Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004
![]() ![]() |
Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004
BN64FLO |
![]()
Post
#14551
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 674 Joined: 23 April 12 From: Bistrita ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TX/Li
1986/1999
- BN 02 PZA/BN 64 FLO
|
|||
Muttley |
![]()
Post
#14552
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Dar ce face lumea cu catalizatoarele, de ofera atat de mult pe ele?
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
bmwh548 |
![]()
Post
#14553
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
Platina?
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
BN64FLO |
![]()
Post
#14554
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 674 Joined: 23 April 12 From: Bistrita ![]() |
Au ceva metale pretioase in ele, aur sau platina sau si-si...nu stiu exact...conationalii de culoare sunt morti dupa catalizatoarele de benzinar
|
--------------------
Dacia
1310 TX/Li
1986/1999
- BN 02 PZA/BN 64 FLO
|
|
Victorine |
![]()
Post
#14555
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Platină si Paladiu, iar alea de hibrid sunt ținta nr.1, costă de 2x cât unul de benzinar obișnuit, în special Priusurile, unde e foarte expus catalizatorul. E epidemie de furturi la astea, au dezvoltat unii niște table catlock, da' nu știu cât îs de eficiente... și mie îmi cam țâțâie kurul după câte am citit pe toyotaownersclub și priuschat. Am citit că la un dealer kiundai au operat 5 mașini într-o singură tură. Nu la noi.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
bmwh548 |
![]()
Post
#14556
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
Platina si paladiu. Au sarit destul de mult preturile la ele in ultimii ani pentru ca e un cerc vicios. Trebuie catalizatoare fenomenal de eficiente, dar metalele nu se gasesc chiar atat de usor. Sunt preferate alea de benzinare pentru ca lucreaza mai relaxat decat alea de la dieseluri. In special alea de pe hibride.
A fost Victorine mai rapid de degete. Au aparut si la noi micii intreprinzatori care opereaza repejor. Le plac astea mai inalte ca se pot baga mai usor sub masina. This post has been edited by bmwh548: 11 Mar 2023, 17:26 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14557
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Am verificat nivelul de ulei motor aseara, ca i-am cam rupt gurita pe autobahn la intoarcere, dupa cum am spus. Vreo 700ml a cerut
![]() Eu zic ca e cat de cat normal. Si cand am traversat Germania, cu Swift nou si aspirat, l-a baut. Voi o sa ziceti ca nu-i normal, asa-i? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#14558
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Regula degetului opozabil zice ca daca treci de 1 litru la mia de km, tre' sa-ti pui probleme.
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14559
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Pai daca-i fac la +200km/h, creca discutam de 1l la 100km.
Anywayz, inapoi la utilizare domestica, si cu ochii pe el. 12 Mar 2023, 18:31: Eu nivelul il verificasem la 3 noaptea, cand eram cam prost din oficiu, si am completat cu un bidon plin. Dup-aia am inceput sa am indoieli, gen daca era uleiul la final de veat', si am aruncat 1l pe fereastra practic? Dar nu, am 4000km, din care majoritatea la drum lung, Grecia, cred ca si Iasi, cat m-am fatait cu d-rica 2022 pe acasa la ea, Clujul asta. Deci il mai las 1000km, sa fie de verificari. Bine, acu' nu e ca si cum nu imbratisez o reparatie motor, dar din nou zic, o vreme mi-e o lene maxima. Plus ca-s si catalizatoarele alea in pioneze, n-am niciun chef. Apoi, am incercat sa verific nivelul din cutie, ca imi faceam mari probleme ca n-am acces la joja. Si chiar n-am. Dar cu o pensa lunga, cu bacurile imbracate, ca sa nu zgarii joja, a functionat perfect, am reusit s-o dau afara si s-o si-nfig indarat. E