DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 3 4 5 6 7 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Boeing 737, care cade intr-o veselie :)

cosmin_m
post 7 Sep 2005, 13:47
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 27 October 04
From: Bucuresti




Cum am vazut pe net, unii filmeaza...


--------------------
Lada / Logan 1200 / 1.6 8v ABS - B-NN-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 7 Sep 2005, 13:47
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Patefon, daca nu ai aflat, pilotii incearca sa efectueze cate o aterizare fortata in situatii critice. Nu imping mansa in fata pentru a scurta chinurile.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 7 Sep 2005, 13:50
Post #123


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Of of...omul asta. Slab mai proceseaza realist informatiile

Desi nu am mers niciodata cu avionul, stiu ca mi-ar fi frica sa merg prima data, dar parca dupa cateva drumuri dupa care m-as obisnui cu tubul ala zburator, as avea incredere mai mare decat sa merg cu 100-110 la ora pe drumurile patriei noastre scumpe dragi si plina de entelegenti.

Impactul psihologic e mare la un accident de avion. Va sperie ca si rechinii. Impactul psihologic e mare, doar cand vedeti un rechin, inspira frica prin infatisarea lui cumulat cu bau bau-urile raspindite de presa sau filmul Falci, SI NU IN ULTIMUL RAND...mutilarile care le lasa in urma. DAR, realitatea e alta. Oameni mor de frica de rechini care omoara max 20 oameni pe an (la cifra asta e foarte grav...e an sangeros) pe cand tantarii omoara zeci de mii pe an, scorpionul galben cca 50000, crocodilii sute sau mii, accidente auto sute de mii (doar in Romania sunt minim 3000 morti din accidente auto). Nu cred ca dintr-un motiv sau altu se moare mai mult pe lumea asta decat in accidentele auto. Si voi trageti repede concluzia idioata ca luati masina in locul avionului. Asa si unii fac bau bau cu rechinii si lumea vrea sa fie exterminati. Big mistake.

Totusi, am o nelamurire cu statisticile. Se zice ca avioanele sunt cel mai sigur mijloc de transport. Parca eu as zice ca trenurile is. Rare is cazurile in care la un accident feroviar grav mor peste 100-200 oameni. Accidentele feroviare produc muuuuuulti raniti, dar morti mai putini. Deci eventual optati pentru trenuri, daca nu vreti avioane, dar nu masini.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Patefon
post 7 Sep 2005, 13:53
Post #124


Membru gajait


Group: Members
Posts: 90
Joined: 24 May 04
From: Bucuresti




Cred ca pur statistic mai bine cu vaporul sau si mai bine cu camila, pun pariu ca la camila sunt cei mai putini morti pe mia de calatori intr-un an.


--------------------
Seat New Leon 2006 Sport - B-#######-11/8
Cu stima,
Patefon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 7 Sep 2005, 13:55
Post #125


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(driverx @ 7 Sep 2005, 13:50)
Totusi, am o nelamurire cu statisticile. Se zice ca avioanele sunt cel mai sigur mijloc de transport. Parca eu as zice ca trenurile is. Rare is cazurile in care la un accident feroviar grav mor peste 100-200 oameni.
*


Tinind cont de nr. pasagerilor transportati, avionul este mai sigur decit trinu' !


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 7 Sep 2005, 13:59
Post #126


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(Patefon @ 7 Sep 2005, 14:53)
Cred ca pur statistic mai bine cu vaporul sau si mai bine cu camila, pun pariu ca la camila sunt cei mai putini morti pe mia de calatori intr-un an.
*



