Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)
![]() ![]() |
Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)
4x4 |
![]()
Post
#1591
|
||
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
|
||
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|||
Muttley |
![]()
Post
#1592
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Pai mi s-a parut ca ma iei la misto, si d-aia n-am raspuns.
Prezonul colorat e opera muncitorului din banda de montaj care marcheaza astfel faptul ca a strans piulitele/buloanele rotii respective. Operatia pe piulite/buloane consta in 2 pasi, preinsurubare manuala sau asistata la cuplu redus + strangere la cuplu. Daca preinsurubarea e demonstrata de insasi existenta piulitelor/buloanelor, strangerea lor corecta trebuie demonstrata de o alta maniera, si anume cu o mazgalitura cu creionul cu vopsea, detaliu verificat de un alt muncitor, ce verifica fixarile de securitate, rotile incluse. Eu ziceam de un punct galben de pe anvelopa noua, ce marcheaza punctul de greutate minima pe circumferinta. Ala se pune-n dreptul valvei, astfel incat roata sa necesite contragreutati cat mai mici si putine. Deci faci misto, ori nu? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
DannyY |
![]()
Post
#1593
|
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
Nu, multam de info. Eram chiar curios.
Nu fac bascalie pe chestii pe care nu le pricep. |
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|
MuciX |
![]()
Post
#1594
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Matli, nu face ma misto, a si zis omul ca nu stie despre ce e vorba. Sincer sa fiu, nici eu nu stiam, asa ca multumesc de raspuns.
![]() In alta ordine de idei QUOTE(4x4 @ 6 Jan 2016, 14:33) Daca ma interesa in atata detaliu starea motorului, insemna ca ori il pregatesc pentru o turbina, sau deja il am desfacut tot pe masa, unde pot masura cat vrea inima. nu stiu daca ai avut timp/chef sa citesti totul pe aici, dar marea discutie s-a invartit in jurul intrebarii daca sa il desfac, sau nu. Oricum nu schimbam nimic fara motiv si se verifica totul inainte de a taia si spanzura. Mecanicul, s-a conformat, a emis parerea ca daca tot il desface, era bine macar sa verifice si sub chiulasa, dar la final imi respecta decizia. In palmaresul lui se numara audi tt 1.8t quattro, touareg v10 tdi, cayenne 3.6 v6 + d-astea comune, benzinare si dieseluri de la 1.2 la 2.0. This post has been edited by MuciX: 6 Jan 2016, 14:46 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#1595
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
|
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
DannyY |
![]()
Post
#1596
|
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
Hintu' asta era bun cand mi-am echipat Honda. Nu-i nimic, am bagat la cap pentru data aviatoare. Merci inca o data!
|
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|
Muttley |
![]()
Post
#1597
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Eu stiam vag ceva, da' m-au lamurit colegii de pe forum. Si google
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
gabize |
![]()
Post
#1598
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
QUOTE(4x4 @ 6 Jan 2016, 14:23) filmează full de full hașde? ![]() |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
SiloS |
![]()
Post
#1599
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.291 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
QUOTE Ce ar presupune o reconditionare ca la carte, ca tu ai desfacut deja unul? Eu nu am facut o reconditionare ca la carte pentru ca mi s-a parut ca nu merita. E intr-adevar ceva minunat sa desfaci zeci de pungute si sa montezi piesele noi, curate, stralucitoare, dar nu merita. Din nici un punct de vedere. Eu am schimbat minimul necesar, sarind peste cateva repere scumpe, care aveau un grad de uzura relativ mic si care sa permita a fi schimbate ulterior fara prea mari batai de cap: fise, delco, furtun recirculare gaze ( e 35 RON unul, dar nu l-am schimbat la vremea respectiva iar acum nu ma mai intereseaza ), cot debitmetru. Astea sunt piese care ar fi trebuit schimbate la vremea respectiva dar nu s-au schimbat. Motorul meu este oarecum un esec, pentru ca toata daruirea si interesul pe care l-am avut in a-mi face singur motorul s-au dus dracului o data cu reconditionarea chiulasei. Voiam sa ii dau o fata chiulasei, sa ii schimb semeringurile de la supape si sa ii refac scaunele de la supape. Nimic mai mult. Minimul necesar. Tachetii clantaneau, dar nu deranjant. Daca as fi avut ocazia sa imi vanda cineva cu 10% din valoarea lor, as fi schimbat si rampele de culbutori, culbutorii si o axa cu came noua. Astea ar fi facut diferenta intre o reconditionare ca la carte si o simpla reparare. Dar axa costa peste 250E, tachetii peste 100E, fluierele nu stiu dar sigur sunt si ele scumpe. Nu am avut/nu am banii pentru asa ceva. Ghinionul meu a fost ca la atelierul unde am dus chiulasa s-a lucrat prost. Daca eu as fi in locul tau, fara sa iau in calcul partea financiara, nu as schimba in motor decat minimul necesar. Si as croma/nichela/polisha galeria de admisie/capacul de la tacheti. Sa arate bine, curat, ingrijit atunci cand deschizi capota. Ca umbli cu sticla de ulei in portbagaj, nu conteaza. Ca te face baietii cu 24v, nu conteaza. Ca te face chiar si baietii cu 12v, iarasi nu conteaza. Eu nu mi-as face masina ca sa ii fac pe baieti. Eu m-as bucura de sunetul placut al motorului si de bucuria de a avea sub capota un motor ingrijit. Daca as vrea "sa traga", l-as schimba cu un altul mai puternic. Daca as vrea sa traga mai tare M20-ul, l-as modifica. Daca as vrea sa am placerea si linistea sufleteasca ca am sub capota un motor tipla, as vrea sa fiu eu ala care desface toate cutiutele cu piese! Nu un mecanic. Deci ideea cu un motor de rezerva pe care sa ti-l faci in timp este o idee buna. http://www.bimmerwerkz.com/forum/attachmen...e-cover-m20.jpg This post has been edited by SiloS: 6 Jan 2016, 18:01 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Muttley |
![]()
Post
#1600
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
"as vrea sa fiu eu ala care desface toate cutiutele cu piese! Nu un mecanic."