la nivel ala, si e curatel, il mai las si pe el o vreme, ca la 600 lei parca nu-mi vine inca. Iar petele de ulei de la piulitele mari ale simeringurilor de planetare nu mai exista. Chiar a fost imbacseala cu WD40 aia, huge pfiu! De cateva zile imi incoltise-n minte sa mut burduful de schimbator de wrx pe consola noua. - foarfeca sus, ca gaura de wrx e mult mai mica decat cea de sti; - 4 cusaturi, ca cele originale se desfaceau; - indoit, lipit cu supergluu, ca masina de cusut n-am; - constatat ca am taiat prea mult, gura e prea larga, asa ca desfacut lipituri, bagat oring in bata si lipit iar; - dezlipit ambele rame de la baza fiecarui burduf; - lipit burduful de wrx pe rama de sti, la ochi, la inspiratie; - date cele 6 gauri de surub in piele; - montat. Defecte: - gaura prea larga de sus genereaza 2 cute pe care le pot suporta fara probleme; - jos, daca cauti ateeeent pe interiorul ramei de aluminiu, e o cuta, fix undeva ma doare. Reusite: - adio capsa aia urata de sti; - adio rosaturi. IMG_20230312_162408_2.jpg ( Size: 1019.16k ) Number of downloads: 330 IMG_20230312_162835_2.jpg ( Size: 1.22mb ) Number of downloads: 62 IMG_20230312_162843.jpg ( Size: 1.11mb ) Number of downloads: 59 Chestia-i c-a trecut ceva vreme de cand am comandat bucsele de schimbator la autokino, maine as suna sa-i intreb de operatie. Iar daca le montez p-alea, sa montez, in sfarsit, tot. Ieri dimineata a plouat. Apoi, toata ziua, a batut vantul, spre seara, umiditatea din aer era la 40%, uscaciune maxima adica, totul uscat. Noaptea asta, pe la -2*C. Am iesit acum dupa biscuiti cu Ignisul si am vazut minunea, cretinoizii astia au dat cu sare!!! ![]() Deci trecusera saptamani bune, daca nu chiar o luna de la ultima imprastiere, si iar au dat. Absolut inutil, absolut degeaba, a fost rece, dar uscat. N-or fi vrut sa ramana cu stocuri, sau n-au aparut suficient de multe gropi dupa iarna. Si o impresie ar mai fi, legat de masina dupa swap, tot uit s-o enunt. caster.png ( Size: 14.71k ) Number of downloads: 69 In poza e unghiul de inclinare longitudinala pivot fata / fuga / caster. Se vede ca odata cu micsorarea garzii la sol, unghiul creste. Si se simte cu prisosinta fata de cum era inainte, e mult mai bine acum. Cum se manifesta - la viraj inceput de pe mijlocul casetei, se simte cum directia se incarca consistent, devine grea, si revine pe drept cum trebuie. Inainte, cu garda la sol inalta, era bleaga. Ce modificari de caster am sau am avut: - brate cu caster mare (duc pivotul de brat spre fata). - flanse de amortizor cu offset (duc piulita de amortizor spre spate). - garda la sol redusa. Ce configuratii am avut: - garda la sol mica cu lowering springs (+ caster), brate normale (0 caster), flanse normale (0 caster) - cah. - garda la sol mica (+ caster), brate cu caster mare (+ caster), flanse normale - fain! - garda la sol mare (0 caster), brate normale (zero caster), flanse cu offset (+ caster) - cah. - acum: garda mica (+ caster), brate normale (zero caster), flanse cu offset (+ caster) - okish. Flansele cu offset dau +0.8* din amintiri, bratele cu caster dau +1.5*. D-aia nu e chiar "fain" acum, si e doar "okish". Dar bratele alea care dau "fain" pocesc rau masina din profil, deci nu le voi mai folosi. Iar ca noutate, daca eliberez volanul, o ia vaaaag si usurel spre dreapta, si la rambleu, si la debleu. Deloc problematic, doar ca nu e perfecta si atat. Banuiesc ceva convergenta nefericita pe spate totusi. Daca aia-i buna, presiune anvelope. Daca aia-i buna, e din elasticitatea articulatiilor, si n-am ce-i face. Gata, HBO! ![]() This post has been edited by Muttley: 12 Mar 2023, 17:31 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#14560
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Marty |
![]()
Post
#14561
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Mah, mie nu-mi papa gram de ulei, cum dracu' sa bagi 700 ml la 1000 de km????
