Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)
![]() ![]() |
Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)
MuciX |
![]()
Post
#2011
|
||
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|||
SiloS |
![]()
Post
#2012
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.291 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Dupa 20 si ceva de ani de indurat zvacurile unui 2.5 nu cred ca exista diferential si planetare fara joc...
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
MuciX |
![]()
Post
#2013
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
De acord. Si eu m-am mirat. Ce ar trebui schimbat "preventiv", sa evit asta?
Adica, daca se poate face relativ usor, un diff reconditionat e aproape 3000 de lei si parca as face altceva de banii aia. This post has been edited by MuciX: 12 Feb 2016, 12:19 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#2014
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Altă mașină
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#2015
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
De alta n-am bani.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#2016
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Daca-i bun, lasa-l asa. Preventiv poti sa schimbi doar uleiul.
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
MuciX |
![]()
Post
#2017
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Ala oricum se schimba.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#2018
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Legat de discutia mai veche despre ceasuri aditionale, cea mai estetica solutie ar fi cea de la Hartge, care chiar pare de acolo. Dezavantajul ar fi ca sacrifici un spatiu de depozitare intr-o masina care chiar duce lipsa de asrea. A, si pretul.
![]() 428c51d6-0c64-424d-b987-90055b35da1b.jpg Am gasit, dar costa vreo 400 de euro cu tot cu ceasuri VDO. De banii aia imi iau pilotul automat si mai raman ceva bani, parca nu m-as baga. Am mai gasit si astea, dar ramane problema consolei. In rest, tipul cu sudura a avut ceva de rezolvat si va incepe maine. Motorul nu este asamblat pentru ca practic ii tin eu in loc, sper sa imi fac timp saptamana asta sa meg cu o duba sa iau piesele de dat cu powder coat. Legat de bloc, toata lumea mi-a sugerat sa nu il sablez, sa il duc la spalatorie, jet de apa si vopsit la compresor. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#2019
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.468 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(MuciX @ 15 Feb 2016, 18:01) Man, informatii rapide despre apa si ulei te ajuta sa-ti dai seama si sa tragi pe dreapta inainte sa-l belesti de tot. O fi motorul ca nou cand il pui inapoi, da' daca as avea de ales intre CC si ceasurile astea, io stiu ce-as alege. Bine, probabil ca- si io mai batut in cap la asta, si cand mai pedalam cate-un vag, tineam in fata temperatura la ulei ![]() Oricum, astea poti sa le pui si mai incolo, si-asa mai simti ca ai facut si ceva cu manutele tale la troscoleta. QUOTE(MuciX @ 15 Feb 2016, 18:01) Legat de bloc, toata lumea mi-a sugerat sa nu il sablez, sa il duc la spalatorie, jet de apa si vopsit la compresor. Subscriu. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Muttley |
![]()
Post
#2020
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Cum pregatesti blocul de sablare? Sunt curios tare.
15 Feb 2016, 23:44: QUOTE(Muttley @ 9 Feb 2016, 20:22) Greseala mea, poate in contextul ala s-a-nteles ca prin sablare. Nu, sub nicio forma! Ai canale de ungere, gauri adanci, infundate si cu filet, multe chestii de care nu vrei sa te apropii cu nisip. Nu sabla nimic! This post has been edited by Muttley: 15 Feb 2016, 22:44 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
sobolan |
![]()
Post
#2021
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(Muttley @ 15 Feb 2016, 23:37) Nu, sub nicio forma! Ai canale de ungere, gauri adanci, infundate si cu filet, multe chestii de care nu vrei sa te apropii cu nisip. Nu sabla nimic! 3-4 fire de nisip in ulei/rampa de ulei si la prima cheie faci cuzinetii praf.... Btw,eu as inlocui bara aia antiruliu,pare mancata destul de serios pe anumite portiuni.... |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#2022
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(MuciX @ 15 Feb 2016, 19:01) Legat de discutia mai veche despre ceasuri aditionale, cea mai estetica solutie ar fi cea de la Hartge, care chiar pare de acolo. Dezavantajul ar fi ca sacrifici un spatiu de depozitare intr-o masina care chiar duce lipsa de asrea. Eu zic ca, daca le pui, te uiti o vreme la ele, dupa care te plictisesti. Petre Cristea participa la raliuri intr-o vreme cu un Ford ce nu avea nici un fel de indicator de bord, nici vitezometru, nimic. "Toate instrumentele alea cantaresc cateva kilograme; daca pot alerga perfect fara ele, de ce le-as mai cara cu mine?" Bine, nici extremele, dar un vitezometru, un indicator de nivel carburant si cateva becuri de presiune ulei, temperatura motor, nivel scazut carburant, eventual un check engine, sunt suficiente ca sa-ti faci treaba cu masina fara sa risti sa avariezi motorul. This post has been edited by Laurentziu83: 16 Feb 2016, 15:08 |
--------------------
.
.
.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#2023
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Nu este nici cea mai comoda pozitie acolo, dar se integreaza bine cu bordul.
