DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

16 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nivel temperatura motor trece de 4 linii functie, de consumatori (masa imperfecta la TdB/sasiu-motor)

nickey
post 22 Jun 2006, 17:08
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 5 December 05
From: Bucuresti




Am 1.5 DCi si la mine nu am auzit niciodata ventilatorul pornit desi merg prin aglomeratia din Bucuresti, la ore de varf, pe canicula. La inceput am crezut ca nu-l aud eu, mi-am facut obicei sa ridic capota sa ma si uit la el, dar nu l-am vazut pornit niciodata. Am ridicat capota chiar la semafoare dupa ore de mers in continuu si degeaba. Precizez ca nici nu am vazut mai mult de 4 liniute pe display de cand am masina, din decembrie.
Sa-mi fac griji? Sa fie senzorul defect? Multumesc pentru eventualele raspunsuri.


--------------------
Dacia Sandero Stepway 0,9 TCE Easy-R 2017
Viata este un ocean imens, in care multi dau din maini si din picioare, dar putini stiu sa inoate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 23 Jun 2006, 07:58
Post #92


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.558
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Nu trebuie să-ți faci griji. Randamentul mărit al motorului face ca răcirea prin radiator să fie suficientă, de asta ventilatorul nu este pornit decât în cazuri "extreme", mult mai rare decât la MPi-uri.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nickey
post 23 Jun 2006, 11:12
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 5 December 05
From: Bucuresti




Mersi mult. Imi faceam griji pentru ca tata are un papuc 1.9 D si la el porneste foarte des, dar si motorul este foarte mare si radiatorul este mult mai mic. M-am linistit acum. Sa auzim numai de bine.


--------------------
Dacia Sandero Stepway 0,9 TCE Easy-R 2017
Viata este un ocean imens, in care multi dau din maini si din picioare, dar putini stiu sa inoate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bassfreak
post 25 Jun 2006, 16:02
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 29 August 04
From: Bucuresti




la mine de mai bine de o luna de zile (dinainte sa vina caldura), merg prin oras cu 6 liniute la temperatura 60% din timp.

aveam nivelul la antigel peste maxim cu ~1cm, am mai scos din el cu seringa pana sub maxim, dar tot la fel se comporta.

ventilatorul porneste, raceste, si peste putin timp iar cresc liniutele.
(am observat la o masina cu AC ca are o viteza mult mai mare ventilatorul - doar cele cu AC au doua viteze?)

ce sa fie, termostatul.. ? sau trebuie antigelul diluat cu apa distilata ?


--------------------
Dacia Logan 2004 Ambiance
Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihail75
post 25 Jun 2006, 17:08
Post #95


mihail


Group: Members
Posts: 466
Joined: 12 October 03
From: Iasi




incepe sa ma irite faptul ca porneste ventilatorul asa de repede. azi am facut 4 km in trafic moderat si a si pornit. din nou, la bord indicatorul nu mi-a sarit mai sus de 4 linii. la DSN nu facea asa.
intreb din nou: e normal sa porneasca asa repede?


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.4 MPI - Is-YY-XXX
mihail, fost cu Logan Laureat 1.4, acum cu Opel Astra Sedan 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 25 Jun 2006, 17:25
Post #96


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




mihail75, parerea mea e ca ar trebui sa te irite daca NU ar porni.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_slz
post 25 Jun 2006, 18:34
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.162
Joined: 17 July 05
From: BUCURESTI S6




Poate indicatorul de temperatura sa arate 1,3,5,7 linii?


--------------------
dacia Astra H Cosmo 2008 - b xx sef
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gregory Rasputin
post 25 Jun 2006, 18:59
Post #98


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 25 June 06




Acelasi lucru l-am patit si eu. Eu banuiesc ca ar fi din cauza curentului......consumatori prea multi si iti da peste cap caculatorul sau nu tine bateria. Intr-o seara aveam prea multi consumatori....muzica, ac, lumini......mi-a crescut temp. In acel moment am oprit toti consumatorii si mi-a revenit nivelul la jumate.....cum ii dadeam drumul crestea....trageti si voi concluziile. Eu am zis ca o sa-mi schimb bateria ceva de 75-80 ah. si pe descarcare cit mai mult, sper sa gasesc de 900ah. Sa vad dupa aceea daca mai sint probleme.
Iar cu ventilatorul nici mie nu mai imi pleaca cind o opresc. Masina este in garantie....asa ca stau linistit daca imi bubuie motorul.........vina constructorului


--------------------
Dacia Logan 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6000rpm
post 25 Jun 2006, 19:22
Post #99


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 8 February 06




normal, sunt 4 liniute la temperatura. la mine nicioadata nu au fost mai mult de 4, si am masina de 1 an si 4 luni, iar acel ventilator porneste destul de des in ultima vreme, mai ales cand ii mai dau >5000rpm.


