DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

127 Pages « < 66 67 68 69 70 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)

MuciX
post 12 Feb 2016, 11:52
Post #2011


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Am vorbit cu baietii si mi-au pus de-o parte piesele pentru vopsit electrostatic.
Puntile fata-spate, bascule fata-spate, diferential (apropos, a fost verificat doar la mana jocul si cica nu ar avea, dar numai un comparator ar putea spune, iar simeringurile nu erau curse), caseta de directie, servofrana, etriere si port-etriere, fuliile, amortizoarele, si arcurile.
Din pacate, bara stabilizatoare este subtiata de rugina intr-o parte si ar fi bine sa caut alta. Sper sa gasesc una buna in dezmembrari. Daca nu, e 600 de lei OEM noua, deci nu e un capat de tara.
Bara stabilizatoare.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 12 Feb 2016, 12:09
Post #2012


Gangester


Group: Members
Posts: 4.291
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Dupa 20 si ceva de ani de indurat zvacurile unui 2.5 nu cred ca exista diferential si planetare fara joc...


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 12 Feb 2016, 12:14
Post #2013


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




De acord. Si eu m-am mirat. Ce ar trebui schimbat "preventiv", sa evit asta?
Adica, daca se poate face relativ usor, un diff reconditionat e aproape 3000 de lei si parca as face altceva de banii aia.

This post has been edited by MuciX: 12 Feb 2016, 12:19


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 12 Feb 2016, 12:28
Post #2014


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Altă mașină tongue.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 12 Feb 2016, 12:34
Post #2015


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




De alta n-am bani.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 12 Feb 2016, 13:33
Post #2016


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Daca-i bun, lasa-l asa. Preventiv poti sa schimbi doar uleiul.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 12 Feb 2016, 13:37
Post #2017


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Ala oricum se schimba.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 15 Feb 2016, 18:01
Post #2018


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Legat de discutia mai veche despre ceasuri aditionale, cea mai estetica solutie ar fi cea de la Hartge, care chiar pare de acolo. Dezavantajul ar fi ca sacrifici un spatiu de depozitare intr-o masina care chiar duce lipsa de asrea. A, si pretul. smile.gif
428c51d6-0c64-424d-b987-90055b35da1b.jpg

Am gasit, dar costa vreo 400 de euro cu tot cu ceasuri VDO. De banii aia imi iau pilotul automat si mai raman ceva bani, parca nu m-as baga.
Am mai gasit si astea, dar ramane problema consolei.

In rest, tipul cu sudura a avut ceva de rezolvat si va incepe maine. Motorul nu este asamblat pentru ca practic ii tin eu in loc, sper sa imi fac timp saptamana asta sa meg cu o duba sa iau piesele de dat cu powder coat.
Legat de bloc, toata lumea mi-a sugerat sa nu il sablez, sa il duc la spalatorie, jet de apa si vopsit la compresor.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 15 Feb 2016, 18:10
Post #2019


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.468
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(MuciX @ 15 Feb 2016, 18:01)
De banii aia imi iau pilotul automat si mai raman ceva bani, parca nu m-as baga.
*



Man, informatii rapide despre apa si ulei te ajuta sa-ti dai seama si sa tragi pe dreapta inainte sa-l belesti de tot. O fi motorul ca nou cand il pui inapoi, da' daca as avea de ales intre CC si ceasurile astea, io stiu ce-as alege. Bine, probabil ca- si io mai batut in cap la asta, si cand mai pedalam cate-un vag, tineam in fata temperatura la ulei biggrin.gif

Oricum, astea poti sa le pui si mai incolo, si-asa mai simti ca ai facut si ceva cu manutele tale la troscoleta.

QUOTE(MuciX @ 15 Feb 2016, 18:01)
Legat de bloc, toata lumea mi-a sugerat sa nu il sablez, sa il duc la spalatorie, jet de apa si vopsit la compresor.
*


Subscriu.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 15 Feb 2016, 22:37
Post #2020


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Cum pregatesti blocul de sablare? Sunt curios tare.

15 Feb 2016, 23:44:
QUOTE(Muttley @ 9 Feb 2016, 20:22)
PS: da, blocul motor, daca e dezechipat complet, da, merita curatat de depuneri, calcar, samd.
*



Greseala mea, poate in contextul ala s-a-nteles ca prin sablare. Nu, sub nicio forma! Ai canale de ungere, gauri adanci, infundate si cu filet, multe chestii de care nu vrei sa te apropii cu nisip. Nu sabla nimic!

