DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

38 Pages « < 10 11 12 13 14 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Reconditionare Dacia 1310 "Diamantina", b: 1983; d: never

maho
post 2 Apr 2016, 19:48
Post #331


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(M.C. @ 2 Apr 2016, 06:32)
Nu ai masa intre stop si caroserie.....
Curata pe acolo si se rezolva.
Ai pierdut si o gramada de timp umblind unde nu trebuia.
*


Maine ma duc iar, desfac in spate. Unele tot au fost remediate (lampa de numar si aprinderea aiurea a becurilor de ceata si a filamentului 2 la celelalte), deci chiar degeaba n-am tras de ele.

QUOTE(Ov @ 2 Apr 2016, 18:18)
Cu motorul oprit ai ~12V, cu el pornit ai ~14V si semnalizarea clipeste mai repede smile.gif
*


Just, adevarul e ca nici eu nu clipesc la fel tot timpul. biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 2 Apr 2016, 22:34
Post #332


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(Ov @ 2 Apr 2016, 18:18)
Releul mecanic e dependent de tensiunea de pe borne. Cu motorul oprit ai ~12V, cu el pornit ai ~14V si semnalizarea clipeste mai repede smile.gif
*



Nu-s chiar 14,depinde de turatie.....frecventa de "clipire" la bec la releul mecanic,intr-adevar,e dependenta de voltaj...releul mecanic consuma mai mult si nu e eficient.....ala electronic e lux....valabil si la releul de incarcare tv,e un gunoi.....

@maha,daca-mi permiti,problema ta e de la masa.....100%....verifica tot ce e papuc de masa,desfa,da cu wd-40 sau vaselina pentru contacte si remonteaza....

This post has been edited by sobolan: 2 Apr 2016, 22:45


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 3 Apr 2016, 13:48
Post #333


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Am fost si-am desfacut stopurile pe dinauntru (din portbagaj), absolut toate firele (si mase si restul) sunt f. bine fixate, nu se misca practic deloc, mufele de contact sunt ok. Am mai tras de ele, le-am mai indreptat (poate o fi vreun fir intrerupt)... nici o miscare, nici o clipire. Am desfacut si farurile de faza scurta (care se aprind usor si progresiv cand calc frana), la fel, toate firele in regula, stranse, nici un semn ca ar fi un contact prost. Am mai miscat si firele (toate) de la semnalizare/pozitii fata,....nimic. Farurile de faza lunga nu le-am desfacut inca (dar nu cred ca au vreo legatura). Singurele posibilitati ramase ar fi blocul de lumini, contactul, si cutia de sigurante (care iar nu cred ca ar fi implicata). Am uitat sa mai zic ca atunci cand (cu luminile stinse si contactul pus) calc frana, odata cu farurile si pozitiile se aprinde si martorul lor din bord (cel verde). Pe schema electrica ma uit degeaba, ca ma ia ameteala, prea multe linii... blush.gif


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.C.
post 3 Apr 2016, 14:26
Post #334


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.152
Joined: 24 January 04
From: Ploiesti ,din cind in cind.




Bre,nu ai masa!!!!
Degeaba tragi de ele.
Tie ti se par in regula,dar ele pot oxida pe suprafata de contact.
Desfa toate firele de masa,curata bine suprafata de contact pe caroserie(sa nu fie vopsea ) si papuci,da cu un pic de vaselina si gata s-a rezolvat.
Scoate si mufele,chiar daca ti se par bine fixate,curata-le.Cel putin scoate-le si baga-le din nou.Tot asa ,pot fi oxidate in interior.


--------------------
Renault Megane II Sedan Influence 1,6 16 V ,2005
Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 3 Apr 2016, 16:13
Post #335


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




exact,se desfac si se da cu ceva pe acolo apoi se restrang....degeaba tragi de ele si atat.....
farurile de faza scurta/lunga au masele la capurile lonjeroanelor,acolo si eu aveam probleme,am schimbat papucii cu unii de cupru grosi si am strans ok cu vaselina pe suruburi......verifica si acolo.....cand un bec se aprinde pe sfert/jumate e problema de masa.....deasemeni verica doar vizual manunchiul de fire ce iese din peretele de foc catre motor si mai incolo.....ai soareci pe unde tii masina ?