--------------------
Dacia Logan 1.5 DCI 2007, Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vsebas
post 25 Jun 2006, 22:54
Post #100


spawn


Group: Members
Posts: 297
Joined: 29 July 05
From: Timisoara




QUOTE(Gregory Rasputin @ 25 Jun 2006, 19:59)
..................
Eu am zis ca o sa-mi schimb bateria ceva de 75-80 ah. si pe descarcare cit mai mult, sper sa gasesc de 900ah. Sa vad dupa aceea daca mai sint probleme.
.............
*



Probabil vei avea probleme cu alternatorul care nu este dimensionat pentru baterie de care vrei sa pui.

900ah ?????????? asta este (daca este) un monstru, ce faci iti pui remorca pentru ea ?

cred ca ai vrut sa zici 75-80Ah si curent la pornire (atunci poti obtine pentru o perioda de timp finita) 900A; spre ex. de la bateria mea de 60Ah pot obtine max. 640A (sau cel putin asa scrie pe ea)


--------------------
Dacia Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition / 2012, Laureate - TM
People are simply not predictable
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gregory Rasputin
post 27 Jun 2006, 00:14
Post #101


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 25 June 06




Bateriile sint la fel pe toate. Mie mi-au spus niste persoane din service, dar nu stiu cit de adevarat este. Eu am spus ca am si consumatori.......statiile imi maninca foarte mult curent.
Se poate numi si altfel cei 900A (asa mi-au spus prin service.......la descarcare)....habar nu aveam de chestia asta, Maxim am gasit un bosch de 74A cu 840, parca.........Stiu ca nu-mi trebuiesc atitia amp pentru pornire......pe mine ma intereseaza statiile. Nu stiu nici eu ce dracu sa mai spun. Astazi chiar am fost la ipso cu zgomotul la cutie....cu A/C.....si mi s-a spus ca asa fac toate......unele chiar mai rau. Iar cu cresterea temp. cica, la fel asa fac mai toate.....de ce? Nu mi s-a dat un raspuns concret......ca ar fi electronic si nu poate sa indice perfect..... Oare la alte masini tot asa o fi? Este o inbunatatire a daciei.......dar si cu multe defecte.
icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif cool.gif


--------------------
Dacia Logan 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bassfreak
post 27 Jun 2006, 09:07
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 29 August 04
From: Bucuresti




cred ca o sa trebuiasca sa ne punem ceasuri analogice pentru precizie (nu inteleg de ce nu puteau sa faca si ei indicatorul de temperatura mai precis ca liniute pe afisaj au - dar nu poate indicat decat 2,4,6,8 linii..), cei care isi permit frumos pe stalpul din stanga, cei cu bani mai putini inghesuite pe undeva cum se facea la dacia 1300 down.gif


--------------------
Dacia Logan 2004 Ambiance
Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 8 Jul 2006, 13:47
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.048
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Temperatura, in orice conditii de trafic, nu mi-a trecut de 4 liniute, insa, am experimentat cred o "eroare de computer" in sensul ca iarna, pe frigu' al mai mare a sarit de 4 linii (cred ca la 6) cand am cuplat dezaburitorul spate.
Dupa ce l-am oprit (dezaburitorul) a revenit si temperatura la normal in 1-2 sec. Am tot urmarit fenomenul dar nu s-a mai intamplat.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian78
post 9 Jul 2006, 00:18
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




off-topic ... ca tot veni vorba de dezaburitor. Cat curent consuma? Este un mare consumator? Cand il pornesc am senzatia ca afecteaza masina mai mult decat aerul conditionat. Iar la turatia de relanti apare o crestere mai mare decat atunci cand dau drumul la A/C in aceleasi conditii. E normal?


--------------------
Logan Laureate 1.6 gri perla
"Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dydycom
post 18 Jul 2006, 11:58
Post #105


daca exista vointa, orice se poate


Group: Members
Posts: 630
Joined: 24 March 05
From: Bucharest




consuma cam cat farurile.....deci mult smile.gif


--------------------
laguna 2.0 dci cva 2008 privilege
Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian78
post 18 Jul 2006, 19:59
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




Dar stie cineva de ce consuma atat? Doar nu e un calorifer electric ...

Si am senzatia ca ar consuma si mai mult decat farurile. Mi-e greu sa descriu. Senzatia e asemenatoare cu a unui calorifer electric care porneste. Iar turatia la relanti creste simtitor.


--------------------
Logan Laureate 1.6 gri perla
"Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 18 Jul 2006, 20:19
Post #107


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pai aia si este... Un calorifer electric. Bine, sub forma unei rezistente...
Si ca obs: luneta este suficient de mare, cu circuit mare de dezaburire.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian78
post 18 Jul 2006, 20:33
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




Inca un singur P.S. si scuze ptr. off-topic: avand in vedere ca este un mare consumator (dupa mine parca rivalizeaza cu A/C) inseamna ca atunci cand este pornita dezaburirea consumul ar trebui sa creasca? (nu cu 0,1 dar cu 0,5 l / 100km, eu stiu?).