![]() Nujtu ce downpipe zici tu, dar eu ranjesc ca vaca la niste catalizatoare metalice, d-alea mai soft, de 200 de celule. Daca te mananca-n ruc, po' sa iei si de 100, cica treci ITP-ul fara probleme (ma rog, niste englezoi ziceau ca au trecut MOT-ul cu d-alea de 100). |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Victorine |
![]()
Post
#14562
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Dă și tu un link, ceva.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Marty |
![]()
Post
#14563
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE(Victorine @ 13 Mar 2023, 09:43) Intreb si eu ca ardeleanu': la ce?Na link catre cat-uri, catre englejii cu MOT-ul lor nu mai stiu... This post has been edited by Marty: 13 Mar 2023, 08:48 |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Victorine |
![]()
Post
#14564
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Ziceam că poate ai ceva link concret către unii care fac/ vând catalizatoarele astea, să văd disponibilitate, preț. Dar mă uit eu, eram curios.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Marty |
![]()
Post
#14565
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#14566
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(tatabobu @ 12 Mar 2023, 22:38) ..la mers normal. Nu la fugărit mașina. Mda, daca Matli a tinut masina aia in forja 1000 de km pe drumurile patriei, sa faca bine sa se duca la Filip si sa-i faca geometria la Laguna pe post de scuze. QUOTE(tatabobu @ 12 Mar 2023, 22:38) Pai sa stii, acuma pe friguletul asta, trebuiau imblanite. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Victorine |
![]()
Post
#14567
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Merci Marty, mi-am făcut o idee de prețuri. Să înțeleg că dacă se fură ăsta de pe mașină (duamne feri!), aș fi în regulă cu unul de-ăla high flow din punct de vedere ITP, etc.? Nu mi se par chiar groaznic de scumpe.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
eviltuning |
![]()
Post
#14568
|
![]() 峠ドライバ Group: Members Posts: 494 Joined: 28 November 10 From: Brasov ![]() |
QUOTE(Marty @ 13 Mar 2023, 08:40) cica treci ITP-ul fara probleme (ma rog, niste englezoi ziceau ca au trecut MOT-ul cu d-alea de 100). Total neadevarat. Am eu de 200 de celule metalic la megane si nu ies hidrocaburile de nici o culoare. Bine, la mine ajuta mult si configuratia de grupa N. Oricum si miroase dupa ea, chiar si dupa ce se incalzeste, asa ca e bun doar sa zici ca ai catalizator si nu e restrictiv dar in rest nu as recomanda. |
--------------------
Renault
Megane 99' 2.o 16s RXE /
Laguna 08' 2.0 16v TCe GT
- BV 99 EVL
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#14569
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.324 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(Muttley @ 12 Mar 2023, 10:51) Am verificat nivelul de ulei motor aseara, ca i-am cam rupt gurita pe autobahn la intoarcere, dupa cum am spus. Vreo 700ml a cerut ![]() Eu zic ca e cat de cat normal. faci invidioase vechile TDI-uri ... ![]() pe autostrada dupa Aiud este valurita ciudat ... singura masina care statea cum trebuie si puteam sa merg tare acolo era C5, restul cu care am mai fost .. se simt urat valurile alea alea .. de accea ete si limita de 80-100 acolo . This post has been edited by cj98czh: 13 Mar 2023, 12:26 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14570
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Cluj, n-am mers niciodata asa cu ea, deci nu pot sti daca il papa la +200km/h constant de cand o am, sau nu.
N-am zis ca e normal, n-am zis ca e anormal. Am zis c-o tin sub supraveghere in urmaroarea mie de km, in care voi merge asa cum sunt eu obisnuit. Legal, cu pulluri ocazionale, fie depasiri, fie de fun. Marty, daca tu crezi ca raciurile alea de catalizatoare la bani de nimic fac ceva, orice, te inseli. E plin de anjtaini pe net, inclusiv in UK, cu declaratii senzationale. Catalizatoare bune (zic multi) sunt astea. Daca te uiti si la pret, incepi sa crezi ca chiar fac ce trebuie. Motiv pentru care, voi lua un downpipe echipat cu un astfel de catalizator, chiar daca e cu 3-4 sute de dolari mai scump decat celelalte. Pentru ca nu vreau sa poluez in primul rand, si pentru ca nu vreau probleme cu se stie cine intr-al 2-lea. PS: pana sa ajunga la mine, masina n-a avut viata usoara, n-a avut schimburi de ulei regulate, de schimburi de ulei la 4000km nu mai zic. C-a dat de bine la mine, ok, dar un eventual rau deja fu facut dinainte, eu luand-o la 113 mii km. In plus, la mine, in astia aproape 50kkm de cand o am, desi schimburi de ulei bun si dese, am cam fugarit-o cand s-a putut. D-aia zic, daca consuma uleiul doar la regimul ala, fie-i de bine, n-am s-o mai fortez pe autostrazile alea de nu le avem. Daca e trosnit motorul, foarte dragut, imediat comand piese, imediat il dau afara. This post has been edited by Muttley: 13 Mar 2023, 14:06 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Marty |
![]()
Post
#14571
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE(Victorine @ 13 Mar 2023, 12:37) Pe la noi INCA nu se practica, in State e deja industrie. Mai haios e ca-s unii care habar n-au ce fac si taie tobe de mijloc si finale.QUOTE(Muttley @ 13 Mar 2023, 14:40) Marty, daca tu crezi ca raciurile alea de catalizatoare la bani de nimic fac ceva, orice, te inseli. Am dat un exemplu, primul care mi-a iesit in cale. Daca e sa ma apuc sa caut, gasesc si Magnaflow sau HKS, ca fac si aia. HKS-ul pentru EVO X e mai mult decat dublu fata de cotoarba aia de COBB. |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#14572
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Mecanicul meu zicea ca l-au intrebat niste indivizi daca nu are catalizatoare de vanzare. Din fericire, recuperarea de metale pretioase necesita niste acizi puternici, pe care nu ii poate cumpara oricine (ca se folosesc si la stupefiante).
