logan pe motorina, 9000 full
![]() ![]() ![]() |
logan pe motorina, 9000 full
sinaxis |
![]()
Post
#1
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 388 Joined: 30 March 04 ![]() |
|
--------------------
tohan
stas
2012 full "as fi de parere ca ar trebui interzisi copiii din locurile publice (...). Un sugar stie doar sa manince, sa se cufureasca si sa urle" by Marty
|
|
carosa |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 25 July 05 ![]() |
si berlina diesel unde e?
|
--------------------
am schimbat-o
cu alta
- marca
|
|
Ake |
![]()
Post
#3
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Astia or s-au uitat chioras in caledar si au vazut azi 1 aprilie, ori au scris stirea pentru anul viitor, s-o aiba pregatita.
Ma scuzati, eu inchid aici. |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
Ake |
![]()
Post
#4
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
redeschid topicul cu o stire mai realista despre subiect:
QUOTE(hotnews.ro) De pe benzile de montaj de la Dacia au iesit deja primele modele de Logan break, care vor fi supuse probelor de pista. Modelul este prevazut sa intre in productia de serie in 2006. Prototipul a fost realizat in 2002 de specialistii de la Technocentre Renault de linga Paris. Constantin Stroe, vicepresedintele Consiliului de Administratie Dacia - Renault a refuzat sa comenteze in vreun fel informatia.. De citeva zile, de la uzina de la Mioveni, Arges au inceput sa plece trailere cu noul model, dar, pentru pastrarea secretului, masinile sint transportate in huse. Dacia Logan echipata cu motor Diesel de 1,5 litri si 65 CP va fi lansata in toamna, dupa urmatorul program: - 20 - 24 septembrie: operatiunea Porti deschise, adica noul model va putea fi vazut la dealerii Dacia ; - 29 septembrie: prezentare la Salonul Auto Bucuresti. - 1 octombrie: incepe comercializarea efectiva . fata de stirea din primul link, adica: QUOTE(ziarul ZIARUL) Potrivit postului national de radio, Uzina Dacia, componenta a grupului francez Renault, va lansa in ultima decada a lunii septembrie modelul Logan break (urmat de Logan Pick-up), cu motorizare diesel. Pretul estimativ este, potrivit sursei, de circa 9.000 euro, cu toate dotarile. e o diferenta notabila, zic eu |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
klaus |
![]()
Post
#5
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Am mai zis eu pe un topic care dadea stirea aia cu breakul diesel in toamna... Daca e vorba de breakul diesel, eu ma duc sa vad ce face marmota, daca mai are de invelit ciocolata, ca era nevoie de ea si pe aici...
Ziaristii astia sunt varza rau de tot... Auzi tu, breakul diesel in toamna... Pfui... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
AND |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu sunt curios ce Mini-Van vor sa faca ei din Logan
![]() ![]() Bineinteles si , ce motorizare va avea ? Pentru ca un diesel de 65 cai nu misca un MPV..dar un MiniVan! |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
Cornel001 |
![]()
Post
#7
|
![]() membru belit Group: Members Posts: 282 Joined: 27 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Cand va apare minivan-ul, un diesel de 80-100 CP va fi la fel de ieftin ca 65-ul de azi. Se numeste progres. Asa cum, azi iei cu aceeasi bani un Sempron de 2-3 ori mai rapid decat Duronul de acu 2 ani. Bafta!
|
--------------------
Lodgy
6.0 MPI
2035 It's now safe to turn off Romania
|
|
Fan3 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 1 January 05 ![]() |
oricum vor fii cu un pas in urma concurentei...