--------------------
Logan Laureate 1.6 gri perla
"Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ga!nusha
post 19 Jul 2006, 05:49
Post #109


Still here


Group: Members
Posts: 984
Joined: 6 September 05
From: Paris




si cand deschizi geamul consuma mai mult masina.... nu???


--------------------
Mazda 3 MPS ex: Logan Preference+AC 1.6 2oo8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghc
post 19 Jul 2006, 06:42
Post #110


..:::Cautatorul:::..


Group: Members
Posts: 411
Joined: 9 December 03
From: Cluj-Napoca




Da, ga!nusha, consuma mai mult ca trebuie sa invinga o rezistenta mai mare la inaintare. Dar au facut MythBusters un studiu si consumul e mai mic decat cu AC si geamurile inchise dry.gif


--------------------
ZKR (Logan by Dacia) BaLaureate 3.14 1907 toamna - CJ-01-GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian78
post 19 Jul 2006, 10:13
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




Iute voi cu mishtouu' ... eu am vorbit serios ... si daca voi n-ati observat, asta e ... dar eu chiar astept pareri ale celor care au habar de treaba asta.


--------------------
Logan Laureate 1.6 gri perla
"Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlinI
post 20 Jul 2006, 08:02
Post #112


Nd 4 Spd 4 Life


Group: Members
Posts: 178
Joined: 13 April 06
From: Bucuresti




gluma, gluma... dar la mine se cam ingroasa... a inceput sa imi sara tot mai des in 6 liniute... si la mers normal, nu turat mult motorul, nu mers prin aglomeratie... acum 2 zile la un drum de cam 10km pe seara , drum liber... a stat cam 1 minut la 6 liniute, ieri seara de la romancierilor pana la favorit si inapoi mers cam cu 80 constant intr-a 5-a, cand am parcat (1 singura manevra, intrat intre 2 masini cu spatele, deci nu am chinuit-o...) cand sa opresc motorul iar aveam 6 liniute... si nu am mai auzit ventilatorul ala de cam multisor. pot spune ca am auzit ventilatorul ala mult mai des cand era mai frig afara... solutie de racire am cam 1cm sub maxim, deci banuiesc ca este suficient... senzorul de temperatura cred ca merge bine, pentru ca daca vad 6 liniute si o las la relanti...coboara inapoi la 4... (nu dati cu pietre... zic si eu...)

acum intrebari:
1. este normal sa sara asa de des in 6 liniute? si daca nu banuiesc ca ma paste un drum pana in service...
2. trebuie sa porneasca ventilatorul dupa ce opresc motorul daca cu 10 secunde inainte avea 6 linute? pentru ca la mine e liniste...
3. cum pot sa imi dau seama daca ventilatorul functioneaza, respectiv cum pot testa treapta 1 si respectiv treapta 2?
4. ce se poate intampla daca senzorul ala arata bine si merge motorul la o temperatura mai ridicata...?

P.S. mai am un prieten cu logan laureat 1.4mpi, la care nu a urcat deloc pana acum in 6 liniute...


--------------------
Subaru Impreza 2.0 Hatchback 2009
'06 Dacia Logan 1.6 mpi
Whishlist Honda S2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 20 Jul 2006, 09:15
Post #113


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




1. Nu
2. In general da
3. a) dai drumul la aerul conditionat si trebuie sa porneasca si b ) scoti mufa de la senzorul de temperatura si tb sa plece si viteza 2.
4. Uzura mai mare

Recomand un drum in service.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan_B
post 20 Jul 2006, 09:57
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 390
Joined: 16 July 02




Eu am SN, dar cu bord de Logan, asa ca intru si eu in discutie:

- Problema cu cresterea aparenta a temperaturii cand pornesti mai multi consumatori se datoreaza unei mase proaste in cablajul bord. La mine crestea indicatia pana la 8 linii cand porneam ventilatia pe max. Rezolvarea - am luat o masa suplimentara de la coloana de directie si am legat-o la masa ventilatorului si a luminilor de pozitie. Fenomenul a disparut - pentru cei cu inclinatii tehnice, iniante de "reparatie" aveam 0.35V intre caroserie si masa cu toti consumatorii porniti, si acum am 0.08V.

Daca aveti aceasta problema identificarea e simpla - porniti toti consumatorii si urmariti temperatura. Daca creste, e problema de masa.

- Indicatorul de temp poate arata numai numere pare de linute. Klaus a postat la un moment dat cartea, unde scria clar acest lucru.

- Cei pt care temp creste peste 4 linii au, cel mai probabil probleme cu termostatul.

