Nivel temperatura motor trece de 4 linii functie, de consumatori (masa imperfecta la TdB/sasiu-motor)
![]() ![]() ![]() |
Nivel temperatura motor trece de 4 linii functie, de consumatori (masa imperfecta la TdB/sasiu-motor)
nickey |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 5 December 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 0,9 TCE Easy-R
2017 Viata este un ocean imens, in care multi dau din maini si din picioare, dar putini stiu sa inoate!
|
|||
DFA |
![]()
Post
#92
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Nu trebuie să-ți faci griji. Randamentul mărit al motorului face ca răcirea prin radiator să fie suficientă, de asta ventilatorul nu este pornit decât în cazuri "extreme", mult mai rare decât la MPi-uri.
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
nickey |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 5 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Mersi mult. Imi faceam griji pentru ca tata are un papuc 1.9 D si la el porneste foarte des, dar si motorul este foarte mare si radiatorul este mult mai mic. M-am linistit acum. Sa auzim numai de bine.
|
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 0,9 TCE Easy-R
2017 Viata este un ocean imens, in care multi dau din maini si din picioare, dar putini stiu sa inoate!
|
|
bassfreak |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 29 August 04 From: Bucuresti ![]() |
la mine de mai bine de o luna de zile (dinainte sa vina caldura), merg prin oras cu 6 liniute la temperatura 60% din timp.
aveam nivelul la antigel peste maxim cu ~1cm, am mai scos din el cu seringa pana sub maxim, dar tot la fel se comporta. ventilatorul porneste, raceste, si peste putin timp iar cresc liniutele. (am observat la o masina cu AC ca are o viteza mult mai mare ventilatorul - doar cele cu AC au doua viteze?) ce sa fie, termostatul.. ? sau trebuie antigelul diluat cu apa distilata ? |
--------------------
Dacia
Logan
2004 Ambiance Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
|
|
mihail75 |
![]()
Post
#95
|
![]() mihail Group: Members Posts: 466 Joined: 12 October 03 From: Iasi ![]() |
incepe sa ma irite faptul ca porneste ventilatorul asa de repede. azi am facut 4 km in trafic moderat si a si pornit. din nou, la bord indicatorul nu mi-a sarit mai sus de 4 linii. la DSN nu facea asa.
intreb din nou: e normal sa porneasca asa repede? |
--------------------
Dacia Logan
Laureat 1.4 MPI
- Is-YY-XXX mihail, fost cu Logan Laureat 1.4, acum cu Opel Astra Sedan 1.6
|
|
klaus |
![]()
Post
#96
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
mihail75, parerea mea e ca ar trebui sa te irite daca NU ar porni.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
george_slz |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.162 Joined: 17 July 05 From: BUCURESTI S6 ![]() |
Poate indicatorul de temperatura sa arate 1,3,5,7 linii?
|
--------------------
dacia
Astra H Cosmo
2008
- b xx sef
|
|
Gregory Rasputin |
![]()
Post
#98
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 25 June 06 ![]() |
Acelasi lucru l-am patit si eu. Eu banuiesc ca ar fi din cauza curentului......consumatori prea multi si iti da peste cap caculatorul sau nu tine bateria. Intr-o seara aveam prea multi consumatori....muzica, ac, lumini......mi-a crescut temp. In acel moment am oprit toti consumatorii si mi-a revenit nivelul la jumate.....cum ii dadeam drumul crestea....trageti si voi concluziile. Eu am zis ca o sa-mi schimb bateria ceva de 75-80 ah. si pe descarcare cit mai mult, sper sa gasesc de 900ah. Sa vad dupa aceea daca mai sint probleme.
