Reconditionare Dacia 1310 "Diamantina", b: 1983; d: never
![]() ![]() ![]() |
Reconditionare Dacia 1310 "Diamantina", b: 1983; d: never
Adrian Frigo |
![]()
Post
#571
|
||
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|||
maho |
![]()
Post
#572
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
@Daciotul: doar zonele cu probleme (care oricum erau f. mici raportate la elementul pe care erau, nu merita facut tot elementul, ar fi insemnat (dupa parerea mea) si demontare, etc. - mult mai mult de lucru, mai scump...
@ Adrian: ![]() Pur si simplu s-au demontat eclisele (placutele dreptunghiulare) care ghideaza maneta de deschidere din interior, si s-au inversat; se pare ca data trecuta (ca de atunci n-a umblat nimeni la eclisele alea, deci tot ei au comis-o...) s-au pus cele de pe fata (mai scurte putin la ghidaj) pe spate, si invers. ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
b06fcn |
![]()
Post
#573
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Arata foarte bine, la aripa aia pare lipsa de finisaj la chit. Ar trebui refacuta punctual acolo, sau incarcata usor usor cu cate o picatura de vopsea, pana se umple gaurica, lasata sa se usuce si lustruit bine dupa aia...
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
maho |
![]()
Post
#574
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Merci, asa e (finisaj prost), o sa aleg varianta cu picatura de vopsea.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
maho |
![]()
Post
#575
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Cam asa arata dupa vreo opt picaturi (doua pe zi, cu o pensula f. mica): IMG14979.jpg ( Size: 255.05k )
Number of downloads: 678
E ceva mai bine, chiar daca albul nu-i identic; pe viitor o sa incerc sa corectez cu diluant conturul, cu acelasi varf de pensula, apoi ceva lustruiala. M-am lamurit definitiv ca mersul pe autostrada (constant, 90-110) nu-i prieste dpdv al consumului de ulei.... |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bucatzel |
![]()
Post
#576
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Hai man, baga a doua, cu viteza aia se deplaseaza lumea pe DN.
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
maho |
![]()
Post
#577
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Pai d-aia prefer dn-ul, macar acolo mai dai de senzatii tari, pe a1-i cam plictiseala. Mai mult de 125 nu mere, c-asa-i cutia.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bucatzel |
![]()
Post
#578
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Merge, da' banui ca nu-ti place tie cum s-aude
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
sobolan |
![]()
Post
#579
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(maho @ 5 Oct 2017, 16:31) mult,turatii mari,de aia si papa,cutia in 4 nu-i facuta pentru 110 ,maxim 90....sunt niste cutii "lungi" in 4,cu planetare lungi,am avut eu pe una din 78,mergea cu 110 la 3000,habar n-am daca era originala a ei,asa am luat-o la vremea aia... BTW: pe vreo 3 motoare uzate am vazut diverse uleiuri apoi s-a pus mobil1 si nu mai papau ulei...incearca.... This post has been edited by sobolan: 5 Oct 2017, 17:13 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#580
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 5 Oct 2017, 17:42) Ba nu merge, si te invit sa-ti dovedesc, cu prima ocazie. ![]() Uleiul nu-l schimb, de vreme ce-s multumit de el; am pretentia la calitati de ungere si protectie, nu de etansare. Oricum, ~ 500 ml/1000 km e rezonabil. Cica la 1l/1000 km se impune service-ul. Ov (la "oul de rata") am auzit c-ar avea o cutie jmechera. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bucatzel |
![]()
Post
#581
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Hai sa lamurim o treaba, tu vorbesti de viteze indicate de vitezometru?
