Un topic pentru off topic
![]() ![]() ![]() |
Un topic pentru off topic
DannyY |
![]()
Post
#12991
|
||
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
|
||
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|||
bion |
![]()
Post
#12992
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Zice un pompier, castile uzuale rezista15secunde la 800grade celsius. Echipamentul stanard la 250 grade. Costumele speciale la 1500 grade
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#12993
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.191 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
bion |
![]()
Post
#12994
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Daca ramanea acasa scarpina un salau..Минет, мужик, рыба..
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
tatabobu |
![]()
Post
#12995
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Poliglotu-le
![]() |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
paul_damian |
![]()
Post
#12996
|
![]() Membru mult Group: Members Posts: 644 Joined: 21 April 04 From: Medias, Romania ![]() |
@radian: Cisternele de transport GPL nu au nevoie de autorizatii???
|
--------------------
Dacia
Sandero
Stepway, 2021 Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999 Ex Dacia 1100, 1969 |
|
GIC |
![]()
Post
#12997
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 930 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
QUOTE(radian @ 28 Aug 2023, 16:28) Controale in toata tara. Am o colaboratoare de la Ramnicu Valcea. Ne zicea ca angajatii din tura de noapte au sunat-o la 3 noaptea sa-i spuna ca s-a trezit pe cap cu comisia de control. Ieri dimineata bateau la poarta fabricii, unde avem o statie de incarcare GPL pentru propriile stivuitoare. Ziceau ca sunt constienti ca totul e OK (pe buna dreptate) dar sunt ordine de sus. |
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
radian |
![]()
Post
#12998
|
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
Autocisternele sunt prevazute din fabricatie cu masurile de protectie necesare. Sunt aceleasi masuri protective in toate tarile UE. Nu au nevoie de masuri suplimentare de protectie cata vreme sunt in trafic. Cand sunt incarcate si la descarcare statiile de incarcare respectiv descarcare la randul lor sunt prevazute cu sisteme suplimentare protectoare. Mai exact, in primul rand fumatul complet interzis, camioanele trebuiesc obligatoriu legate la centura de impamantare pentru a preintampina incarcarea electrosatica.
La statile de incarcare / descarcare toate (acesta-i aspectul pe care-l verific eu cand fac evaluarile de risc) echipamentele electrice si cele neelectrice care deservesc statiile trebuie sa aiba gradul de protectie in conformitate cu clasa de explozie la care sunt incadrate substantele cu risc de explozie. Si, din cate stiu eu, la incarcare / descarcare daca sunt mai multe autocisterne la rand, trebuie asigurata o distanta de siguranta intre autocisterna aflata la incarcare / descarcare si restul autocisternelor. Total interzisa transvazarea direct din autocisterna in autocisterna. Cazul de la Crevedia. Soferii stiu foarte bine acest lucru. La prima vedere se zice ca, instalatiile folosite la transvazarea dintre cisterne aveau furtunuri deteriorate (fisuri) care permiteau scaparile de GPL. Asta-i doar o supozitie. Pentru a preintampina astfel de situatii echipamentele trebuiesc verificate periodic din au constructiv gradul de protectie necesar si daca sunt in buna stare de functionare. Aceasta verificare se face prtintr-o inspectie tehnica in situ (je) si certificata prin Atestat de conformitate eliberat de INSEMEX odata la 3 ani. Dupa inspectia tehnica (nu sunt organ de control nu am dreptul sa dau sanctiuni) fac un proiect tehnic si neconformitatile constatate in teren la trec in proiect cu recomandarile de rigoare de eliminare ale lor. La fiecare instalatie certificata expertii INSEMEX fac la randul lor inspectie tehnica in situ. Nu exista exceptii. Bine, pentru Bion astea sunt niste forme birocratice inutile. Asta-i procedura standard la nivelul intregii UE. La Crevedia exista o statie GPL prevazuta cu un skid, care cu ani in urma a fost certificata de INSEMEX dar din diverse motive de vreo 7, 8 ani nu au mai facut reatestarea, oficial au declarat statia dezafectata si s-a ajuns unde s-a ajuns. O parte insemnata de vina o are ITMul. Ei sunt organ de control. Dupa lege ar trebui sa faca inspectii periodice pe toate instalatiile. Nu ai atestat INSEMEX primesti o perioada de gratie sa-l obtii. Nu l-ai obtinut lacatul de poarta. Asta ar trebuie sa se intample teoretic... 29 Aug 2023, 08:27: QUOTE(GIC @ 29 Aug 2023, 08:07) Ieri dimineata bateau la poarta fabricii, unde avem o statie de incarcare GPL pentru propriile stivuitoare. Ziceau ca sunt constienti ca totul e OK (pe buna dreptate) dar sunt ordine de sus. Aveti Atestatul de la INSEMEX, acesta certifica ca instalatia este in buna stare de functionare. This post has been edited by radian: 29 Aug 2023, 07:27 |