This post has been edited by einstein1984: 13 Mar 2023, 14:40 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14573
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
E cel putin a 3-a oara cand intreb la Autokino daca mi-au venit piese, iar cetateanul imi raspunde "FIX IN CLIPA ASTA au ajuns!!!". Bai, ce coincidente ticaloase
![]() IMG_20230313_122125.jpg ( Size: 515.12k ) Number of downloads: 267 Va amintiti miez majorat cu 0.06mm, ce inca avea joc? Si eu ziceam ca fraieru' ca bucsele originale-s ok? Sau ca am zis la un moment dat, dupa ce am pus alte bucse AM cu joc, ca s-a-mbunatatit ceva, ca probabil astea au joc de fabrica? Nici vorba. Miezul original, la cota originala, intra greu pe bucse. E dumnesio ce-i acolo... ![]() In prima poza, bucse noi. In prima si a 2-a poza, indicata cu sagetile, o fixare pe care am fost nevoit s-o ajustez ca sa se aseze bucata mare de consola, in ciuda evaluarilor mele intiale ce spuneau ca ar fi ok. Se vede-n poza a 2-a traversa din plastic a consolei, ce initial nu trecea de o mufa alba. IMG_20230313_124523.jpg ( Size: 1.51mb ) Number of downloads: 280 IMG_20230313_131107.jpg ( Size: 1.26mb ) Number of downloads: 523 Si atata problema am avut la montajul celor 3 elemente de consola, asta fiind de fapt ultimul pas de la instalarea DCCD controllerului. Mor aici! IMG_20230313_132502.jpg ( Size: 1.37mb ) Number of downloads: 527 IMG_20230313_132635_2.jpg ( Size: 1.52mb ) Number of downloads: 523 Am terminat swapul de 6 trepte si la interior. Recapitulare: - consola plastic schimbator smirgheluita si vopsita. Arata absolut decent, chiar inspira mai mult decat originalul, cu compartimentul ala lucios acolo. - rama aluminiu polisata, descantata, fu aventura. - burduf schimbator adaptat de pe WRX (ieri, sincronizare perfecta), pentru eliminare capsa urata. - knob imbracat de mine (ca chestie, inca nu si-au revenit complet degetele mari). - 2 butoane noi. Rezultatul, raportat la nevoile mele, e absolut perfect. Swapul per total nu e gata pentru ca astept o saiba (!!!) de 6mm de ceva saptamani? Luni? Si pentru ca fara aia nu pot pune la loc scutul de cutie. Adica e gata, da-l incolo ![]() ![]() ![]() Cu butonul ala de avarii tot nu catacdisesc odata sa va intreb ce am de facut. Creca m-am obisnuit cu el asa. This post has been edited by Muttley: 13 Mar 2023, 14:49 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Marty |
![]()
Post
#14574
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Sta schimbatorul cum trebuie acum, mai confunzi 3 cu 5?
