Reconditionare Dacia 1310 "Diamantina", b: 1983; d: never
![]() ![]() ![]() |
Reconditionare Dacia 1310 "Diamantina", b: 1983; d: never
sobolan |
![]()
Post
#511
|
||
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
||
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|||
maho |
![]()
Post
#512
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
S-astepte. Sau sa-i dea nevasta-sa... ca de la mine nu vede: ori nu-i in regula (si ma respinge, remediez pe bune si revin), ori e ok si iar n-am de ce sa-i dau. Dupa ce mi-a dat actele, tipul mi-a zis in particular ca-i place masina, dar nu-i convine (nu doar lui, ci itp-istilor in general) sa faca itp la masini vechi, pt. ca-l iau la intrebari aia de la r.a.r.: "cum, bã, respingi (corect) un plastic din '90- 2000 cu nr. de Bg, care fumega ca un furnal, si vrei sa zici ca dacia aia din '70-' 80 e buna?! Ia sa venim noi in control..." Si atunci majoritatea prefera sa nu se lege la cap. La plecare mi-a oferit o pompita stropgel de picior (pt. 1300, noua
![]() ![]() Placuta cu seria motorului cred c-o s-o lipesc candva cu un adeziv pt. temperaturi mari, ca n-am chef sa ma complic cu nituire. This post has been edited by maho: 2 Apr 2017, 10:00 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
maho |
![]()
Post
#513
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Sa revin cu niste feedback-uri la cateva chestiuni de pe pagina precedenta:
QUOTE(maho @ 12 Dec 2016, 19:18) .. uzura cuiului pointeau): in ultimele zile, avea un mers f. neregulat la ralanti cu motorul rece, imediat ce incepeam sa imping socul la loc, ocazional chiar se oprea motorul, dupa ce-l turam. Cuiul vechi scapa benzina non-stop, l-am inlocuit, acum sper ca s-a rezolvat si cu consumul mare, si cu bujiile afumate. Cu consumul (si bujiile afumate) s-a rezolvat, am reintrat in lumea buna cu 7.2-7.5% (de la ~ 9% inainte de schimbarea cuiului); porneste brici la cald, mai greu la rece, ca nu prea nimeresc din prima pozitia exacta necesara pt. șoc, daca-l trag ca inainte e prea mult, se ineaca. In fine, pot trai cu asta. Am renuntat si la efix-ul celor de la Rompetrol, si bag iar de la Petrom sau Lukoil. QUOTE(maho @ 29 Dec 2016, 12:30) Ok, am pus la loc releul vechi M-am trezit ca a inceput si asta vechi sa faca figuri, incarcare f. proasta la ralanti (si chiar turata, cu lumini - incarca normal doar cu pozitiile...), asa ca l-am remontat pe cel electronic, acum e ok. QUOTE(maho @ 11 Mar 2017, 13:21) - inlocuit ulei (dupa 5.111 km si 2.300 ml adaugati; consum ~ 450 ml/1.000 km) cu Liqui Moly luat in toamna (cel cu bisulfura de molibden), filtru (dupa 11.114 km) cu Mahle. Merge excelent cu uleiul asta, si culmea e ca la un drum mai lung (520 km in doua etape) n-a consumat aproape deloc (inainte, la aceeasi distanta, completam ~ 300 ml). QUOTE(maho @ 11 Mar 2017, 16:55) Garnituri am pus deocamdata ce-am luat cu o zi inainte (ca si pistonul), de Arcarm srl (par bune, cauciucul moale, facute in 2017) QUOTE(sobolan @ 11 Mar 2017, 20:57) Cu arcarm o să plângi după o lună,trust me A trecut luna si vreo 600 km, si totul e ok, nici o urma de pierdere. QUOTE(maho @ 31 Mar 2017, 17:24) sa mai strang piulita cablului franei de mana (o s-o fac cu prima ocazie cand ma bag sub ea), ca-i cursa manetei cam lunga Fixed, am lasat-o la maxim 9 dinti. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Rob3rto |
![]()
Post
#514
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 578 Joined: 1 January 11 ![]() |
Nu recomand nimanui Lukoil, cea mai proasta benzinarie, ever!
