DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Solenza si drumurile forestiere

Ryco1
post 8 Jun 2008, 20:48
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 353
Joined: 20 September 07
From: Pitesti




Domnilor se zice ca datorita garzii mici la sol pe drumurile forestiere mai prost intretinute este foarte greu de strabatut.Este adevarat?


--------------------
Dacia Supernova Rapsodie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sharkky
post 8 Jun 2008, 21:01
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.207
Joined: 11 July 05
From: Bucuresti




Cred ca as putea confirma acest lucru.
Sa nu mai spun cam ce "senzatie" e daca mai ai si un pic de greutate ...


--------------------
Dacia / Ford Solenza / Mondeo 2004 Clima / 2006 Ghia X, 2.0 Tdci - B XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apostuviorel
post 8 Jun 2008, 21:42
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 4 May 07




Numai eu stiu de cate ori ating cu scutul pamantul cand merg prin Vrancea. La capitolul asta Logan sta mult mai bine.


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romanvs
post 8 Jun 2008, 21:43
Post #4


membru autentic


Group: Members
Posts: 1.248
Joined: 14 January 08
From: CRAIOVA




Intradevar nu e prea placut sa mergi pe drumuri forestiere cu Solenza pt ca e rigida(zdruncina rau) si are si motorul cam jos(noroc ca are scut din tabla groasa).

Parerea mea este ca NU este problema tehnica.


--------------------
Hyundai Elantra 2021
D A C I A S O L E N Z A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sharkky
post 8 Jun 2008, 21:58
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.207
Joined: 11 July 05
From: Bucuresti




Nu cred ca e vorba de rigiditate ...
Daca ar fi fost rigida, nu ar fi atins cu atata usurime cu scutul ...
Si sincer sa-ti spun, nu stiu cat de groasa crezi ca e tabla aia dar se indoaie relativ usor ... Gandeste-te ca la un balans mai serios al masinii, scutul este supus unei greutati la impact de cel putin o tona (greutatea masinii+sofer).


--------------------
Dacia / Ford Solenza / Mondeo 2004 Clima / 2006 Ghia X, 2.0 Tdci - B XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apostuviorel
post 8 Jun 2008, 22:11
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 4 May 07




Asa a fost gandita masina! Partea mai nasoala este faptul ca orice groapa o incasezi se simte imediat in habitaclu! Asta in comparatie cu alte masini.

This post has been edited by apostuviorel: 8 Jun 2008, 22:11


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolidu
post 8 Jun 2008, 22:29
Post #7


Pai daca n-am ?!


Group: Members
Posts: 2.068
Joined: 1 July 06
From: Medgidalas




Apropo de gropi - azi am facut o plimbare pe marginea canalului Dunare-Marea Neagra unde frumul este ca dupa bombardament. Am atins de vre-o 5 ori cu burta de pamant si caroseria o simteam cum se torsiona ca o cutie goala de bere ... La cea mai mica pietricica care o luam se simtea in toata masina... Daca aveam mai multe de 20km/h si nu ma tineam bine de volan soto ma dadeam cu capu` de geamul de la use ori ajungeam pe scaunul din dreapta... La intoarcere am venit cu loganu` unu prieten si el cu a mea si diferenta era de la cer la pamant:caroserie mult mai rigida, zgomotul mult mai redus si balansul redus si el destul de mult. Cand am schimbat masinile inapoi pretenu` zicea: ba ce e cu masina asta ma ? Ai suspensii sport ? Zdrangane din toate incheieturile.....

Deci in concluzie solenza e de asfalt si atat !!!!


--------------------
Solenza Confort 2005 Opel Astra Coupe - CT-XX-CMF
Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sharkky
post 8 Jun 2008, 22:39
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.207
Joined: 11 July 05
From: Bucuresti




Adica Solenza e numai de asfalt si Loganu de tavaleala si rupere? radmasa.gif


--------------------
Dacia / Ford Solenza / Mondeo 2004 Clima / 2006 Ghia X, 2.0 Tdci - B XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nec
post 9 Jun 2008, 00:08
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 372
Joined: 11 February 08
From: Constanta




eu anul trecut pe la tara la bunicamea i-am dat masina lu un var si el nu si-a dat seama ca masina e foarte lasata de fata si a incercat sa evite o piatra si a trecut peste ia si din nefericire aceea piatra a atins scutu si rasucit pe sub masina pana cand a ajuns la busonu de ulei si mi la inpins in sus de mi-a spart baia de ulei .Norocu a fost ca senzoru de la nivelu de ulei a detectat ca a scazut nivelu de ulei si a oprit imediat.



