili urgent ambreiajul (cablu slabit?disc uzat?) si sa mergi la o verificare a nivelului uleiului din cutie pana nu ajungi ca mine. PS - la mine ambreiajul a fost inlocuit anul trecut cu "piese de uzina" ![]() This post has been edited by ATM: 26 Jul 2007, 21:54 |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
viperfox |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
aham, deci e posibil sa fie ceva la ambreiaj, disc uzat, sau, cum mi`a zis cineva, sa fi sarit un arc din disc?
ar mai fi de mentionat ca tocmai am fost pe transfagarasean cu 3 pers+bagaje multe; ambreiaju are cat masina, adica 44000km |
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
ATM |
![]()
Post
#4
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai cam e...cand am ajuns prima data la service, nenea aia , la intrebarile mele mi-au zis fix ca din cauza unui arc sarit s-ar fi distrus discul. Asta pana-n demontare.
La demontare s-a constatat de fapt ca arcurile erau totusi la locul lor, dar ferodoul era bucatele-bucatele Nu mai zic ce senzatie era cand, inainte de a da jos cutia, imi tura mecanicul motorul si zburau bucati de ferodou din carcasa ambreiajului... ![]() |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Discul uzat nu "impinge" masina in fata. Ai ceva uzat in cutie, pe la sincronul tr. 1.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Bullix |
![]()
Post
#6
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Dar faptul ca, cu motorul pornit fiind, la punctu' mort, se aude un zgomot dinspre motor ca si cum ar toca ceva, foarte marunt si discret, cu ambreiajul sus, iar cu ambreiajul la podea dispare total... ce-o fi?
Imediat dupa pornirea motorului rece, diferenta e mult mai evidenta: zgomotul e dublat de o oarecare vibratie care, desigur, dispare si ea la ambreiaj calcat. In plus, simt ca influenteaza un pic si turatia motorului, dar repet: imediat dupa pornire, cand inca nu e motorul incalzit. Am tendinta din cauza asta sa-l si tin calcat pana incalzesc motorul, si stiu ca un ambreiaj calcat in exces dauneaza grav intregului ansamblu (disc, placa de presiune si restul matelor... inclusiv slabirea inutila in plus a cablului care si-asa, cat de des trebuie re-strans)... This post has been edited by Bullix: 31 Jul 2007, 02:42 |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
zgomot cu ambreiajul necalcat: "bataie de priza"; ti se va spune ca e bucsa din volanta, dar e mai mult; priza cu uzura in canelurile dintre ea si trenul fix sau un rulment de pe trenul fix uzat.
Pina nu demontezi cutia insa, nu vei sti ce e cu adevarat. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Bullix |
![]()
Post
#8
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Dar daca nu-mi face alte probleme serioase cutia, s-o las o vreme asa? Cel putin, daca zgomotul, de 3 luni de cand am masina, nu s-a accentuat deloc, ci e mereu asa cum l-am descris...
|
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
Minel |
![]()
Post
#9
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Gandeste-te bine d-le Bullix,d-voastra cand mergeti cu masina cum aveti pedala de ambreiaj ???
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Daca din cauza acelei "batai de priza" nu m-as strofoca prea tare, fiind din categoria "batai de viata lunga", pentru acel fenomen de agatare si de "salt inainte" de care povestea viperfox , cu masina pe liber, mi-as face probleme serioase.
Nu intelege ca spun sa mergi asa, cu acea uzura de priza, o uzura aparuta e uzura; daca ai un drum urgent de facut, il faci; preferat ar fi insa cit mai degraba sa refaci ce e de refacut. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Bullix |
![]()
Post
#11
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Chestia asta e ceva de genul "eh, e doar o raceala. N-o sa merg la doctor pt asa ceva". In sensul ca tindem sa ne obisnuim cu "rele mici". Dar intotdeauna un rau mare porneste de la un rau mic. Strainii (din pacate pentru noi) au alta mentalitate: ei merg la doctor si pentru o unghie de la degetu' mic rupta si schimba si o piulita noua de la un obiect X, doar pentru ca li se pare ca "something is strange". De-aia au lucruri mai bune ca noi, pentru ca se ingrijesc mai mult de orice lucru. Si au invatat de-a lungul timpului sa taie raul inca din radacina.