Iar cu ventilatorul nici mie nu mai imi pleaca cind o opresc. Masina este in garantie....asa ca stau linistit daca imi bubuie motorul.........vina constructorului |
--------------------
Dacia
Logan
2005
|
|
6000rpm |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 8 February 06 ![]() |
normal, sunt 4 liniute la temperatura. la mine nicioadata nu au fost mai mult de 4, si am masina de 1 an si 4 luni, iar acel ventilator porneste destul de des in ultima vreme, mai ales cand ii mai dau >5000rpm.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCI
2007, Ambition
|
|
vsebas |
![]()
Post
#100
|
![]() spawn Group: Members Posts: 297 Joined: 29 July 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Gregory Rasputin @ 25 Jun 2006, 19:59) .................. Eu am zis ca o sa-mi schimb bateria ceva de 75-80 ah. si pe descarcare cit mai mult, sper sa gasesc de 900ah. Sa vad dupa aceea daca mai sint probleme. ............. Probabil vei avea probleme cu alternatorul care nu este dimensionat pentru baterie de care vrei sa pui. 900ah ?????????? asta este (daca este) un monstru, ce faci iti pui remorca pentru ea ? cred ca ai vrut sa zici 75-80Ah si curent la pornire (atunci poti obtine pentru o perioda de timp finita) 900A; spre ex. de la bateria mea de 60Ah pot obtine max. 640A (sau cel putin asa scrie pe ea) |
--------------------
Dacia
Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition
/ 2012, Laureate
- TM People are simply not predictable
|
|
Gregory Rasputin |
![]()
Post
#101
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 25 June 06 ![]() |
Bateriile sint la fel pe toate. Mie mi-au spus niste persoane din service, dar nu stiu cit de adevarat este. Eu am spus ca am si consumatori.......statiile imi maninca foarte mult curent.
Se poate numi si altfel cei 900A (asa mi-au spus prin service.......la descarcare)....habar nu aveam de chestia asta, Maxim am gasit un bosch de 74A cu 840, parca.........Stiu ca nu-mi trebuiesc atitia amp pentru pornire......pe mine ma intereseaza statiile. Nu stiu nici eu ce dracu sa mai spun. Astazi chiar am fost la ipso cu zgomotul la cutie....cu A/C.....si mi s-a spus ca asa fac toate......unele chiar mai rau. Iar cu cresterea temp. cica, la fel asa fac mai toate.....de ce? Nu mi s-a dat un raspuns concret......ca ar fi electronic si nu poate sa indice perfect..... Oare la alte masini tot asa o fi? Este o inbunatatire a daciei.......dar si cu multe defecte. ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005
|
|
bassfreak |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 29 August 04 From: Bucuresti ![]() |
cred ca o sa trebuiasca sa ne punem ceasuri analogice pentru precizie (nu inteleg de ce nu puteau sa faca si ei indicatorul de temperatura mai precis ca liniute pe afisaj au - dar nu poate indicat decat 2,4,6,8 linii..), cei care isi permit frumos pe stalpul din stanga, cei cu bani mai putini inghesuite pe undeva cum se facea la dacia 1300
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2004 Ambiance Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
|
|
YRX |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.048 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Temperatura, in orice conditii de trafic, nu mi-a trecut de 4 liniute, insa, am experimentat cred o "eroare de computer" in sensul ca iarna, pe frigu' al mai mare a sarit de 4 linii (cred ca la 6) cand am cuplat dezaburitorul spate.
Dupa ce l-am oprit (dezaburitorul) a revenit si temperatura la normal in 1-2 sec. Am tot urmarit fenomenul dar nu s-a mai intamplat. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Adrian78 |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
off-topic ... ca tot veni vorba de dezaburitor. Cat curent consuma? Este un mare consumator? Cand il pornesc am senzatia ca afecteaza masina mai mult decat aerul conditionat. Iar la turatia de relanti apare o crestere mai mare decat atunci cand dau drumul la A/C in aceleasi conditii. E normal?
|
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
dydycom |
![]()
Post
#105
|
![]() daca exista vointa, orice se poate Group: Members Posts: 630 Joined: 24 March 05 From: Bucharest ![]() |
consuma cam cat farurile.....deci mult
![]() |
--------------------
laguna
2.0 dci cva
2008 privilege Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709 |
|
Adrian78 |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Dar stie cineva de ce consuma atat? Doar nu e un calorifer electric ...
Si am senzatia ca ar consuma si mai mult decat farurile. Mi-e greu sa descriu. Senzatia e asemenatoare cu a unui calorifer electric care porneste. Iar turatia la relanti creste simtitor. |
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
klaus |
![]()
Post
#107
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pai aia si este... Un calorifer electric. Bine, sub forma unei rezistente...