Fara sa o dam in atacuri la persoana, dar parerea mea e ca aberezi muuult. Ziceai ceva de optiuni cand esti impachetat in kerosen. Ceva dreptate ai. Dar sa te vad pe un vapor mare, unde lucrurile se desfasoare mai incet decat la un avion (avionul face poc de pamant si gata) la vapor (mare) dureaza si 15 minute pana se scufunda. Isteria in masa iese la iveala, 10-20% din barci de salvare se pierd in isteria aia, daca tabloul asta il mai construim intr-o zona ca marea nordului cu temperaturi naspa de tot, furtuni mari, sansele de supravieturire (pardon...de agonie) se intind pana la max 30 minute pentru o persoana cu sanatatea OK. Putini oameni au fost recuperati (macar cadavre) in asemenea conditii. La avioane s-au gasit oameni cu arsuri, picioare rupte cu oasele pe dinafara, dupa ore. E adevarat ca in stare de soc, dar traiau si au scapat o parte cu viata. Avioanele nu pica (sau nu prea) ca o piatra.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 7 Sep 2005, 14:01
Post #127


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(Marty @ 7 Sep 2005, 14:55)
Tinind cont de nr. pasagerilor transportati, avionul este mai sigur decit trinu' !
*



Mda, ma gandeam la asta, ca sincer habar n-am care e raportul transportului de oameni in avion vs. oameni in tren / ZI.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Charlton
post 7 Sep 2005, 14:07
Post #128


ان سيارتي ك


Group: Members
Posts: 366
Joined: 18 February 05
From: Gugulania




Ca fost marinar , pot sa va spun dintr-un naufragiu mai ai ceva sanse sa scapi , ori din accidentele aviatice ceva mai mici sanse .


--------------------
Dacia Logan Preferance 2005 / - CS-05-FUB
Batranul marinar cu alge in barba si scoici pe burta.
GPS...chinezarie da' bun.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 7 Sep 2005, 14:14
Post #129


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Da, dar mai sus ziceam ca pe voi va marcheaza faza asta cu scapatul, dar SCAPATI din vedere ca in avion ai cele mai mici sanse sa ajungi in situatia de a vedea daca scapi sau nu. Ce dracu e asa greu de inteles?

Charlton, daca nu ma insel, cel putin in zona nordica, traficul naval greu este pe marea nordului. Spune-mi care is sansele sa scapi acolo. Din ce am vazut in emisiuni de disasters, reusita tinde spre zero. E adevarat ca rar mori la impact/scufundare/etc dar mori DUPA, ori mancat, ori inghetat, ori scufundat cu tot cu vapor. In zone tropicale mai scapi, ca acolo natura nu e chiar asa impotriva ta cum e mai in nord.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Patefon
post 7 Sep 2005, 14:14
Post #130


Membru gajait


Group: Members
Posts: 90
Joined: 24 May 04
From: Bucuresti




Da. Aberam un pic. Sper sa nu-mi iau un warn.

Stiu ca statistic cel mai sigur mijloc de transport este avionul, il urmeaza la mica distanta trenul si la foooooaaaarte mare distanta automobilul. Insa simplu fapt ca la multe accidente nu sunt supravietuitori si daca un avion a luat-o razna mult mai greu il pui pe pamant in stare acceptabila ma face sa ma indrept catre automobil.

Macar de as avea o parasuta!


--------------------
Seat New Leon 2006 Sport - B-#######-11/8
Cu stima,
Patefon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan.A
post 7 Sep 2005, 14:20
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 21 June 04




QUOTE(driverx @ 7 Sep 2005, 15:50)
Of of...omul asta. Slab mai proceseaza realist informatiile

Desi nu am mers niciodata cu avionul, stiu ca mi-ar fi frica sa merg prima data, dar parca dupa cateva drumuri dupa care m-as obisnui cu tubul ala zburator, as avea incredere mai mare decat sa merg cu 100-110 la ora pe drumurile patriei noastre scumpe dragi si plina de entelegenti.