cand dacia are diesel la peste 100 de cai... VW are 2.0TDI la 170CP...de fapt cica are deja ![]() mai avem mult...pana nu vad un "laguna" ansamblat la pitesti... shit !!!! |
--------------------
*
*
*
- *
|
|
Funny |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.272 Joined: 7 October 04 ![]() |
|
--------------------
Dividae
et
impera! Lasciate ogni speranza , voi ch'entrate!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#10
|
![]() - Group: Members Posts: 22.704 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Fan3 @ 31 Aug 2005, 00:23) oricum vor fii cu un pas in urma concurentei... cand dacia are diesel la peste 100 de cai... VW are 2.0TDI la 170CP...de fapt cica are deja ![]() mai avem mult...pana nu vad un "laguna" ansamblat la pitesti... shit !!!! Iar comparații ? Tractorul meu are cuplu mai bun decat VW 2.0 TDI. Inseamna ca este de tot ca_atul VW-ul. Astia de la VW mai au mult pana ajung Tractoare Brasov. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Flores |
![]()
Post
#11
|
![]() ALIEN Group: Members Posts: 372 Joined: 24 March 05 From: behind enemy lines ![]() |
|
--------------------
Opel Zafira 1.9CDTI-
Dacia Logan
Laureate 1.6 Mio C230
If it has tits or wheels it will give you problems ! |
|
tarzy |
![]()
Post
#12
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
hmmmmm
or baga si-un sistem buy-back nu de alta dar un break diesel suna al naibii de ispititor |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
sinaxis |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 388 Joined: 30 March 04 ![]() |
|
--------------------
tohan
stas
2012 full "as fi de parere ca ar trebui interzisi copiii din locurile publice (...). Un sugar stie doar sa manince, sa se cufureasca si sa urle" by Marty
|
|
lukis |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 3 August 05 ![]() |
Oare cum se va misca la 65 CP ? Daca versiunea 1.4 pe benzina merge cum merge , cum va demara acest model ?
|
--------------------
Dacia Logan
Ambition
- HD06XXX
|
|
ovidiusoft |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru de sub patura Group: Members Posts: 999 Joined: 3 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca cel mai bine asteptam cateva saptamani si fuguta la dealeri pentru test drive, ca de dat cu parerea...
|
--------------------
Dacia Logan
Ambitios 1.6MPI-8V
promotia 2005 aici ar veni semnatura, nu?
|
|
ashu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- - Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
|
|
gheghe |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 24 May 05 From: Campina, PH ![]() |
Diesel-ul se va misca foarte "natural".
Cine il cumpara nu va dori conducere sport ci economie, inclusiv prin stilul de condus. Si nu in atat in timpul 0-100 km/h sta comportamentul dinamic al unei masini cat in reprizele din treptele superioare ale cutiei de viteze unde diesel-ul, datorita cuplului motor relativ mare, sta acceptabil chiar daca are puterea maxima mica. Ca senzatie la volan, in condusul normal, deci nu cu supraturari nebunesti, eu cred ca va parea mai viguros ca motorul 1.4 MPI. P.S. Na ca Ashu a fost mai rapid din tasta. This post has been edited by gheghe: 31 Aug 2005, 15:38 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- PH 99 xxx Caut pareri pertinente si argumentate. Ofer recompensa!
|
|
Marius |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
gheghe |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 24 May 05 From: Campina, PH ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- PH 99 xxx Caut pareri pertinente si argumentate. Ofer recompensa!
|
|
AND |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Cu siguranta a I-a si a II-a vor fi mai rapide pe dCi. Nu e nimic mai ingrozitor decat sa incerci sa demarezi (I-a si a II-a) cu un 1.4 si cu A/C cuplat
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
i96nds |
![]()
Post
#21
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
In conditiile in care pe Megane motorul de 1.5dCi are 80 CP sau 100 CP, mi se pare jenant sa mai vinzi versiunea de 65CP....
