Nivel temperatura motor trece de 4 linii functie, de consumatori (masa imperfecta la TdB/sasiu-motor)
![]() ![]() ![]() |
Nivel temperatura motor trece de 4 linii functie, de consumatori (masa imperfecta la TdB/sasiu-motor)
i96nds |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|||
Guerra |
![]()
Post
#152
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 23 July 05 ![]() |
Din fericire e inca in garantie.Maine sper sa remediez problema.Multumesc pentru sfaturi!
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Mpi
- IS...
|
|
klaus |
![]()
Post
#153
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pentru cei care au probleme cu multe liniute la indicatorul de apa:
- ati avut probleme si cu resetarea calculatorului de bord? Intreb pentru ca masa casetofonului este aceeasi cu masa bordului (adica pe acelasi surub). Sa nu fie masa imperfecta pe undeva. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
powerx |
![]()
Post
#154
|
![]() Membru Group: Members Posts: 192 Joined: 2 March 04 From: Iasi sau Vaslui ![]() |
da, avut ambele probleme. unde ar trebui sa ma uit dupa acel surub?
|
--------------------
Logan Ambition
Verde cameleon
2005
- VS-23-XYZ Mic si rau, mai mult mic decat rau.
|
|
bassfreak |
![]()
Post
#155
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 29 August 04 From: Bucuresti ![]() |
foarte rar mi se reseteaza computerul, de obicei cand pun si iau contactul repede.
|
--------------------
Dacia
Logan
2004 Ambiance Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
|
|
ovidiusoft |
![]()
Post
#156
|
![]() Membru de sub patura Group: Members Posts: 999 Joined: 3 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Am avut si eu aceeasi problema - pornea ventilatorul direct pe 2 si se incalzea la 6 liniute. Am fost la doctor, a rezultat releul busit, o sa se schimbe pe garantie.
|
--------------------
Dacia Logan
Ambitios 1.6MPI-8V
promotia 2005 aici ar veni semnatura, nu?
|
|
bassfreak |
![]()
Post
#157
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 29 August 04 From: Bucuresti ![]() |
eu mi-am cumparat sonda de temperatura ca sa o schimb pe cea actuala. poate nu-i termostatul si scap doar cu atat..
|
--------------------
Dacia
Logan
2004 Ambiance Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#158
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
In caz va scapat . . sunt de fapt doua sonde de temperatura. Una pentru UCE si una pentru bord.
This post has been edited by IRONICK: 15 Sep 2006, 13:39 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
klaus |
![]()
Post
#159
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
In caz ca v-a scapat, e o singura sonda cu 2 senzori: 1 pentru UCE, unul pentru bord. Dar fizic e o singura sonda (cu o mufa cu 3 pini)
![]() |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#160
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
![]() Si ca sa continui ca a inceput Klaus senzorul pentru tabloul de bord are un pin pus la masa (prin carcasa) si celalat duce catre tabloul de bord. Celalalt senzor are amundoi pini catre UCE. This post has been edited by IRONICK: 15 Sep 2006, 14:34 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
klaus |
![]()
Post
#161
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Doresc sa mentionez aici parerea lui Stefan_b legata de aceeasi manifestarea a unui bord de logan (cresterea numarului de liniute pana la 6) montat pe o solenza:
QUOTE(Stefan_B @ 15 Sep 2006, 15:36) Am avut si eu problema asta - e vorba de masa de instrumente. Daca o legi la coloana de directie si nu te mai lamentezi atat, trece toata problema. Oooof, oamenii astia - de 15 zile ai problema, dar nu ar pune mana sa vada daca nu cumva ce i s-a spus e OK sau nu. wwilly ti-a raspuns corect de acum 1/2 luna. Temperatura motorului nu creste. Doar indicatorul crede ca a crescut; uite de ce: "sonda" e o rezistenta ce-si scade valoarea la cresterea temp. Asa ca tensiunea de pe firul cald scade cu temp. Din cauza ca masa tabloului e slaba, cand trece curentul de la ventilator masa se afla mai sus (ca potential) decat sasiul - deci tensiunea masurata intre firul cald al sondei si masa tabloului scade... cum spuneam, calc din tab de bord crede ca a crescut temp motor. Cum ECU nu e pe aceasi masa ca tab de bord, ECU nu e afectat. Iar ca sa dregi problema (care, BTW e din mufa de trecere intre circ habitaclu si circ motor) legi masa interioara la sasiu. Simple and Easy. Spor la trebi! |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Duyu |
![]()
Post
#162
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
In legatura cu acest topic as avea si eu o intrebare: Este vreo problema daca la un motor 1.5 dCi, accelerez puternic, desi nu este inca incalzit motorul? Adica nu indica nici macar o liniuta?
