Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)
![]() ![]() |
Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)
MuciX |
![]()
Post
#1441
|
||
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|||
MyKe89 |
![]()
Post
#1442
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.065 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Pai de-aia nu mai seamana, fiindca a fost motorul schimbat si pe carte ai doar motorul "nou".
![]() |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
MuciX |
![]()
Post
#1443
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Si atunci de ce difera formatul numarului?
In fine, intre timp m-a lamurit marian-j, este un numar intern de asamblare, il au toate. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#1444
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.065 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
![]() |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
cdadan |
![]()
Post
#1445
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(MuciX @ 31 Dec 2015, 00:01) Scapa ulei, e e negru-tuci de sus până jos. Scapa la capac supape, la baie si eu cred ca si chiulasa. Pe langa asta cu termostat schimbat + lichid racire schimbat, circuit aerisit se intampla ca pe vreme friguroasă sa nu imi dea căldura, iar acul sa stea sub temperatura nominală. La chiulasă n-are cum să scape ulei. Și nici lichid de răcire, ca altfel aveai paranghelie mare sub capota. Compresia cum e, pe fiecare cilindru? Dar consumul de ulei? Ai probleme cu supape care nu închid? Ca altfel nu văd motive sa-l desfaci. Bine, eu mă refer la chiulasă. Capacele de la baie și chiulasă e logic să le desfaci, poți să verifici apoi pompa de ulei, arborele, bielele, cuzineții, iar pe sus axa cu came, culbutori și ce mai e pe acolo. Dar dacă ai compresie bună și n-ai consum de ulei nu văd motive pentru segmentare, rectificare chiulasă sau alte cele. Schimbi garnituri baie și capac chiulasă, verifici semeringuri pe arbore+axa și gata, ar trebui să rămână curat ca lacrima. La treaba cu caldura, ai verificat termostatul? Am înțeles ca-i nou, dar asta nu garantează nimic, vezi ce am scris aseară. This post has been edited by cdadan: 31 Dec 2015, 12:30 |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1446
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Auleu, ce ma certi.
![]() Compresia e relativ constanta, ulei nu lua, frana de motor te pune in cap, iar doftorul a scos suta in 8.xx sec, semne ca motorul e in mintile lui. Dar pentru cat timp? Am avut o perioada ulei cu miros de benzina, dar s-a ameliorat dupa ce am schimbat alternatorul si uleiul. Teoria mea este ca alternatorul naspa dadea curent aiurea, fapt care a dat peste cap aprinderea. Dupa aia nu am mai auzit rateuri in frana de motor la ture mari. Stiu si idea legata de piesele AM, dar sa zicem ca era motorul pe chituci, nu tot cu piesele alea il faceam? |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#1447
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Nu te cert mă, desi ai zis la un moment dat ca ești dispus să primești și critici. Și chiar de nu ziceai ...
![]() Dacă ai compresie bună și n-ai consum de ulei, lasa-l așa. Cât timp va mai merge? Poate mult și bine. Ce garanție ai ca segmenții AM sunt buni și trainici? Vezi ca sunt probleme chiar și pe echipările de fabrică, de ex. tsi-urile de 2 litri. Niște segmenți de ungere cu probleme și voila ... litrul de ulei la mie. Pe ce ai acum, ulei bun, schimbat la timp, și talpa. This post has been edited by cdadan: 31 Dec 2015, 13:04 |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1448
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
E ok, nu am luat-o ca pe critică si oricum e liber fiecare sa zică că crede. Eu cred ca daca tot m-am apucat de ea, să o fac de la cap la coada.
E o suma mare, de acord, dar am zis să fie lucru bine facut. ![]() L.E. la tsi e problema de proiectare, asa cum e chiulasa la urs, nu de fabricație. This post has been edited by MuciX: 31 Dec 2015, 13:40 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
dandobre |
![]()
Post
#1449
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.226 Joined: 3 August 12 From: Ilfov ![]() |
"masina lucrului bine facut" - by Mucix
|
--------------------
Ford, Suzuki
Focus 3 combi, SxCross
2016, 2018
|
|
cdadan |
![]()
Post
#1450
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(MuciX @ 31 Dec 2015, 13:17) Eu cred ca daca tot m-am apucat de ea, pot să o fac se la cap la coada. L.E. la tsi e problema de proiectare, asa cum e chiulasa la urs, nu de fabricație. Vorba reclamei, poți. Dar mai există și altă variantă, ce merge bine, lasa-l așa. Oricum, eu stau pe margine și comentez. La mijloc e lucrul tău și banii tai. Problema aia e strict legată de niște segmenți de ungere neconformi. Cei care s-au dus la garanție și au bătut cu pumnu-n masă, au obținut o segmentare care a rezolvat definitiv situațiunea. This post has been edited by cdadan: 31 Dec 2015, 13:35 |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1451
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
@dandobre: ai văzut ce am facut acolo?
![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
dandobre |
![]()
Post
#1452
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.226 Joined: 3 August 12 From: Ilfov ![]() |
Aha.
|
--------------------
Ford, Suzuki
Focus 3 combi, SxCross
2016, 2018
|
|
Raduchu |
![]()
Post
#1453
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
Eu nu ma apucam de el daca mergea bine, dar na, asa procedam eu
![]() |
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
MuciX |
![]()
Post
#1454
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Să stii ca ai desfăcut masina pana la ultimul cablu, lasai motorul asa?
