DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

127 Pages « < 52 53 54 55 56 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)

4x4
post 6 Jan 2016, 14:33
Post #1591


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




Asa as fi facut eu blush.gif

Daca ma interesa in atata detaliu starea motorului, insemna ca ori il pregatesc pentru o turbina, sau deja il am desfacut tot pe masa, unde pot masura cat vrea inima.


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 6 Jan 2016, 14:34
Post #1592


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Pai mi s-a parut ca ma iei la misto, si d-aia n-am raspuns.

Prezonul colorat e opera muncitorului din banda de montaj care marcheaza astfel faptul ca a strans piulitele/buloanele rotii respective. Operatia pe piulite/buloane consta in 2 pasi, preinsurubare manuala sau asistata la cuplu redus + strangere la cuplu. Daca preinsurubarea e demonstrata de insasi existenta piulitelor/buloanelor, strangerea lor corecta trebuie demonstrata de o alta maniera, si anume cu o mazgalitura cu creionul cu vopsea, detaliu verificat de un alt muncitor, ce verifica fixarile de securitate, rotile incluse.

Eu ziceam de un punct galben de pe anvelopa noua, ce marcheaza punctul de greutate minima pe circumferinta. Ala se pune-n dreptul valvei, astfel incat roata sa necesite contragreutati cat mai mici si putine.

Deci faci misto, ori nu?


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannyY
post 6 Jan 2016, 14:38
Post #1593


Marele plictisit


Group: Members
Posts: 1.696
Joined: 5 May 09




Nu, multam de info. Eram chiar curios.
Nu fac bascalie pe chestii pe care nu le pricep.


--------------------
Opel/Honda/Opel Astra G/Civic 4D/Corsa E 2004/2015/2019 - 0T04```
Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 6 Jan 2016, 14:45
Post #1594


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Matli, nu face ma misto, a si zis omul ca nu stie despre ce e vorba. Sincer sa fiu, nici eu nu stiam, asa ca multumesc de raspuns. biggrin.gif

In alta ordine de idei
QUOTE(4x4 @ 6 Jan 2016, 14:33)
Daca ma interesa in atata detaliu starea motorului, insemna ca ori il pregatesc pentru o turbina, sau deja il am desfacut tot pe masa, unde pot masura cat vrea inima.
*


nu stiu daca ai avut timp/chef sa citesti totul pe aici, dar marea discutie s-a invartit in jurul intrebarii daca sa il desfac, sau nu. Oricum nu schimbam nimic fara motiv si se verifica totul inainte de a taia si spanzura.
Mecanicul, s-a conformat, a emis parerea ca daca tot il desface, era bine macar sa verifice si sub chiulasa, dar la final imi respecta decizia.
In palmaresul lui se numara audi tt 1.8t quattro, touareg v10 tdi, cayenne 3.6 v6 + d-astea comune, benzinare si dieseluri de la 1.2 la 2.0.

This post has been edited by MuciX: 6 Jan 2016, 14:46


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 6 Jan 2016, 14:50
Post #1595


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




QUOTE(Muttley @ 6 Jan 2016, 15:34)

Eu ziceam de un punct galben de pe anvelopa noua, ce marcheaza punctul de greutate minima pe circumferinta. Ala se pune-n dreptul valvei, astfel incat roata sa necesite contragreutati cat mai mici si putine.


*



up.gif nici eu nu stiam...


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannyY
post 6 Jan 2016, 15:07
Post #1596


Marele plictisit


Group: Members
Posts: 1.696
Joined: 5 May 09




Hintu' asta era bun cand mi-am echipat Honda. Nu-i nimic, am bagat la cap pentru data aviatoare. Merci inca o data!


--------------------
Opel/Honda/Opel Astra G/Civic 4D/Corsa E 2004/2015/2019 - 0T04```
Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 6 Jan 2016, 15:21
Post #1597


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Eu stiam vag ceva, da' m-au lamurit colegii de pe forum. Si google biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 6 Jan 2016, 15:24
Post #1598


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




QUOTE(4x4 @ 6 Jan 2016, 14:23)
Dai jos bujia, si bagi asa ceva pe gaura endoscope-pce-de-50.jpg
*


filmează full de full hașde? huh.gif


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 6 Jan 2016, 18:01
Post #1599


Gangester


Group: Members
Posts: 4.291
Joined: 23 February 04
From: Buzau




QUOTE
Ce ar presupune o reconditionare ca la carte, ca tu ai desfacut deja unul?