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
prody |
![]()
Post
#163
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
In carte scrie ca nu e musai sa stai sa se incalzeasca dar sa conduci usor pana se incalzeste, ia arunca o privire la poza aia cu pana de pe pedala de acceleratie
![]() Eu il incalzesc pana incepe sa coboare sub 1000rpm. |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
Duyu |
![]()
Post
#164
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Ok....Multumesc!
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
bassfreak |
![]()
Post
#165
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 29 August 04 From: Bucuresti ![]() |
a observat cineva pe forum ca bordul poza prezentata pe siteul dacia cu noul bord de la 1.6-16v indica 5 liniute la temperatura
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2004 Ambiance Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
|
|
cataline |
![]()
Post
#166
|
Membru autentic Group: Members Posts: 332 Joined: 9 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Uite ca am patit-o si eu cu indicatorul din bord. Aseara am zis ca o sa crap de nervi....ba 4 linii...ba 6 linii...a ajuns si la 9...am oprit motor...lasat 5 min si pornit iar...a avut 4 linii...si tot asa pana undeva unde am parcat si chemat dacia asistenta.
Venit in 20 min, omu mi-a scos mufa de la ventilator si bagat la loc, vazut ca porneste corect...si mi-a urat drum bun. Toate bune si frumoase pana azi dimineata cand a luat-o de la capat. Am sunat iar la dacia asistenta si mi-a trimis platforma sa o ia in service. Au dus-o la cobalcescu, fiind cel mai apropiat service. A stat acolo de la 9 dimineata pana la 15.30 cand m-au sunat sa vin sa o iau. Mecanicul nu a vrut sa-mi zica care a fost problema, mi-a zis doar ca a fost o masa imperfecta (in prealabil mi-a zis ca a dat jos bord sa curete dar nu era de acolo). Deci nu stiu de unde a fost buba, oricum era de la un contact imperfect. Masina a fost pusa pe tester si electroventilatorul pornea corect. De precizat ca toate fazele cu liniutele se intamplau in conditii de faruri aprinse, ventilatie pornita, cass si dezaburirea pornita. Si fara dezaburire tot facea dar celelalte de mai sus erau pornite. This post has been edited by cataline: 22 Sep 2006, 16:48 |
--------------------
Logan
Ambition 1.6
2005
- B-xx-XXX Logan 1.6 Ambition, dec 2005
|
|
DFA |
![]()
Post
#167
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Deci se confirmă că o masă insuficientă provoacă acea diferență de tensiune, afișată de bargraful de temperatură.
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
klaus |
![]()
Post
#168
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Io cred ca astia de prin service citesc pe aici pe forum... Si le mai vin idei...
![]() |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
nik1965 |
![]()
Post
#169
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 17 June 05 ![]() |
Sau se duce omu in service lasa masina, nenea de acolo pune intrebarea pe forum,....
|
--------------------
dacia
logan , duster
2005, 2017
- xx-xx-xxx
|
|
bassfreak |
![]()
Post
#170
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 29 August 04 From: Bucuresti ![]() |
am gasit buba si la mine - aceiasi problema - desi pana acum parea sa fie aleatoare variatia, am vazut aseara ca daca string faruri+proiectoare revine la 4 linii, aprind la loc, imediat 6, pornesc dezaburire + manevrat ambele geamuri electrice simultan => 9 linii (maxim).
am facut si filmulet facut cu telefonul in format .3gp , nu este imagine .jpg (redenumiti extensia in .3gp) Attached thumbnail(s) demo_temp.jpg ( Size: 831.82k ) Number of downloads: 484 |
--------------------
Dacia
Logan
2004 Ambiance Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
|
|
tedy |
![]()
Post
#171
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai si de unde e buba daca zici ca ai gasit-o ?sau ai descoperit ca face....