This post has been edited by sobolan: 3 Apr 2016, 16:13


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 3 Apr 2016, 16:37
Post #336


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(M.C. @ 3 Apr 2016, 15:26)
Bre,nu ai masa!!!!
Degeaba tragi de ele.
Tie ti se par in regula,dar ele pot oxida pe suprafata de contact.
Desfa toate firele de masa,curata bine suprafata de contact pe caroserie(sa nu fie vopsea ) si papuci,da cu un pic de vaselina si gata s-a rezolvat.
Scoate si mufele,chiar daca ti se par bine fixate,curata-le.Cel putin scoate-le si baga-le din nou.Tot asa ,pot fi oxidate in interior.
*


Sunt stransi f. tare toti papucii, sertizati zdravan pe capete si nituiti pe locul de contact al becurilor (pe dos); daca s-ar fi miscat ceva, ar fi trebuit sa se vada o clipire, o diferenta, ceva, dar absolut nimic; daca nu se misca nimic de stranse ce sunt, nu e loc de oxidare, poate in alta parte, o alta masa. Mufele (cu 6 cai) le-am scos si le-am bagat la loc, sunt si alea stranse, doar s-au aprins si s-au stins stopurile, atat.

QUOTE(sobolan @ 3 Apr 2016, 17:13)
farurile de faza scurta/lunga au masele la capurile lonjeroanelor....deasemeni verica doar vizual manunchiul de fire ce iese din peretele de foc catre motor si mai incolo.....ai soareci pe unde tii masina ?
*


O sa verific si pe-acolo, maine.
La cate pisici sunt pe-acolo, ar fi imposibil sa supravietuiasca vreo rozatoare... dar mai stii?


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BN64FLO
post 3 Apr 2016, 18:20
Post #337


Membru autentic


Group: Members
Posts: 674
Joined: 23 April 12
From: Bistrita




Clar nu ai masa la stopuri! Cand calci frana, face masa prin circuitul de faruri, din cate stiu, masa se face printr-un surub M6 pe partea stanga, pe langa lampa din portbagaj. Mai poti incerca sa cureti soclul becurilor sau sa calci frana cu cate un bec scos, pe rand, ca poate face unu figuri si nu face masa wink.gif


--------------------
Dacia 1310 TX/Li 1986/1999 - BN 02 PZA/BN 64 FLO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 3 Apr 2016, 18:48
Post #338


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




eu zic sa incerci asa , scoti butonul de ceata , vezi daca mai face, verifici sa nu ai scurt intre frina si ceata spate , undeva pe cablul care se duce in spate ai o mufa , o desfaci si masori fiecare fir de se duce in spate , ai grija inainte sa indentifici cele doua fire de la sonda de benzina daca este cu doua fire sau unul , (bec si nivel) dipa ce le-ai indentificat in mufa te poti juca cu un + de 12V pe firele care se duc in spate la triple , sa nu alimentezi sonda direct cu 12V
poti inseria un bec de far sa faci testele
nu trebuie sa se aprinda ceata cu stopul pe frina
cauta zone cu cablul strivit sau frecat , cablul se duce in spate prin partea stinga pe la sofer prin dreptul pragului , cauta si pe la bancheta spate

This post has been edited by bygy007: 3 Apr 2016, 18:59


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 3 Apr 2016, 19:54
Post #339


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




@BN64FLO: lampa de portbagaj e deconectata, (+ul scos), dar o sa ma uit si pe langa ea. Nu inteleg de unde iau farurile +, daca maneta e oprita. Parca am incercat de prima data (cand se aprindeau ambele filamente) si scosul becurilor pe rand, degeaba.