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|
paul_damian |
![]()
Post
#12999
|
![]() Membru mult Group: Members Posts: 644 Joined: 21 April 04 From: Medias, Romania ![]() |
QUOTE(radian @ 29 Aug 2023, 07:26) Autocisternele sunt prevazute din fabricatie cu masurile de protectie necesare. Presupun ca trebuie sa fie si ele omologate. Dar ce vreau sa intreb eu e daca se fac verificari periodice la tot ce tine de GPL. |
--------------------
Dacia
Sandero
Stepway, 2021 Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999 Ex Dacia 1100, 1969 |
|
bion |
![]()
Post
#13000
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Formele birocratice nu sunt inutile. Cei care le aplica sunt scoliti vai de ei pe unde scurte.Experti din astia am vazut la acreditare spitalelor la auditare.Au o grila pe care o poate bifa cu atentie si tanti cu mopul.Se uita in niste normative. Scrie niste indicatii pretioase si asta e. Ca el nu are habar de ce si cum , expertiza lui in domeniu e dobandita prin cursuri ff. Unul de expertii care m-a evaluat pe mine pe colegi si scetie era un ncajit de rezident in ceva specialitate paralele cu domeniul. Alta data o tanti contabila la un spitalas prin Baragan.Si aia experta . Mai era si rea si urata.
MS , CNAS organizeaza cursuri si le da patalama de experti si voila organu de indrumare si control. ![]() Aia urata simula sincope si cronometra timpul in care cineva de pe sectie ii acorda primul ajutor.Io cu fetele de la mine si cu unu care lucrase la descarcerare la pompieri ii pregatisem trusa de intubare protocolul de resuscitare CP la virgula. Asta se lasa cu intubare perfuzii dezbracare pus pe pardoseala masaj cardiac si respiratie artificiala cu coaste rupte sonda urinara.O vaca turnatoare din spital i-a spus sa nu o apuce lesinu in sectia x ca o sa fie jale de ea.Ce spectacol ar fi fost. ![]() This post has been edited by bion: 29 Aug 2023, 10:55 |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#13001
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.191 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Daaaa, abia asteptai sa o dezbraci 'conform procedurii', nebunaticu-leee
![]() |
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
radian |
![]()
Post
#13002
|
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
QUOTE(paul_damian @ 29 Aug 2023, 08:34) Presupun ca trebuie sa fie si ele omologate. Dar ce vreau sa intreb eu e daca se fac verificari periodice la tot ce tine de GPL. Pai, cam orice vehicul inmatriculat trebuie sa fie omologa in realabil, fie ca e vorba de autorismelor, camioanelor, autobuzelor. implicit si autocisterne cu specificarea clara ce fel de substante explozive pot transporta. In trafic cand treci pe langa o autocisterna sa te uiti, scrie clar pe ea ce fe substante transporta, nu sunt universale.Teoretic nici macar motorina nu ai voie sa transporti cu o autocisterna care inainte a transporta benzina. In amestec cu resturile de benzina motorina devine mult mai exploziva. NU stiu ce intelegi prin verificari periodice. Orice instalatie tehnica trebuie verificata periodic.Orice firma care se respecta are un Serviciu de mentenanta iar cei de acolo stabilesc pentru fiecare tip de echipament perioada la care se face verificarea precum si tin evidenta efectuarii verificarilor, indiferent ca vorbim de instalatii din medii Ex sau non Ex. Inclusiv tu la masina personala faci periodic ITPul. Prin aceste verificari periodice se asigura mentinerea instalatiei in buna stare functionare pe toata perioda de viata estima a instalatiei. In cazul instalatiilor din mediul Ex, proiectul tehnic include si fise de inspectii periodice concepute dupa normativul european indicativ NEx 01-06 obligatoriu pentru toate tarile UE. Pentru echipamentele din instalatiile Ex eu prevad trei tipuri de verificari, ma rog, oficial sunt numite inspectii: R - sumara, consta dintr-o verificare vizuala a echipamentelor, D - detaliata, la un interval de timp stabilit de beneficiar, dar nu mai mult de 1 an, A - aprofundata, la un interval pe care-l stabileste beneficiarul dar nu mai de 3 ani. Personal, in portofoliul de clienti am cel putin 5 firme care incarca butelii GPL pentru uz casnic, iar firmele mari, care in procesul tehnologic ai si prelucrari termice, cam toate au rezervoare GPL. Ce este pentru uzul populatiei nu se certifica de catre INSEMEX, ce este pentru intrepinder, fiecare rezervor GPL ar trebui atestat de INSEMEX. Cred ca nici 10 % din rezervoarele aflate in exploatare nu sunt certificate. Aici de vina este ITMul. Control si lacatul de usa. Multi dintre proprietarii de rezervoare GPL nici macar nu stiu ca au nevoie de aceasta certificare. |
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|
bion |
![]()
Post
#13003
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Pe aia s-a futi tu. Ca orice inginer esti innebunit sa vezi o cenzurat o tata.
