DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

127 Pages « < 56 57 58 59 60 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)

MuciX
post 15 Jan 2016, 14:08
Post #1711


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




QUOTE(Muttley @ 15 Jan 2016, 12:47)
Nu stiu ce pozitie are pe masina, la japonezele de le pastoresc eu e vertical, mai mare dragu';
*



s-l1000.jpg

This post has been edited by MuciX: 15 Jan 2016, 14:09


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 15 Jan 2016, 14:21
Post #1712


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Cu atat mai mult, pentru ca nu poti infileta filtrul umplut, ar fi bine sa invarti motorul dupa schimb. Ori cu cheia, ori cu roata.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 15 Jan 2016, 14:25
Post #1713


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Slabe sanse cu o cheie, pentru ca nu are gaura in masca, pentru pornire la manivela laugh.gif si sub motor are scut, cu gaura de vizitare in jurul surubului de pe baie. Ar insemna sa dau toata plasticaraia jos si si asa nu stiu cat de usor ar incapea o cheie acolo.

L.E. abia astept sa vad cum arata motorul refacut, curatat si revopsit. Ziceau baietii ca va dura in jur de 10 zile. Sa nu mai spun sa vad masina mergand din nou (pentru ca ultima care a condus masina a fost consoarta, am zis ca tot ea o va conduce prima dupa ce va fi refacuta).

This post has been edited by MuciX: 15 Jan 2016, 14:31


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 15 Jan 2016, 14:30
Post #1714


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Detalii. Vezi tu, cand te apuci de schimbat uleiul cu vecinii ^^


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 15 Jan 2016, 14:32
Post #1715


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Supraevaluezi grav rolul acelei supape. Daca ar face atat de bine ce zice wiki, baia de ulei ar fi goala permanent...

Iar cand torni uleiul nou, o faci prin partea superioara a blocului motor, deci, in drumul lui spre baie, unge cam tot ce e de uns...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 15 Jan 2016, 14:47
Post #1716


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Sistemul de ungere consta in niste canale de ungere mici si subtiri. Traverseaza fiecare lagar al arborelui cotit, urca in lagarele arborelui cu came, in axele culbutorilor cand exista, in tachetii hidraulici cand exista. Nu m-am documentat, da' sa zic... maxim 50ml are in total circuitul asta de ungere propriu-zisa. In rest sunt magistralele, filtrul... Pana la maxim jumatate de litru estimez. Baia are de la 4 litri in sus, volumul ala de ulei este acolo de dragul uzurii lente a uleiului, ciclurile de ungere sa fie aplicate unei cantitati mari, nu pentru ca e folosit tot.
E ca atunci cand te speli in lighean vs te speli intr-o cada plina. Aia din lighean se innegreste mai repede.

Sa stii ca motoarele nu se ung prin barbotare. Ca urmare, cand torni uleiul pe sus, nu ungi nimic, doar uzi. Daca arunci cu apa pe tine, nu-ti trece setea. Tre' s-o bagi pe unde trebuie.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 15 Jan 2016, 15:03
Post #1717


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Rotire placuta iti doresc!


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 15 Jan 2016, 15:08
Post #1718


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Primul o fi fost filtru Brembo.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 15 Jan 2016, 15:14
Post #1719


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(C a t a l i n @ 15 Jan 2016, 14:32)
cand torni uleiul nou, o faci prin partea superioara a blocului motor, deci, in drumul lui spre baie, unge cam tot ce e de uns...
*


Mda, cam ce se unge prin barbotare. Adica chestiile neesentiale.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 15 Jan 2016, 15:33
Post #1720


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Eh, lasa, daca erai asa preocupat de ungerea motorului, nu ai fi schimbat asa rar uleiul la bmw-ul cu volan de plastic.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 15 Jan 2016, 15:59
Post #1721


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




tot de aia a pierdut si valvetronicu.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 15 Jan 2016, 16:06
Post #1722


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(C a t a l i n @ 15 Jan 2016, 15:33)
Eh, lasa, daca erai asa preocupat de ungerea motorului, nu ai fi schimbat asa rar uleiul la bmw-ul cu volan de plastic.
*


Decat am respectat indicatia producatorului.
Are depuneri? N-are! tongue.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 15 Jan 2016, 17:19
Post #1723


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Mattli, aia cu apa-i tare de tot radmasa.gif Se poate băga prin multe locuri radmasa.gif