Garniturile de etrier n-or sa curga acum, ne auzim prin decembrie, cand da frigul ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
maho |
![]()
Post
#515
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Eu n-am avut niciodata probleme cu Lukoil (cu Petromul, in schimb, am avut o data benzina cu mizerii pusa in Pitesti, de atunci n-am mai avut, nici chiar acolo). Am mai scris parca, am prins o data o promotie de weekend la ei, cu benzina de 98 la acelasi pret (pt. posesorii de card) cu aia de 95; normal, am pus de 98, si am simtit diferenta: o rampa (in Rucar) pe care o urcam obisnuit cu a 2-a, cu benzina de 98 am urcat-o cu a 3-a (masina plina, in ambele cazuri). Renuntasem un timp sa mai bag de la ei, cand a fost scandalul din Cluj (cu apa in benzina, la o anumita statie, cam in aceeasi perioada cand le pusesera procurorii sechestru pe bunuri in toata tara), dar acum vad ca n-au recidivat, sunt ok pt. mine pana acum. Acum am renuntat in schimb la efix (Rompetrol), se pare ca_ cu benzina lor am avut cel mai mare consum (probabil au cel mai mare adaos de aditivi volatili).
In privinta garniturilor... daca au tinut alea de Armcomp, sper sa tina si astea, o sa vad. Am mai curatit putin rugina care aparuse langa ultima gaura de scurgere din pragul stang si pe capatul de jos (langa fusta)al aripii drepte - fata, plus protejat cu un grund cenusiu care mi se pare foarte bun (Klar Professional GF 11-1, grundfiller HS gri", facut de Policolor. IMG14426.jpg ( Size: 298.45k ) Number of downloads: 896 IMG14429.jpg ( Size: 253.86k ) Number of downloads: 902 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#516
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Belea ornamentele alea de inox de la prag
![]() Cu garniturile alea ai sa te lamuresti repede......eu is patit.... This post has been edited by sobolan: 20 Apr 2017, 15:50 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#517
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Pe la scurgeri s-a prelins ceara de la Ixell (componentul 2) cand am bagat de doua ori prin toate gaurile, nu am probleme cu pragurile.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
maho |
![]()
Post
#518
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(maho @ 10 May 2017, 11:59) Pana sa schimb ultima oara uleiul, imi manca ~ 450 ml/1000, dar de cand am pus LM-ul (de vreo 600 km) n-a fost nevoie sa adaug nimic deocamdata. Dupa ce-am facut niste drumuri mai lungi (cea ma mare parte pe "drum european") si-am mers ca pe circuit pe bucati sanatoase, era imposibil sa nu se simta si la ulei: am adaugat ~ 200 ml dupa aproape 1.200 km. Au dreptate astia de la tv cu emisiunea "standard pt. est", uleiul nemtesc veritabil isi merita banii cu varf si indesat, inclusiv la capitolul fonic, in mod clar. La benzina am scos intre 6.23-7.1%, ca in vremurile bune. Vara-mea cica: "ba ej' nebun?! motorul tau se aude mai bine decat Santa-Fe-ul meu!". This post has been edited by maho: 18 May 2017, 14:18 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#519
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Pai...daca e tractor
![]() |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
sobolan |
![]()
Post
#520
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
tura viitoare sa incerci MOL 15w40,e mai ieftin dar o sa vezi,la mine pe 3 motoare de dacie nu da gres.....nu merita prea mare risipa de ulei in dacie,daca nu-l tii prea mult nu se merita.....intr-adevar ca uleiul e viata motorului ....la tine fiind motor de 1.3 cu chiulasa fara simeringuri pe supape e posibil sa-l pape pe la supape,adica e foarte posibil sa ai un motor in mintile lui(ca si set),e ceva natural sa-l pape,cand mai umbli la motor pune-i simeringuri pe ghidurile supapelor (daca poti si e varianta de chiulasa mai noua cu ghiduri lungi) sau cauta o chiulasa buna 102-13,cam singura care se impaca ok cu setul de 1300......
