Nivel temperatura motor trece de 4 linii functie, de consumatori (masa imperfecta la TdB/sasiu-motor)
![]() ![]() ![]() |
Nivel temperatura motor trece de 4 linii functie, de consumatori (masa imperfecta la TdB/sasiu-motor)
klaus |
![]()
Post
#241
|
||
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|||
mario1980 |
![]()
Post
#242
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
@tedy Nu, cablul nu este deloc scurt, iti dai seama ca balansul motorului este de maxim 1-2 cm. Prima data cind l-am pus era mai lung, dar si caderea de tensiune era mai mare putin, aproape 60mV (cu consumatorii enuntati intr-un post anterior, porniti).
Este putin cam subtire, eu am facut treaba asta mai mult de proba, si preventiv, sa zic asa. Este facuta de citeva luni, cred, si dupa cum vezi inca nu s-a rupt... @Klaus Eu am vrut sa evit diferenta de potential, intre caroserie si motor, nu am urmarit neaparat sa imbunatatesc drastic (si nici nu este loc de asa ceva) pornirea. Daca punem un cablu mai gros direct intre baterie si motor: 1 este nevoie sa fie putin mai lung (caderi de tensiune cu atit mai mari, nu zic ca sint si f. importante) 2 nu rezolva problema diferentei de potential intre cele 2 mase. 3 deja este unul, am putea poate sa-l inlocuim cu unul mai gros Trebuie sa va mai spun ca eu am in general si niste pitici pe creier, in legatura cu eficienta, asa ca nu as pune nici 10g in plus pe masina daca se poate ![]() Bafta! |
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
marafetu_80 |
![]()
Post
#243
|
![]() ZKR Power Group: Members Posts: 190 Joined: 17 November 04 From: Dr. Taberei Buc. ![]() |
Am studiat de atunci foarte bine problema cu temperatura, iar problema a recidivat in sensul ca aproape a fiert , GMV-ul nici cand sa porneasca sau mai bine spus porneste cand are chef, mai exact dupa ce a ajuns la 9 liniute temperatura, am oprit motorul ,am deschis capota iar ventilatorul mort, am pus contactul si a pornit ,dupa ce am luat contactul a mers bine mersi in continuare, eu banuiesc releul (siguranta), eventual un contact imperfect.
Daca ma poate ajuta cineva sa-mi spuna unde este releul sau siguranta de la GMV(grup moto-ventilator), mentionez ca e model 2005 cu U-ul ala de plastic in jurul acumulatorului sau o alta idee ca sa-mi pot remedia problema ca este chiar enervanta faza. Va multumesc. This post has been edited by marafetu_80: 1 May 2007, 06:17 |
--------------------
ZKR
Egee 1.6MPI
2005/Preference Beau ,beau , nu ma face sticla!!!!!!!!
|
|
klaus |
![]()
Post
#244
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu as banui sonda.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
marafetu_80 |
![]()
Post
#245
|
![]() ZKR Power Group: Members Posts: 190 Joined: 17 November 04 From: Dr. Taberei Buc. ![]() |
Domnule Klaus daca puteti posta o poza cu pozitionarea sondei sau macar pe unde este pozitionata in doua cuvinte , ca nu as vrea sa pierd timp cu distinsii ingineri din service care au menirea de a scoate omu' din fire.
Va multumesc. |
--------------------
ZKR
Egee 1.6MPI
2005/Preference Beau ,beau , nu ma face sticla!!!!!!!!
|
|
radioman |
![]()
Post
#246
|
![]() membru D'ala mare Group: Members Posts: 378 Joined: 31 May 05 From: Constanta ![]() |
Pe chiulasa in partea dreapta cum deschizi capota (inspre cutia de viteze)
This post has been edited by radioman: 8 May 2007, 08:40 |
--------------------
Skoda Octavia 3
VW Polo V
2017/2019
- CT-xx-HIT [COLOR=red]Unii se nasc ca un 'original' și mor ca o "copie"..[/COLOR].
|
|
klaus |
![]()
Post
#247
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca imaginea de la http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=618494 e destul de sugestiva.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
marafetu_80 |
![]()
Post
#248
|
![]() ZKR Power Group: Members Posts: 190 Joined: 17 November 04 From: Dr. Taberei Buc. ![]() |
Multumesc D-le Klaus, am scos mufa de la sonda de temperatura de vreo doua ori si ce am observat este ca a inceput sa porneasca cand trebuie GMV-ul ,oricum o sa fiu atent la acest fenomen.
