DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

127 Pages « < 53 54 55 56 57 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)

Muttley
post 11 Jan 2016, 20:47
Post #1621


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Am eu, da' scrumiera. Si volan pe dreapta :*

Daca are gome si lacuri in exces (calamina-i putin altceva) ar cam trebui desfacut. Succes!


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 12 Jan 2016, 17:17
Post #1622


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Ultimele poze sunt cele primite cu motorul.
Dupa cum ziceam, se va da si chiulasa jos. Curelele aveau deja microfisuri (schimbate in 2014), buloanele de chiulasa sunt modelul nou, revizuit.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 12 Jan 2016, 21:39
Post #1623


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Vazut poze . . . . . . bucati, bucatele, firmituri, curatat !


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 12 Jan 2016, 21:48
Post #1624


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Eu tot nu-s convins, dar s-a gasit un pretext logic pentru operatiunea mult dorita. Adica nu cred ca nu se pot decolmata canalele alea de ungere si fara ...

Ma uit si ma tot crucesc, incredibil de mult putregai ai gasit sub vopseaua aia frumoasa. Chiar si-n motor e prea multa marmelada, adica mult peste asteptari.

Facuta bucati, sandramaua arata ... deprimant.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 12 Jan 2016, 22:58
Post #1625


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.043
Joined: 8 September 12




Nu am citit topicul, am vazut doar aceste ultime postari + pozele respective.
Nu mai bine remat si iei alta? Merita efortul, nervii si banii pentru a o reface?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 12 Jan 2016, 23:20
Post #1626


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Nu merită, dar satisfacția omului e nepretuita. Tocmai asta e dichisul, ca s-a pus să facă o treabă la care alții nu s-ar înhăma nici sa-i pici cu ceară.
Iar e30 genuin în stare mai bună n-ai să găsești.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 13 Jan 2016, 06:51
Post #1627


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.043
Joined: 8 September 12




Trebuie sa stii cand sa te opresti pentru a nu consuma inutil resursele proprii (energie, sanatate, bani) si timp. Satisfactie nu stiu daca va exista pentru ca un asemenea proiect cere multe resurse si nu stiu daca sunt disponibile.

Oricum, decizia este dificil de luat si ii doresc succes daca va alege sa continue.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 13 Jan 2016, 07:24
Post #1628


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Si eu m-am crucit cand am comparat cum arata pe afara, la vopsea originala si ce am gasit inauntru. Este prea tarziu sa mai dau inapoi acum, s-a investit deja prea mult sa mai renunt.
M-am gandit inclusiv la o recarosare, dar in Ro nu am gasit niciun touring care sa necesite mai putin lucru decat asta, iar eu taxa nu o platesc din nou.
Cu alte cuvinte am stabilit ca asta a fost "norocos" si vom incerca sa il scapam. Investitia nu cred ca a fost cu mult mai mare decat in cazul altei masini similare. Ma uit la colegii care au cheltuit comparabil sa refaca dacii, care sunt mai simple si au valoare de revanzare mai mica.
E30 refacut bine nu prea gasesti sub 8k euro si pot ajunge si mai mult.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 13 Jan 2016, 09:18
Post #1629


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Curatenia la motor nu costa o avere sleep.gif



--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 13 Jan 2016, 09:30
Post #1630


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Centurion si Dan se refereau la starea caroseriei. Podea praf, lonjeroane afectate si inca nu am dat geamurile jos. Totusi, sub parbriz era chiar curat, poate am noroc macar la asta.
Cica se apuca sa ii faca suport caroseriei, sa o poata invarti pe toate partile. Va avea om dedicat pe partea asta, sa vedem cum iese si cat de repede se vor misca. Se lauda ca a salvat multe cadavre.
In concluzie, tot ce putea fi rau a fost rau si nu sunt singurul care a patit asta cu E30.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 13 Jan 2016, 09:48
Post #1631


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Valoarea masinii, o data reconditionata, va creste in urmatorii ani cool.gif

Materiala, sentimentala are deja tongue.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 13 Jan 2016, 09:51
Post #1632


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Mai ales dupa un rodaj la Deva.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmwh548
post 13 Jan 2016, 09:59
Post #1633