Ca daca da, pune mana pe-un gps sa stii si tu pe ce te bazezi. Ca in materie de vitezometre, am avut asa. - Unul optimist. Nici nu bagam bine a II-a, si deja imi raporta 100km/h. Cred ca intr-o viata anterioara fusese reporter la TVR, si raporta productii la hectar. Is multi pe forum care-au avut de-astea. - Unul mai functionar, asa. Mergea din cand in cand, si in nici un caz nu indica peste 90 km/h - Unu' neamt. L-am comparat cu GPS-ul. Si la 50 km/h, si la 130 km/h, ambele indicau acelasi lucru. Si cand m-o premiat radarul, stiam ce-o sa zica. Asta-l am si acum, tot timpul ma astept sa iau o amenda din cauza ca am marja de eroare 0 pe el. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
maho |
![]()
Post
#582
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Evident ca de vitezometru, ca de gps sau alte minunatii moderne nu dispun, si deocamdata nu intentionez. Nu-i rea ideea, pe primul posesor de zmartfon pe care-l iau in dreapta, il pun sa masoare comparativ cu ce indicatii am eu, dar totusi pare cam mare marja de eroare (la viteze mari, cel putin). Ar insemna ca al meu e cam pesimist, iar eu prea optimist cand zic ca as merita o amenda pt. depasirea vitezei la orice iesire prin localitati...
![]() Din ce stiam, (da' poate ma-nsel) vitezometrele arata de obicei nitel mai mult decat realitatea. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#583
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 6 Oct 2017, 15:00) ...Ca in materie de vitezometre, am avut asa. - Unul optimist. Nici nu bagam bine a II-a, si deja imi raporta 100km/h. Cred ca intr-o viata anterioara fusese reporter la TVR, si raporta productii la hectar. ![]() Mult mai precise mi s-au părut vitezometrele de Săcele fabricate după 2000 și cele Takosan.Aproape mai deloc am văzut vitezometru de Săcele de generație veche să indice ce trebuie.... ![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
b06fcn |
![]()
Post
#584
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
QUOTE(maho @ 5 Oct 2017, 15:31) Cam asa arata dupa vreo opt picaturi (doua pe zi, cu o pensula f. mica): IMG14979.jpg ( Size: 255.05k )
Number of downloads: 678 E ceva mai bine, chiar daca albul nu-i identic; pe viitor o sa incerc sa corectez cu diluant conturul, cu acelasi varf de pensula, apoi ceva lustruiala. M-am lamurit definitiv ca mersul pe autostrada (constant, 90-110) nu-i prieste dpdv al consumului de ulei.... Arata bine, pacat ca nu ai mai avut vopsea la aceeasi nuanta...ar merge, odata uscata bine, slefuita cu smirghel fin si dat un polish de uniformizare dupa aia... |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
Rob3rto |
![]()
Post
#585
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 578 Joined: 1 January 11 ![]() |
Nu prea ar avea voie sa consume... Am un prieten caruia i-am refacut anul trecut motoru de la 0(Dacia 1300 portocalie de la intalnire) si cand plecam pe la cine stie ce evenimente se tine destul de tare dupa noi, fara sa-i consume ulei!
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#586
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Pentru că set motor original(parcă așa țin minte?)și pentru că segmenții anilor '80,eu zic că are voie să pape ceva ulei....
