Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)
![]() ![]() |
Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)
MuciX |
![]()
Post
#1711
|
||
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|||
Muttley |
![]()
Post
#1712
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Cu atat mai mult, pentru ca nu poti infileta filtrul umplut, ar fi bine sa invarti motorul dupa schimb. Ori cu cheia, ori cu roata.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1713
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Slabe sanse cu o cheie, pentru ca nu are gaura in masca, pentru pornire la manivela
![]() L.E. abia astept sa vad cum arata motorul refacut, curatat si revopsit. Ziceau baietii ca va dura in jur de 10 zile. Sa nu mai spun sa vad masina mergand din nou (pentru ca ultima care a condus masina a fost consoarta, am zis ca tot ea o va conduce prima dupa ce va fi refacuta). This post has been edited by MuciX: 15 Jan 2016, 14:31 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#1714
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Detalii. Vezi tu, cand te apuci de schimbat uleiul cu vecinii ^^
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#1715
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Supraevaluezi grav rolul acelei supape. Daca ar face atat de bine ce zice wiki, baia de ulei ar fi goala permanent...
Iar cand torni uleiul nou, o faci prin partea superioara a blocului motor, deci, in drumul lui spre baie, unge cam tot ce e de uns... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#1716
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Sistemul de ungere consta in niste canale de ungere mici si subtiri. Traverseaza fiecare lagar al arborelui cotit, urca in lagarele arborelui cu came, in axele culbutorilor cand exista, in tachetii hidraulici cand exista. Nu m-am documentat, da' sa zic... maxim 50ml are in total circuitul asta de ungere propriu-zisa. In rest sunt magistralele, filtrul... Pana la maxim jumatate de litru estimez. Baia are de la 4 litri in sus, volumul ala de ulei este acolo de dragul uzurii lente a uleiului, ciclurile de ungere sa fie aplicate unei cantitati mari, nu pentru ca e folosit tot.
E ca atunci cand te speli in lighean vs te speli intr-o cada plina. Aia din lighean se innegreste mai repede. Sa stii ca motoarele nu se ung prin barbotare. Ca urmare, cand torni uleiul pe sus, nu ungi nimic, doar uzi. Daca arunci cu apa pe tine, nu-ti trece setea. Tre' s-o bagi pe unde trebuie. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#1717
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Rotire placuta iti doresc!
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
corbex |
![]()
Post
#1718
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Primul o fi fost filtru Brembo.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
cdadan |
![]()
Post
#1719
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#1720
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Eh, lasa, daca erai asa preocupat de ungerea motorului, nu ai fi schimbat asa rar uleiul la bmw-ul cu volan de plastic.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#1721
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
tot de aia a pierdut si valvetronicu.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#1722
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#1723
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Mattli, aia cu apa-i tare de tot
![]() ![]() Eu schimbam Motulu' 300V la.fiecare 15k kmp. La Bufnițoi fac la fel cu 5w30 -ul Mobil1. Daca as da raliu crunt zilnic as schimba mai des, dar pentru ca ajung la 6000 rpk de 2-3-6 ori pe zi, in nici un caz ![]() Chiar, Corbexe, ia zi ce frumos am condus eu azi, doar ai fost copilot ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
corbex |
![]()
Post
#1724
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Se auzea motorul mai rau ca gaterul cind taie blani de salcim.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
4x4 |
![]()
Post
#1725
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
QUOTE(MuciX @ 15 Jan 2016, 10:45) Are cineva experienta cu ceasurile de temperatura de dacie, sunt gradate si destul de precise? As avea si eu nevoie de un ceas care arata pe bune temperatura, nu prostia aia pusa de forma de bmw. Insa nu vreau sa dau mai mult de 200ron pe un ceas, decat daca mai stie sa arate si presiunea. |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#1726
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Am eu experienta, si sunt foarte precise. Le combini cu sondele de dacie si ala esti.
Asa ceva ar acoperi nevoile legate de ulei ^^ http://img25.olx.ro/images_mercadorro/5554...0-bucuresti.jpg |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1727
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Adaugam listei buloane chiulasa si bolturi piston.
Axa a fost verificata si e in limite, va ramane, Arborele este si el ok, dar e ceva uzura la cuzinetii biela, deci se vor schimba, dar aia erau deja pe lista. L.E. Pentru ca babii ii arde de pieptanat, am vorbit despre finisajul motorului. Blocul va fi vopsit negru si la fel capacul supape. Vor folosi vopsea rezistenta la temperaturi inalte, dar din ce ziceau nu au gasit nimic mat, deci vor folosi vopsea cu luciu. Ramane de studiat. Chiulasa si admisia vor fi curatate, dar nu vor fi vopsite. Le-am zis sa se intereseze de un lac rezistent la temperatura, in ideea ca motorul sa poata fi pastrat curat mai usor. Ramane de studiat. L.L.E. Chiulasa a plecat ieri la atelier pentru verificare/reconditionare si ar trebui sa ajunga inapoi pana la sf saptamanii. M-au asigurat ca nu va pune nimeni peria de sarma pe camera de ardere sau pe supape. M-a panicat grav clipul pus de danut acum cateva zile. ![]() This post has been edited by MuciX: 19 Jan 2016, 15:52 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#1728
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Sa nu fie pierdere de timp cu vopseaua de pe capacul motorului. Ai putea incerca di-rect vopsea electrostatica, aia rezista bine.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1729
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Doar ce am vorbit din nou cu ei despre asta.