Membru cu insomnii


Group: Members
Posts: 1.943
Joined: 27 March 08
From: Iasi




QUOTE(MuciX @ 13 Jan 2016, 09:30)
Centurion si Dan se refereau la starea caroseriei. Podea praf, lonjeroane afectate si inca nu am dat geamurile jos. Totusi, sub parbriz era chiar curat, poate am noroc macar la asta.
Cica se apuca sa ii faca suport caroseriei, sa o poata invarti pe toate partile. Va avea om dedicat pe partea asta, sa vedem cum iese si cat de repede se vor misca. Se lauda ca a salvat multe cadavre.
In concluzie, tot ce putea fi rau a fost rau si nu sunt singurul care a patit asta cu E30.
*



Ai grija cum o fixeaza pe suportul ala ca se poate deforma. Suportul nu permite ancorarea in zonele in care e "prevazuta" din fabrica sa se sprijine si caroseria incepe sa flexeze. Aia de la Gas Monkey au patit-o cu o caroserie care a stat prea mult pe un suport si s-a strambat (si era vorba de o americana din aia cu tabla de tanc).


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 13 Jan 2016, 10:06
Post #1634


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Sa am eu grija? Am spus clar ca nu voi negocia niciun pret dat de ei, nu voi pune pret pe munca lor.
Dar printre pretentiile privitoare la produsul final s-a numarat si faptul ca masina va trebui sa aiba geometrie corecta. Si acolo se va vedea, mai mult ca sigur.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 13 Jan 2016, 10:23
Post #1635


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(MuciX @ 13 Jan 2016, 10:06)
Am spus clar ca nu voi negocia niciun pret dat de ei, nu voi pune pret pe munca lor.
*


Ești nabab...


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 13 Jan 2016, 11:43
Post #1636


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.856
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Pentru recarosare iei una de dincolo si nu mai platesti nici o taxa...masina bneficiara este deja inmatriculata, practic e ca un schimb de piese. Daca tot nu mai e matching numbers, poate iesi mai ieftin...


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 13 Jan 2016, 12:05
Post #1637


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Este foarte greu sa gasesti una fara rugina la un pret care sa merite. Nici nu am spatiu, sa o dezmembrez pentru a recupera din paguba.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 13 Jan 2016, 13:09
Post #1638


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(b06fcn @ 13 Jan 2016, 11:43)
Pentru recarosare iei una de dincolo si nu mai platesti nici o taxa...masina bneficiara este deja inmatriculata, practic e ca un schimb de piese. Daca tot nu mai e matching numbers, poate iesi mai ieftin...
*



Aici gresesti. Una adusa pentru recarosare are alt VIN, deci e alta masina, deci se plateste timbru de mediu.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 13 Jan 2016, 14:19
Post #1639


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




QUOTE(MuciX @ 12 Jan 2016, 17:17)
Ultimele poze sunt cele primite cu motorul.
*


Poze noi cu motorul desfacut.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 13 Jan 2016, 14:51
Post #1640


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




https://drive.google.com/file/d/0B3DECu0hcn...jJyQkxwWDA/view

Alea arata a urme de honuire. Ceea ce-i... dubios, cum parca spuneai ca are sute de mii de km motorul. Sau e doar remarcabil, da' mie tot nu-mi vine sa cred.
Intreaba-l daca se simte paragul de sus pe camasa (se vede in poza, e limita dintre suprafata de lucru a segmentilor si portiunea aia mica dintre capatul duprafetei de lucru si planul de sus al blocului). Daca are posibilitatea sa masoare, si mai bine.
Iar daca-ntr-adevar alea-s urme de honuire, iar camasile-s... practic noi, pai atunci da, poti baga segmenti noi linistit ^^

Edit: posibil sa se estompeze rizurile alea mai jos, apare un moment de basculare pe piston pe la jumatatea cursei, din motive evidente. Da' chiar si sus, tot dubios ramane smile.gif

This post has been edited by Muttley: 13 Jan 2016, 14:56


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 13 Jan 2016, 14:57
Post #1641


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.337
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(tatabobu @ 13 Jan 2016, 13:09)
Aici gresesti. Una adusa pentru recarosare are alt VIN, deci e alta masina, deci se plateste timbru de mediu.
*




Tu gresesti ... ia citeste..

http://www.reno.ro/Recarosare-t173404.html



--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 13 Jan 2016, 15:13
Post #1642


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




QUOTE(Muttley @ 13 Jan 2016, 14:51)
Alea arata a urme de honuire.
*


Cica da, e honuire. Nu se simte prag in capul camasii, ramane sa se uite si spre baie, daca e camasa honuita pe toata inaltimea.