Alternativa "in-house" ar fi atrocitatea asta. Tot Hartge. H3Dash.JPG Legat de sablarea blocului, am inteles ca poate fi sablat, iar cei de la service mi-au sugerat acelasi lucru. Dupa ce am vorbit cu mai multi vopsitori, mi-au spus sa stau la un loc. Unul dintre ei mi-a spus ca si el si-a vopsit blocul la compresor si l-a dus la spalatorie pentru curatat, desi daca era cazul si-l putea sabla singur. Acum m-am lamurit si voi sta potol. Nu stiu cum sa procedez cu galeria de admisie si cu baia de ulei. Sunt din Al, se pot sabla, dar nu stiu cum sa le finisez, pentru ca nu prea gasim lac termo si nu le-as lasa golase pentru ca vor oxida. Ma gandeam sa le vopsesc argintiu, cat mai apropiat de culoarea lor reala. Un petic mare si urat. 1 2 3 4 5 This post has been edited by MuciX: 16 Feb 2016, 15:43 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
andreig1982 |
![]()
Post
#2024
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.412 Joined: 15 January 06 ![]() |
poti opta pentru ceramizare in cazul admisiei, desi costa ceva
|
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#2025
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
"Ceva" e putin spus. M-am interesat eu pt o carcasa de turbina + galerie si cand am primit raspuns era sa fac stop cardiac.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
MuciX |
![]()
Post
#2026
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Am nevoie de sugestii cu subiect si predicat - pas cu pas ca la nestiutori, eventual surse de procurat, despre ce trebuie aplicat peste partea sudata pentru protectie.
Este suficient un spray cu zinc? This post has been edited by MuciX: 16 Feb 2016, 16:17 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#2027
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
E...puteai sa impartasesti cu clasa si pretul
![]() |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#2028
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
@tatabobu - La vremea intrebarii, decembrie anul trecut, pretul pentru ceramizare cu grad de rezistenta pana la 1400 C pentru o galerie evacuare 4 cilindri + carcasa turbina venea pe la 2550 lei fara TVA si costuri de transport dus intors (UK).
E drept ca se poate si doar pana la 900 C doar si intre timp a mai scazut lira, dar totusi... This post has been edited by AmunDei: 16 Feb 2016, 16:29 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#2029
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.468 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Iti zisesem de ceva tratament pre-sudura aci.
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=4443915 Post sudura, io as cauta ceva inhibitor de rugina. Fertan / chelade/ si aia de la bilthamber au ceva parca. Dupa asta, ceva grund epoxidic. Mai departe n-am idee. De spray-ul cu zinc am mai auzit povesti ca ar reactiona cu chitul. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
MuciX |
![]()
Post
#2030
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Bucatzel, pasta aia e valabila si la sudura cu argon? E cazul, adica?
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
andreig1982 |
![]()
Post
#2031
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.412 Joined: 15 January 06 ![]() |
QUOTE(AmunDei @ 16 Feb 2016, 16:28) @tatabobu - La vremea intrebarii, decembrie anul trecut, pretul pentru ceramizare cu grad de rezistenta pana la 1400 C pentru o galerie evacuare 4 cilindri + carcasa turbina venea pe la 2550 lei fara TVA si costuri de transport dus intors (UK). E drept ca se poate si doar pana la 900 C doar si intre timp a mai scazut lira, dar totusi... colegul elspa cred ca are preturi mai mici ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#2032
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Repet, este vorba de rezistenta la temperatura. Un motor pe benzina se poate simti in largul lui cu niste EGT's mai mari si care iti pot distruge in timp o ceramizare de 800-900 C, mai ales daca nu e aplicata cum trebuie.
Nu vreau sa intru in discutii cu ce se face si ce nu se face in RO. This post has been edited by AmunDei: 16 Feb 2016, 17:03 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
4x4 |
![]()
Post
#2033
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Se pot face asemenea tratamente si la noi in tara!
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#2034
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.468 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(MuciX @ 16 Feb 2016, 16:34) N-am idee. In principiu, cata vreme unde sudezi se incalzeste de-i vine rau (si nu cred ca exista sudura unde nu-i cazul) ar trebui sa aiba rost. Daca stii mai multa nemteasca decat mine (hant, crant, cotrobant) poate afli mai multe din pdf-uri, daca tot am ochit-o pe net. https://shop.berner.eu/de-de/p/909408-schwe...00-ml-dose.html |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
MuciX |
![]()
Post
#2035
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#2036
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.468 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Imi pare rau ca nu pot sa-ti dau o informatie pan' la capat, astea-s tot chestii care mi le-am mai trantit prin bookmark-uri pentru a ma documenta mai in amanunt candva, preferabil inainte sa ma apuc de a mea.
Si cum la mine acum sunt alte cateva chestii mult mai prioritare si care-mi ocupa tot timpul... |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Victor3001 |
![]()
Post
#2037
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 4 February 15 From: Medias, Sibiu ![]() |
Ai vazut ca iese bine pana la urma...sudurile o sa fie polizate sau raman asa?
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1975/ 1976
- -
|
|
MuciX |
![]()
Post
#2038
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Sincer nu am vorbit despre asta. La sudurile initiale, cele în electric, era vorba sa le polizeze. Ma astept sa fie la fel si aici. Totusi, au dat deja zinc... Oricum, prea rau nu arata astea.
Dupa ce sudrază tot, urmeaza mastic, teroson si grund. Ziceau ca vor sa foloseasca in teroson pensulabil de la loctite, aparent special pentru masini curatate pana la tabla. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#2039
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Păi trebuie dat zinc imediat ce ai sudat.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Victor3001 |
![]()
Post
#2040
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 4 February 15 From: Medias, Sibiu ![]() |
Mie nu mi se pare cine stie ce zincul asta (nu dati in mine), mi se pare mai eficient un grund bun dat la pensula, fara sa te zgarcesti, sa intre peste tot. Din nou, nu ma condamnati dar eu sunt cu metodele mai babesti.
|
--------------------
Dacia
1300
1975/ 1976
- -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th May 2025 - 18:31 |