![]() ---În cazul în care mă înșel,mea culpă.--- This post has been edited by Adrian Frigo: 7 Oct 2017, 16:11 |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
maho |
![]()
Post
#587
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(b06fcn @ 6 Oct 2017, 22:34) .. nu ai mai avut vopsea la aceeasi nuanta...ar merge, odata uscata bine, slefuita cu smirghel fin si dat un polish de uniformizare dupa aia... N-am luat nimic de la service; n-avea rost, ca-i vopsea cu lac si lacuire separata, dupa. Ca sa merg la ei pt. atata lucru (cativa mm patrati) mai multe zile ("cu picatura") n-avea rost; cu smirghel nu risc, ca s-ar lua lacul de-alaturi si nu vreau. Probabil va urma in viitor o polishare mica in zona aia, acu' n-am ce sa fac, fiecare om mai are cate-un cos, cate-o alunita... ![]() Cu uleiul... asta e, n-am de gand sa ma bag in motor pt. atata lucru. Cred ca "normalul" (pt. dacii si nu numai) e ca la mine, iar cazurile fericite (exceptii) cum zice Robert (totusi, de anu' trecut pana acum nu-i prea mult). De vreme ce nu merg permanent peste 90/h (doar atunci il haleste in cazul meu, am verificat la mersul in oras), nu-i o problema. Setul nu mai e cel original, a fost schimbat la vreo 65.000, dintr-o anumita cauza de neatentie a lui taica-miu, iar acum km sunt pe la vreo 113k. Sunt. f. multumit ca de cand i-am pus iar bujiile Eyquem (pt. injectie ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#588
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
la tine haleste mult si pe la supape(nu ai simeringuri si ai si uzura la ghiduri) nu neaparat pe la set
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#589
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Poate ca da; oricum, pt. viitorul apropiat nu-mi bat capul.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#590
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Si inca ceva....Aral am pe Golful 2 si il papa usurel....cu vechiul ulei(nu stiu ce marca era) nu se intampla nimic.....eu stiu ca reclama e mama comertului dar nu merg mereu cu sacu' la pomu' laudat , Mobil1 will do the trick
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#591
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
"Mobil 1" ar fi un produs de top (din gama Mobil), dar nu exista 15w40, asa ca deocamdata raman cu LM-ul.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#592
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(maho @ 10 Oct 2017, 15:50) "Mobil 1" ar fi un produs de top (din gama Mobil),dar nu exista 15w40... ![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
pistritu |
![]()
Post
#593
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 520 Joined: 8 May 14 ![]() |
Valvoline Turbo V 15w40 este cu mult zinc. exact ce trebuie
sau LM Leichtlauf MOS2 10w40- o idee mai vascos la cald decat 15w40 care il folosesti acum. ![]() mai poti folosi Valvoline MaxLife 15w40. Foarte bun! This post has been edited by pistritu: 10 Oct 2017, 20:03 |
--------------------
--
--
-- Gil26 este bolnav psihic
|
|
sobolan |
![]()
Post
#594
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
om_bland |
![]()
Post
#595
|
Membru autentic Group: Members Posts: 671 Joined: 15 December 09 ![]() |
Eu bag Mobil Super M 15W40
![]() Referitor la micile probleme la caroserie : - sta bine masina la acest capitol dupa 4 ani. La mine la masina dupa reparatia de acum 3 ani totatala, care a inclus cam tot ce se poate + repararea zonei din jurul suportului de cric pe partea stanga, acum dupa 3 ani a aparut problema la suportul de cric + podul pedalier, din imediata apropiere... pe partea dreapta Suspendat masina pt revizii de doamna, rezultat : indoirea suportului+ ruperea podului de jur imprejur. Remediere : Pus petec de 23 cm lungime pe 13 cm latime. Sudat, polizat, grunduit, vopsit pe interior, pe exterior asemenea+ un strat de antifon Am mai reparat si segmentul de prag pe spate partea dreapta ( partea finala) La final, am dat cu vaselina sintetica la toti 4 suportii de cric, in zona unde sunt sudati + zona aceea a podului pedalier de jur in prejurul suportilor de cric . La primavara verific starea lonjeroanelor ( acum par bune vizual), vad eu cand da caldura si ma apuc sa bat in ele.., daca se stramba rotile ![]() Spirit de gluma : Apar bine lonjeroanele, cred ca le tine vopseaua sa nu se desire ![]() ![]() |
--------------------
dacia
Berlina
1984 dacia berlina RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
|
|
sobolan |
![]()
Post
#596
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
mie mi s-a rupt un lonjeron in mers,aveam doar vreo 30km/h,deabia ce iesisem pe poarta cu ea.....a fost nasol,nu e placut deloc s-o ia razna directia in mers,m-a tras rau,daca aveam 80 eram gata si eu si masina.....rabla in culpa era din 78 ,arata ok la lonjeroane,nu s-a gandit nimeni la asa ceva,pe exterior e una,pe interior nu stii ce zace in ele....camera endoscop si te uiti prin ele,daca-s ok bagi ceara,daca nu le repari mai intai.....