P.S. garnitura nu are urme de nasoale pe ea, pot presupune ca sunt 90% sanse nu fie nevoie de planare, doar verificat scaune/simeringuri supape?

This post has been edited by MuciX: 13 Jan 2016, 15:18


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 13 Jan 2016, 16:22
Post #1643


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Mattli, io am vz "n" motoare d-astea desfacute si dpv al uzurii stateau neasteptat de bine.

Castig pariul cu nivelul de uzura laugh.gif facut cu Mucix laugh.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 13 Jan 2016, 16:25
Post #1644


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Ia-o asa: din fabrica, chiulasa aia cum fu? Ce abatere de la planeitate, ce rugozitate, cate zgarieturi, cat de profunde? Parerea mea e s-o duci NEAPARAT sa i se dea o fata. Cum a scris cdadan mai in urma, in pasi, cu increment mic. Trebuie un atelier cu scule foarte bune la o chiulasa atat de lunga. Nu te zgarci, nu lasa loc de mai bine.

Scaunele se rectifica oricum, sunt niste seturi de freze manuale conice, 2 sau 3 unghiuri, depinde de unghiurile generatoarelor de pe scaunele tale. Scaunele au o singura suprafata activa, cea din mijloc, la 45 sau 30 de grade, iar pentru etansare corecta, aia tre' sa aiba "n" milimetri, sau zecimi de milimetru. Nu mai stiu valoarea, ai sa cauti tu mai exact pentru motorul tau. Am vazut ca unii au impresia ca "mai lat e mai bine". Nu e deloc, deci trebuie respectate niste detalii simple la rectificarea scaunelor.

Supapele se curata, iar eventuale defecte devin vizibile. Cele de evacuare sunt predispuse la defectare, ca-si iau in freza cele mai mari temperaturi.

Simeringurile se schimba, sunt ieftine si te scapa de fum albastru la porniri.

Ghidurile de supapa - verificare. Daca-s uzate, iar cozile supapelor au joc... Eu le-as lasa asa. Riscurile la depresarea ghidurilor sunt mari, se poate crapa materialul chiulasei. Mai ales la montarea ghidurilor noi, care trebuie sa aiba diametru exterior la cota de reparatie, adica mai mare. Deci verificare si atat, pentru informarea ta.

La distributie (axe, tacheti, lagare, etc) nu ma pricep.

Edit: ideal ar fi sa se verifice si arcurile de supapa, taria lor, da' nu stiu cine are dinamometrul necesar, e genul de verificare care la noi ar fi luata in ras. In lipsa, inlocuire. Eu nu le-as schimba insa, de dragul mitului cu materialele de pe vremuri.

Edit 2: niste prezoane de chiulasa noi ar fi iar o idee buna. Eventual ceva mai bun decat OEM, trebuie sa existe ceva versiuni pentru modificari gen supraalimentare.

This post has been edited by Muttley: 13 Jan 2016, 16:46


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 13 Jan 2016, 17:03
Post #1645


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




QUOTE(Muttley @ 13 Jan 2016, 16:25)
Parerea mea e s-o duci NEAPARAT sa i se dea o fata. Cum a scris cdadan mai in urma, in pasi, cu increment mic. Trebuie un atelier cu scule foarte bune la o chiulasa atat de lunga. Nu te zgarci, nu lasa loc de mai bine.

Scaunele se rectifica oricum
*


Deci de aceea a fost mecanicul rezervat cand am zis ca poate scapam fara planeitate. El a zis ca "vedem" ce va fi necesar dupa ce se verifica, stia el ceva.
Chiulasa va fi trimisa la un atelier cu care ei colaboreaza si pe care mi i-au recomandat. Legat de zgarcenie, unii mi-au spus pretul oferit de ei tinde catre limita superioara, deci nu cred ca e cazul. Sper doar ca si rezultatul sa merite.