Repet, o fac pentru mine, nu ma intereseaza sa scot profit, doar valoare ('loare, 'loare, 'loare). This post has been edited by MuciX: 31 Dec 2015, 14:44 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
thundercar |
![]()
Post
#1455
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 23 April 15 From: buzau ![]() |
Si eu as proceda ca tine(Mucix)
|
--------------------
dacia dacia audi
1310l 1310li A4
1999 2001 1995
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#1456
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Raduchu |
![]()
Post
#1457
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
Eu zic sa nu speculam fara sa cunoastem concret situatia
![]() ![]() MuciX-e, ti-am mai zis, esti nebun ![]() |
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#1458
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Pai si atunci ce relevantă mai are in contextul discuției de aici???
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Raduchu |
![]()
Post
#1459
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
Scoteam in evidenta faptul ca nu conteaza rulajul, daca motorul e intretinut corect.
In fine, daca omul e decis sa-l desfaca si sa-l refaca cap-coada, tot respectul pentru asta. |
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#1460
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Rulaj inseamna uzura, indiferent cat de bine il întreții.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1461
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Ma, voi aveti luxul ca le aveti de mult timp si stiti ce e acolo. Eu nu stiu cum a mers masina asta, daca a stat calare pe limitator sau ce.
Vazusem pe facebook o postare cu un urs, cica "cel mai rasfatat urs din Romania". Ce-i drept, cel care il are un atelier de detailing si se vede ca s-a avut grija de masina. Totusi, in vara s-a intors pe platforma de la o drumetie, pentru ca l-a lasat pompa de apa. Consider ca risc mult mai mult mergand cu el asa. Eu prefer sa cred ca nu am platit atatia bani sa ma intorc cu ea pe platforma. This post has been edited by MuciX: 31 Dec 2015, 17:05 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
mars |
![]()
Post
#1462
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Tu fa-l ca pentru tine, nu te mai lua dupa altii. Eu iti fac o oferta la sfarsit
![]() |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1463
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Ce sa faci tu cu el? Pe tine te intereseaza siguranta, ceea ce asta n-are, confort, ceea ce asta n-are, spatiu, ceea ce asta n-are, economie, ceea ce asta n-are. Si tot asa.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
mars |
![]()
Post
#1464
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Are valoare, poate fi o investitie. Am glumit, fa-l in asa fel incat sa dormi linistit, nu ca nush ce furtun a ramas crapat sau naiba mai stie ce.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1465
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Bine.
![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#1466
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Vrei sa-l segmentezi si... atat?
Nu fa asta! Daca ai compresiile bune, nu segmenta, il strici! Daca ai compresiile proaste, sau vrei tu sa-l segmentezi orice ar fi, alezeaza la cota de reparatie si honuieste, apoi baga segmenti noi PLUS pistoane noi! Faza-i ca segmentii noi au o anumita forma, tronconica in sectiune, din cauza asta au talentul de a sapa in cilindru, pentru a face "imperecherea" cu asta din urma. Segmentii noi pe cilindri rulati, netezi, luciosi, cu abatere de la cilindricitate si circularitate ii cam strica de tot. Segmentii noi trebuie sa ruleze pe cilindri honuiti, deja cu o anumita rugozitate, sa se rodeze impreuna. Eu as masura compresiile. Daca-s bune, cel mult demontare, inspectare vizuala a camasilor si pistoanelor, pus la loc. Daca proaste, schimbat tot. In niciun caz doar segmenti, nu la o masina pe care vrei s-o pastrezi! Succes |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1467
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Vrei sa ma dai in spaima? O să mă mai interesez/discut cu ei. Aici recunosc, nivelul asta de detaliu ma depășește, am mers pe mana lor. Mersi de explicatie.
This post has been edited by MuciX: 31 Dec 2015, 22:23 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#1468
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(MuciX @ 31 Dec 2015, 17:02) Uneori am impresia ca nu citești ceea ce scriu. Zic din nou: desfă și verifica tot, pe sus, pe jos, accesorii, ungere, arbore, axa etc. Chiar insist! Dar, dacă situația nu o cere, lăsa chiulasa pe bloc. Înțeleg ca ai o nelămurire cu căldura și d-aia vrei să desfaci, dar mai întâi poți să te asiguri ca ai eliminat alte posibile si foarte probabile cauze. Ia de bun doar jumătate din ce zic mecanicii și căuta să te informezi și din alte surse înainte de a lua anumite decizii. Eu am schimbat plăcute uzate doar 50% pentru ca mecanicul a zis ca-s terminate grav și mie mi-a fost lene să verific cu ochii mei. Si-o bieleta care nu avea absolut nimic, plus ca era sa arunc si amortizolarele, care erau foarte bune. Si bine ar fi dacă era doar un caz singular. Ei sunt setați by default să schimbe. Matli a zis mai pe îndelete ce și cum, poate dintr-un mod un pic prăpăstios, dar argumentat și conform cu realitatea. QUOTE(mars @ 31 Dec 2015, 17:17) Termina mă cu prostiile. Tu ti-ai vinde copilul? ![]() This post has been edited by cdadan: 1 Jan 2016, 13:29 |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
mars |
![]()
Post
#1469
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Tu parca ai avut un bemveu rosu, nu?
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
cdadan |
![]()
Post
#1470
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Așa e, dar eu n-am vrut să fac avion din el.
![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th May 2025 - 21:14 |