Eu nu am facut o reconditionare ca la carte pentru ca mi s-a parut ca nu merita. E intr-adevar ceva minunat sa desfaci zeci de pungute si sa montezi piesele noi, curate, stralucitoare, dar nu merita. Din nici un punct de vedere.
Eu am schimbat minimul necesar, sarind peste cateva repere scumpe, care aveau un grad de uzura relativ mic si care sa permita a fi schimbate ulterior fara prea mari batai de cap: fise, delco, furtun recirculare gaze ( e 35 RON unul, dar nu l-am schimbat la vremea respectiva iar acum nu ma mai intereseaza ), cot debitmetru. Astea sunt piese care ar fi trebuit schimbate la vremea respectiva dar nu s-au schimbat.
Motorul meu este oarecum un esec, pentru ca toata daruirea si interesul pe care l-am avut in a-mi face singur motorul s-au dus dracului o data cu reconditionarea chiulasei. Voiam sa ii dau o fata chiulasei, sa ii schimb semeringurile de la supape si sa ii refac scaunele de la supape. Nimic mai mult. Minimul necesar. Tachetii clantaneau, dar nu deranjant.
Daca as fi avut ocazia sa imi vanda cineva cu 10% din valoarea lor, as fi schimbat si rampele de culbutori, culbutorii si o axa cu came noua. Astea ar fi facut diferenta intre o reconditionare ca la carte si o simpla reparare.
Dar axa costa peste 250E, tachetii peste 100E, fluierele nu stiu dar sigur sunt si ele scumpe. Nu am avut/nu am banii pentru asa ceva.
Ghinionul meu a fost ca la atelierul unde am dus chiulasa s-a lucrat prost.

Daca eu as fi in locul tau, fara sa iau in calcul partea financiara, nu as schimba in motor decat minimul necesar. Si as croma/nichela/polisha galeria de admisie/capacul de la tacheti. Sa arate bine, curat, ingrijit atunci cand deschizi capota. Ca umbli cu sticla de ulei in portbagaj, nu conteaza. Ca te face baietii cu 24v, nu conteaza. Ca te face chiar si baietii cu 12v, iarasi nu conteaza. Eu nu mi-as face masina ca sa ii fac pe baieti. Eu m-as bucura de sunetul placut al motorului si de bucuria de a avea sub capota un motor ingrijit.

Daca as vrea "sa traga", l-as schimba cu un altul mai puternic. Daca as vrea sa traga mai tare M20-ul, l-as modifica.

Daca as vrea sa am placerea si linistea sufleteasca ca am sub capota un motor tipla, as vrea sa fiu eu ala care desface toate cutiutele cu piese! Nu un mecanic.

Deci ideea cu un motor de rezerva pe care sa ti-l faci in timp este o idee buna.

http://www.bimmerwerkz.com/forum/attachmen...e-cover-m20.jpg

This post has been edited by SiloS: 6 Jan 2016, 18:01


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 6 Jan 2016, 18:29
Post #1600


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




"as vrea sa fiu eu ala care desface toate cutiutele cu piese! Nu un mecanic."

Eu i-am zis ca e bucuria suprema pentru un pasionat care lucreaza la cazanu' personal, sa studieze, sa adune, si apoi sa si-l faca singur, ca nu-i deloc mare lucru.

Ala din poza Siloase, gusturile nu stiu ce, da' nenica... URAT motor...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 6 Jan 2016, 19:05
Post #1601


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Nici mie nu îmi place motorul ala, al meu va fi stock, adică blocul negru, capacul supape lustruit, iar admisia de fonta argintie.

Eu inteleg ce spuneti voi cu refăcut motorul cu mana mea, numai că dupa cum am zis pana acum, eu nu ma pricep. Imi dau cu presupusul si cam atat. Sa nu mai spun ca nu am loc si nici SDV-urile necesare. E un vis frumos, dar s-a putea sa fie pipedream. Pe termen lung cine stie.
Apropos, sa zicem ca il termin maine de refăcut cu mana mea, cum se depozitează?

This post has been edited by MuciX: 6 Jan 2016, 19:21


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 6 Jan 2016, 20:22
Post #1602


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca






--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 6 Jan 2016, 21:17
Post #1603


Gangester


Group: Members
Posts: 4.291
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Problema nu e doar una singura despre cum sa il depozitezi, ci mai e una despre cum sa il pregatesti pentru pornire.

