Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)
![]() ![]() |
Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)
Muttley |
![]()
Post
#1621
|
||
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|||
MuciX |
![]()
Post
#1622
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Ultimele poze sunt cele primite cu motorul.
Dupa cum ziceam, se va da si chiulasa jos. Curelele aveau deja microfisuri (schimbate in 2014), buloanele de chiulasa sunt modelul nou, revizuit. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#1623
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Vazut poze . . . . . . bucati, bucatele, firmituri, curatat !
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
cdadan |
![]()
Post
#1624
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Eu tot nu-s convins, dar s-a gasit un pretext logic pentru operatiunea mult dorita. Adica nu cred ca nu se pot decolmata canalele alea de ungere si fara ...
Ma uit si ma tot crucesc, incredibil de mult putregai ai gasit sub vopseaua aia frumoasa. Chiar si-n motor e prea multa marmelada, adica mult peste asteptari. Facuta bucati, sandramaua arata ... deprimant. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
centurion |
![]()
Post
#1625
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Nu am citit topicul, am vazut doar aceste ultime postari + pozele respective.
Nu mai bine remat si iei alta? Merita efortul, nervii si banii pentru a o reface? |
--------------------
-
-
-
|
|
cdadan |
![]()
Post
#1626
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Nu merită, dar satisfacția omului e nepretuita. Tocmai asta e dichisul, ca s-a pus să facă o treabă la care alții nu s-ar înhăma nici sa-i pici cu ceară.
Iar e30 genuin în stare mai bună n-ai să găsești. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
centurion |
![]()
Post
#1627
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Trebuie sa stii cand sa te opresti pentru a nu consuma inutil resursele proprii (energie, sanatate, bani) si timp. Satisfactie nu stiu daca va exista pentru ca un asemenea proiect cere multe resurse si nu stiu daca sunt disponibile.
Oricum, decizia este dificil de luat si ii doresc succes daca va alege sa continue. |
--------------------
-
-
-
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1628
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Si eu m-am crucit cand am comparat cum arata pe afara, la vopsea originala si ce am gasit inauntru. Este prea tarziu sa mai dau inapoi acum, s-a investit deja prea mult sa mai renunt.
M-am gandit inclusiv la o recarosare, dar in Ro nu am gasit niciun touring care sa necesite mai putin lucru decat asta, iar eu taxa nu o platesc din nou. Cu alte cuvinte am stabilit ca asta a fost "norocos" si vom incerca sa il scapam. Investitia nu cred ca a fost cu mult mai mare decat in cazul altei masini similare. Ma uit la colegii care au cheltuit comparabil sa refaca dacii, care sunt mai simple si au valoare de revanzare mai mica. E30 refacut bine nu prea gasesti sub 8k euro si pot ajunge si mai mult. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#1629
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Curatenia la motor nu costa o avere
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1630
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Centurion si Dan se refereau la starea caroseriei. Podea praf, lonjeroane afectate si inca nu am dat geamurile jos. Totusi, sub parbriz era chiar curat, poate am noroc macar la asta.
Cica se apuca sa ii faca suport caroseriei, sa o poata invarti pe toate partile. Va avea om dedicat pe partea asta, sa vedem cum iese si cat de repede se vor misca. Se lauda ca a salvat multe cadavre. In concluzie, tot ce putea fi rau a fost rau si nu sunt singurul care a patit asta cu E30. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#1631
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Valoarea masinii, o data reconditionata, va creste in urmatorii ani
![]() Materiala, sentimentala are deja ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#1632
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Mai ales dupa un rodaj la Deva.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
bmwh548 |
![]()
Post
#1633
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
QUOTE(MuciX @ 13 Jan 2016, 09:30) Centurion si Dan se refereau la starea caroseriei. Podea praf, lonjeroane afectate si inca nu am dat geamurile jos. Totusi, sub parbriz era chiar curat, poate am noroc macar la asta. Cica se apuca sa ii faca suport caroseriei, sa o poata invarti pe toate partile. Va avea om dedicat pe partea asta, sa vedem cum iese si cat de repede se vor misca. Se lauda ca a salvat multe cadavre. In concluzie, tot ce putea fi rau a fost rau si nu sunt singurul care a patit asta cu E30. Ai grija cum o fixeaza pe suportul ala ca se poate deforma. Suportul nu permite ancorarea in zonele in care e "prevazuta" din fabrica sa se sprijine si caroseria incepe sa flexeze. Aia de la Gas Monkey au patit-o cu o caroserie care a stat prea mult pe un suport si s-a strambat (si era vorba de o americana din aia cu tabla de tanc). |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1634
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Sa am eu grija? Am spus clar ca nu voi negocia niciun pret dat de ei, nu voi pune pret pe munca lor.