Inca o intrebare catre domnul Klaus daca scot in timpul functionarii mufa de la sonda termica teoretic ar trebui sa porneasca GMV-ul? Va multumesc. |
--------------------
ZKR
Egee 1.6MPI
2005/Preference Beau ,beau , nu ma face sticla!!!!!!!!
|
|
driverx |
![]()
Post
#249
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Noah, sa vedeti pomul meu de craciun. Din pacate de ceva zile imi tot indica 6 liniute. La inceput m-am speriat, dar dupa vreo 2 zile m-am prins ca treaba asta o face doar seara cand SIGUR am minim farurile aprinse. Aseara, cand era pornita si dezaburirea, mai mult pe 6 liniute statea. Ca sa nu mai zic ca sporadic pornea GMV-ul, dupa un moment se oprea, dar el tot la 6 liniute statea. Atunci mi-am dat seama ca sunt mari sanse sa imi fac griji degeaba, deoarece motorul merge perfect, desi nu acelasi lucru se poate zice si despre afisare.
Azi dimineata mi-am propus sa pun "on tape" toata faza. M-am pregatit minutios ( ![]() Asa ca, am inregistrat. Fiti atenti la 4 lucruri: - indicator temp apa - cei doi martori de la faruri - martor dezaburire. Acuma intrebarea mea este: Masa motor sau masa bord? Sa merg la hahalelele astea sau imi fac eu totusi (masina este in garantie, deja are alarma pusa de mine, deci NU mai am chef de luat in gura cu ei). Pomul meu de craciun. Enjoy. ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
cataline |
![]()
Post
#250
|
Membru autentic Group: Members Posts: 332 Joined: 9 February 06 From: Bucuresti ![]() |
hehe....eu am ajuns si la 9 linii
![]() Iti recomand sa te duci in service ca stiu ei ce sa schimbe (sper ca au trimis o directiva ceva) si daca nu stiu le zici sa sune la uzina si ii lamuresc aia ce sa schimbe. Daca nu vrei nici asa, schimba cablul de masa de la baterie, care se imparte in 2. L.E. Ar mai fi si sonda de apa, ca au schimbat si aia la mine, pentru siguranta. This post has been edited by cataline: 18 May 2007, 09:59 |
--------------------
Logan
Ambition 1.6
2005
- B-xx-XXX Logan 1.6 Ambition, dec 2005
|
|
mario1980 |
![]()
Post
#251
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
@driverx
Sint 2 posibilitati, ori nu ai citit cu atentie ultimele 2 pagini, ori eu nu m-am exprimat clar. Incearca sa pui o sirma intre motor si caroserie, ca cea din pozele puse de mine, si vezi daca mai face. Succes! This post has been edited by mario1980: 18 May 2007, 10:00 |
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
driverx |
![]()
Post
#252
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Am citit. Thanks. Dar eu stiu de ce am intrebat asta, desi am uitat sa mai specific ceva ca sa va fie si voua mai clar de ce am intrebat. Rabla mea e tare sensibila si la puneri scurte a contactului ceea ce duce cateodata la resetarea CB-ului. Asta am uitat sa specific, si din cauza acestei probleme inca oscilez intre cele doua mese
![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
mario1980 |
![]()
Post
#253
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
La (aproape) toate Logan-urile se intimpla ca daca pui si iei repede contactul sa se reseteze CB-ul. Roaga pe cineva sa urmareasca bordul cind are 6 liniute, si pune tu, temporar, cu minuta, o sirma intre motor si caroserie, si poate ne comunici si noua rezultatul...
Numai bine! Scuze de dubla postare, daca cineva binevoieste, se poate sterge acest post. Multumesc de intelegere! This post has been edited by mario1980: 18 May 2007, 10:25 |
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
mario1980 |
![]() ![]()
Post
#254
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
La (aproape) toate Logan-urile se intimpla ca daca pui si iei repede contactul sa se reseteze CB-ul. Roaga pe cineva sa urmareasca bordul cind are 6 liniute, si pune tu, temporar, cu minuta, o sirma intre motor si caroserie, si poate ne comunici si noua rezultatul... Adica, daca revine la 4 linii, sau nu.