Eu i-am zis ca e bucuria suprema pentru un pasionat care lucreaza la cazanu' personal, sa studieze, sa adune, si apoi sa si-l faca singur, ca nu-i deloc mare lucru. Ala din poza Siloase, gusturile nu stiu ce, da' nenica... URAT motor... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1601
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Nici mie nu îmi place motorul ala, al meu va fi stock, adică blocul negru, capacul supape lustruit, iar admisia de fonta argintie.
Eu inteleg ce spuneti voi cu refăcut motorul cu mana mea, numai că dupa cum am zis pana acum, eu nu ma pricep. Imi dau cu presupusul si cam atat. Sa nu mai spun ca nu am loc si nici SDV-urile necesare. E un vis frumos, dar s-a putea sa fie pipedream. Pe termen lung cine stie. Apropos, sa zicem ca il termin maine de refăcut cu mana mea, cum se depozitează? This post has been edited by MuciX: 6 Jan 2016, 19:21 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#1602
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
SiloS |
![]()
Post
#1603
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.291 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Problema nu e doar una singura despre cum sa il depozitezi, ci mai e una despre cum sa il pregatesti pentru pornire.
6 Jan 2016, 22:17: Problema nu e doar una singura despre cum sa il depozitezi, ci mai e una despre cum sa il pregatesti pentru pornire. This post has been edited by SiloS: 6 Jan 2016, 21:17 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
MuciX |
![]()
Post
#1604
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Sunt atent...
![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1605
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Am stat de vorba cu propietarul masinii asteia, nici el nu a desfacut chiulasa de pe bloc, dar a schimbat cam tot ce se putea schimba pe langa. A curatat injectoare si admisie, schimbat aprindere, etc. Faza e ca motorul lui avea 90k kmp si spunea ca a inceput sa ii consume ulei acum, nimic grav dar ca va vrea sa desfaca motorul in curand, moment in care se va transforma intr-un stroker de 2.7. Abia astept sa aflu cum e motorul meu inauntru si vad ca se tot amana momentul, dar asta oricum a fost cazul de-a lungul intregii lucrari. Sper sa nu dureze si la asta 3 ani. Masina are bucse poli pe suspensie stock si toti care au condus-o au spus ca e mai precisa, dar fara sa fie foarte rigida. Eu in continuare sunt reticent, mai ales ca nu vreau sa solicit atat de mult o caroserie veche si deja reparata. Mi-a mai sugerat modificarea asta si mi s-a parut interesanta. Eu oricum imi aminteam ca schimbatorul era suficient de precis, iar acum voi schimba si bucsele de acolo cu unele noi, dar tipul zicea ca s-a imbunatatit mult precizia, dupa modificare. This post has been edited by MuciX: 9 Jan 2016, 10:46 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#1606
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Nu stiu cum e la bimmer, da' la WRX ai jdemii de short-shift kituri si minunatii, e bulversant. Dar e bulversant daca vrei sa modifici. La mine solutia clara si fara discutie e sa schimb bucsele uzate si atat
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#1607
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
La Subaru nici nu vrea sa stie Mucixu cat chestii se gasesc
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1608
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Sunt sigur ca sunt si la E30, ca tot cult car status are si asta, doar ca nu am studiat eu partea asta. Am mers mereu pe ideea de fabrica. Singurul avantaj pe care il vad la bucsele poli, spre exemplu, e ca sunt cam pe viata, dar nu ma pot impaca cu gandul ca voi afecta tinuta de drum.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
R E M U S |
![]()
Post
#1609
|
![]() Group: Modelatori Group: Members Posts: 531 Joined: 14 May 13 From: ¯\_(ツ)_/¯ ![]() |
bucse poliamida ≠ masina de strada
*nici nu vreau sa-mi imaginez cum tipa o masina cu poli. ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Colt
2009 sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot restu' e cancan... |
|
4x4 |
![]()
Post
#1610
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