Dar printre pretentiile privitoare la produsul final s-a numarat si faptul ca masina va trebui sa aiba geometrie corecta. Si acolo se va vedea, mai mult ca sigur. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#1635
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#1636
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.856 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Pentru recarosare iei una de dincolo si nu mai platesti nici o taxa...masina bneficiara este deja inmatriculata, practic e ca un schimb de piese. Daca tot nu mai e matching numbers, poate iesi mai ieftin...
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
MuciX |
![]()
Post
#1637
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Este foarte greu sa gasesti una fara rugina la un pret care sa merite. Nici nu am spatiu, sa o dezmembrez pentru a recupera din paguba.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#1638
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(b06fcn @ 13 Jan 2016, 11:43) Pentru recarosare iei una de dincolo si nu mai platesti nici o taxa...masina bneficiara este deja inmatriculata, practic e ca un schimb de piese. Daca tot nu mai e matching numbers, poate iesi mai ieftin... Aici gresesti. Una adusa pentru recarosare are alt VIN, deci e alta masina, deci se plateste timbru de mediu. |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1639
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(MuciX @ 12 Jan 2016, 17:17) Poze noi cu motorul desfacut. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#1640
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
https://drive.google.com/file/d/0B3DECu0hcn...jJyQkxwWDA/view
Alea arata a urme de honuire. Ceea ce-i... dubios, cum parca spuneai ca are sute de mii de km motorul. Sau e doar remarcabil, da' mie tot nu-mi vine sa cred. Intreaba-l daca se simte paragul de sus pe camasa (se vede in poza, e limita dintre suprafata de lucru a segmentilor si portiunea aia mica dintre capatul duprafetei de lucru si planul de sus al blocului). Daca are posibilitatea sa masoare, si mai bine. Iar daca-ntr-adevar alea-s urme de honuire, iar camasile-s... practic noi, pai atunci da, poti baga segmenti noi linistit ^^ Edit: posibil sa se estompeze rizurile alea mai jos, apare un moment de basculare pe piston pe la jumatatea cursei, din motive evidente. Da' chiar si sus, tot dubios ramane ![]() This post has been edited by Muttley: 13 Jan 2016, 14:56 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#1641
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.337 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(tatabobu @ 13 Jan 2016, 13:09) Aici gresesti. Una adusa pentru recarosare are alt VIN, deci e alta masina, deci se plateste timbru de mediu. Tu gresesti ... ia citeste.. http://www.reno.ro/Recarosare-t173404.html |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1642
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(Muttley @ 13 Jan 2016, 14:51) Cica da, e honuire. Nu se simte prag in capul camasii, ramane sa se uite si spre baie, daca e camasa honuita pe toata inaltimea. P.S. garnitura nu are urme de nasoale pe ea, pot presupune ca sunt 90% sanse nu fie nevoie de planare, doar verificat scaune/simeringuri supape? This post has been edited by MuciX: 13 Jan 2016, 15:18 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#1643
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Mattli, io am vz "n" motoare d-astea desfacute si dpv al uzurii stateau neasteptat de bine.
Castig pariul cu nivelul de uzura ![]() ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Muttley |
![]()
Post
#1644
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ia-o asa: din fabrica, chiulasa aia cum fu? Ce abatere de la planeitate, ce rugozitate, cate zgarieturi, cat de profunde? Parerea mea e s-o duci NEAPARAT sa i se dea o fata. Cum a scris cdadan mai in urma, in pasi, cu increment mic. Trebuie un atelier cu scule foarte bune la o chiulasa atat de lunga. Nu te zgarci, nu lasa loc de mai bine.