Numai bine! |
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
driverx |
![]()
Post
#255
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
OK. Cred ca ceva de genul asta am sa fac...
Cam ce sectiune trebuie sa aiba sarma? Also, unde e masa originala a masinii? Pana acum cateva zile mergea perfect, poate n-au pus astia masa ca lumea cand mi-au re-montat masina..... |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
cataline |
![]()
Post
#256
|
Membru autentic Group: Members Posts: 332 Joined: 9 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Mai stiu o persoana care si-a reparat masina la un service Dacia (inlocuit radiatoare, indreptat capota) si a inceput si a lui sa se duca in 6 linii, desi pana atunci nu facea. Si apoi inca un drum in service sa-i schimbe sonda si firul de masa, si pana acum nici o problema.
This post has been edited by cataline: 18 May 2007, 10:32 |
--------------------
Logan
Ambition 1.6
2005
- B-xx-XXX Logan 1.6 Ambition, dec 2005
|
|
mario1980 |
![]()
Post
#257
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
Daca pui ceva permanent, sa fie cel putin de 4mm, cablul. Daca doar pentru diagnosticare, poate fi orice sirma, caci va atenua diferenta de potential, intre sasiu si motor. Nici subtire si lunga sa nu fie, caci altfel o pui degeaba.
Masa originala ovezi daca pornesti de la borna - a bateriei, de unde pleaca 2 cabluri, unul mai subtire catre caroserie, si unul mai gros care pleaca spre motor. Incearca de asemenea sa mai stringi putin suruburile de prindere, mai ales a cablului mai subtire. |
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
driverx |
![]()
Post
#258
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Am pus o masa temporara. Se pare ca nu mai face
![]() Este prea subtire, dar e tot ce am gasit in casa. O sa iau cablu ca lumea, o sa iau papuci pentru a fi totul ca la carte, frumos ![]() Attached thumbnail(s) DSCF4203.jpg ( Size: 58.45k ) Number of downloads: 4073 DSCF4204.jpg ( Size: 52.7k ) Number of downloads: 4330 DSCF4205.jpg ( Size: 69.95k ) Number of downloads: 4290 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
AlinI |
![]()
Post
#259
|
![]() Nd 4 Spd 4 Life Group: Members Posts: 178 Joined: 13 April 06 From: Bucuresti ![]() |
driverx cand m-am uitat la filmuletul cu bordul tau parca l-am vazut pe al meu... EXACT la fel.. identic... inclusiv timeingul...
![]() |
--------------------
Subaru
Impreza 2.0 Hatchback
2009 '06 Dacia Logan 1.6 mpi
Whishlist Honda S2000 |
|
driverx |
![]()
Post
#260
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(AlinI @ 21 May 2007, 15:26) Eu nu stiu ce sa fac. Problema am eliminat-o, dar ma deranjeaza rau pe procesor ca am eliminat efectele, nu cauza. Ce ma deranjeaza este ca a inceput dintr-o data sa se manifeste, si foarte ferm. Nu e nevoie de nu stiu ce alinieri ale planetelor, temperaturi in 15 si 16.5 grade celsius ca sa se manifeste. Pur si simplu, fara masa mea suplimentara, fac ceea ce fac in film si se vede rezultatul. M-am gandit la alta solutie. Sa imi fabric alta masa si sa inlocuiesc Y-ul original al masinii. Partea proasta este ca nu prea am access la cutia de viteze, decat daca dau jos scutul, si n-am chef de prostii dinastea.... |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
mario1980 |
![]()
Post
#261
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
Sfatul meu este sa inlocuiesti, daca vrei musai sa inlocuiesti ceva, cablul scurt care duce de la baterie spre caroserie, si nu pe cel gros. Cel mai probabil s-au oxidat suprafetele de contact intre cablu si papuci, sau intre papuci si prinderea pe caroserie. Intii de toate desfa, curata, si pune niste vaselina cind le montezi la loc.