Initial ne gandeam sa fie asa 280px-M20B25.jpg Dar stock e asa M30b25_engine.jpg Si cred ca e varianta cea mai comoda si mai de efect. Legat de chiulasa (ma asigur mereu ca ii bat bine de tot la cap), manopera aia include schimbarea simeringurilor de supape, scaune supape si in cazul in care chiulasa e plana, ii vor da o fata noua (aschiere minimala) pentru a asigura etansarea. I-am intrebat ce facem cu acea protectie care se vede intre galeria de evacuare si bujii, dar se pare ca face parte din garnitura galeriei, deci este deja in stoc. This post has been edited by MuciX: 19 Jan 2016, 16:11 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#1730
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Ghiduri de supape are ?
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1731
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Presupun ca da. Ei au spus ca se schimba ce e de schimbat la chiulasa.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#1732
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Daca are, ar fi bine, presupun.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1733
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Sincer, sunt multe chestii pe care le stiu din auzite si cu care am preferat sa nu imi bat capul atat timp cat platesc pe altul sa-si faca probleme. Oricum, sunt ei prea finuti, dar am fost foarte pisalog cu ei, mai ales de cand au spus ca desfac motorul.
Poate voi apuca sa iau alt motor la un moment dat si sa il fac eu pe ala, asa cum mi s-a sugerat, dar pana acolo mai e. Pana acum mi s-a cerut 350 euro pe un motor similar complet, in care ar trebui sa mai bag eu vreo 2000 ca sa iasa fix "cum trebuie". Deci momenta pas. Sincer am inceput sa imi pierd rabdarea, am devenit anxios, dar in acelasi timp nu vreau sa fie nimic grabit. Vreau sa am masina, dar sunt constient ca nu se poate acum. Oricum probabil nu as fi iesit cu ea pe mocirla asta. Oricum, sunt sigur ca vor fi lucruri care nu vor merge perfect din prima, vreo mufa ramasa neconectata, nu stiu ce surub prins aiurea, etc. Nici nu vreau sa ma gandesc la cat va dura perioada de receptie pana cand va fi cu adevarat gata. This post has been edited by MuciX: 19 Jan 2016, 17:32 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#1734
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Când obosesti, ma poti trimite pe mine pe capul lor, au sa-ti faca pe gratis, doar sa scape.
Oricum ai spune, niciOdata n-a avut forumul parte de atata suspans ![]() LE: better ? Io de ce nu pot scrie asa cum este la moda, cu tot soiul de cratime, despartit, etc, samd ![]() This post has been edited by dr_mKe: 19 Jan 2016, 18:25 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1735
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Crezi tu? Au fost alte topicuri cu proiecte mai interesante, mai ample, mai scumpe, cu audienta mai mare.
Ma gandesc numai la ce au facut ydaniel si einstein, sau renoul lui remusro (ceva imi spune ca masina aia costat mult mai mult decat tot ursul - eu nu am cadmiat suruburi, spre exemplu), dașia lui matli, pisica lui Krueger, pisicul lui marian, povestirile lui vizavi, pejeul lui Merced, Nissan-ul lui Kossak si cate si mai cate. P.S. editeaza "niciodata" ala, ca deja ai mai fost penalizat o data azi. This post has been edited by MuciX: 19 Jan 2016, 19:36 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#1736
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Rectific, suspans pentru mine
![]() Recunosc ca nu am fost pasionat de respectivele masini / topicuri ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Muttley |
![]()
Post
#1737
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ai zis de schimbat scaune. N-ar fi tragic, n-ar trebui sa crape chiulasa, dar daca cele originale-s bune si recuperabile prin frezare, categoric lasa-le.
Ti-a indicat doftorul sa schimbi ghidurile. Acolo nu e treaba simpla, riscurile-s mari. Ti-am mai zis, daca-s ok, jocurile cozilor in ghiduri sunt rezonabile, ar merge lasate. E doar parerea mea. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#1738
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Mattli, sincer, suntem pe aceiasi lungime de unda. De ghiduri doar am intrebat, uzura mare aici buleste restul. Din ce tin minte, alea sunt relativ benign de inlocuit, nici cu scaunele nu-i data naibii treaba pentru un atelier cu experienta.
Ma roade curiozitatea, nu sunt acolo sa vaz si sa simt ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
cdadan |
![]()
Post
#1739
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Ghidurile dacă au vreo urma de uzură merită înlocuite. Axa la fel. De cuzineți nici nu mai zic. În schimb supapele și scaunele, dacă n-au nimic, ar fi mai bine să fie lăsate în pace (fără frezare, fără polizare).
Dacă pe bolțuri s-a constatat uzură, bielele și pistoanele sunt ok? Ca în mod natural alea tind să transforme în oval găurile în care-s înfipte. Probabil ca da, întreb asa, preventiv. Jurnalele alea nu-s așa de palpitante, ca-s cu mașini pe care decat le-am văzut în poze. ![]() This post has been edited by cdadan: 19 Jan 2016, 22:30 |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#1740
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Hmmmm, subscriu
![]() Să nu fim totuși chiar așa de prăpăstioși. Poate exagerează mecanicii ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th May 2025 - 20:31 |