This post has been edited by Muttley: 15 Feb 2016, 22:44


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 15 Feb 2016, 22:47
Post #2021


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(Muttley @ 15 Feb 2016, 23:37)
Nu, sub nicio forma! Ai canale de ungere, gauri adanci, infundate si cu filet, multe chestii de care nu vrei sa te apropii cu nisip. Nu sabla nimic!
*



3-4 fire de nisip in ulei/rampa de ulei si la prima cheie faci cuzinetii praf....

Btw,eu as inlocui bara aia antiruliu,pare mancata destul de serios pe anumite portiuni....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 16 Feb 2016, 12:45
Post #2022


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(MuciX @ 15 Feb 2016, 19:01)
Legat de discutia mai veche despre ceasuri aditionale, cea mai estetica solutie ar fi cea de la Hartge, care chiar pare de acolo. Dezavantajul ar fi ca sacrifici un spatiu de depozitare intr-o masina care chiar duce lipsa de asrea.
*


Eu zic ca, daca le pui, te uiti o vreme la ele, dupa care te plictisesti.

Petre Cristea participa la raliuri intr-o vreme cu un Ford ce nu avea nici un fel de indicator de bord, nici vitezometru, nimic. "Toate instrumentele alea cantaresc cateva kilograme; daca pot alerga perfect fara ele, de ce le-as mai cara cu mine?"

Bine, nici extremele, dar un vitezometru, un indicator de nivel carburant si cateva becuri de presiune ulei, temperatura motor, nivel scazut carburant, eventual un check engine, sunt suficiente ca sa-ti faci treaba cu masina fara sa risti sa avariezi motorul.

This post has been edited by Laurentziu83: 16 Feb 2016, 15:08


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 16 Feb 2016, 13:04
Post #2023


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Nu este nici cea mai comoda pozitie acolo, dar se integreaza bine cu bordul.
Alternativa "in-house" ar fi atrocitatea asta. Tot Hartge.
H3Dash.JPG


Legat de sablarea blocului, am inteles ca poate fi sablat, iar cei de la service mi-au sugerat acelasi lucru. Dupa ce am vorbit cu mai multi vopsitori, mi-au spus sa stau la un loc. Unul dintre ei mi-a spus ca si el si-a vopsit blocul la compresor si l-a dus la spalatorie pentru curatat, desi daca era cazul si-l putea sabla singur.
Acum m-am lamurit si voi sta potol.
Nu stiu cum sa procedez cu galeria de admisie si cu baia de ulei. Sunt din Al, se pot sabla, dar nu stiu cum sa le finisez, pentru ca nu prea gasim lac termo si nu le-as lasa golase pentru ca vor oxida.
Ma gandeam sa le vopsesc argintiu, cat mai apropiat de culoarea lor reala.


Un petic mare si urat.
1
2
3
4
5

This post has been edited by MuciX: 16 Feb 2016, 15:43


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreig1982
post 16 Feb 2016, 15:37
Post #2024


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.412
Joined: 15 January 06




poti opta pentru ceramizare in cazul admisiei, desi costa ceva


--------------------
Dacia Logan Ambition 2005 - B-06-xxx
2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 16 Feb 2016, 16:04
Post #2025


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




"Ceva" e putin spus. M-am interesat eu pt o carcasa de turbina + galerie si cand am primit raspuns era sa fac stop cardiac.


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 16 Feb 2016, 16:15
Post #2026


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Am nevoie de sugestii cu subiect si predicat - pas cu pas ca la nestiutori, eventual surse de procurat, despre ce trebuie aplicat peste partea sudata pentru protectie.
Este suficient un spray cu zinc?

This post has been edited by MuciX: 16 Feb 2016, 16:17


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 16 Feb 2016, 16:16
Post #2027


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




E...puteai sa impartasesti cu clasa si pretul rolleyes.gif


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 16 Feb 2016, 16:28
Post #2028


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




@tatabobu - La vremea intrebarii, decembrie anul trecut, pretul pentru ceramizare cu grad de rezistenta pana la 1400 C pentru o galerie evacuare 4 cilindri + carcasa turbina venea pe la 2550 lei fara TVA si costuri de transport dus intors (UK).

E drept ca se poate si doar pana la 900 C doar si intre timp a mai scazut lira, dar totusi...

This post has been edited by AmunDei: 16 Feb 2016, 16:29


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 16 Feb 2016, 16:29
Post #2029


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.468
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Iti zisesem de ceva tratament pre-sudura aci.