bolidu si eu am mers pe unde zici tu pe marginea canalului dar nu mi sa parut ca face masina chiar asa cum zici tu .eu am 150 de mii de km facuti cu masina si inca nu am probleme cu telescoapele masina o am de noua

This post has been edited by Nec: 9 Jun 2008, 00:11


--------------------
Solenza Scala 2003 - CT -- PMR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlueHack
post 9 Jun 2008, 00:16
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 4 June 08




Am fost pe o grămadă de drumuri forestiere: Sinaia - Scropoasa, Azuga - Săcele, Sinaia - Peștera, Polovragi - Cheile Olețului - Lacul Petrimanu, etc, etc. Cred că am mers pe ~ 30 de drumuri forestiere diferite cu ea. Pe porțiunile mai dificile mergeam și cu I-a și treceam pe ditamai bolovanii. Și cu 3 - 4 persoane în mașină. Toată chestia e să fii atent, să nu iei gropile, denivelările, bolovanii etc cu viteză. Mai dai câteodată cu scutul de pământ, dar asta este. Singura problemă pe care am avut-o este că a început să-mi vibreze scutul la un moment dat. Dar i-am strâns un șurub care se slăbise și s-a potolit.


--------------------
Kia Ceed 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YR-ZBG
post 9 Jun 2008, 07:24
Post #11


membru sufletist


Group: Members
Posts: 814
Joined: 4 April 07




Solenza este masina de asfalt...
Nu are rost sa o comparam cu loganul pt ca nu exista termen de comparatie la capitolul asta.
In schimb depinde mult de sofer cum abordeaza drumurile forestiere.
Personal am fost cu ea prin locuri umblate doar de camioane si tractoare...si cu atentie ...nu am avut evenimente.
Acum daca pe denivelari mari dai a 2-a nu te mira ca dai cu capu de toate alea.

Dar totusi...care e problema tehnica?...a poate cea cu scutul...pentru ca aceiasi problema cu scutul slabit din suruburi am avut-o si eu pe drumuri forestiere.
De atunci la cele doua suruburi dinspre spate de la scut am piulita-contrapiulita.


--------------------
Dacia Sandero 2009
Slz....buna masina...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolidu
post 9 Jun 2008, 07:38
Post #12


Pai daca n-am ?!


Group: Members
Posts: 2.068
Joined: 1 July 06
From: Medgidalas




Asa este intre logam si slz nu exista termen de comparatie pt ca este cu totul alta cutie... Nec pe unele portiuni de pe marginea canalului drumul este chiar bun dar pe unde am fost eu ieri este belea. Oricum, cel putin la mine suspensiile sunt superi tari si zdruncina maxim dar daca sti sa abordezi bine drumul nu e nici o problema. Bagati-l la cafenea


--------------------
Solenza Confort 2005 Opel Astra Coupe - CT-XX-CMF
Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YR-ZBG
post 9 Jun 2008, 10:39
Post #13


membru sufletist


Group: Members
Posts: 814
Joined: 4 April 07




sincer eu zic ca SLZ nu are deloc suspensia rigida...ci din contra....prea moale, motiv pt care pe denivelari dai lejer cu burta daca nu esti atent. Faptul ca zdrangane si ca iti da senzatia de cutie goala...e altceva.

A si sa nu uit...si eu sunt pt cafenea...nu prea are ce cauta aici.

ps. eu nu ma duceam la peste la medgidia....ci la apa calda in c-voda (cand lucram acolo)....


--------------------
Dacia Sandero 2009
Slz....buna masina...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 9 Jun 2008, 12:01
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(Ryco1 @ 8 Jun 2008, 20:48)
Domnilor se zice ca datorita garzii mici la sol pe drumurile forestiere mai prost intretinute este foarte greu de strabatut.Este adevarat?
*


Da , dar nici un masina care nu este SUV , nu este recomandat sa mergi cu el pe drumuri forestiere !

QUOTE(romanvs @ 8 Jun 2008, 21:43)
Intradevar nu e prea placut sa mergi pe drumuri forestiere cu Solenza pt ca e rigida(zdruncina rau) si are si motorul cam jos(noroc ca are scut din tabla groasa).