Stefan.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlinI
post 20 Jul 2006, 10:09
Post #115


Nd 4 Spd 4 Life


Group: Members
Posts: 178
Joined: 13 April 06
From: Bucuresti




klaus merci de raspunsuri.. smile.gif

sa revenim... fost la masina, pornit motorul, dat drumul la aerul conditionat, ventilatorul mergea... scos mufa de la senzorul de temperatura (cred ca asta este... din primul post din http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...nzor*++turatie), bagat la loc, iar scos, iar bagat... si nici o diferenta in turatia ventilatorului... (masina de la 8 dimineata sta in parcare... banuiesc ca nu ar fi trebuit sa intre in turatia a 2-a asa de repede... la 30 secunde de la pornire...)... concluzia mea ar fi ca nu merge treapta a 2-a... daca stie careva cauze si posibile rezolvari... 1zhelp00.gif


--------------------
Subaru Impreza 2.0 Hatchback 2009
'06 Dacia Logan 1.6 mpi
Whishlist Honda S2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 20 Jul 2006, 10:57
Post #116


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




ori ai problema cu releul de viteza a doua, ori ai problema cu ... viteza I-a.
Daca nu porneste pe viteza I, calculatorul trece automat pe viteza a II-a (care are alimentare directa, nu prin rezistenta).

Ideea cu scosul mufei este ca senzorul de temperatura este cu variatie negativa (cu cat temperatura creste, cu atat rezistenta lui scade)
Daca depisteaza are rezistenta infinita, UCE injectie ar trebui sa treaca in mod de comanda degradat, si sa dea drumul la ventilator.
Poti sa mai incerci sa faci un scurt pe pinii senzorului de temperatura, ca atunci calculatorul ar depista o valoare f. mica corespunzatoare unei temperaturi f. ridicate si ar tb sa porneasca direct pe viteza a doua.
Vezi ca sunt 3 pini: 1 de masa, unul pentru UCE injectie, unul pentru bord. La ala de UCE injectie - masa tb facut scurt ca sa vada UCE injectie problema, la ala de bord faci degeaba...

Insa recomand o vizita in service ca sa citeasca aia din service temperatura la care pleaca ventilatorul si sa dea comanda de plecare ventilator pe treapta I si II sa vada daca merg


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlinI
post 20 Jul 2006, 11:38
Post #117


Nd 4 Spd 4 Life


Group: Members
Posts: 178
Joined: 13 April 06
From: Bucuresti




mdea... service-ul o sa fie... azi ma duc in alexandria sa imi iau toate actele si maine sau cel tarziu saptamana viitoare o duc in service... deja parca il aud pe nea vazile ca zice ceva de genul "asa face la toate","caldura dom'le" sau "pai mergi si tu sub 2000 rpm" sau alte fraze de genul... o sa va tin la curent...


--------------------
Subaru Impreza 2.0 Hatchback 2009
'06 Dacia Logan 1.6 mpi
Whishlist Honda S2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
giksy
post 21 Jul 2006, 12:20
Post #118


membru de partid


Group: Members
Posts: 28
Joined: 8 July 06




la mine e problema exact invers nu se ridica la patru liniute, m-am dus la service, mi-a bagat-o pe calc a zis ca n-are nimic si cica n-am mers eu destul de mult ca sa se incalzeasca motorul desi aveam ceva kilometri facuti in ziua respectiva, am plecat de la ei si am ramas asa. A mai avut cineva prob asta si daca da cum a rezolvat-o?

P.S sa nu carecumva sa ma trimiteti inapoi la service ca n-are rost

multumesc


--------------------
dacia logan 1.6 2004 laureate - gl-06-III
E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra.
(Jules Renard)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlinI
post 21 Jul 2006, 14:10
Post #119


Nd 4 Spd 4 Life


Group: Members
Posts: 178
Joined: 13 April 06
From: Bucuresti




pai in medie inseamna ca avem 2 masini perfecte.. smile.gif

serios vorbind acum, mie dupa 3-4 minute imi ajunge la 4 linii si cam 2 min pana la 2 linii... nu am avut timp azi sa merg in service, posibil luni sau marti...

P.S. giksy ai cumva DCI?


--------------------
Subaru Impreza 2.0 Hatchback 2009
'06 Dacia Logan 1.6 mpi
Whishlist Honda S2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bassfreak
post 22 Jul 2006, 13:06
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 29 August 04
From: Bucuresti




am aceiasi problema ca AlinI, tind sa cred ca este de la termostat dupa spusele tuturor.

ventilatorul porneste la mine si liniutele in plus dispar, apar iar dupa un timp, samd.

diferenta la mine este ca am ambiance, deci ventilator cu o singura viteza. corect ?


--------------------
Dacia Logan 2004 Ambiance
Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
16 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 12:53
Forum Renault