Impactul psihologic e mare la un accident de avion. Va sperie ca si rechinii. Impactul psihologic e mare, doar cand vedeti un rechin, inspira frica prin infatisarea lui cumulat cu bau bau-urile raspindite de presa sau filmul Falci, SI NU IN ULTIMUL RAND...mutilarile care le lasa in urma. DAR, realitatea e alta. Oameni mor de frica de rechini care omoara max 20 oameni pe an (la cifra asta e foarte grav...e an sangeros) pe cand tantarii omoara zeci de mii pe an, scorpionul galben cca 50000, crocodilii sute sau mii, accidente auto sute de mii (doar in Romania sunt minim 3000 morti din accidente auto). Nu cred ca dintr-un motiv sau altu se moare mai mult pe lumea asta decat in accidentele auto. Si voi trageti repede concluzia idioata ca luati masina in locul avionului. Asa si unii fac bau bau cu rechinii si lumea vrea sa fie exterminati. Big mistake.

Totusi, am o nelamurire cu statisticile. Se zice ca avioanele sunt cel mai sigur mijloc de transport. Parca eu as zice ca trenurile is. Rare is cazurile in care la un accident feroviar grav mor peste 100-200 oameni. Accidentele feroviare produc muuuuuulti raniti, dar morti mai putini. Deci eventual optati pentru trenuri, daca nu vreti avioane, dar nu masini.
*




La asta cu concluzia idioata ai cam trecut tu la atac la persoana. Ete eu prefer clar sa conduc desi stiu ca statistic e mai safe sa zboare pilotu' cu mine in avion.Pam-pam.

Pai stii la ce ma gandesc urmarind rationamentul tau: dupa cateva bai cu rechinii te obisnuiesti, si e mai safe decat sa conduci masina. Ca oricum mor mai multi din accidente auto.

Iar la comparatia cu vapoareleeee..get real: cati oameni stiu sa inoate si cati stiu sa zboare?

Nu, superman nu se pune.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 7 Sep 2005, 14:22
Post #132


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(Stefan.A @ 7 Sep 2005, 14:20)
Nu, superman nu se pune.
*


Wonder woman ? Gogu' de la butelii ?


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 7 Sep 2005, 14:22
Post #133


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(Patefon @ 7 Sep 2005, 15:14)
Da. Aberam un pic. Sper sa nu-mi iau un warn.
*


laugh.gif Iei ban daca aberezi off-topic. Daca aberezi on-topic no problem. Fiecare isi da cu parerea. Eu doar ti-am zis ca te inseli si ti-am si argumentat.

QUOTE(Patefon @ 7 Sep 2005, 15:14)
Stiu ca statistic cel mai sigur mijloc de transport este avionul, il urmeaza la mica distanta trenul si la foooooaaaarte mare distanta automobilul. Insa simplu fapt ca la multe accidente nu sunt supravietuitori si daca un avion a luat-o razna mult mai greu il pui pe pamant in stare acceptabila ma face sa ma indrept catre automobil.
*



Ehh, daca ar fi asa cum zici tu, eu aici la sol as umbla numai cu casca pe cap si masina blindata ca ar ploua cu avioane.

Avioanele au sistemele de backup in dublu sau triplu exemplar. Multe avioane aterizeaza cu juma de hidraulica functionala (sau si aia partial functionala), 1 motor din 2-3-4, gauri ca bagi un elefant in fuzelaj. Cat timp nu ia foc nimic pe acolo, ai muuuuuuulte optiuni mai ales daca pilotii se stiu. Aici apreciez eu omul. Stiu ca in asemenea cazuri va lua decizii mai bune ca un computador, atata timp cat stresul si panica nu isi spun prea tare cuvantul. Altfel apar repede greselile. Sunt dese cazurile in care un avion cu probleme tehnice, putea in anumite conditii sa aterizeze, dar din cauza unui instrument prost si neverificat de altele sau piloti intrati in panica, au facut pagube mai mari. Cum spuneam, erorile umane is aproape pretutindeni in aviatie.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Charlton
post 7 Sep 2005, 14:24
Post #134


ان سيارتي ك


Group: Members
Posts: 366
Joined: 18 February 05
From: Gugulania




Pe vremea cand navigam la Navrom , aveam centuri de salvare dotate cu una bucata fluier si o mica lanterna , barca de salvare cu vasle , la alte companii straine , vesta de salvare cu emitator ( GPS ) , barca de salvare ceva-n gen capsula , care aveau un sistem de declansare automat cu lansare la apa,dotata cu alimente minim necesar pentru supravietuire .