La cablul mare care duce curentul demarorului nu te-as sfatui sa umbli, pentru ca pe el cade cea mai mica din cele 2 tensiuni parazite, si daca el ar fi bolnav, nici electromotorul n-ar mai invirti ca la inceput, ceea ce nu cred ca este cazul. Eu sint de parere ca dupa ce faci operatia de mai sus, sa lasi totusi, cablul suplimentar, pentru ca: - oricum este o diferenta de potential intre motor si sasiu (cu consumatorii porniti), oricit de bune ar fi cablurile in configuratia originala, - ai o imbunatatire -nu sustin ca este semnificativa, dar certa- a incarcarii bateriei, mai ales la relanti, plus o cale in plus pentru curentul demarorului, care s-ar putea ca iarna, pe ger, sa faca diferenta intre a porni sau nu, intr-o dimineata. - este o solutie mai fiabila, care te scuteste sigur de o eventuala alta revenire a anomaliei. - nu te costa mai nimic sa o faci profesionist si sa o montezi Eu cind am avut drum prin service (cu AC-ul ![]() This post has been edited by mario1980: 21 May 2007, 17:23 |
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
KilleR82 |
![]()
Post
#262
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 2 November 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Mai baieti, mie mi-i si groaza sa mai citesc pe la topicul de probleme... mai devreme sau mai tarziu tot ma confrunt cu cate una semnalata de voi
![]() Glumesc, e bine ca se discuta problemele aici, sa stii cum sa tratezi o problema care deja a aparut. Revenind la subiect, oare aceasta legatura de masa intre motor si caroserie ar rezolva complet problemele? O sa incerc inainte sa curat cu WD40 borna [ - ] a bateriei si contactele aferente, sa ma asigur ca nu sunt oxizi in zona... Ar fi si alte locuri in care sa verific contactele? Daca nu rezolv nimic, incepe sa ma tenteze ideea cablului suplimentar de masa... Baietii din service imi sunt relativ "simpatici" , dar nu ma duc inca la ei, daca pot rezolva singur treaba asta. driverx, filmuletul tau parca a fost facut pe masina mea... |
--------------------
Renault
Megane mk2 ph2
2008 1.6 16v K4M Euro4 Privilege (2008-) + GPL Dacia Duster 4x4 mk1 ph2 2015 1.6 16v K4M Euro5 Laureate (2015-)
|
|
driverx |
![]()
Post
#263
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Daca vrei o sa iti fac o masa dinaia faina, sa arate ca de fabrica. Inca nu am gasit papusi seriosi, decat prea subtiri. Mie o sa imi fac sigur.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
KilleR82 |
![]()
Post
#264
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 2 November 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Mersi de suport, colegul meu de suferinta
![]() ![]() Eventual iti dau un PM cu nr meu de tel. si mai povestim. later edit.... ca sa nu mai creez un post nou Acuma in pauza de masa pe o ploaie serioasa, drum de doar 1-2 km, la sfarsit, cand motorul era caldutz, din cauza ca mergeau faruri, proiectoare, stop de ceata, dezaburire, iara a facut faza... cand operam dezaburirea isi revenea... super enervant, desi sunt constient ca motorul isi gestioneaza bine GMV si injectia, doar afisajul e de bai... trebuie sa o rezolv, ca ma dispera ![]() This post has been edited by KilleR82: 29 May 2007, 13:01 |
--------------------
Renault
Megane mk2 ph2
2008 1.6 16v K4M Euro4 Privilege (2008-) + GPL Dacia Duster 4x4 mk1 ph2 2015 1.6 16v K4M Euro5 Laureate (2015-)
|
|
GabyT |
![]()
Post
#265
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Desi (inca) nu se comporta ca un "pom de craciun", poate pentru ca este mai noua (noiembrie 2006) si dorind sa preintampin un asemenea deznodamant, dar si pentru ca ma enerveaza la culme autoresetarea calculatorului (problema care, desi diminuata dupa vizita in service, persista la punerea si luarea rapida a contactului), m-am hotarat sa suplimentez si eu masa Loganiciului.