Si ca obs: luneta este suficient de mare, cu circuit mare de dezaburire. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Adrian78 |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Inca un singur P.S. si scuze ptr. off-topic: avand in vedere ca este un mare consumator (dupa mine parca rivalizeaza cu A/C) inseamna ca atunci cand este pornita dezaburirea consumul ar trebui sa creasca? (nu cu 0,1 dar cu 0,5 l / 100km, eu stiu?).
|
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
ga!nusha |
![]()
Post
#109
|
![]() Still here Group: Members Posts: 984 Joined: 6 September 05 From: Paris ![]() |
si cand deschizi geamul consuma mai mult masina.... nu???
|
--------------------
Mazda 3 MPS
ex: Logan Preference+AC 1.6
2oo8
|
|
ghc |
![]()
Post
#110
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
Da, ga!nusha, consuma mai mult ca trebuie sa invinga o rezistenta mai mare la inaintare. Dar au facut MythBusters un studiu si consumul e mai mic decat cu AC si geamurile inchise
![]() |
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
1907 toamna
- CJ-01-GHC
|
|
Adrian78 |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Iute voi cu mishtouu' ... eu am vorbit serios ... si daca voi n-ati observat, asta e ... dar eu chiar astept pareri ale celor care au habar de treaba asta.
|
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
AlinI |
![]()
Post
#112
|
![]() Nd 4 Spd 4 Life Group: Members Posts: 178 Joined: 13 April 06 From: Bucuresti ![]() |
gluma, gluma... dar la mine se cam ingroasa... a inceput sa imi sara tot mai des in 6 liniute... si la mers normal, nu turat mult motorul, nu mers prin aglomeratie... acum 2 zile la un drum de cam 10km pe seara , drum liber... a stat cam 1 minut la 6 liniute, ieri seara de la romancierilor pana la favorit si inapoi mers cam cu 80 constant intr-a 5-a, cand am parcat (1 singura manevra, intrat intre 2 masini cu spatele, deci nu am chinuit-o...) cand sa opresc motorul iar aveam 6 liniute... si nu am mai auzit ventilatorul ala de cam multisor. pot spune ca am auzit ventilatorul ala mult mai des cand era mai frig afara... solutie de racire am cam 1cm sub maxim, deci banuiesc ca este suficient... senzorul de temperatura cred ca merge bine, pentru ca daca vad 6 liniute si o las la relanti...coboara inapoi la 4... (nu dati cu pietre... zic si eu...)
acum intrebari: 1. este normal sa sara asa de des in 6 liniute? si daca nu banuiesc ca ma paste un drum pana in service... 2. trebuie sa porneasca ventilatorul dupa ce opresc motorul daca cu 10 secunde inainte avea 6 linute? pentru ca la mine e liniste... 3. cum pot sa imi dau seama daca ventilatorul functioneaza, respectiv cum pot testa treapta 1 si respectiv treapta 2? 4. ce se poate intampla daca senzorul ala arata bine si merge motorul la o temperatura mai ridicata...? P.S. mai am un prieten cu logan laureat 1.4mpi, la care nu a urcat deloc pana acum in 6 liniute... |
--------------------
Subaru
Impreza 2.0 Hatchback
2009 '06 Dacia Logan 1.6 mpi
Whishlist Honda S2000 |
|
klaus |
![]()
Post
#113
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
1. Nu
2. In general da 3. a) dai drumul la aerul conditionat si trebuie sa porneasca si b ) scoti mufa de la senzorul de temperatura si tb sa plece si viteza 2. 4. Uzura mai mare Recomand un drum in service. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Stefan_B |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 390 Joined: 16 July 02 ![]() |
Eu am SN, dar cu bord de Logan, asa ca intru si eu in discutie:
- Problema cu cresterea aparenta a temperaturii cand pornesti mai multi consumatori se datoreaza unei mase proaste in cablajul bord. La mine crestea indicatia pana la 8 linii cand porneam ventilatia pe max. Rezolvarea - am luat o masa suplimentara de la coloana de directie si am legat-o la masa ventilatorului si a luminilor de pozitie. Fenomenul a disparut - pentru cei cu inclinatii tehnice, iniante de "reparatie" aveam 0.35V intre caroserie si masa cu toti consumatorii porniti, si acum am 0.08V. Daca aveti aceasta problema identificarea e simpla - porniti toti consumatorii si urmariti temperatura. Daca creste, e problema de masa. - Indicatorul de temp poate arata numai numere pare de linute. Klaus a postat la un moment dat cartea, unde scria clar acest lucru. - Cei pt care temp creste peste 4 linii au, cel mai probabil probleme cu termostatul. Stefan. |
-------------------- |
|
AlinI |
![]()
Post
#115
|
![]() Nd 4 Spd 4 Life Group: Members Posts: 178 Joined: 13 April 06 From: Bucuresti ![]() |
klaus merci de raspunsuri..