Eu schimbam Motulu' 300V la.fiecare 15k kmp. La Bufnițoi fac la fel cu 5w30 -ul Mobil1. Daca as da raliu crunt zilnic as schimba mai des, dar pentru ca ajung la 6000 rpk de 2-3-6 ori pe zi, in nici un caz sleep.gif

Chiar, Corbexe, ia zi ce frumos am condus eu azi, doar ai fost copilot tongue.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 15 Jan 2016, 18:01
Post #1724


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Se auzea motorul mai rau ca gaterul cind taie blani de salcim.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 15 Jan 2016, 19:16
Post #1725


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




QUOTE(MuciX @ 15 Jan 2016, 10:45)
In niciun caz, mai degraba asa sau asa
*



Are cineva experienta cu ceasurile de temperatura de dacie, sunt gradate si destul de precise? As avea si eu nevoie de un ceas care arata pe bune temperatura, nu prostia aia pusa de forma de bmw. Insa nu vreau sa dau mai mult de 200ron pe un ceas, decat daca mai stie sa arate si presiunea.


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 15 Jan 2016, 19:42
Post #1726


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Am eu experienta, si sunt foarte precise. Le combini cu sondele de dacie si ala esti.

Asa ceva ar acoperi nevoile legate de ulei ^^
http://img25.olx.ro/images_mercadorro/5554...0-bucuresti.jpg


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 19 Jan 2016, 14:49
Post #1727


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Adaugam listei buloane chiulasa si bolturi piston.
Axa a fost verificata si e in limite, va ramane, Arborele este si el ok, dar e ceva uzura la cuzinetii biela, deci se vor schimba, dar aia erau deja pe lista.

L.E. Pentru ca babii ii arde de pieptanat, am vorbit despre finisajul motorului.
Blocul va fi vopsit negru si la fel capacul supape. Vor folosi vopsea rezistenta la temperaturi inalte, dar din ce ziceau nu au gasit nimic mat, deci vor folosi vopsea cu luciu. Ramane de studiat.
Chiulasa si admisia vor fi curatate, dar nu vor fi vopsite. Le-am zis sa se intereseze de un lac rezistent la temperatura, in ideea ca motorul sa poata fi pastrat curat mai usor. Ramane de studiat.

L.L.E. Chiulasa a plecat ieri la atelier pentru verificare/reconditionare si ar trebui sa ajunga inapoi pana la sf saptamanii. M-au asigurat ca nu va pune nimeni peria de sarma pe camera de ardere sau pe supape. M-a panicat grav clipul pus de danut acum cateva zile. laugh.gif

This post has been edited by MuciX: 19 Jan 2016, 15:52


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 19 Jan 2016, 16:00
Post #1728


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Sa nu fie pierdere de timp cu vopseaua de pe capacul motorului. Ai putea incerca di-rect vopsea electrostatica, aia rezista bine.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 19 Jan 2016, 16:07
Post #1729


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Doar ce am vorbit din nou cu ei despre asta.
Initial ne gandeam sa fie asa
280px-M20B25.jpg

Dar stock e asa
M30b25_engine.jpg


Si cred ca e varianta cea mai comoda si mai de efect.


Legat de chiulasa (ma asigur mereu ca ii bat bine de tot la cap), manopera aia include schimbarea simeringurilor de supape, scaune supape si in cazul in care chiulasa e plana, ii vor da o fata noua (aschiere minimala) pentru a asigura etansarea.
I-am intrebat ce facem cu acea protectie care se vede intre galeria de evacuare si bujii, dar se pare ca face parte din garnitura galeriei, deci este deja in stoc.



This post has been edited by MuciX: 19 Jan 2016, 16:11


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 19 Jan 2016, 17:17
Post #1730


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Ghiduri de supape are ?


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 19 Jan 2016, 17:19
Post #1731


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Presupun ca da. Ei au spus ca se schimba ce e de schimbat la chiulasa.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 19 Jan 2016, 17:26
Post #1732


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Daca are, ar fi bine, presupun.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 19 Jan 2016, 17:30
Post #1733


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Sincer, sunt multe chestii pe care le stiu din auzite si cu care am preferat sa nu imi bat capul atat timp cat platesc pe altul sa-si faca probleme. Oricum, sunt ei prea finuti, dar am fost foarte pisalog cu ei, mai ales de cand au spus ca desfac motorul.
Poate voi apuca sa iau alt motor la un moment dat si sa il fac eu pe ala, asa cum mi s-a sugerat, dar pana acolo mai e. Pana acum mi s-a cerut 350 euro pe un motor similar complet, in care ar trebui sa mai bag eu vreo 2000 ca sa iasa fix "cum trebuie". Deci momenta pas.