Parerea mea este ca NU este problema tehnica.
*


Nu este probl tehnica , DAR NU este rigida ! Problema mea exact asta este , si anume ca NU este rigida , cand mai ai si greutate se face barca si ajunge uimitor de jos cu scutul . Motorul cam jos ??? Pai muta-l in portbagaj ! icon_mrgreen.gif Toate au motorul la feld e jos , DAR au garda la sol mai mare !

QUOTE(apostuviorel @ 8 Jun 2008, 22:11)
Asa a fost gandita masina! Partea mai nasoala este faptul ca orice groapa o incasezi se simte imediat in habitaclu! Asta in comparatie cu alte masini.
*


Eu cred ca tu nu ai auzit de schimbat bucsele si amortizoarele . La Logan se simte mai puternic decat la mine !

QUOTE(bolidu @ 8 Jun 2008, 22:29)
Apropo de gropi -  azi am facut o plimbare pe marginea canalului Dunare-Marea Neagra unde frumul este ca dupa bombardament. Am atins de vre-o 5 ori cu burta de pamant si caroseria o simteam cum se torsiona ca o cutie goala de bere ... La cea mai mica pietricica care o luam se simtea in toata masina... Daca aveam mai multe de 20km/h si nu ma tineam bine de volan soto ma dadeam cu capu` de geamul de la use ori ajungeam pe scaunul din dreapta... La intoarcere am venit cu loganu` unu prieten si el cu a  mea si diferenta era de la cer la pamant:caroserie mult mai rigida, zgomotul mult mai redus si balansul redus si el destul de mult. Cand am schimbat masinile inapoi pretenu` zicea: ba ce e cu masina asta ma ? Ai suspensii sport ? Zdrangane din toate incheieturile.....

Deci in concluzie solenza e de asfalt si atat !!!!
*


Daca ajungi sa dai cu capul de geam , e clar ca nu abordezi traseul cu viteza adecvata ! Eu nu am suspensii rigide !

QUOTE(bolidu @ 9 Jun 2008, 07:38)
Asa este intre logam si slz nu exista termen de comparatie pt ca este cu totul alta cutie... Nec pe unele portiuni de pe marginea canalului drumul este chiar bun dar pe unde am fost eu ieri este belea. Oricum, cel putin la mine suspensiile sunt superi tari si zdruncina maxim dar daca sti sa abordezi bine drumul nu e nici o problema. Bagati-l la cafenea
*


Da , nu este termen de comparatie ... de asta nu-mi iau frigider !


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YR-ZBG
post 9 Jun 2008, 14:27
Post #15


membru sufletist


Group: Members
Posts: 814
Joined: 4 April 07




Deci iar ajungem la "Solenza the best"....

Oricum eu am mers si cu Slz si cu Lgn pe drumuri neasfaltate, prin delta si prin alte locuri). Parerea mea e ca Lgn se comporta mult mai bine...si ca este mult mai rigid. da am zis bine ...mai rigid...pentru ca asta e si ideea.
Cine are impresia ca o masina facuta pt. off-road are suspensii soft se inseala...pt drumuri grele iti trebuie exact rigiditatea care ne lipseste noua la Slz.
Acum sper ca se intelege ca e nevoie de rigiditate...dar cu o anumita limita...ca apoi treci in partea cealalta si zici ca e caruta.

Eu raman la parerea mea..Slz e pt. drumuri asfaltate...iar Lgn e ceva mai multifunctional la capitolul asta.


--------------------
Dacia Sandero 2009
Slz....buna masina...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReleaseD
post 9 Jun 2008, 14:30
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 4 June 08




Fusei si eu ieri pe undeva pe langa Ploiesti si am ratat iesirea catre Targoviste....Am luat-o printr-un "satuc" si mi-am nenorocit saracuta solentica:) Am ajuns la concluzia ca e masina de asflat dupa cum zic si altii...Nu se merita sa mergi cu ea pe drumuri taranesti ca o omori...chiar si intr-a-ntaia.


--------------------
Dacia Solenza 2004 Rapsodie - Dambovita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 9 Jun 2008, 15:22
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Ieri am intrat pe un drum pe langa Pitesti de imi venea mie sa ii plang de mila masinii. Multe denivelari, de am atins de cateva ori cu burta de jos.
E clar ca Loganul trecea mai elegant peste gropile alea si e clar ca Solenza e de asfalt, nu de off road. Dar asta stiam de cand am luat-o...