Asta e, Renault ne vinde toate vechiturile... Iar noi ca prostii le cumparam vechiturile ca sa obtina profit si mai mare, dupa ce si-au amortizat deja investitiile. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
Ake |
![]()
Post
#22
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
va rog sa va rezumati la comentarii pe baza stirilor, nu comparati aici motoarele - sunteti
![]() ![]() ![]() ---------------------------------------------------------------------------------- QUOTE(i96nds @ 31 Aug 2005, 16:10) In conditiile in care pe Megane motorul de 1.5dCi are 80 CP sau 100 CP, mi se pare jenant sa mai vinzi versiunea de 65CP.... Chiar crezi ca Renault a scos din burta proiectul asta? Fara analiza de piata, fara studii de profitabilitate? QUOTE(i96nds @ 31 Aug 2005, 16:10) .....Iar noi ca prostii le cumparam vechiturile ca sa obtina profit si mai mare, dupa ce si-au amortizat deja investitiile. Ma scuzati... Nu stiu sa existe vreo lege sa te oblige sa cumperi un produs anume! - Nu vrei- nu cumperi. - Ai cumparat si nu-ti place? Vinde-l! Dar e mai usor sa ne bagam in seama pe forum si sa adunam posturi facand comentarii gratuite... |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
i96nds |
![]()
Post
#23
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Off-topic: Multumesc mult pentru aprecierile gratuite. Faptul ca esti moderator nu iti da dreptul sa zici chiar ce vrei aici pe forum. Nu stiu de unde ai ajuns tu la concluzia ca adun posturi. Daca te-ai uita la ce am scris de-a lungul timpului in 2 ani si jumatate ai vedea ca nu am batut niciodata campii si ca am fost la obiect. In nici un caz nu m-am bagat vreodata cu comentarii gen lol si altele. Chiar la acest topic au fost alte comentarii mult mai "pe langa" si nu te-ai legat de ele. Nu inteleg ce ai cu ceea ce am scris eu. La urma urmei suntem la categoria "alte discutii", chiar daca nu suntem la "Cafenea". Chiar nu am voie sa-mi spun reactia? Hai ca deja dam in abuz....
On-topic: eu imi exprimasem reactia la aceasta stire, cum ca motorul va avea 65CP. Nu era nicidecum vorba de o comparatie intre motoare. Vorbeam doar de ce putea Renault sa puna pe Logan. Ma asteptam totusi ca pe Logan sa il puna pe cel de 80. Evident nu ma asteptam la cel de 100, ca doar e masina ieftina, cica.... This post has been edited by i96nds: 31 Aug 2005, 19:12 |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
laur |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 8 July 02 From: Iasi ![]() |
QUOTE Iar noi ca prostii le cumparam vechiturile ca sa obtina profit si mai mare, dupa ce si-au amortizat deja investitiile. Mai, nu toata lumea cumpara Dacie ![]() QUOTE In conditiile in care pe Megane motorul de 1.5dCi are 80 CP sau 100 CP, mi se pare jenant sa mai vinzi versiunea de 65CP.... Pai de 80 Cp pun pe Renault, 65 Cp pe dacie. care-i nelamurirea? E cumva Dacia la pret de Renault??? Si apoi de 65 Cp mai e pe Clio, ca Megane e din alta clasa totusi..... Si acu zau, comentam degeaba politica de marketing de la Dacia: unu, e un supersucces de vinzari Loganul si 2, daca nu ne place cumparam altceva. This post has been edited by laur: 1 Sep 2005, 09:22 |
--------------------
Peugeot
206 1,4 HDI
- . "parerea mea"
|
|
driverx |
![]()
Post
#25
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Deh....cate aberatiii. Romanul e mare expert in masini, marteking Reno, clasificare masinilor (eu zic ca Logan > Megane, of course...la juma de pret)
Ce va tot dati cu parerea aici in stil romanesc. O faceti degeaba. Credeti ca aflati informatii, dar de fapt va prostiti singur. Uitati: 1.4 pe SN era super, pe Solnita nu v-a mai placut. Pe Logan nici atat. De ce? Din cauza greutati, coeficientului aerodinamic al masinii si al rapoartelor in cutie. Acuma vine un motor care desi nu are putere maxima mare, vine cu cuplu din spate. De unde stiti CUM se va comporta pe LOGAN (NU ALTA MASINA). ? Poate foarte bine. Sau fiindca SN a fost cea mai sportiva masina de la Dacia (si nu cred ca asta a fost scopul Dacia-Reno) acuma voi cereti aberatii de la o masina de familie? Faceti din nou aceasi greseala. Si dupa ce VOI faceti greseala asta colosala, tot Dacia e de vina? Copii mai sunteti unii. De aia s-au inventat test driveurile. Sa va faceti o parere despre masina. Nu dupa cum abereaza fiecare, sau chiar din revistele (pardon...."revistele") auto romanesti. Asteptati dracului inca cateva zile, si dupa aia dati-va cu parerea, ca atunci veti avea o baza. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Oricum Logan-ul pe motorina va avea succes fie el break sau berlina dar si eu sunt de parere ca trebuia ceva la 80-90 CP mai ales ca le-ar fi fost usor sa faca acest lucru iar costurile suplimentare generate de echiparea cu un asemenea motor ar fi suportabile totusi.