6 Jan 2016, 22:17:
Problema nu e doar una singura despre cum sa il depozitezi, ci mai e una despre cum sa il pregatesti pentru pornire.

This post has been edited by SiloS: 6 Jan 2016, 21:17


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 7 Jan 2016, 10:00
Post #1604


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Sunt atent... unsure.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 9 Jan 2016, 10:43
Post #1605


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când






Am stat de vorba cu propietarul masinii asteia, nici el nu a desfacut chiulasa de pe bloc, dar a schimbat cam tot ce se putea schimba pe langa. A curatat injectoare si admisie, schimbat aprindere, etc.
Faza e ca motorul lui avea 90k kmp si spunea ca a inceput sa ii consume ulei acum, nimic grav dar ca va vrea sa desfaca motorul in curand, moment in care se va transforma intr-un stroker de 2.7.
Abia astept sa aflu cum e motorul meu inauntru si vad ca se tot amana momentul, dar asta oricum a fost cazul de-a lungul intregii lucrari. Sper sa nu dureze si la asta 3 ani.
Masina are bucse poli pe suspensie stock si toti care au condus-o au spus ca e mai precisa, dar fara sa fie foarte rigida. Eu in continuare sunt reticent, mai ales ca nu vreau sa solicit atat de mult o caroserie veche si deja reparata.
Mi-a mai sugerat modificarea asta si mi s-a parut interesanta. Eu oricum imi aminteam ca schimbatorul era suficient de precis, iar acum voi schimba si bucsele de acolo cu unele noi, dar tipul zicea ca s-a imbunatatit mult precizia, dupa modificare.

This post has been edited by MuciX: 9 Jan 2016, 10:46


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 9 Jan 2016, 10:52
Post #1606


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Nu stiu cum e la bimmer, da' la WRX ai jdemii de short-shift kituri si minunatii, e bulversant. Dar e bulversant daca vrei sa modifici. La mine solutia clara si fara discutie e sa schimb bucsele uzate si atat happy.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 9 Jan 2016, 10:54
Post #1607


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




La Subaru nici nu vrea sa stie Mucixu cat chestii se gasesc tongue.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 9 Jan 2016, 10:55
Post #1608


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Sunt sigur ca sunt si la E30, ca tot cult car status are si asta, doar ca nu am studiat eu partea asta. Am mers mereu pe ideea de fabrica. Singurul avantaj pe care il vad la bucsele poli, spre exemplu, e ca sunt cam pe viata, dar nu ma pot impaca cu gandul ca voi afecta tinuta de drum.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R E M U S
post 9 Jan 2016, 13:05
Post #1609


Group: Modelatori


Group: Members
Posts: 531
Joined: 14 May 13
From: ¯\_(ツ)_/¯




bucse poliamida ≠ masina de strada

*nici nu vreau sa-mi imaginez cum tipa o masina cu poli. plange.gif la stra(ulitele) din Ro.


--------------------
Mitsubishi Colt 2009

sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH
sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot
restu' e cancan...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 9 Jan 2016, 13:44
Post #1610


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




QUOTE(MuciX @ 9 Jan 2016, 10:43)
Mi-a mai sugerat modificarea asta si mi s-a parut interesanta. Eu oricum imi aminteam ca schimbatorul era suficient de precis, iar acum voi schimba si bucsele de acolo cu unele noi, dar tipul zicea ca s-a imbunatatit mult precizia, dupa modificare.
*



Chiar merge bine modificarea, nu merita reconditionat schimbatorul stock! Cauta ceva aftermarket, pe toate bucsele, saibele si inelele de blocare bmw dai 100 lei, si feelingul tot e penal.


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 9 Jan 2016, 14:40
Post #1611


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




QUOTE(R E M U S @ 9 Jan 2016, 13:05)
bucse poliamida ≠ masina de strada

*nici nu vreau sa-mi imaginez cum tipa o masina cu poli. plange.gif  la stra(ulitele) din Ro.
*



Bucse de genul ala incercau si posesorii de Alfa 156/147/GT, ca la alea era belea mare cu bucsele...dar majoritatea au renuntat la ele dupa prima experienta. Muta solicitarile in alta parte, rigidizeaza aiurea suspensia, plus ca pivotul tot pica si atunci ai pus bucsele degeaba. Nici eu nu m-as incurca cu asa ceva. Am vazut ca doar la bara stabilizatoare mai pun baietii din astfel de material, la brate de suspensie merg pe bucse de cauciuc normale



--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 9 Jan 2016, 15:21
Post #1612


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




QUOTE(4x4 @ 9 Jan 2016, 13:44)
si feelingul tot e penal.
*


Ma, eu recunosc, nu sunt cel mai bun critic tehnic, dar mie mi s-a parut ok ala stock pentru nevoile si preferintele mele.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 9 Jan 2016, 15:51
Post #1613


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.468
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Pai tu n-ai sudat inca diferentialu', n-ai de unde sa stii...