Attached thumbnail(s)
Imag006.jpg ( Size: 499.94k ) Number of downloads: 956


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolidu
post 9 Jun 2008, 15:33
Post #18


Pai daca n-am ?!


Group: Members
Posts: 2.068
Joined: 1 July 06
From: Medgidalas




Pai ala e drum boboc ! Maine va fac o poza pe unde am bagat-o eu sa vezi acolo cratere !

Inca nu e la cafenea ? blink.gif


--------------------
Solenza Confort 2005 Opel Astra Coupe - CT-XX-CMF
Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 9 Jun 2008, 15:40
Post #19


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Totusi, aveti grija cu torsionarile pe drumurile forestiere ... mai ales cei cu motoare diesel, care sunt mai grele si solicita mai mult puntea fata. smile.gif


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 9 Jun 2008, 17:01
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(YR-ZBG @ 9 Jun 2008, 14:27)
Deci iar ajungem la "Solenza the best"....

Oricum eu am mers si cu Slz si cu Lgn pe drumuri neasfaltate, prin delta si prin alte locuri). Parerea mea e ca Lgn se comporta mult mai bine...si ca este mult mai rigid. da am zis bine ...mai rigid...pentru ca asta e si ideea.
Cine are impresia ca o masina facuta pt. off-road are suspensii soft se inseala...pt drumuri grele iti trebuie exact rigiditatea care ne lipseste noua la Slz.
Acum sper ca se intelege ca e nevoie de rigiditate...dar cu o anumita limita...ca apoi treci in partea cealalta si zici ca e caruta.

Eu raman la parerea mea..Slz e pt. drumuri asfaltate...iar Lgn e ceva mai multifunctional la capitolul asta.
*



Asta am spus si eu : suspensile sunt prea MOI ! Daca suspensile ar fi stock ca inaltime , dar tari , nu ar fi probleme , DAR sa nu uitam totusi ca LGN are roti 185/65/15 care il salta destul !

QUOTE(andri1940 @ 9 Jun 2008, 15:22)
Ieri am intrat pe un drum pe langa Pitesti de imi venea mie sa ii plang de mila masinii. Multe denivelari, de am atins de cateva ori cu burta de jos.
E clar ca Loganul trecea mai elegant peste gropile alea si e clar ca Solenza e de asfalt, nu de off road. Dar asta stiam de cand am luat-o...
*


ASTA e chiar drum super ok , fata de ce drumuri de munte pline de roci spate am luat eu .

QUOTE(bolidu @ 9 Jun 2008, 15:33)
Pai ala e drum boboc ! Maine va fac o poza pe unde am bagat-o eu sa vezi acolo cratere !

Inca nu e la cafenea ? blink.gif
*



1.Eu am mers cu prietenii pe un drum forestier / balastier langa Arges , acum 2 ani , noaptea si am facut curse pe macadam . icon_mrgreen.gif Traseu cam 500 m , in 2 curbe la stanga , numai pietris . Viteza maxima 100 -105 km/h , dupa care se pierde aderenta . biggrin.gif ( 3 ture de fiecare )
Nu s-a intampla NIMIC masinii , dar repet ca era pietris , f putine gropi , pe traseu doar soferul si un "arbitru" .

2. Am mers cu masina cu ai mei anul trecut ( cam 200 kg in plus ) , pe drumul spre Plaiul Foii , Zarnesti , cam 50 - 60 km/h macadam si gropi si de toate , am rupt ambele burdufuri si am reusit sa troznesc si scutul . De atunci merg incet pe drumuri de munte ! icon_mrgreen.gif

Parerea mea : distribuiti bine greutatea si nu veti avea probleme . NU este un drum peste care se poate trece bine cu LGN si nu poti trece deloc cu SLZ ! TOTUL depinde de sofer !


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlueHack
post 9 Jun 2008, 17:49
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 4 June 08




QUOTE(andri1940 @ 9 Jun 2008, 15:22)
Ieri am intrat pe un drum pe langa Pitesti de imi venea mie sa ii plang de mila masinii. Multe denivelari, de am atins de cateva ori cu burta de jos.
E clar ca Loganul trecea mai elegant peste gropile alea si e clar ca Solenza e de asfalt, nu de off road. Dar asta stiam de cand am luat-o...
*



Păi ăla e drum forestier? Ăla e drum prin parc. E Aproape astfalt...