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#14575
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.324 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 13 Mar 2023, 14:24) Mecanicul meu zicea ca l-au intrebat niste indivizi daca nu are catalizatoare de vanzare. Din fericire, recuperarea de metale pretioase necesita niste acizi puternici, pe care nu ii poate cumpara oricine (ca se folosesc si la stupefiante). am in familie pe cineva care se ocupa cu dezmembrari de bMW, catalizatoarele pleca primele si la niste scoruri de te doare capul .. primeste zilnic telefoane daca nu are de vanzare catalizatoare .. deci nu cred ca este chiar asa de dificil de facut rost de ce trebuie .. sunt o gramada de anunturi cu cumparari de catalizatoare. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
bmwh548 |
![]()
Post
#14576
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
QUOTE(Marty @ 13 Mar 2023, 14:16) Prin zona mea (din fericire) ii cam toarna politia pe baietii cu idei. Anul asta vazusem vreo 3 arestari pe treaba asta si suntem abia in martie. Si asta e doar ce apare in presa la capitolul "uite ce bine ne facem datoria, prindem hotii". Ce se intampla si nu apare in presa...partea a doua. |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14577
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(Marty @ 13 Mar 2023, 15:52) El sta bine de la inceput, baiul e cu 2-3, care iese 2-5. Tot drumul de Cluj n-am patit niciodata, dar am si schimbat 2-3 cu grija si teama. Burduful nu cred c-o sa contribuie cine stie ce, mai deloc chiar, insa o teoretica amortizare a oscilatiei levierului ofera. Macar nu dauneaza. No, fie. Am incercat 4 sti-uri si un wrx. Si un Ignis. Pe liber, levierul sta pe directia 3-4. Se duce-n stanga pe 1-2 si in dreapta pe 5(-6). La absolut toate masinile de mai sus, wrx si ignis sunt bonus, deci la toate cele 4 sti-uri, cursa mijloc-stanga = cursa mijloc-dreapta. La mine, cursa spre stanga e mai mare decat cursa spre dreapta. Culmea e ca NU asta ar fi problema mare, asta e chiar ok la o adica, nu te intinzi ca sa dai 5. Problema e ca rezistenta opusa de arcul de readucere pe directia 3-4 este mai mare spre stanga decat spre dreapta. Poate e o consecinta a cursei mai mici spre dreapta. Vedeti arcul aici, la sfarsitul postului 1 si inceputul postului 2. Ala n-are ce sa aiba gresit la el, e un arc maricel si puternic. D-aia zic ca e din cursa senzatia. Totusi, am comandat unul nou, nu e o avere, iar in caz ca mai desfac vreodata capacul de transfer (pe masina!!!), sa-l am la indemana. In fine, cand scot din 2, levierul sare cu sete pe mijloc, gratie cursei mari si arcului tare sa admitem. Din inertie, se duce spre 5, unde cursa fiind mica, daca schimb cu un deget, nimeresc. Solutii: - scot cutia si o fac bucati - nu. - nu mai schimb cu un deget - am incercat, functioneaza. Am masurat cu ruleta cursele la 2 sti-uri, ca erau aici, in brasov, unul 2003, unul 2009. 25 la ambele, atat spre stanga, cat si spre dreapta. In comparatie, eu am 23 stanga si 20 dreapta. Aia 3mm diferenta, faptul ca a 5-a e mai in stanga cu 3mm, strica tot. Raman la parerea ca cineva a cazut peste schimbator in timpul rostogolirii si a indoit o tija din cutie. N-am ce face, m-am obisnuit, atata rau sa fie. De exemplu, cutia functioneaza perfect, nu agata, nu caraie sincroane, deci bine as face sa ma bucur. Sa scriu valorile aici. - eu: stanga-dreapta 23 cu 20, fata-spate 40. - alte sti: stanga-dreapta 25, fata-spate 40. - ignis: lateral 35, fata-spate 60. - wrx: 30 cu 50. Edit: ce am mai vrut sa fac e sa-mi iau un short-shifter reglabil, pe care sa-l setez pe cursa marita. Prostovan fiind, mi-am dat seama mai tarziu ca singura influenta a mutarii punctului de pivotare de jos e pe cursa fata-spate. Pe stanga-dreapta n-o intereseaza, fiind doar chestie de unghi acolo. cobb.jpg ( Size: 129.9k ) Number of downloads: 66 This post has been edited by Muttley: 13 Mar 2023, 15:31 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Marty |
![]()
Post
#14578
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Mah, tampoanele la cutie le-ai verificat sau le-ai luat de noi? Daca nu-i de acolo, nu zici c-ar ajuta niste distantiere la prinderea cutiei? Intreb si io, nu dau cu paru'!
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14579
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Pai se intampla si pe loc, cu motorul oprit. Se intampla si actionand direct tija de selectie de pe cutie, dar la momentul ala nu am realizat ca-i o problema, nici nu mi-a pasat.
N-au treaba tampoanele sau pozitia. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Marty |
![]()
Post
#14580
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Auzi, da' daca impingi cu degetul, revine corect pe 3, se centreaza la 25 st-dr? Ca, dupa ce m-am uitat la ansamblul ala, cam am o teorie (putin probabila, dar nu de exclus).
Arcul ala e poka yoke sau po' sa-l montezi cu rucu-n sus? ![]() This post has been edited by Marty: 13 Mar 2023, 15:42 |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 10:10 |