![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
paul_damian |
![]()
Post
#13004
|
![]() Membru mult Group: Members Posts: 644 Joined: 21 April 04 From: Medias, Romania ![]() |
@radian: Ma refeream la ce spuneai inainte: "Trebuiesc autorizate doar pompele GPL cu rezervoare supra sau subterane. Autocisternele nu sunt supuse la aceasta oblligatie. " Mi s-ar parea ciudat ca autocisternele care circula pe drum - si ma refer strict la partea "din spate", aia cu instalatiile de GPL, nu la camionul in sine - sa nu aiba nevoie de inspectii si verificari periodice, avand in vedere ca sunt Ex.
Pe de alta parte cred ca si soferul-manipulant trebuie instruit si verificat periodic. Mi s-a intamplat de vreo doua ore sa vad o cisterna care a venit la descarcat GPL, soferul a avut o gramada de operatii de facut, scos bonuri din imprimante, ma rog, un dosar intreg, a durat mai mult de un sfert de ora pana a dat drumul la transfer. |
--------------------
Dacia
Sandero
Stepway, 2021 Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999 Ex Dacia 1100, 1969 |
|
radian |
![]()
Post
#13005
|
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
Pai, iti raspnsesem la intrebare. Autocisterneke au omologare facuta de producator. Ar fi inutila o dublare a autorizarii si de catre INSEMEX. Mijloacele mobile de transportat substante inflamabile nu intra sub incidenta INSEMEX. Cata vreme autocisterna rste destinata transportului. Operatiunile de incarcare / descarcare se fac, teoretic, exclusin in statii statice autorizate de INSEMEX.
Soferii care conduc astfel de vehicul au nevoie de un atestat care atesta ca detii cunostintele necesare manipularii substantelor periculoase. |
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|
bion |
![]()
Post
#13006
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Si omologarea e pe veci? Nu trebuie verificate periodic . Pana si la Dacie trebuie ITP, la cisterna nu?
La aste doftoricesti am shpe verificari trimestriale ,anuale , reautorizari de la cel putin 3 organe plus firma de service. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
GBX |
![]()
Post
#13007
|
Membru autentic Group: Members Posts: 614 Joined: 26 May 13 From: aproape de Cluj ![]() |
Eu știam că și cisternele au nevoie de control periodic. Dacă nu mă înșel, inspecțiile ADR sunt reglementate internațional și obligatorii.
|
--------------------
ex. Renault
19 Europa
1997
|
|
Agrig |
![]()
Post
#13008
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.083 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Omologarea e pe veci pomenire, amin!
Asta nu inseamna ca nu trebuie verificare periodica, poate fi omologat dar nu este apt tehnic dupa n ani. Omologarea e in cartea de identitate, fara aia nu faci ITP. Nu merge una fara alta. This post has been edited by Agrig: 29 Aug 2023, 12:18 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
bion |
![]()
Post
#13009
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Daca repari si piesa nu e CE trebuie omologare.Innainte de a deveni membri in uniune trebuia omologat orice surub.
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
ady77 |
![]()
Post
#13010
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
QUOTE(radian @ 29 Aug 2023, 08:26) O parte insemnata de vina o are ITMul. Ei sunt organ de control. Dupa lege ar trebui sa faca inspectii periodice pe toate instalatiile. Cred ca mai degraba CNCIR-ul. Ei au evidenta tuturor instalatiilor si iti vin in control. Daca ai notificat ca nu le mai folosesti ar fi putut face si ei un control inopinat. Totusi din ce am inteles eu, poate am inteles prost, ei efectiv nu mai vindeau GPL in locul respectiv. Asa ca nu prea avea nimeni ce sa verifice. Trebuia doar sa ii prinda cineva in flagrant cand faceau magariile astea, de mutat GPL dintr-o cisterna in alta... |
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
Agrig |
![]()
Post
#13011
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.083 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Reomologare e termenul corect, se aplica la echipamentele care au suferit modificari.
|
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
radian |
![]()
Post
#13012
|
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
Mai luati ca Pacala usa in spinare. Sensul intrebarii era daca autocisternele intra sub incidenta autorizarii de catre INSEMEX. Evident ca au nevoie de ITP.