QUOTE(marius80_eugen @ 9 Jun 2008, 17:01)
1.Eu am mers cu prietenii pe un drum forestier / balastier langa Arges , acum 2 ani , noaptea si am facut curse pe macadam .  :


Te referi cumva la ăla care iese de lângă București la Adunați Copăceni la pod? Ăla era super drum. Acum doi ani m-am dat și eu pe el. Era super plan, fără gropi sau denivelări. Dar la 100 la oră n-am ajuns. După ce am derapat pe praful ăla și pe nisip/pietriș la 70km/h 5-6 metri, de era să mă duc în Argeș și aproape să fac pe mine, am menținut viteza la 50 km/h. Anul trecut parcă mai începuse să se strice drumul, că treceau ditamai basculantele pe el.

Am înțeles că drumul ajunge până la Giurgiu. Dacă lau mai reparat puțin, m-ar tenta să "mă dau" o dată până la capăt.


Cea mai "hardcore" experiență, am avut-o astă iarnă pe un drum de la mănăstirea Agapia la schitul Sihla. N-aveam nici cauciucuri de iarnă, nici lanțuri. Dar cum am văzut "urme de caucioace", mi s-a trezit ambiția. Zis și făcut. Am băgat viteză - vreo 20 - 30 - 40, că era la deal și dacă mă opream în pantă nu mai purneam.

Senzație ca lumea să te dai la deal cu 30 la oră cu cauciucuri de vară lustruite, pe zăpadă tasată și ghiață. Derapa mereu, dar reușeam s-o redresez. Am transpirat ca dracu' deși era ger și am fumat juma' de pachet într-o oră.

La un moment dat, a trebuit să reduc viteza că urma o curbă și n-am mai reușit să urc. Întoarcerea s-a efectuat prin metoda "roțile pe spate blocate și tras de volan".

Când am luat-o la vale nu mai mergea nici cu frână de motor, nici cu nimic. Se ducea ca sania. Mă șimțeam ca un pilot de bob. Dar măcar ăia se dădeau pe un canal special. Am transpirat și mai mult, am fumat și restul de țigări, reușeam s-o redresez cât de cât, până am zburat în șanț la un moment dat, în zăpadă de 1 metru și jumătate. Am încercat să dau zăpada la o parte, să bag crengi sub roți - nexam.

Așa că am luat-o frumos la pas alert și m-am oprit până am dat peste niște țărani care cărau lemne cu boii.

Am "închiriat" un echipaj de boi, am luat-o iar la picior și peste 1 oră am reușit să scot mașina din șanț. Trăgeau boii ăia ceva de n-am mai văzut. Cred că în "termeni automobilistici", aveau zeci de cai. Păcat că nu există și în București, unde am plătit o dată o plimbărică cu platforma și a cam costat ceva.

De la aceste aventuri, m-am jurat că atunci când mă mai bag în zăpadă îmi iau lanțuri.


--------------------
Kia Ceed 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sharkky
post 9 Jun 2008, 18:00
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.207
Joined: 11 July 05
From: Bucuresti




QUOTE(BlueHack @ 9 Jun 2008, 18:49)
Păcat că nu există și în București, unde am plătit o dată o plimbărică cu platforma și a cam costat ceva.
*




Periculoase aventurile tale!
Aia erau altfel de "boi" ... radmasa.gif


--------------------
Dacia / Ford Solenza / Mondeo 2004 Clima / 2006 Ghia X, 2.0 Tdci - B XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlueHack
post 9 Jun 2008, 18:51
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 4 June 08




Cred că aveau ceva turbină. Erau supraalimentați. radmasa.gif

Erau niște animale enorme. Cred că împreună aveau o dată și jumătate cât mașina ca greutate.