PS: si mai bine dau un pumn de bani acum, decat o caciula de bani mai tarziu. This post has been edited by Bullix: 31 Jul 2007, 15:06 |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
viperfox |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
am mai facut 650km intre timp, si ca si pana acum, nu a manifestat problema la drum intins, ci doar in oras la mers bara la bara si cand e foarte incins motorul; detalii in plus ar fi ca ultimele 2 dati cand a facut, nu mai vroia sa intre in viteza decat in a 4-a si a 5-a, caz in care va dati seama ca a fost foarte dificil sa o trag pe dreapta; insa am obs ca dupa ce bag a 4-a sau a 5-a si o urnesc din loc un pic, porma intra in viteza normal....
poate sa fie din cauza uleiului cu nivel scazut sau lipsa? This post has been edited by viperfox: 1 Aug 2007, 12:29 |
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
@ viperfox: Dar macar ai verificat nivelul? Lipsa 1-2-3 poate fi de la lipsa ulei, ce te faci cu acel "salt inainte"?
@ Bulix: de acord cu tine, demonteaza cutia, constata si inlocuieste. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
viperfox |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
pai o sa verific zilele astea nivelul, dar deocamdata ma gandesc la o metoda de a completa....cred ca o sa aleg varianta care o spusese cineva pe forum pe aici, scos dopu, bagat un niplu de 3/8 badijonat cu teflon, si la el legat cu un colier un furtun care urca pana in compartimentul motor, si pe el cu o palnie sa torn uleiul (bidonul incalzit la bain-marie in prealabil); apropo, cum habar nu am ce ulei este in cutie, ce e mai bine, sa completez sau sa inlocuiesc total?
|
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
1. Daca nu stii ce ai, inlocuieste, desi putini baga altceva decit T90 romanesc in dacia.
2. Daca pui niplu cu teflon, cum mai stii cind ai ajuns la nivel? Am descris un model de "spritiera" peundeva, reiau: o teava de tipul "instalatii electrice", un "bidon" de silicon sanitar golit, o tija filetata sau una recuperata de la pompele-pistol pentru silicon. teava=1 m; se indoaie la un capat la 90 grade de la 10 cm de capat, la cald, atent, sa nu se stranguleze. Se poate folosi si furtun iar la capat o bucatica din ceva mai tare (teava), cu diametrul mai mic decit al gaurii de completare. Se scoate pistonul din tubul de silicon si se curata urmele ramase in tub. In acel piston se practica o gaura in care se fixeaza tija filetata. se ataseaza furtunul la un capat in filetul bidonului de silicon (daca se foloseste teava se incalzeste apoi se "muleaza" pe bidon, pe partea filetata. Se toarna ulei in bidon, se monteaza pistonul cu tija si se apasa. (Da, rezulta un fel de seringa mare). In momentul in care se observa ulei curgind pe linga teava sau capatul de furtun din cutie, se pune dopul, se porneste motorul, se lasa putin sa mearga cu cutia pe liber, se opreste apoi dupa 10-15 min se reface nivelul. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Da cutia jos si schimba ce-i faramat inea, acum cand mai poti doar schimba. N-are nimic comun ambreiajul cu smucitul, atata timp cat e scoasa din viteze.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Kristisor |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 27 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Va rog frumos , spuneti-mi si mie cum verific si schimb uleiul din cutia de viteze a unei Dacii din 1991 TLE cu patru viteze !