Paul Damian am intrebat pe un amic camionagiu. Soferii de pe masinile care transporta inflamabile au nevoie de atestat ADR. Atestat care e destul de greu de luat. E ceva de invatat. Trebuie sa cunoasca simbolurile de pe cisterne. Le vezi cu scrise cu litere mari pe fond rosu sau galben. Codificarea internationala ale inflamabilelor, au alt regim de viteza. |
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#13013
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.471 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
trebuie sa stie si ce sa faca in caz de accident etc. Rezervorul cinsternei e vas sub presiune, ar un termen de valabilitate ca si rezervorul gpl al masinii (banui ca cerute de CNCIR). Idem banui ca si supapele, robinetii etc ce mai au ele pe acolo
This post has been edited by einstein1984: 29 Aug 2023, 13:25 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#13014
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.547 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
QUOTE(radian @ 29 Aug 2023, 12:35) E ceva de invatat. Trebuie sa cunoasca simbolurile de pe cisterne. Le vezi cu scrise cu litere mari pe fond rosu sau galben. Codificarea internationala ale inflamabilelor, au alt regim de viteza. Se ia la fel ca orice certificat din Romania. Sa nu intelegem ca toti soferii de cisterna sunt niste genii. Codificarea de pe masini e ultima chestie care nici macar nu trebuie retinuta, pentru asta exista un RID cfr sau ADR auto, unde in functie de ce transporti, scoti eticheta, evident, cisterna sa permita marfa respectiva Spuneai de firme care incarca butelii casnice u gpl? NU e ilegal acest lucru? Parca stiam ca o parte din acestea nu sunt autorizate pentru asa ceva. Cat de normal/legal sa folosesti gpl la uz casnic? Evident, daca stii, poate nu e domeniul tau de lucru This post has been edited by bgdrenault: 29 Aug 2023, 14:40 |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#13015
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.471 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Buteliile cu gpl ar trebui duse la o statie de umplere, care le verifica de etanseitate si le umple pe cantar. Umplerea lor la statie auto e mare problema( ca einterzisa si in acelasi timp universal raspandita. odata ca nus e verifica in nici un fel starea lor, apoi ca pot fi umplute prea mult.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#13016
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.547 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
eu stiam ca bueliile casnice nu sunt pretabile la umplerea cu gpl, de asta intreb, dar nu gasesc acum
In schimb, treaba se practica cu succes |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
Agrig |
![]()
Post
#13017
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.083 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
S-a mai discutat pe undeva asta, buteliile pentru Aragaz sint poriectate sa reziste pe la 15 bari, cele pentru Propan si GPL auto la 30 bari.
Propan se adauga si la Aragaz iarna, in rest preponderent este Butanul. Gasiti presiunea de vapori la Propan si Butan destul de simplu. Arzatoarele industriale sint facute sa mearga cu Propan deoarece presiunea vaporilor la 20C e pe la 7 bari, la Butan vreo 2 bari, insuficient pentru arzatoarele de putere. Exista butelii de Propan, standardul este sa fie colorate gri, se pot folosi fara probleme alea la GPL auto sau Aragaz, invers insa nu e sanatos. Pe aici? https://www.daciaclub.ro/Mici-Intrebari-dar...ml#entry5026466 This post has been edited by Agrig: 29 Aug 2023, 15:44 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
bgdrenault |
![]()
Post
#13018
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.547 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
da, asta era
|
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
paul_damian |
![]()
Post
#13019
|
![]() Membru mult Group: Members Posts: 644 Joined: 21 April 04 From: Medias, Romania ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 29 Aug 2023, 13:07) In caz particular, din cate am aflat dintr-o discutie de pe un forum strain, suntem cam singura tara unde durata de viata a rezervorului GPL e de 10 ani. La nemti, austrieci, italieni, polonezi, etc nu cere nimeni inlocuirea. Discutie avuta in contextul la Dacia Sandero EcoG 100. |
--------------------
Dacia
Sandero
Stepway, 2021 Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999 Ex Dacia 1100, 1969 |
|
bucatzel |
![]()
Post
#13020
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.487 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
In tara asta e de preferat asa, decat sa isi ia toti rezervoare din dezmembrari. "Are un por, dai un punct de sudura si e ca nou"
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 22:56 |