Scaunele se rectifica oricum, sunt niste seturi de freze manuale conice, 2 sau 3 unghiuri, depinde de unghiurile generatoarelor de pe scaunele tale. Scaunele au o singura suprafata activa, cea din mijloc, la 45 sau 30 de grade, iar pentru etansare corecta, aia tre' sa aiba "n" milimetri, sau zecimi de milimetru. Nu mai stiu valoarea, ai sa cauti tu mai exact pentru motorul tau. Am vazut ca unii au impresia ca "mai lat e mai bine". Nu e deloc, deci trebuie respectate niste detalii simple la rectificarea scaunelor. Supapele se curata, iar eventuale defecte devin vizibile. Cele de evacuare sunt predispuse la defectare, ca-si iau in freza cele mai mari temperaturi. Simeringurile se schimba, sunt ieftine si te scapa de fum albastru la porniri. Ghidurile de supapa - verificare. Daca-s uzate, iar cozile supapelor au joc... Eu le-as lasa asa. Riscurile la depresarea ghidurilor sunt mari, se poate crapa materialul chiulasei. Mai ales la montarea ghidurilor noi, care trebuie sa aiba diametru exterior la cota de reparatie, adica mai mare. Deci verificare si atat, pentru informarea ta. La distributie (axe, tacheti, lagare, etc) nu ma pricep. Edit: ideal ar fi sa se verifice si arcurile de supapa, taria lor, da' nu stiu cine are dinamometrul necesar, e genul de verificare care la noi ar fi luata in ras. In lipsa, inlocuire. Eu nu le-as schimba insa, de dragul mitului cu materialele de pe vremuri. Edit 2: niste prezoane de chiulasa noi ar fi iar o idee buna. Eventual ceva mai bun decat OEM, trebuie sa existe ceva versiuni pentru modificari gen supraalimentare. This post has been edited by Muttley: 13 Jan 2016, 16:46 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1645
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(Muttley @ 13 Jan 2016, 16:25) Parerea mea e s-o duci NEAPARAT sa i se dea o fata. Cum a scris cdadan mai in urma, in pasi, cu increment mic. Trebuie un atelier cu scule foarte bune la o chiulasa atat de lunga. Nu te zgarci, nu lasa loc de mai bine. Scaunele se rectifica oricum Deci de aceea a fost mecanicul rezervat cand am zis ca poate scapam fara planeitate. El a zis ca "vedem" ce va fi necesar dupa ce se verifica, stia el ceva. Chiulasa va fi trimisa la un atelier cu care ei colaboreaza si pe care mi i-au recomandat. Legat de zgarcenie, unii mi-au spus pretul oferit de ei tinde catre limita superioara, deci nu cred ca e cazul. Sper doar ca si rezultatul sa merite. Edit: se vor schimba si buloanele chiulasei. Cele de pe chiulasa erau deja cele "revizuite" OEM - cap stea, in locul celor cap hexagon, asa cum s-a pus la vremea lor. Nu stiu daca e cazul de ceva hardcore. This post has been edited by MuciX: 13 Jan 2016, 17:06 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#1646
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 13 Jan 2016, 14:57) Eu iti zic de chestii de acum, si tu-mi raspunzi cu treburi valabile in perioada in care in vigoare era taxa de prima inmatriculare. ACum timbrul de mediu e legat de VIN, si e cum a patit nenea asta: http://www.politisti.ro/forums/topic/1420-...&comment=125510 |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
SiloS |
![]()
Post
#1647
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.291 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
QUOTE Trebuie un atelier cu scule foarte bune la o chiulasa atat de lunga. Nu te zgarci, nu lasa loc de mai bine. Subscriu! This post has been edited by SiloS: 13 Jan 2016, 18:41 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
cdadan |
![]()
Post
#1648
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 13 Jan 2016, 16:22) Pai era de asteptat, fara papat de ulei, cu compresie in grafic, fara zgomote ... Raman la parerea mea de catar, chiulasa nu trebuia desfacuta, iar depunerile se puteau spala, purja, dizolva sau altceva. S-a demonstrat ca cilindri n-au uzura (se putea constata treaba asta si pe jos), sunt convins ca segmentii sunt in regula si n-ar trebui schimbati, ca vrand nevrand segmentii noi vor musca din cilindru. Camera de ardere e conform asteptarilor, supapele sunt "arse" asa cum trebuie, chiar nu vad motive pentru rectificare supape si scaune supape (poate doar daca se constata vizual fisuri ori crapaturi, desi nu cred). Da' semeringurile merita schimbate preventiv si verificat cu atentie tachetii. Ar fi de urmarit "urma de uzura" despre care s-a pomenit, pe axa cu came. Daca-i mai mult decat urma, adica e uzura, eu zic ca axa se cere schimbata. Ca aia cand incepe sa se uzeze si se mananca cimentarea, se face varza in ritm exponential. Arbore, cuzinetii? Acolo cum sta treaba? Si sa nu uiti de pompa de ulei. Aia musai trebuie desfacuta si purecata. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1649
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#1650
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Aproximativ de acord. Strict ca parere personala, m-ar bate un gand sa scot chiulasa in cazul de fata
![]() Supapele cred ca ar fi bine sa fie si ele aranjate putin daca tot este data jos chiulasa, in caz ca nu-s etanse. M-as mira sa nu fie ![]() Lipseste testul de compresie, facut cu motorul CALD pe masina. Mare eroare asta ![]() Sunt curios ce oloi a folosit fostul propritar. Aral sau Liqui Molly semi-sintetic ? Astea doo au obiceiul sa lase asemenea depuneri, chiar schimbate perfect la timp. Evident, recomand in continuare MOTUL 300V Chrono 10W-40 (in perfect acord cu cartea tehnica), NGK Iridium, Brembo, Ferodo ![]() Mucicsu mi-a promis sedinta foto in exclusivitate cu Ursache revigorat ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th May 2025 - 12:51 |