QUOTE(MuciX @ 9 Jan 2016, 10:43) Mi-a mai sugerat modificarea asta si mi s-a parut interesanta. Eu oricum imi aminteam ca schimbatorul era suficient de precis, iar acum voi schimba si bucsele de acolo cu unele noi, dar tipul zicea ca s-a imbunatatit mult precizia, dupa modificare. Chiar merge bine modificarea, nu merita reconditionat schimbatorul stock! Cauta ceva aftermarket, pe toate bucsele, saibele si inelele de blocare bmw dai 100 lei, si feelingul tot e penal. |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#1611
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(R E M U S @ 9 Jan 2016, 13:05) bucse poliamida ≠ masina de strada *nici nu vreau sa-mi imaginez cum tipa o masina cu poli. ![]() Bucse de genul ala incercau si posesorii de Alfa 156/147/GT, ca la alea era belea mare cu bucsele...dar majoritatea au renuntat la ele dupa prima experienta. Muta solicitarile in alta parte, rigidizeaza aiurea suspensia, plus ca pivotul tot pica si atunci ai pus bucsele degeaba. Nici eu nu m-as incurca cu asa ceva. Am vazut ca doar la bara stabilizatoare mai pun baietii din astfel de material, la brate de suspensie merg pe bucse de cauciuc normale |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
MuciX |
![]()
Post
#1612
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#1613
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.468 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Pai tu n-ai sudat inca diferentialu', n-ai de unde sa stii...
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1614
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(MuciX @ 29 Nov 2013, 20:34) QUOTE(marian-j @ 29 Nov 2013, 23:36) Normal ca e precisa!E,in primul rand,ZF.La fel si diferentialul.Astia de la Zhan Fabrik is "tatici" in materie. In al doilea rand,asta-i unul dintre marele avantaje al motoarelor longitudinale,si anume,cutia de viteze se apropie foarte mult de schimbator.Sub burta ursului ai o placa trapezoidala prinsa in trei puncte elastice.Doua pe cv si unul pe caroserie.Sub placa respectiva se afla timoneria.Adica o tija de fo 20 de cm cu niste sfere infipte in niste bucse de teflon generos dimensionate,asigurate de niste zegare tzapene.Pai la asa distanta scurta de cautator,merge cutia ca un gioistic. Cu mentiunea ca e Getrag 260 cutia, nu ZF, desi mi-ar placea una dogleg. ![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
SiloS |
![]()
Post
#1615
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.291 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Eu am bucse de poliamida la schimbator. Mai simplu de facut decat schimbatorul din link. La fel de eficient.
Bucsele de poliuretan sunt diferite de bucsele de poliamida. Cu cele din poliuretan poti sa mergi pe strada. Sunt ok. Pentru o directie mai precisa categoric trebuie o alta suspensie cu alte roti (anvelope cu talon mic ), dar o mica imbunatatire o poti face doar inlocuind bucsele de la brate cu cele de pe bmw e30 m3. Sunt tot din cauciuc, dar sunt pline. |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Muttley |
![]()
Post
#1616
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1617
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Motoarele si cutia difera cu totul, mira-m-as sa mearga. Parca aveam niste VIN-uri de M3, o sa ma uit.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#1618
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
M3-ul E36 parca era 6 in linie. Daca nu, nu. In general insa, daca e de fabrica si merge, baga, parerea mea.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1619
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE Motorul este desfacut aproape tot, maine dimineata revin cu poze. Am intalnit in el urme de uzura asupra axei cu came, urmand sa verific daca este in cotele acceptate de uzura. Sunt uzuri normale pr km facuti, dar este strict necesara verificarea in amanunt a componentelor. In chiulasa este depusa foarte multa calamina, probabil uleiul neschimbat la timp sau folosit un ulei de proasta calitate. Acum, din punctul meu de vedere sunt orificii de ungere care pot fi semi obturate si asta a dus la uzuri premature asupra elementelor superioare de ungere a motorului - axa cu came. Este evident, se observa foarte usor depunerea. Acum ramane sa verificam mai departe, dar depunerile sunt si in canalele de ungere ale motorului nu doar superior. Din punctul meu de vedere ar fi necesara demontarea chiulasei dezasamblarea si curatarea ei totale. Cam asa vad eu lucrurile. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#1620
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Deci e ok motorul. Bricheta cu leduri ai?
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th May 2025 - 09:29 |