![]() sa revenim... fost la masina, pornit motorul, dat drumul la aerul conditionat, ventilatorul mergea... scos mufa de la senzorul de temperatura (cred ca asta este... din primul post din http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...nzor*++turatie), bagat la loc, iar scos, iar bagat... si nici o diferenta in turatia ventilatorului... (masina de la 8 dimineata sta in parcare... banuiesc ca nu ar fi trebuit sa intre in turatia a 2-a asa de repede... la 30 secunde de la pornire...)... concluzia mea ar fi ca nu merge treapta a 2-a... daca stie careva cauze si posibile rezolvari... ![]() |
--------------------
Subaru
Impreza 2.0 Hatchback
2009 '06 Dacia Logan 1.6 mpi
Whishlist Honda S2000 |
|
klaus |
![]()
Post
#116
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
ori ai problema cu releul de viteza a doua, ori ai problema cu ... viteza I-a.
Daca nu porneste pe viteza I, calculatorul trece automat pe viteza a II-a (care are alimentare directa, nu prin rezistenta). Ideea cu scosul mufei este ca senzorul de temperatura este cu variatie negativa (cu cat temperatura creste, cu atat rezistenta lui scade) Daca depisteaza are rezistenta infinita, UCE injectie ar trebui sa treaca in mod de comanda degradat, si sa dea drumul la ventilator. Poti sa mai incerci sa faci un scurt pe pinii senzorului de temperatura, ca atunci calculatorul ar depista o valoare f. mica corespunzatoare unei temperaturi f. ridicate si ar tb sa porneasca direct pe viteza a doua. Vezi ca sunt 3 pini: 1 de masa, unul pentru UCE injectie, unul pentru bord. La ala de UCE injectie - masa tb facut scurt ca sa vada UCE injectie problema, la ala de bord faci degeaba... Insa recomand o vizita in service ca sa citeasca aia din service temperatura la care pleaca ventilatorul si sa dea comanda de plecare ventilator pe treapta I si II sa vada daca merg |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
AlinI |
![]()
Post
#117
|
![]() Nd 4 Spd 4 Life Group: Members Posts: 178 Joined: 13 April 06 From: Bucuresti ![]() |
mdea... service-ul o sa fie... azi ma duc in alexandria sa imi iau toate actele si maine sau cel tarziu saptamana viitoare o duc in service... deja parca il aud pe nea vazile ca zice ceva de genul "asa face la toate","caldura dom'le" sau "pai mergi si tu sub 2000 rpm" sau alte fraze de genul... o sa va tin la curent...
|
--------------------
Subaru
Impreza 2.0 Hatchback
2009 '06 Dacia Logan 1.6 mpi
Whishlist Honda S2000 |
|
giksy |
![]()
Post
#118
|
![]() membru de partid Group: Members Posts: 28 Joined: 8 July 06 ![]() |
la mine e problema exact invers nu se ridica la patru liniute, m-am dus la service, mi-a bagat-o pe calc a zis ca n-are nimic si cica n-am mers eu destul de mult ca sa se incalzeasca motorul desi aveam ceva kilometri facuti in ziua respectiva, am plecat de la ei si am ramas asa. A mai avut cineva prob asta si daca da cum a rezolvat-o?
P.S sa nu carecumva sa ma trimiteti inapoi la service ca n-are rost multumesc |
--------------------
dacia
logan 1.6
2004 laureate
- gl-06-III E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra.
(Jules Renard) |
|
AlinI |
![]()
Post
#119
|
![]() Nd 4 Spd 4 Life Group: Members Posts: 178 Joined: 13 April 06 From: Bucuresti ![]() |
pai in medie inseamna ca avem 2 masini perfecte..
![]() serios vorbind acum, mie dupa 3-4 minute imi ajunge la 4 linii si cam 2 min pana la 2 linii... nu am avut timp azi sa merg in service, posibil luni sau marti... P.S. giksy ai cumva DCI? |
--------------------
Subaru
Impreza 2.0 Hatchback
2009 '06 Dacia Logan 1.6 mpi
Whishlist Honda S2000 |
|
bassfreak |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 29 August 04 From: Bucuresti ![]() |
am aceiasi problema ca AlinI, tind sa cred ca este de la termostat dupa spusele tuturor.
ventilatorul porneste la mine si liniutele in plus dispar, apar iar dupa un timp, samd. diferenta la mine este ca am ambiance, deci ventilator cu o singura viteza. corect ? |
--------------------
Dacia
Logan
2004 Ambiance Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 12:53 |