Multumesc pe acesta cale pentru informatiile si imaginile postate (in special de mario1980 si driverx). ![]() Urmand exemplul colegilor, am masurat caderile de tensiune ce apar intre motor si caroserie inainte si dupa efectuarea modificarii, cu si fara consumatori : INAINTE -fara consumatori : 20 mV / cu consumatori : 204 mV; DUPA -fara consumatori : 6 mV / cu consumatori : 45 mV; DUPA montarea firului suplimentar de masa la baterie, valorile intre baterie si motor au fost : -fara consumatori : 10 mV / cu consumatori : 25 mV; Pentru cei interesati de o asemenea modificare, sper ca pozele sa va ajute. 20070629_001m.jpg ( Size: 204.52k ) Number of downloads: 4624 20070629_002m.jpg ( Size: 349.74k ) Number of downloads: 4219 20070629_003m.jpg ( Size: 250.1k ) Number of downloads: 1674 20070629_004m.jpg ( Size: 212.71k ) Number of downloads: 1880 20070629_005m.jpg ( Size: 221.89k ) Number of downloads: 1838 20070629_006m.jpg ( Size: 256.78k ) Number of downloads: 1831 20070629_007m.jpg ( Size: 223.9k ) Number of downloads: 1793 This post has been edited by GabyT: 29 Jun 2007, 21:18 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala / 2003 Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006 MIO C520 |
|
Adrian78 |
![]()
Post
#266
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Bineînțeles că am, mai nou, și problema asta. Ceva e ciudat însă - legătura dintre 6 liniuțe și temperatura exterioară. Deci:
1. - circulat pe centură și împrejurimi - viteză între 50 și 100 km/h - A/C pornit, treapta 3 ventilator habitaclu, casetofon pornit, lumini de drum și atât - aprox. ora 14, aprox. 35-38 grade la umbra - temperatura apa - 6 liniute permanent (de cateva ori chiar si 9 liniute) 2. - același drum, viteză - A/C pornit, treapta 2 ventilator habitaclu, casetofon pornit, lumini de drum și proiectoare - aprox. ora 23, aprox. 26-30 grade? - temperatura apa - 4 liniute permanent Păreri? Și care e legătura între temperatura exterioară și masa deficitară? |
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
mario1980 |
![]()
Post
#267
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
Ca prima parere, curata contactele cablului de masa dintre baterie si caroserie. Iti recomand sa pui si masa suplimentara, chiar daca se rezolva problema.
Legaturile cu temperatura exterioara pot fi: -poate ventilatorul radiatorului a pornit mai des ziua -poate bateria nu-ti era incarcata complet, ceea ce a determinat un curent de incarcare al alternatorului, mai mare. Diferenta de potential intre motor/caroserie creste cu marirea curentului de incarcare al alternatorului, la fel ca si cresterea numarului de consumatori -la cald rezistentele metalelor cresc, deci si de-aici o crestere a caderilor de tensiune pe cablurile de masa -temperatura din habitaclu este foarte probabil ca are o influenta asupra interpretarii tensiunilor pe senzorul de temperatura. Asta cred ca este cel mai putin semnificativ dintre toate cauzele posibile. Probabil a fost un concurs de factori. Banuiesc ca racirea motorului este buna, nu ai radiator murdar, sau aer in lichidul de racire, sau alta cauza care sa-ti fi cauzat chiar ridicarea temperaturii apei. |
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
Adrian78 |
![]()
Post
#268
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri. Cauza 1 se exclude. Asa cum am spus, am mers tot timpul cu A/C pornit, deci automat min. treapta 1 a GMV pornita. Poate sa fie ceilalti factori.
Radiatorul este foarte curat, apa circula, GMV-ul merge ... dar nu sunt impacat deloc cand vad constant 6 liniute la apa (aprox. 30 min cat am mers). Sper ca temperatura reala sa fie in parametrii normali. Of, of ... |
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
mario1980 |
![]()
Post
#269
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
Nu stiu daca chiar putem exclude cauza 1. Ventilatorul nu prea porneste cind masina merge cu viteza si temperatura aerului este mai mica, chiar daca ai AC cuplat. Ma insel eu?
Stii ce ai de facut, lasa of-of-urile pentru babe... |
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
Cyrusmddd |
![]()
Post
#270
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 21 March 07 From: Sibiu ![]() |
Ma scuzati ca postez aici, dar citind postul am observat niste poze dintr-un manual cu tot felul de date legate de logan. As vrea sa stiu de unde se poate procura? sau daca il aveti careva in format electronic?
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 1.4 MPI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 09:23 |