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=4443915

Post sudura, io as cauta ceva inhibitor de rugina. Fertan / chelade/ si aia de la bilthamber au ceva parca.
Dupa asta, ceva grund epoxidic. Mai departe n-am idee.

De spray-ul cu zinc am mai auzit povesti ca ar reactiona cu chitul.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 16 Feb 2016, 16:34
Post #2030


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Bucatzel, pasta aia e valabila si la sudura cu argon? E cazul, adica?


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreig1982
post 16 Feb 2016, 16:39
Post #2031


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.412
Joined: 15 January 06




QUOTE(AmunDei @ 16 Feb 2016, 16:28)
@tatabobu - La vremea intrebarii, decembrie anul trecut, pretul pentru ceramizare cu grad de rezistenta pana la 1400 C pentru o galerie evacuare 4 cilindri + carcasa turbina venea pe la 2550 lei fara TVA si costuri de transport dus intors (UK).

E drept ca se poate si doar pana la 900 C doar si intre timp a mai scazut lira, dar totusi...
*



colegul elspa cred ca are preturi mai mici smile.gif


--------------------
Dacia Logan Ambition 2005 - B-06-xxx
2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 16 Feb 2016, 17:03
Post #2032


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Repet, este vorba de rezistenta la temperatura. Un motor pe benzina se poate simti in largul lui cu niste EGT's mai mari si care iti pot distruge in timp o ceramizare de 800-900 C, mai ales daca nu e aplicata cum trebuie.

Nu vreau sa intru in discutii cu ce se face si ce nu se face in RO.

This post has been edited by AmunDei: 16 Feb 2016, 17:03


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 16 Feb 2016, 17:07
Post #2033


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




Se pot face asemenea tratamente si la noi in tara!


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 16 Feb 2016, 17:22
Post #2034


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.468
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(MuciX @ 16 Feb 2016, 16:34)
Bucatzel, pasta aia e valabila si la sudura cu argon? E cazul, adica?
*



N-am idee. In principiu, cata vreme unde sudezi se incalzeste de-i vine rau (si nu cred ca exista sudura unde nu-i cazul) ar trebui sa aiba rost.

Daca stii mai multa nemteasca decat mine (hant, crant, cotrobant) poate afli mai multe din pdf-uri, daca tot am ochit-o pe net.
https://shop.berner.eu/de-de/p/909408-schwe...00-ml-dose.html



--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 16 Feb 2016, 17:35
Post #2035


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Duda la argon, este ca dupa ce incingi materialul, il racesti foarte repede. De acolo si coloritul specific al sudurii.
Mersi, sa vedem ce zice gogu de documentatie. tongue.gif


16 Feb 2016, 18:01:
1
2
3
4
5

This post has been edited by MuciX: 16 Feb 2016, 18:01


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 16 Feb 2016, 18:05
Post #2036


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.468
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Imi pare rau ca nu pot sa-ti dau o informatie pan' la capat, astea-s tot chestii care mi le-am mai trantit prin bookmark-uri pentru a ma documenta mai in amanunt candva, preferabil inainte sa ma apuc de a mea.

Si cum la mine acum sunt alte cateva chestii mult mai prioritare si care-mi ocupa tot timpul...


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victor3001
post 16 Feb 2016, 18:22
Post #2037


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 4 February 15
From: Medias, Sibiu




Ai vazut ca iese bine pana la urma...sudurile o sa fie polizate sau raman asa? nedumerire.gif


--------------------
Dacia 1300 1975/ 1976 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 16 Feb 2016, 18:30
Post #2038


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Sincer nu am vorbit despre asta. La sudurile initiale, cele în electric, era vorba sa le polizeze. Ma astept sa fie la fel si aici. Totusi, au dat deja zinc... Oricum, prea rau nu arata astea.
Dupa ce sudrază tot, urmeaza mastic, teroson si grund.
Ziceau ca vor sa foloseasca in teroson pensulabil de la loctite, aparent special pentru masini curatate pana la tabla.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 16 Feb 2016, 18:39
Post #2039


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Păi trebuie dat zinc imediat ce ai sudat.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victor3001
post 16 Feb 2016, 19:04
Post #2040


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 4 February 15
From: Medias, Sibiu




Mie nu mi se pare cine stie ce zincul asta (nu dati in mine), mi se pare mai eficient un grund bun dat la pensula, fara sa te zgarcesti, sa intre peste tot. Din nou, nu ma condamnati dar eu sunt cu metodele mai babesti.


--------------------
Dacia 1300 1975/ 1976 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
127 Pages « < 66 67 68 69 70 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th May 2025 - 18:31
Forum Renault