@bygy007: Cu pozitiile de ceata s-a rezolvat, era butonul din bord intr-o pozitie "mai apasata", acum nu se mai aprind aiurea alea (doar farurile si pozitiile fata). O sa ma uit si la cablul (manunchiul de cabluri, parca) de pe langa prag. Sonda de benzina e cu 1 fir, doar indicator nivel, fara martor. A fost cablul lampii de numar strivit, i-am dat drumul si acum e ok, se aprinde lampa.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BN64FLO
post 3 Apr 2016, 21:57
Post #340


Membru autentic


Group: Members
Posts: 674
Joined: 23 April 12
From: Bistrita




Nu la lampa efectiv ma refeream, pe undeva prin jurul ei, parca, se face toata masa la partea din spate a masinii, de acolo poate fi, parerea mea...ia plus deoarece filamentul de la frana nu are "-" si curentul "intra" prin filamentul de la pozitie in circuitul de faruri pana reuseste sa gaseasca "-" aceeasi chestie se intampla la multe loganiri cu becul de frana si cel de semnalizare biggrin.gif
P.S. Nu am posibilitatea sa fac poza pe masina mea acum, dar undeva in zona aia trebuie sa fie un surub M6 care sa tina papucul cu masa de caroserie

This post has been edited by BN64FLO: 3 Apr 2016, 22:02

Attached thumbnail(s)
porcbagaj.jpg ( Size: 99.32k ) Number of downloads: 787


--------------------
Dacia 1310 TX/Li 1986/1999 - BN 02 PZA/BN 64 FLO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.C.
post 4 Apr 2016, 06:14
Post #341


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.152
Joined: 24 January 04
From: Ploiesti ,din cind in cind.




A nu stiu cita oara iti spun si eu si colegii.Nu ai masa cum trebuie la lampi.
Cauta unde este surubul de masa,curata-l bine.Eventual trage tu un fir de masa la o lampa ,legat la un surub ceva din apropiere si s-a rezolvat.


--------------------
Renault Megane II Sedan Influence 1,6 16 V ,2005
Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 4 Apr 2016, 18:24
Post #342


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Update:
Verificat surubul de M6, masa super ok acolo, curat si strans; traseul manunchiului de fire la fel.
Am mai umblat la becurile de frana (si la lamelele de +), si absolut intamplator am vazut ca unul din filamente (nici nu mai stiu pe care parte, la cat le-am invartit) era rupt f. putin vizibil - era drept, dar intrerupt pe la mijloc pe mai putin de juma' de mm, cred ca 0.1-0.2 mm, am pus lupa si de-abia se vedea; in aceeasi situatie, cam jumate din becurile "de rezerva" din cutie (vreo 5). Acum nu se mai aprind farurile la frana, dar unul din becuri e cam instabil in pozitia corecta de montaj (apasat si rotit usor), daca apas mai mult sa fie fix se aprind ambele filamente si farurile. E clar ca-i masa slaba acolo, la becul ala de frana, sa vad maine cum il stabilizez in rahatul ala de zamac.
Multam' pt. sugestii. rolleyes.gif

Din cele 5 becuri aruncate, la 2 se invartea bulbul de sticla in soclu...

Rezolvat provizoriu cu becul ("fixat" cu un bat de chibrit blush.gif in pozitia potrivita, altfel are joc fata de masa soclului); in viitor va trebui schimbat tot stopul, ca la zamacul ala n-ai ce-i face, e rigid si casant. Acum sunt ok luminile.
Schimbat si radiatorul + antigelul, maine si poimaine urmeaza proba de drum (am remediat azi si un mers in 3 pistoane, cauzat de bujiile afumate; se pare ca de cand cu radiator mare, n-am destula rabdare sa plec doar cand e motorul cald, asta insemnand un timp de asteptare (~20 min!) de vreo 3 ori mai mare decat cand aveam radiator mic si partial (~10%) colmatat.