Edit: se vor schimba si buloanele chiulasei. Cele de pe chiulasa erau deja cele "revizuite" OEM - cap stea, in locul celor cap hexagon, asa cum s-a pus la vremea lor. Nu stiu daca e cazul de ceva hardcore.

This post has been edited by MuciX: 13 Jan 2016, 17:06


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 13 Jan 2016, 18:35
Post #1646


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(cj98czh @ 13 Jan 2016, 14:57)
Tu gresesti ... ia citeste..

http://www.reno.ro/Recarosare-t173404.html
*



Eu iti zic de chestii de acum, si tu-mi raspunzi cu treburi valabile in perioada in care in vigoare era taxa de prima inmatriculare. ACum timbrul de mediu e legat de VIN, si e cum a patit nenea asta: http://www.politisti.ro/forums/topic/1420-...&comment=125510


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 13 Jan 2016, 18:41
Post #1647


Gangester


Group: Members
Posts: 4.291
Joined: 23 February 04
From: Buzau




QUOTE
Trebuie un atelier cu scule foarte bune la o chiulasa atat de lunga. Nu te zgarci, nu lasa loc de mai bine.

Subscriu!

This post has been edited by SiloS: 13 Jan 2016, 18:41


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 13 Jan 2016, 23:37
Post #1648


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(dr_mKe @ 13 Jan 2016, 16:22)
Mattli, io am vz "n" motoare d-astea desfacute si dpv al uzurii stateau neasteptat de bine.
*


Pai era de asteptat, fara papat de ulei, cu compresie in grafic, fara zgomote ...
Raman la parerea mea de catar, chiulasa nu trebuia desfacuta, iar depunerile se puteau spala, purja, dizolva sau altceva.

S-a demonstrat ca cilindri n-au uzura (se putea constata treaba asta si pe jos), sunt convins ca segmentii sunt in regula si n-ar trebui schimbati, ca vrand nevrand segmentii noi vor musca din cilindru. Camera de ardere e conform asteptarilor, supapele sunt "arse" asa cum trebuie, chiar nu vad motive pentru rectificare supape si scaune supape (poate doar daca se constata vizual fisuri ori crapaturi, desi nu cred). Da' semeringurile merita schimbate preventiv si verificat cu atentie tachetii.

Ar fi de urmarit "urma de uzura" despre care s-a pomenit, pe axa cu came. Daca-i mai mult decat urma, adica e uzura, eu zic ca axa se cere schimbata. Ca aia cand incepe sa se uzeze si se mananca cimentarea, se face varza in ritm exponential.

Arbore, cuzinetii? Acolo cum sta treaba? Si sa nu uiti de pompa de ulei. Aia musai trebuie desfacuta si purecata.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Jan 2016, 23:56
Post #1649


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania






--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 14 Jan 2016, 09:59
Post #1650


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Aproximativ de acord. Strict ca parere personala, m-ar bate un gand sa scot chiulasa in cazul de fata smile.gif Nu ar fi obligator, dar cred ca o curatenie temeinica s-ar face mai bine asa. La cati bani a inghitit Ursache, asta-i picatura-n ocean.

Supapele cred ca ar fi bine sa fie si ele aranjate putin daca tot este data jos chiulasa, in caz ca nu-s etanse. M-as mira sa nu fie sleep.gif

Lipseste testul de compresie, facut cu motorul CALD pe masina. Mare eroare asta mad.gif Multe spunea despre starea motorului si de multe manopere inutile se facea economie !

Sunt curios ce oloi a folosit fostul propritar. Aral sau Liqui Molly semi-sintetic ? Astea doo au obiceiul sa lase asemenea depuneri, chiar schimbate perfect la timp.

Evident, recomand in continuare MOTUL 300V Chrono 10W-40 (in perfect acord cu cartea tehnica), NGK Iridium, Brembo, Ferodo wub.gif

Mucicsu mi-a promis sedinta foto in exclusivitate cu Ursache revigorat wub.gif




--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
127 Pages « < 53 54 55 56 57 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th May 2025 - 12:51
Forum Renault