Multam ! Off Topic Azi dimineata nu s-au mai stins becurile martor de la apa si ulei . Am verificat nivelul apei si uleiului, totul e OK, nu se simte nici un miros, masina s-a comportat excelent pe ploaia aia nenorocita si am traversat Bucurestiul cu ea . Vreo sugestie inainte sa-i schimb bordul ? This post has been edited by Kristisor: 1 Aug 2007, 17:37 |
--------------------
Daewoo
Matiz
1991 TLE
|
|
Bullix |
![]()
Post
#18
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
mircea.a |
![]()
Post
#19
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
QUOTE(Kristisor @ 1 Aug 2007, 18:35) Va rog frumos , spuneti-mi si mie cum verific si schimb uleiul din cutia de viteze a unei Dacii din 1991 TLE cu patru viteze ! Multam ! Off Topic Azi dimineata nu s-au mai stins becurile martor de la apa si ulei . Am verificat nivelul apei si uleiului, totul e OK, nu se simte nici un miros, masina s-a comportat excelent pe ploaia aia nenorocita si am traversat Bucurestiul cu ea . Vreo sugestie inainte sa-i schimb bordul ? 1. Nivelul uleiului in cutie se verifica astfel: Pe partea stanga a CV (a soferului), se afla undeva pe la jumatatea carterului un buson cu cap patrat, se scoate si se introduce o surubelnita subtire inauntru. Se scoate si se estimeaza care este nivelul uleiului fata de gaura. Nivelul gaurii este maximum. Daca vrei sa scoti uleiul, desfaci surubul identic cu cap patrat de sub CV. 2. ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
Kristisor |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 27 January 05 From: Bucuresti ![]() |
In primul rand bordul este cel clasic fara turometru si fara ceasurile de apa si ulei.
Pe urma situatia s-a inrautatit in sensul ca ieri cand am pornit se auzea un zgomot puternic de bataie de la cilindri cam la al treilea. Cele doua leduri continua sa ramana aprinse. Azi o sa ma duc cu ea la mecanic ca pe mine ma depaseste. Oricum e o candidata la programul Rabla ca m-am cam saturat de ea Multumesc pentru sfatul cu uleiul din cutia de viteze Daca cineva are un topic cu programul Rabla arati-mi si mie unde e ! This post has been edited by Kristisor: 3 Aug 2007, 10:54 |
--------------------
Daewoo
Matiz
1991 TLE
|
|
mircea.a |
![]()
Post
#21
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
Dupa cum spui, s-ar putea sa ai piston spart. Daca iti permiti programul Rabla nu mai sta, da-o. Sa ai bafta de una buna!
|
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
viperfox |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
of, vad ca a mai aparut un topic asemanator, care imi da idei negre; si daca totus am ceva "faramat" in cutia de viteze, sau sincroanele 1 si 2 numai bune de schimbat, ce e de facut? adica desi eu sunt genu care repara totu in fata blocului, la dat cutia jos &etc nu ma bag, si deci, stie cineva, unde as putea sa ma duc sa imi faca operatia asta, si mai ales, cat m-ar costa? ca ma astept la un pret cu multe sute de lei noi :-s
ps: la varianta cu furtunu ideea era sa fie frutunu transparent, si cineva se uita dedesubt la niplu si cand nu se mai duce coloana de ulei, adica s-a umplut, e gata |
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
mirceas |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 ![]() |
o metoda si mai comoda este sa cumperi cea mai mare seringa pe care o poti gasi la farmacie sau un magazin de tehnica medicala. in loc de ac atasezi o bucata de furtun ca cel folosit la spritul pentru parbriz. cu seringa tragi uleiul din bidon, introduci furtunul in cutie si tot asa pana ajunge la nivel... iar "scula" asta o poti refolosi de cate ori ai nevoie.
|
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
nad |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 24 February 06 From: Timisoara ![]() |
S-a mai dezbatut aceasta problema.