--------------------
Dacia Logan Preferance 2005 / - CS-05-FUB
Batranul marinar cu alge in barba si scoici pe burta.
GPS...chinezarie da' bun.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 7 Sep 2005, 14:26
Post #135


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Poate erau dotate cu ELT (Emergency Locator Transmitter), nu cu GPS .


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 7 Sep 2005, 14:26
Post #136


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(Stefan.A @ 7 Sep 2005, 15:20)
Iar la comparatia cu vapoareleeee..get real: cati oameni stiu sa inoate si cati stiu sa zboare?
*



Well, e o problema cu rationamentul tau. Avionul nu iti cere sa zbori. Daca el moare, te pune pe pamant intr-un fel sau altul. Poate si scapi. Dar daca vaporul moare, el se duce naibii la fund si te lasa balta intr-o balta mare de tot, mediu total nefavorabil tie.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 7 Sep 2005, 14:28
Post #137


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(Charlton @ 7 Sep 2005, 15:24)
Pe vremea cand navigam la Navrom , aveam centuri de salvare dotate cu una bucata fluier si o mica lanterna , barca de salvare cu vasle , la alte companii straine , vesta de salvare cu emitator ( GPS ) , barca de salvare ceva-n gen capsula , care aveau un sistem de declansare automat cu lansare la apa,dotata cu alimente  minim necesar pentru supravietuire .
*



Si treaba asta e valabila la fiecare pasager de pe un vad de croaziera ? blink.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Patefon
post 7 Sep 2005, 14:28
Post #138


Membru gajait


Group: Members
Posts: 90
Joined: 24 May 04
From: Bucuresti




Ia uite si niste statistici:


http://hazmat.dot.gov/riskmgmt/riskcompare.htm

Se pare ca este mai riscant sa te dai cu hidrobicicleta.


--------------------
Seat New Leon 2006 Sport - B-#######-11/8
Cu stima,
Patefon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Charlton
post 7 Sep 2005, 14:29
Post #139


ان سيارتي ك


Group: Members
Posts: 366
Joined: 18 February 05
From: Gugulania




QUOTE(Marty @ 7 Sep 2005, 15:26)
Poate erau dotate cu ELT (Emergency Locator Transmitter), nu cu GPS .
*


Da , exact , oricum noi nu aveam asa ceva , doar capitalistii . biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan Preferance 2005 / - CS-05-FUB
Batranul marinar cu alge in barba si scoici pe burta.
GPS...chinezarie da' bun.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 7 Sep 2005, 14:31
Post #140


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(Patefon @ 7 Sep 2005, 15:28)
Ia uite si niste statistici:
http://hazmat.dot.gov/riskmgmt/riskcompare.htm

Se pare ca este mai riscant sa te dai cu hidrobicicleta.
*



Fain link. smile.gif Vedeti ca e cum ziceam eu? De departe masinile sunt pe locul 1. Ia uitati-va la Drowning. smile.gif

Deci intre Hidrobicicleta, masina, vapor, tren si avion.....ce preferati? Sa vedem cati tin la viata lor smile.gif biggrin.gif blink.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 7 Sep 2005, 14:33
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




QUOTE(driverx @ 7 Sep 2005, 15:28)
Si treaba asta e valabila la fiecare pasager de pe un vad de croaziera ?  blink.gif
*



Da.
In plus barcile de pe un bord trebuie sa duca toti pasagerii.
Problema este sa ajunga toti in apa si s-ai recuperezi la timp.