This post has been edited by maho: 5 Apr 2016, 15:36


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 5 Apr 2016, 20:52
Post #343


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(maho @ 4 Apr 2016, 19:24)
se pare ca de cand cu radiator mare, n-am destula rabdare sa plec doar cand e motorul cald, asta insemnand un timp de asteptare (~20 min!) de vreo 3 ori mai mare decat cand aveam radiator mic si partial (~10%) colmatat.
*




pune-i ELV si ai sa vezi ce rapid se incalzeste si scapi si de mucii aia albi din epurator iarna,eu am mai avut elv pe dacii si stiu ca trecerea de la elice la elv se numeste upgrade curat....asta urmeaza sa fac si eu,nu stiu cum e la a ta dar la mine e facuta instalatia,am releul,butonul la bord etc.....daca nu ai gaura de termocupla in radiator pui un t-eu metalic pe furtunul de jos si "agati" acolo termocupla.....eu cred ca pun radiatorul ala din Cu YETSAN,are gaura filetata.......
Referitor la lampi si la mine mai comite anumite figuri pe acolo...eu am turtit usor soclul metalic la bec cu un patent sa intre becul fortat.....rezultatul e satisfacator...lampile de dacie 1310 de dupa 86 par mai bune dar tre' sa tai fusta spate si sa ciocanesti pe lateralul aripilor spate+revopsit....prea mare chin daca n-ai facut-o deja.....

This post has been edited by sobolan: 5 Apr 2016, 22:35


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 6 Apr 2016, 15:25
Post #344


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(maho @ 4 Apr 2016, 18:24)
se pare ca de cand cu radiator mare, n-am destula rabdare sa plec doar cand e motorul cald, asta insemnand un timp de asteptare (~20 min!) de vreo 3 ori mai mare decat cand aveam radiator mic si partial (~10%) colmatat.
*



Poa' sa fie radiator si de 100 de metri cubi, tot numai cand temperatura apei din motor trece de x grade se deschide termostatul.
la 0 grade afara, doar la relanti, motorul ajungea la 80 pana fumam o tigare. adica ~5min.
In mers, tot la 0, in max doua minute, eram la 80, cu radiator mare, si fara carton.

Ashe ca baga-i o inspectie la termostat, poate deschide prea iute, sau s-o blocat naibii deschis.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 6 Apr 2016, 16:25
Post #345


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(bucatzel @ 6 Apr 2016, 16:25)
Poa' sa fie radiator si de 100 de metri cubi, tot numai cand temperatura apei din motor trece de x grade se deschide termostatul.
*



up.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 7 Apr 2016, 17:58
Post #346


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(sobolan @ 5 Apr 2016, 21:52)
pune-i ELV si ai sa vezi ce rapid se incalzeste si scapi si de mucii aia albi din epurator iarna
Referitor la lampi si la mine mai comite anumite figuri pe acolo...eu am turtit usor soclul metalic la bec cu un patent sa intre becul fortat.....rezultatul e satisfacator..

Elv. n-o sa-i pun, ca de muci nu e cazul.
Sa incerc si deformarea soclului de bec, desi mi-e ca se sparge balonul, sau se invarte in soclu si-si pierde vidul. Cred ca urmeaza mai degraba un (o pereche, ca sa fie identice) stop nou.

QUOTE(bucatzel @ 6 Apr 2016, 16:25)
baga-i o inspectie la termostat, poate deschide prea iute, sau s-o blocat naibii deschis.
*


Buna idee, trebuie sa-l verific, mai ales ca "intamplator" mi-a cam crescut si consumul, in ultimul timp. Se leaga.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 8 Apr 2016, 06:37
Post #347


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(maho @ 7 Apr 2016, 18:58)
Elv. n-o sa-i pun, ca de muci nu e cazul.
*



dar din fabrica a avut si a ta,nu ? la mine e ramasa toata firaraia,butonul,releul,etc.....
Soclul becului il turtesti un pic si foarte usor,vidul nu e in soclu,e in balon,doar sa fisurezi balonul da' ma indoiesc.....la mine ma saturasem sa am pozitie si sa nu am etc....dadeam cu palma in lampa aveam iar.....