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 9 Jan 2016, 15:55
Post #1614


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




QUOTE(MuciX @ 29 Nov 2013, 20:34)
[...]cutia de viteze e foarte precisa
*




QUOTE(marian-j @ 29 Nov 2013, 23:36)
Normal ca e precisa!E,in primul rand,ZF.La fel si diferentialul.Astia de la Zhan Fabrik is "tatici" in materie.
In al doilea rand,asta-i unul dintre marele avantaje al motoarelor longitudinale,si anume,cutia de viteze se apropie foarte mult de schimbator.Sub burta ursului ai o placa trapezoidala prinsa in trei puncte elastice.Doua pe cv si unul pe caroserie.Sub placa respectiva se afla timoneria.Adica o tija de fo 20 de cm cu niste sfere infipte in niste bucse de teflon generos dimensionate,asigurate de niste zegare tzapene.Pai la asa distanta scurta de cautator,merge cutia ca un gioistic.
*


Cu mentiunea ca e Getrag 260 cutia, nu ZF, desi mi-ar placea una dogleg. blush.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 9 Jan 2016, 20:26
Post #1615


Gangester


Group: Members
Posts: 4.291
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Eu am bucse de poliamida la schimbator. Mai simplu de facut decat schimbatorul din link. La fel de eficient.

Bucsele de poliuretan sunt diferite de bucsele de poliamida. Cu cele din poliuretan poti sa mergi pe strada. Sunt ok.

Pentru o directie mai precisa categoric trebuie o alta suspensie cu alte roti (anvelope cu talon mic ), dar o mica imbunatatire o poti face doar inlocuind bucsele de la brate cu cele de pe bmw e30 m3. Sunt tot din cauciuc, dar sunt pline.


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 9 Jan 2016, 22:09
Post #1616


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(SiloS @ 9 Jan 2016, 21:26)
o mica imbunatatire o poti face doar inlocuind bucsele de la brate cu cele de pe bmw e30 m3. Sunt tot din cauciuc, dar sunt pline.
*


Asta da!
Mai zi-i daca mai sunt si alte repere de genul, de fabrica, dar usor mai tari. La suportii motor si cutie nimic?


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 10 Jan 2016, 07:40
Post #1617


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Motoarele si cutia difera cu totul, mira-m-as sa mearga. Parca aveam niste VIN-uri de M3, o sa ma uit.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 10 Jan 2016, 11:32
Post #1618


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




M3-ul E36 parca era 6 in linie. Daca nu, nu. In general insa, daca e de fabrica si merge, baga, parerea mea.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 11 Jan 2016, 19:14
Post #1619


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




QUOTE
Motorul este desfacut aproape tot, maine dimineata revin cu poze. Am intalnit in el urme de uzura asupra axei cu came, urmand sa verific daca este in cotele acceptate de uzura. Sunt uzuri normale pr km facuti, dar este strict necesara verificarea in amanunt a componentelor. In chiulasa este depusa foarte multa calamina, probabil uleiul neschimbat la timp sau folosit un ulei de proasta calitate. Acum, din punctul meu de vedere sunt orificii de ungere care pot fi semi obturate si asta a dus la uzuri premature asupra elementelor superioare de ungere a motorului - axa cu came. Este evident, se observa foarte usor depunerea. Acum ramane sa verificam mai departe, dar depunerile sunt si in canalele de ungere ale motorului nu doar superior. Din punctul meu de vedere ar fi necesara demontarea chiulasei dezasamblarea si curatarea ei totale. Cam asa vad eu lucrurile.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 11 Jan 2016, 20:15
Post #1620


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Deci e ok motorul. Bricheta cu leduri ai?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
127 Pages « < 52 53 54 55 56 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th May 2025 - 09:29
Forum Renault