|
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
bassfreak |
![]()
Post
#172
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 29 August 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tedy @ 7 Oct 2006, 01:40) am descoperit ca are legatura cu consumatorii. de gasit locul in care este contactul la masa imperfect n-am avut timp, dar banuiesc ca la mine poate fi din mufele ce intra in tabloul ceasurilor, deoarece am demontat si montat la loc bordul de multe ori. poate s-a slabit pe acolo ceva. |
--------------------
Dacia
Logan
2004 Ambiance Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
|
|
tedy |
![]()
Post
#173
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Am scos si eu bordul de cel putin 30 de ori,dar figura cu cresterea temperaturii nu a aparut la mine.Pe mine ma interesa in ideea de a asocia asta cu resetarea computerului.Sa dai un semnal te rog in caz ca ghicesti buba.Multumesc
|
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
cataline |
![]()
Post
#174
|
Membru autentic Group: Members Posts: 332 Joined: 9 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Va anunt ca desi mi s-a zis la Cobalcescu ca problema cu masa s-a rezolvat, azi iar a aparut problema. Am sunat la Cobalcescu dupa seful de atelier si mi-a zis ca sa vin cu masina sa se mai uite si ca nu se schimba bordul din asta pe cand la AMG mi s-a zis direct de electrician ca imi schimba bordul. Nici nu stiu ce sa zic. Oricum ma asteapta o vizita la Cobalcescu pentru noi "sapaturi" dupa acel contact imperfect.
![]() LE: am putut sa reproduc "bugul" : faruri si proiectoare aprinse, CD deschis, ventilatie si electroventilator care merge, dau pe dezaburire sare in 6 linii....fara electroventilator nu face. Mai face si cu actionatul geamurilor impreuna cu toate de mai sus dar mai rar. Oricum am programare marti la Cobalcescu sa vaz ce mai gasesc acum. This post has been edited by cataline: 11 Oct 2006, 08:19 |
--------------------
Logan
Ambition 1.6
2005
- B-xx-XXX Logan 1.6 Ambition, dec 2005
|
|
AlinI |
![]()
Post
#175
|
![]() Nd 4 Spd 4 Life Group: Members Posts: 178 Joined: 13 April 06 From: Bucuresti ![]() |
revin si eu cu problema mea.
am fost ieri la prima revizie la meridian vest, si cu ocazia asta cand am facut programarea le-am zis si de problema cu cele 6 liniute... asa ca m-au programat inainte la electrica... punctuali oamenii... la ora 2:00 eram la receptie, la 2:05 in service. vine mecanicul si incep sa ii explic ce si cum... pune masina pe tester, ii spun sa o lase la relanti, sa aprinda lumini, proiectoare, dezaburitor, cd-player si ventilator... si peste aproximativ 2 minute se aprind si 6 linii la temperatura... ne uitam pe tester si avea temperatura normala, ventilatorul functiona normal, adica pornea treapta 1 la 98 grade se oprea la 94 (parca), desi pe bord aveam 6 linii... deci problema de afisaj... incearca apoi combinatii de 2, adica dezaburitor + ventilator, dezaburitor plus faruri, faruri plus ventilator... la fel facea in toate combinatiile posibile de cate 2, desi pe tester nu a depasit 98 grade... trece apoi la schimbat bordul. aduce un bord nou, il monteaza, porneste motorul si la fel... tot sarea in 6 linii cu consumatori porniti... pasul urmator vine cu schema electrica, si cu aparatul de masura, si incepe sa masoare... totul absolut O.K., nici o problema pe traseul de la senzor la bord, nici o problema de la senzor de temperatura la baterie, cu toate astea 6 linii... ![]() pasul urmator sonda de apa (sau de temperatura... nu mai stiu exact cum a zis)... dar din pacate nu aveau pe stoc si au facut bon de comanda si a ramas sa ma sune ei cand primesc... au zis intre 2 si 14 zile... acum nu mai am altceva de facut decat sa astept... si totusi daca nu e aia, cred ca saracul mecanic o sa se resemneze... masina a fost mai a dracului decat el... ![]() partea buna este ca m-am linistit... temperatura este normala, problema este de afisaj... P.S. nu stiu daca are vreo legatura, dar fara consumatorii opriti arata la tensiune 13.85V, iar cu toti aceastia porniti a aratat 12.8 V minimul pe care l-am vazut. i-am zis mecanicului si a zis ca aceea este tensiunea care intra in computerul de bord si nu are legatura cu problema mea... |
--------------------
Subaru
Impreza 2.0 Hatchback
2009 '06 Dacia Logan 1.6 mpi
Whishlist Honda S2000 |
|
DFA |
![]()
Post
#176
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
AlinI, da' i-ai spus să verifice și masa bordului, eventual să o tragă din altă parte, de exemplu de pe coloana de direcție?