Asa ca ramane sa testati si eventual cumparati............ ![]() ![]() ![]() This post has been edited by ionutctn: 1 Sep 2005, 09:57 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
driverx |
![]()
Post
#27
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
elprypas |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 30 August 05 From: brasov ![]() |
pe bune driverx are dreptate ... de ce nu luati in calcul ca totusi nu va fi un disel clasic asa cum este pe SN si va fi un disel CDI...chiar si de diselu clasic acela de 1.9 eu unu nu ma plag ... pe o caroserie ce atinge undeva in jur de 1350Kg (dacia double cab) e destul de sprinten....
|
--------------------
DACIA
1310 Berlina 1989
- BV 07 AUH Galbiora din `89 e viata mea .. dac` nu merge .... viata parca`mi sta in loc !
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Domnul DriverX, cu toata stima pentru cunostintele dumneavoastra in domeniul auto nu sunt expert iar in ceea ce priveste parerea mea lucrez in domeniul economic si stiu ce inseamna implementarea unei noi tehnologii, costurile implicate de inovatii, avantajul adus de pe urma detinerii unei tehnologii inalte. Sper ca nu ai inteles dar cu asta ma ocup si pot sa te asigur ca diferenta de efort financiar si de alta natura generata de implementarea unui motor de 80 cp fata de unul de 65 cp nu ar fi fost mare. Dar pentru asta trebuie sa ai si ceva notiuni economice.
Si ca sa ajungem la un final, imi cer scuze ca m-am aprins un pic dar parerea mea este ca Logan-ul este un jaf de mare clasa si asta nu o spun pentru ca nu am dar mie unul mi-a lasat o impresie proasta cand am probat aceasta masina si nu am probat o singura data. Bine o sa spuna lumea (ca nu ma pricep la masini.....accept si asta nici o problema) toate bune si frumoase despre ea dar toate masinile noi sunt bune iar apoi nu e bine sa te inghesui sa cumperi o masina abia aparuta pe piata mai ales ca e vb de DACIA ca apoi sa afli ca in viraj la nush ce viteza iti iese cauciucul de pe janta iar ei s-au gandit frumos sa recheme pentru remedierea defectiunii numai exemplarele din Europa civilizata normal iar romanii raman fraierii care au dat banii si lor nu li se va remedia treaba iar tabla nu e galvanizata etc etc. Mai se poate spune ca la banii astia nu prea ai ce sa iti iei ba eu zic ca varianta asta cade pentru ca ai ce sa iti iei la 8.000 de EURO. Concluzia mea: lucru facut de mantuiala iar acum nu se mai poate spune ca e masina saracului sau la banii astia ce vrei nene sa faca pentru ca nu mai e ieftina asa ca seriozitatea lasa de dorit in continuare. Cu deosebita consideratie, ionutctn This post has been edited by ionutctn: 1 Sep 2005, 10:34 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
driverx |
![]()
Post
#30
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
"pot sa te asigur ca diferenta de efort financiar si de alta natura generata de implementarea unui motor de 80 cp fata de unul de 65 cp nu ar fi fost mare. Dar pentru asta trebuie sa ai si ceva notiuni economice."
Io nu neg ca tu ai avea cunostinte economice. Bravo tie. In schimb nu prea cred ca stii ce inseamna cheltuielile pentru ala de 65cp si pentru ala de 80cp si nici ce tehnologii se ascund in spatele lor si iar mai cred ca nu stii ce strategii se ascund in spatele Reno. Fiind atatea variabile in aer, tare ma intreb cum tragi tu "concluziile" astea. Daca mai ai alte comentarii, te rog sa le continui pe privat. Dupa mine, acest topic se poate inchide. Nu prea am vazut nimic util aici. Util va fi dupa ce lumea face drive test si/sau cumpara masina si fiecare isi va expune parerile personale referitoare la masina. Abia astept si topicurile de genu "Rezista caroseria de Logan la motorul Diesel de 65CP?" |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 18:54 |