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#597
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Multumesc pt. recomandarile de ulei, o sa vad in viitor; acum, dupa cum am zis,
QUOTE(maho @ 10 Oct 2017, 15:50) @sobolan: eu n-am gasit nicaieri vreun link (daca stii, il poti pune) cu Mobil 1 (am si bolduit mai sus "1") la vascozitatea asta; alte variante de Mobil or fi (poate si bune). Da, sta bine cam la toate capitolele, a fost o reparatie convenabila (pt. mine) pe o masina care a meritat. Suportii de cric sunt problematici cu rugina de obicei, din cauza pozitiei si faptului ca se aduna noroi pe ei, se cam astupa gaurile de evacuare a apei, si normal ca ruginesc daca nu-i verifici si curati/intretii din cand in cand. De-aia am si fost (si sunt) f. multumit dupa ce-am pus aparatorile de noroi, e diferenta mare. Constructiv, suportii-s putin mai grosi decat tabla de caroserie, dar e vorba totusi de un otel chior (probabil OL37, nu m-ar mira), asa ca trebuie verificati. Camera cu endoscop n-are oricine, operatia cred ca-i relativ scumpa, si nici nu ofera decat o imagine, care poate fi inselatoare in lipsa unei incercari mecanice. Preventia e preferabila, daca-i facuta la timp. ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#598
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(maho @ 11 Oct 2017, 11:16) @sobolan: eu n-am gasit nicaieri vreun link (daca stii, il poti pune) cu Mobil 1 (am si bolduit mai sus "1") la vascozitatea asta; alte variante de Mobil or fi (poate si bune). pai stai asa...firma producatoare e tot aia,ori e Mobil ori e Mobil 1 e tot aia....sau nu inteleg eu ceva ? Ca si "pasare" personala(am stoluri oricum) am aruncat jos prematur uleiul din golf(aral) .....acum la prima pornire nu mai da fum,inainte dadea vreo 2 secunde un mic val....inca o marca de ulei adaugata la blacklist , pacat ca fac experimentele astea pe banii mei ,de multe ori firma nu face banii... QUOTE(busu 12 @ 11 Oct 2017, 14:16) ala e un ulei foarte bun,tine garantat 7000km in dacie,la mine dupa 5000 era ca nou pe joja......sunt si alte uleiuri bune testate de mine,gen Eneos , Petronas , Mannol sau BP ,marci mai putin cunoscute pe aici.... This post has been edited by sobolan: 12 Oct 2017, 20:23 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
busu 12 |
![]()
Post
#599
|
![]() Member Group: Members Posts: 567 Joined: 22 October 14 ![]() |
QUOTE(sobolan @ 12 Oct 2017, 20:16) Ca si "pasare" personala(am stoluri oricum) am aruncat jos prematur uleiul din golf(aral) .....acum la prima pornire nu mai da fum,inainte dadea vreo 2 secunde un mic val....inca o marca de ulei adaugata la blacklist , pacat ca fac experimentele astea pe banii mei ,de multe ori firma nu face banii... aralul se stia de multi ani ca e ulei prost, de prin 2006. Dar daca nu ai citit pe forumuri patanii ale altor useri pe masini, nu ai de unde sti. BP de mult nu mai e ce-a fost. This post has been edited by maho: 13 Oct 2017, 11:13 |
--------------------
Renault
dacia
1
|
|
maho |
![]()
Post
#600
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(sobolan @ 12 Oct 2017, 21:16) pai stai asa...firma producatoare e tot aia,ori e Mobil ori e Mobil 1 e tot aia....sau nu inteleg eu ceva ? Firma-i tot aia, dar marca "Mobil 1" e altceva, e produsul lor de top. In fine, aici se opreste discutia despre uleiuri pe topicul asta. Intelegeti va rog ca exista un topic dedicat pt. asta. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 13:19 |