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Charlton
post 7 Sep 2005, 14:33
Post #142


ان سيارتي ك


Group: Members
Posts: 366
Joined: 18 February 05
From: Gugulania




QUOTE(driverx @ 7 Sep 2005, 15:28)
Si treaba asta e valabila la fiecare pasager de pe un vad de croaziera ?  blink.gif
*


Navele de pasagerii sunt bine echipate , exista-n fiecare cabina vesta de salvare , si barci de salvare ( capsule ).
Cel mai periculos lucru pe navele de pasageri este panica in caz de naufragiu.


--------------------
Dacia Logan Preferance 2005 / - CS-05-FUB
Batranul marinar cu alge in barba si scoici pe burta.
GPS...chinezarie da' bun.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 7 Sep 2005, 14:38
Post #143


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(Charlton @ 7 Sep 2005, 15:33)
...
Cel mai periculos lucru pe navele de pasageri este panica in caz de naufragiu.
*



Exact. Asta incercam sa scot si eu in evidenta mai sus. Si mai grav e ca desi e cum ziceai tu ca exista diferite echipamente de salvare tot mai complex, tot panica face ca multe din acestea sa devina inutile. Si aici nu vorbim de zeci de oameni care sunt echipajul si au pregatire in caz de accidente si cursuri de pregatire pentru folosirea echipamentului de salvare, ci de miile de oameni care nu au nici o pregatire, ii sperie si o albina, dapoi o situatie grava ca asta.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Patefon
post 7 Sep 2005, 14:40
Post #144


Membru gajait


Group: Members
Posts: 90
Joined: 24 May 04
From: Bucuresti




QUOTE(driverx @ 7 Sep 2005, 16:31)
Deci intre Hidrobicicleta, masina, vapor, tren si avion.....ce preferati? Sa vedem cati tin la viata lor smile.gif  biggrin.gif  blink.gif
*



Masina! Ca conduce mandea, are frana dublu circuit (redundant ca la avioane wink.gif ) aibaguri, frana de mana si nu absoarbe pasari in motor.


--------------------
Seat New Leon 2006 Sport - B-#######-11/8
Cu stima,
Patefon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan.A
post 7 Sep 2005, 14:45
Post #145


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 21 June 04




Pai tocmai fratilor, ca exista echipamente de salvare.. Si poate totusi pot fi folosite.
Dar la barza?? Parasute ciu-ciu. N-avem. Iar cu stewardesa degeaba sari, ca n-are aceleasi proprietati aerodinamice.

Da' avem masti. Daca cumva sar, puteti respira linistiti pana ne zdrobim ca musca-n geam.

Apa si aerul sunt medii ostile omului, de-aia prefer sa merg pe pamant, chiar daca dueaza mai mult si e mai rischi.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 7 Sep 2005, 14:45
Post #146


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(Charlton @ 7 Sep 2005, 14:33)
Cel mai periculos lucru pe navele de pasageri este panica in caz de naufragiu.
*


Si in avion cum crezi ca e ? A fost un incident cu un B 737 (parca) al British A/ways, avionului luindu-i foc un motor pe pista. Pilotul, plin de calm si intentii bune, a tras avionul pe o bretea ca sa nu blocheze pista de aterizare. Toate bune si frumoase, manevra reusita, doar ca.... omul n-a tinut cont si de directia vintului, drept pentru care, flacarile provenite de la motor s-au lipit de partea din spate a fuselajului ceea ce a provocat incendierea partii respective (pe partea cu motorul incendiat). Ei bine, incidentul acesta nu ar fi provocat nici un fel de pierderi de vieti omenesti daca pasagerii nu s-au fi panicat si nu s-ar fi imbulzit sa iasa din avion. Asa, au avut parte de un numar imens de victime care au sucombat fie din cauza asfixiei, fie strivite in ingramadeala.
Oricum, incidentul respectiv a ridicat multe semne de intrebare si a impins autoritatile sa efectueze o simulare. S-au luat niste agarici care n-aveau ce face acasa si care vroiau sa cistige un ban, s-a umplut un avion identic cu cel incendiat si s-a spus ca la semnal vor trebui sa iasa toti din hardughie. Stii citi au iesit din avion? Exact si fix 4 (patru insi), restul raminind blocati printre scaune, pe culoarul dintre scaune, in usa avionului.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 7 Sep 2005, 14:47
Post #147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




cel mai usor in situatii din astea este sa "calaresti" scaunele spre usi; pe culoar nu ai nici o sansa;