Anul trecut am avut si eu asa ceva si pana nu am defacut cutia nu s-a rezolvat, era o saiba canelata dintre pinionul 1 si 2 sparta. M-am hotarat sa desfac cutia dupa ce am citit pe acest forum ,dar nu mai stiu cine a postat. |
--------------------
Renault
Laguna
Break 99
- TM-yy-xxx
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Te duce mai eftin s-o repari , iar de vrei sa cumperi alta cutie , la Darmanesti( la 25 km de Ploiesti spre Targoviste)sunt vreo 15-20 de familii(poate exagerez) ce au dezmembrari de Dacia (multe aduse de afara)si o cutie in 4 e maxim 1mil. iar in 5 trepte 4-5 mil.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Kristisor |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 27 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Am doua pistoane stricate nu unul din nefericire. Mecanicul mi-a zis ca segmentarea m-ar duce in jur de sapte milioane
![]() |
--------------------
Daewoo
Matiz
1991 TLE
|
|
viperfox |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
ok, i got the pic, si totusi, cine imi zice si mie unde sa ma duc cu masina sa mi-o faca, un service ceva, eventual si un pret, ca asa nu prea as vrea sa ma duc la un service la nimereala (ca eu nu cunosc niciunu personal) si sa imi faca aia treaba de mantuiala, si sa mai imi ia si bani pe chestia asta...sau poate se baga cineva de pe forum la o colaborare..?
|
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
viperfox |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
am completat azi ulei, am luat un bidon de T90 si am bagat cu o seringa pana a inceput sa curga pe langa...au intrat aprox 250ml...deci nu cine stie ce...urmeaza sa fac un drum cu ea sa vad daca apare vreo imbunatatire (ca doar la cald face)...
|
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
nad |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 24 February 06 From: Timisoara ![]() |
Nu vei scapa s-o desfaci sau s-o schimbi,la fel am sperat si eu de am schimbat uleiul in cutie de doua ori si pana la urma tot acolo am ajuns.
|
--------------------
Renault
Laguna
Break 99
- TM-yy-xxx
|
|
viperfox |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
mda, deci, urmari:
am facut un drum pana la otopeni cu ea si pana am ajuns acolo (pana s-a incalzit bine) nu a facut nici o problema; la intoarcere au inceput dezastrele: a inceput sa manifeste acea trosnitura (lovitura de ciocan) acompaniata de pornirea din loc scoasa din viteza din ce in ce mai des, ca a trebuit sa stau permanent cu piciorul pe ambreiaj cat stateam pe loc; mai mult, trosnitura a devenit si mai violenta; pe urma, a inceput sa intre din ce in ce mai greu in viteza, si din ce in ce mai rar, adica: dupa ce opresc sau incetinesc, si vreau sa bag 1 sau 2 nu intra, adica trag de maneta dar nu intra, parca ar fi blocata pozitia aia, si treubie sa bag 4 sau 5 (singurele care intra normal) sa misc putin masina din loc si deabia dupaia intra 1 sau 2; iar apoi, faza cea mai grava, dupa o stationare de cca 30min, am vrut sa plec din parcare, bag R, intra perfect la mana (adica dpdv al manetei si a becului alb din spate a intrat perfect) insa cand ridic de ambreiaj motorului ii scade turatia (deci nu merge in gol) dar masina nu se misca de pe loc, si subliniez, ramane neclintita, tapana, nu ca atunci cand ai o piatra la roti, cand oscileaza putin; bun, ce sa fac, dau sa bag 1 ca sa o iau un pic in fata (nu puteam sa ies decat cu spatele), nu merge, bag 4, ridic ambreiaju, la fel, motoru da sa moara, masina neclintita; incerc 1, intra, ridic ambreiaju la fel, dar turez mai tare, si deoada se aude acel trosc si masina o ia din loc; bun, incerc iar R aceiasi poveste; ce imi vine mie in minte, hai sa o imping inapoi; opresc motoru, pun cutia pe punctu mort, dau sa imping masina, nu merge, parca ar fi bagata in viteza; ma urc, pornesc motoru, bag 1 turez tare, iar trosc, se clinteste din loc, opresc motoru, scot din viteza, acum merge impinsa...o dau inapoi cu mainile, reusesc sa ies din parcare...la primul stop fac greseala sa o las la punctu mort si sa ridic ambreiaju...iar trosc, tare de tot de m-am si speriat...calc ambreiaju la loc...ajung acasa, incerc iar R ca sa pot sa o parchez, aceiasi poveste, intra in viteza dar nu se misca, parca ar fi blocata cutia asa se simte...am reusit sa o asez undeva asa doar cu mers inainte si am lasat-o acolo... idei? ce ma fac cu ea? |
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 10:41 |