This post has been edited by sobolan: 8 Apr 2016, 06:42


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 8 Apr 2016, 08:16
Post #348


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




pe vremuri se bagau bete de chibrit sau scobitori intre bec si soclu sa-l tina fix smile.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 8 Apr 2016, 09:28
Post #349


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(sobolan @ 8 Apr 2016, 07:37)
dar din fabrica a avut si a ta,nu ?

Da, a avut, gmv-ul e prin garaj, plin de praf si jeg, ramas acolo din vremea cand masina nu era pe mana mea (mai bine de 10 ani), nici macar nu stiu daca functioneaza, si nu ma complic.
QUOTE(sobolan @ 8 Apr 2016, 07:37)
vidul nu e in soclu,e in balon,doar sa fisurezi balonul da' ma indoiesc....

Stiu, m-am exprimat eu gresit; becul fiind mic, sunt sanse mari sa se duca dracu' daca incerc sa deformez soclul, dar o sa vad.

Are doua bete de chibrit bagate, dar n-a fost suficient (cred ca vroia toata cutia tongue.gif ). Mai incerc azi o data, cu altceva (poate o lamela metalica f. subtire, sau un capat de sarma turtit), daca nu tine bine, schimb stopurile, ca nu-i de gluma.

8 Apr 2016, 17:46:
QUOTE(maho @ 4 Apr 2016, 19:24)
la zamacul ala n-ai ce-i face, e rigid si casant. Acum sunt ok luminile.

Cu putina perseverenta, ai ce-i face: il apesi mai tare si se rupe de langa nit icon_mrgreen.gif
Culmea, ca l-am si facut, cu ajutorul proprietarului garajului, care mi-a pus la dispozitie electricitate, bormasina si un burghiu de 2.5: am gaurit urechea zamacului, langa ruptura, am fixat pe ea o bucatica de tablita (cam 10x8 mm) si l-am fixat cu un holzsurub in nit. Acum vad ca se aprind ok atat luminile cat si stopurile, iar reparatia e destul de fixa, nu se misca becul ca inainte; o sa-i fac si-o proba de vibratii, cand scot (maine-poimaine) masina la spalat, si-i schimb si termostatul (am gasit un Calorstat).

This post has been edited by maho: 8 Apr 2016, 16:46


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 13 Apr 2016, 15:57
Post #350


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Am fost azi si-am schimbat termostatul, dupa ~ 4 minute s-a incalzit furtunul (afara soare, cam 25 de grade); impins șocul complet, ralantiul stabil; acum sper sa nu mai fie probleme cu temperatura optima.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 13 Apr 2016, 20:49
Post #351


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(maho @ 8 Apr 2016, 10:28)
daca nu tine bine, schimb stopurile, ca nu-i de gluma.

*



totusi suntem in 2016,bete de chibrit ? blink.gif .....alte lampi ? dry.gif pai daca pui de dacie dupa 86 pana in 04 ai de taiat din fusta spate,de ciocanit la aripile spate si de revopsit......eu zic ca-s mai ok alea model nou desi e multa plasticaraie si socluri infecte cu lamele din fier mort dar is mai fiabile oarecum.....daca cauti altele identice o sa ai iar probleme......ai facut cum am scris eu ? cu un patent spit deformezi usor soclul metalic......si te tine asa destul ! la mine "tine" asa ...desi masina mea e "ready" pentru lampi noi eu tot cu harbanele astea vechi o tin,e mai OEM smile.gif .....

This post has been edited by sobolan: 13 Apr 2016, 20:51


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BN64FLO
post 13 Apr 2016, 21:23
Post #352


Membru autentic


Group: Members
Posts: 674
Joined: 23 April 12
From: Bistrita




Daca ai incarca niste cositor pe soclul becului nu ar "strange" mai bine in zona de contact?