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
klaus |
![]()
Post
#177
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Sau putea chiar, ca sa fie el linistiti, sa traga un fir direct de la (-) bateriei. Si il lega direct la masa aia de la bord.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
AlinI |
![]()
Post
#178
|
![]() Nd 4 Spd 4 Life Group: Members Posts: 178 Joined: 13 April 06 From: Bucuresti ![]() |
nu... deci de retinut..
![]() cand o sa merg din nou o sa le zic si de asta... multumesc mult de sfaturi... si acum mi-am adus aminte ca s-a mai zis chestia asta ceva mai sus... crisstian iti dau eu 2 liniute de la mine ca tot se aprind in plus.. ![]() ![]() referitor la problema ta mai stiu un logan 1.4 care tot asa sta pe 2 linii, insa la el daca o calca putin mai tare urca la 4 si nu mai coboara orice ar face la 2.. in afara are 2 linii constant, asta daca nu a urcat la 4 in oras... mi se pare mie sau incepe sa se spulbere mitul "asa face la toate"?.. ![]() |
--------------------
Subaru
Impreza 2.0 Hatchback
2009 '06 Dacia Logan 1.6 mpi
Whishlist Honda S2000 |
|
Vishanty |
![]()
Post
#179
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 17 March 05 ![]() |
Salutare !
Am si eu o problema cu loganul (aparent grava). Astazi am fost un service pentru revizia de 30.000. Nu avem nici o problema cu masina. I s-a facut si un test cu CLIP-ul si totul a fost ok. Am plecat de la service si in 10 min de mers mi-a ajuns temperatura apei la MAXIM apoi a inceput sa oscileze dar cel mai mult statea in maxim. Electroventilatorul (care tocmai fusese verificat cu testerul si a pornit la 98 de grade alei lichidului de racitre) nu se auzea cum ca ar fi pornit. Am pornit AC si a pornit imediat; deci pare ca acesta este ok. Am sunat la Dacia Asistenta si m-au luminat pe loc ![]() PS: Partea trista este ca pana azi cand am dus-o la revizie mergea masinuta perfect. ![]() Multumesc. PS2: Logan Laureate 1.4 MPI This post has been edited by Vishanty: 14 Oct 2006, 22:15 |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4
- B-39-Z**
|
|
cataline |
![]()
Post
#180
|
Membru autentic Group: Members Posts: 332 Joined: 9 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Am fost azi in service (Cobalcescu) pentru problema reaparuta spusa cu cateva post-uri inainte (6 linii la multi consumatori porniti)....initial au zis....clar sonda....aiurea....nu era aia (eram sigur).
S-au apucat sa curete absolut toate contactele de masa (eu cand am plecat din service se apucasera de stopurile din spate). Am sunat acum 10 minute, nici o solutie de rezolvare....tot asa face. Am zis eu sa traga un fir de masa auxiliar, si au zis ca nu se pot face chestii d-astea si ca mai cauta solutii (eventual o inlocuire de bord provizorie sa vada daca e de la asta, dar a zis ca sigur nu este, dar sa excluda) si ca mai sapa. Cine stie cat o sa imi tina masina, poate vine comisie de la Pitesti sa se minuneze si ei. Oare pot sa-mi tina masina si o saptamana pana se prind ce are? |
--------------------
Logan
Ambition 1.6
2005
- B-xx-XXX Logan 1.6 Ambition, dec 2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 09:21 |