This post has been edited by sobolan: 18 May 2017, 22:40 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
MuciX |
![]()
Post
#521
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Acum sa imi fie scuzat, dar in conditii de mers la "drum lung", mai turat si cu opriri putine mi se pare perfect normal consumul ala.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
sobolan |
![]()
Post
#522
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
corect + ca are cutie in 4 si daca vrea 90-100 obligat se tureaza....
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#523
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
In situatia actuala, n-am nici un motiv sa umblu la chiulasa sau motor, iar la ulei nici atat; cred ca bisulfura aia de molibden care-i da nuanta cenusie isi face treaba mult mai bine decat ma asteptam initial, iar la cum am mers (Calarasi - Bacau, 330 km facuti in 5 ore, a fost o ambitie personala care-a iesit si netaxata de radar), consumul ala de ulei e mai mult ca perfect, sub ce credeam c-o sa iasa.
Am mers bucati destul de lungi intre 100-110, cu un maxim scurt de 120. Am zgomot mai mare intre 90-95, la viteza "de rezonanta", peste incepe copiloata sa faca zgomot. ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#524
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
anvelopele-s de 155 sau 165 ?
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#525
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
155, evident.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#526
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Eu merg cu 165 si fac zgomot mai mare decat alea de 155 ,e logic.......
Revenind la oile noastre,ca sa zic asa,uleiul ala LM e bun,din ce m-am mai documentat si eu recent consumul de ulei si benzina mi se pare corect...... Cutia mea de viteze,aia in 4, era de tractiune....dupa 80 se tura rau motorul,suspectez un 3500 la 80,aia a ta poate e altfel la rapoarte ....la cutia in 5 am treapta 4 mai lunga decat treapta 4 de peaia in 4.... This post has been edited by sobolan: 19 May 2017, 11:50 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#527
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(sobolan @ 19 May 2017, 12:49) Cutia mea de viteze,aia in 4, era de tractiune....dupa 80 se tura rau motorul,suspectez un 3500 la 80,aia a ta poate e altfel la rapoarte ....la cutia in 5 am treapta 4 mai lunga decat treapta 4 de peaia in 4.... Si asta-i tot "de tractiune", nu pot trece neam de 125 max., indiferent ca-i masina plina sau nu; la 85 e inca liniste, dupa normal ca se aude, dar "rau" doar in intervalul de mai sus (90-95), peste 95 se aude ca-i mai turat motorul, dar zgomotul general e mai digerabil, mai "rotund" si mai slab decat la 94. Probabil chestie de lungimea de unda, pt. cine-si mai aminteste de la fizica. E diferenta mare intre cutiile cu 4 si cele cu 5, cred ca la toate treptele/rapoartele; am mers in trecut cam un an cu una in 5, era flexibila, puteam merge lejer intr-a 5-a cu 50/h (chiar daca incorect) prin oras, asa cum acum, cu a mea in 4, pot merge la fel de lejer (uneori o fac, alteori nu) cu a 4-a la 40/h, cand n-am nevoie de acceleratie rapida. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#528
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
DACIOTUL_97 |
![]()
Post
#529
|
![]() Ne plac femeile,dar iubim masinile ! Group: Members Posts: 1.649 Joined: 8 July 13 From: Bd-ul Dacia ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310/Logan/
MLS 1986/MLS 1985/1.6 16v Prestige 2008 "Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi# Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1 |
|
sobolan |
![]()
Post
#530
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
ce sa detaliez.....iei un motor de dacie,il pui pe masina,te duci la RAR,platesti o taxa,ti se iau noxele,completezi o foaie si iti trece noul motor in carte.....