Cred că dacă făceam concurs pe asfalt care trage mai tare, mă trăgeau ei pe mine. biggrin.gif


--------------------
Kia Ceed 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 10 Jun 2008, 00:31
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Si problema tehnica care este pana la urma?Ca nu este Solenza buna de off-road?Luati-va Range Rover pentru asta.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 10 Jun 2008, 08:04
Post #25


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




salut.mai andri tu fusesi la padure in trivale cu fetite de aia dadusi cu ea.cheama-ma pe mine sa te duc ca doar toti zic ca o am ridicata de spate si poate nu atinge,ca doar pozele alea tot pe drumul ala am luato si nu mia atins.DEPINDE DE SOFERcu conduce

PS astept pe marius sa ma atace ca asa stie el


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pskint25
post 10 Jun 2008, 11:11
Post #26


Membru de ieri pe maine


Group: Members
Posts: 500
Joined: 15 June 07
From: Aproape




daca stie careva drumul de la baraj vidraru pe partea stanga... ala drum rupt... mai scurt decat cel asfaltat din dreapta cu vreo 15 km daca imi auc bine aminte dar mai lung cu 1 ora...
adevarul ca balanseaza cam tare din cauza suspensiilor moi. a schimbat cineva cu amortizoare pe gaz? sau altceva mai performant?

cat despre scut nu cred ca are saracul nici o problema, sa zicem mersi ca nu s-au calicit ca majoritatea firmelor mai prestigioase care au in pachetul de "drumuri grele" si scut protectie motor...de palstic...deci sa-i multumim de fiecare data cand il auzim scrasnind pe bordiri samd smile.gif)


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS - B81PSK
Always ahead!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 10 Jun 2008, 11:46
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




pskint25 - amortizoare cu gaz gasesti , dar asta nu inseamna ca sunt mai performante . De obicei astea sunt mai tari putin si ar fi recomandate pt fata , iar cele mixte sau ulei pt spate , DAR in timp toate se duc . Ale mele au cam un an , le-am luat de noi si dupa 6 luni , cand este incarcata masina , tot barca este , deci singura solutie este amortizoare sport , cu reglare , care costa vre-o 700 - 900 euro setul .

QUOTE(BlueHack @ 9 Jun 2008, 17:49)
Păi ăla e drum forestier? Ăla e drum prin parc. E Aproape astfalt...
Te referi cumva la ăla care iese de lângă București la Adunați Copăceni la pod? Ăla era super drum. Acum doi ani m-am dat și eu pe el. Era super plan, fără gropi sau denivelări. Dar la 100 la oră n-am ajuns. După ce am derapat pe praful ăla și pe nisip/pietriș la 70km/h 5-6 metri, de era să mă duc în Argeș și aproape să fac pe mine, am menținut viteza la 50 km/h. Anul trecut parcă mai începuse să se strice drumul, că treceau ditamai basculantele pe el.
*


NU e ala ! Noi am luat-o langa km36 , pe langa pod si am tot mers pe langa un dig . Era o bezna de iti bagai degetele in ochi langa faruri . Eu vb de viteza mare pe un drum de balastiera !

QUOTE(ramsen @ 10 Jun 2008, 08:04)
salut.mai andri tu fusesi la padure in trivale cu fetite de aia dadusi cu ea.cheama-ma pe mine sa te duc ca doar toti zic ca o am ridicata de spate si poate nu atinge,ca doar pozele alea tot pe drumul ala am luato si nu mia atins.DEPINDE DE SOFERcu conduce
*



Ramsen , daca scopul tau a fost sa o faci de macadam , apai sa stii ca ai reusit ! Pentru viteza , indemanare , asfalt ... in nici un caz .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryco1
post 10 Jun 2008, 12:21
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 353
Joined: 20 September 07
From: Pitesti




Pe drumul din dreptul barajului Vidraru care face la stanga spre cabana Cumpana am intrat cu Supernova si am crezut ca acolo voi ramane.Am facut cei aproximativ 12 km in vreo ora si jumatate,in timp ce Daciile 1300 treceau pe langa mine fluierand.Solenza are aceiasi garda la sol cu Supernova?


--------------------
Dacia Supernova Rapsodie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 10 Jun 2008, 12:40
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Supernova este putin mai ridicata ... 2 - 3 cm . Dar are si suspensiile putin mai dure .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 10 Jun 2008, 13:00
Post #30


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




mariuse tu vad ca nu intelegi un lucru si pina nu te injur nu te abtii.am garda destula tu nu intelegi ca imi ating cauciucurile si fara arcul suplimentar are 8cm iar acum are 10cm ai inteles.am stabilitate in curbe si la vitezaca pe autobanda fug numai cu 130-150km/ora asa ca veziti de tine si nu ma mai minca pe mine


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 12:35
Forum Renault