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MAS
post 7 Sep 2005, 14:47
Post #148


Le Bubulateur


Group: Members
Posts: 205
Joined: 23 August 03
From: Bucuresti




Votez pentru masina!
A merge cu avionul a devenit cam la fel de riscant ca atunci cand mergi cu un motor.. sad.gif
Am zburat de multe ori cu avionul... pot spune ca pilotii romani sunt cei mai buni dintre cei cu care am zburat... am zburat cu Tarom, British Airways, Iberia
Probleme n-am prea avut, decat atunci cand pilotul spaniol a ratat aterizarea... naspa senzatie... de la frana brusca, accelerare maxima de simteai ca-ti ies coitsele prin fund....


--------------------
scandura cu rulmenti noua, din 2000 - B-02/36-MAS B222BIP
Daaati si mie minus la reputatie. 'dea D-zeu sanatate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 7 Sep 2005, 14:52
Post #149


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(Marty @ 7 Sep 2005, 15:45)
Si in avion cum crezi ca e ? A fost un incident cu un B 737 (parca) al British A/ways, avionului luindu-i foc un motor pe pista. Pilotul, plin de calm si intentii bune, a tras avionul pe o bretea ca sa nu blocheze pista de aterizare. Toate bune si frumoase, manevra reusita, doar ca.... omul n-a tinut cont si de directia vintului, drept pentru care, flacarile provenite de la motor s-au lipit de partea din spate a fuselajului ceea ce a provocat incendierea partii respective (pe partea cu motorul incendiat). Ei bine, incidentul acesta nu ar fi provocat nici un fel de pierderi de vieti omenesti daca pasagerii nu s-au fi panicat si nu s-ar fi imbulzit sa iasa din avion. Asa, au avut parte de un numar imens de victime care au sucombat fie din cauza asfixiei, fie strivite in ingramadeala.
Oricum, incidentul respectiv a ridicat multe semne de intrebare si a impins autoritatile sa efectueze o simulare. S-au luat niste agarici care n-aveau ce face acasa si care vroiau sa cistige un ban, s-a umplut un avion identic cu cel incendiat si s-a spus ca la semnal vor trebui sa iasa toti din hardughie. Stii citi au iesit din avion? Exact si fix 4 (patru insi), restul raminind blocati printre scaune, pe culoarul dintre scaune, in usa avionului.
*



Stiu testul. E total. L-au facut de n ori in conditii ideale (fara fum and shit) si sub 90 secunde nu au facut. Ceea ce e prea mult.

Oricum, noi vorbeam de cazurile mai dese avion vs. vapor cand hardughia de sub curu tau ramane bucati din start. (sau dispare in cazul vapoarelor).


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mache
post 7 Sep 2005, 14:57
Post #150


Chibiț autorizat


Group: Members
Posts: 109
Joined: 25 May 04
From: Bucuresti




Deci nu avionul, nu vaporul, nu masina ne omoara in multe cazuri, ci elementul panica. Poate ca americanii aia pe care ii vedem prin filme nu sunt chiar asa de "zglobii", cand fac exercitii de evacuare in caz de incendiu. E un fel de pregatire impotriva acestui element criminal.

Incercati sa va imaginati un incendiu la Casa Poporului sau la Casa Scanteii. Oare cate victime ar fi, din cauza panicii?


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - B-18-X...
"Și dacă-mi spune cineva cum ar pute să hie mai ghini, mă las de tăti, mă duc acolo, mă întorc înapoi, mă iau și pi mini..." - "Eu beu", Pavel Stratan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 3 4 5 6 7 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th June 2024 - 22:12
Forum Renault