--------------------
Dacia 1310 TX/Li 1986/1999 - BN 02 PZA/BN 64 FLO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 13 Apr 2016, 22:05
Post #353


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




si asta e ok oarecum,imi trecuse prin cap ......dar cositorul se innegreste in timp si iar contact canci + ca poti dezlipi litele ce ies din balon cand "intaresti" masa....

This post has been edited by sobolan: 13 Apr 2016, 22:30


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BN64FLO
post 13 Apr 2016, 22:47
Post #354


Membru autentic


Group: Members
Posts: 674
Joined: 23 April 12
From: Bistrita




La urma urmei e 2 lei un bec, cu orice varianta il poti buli, deci merita incercate si vazut care e mai buna biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 TX/Li 1986/1999 - BN 02 PZA/BN 64 FLO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 14 Apr 2016, 10:54
Post #355


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




La ora actuala nu mai e nevoie, am zis cum l-am reparat (dupa ce s-a rupt suportul din zamac la urechea de fixare). Acum nu mai sunt probleme (nici nu mai e bagat vreun bat de chibrit), dar chiar daca (eventual) mai apar, e exclusa o interventie pe caroserie.
Noroc ca zamacul asta, chiar daca e casant, se gaureste f. usor.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnybic
post 15 Apr 2016, 14:35
Post #356


dacia si atat


Group: Members
Posts: 617
Joined: 6 December 13
From: Buzau




al dracului zamac sau ce dracu este ca eu nu am stiut ca se gaureste asa usor si desi am experienta in lucrul cu flex, bormasina si alte electrice din astea am reusit sa gauresc si zamacul si degetul destul de serios cu un spiral de 2 mm de am zis ca nu este adevarat


--------------------
Dacia 1310 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 15 Apr 2016, 15:57
Post #357


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




e antimoniu infect radmasa.gif .....eu asa am facut....

This post has been edited by sobolan: 15 Apr 2016, 15:57


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 16 Apr 2016, 10:57
Post #358


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Nu i-am facut analiza chimica, dar mai degraba cred ca-i din zamac (aliaj al aluminiului), nu antimoniu (stibiu). Asta din urma e ceva mai greu.
Oricum, nu stiu de ce n-au gasit si astia de la Elba o solutie mai simpla si normala, cu dulie metalica filetata.
@johnybic: nici eu nu credeam ca merge asa de usor, a intrat burghiul ca-n branza. biggrin.gif
@sobolan: nu se vede f. bine, mi se pare ca ai facut cam acelasi lucru ca mine, ai bagat surub in nit?


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 16 Apr 2016, 13:50
Post #359


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(maho @ 16 Apr 2016, 11:57)
@sobolan: nu se vede f. bine, mi se pare ca ai facut cam acelasi lucru ca mine, ai bagat surub in nit?
*



da surub cu saibe de inox si cu piulita cu frana ca sa nu mai am probleme....si tot am mai avut,mai dadeam o palma in lampa isi revenea radmasa.gif pana am strivit o idee mica soclul la bec.....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BN64FLO
post 16 Apr 2016, 14:25
Post #360


Membru autentic


Group: Members
Posts: 674
Joined: 23 April 12
From: Bistrita




QUOTE(maho @ 16 Apr 2016, 10:57)

Oricum, nu stiu de ce n-au gasit si astia de la Elba o solutie mai simpla si normala, cu dulie metalica filetata.

*


Da, sa fi bagat un E14 sau E27 tongue.gif radmasa.gif asa ii la toate marcile de masini la stopuri, n-ai alta varianta de bec...
La cum o pus Sobolan saiba aia acolo, mergea mai lunga si sa forteze putin in soclul becului, nu?! biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 TX/Li 1986/1999 - BN 02 PZA/BN 64 FLO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
38 Pages « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 10:17
Forum Renault