Sincer am inceput sa imi pierd rabdarea, am devenit anxios, dar in acelasi timp nu vreau sa fie nimic grabit. Vreau sa am masina, dar sunt constient ca nu se poate acum. Oricum probabil nu as fi iesit cu ea pe mocirla asta.
Oricum, sunt sigur ca vor fi lucruri care nu vor merge perfect din prima, vreo mufa ramasa neconectata, nu stiu ce surub prins aiurea, etc. Nici nu vreau sa ma gandesc la cat va dura perioada de receptie pana cand va fi cu adevarat gata.

This post has been edited by MuciX: 19 Jan 2016, 17:32


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 19 Jan 2016, 17:36
Post #1734


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Când obosesti, ma poti trimite pe mine pe capul lor, au sa-ti faca pe gratis, doar sa scape.

Oricum ai spune, niciOdata n-a avut forumul parte de atata suspans tongue.gif

LE: better ? Io de ce nu pot scrie asa cum este la moda, cu tot soiul de cratime, despartit, etc, samd mad.gif

This post has been edited by dr_mKe: 19 Jan 2016, 18:25


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 19 Jan 2016, 17:40
Post #1735


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Crezi tu? Au fost alte topicuri cu proiecte mai interesante, mai ample, mai scumpe, cu audienta mai mare.
Ma gandesc numai la ce au facut ydaniel si einstein, sau renoul lui remusro (ceva imi spune ca masina aia costat mult mai mult decat tot ursul - eu nu am cadmiat suruburi, spre exemplu), dașia lui matli, pisica lui Krueger, pisicul lui marian, povestirile lui vizavi, pejeul lui Merced, Nissan-ul lui Kossak si cate si mai cate.

P.S. editeaza "niciodata" ala, ca deja ai mai fost penalizat o data azi.

This post has been edited by MuciX: 19 Jan 2016, 19:36


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 19 Jan 2016, 18:27
Post #1736


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Rectific, suspans pentru mine sleep.gif

Recunosc ca nu am fost pasionat de respectivele masini / topicuri smile.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 19 Jan 2016, 20:32
Post #1737


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Ai zis de schimbat scaune. N-ar fi tragic, n-ar trebui sa crape chiulasa, dar daca cele originale-s bune si recuperabile prin frezare, categoric lasa-le.
Ti-a indicat doftorul sa schimbi ghidurile. Acolo nu e treaba simpla, riscurile-s mari. Ti-am mai zis, daca-s ok, jocurile cozilor in ghiduri sunt rezonabile, ar merge lasate.
E doar parerea mea.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 19 Jan 2016, 21:10
Post #1738


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Mattli, sincer, suntem pe aceiasi lungime de unda. De ghiduri doar am intrebat, uzura mare aici buleste restul. Din ce tin minte, alea sunt relativ benign de inlocuit, nici cu scaunele nu-i data naibii treaba pentru un atelier cu experienta.

Ma roade curiozitatea, nu sunt acolo sa vaz si sa simt rolleyes.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 19 Jan 2016, 22:25
Post #1739


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Ghidurile dacă au vreo urma de uzură merită înlocuite. Axa la fel. De cuzineți nici nu mai zic. În schimb supapele și scaunele, dacă n-au nimic, ar fi mai bine să fie lăsate în pace (fără frezare, fără polizare).
Dacă pe bolțuri s-a constatat uzură, bielele și pistoanele sunt ok? Ca în mod natural alea tind să transforme în oval găurile în care-s înfipte. Probabil ca da, întreb asa, preventiv.

Jurnalele alea nu-s așa de palpitante, ca-s cu mașini pe care decat le-am văzut în poze. tongue.gif

This post has been edited by cdadan: 19 Jan 2016, 22:30


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 20 Jan 2016, 09:27
Post #1740


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Hmmmm, subscriu smile.gif

Să nu fim totuși chiar așa de prăpăstioși. Poate exagerează mecanicii smile.gif Voi pune și eu o întrebare să văz cum se constată și mai ales în ce stadiu, uzura respectivă.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
127 Pages « < 56 57 58 59 60 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th May 2025 - 20:31
Forum Renault