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#531
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Despre releu
QUOTE(maho @ 19 Apr 2017, 17:12) .. l-am remontat pe cel electronic, acum e ok. L-am schimbat azi iar, tot cu un Malvina cu fir de referinta, ca de-asta am gasit. Precedentul baga la ralanti + lumini doar 13.1, in rest era ok. Cu asta nu s-a schimbat treaba: Masurat pe baterie: - ralanti fara consumatori 14.3, turata fara consumatori 14.36; - ralanti cu lumini 13.1, cu aeroterma 14.4, cu aeroterma si lumini 12.81; - turata cu lumini 14.44. Masurat pe releu: - ralanti fara consumatori 9.1 turata fara consumatori ~ 3; - ralanti cu lumini 11.7 Il las dracu' asa, ca tot nu prea stau cu luminile aprinse la ralanti. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
maho |
![]()
Post
#532
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(maho @ 20 Apr 2017, 15:58) Am mai curatit putin rugina care aparuse langa ultima gaura de scurgere din pragul stang si pe capatul de jos (langa fusta)al aripii drepte - fata, plus protejat cu un grund cenusiu care mi se pare foarte bun (Klar Professional GF 11-1, grundfiller HS gri", facut de Policolor. IMG14426.jpg ( Size: 298.45k ) Number of downloads: 896 IMG14429.jpg ( Size: 253.86k ) Number of downloads: 902 Update ![]() IMG14717.jpg ( Size: 363.39k ) Number of downloads: 121 Astea, plus rezolvarea profi a celor de aici, o sa intre in lucru pe la sfarsitul lui august, ca nu-mi place sa vad rugina. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Ov |
![]()
Post
#533
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ia si tu o sticla de d'asta si n-o sa mai ai surprize
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
maho |
![]()
Post
#534
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
As lua, dar asta rezolva doar partial problema. Oricum trebuie si vopsita dupa, de-aia o duc la meseriasi. O sa-mi aplice (probabil, eu o sa le cer) Corroplex cred, cum au facut acu' 4 ani. Convertor de rugina as fi putut sa aplic si eu, cu ixellul pe care l-am folosit anul trecut la aripa spate, acolo se prezinta mult mai bine, dar deh...;
![]() Acu' 4 ani, cand mi-au facut masina, au dat cu corroplex doar unde era rugina, iar aripile, fiind noi, doar le-au vosit. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Ov |
![]()
Post
#535
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu as curata singur locul, as da cu ceva convertizor de rugina, grund, vopsea local mai ales ca e jos si nu se vede nimic.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
maho |
![]()
Post
#536
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Daca ar fi doar acolo (dedesubt sub aripa dr. fata si in dreptul gaurii de evacuare de la prag), as face-o eu, ca acum m-am convins ca trebuie protejat pe ambele fete, nu doar exteriorul, dar mai sunt locuri unde e vizibila orice lucratura neprofesionista, ca la aripa dr. spate de exemplu, sau micile "bubite" de deasupra farurilor.
Poate fac si jantele (sablat, vopsit, lacuit, etc.), pt. ca, desi la exterior arata inca bine, la interior le-a mai lovit rugina in zonele unde a mai curs in trecut lichid de frana, la schimbare. Vreau s-o am impecabila pt. semicentenarul de anul viitor, cand cred ca va fi o expozitie misto... si sunt exigent nu doar cu masinile altora, ci si cu a mea. ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#537
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
asa-i dacia care merge,mereu mai apare cate un punct de rugina pe ici-colea.....si pe la mine au mai aparut pe la capota de la pietricele luate in bot,ploi si alte celea.....da-i inainte cu ea,e dacie,merge
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#538
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
La o intalnire de tunate
![]() IMG14746.jpg ( Size: 465.42k ) Number of downloads: 144 Pe drum inapoi am depasit tot ce-am prins, asa ca a trebuit sa completez iar uleiul, am ajuns cam la acelasi consum ca si cu precedentul (~ 440 ml/1000), acceptabil inca. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
DACIOTUL_97 |
![]()
Post
#539
|
![]() Ne plac femeile,dar iubim masinile ! Group: Members Posts: 1.649 Joined: 8 July 13 From: Bd-ul Dacia ![]() |
Îmi pare rău că nu am avut vreme sa te salut.Eram și eu cu "plasticul" pe acolo.
Îți mulțumesc pentru urarea făcută pe celălalt topic ![]() |
--------------------
Dacia
1310/Logan/
MLS 1986/MLS 1985/1.6 16v Prestige 2008 "Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi# Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1 |
|
maho |
![]()
Post
#540
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Nici o problema, n-am stat prea mult ca era prea cald, iar berea fara alcool e mizerabila.
Cu placere. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 20:27 |