Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004
![]() ![]() |
Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004
St |
![]()
Post
#661
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 4.467 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|||
dr_mKe |
![]()
Post
#662
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Mattli, poate o s-o fac, dar estem un problem aici. Pemfeul intră din 2 în 1 și la 40 la oră fără alte manevre. Mai greu puțin, dar intră
![]() Parol ! Am însă o alternativă: Știftache ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Muttley |
![]()
Post
#663
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Stiftul, daca nu pici turatie pe turatie la dublu, caraie de dracu-l ia. Am renuntat sa le potrivesc perfect si fac sincronizarea la o turatie mai mica a motorului, numa' sa-i facilitez intrarea, nu s-o suga inauntru.
Am aerisit. Cica... Am mainile arse si-mi curge antigel albastru pe la coltu' gurii. Daca nu adorm, mai ies in cateva ore s-o pornesc iar si sa vad daca se-ntareste furtunul. Musai trebuie palnia. Pe masura ce se incalzeste, nivelul de sub gura busonului creste. La accelerare scade, iar pe revenire creste si mai tare. Am folosit un petec de camera de bicicleta ca sa obturez gura, lasam liber pe accelerare ca sa traga aer de afara, si acopeream pe revenire ca sa nu ude gradina. De aici mainile belite. Deci palnia e imperios necesara. Daca nu-i ok ce am facut (care ar fi sansele, doh!), caut sa fac o adaptare pe gaura aia. Palnie parca era una-n bucatarie... ![]() pilifutz.png ( Size: 3.09k ) Number of downloads: 410 This post has been edited by Muttley: 9 Nov 2015, 18:58 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Filip |
![]()
Post
#664
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.011 Joined: 23 July 09 ![]() |
Misto masina. Sa o stapanesti sanatos. Cati cai are? Motor de 2 sau 2.5? (cat prinde nenea, e de curse?
![]() This post has been edited by Filip: 9 Nov 2015, 19:58 |
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#665
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Mersi, Filip! Ma bucur sa te revad p-aici ^^
218, 2l, ~300Nm. Cum e cu instalatiile de AC? Ligheanul din baie mai face serviciu? Daca vrei un Stift in stare buna, iti fac pret special tie ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
mars |
![]()
Post
#666
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Slaaaaab! Paduraru' lu' UXE e mai tare!
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
pishky |
![]()
Post
#667
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
se aproba, paduraul lu uxe e cel mai tare ever. Altu mai tare nici nu a existat si nici nu o sa se mai faca vreodata.
|
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
Muttley |
![]()
Post
#668
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Furtunu-i tot tare. Pardon, mai tare ca oricand. Funnel time!
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
mars |
![]()
Post
#669
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#670
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
marian-j |
![]()
Post
#671
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
QUOTE(Muttley @ 8 Nov 2015, 21:02) Știința cere sacrificii!Mari!Uneori, total inutile.Cică îs tare încurcate căile lu' tata lu' Christi ot Nazareth. Ai încercat să te închini la furtunu' ăla?Să bați o mătanie?Să șopotești "Crezu"?Mai știi?Poate ai fo' revelație! Gott mit dir! This post has been edited by marian-j: 9 Nov 2015, 23:34 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#672
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Imi place mie Bufnițoiul, da' secs oral ıncă n-am făcut cu el
![]() Mattli, îți trimisei un clip privat. Sper că nu te-o descurajat ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Muttley |
![]()
Post
#673
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ba da bre, si ala din privat, si asta cu 3 postari mai inapoi... Ambele-mi sparsera bulele.
10 Nov 2015, 11:35: Smb... QUOTE I did a coolant change the other day, which is the second one I have done on my car. First time, went off without a hitch. This one was a bit more frustrating. After I changed the coolant, the car would continuously overheat during my "test drives". At first I though "Oh crap, a head gasket is gone", because I thought I knew EVERYTHING about air being trapped in the system and I thought that I had it all out. I got frustrated last night and parked the car and let it sit. I knew that car ran perfectly befor I started futzing with it, so I gave it another try I went to Napa today, got some PEAK Global to use for top-off. When I got home, I popped off the cap and just started compressing the upper and lower radioator hoses rapidly. I then could FEEL that there was absolutely NO COOLANT in the upper hose. It was all air. (If there is air in it, it will be VERY easy to squeeze - you will notice it is harder to squeeze as water enters the hose) I started "massaging" the hose and I could feel the coolant start to work it's way into the hose as I made a swushing motion with my hand. I then started the car and heat cycled the engine, letting the fans kick on and off a few times, all the while, I was squishing the hose and topping off the coolant with distilled water and PEAK. Turns out, for whatever reason, a TON of air got into the system this time and that is what caused my problem. I took the car for a drive and the temp needle stayed right where it needed to be. DON'T GIVE UP! KEEP MASSAGING YOUR HOSES UNTIL YOU GET ALL OF THE AIR OUT! IT MAY TAKE A VERY LONG TIME!! This post has been edited by Muttley: 10 Nov 2015, 10:35 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#674
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Auzmămattli, nu poti găsi o piesă de pus pe furtun cu un aerisitor în ea ? De plastic, de aluminiu, plm.
Nu de alta da până de 1 decembrie cred că faci cu nervii și tre să fac psihoterapie cu tine în loc să ne dăm balamuc cu Știftache ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#675
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
DON'T GIVE UP! KEEP MASSAGING YOUR HOSES
Poate fi noul slogan subaru? |
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
Muttley |
![]()
Post
#676
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Daca-mi iese, da. Altfel nu
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
4x4 |
![]()
Post
#677
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 9 Nov 2015, 22:47) Ai un clip in care reusesti sa mergi doar pe sensul tau? ![]() Muttley Edit: lipsa unui raspuns din partea doftorului lugubru va fi mult apreciata! This post has been edited by Muttley: 10 Nov 2015, 13:44 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#678
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.484 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Deci cat misto s-ar putea face pe tema masarii furtunului ca sa se intareasca....
Da' parca tipul ala de-l citezi zice ca se simte mai moale cata vreme are aer, se intareste cand se umple. Logic amu', ca aerul e mai compresibil de felul lui. La tine parca zicea-i ca-i intarit tot timpul. In alta ordine de idei, pentru umplere si aerisire (banui preliminara, ca la dacie nu-i atata bataie de cap) taica-miu isi facuse urmatoarea creatie. Buson de radiator gaurit, teava de juma' de metru sudata in cap, un filtru de ulei pe post de palnie in partea de sus. Poate scapi mai ieftin cu un setup de-asta, |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Muttley |
![]()
Post
#679
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Moale/tare e functie de presiune.
Elastic/plastic e functie de aer/apa. Combinatia aer + presiune da furtun tare si elastic. P-asta o am la cald. Furtunul se maseaza ca sa se inmoaie (gen sa fie-nlocuit aerul de apa). Nu merge, la Dacie e un capac ordinar. Aici are un piston in el, 2 garnituri, nu se poate face. Am cautat azi o camera de cursiera, de 23mm, da' n-am gasit. Mai vad eu acasa ce inventii fac. Nu scapa el de mine, furunul ala are aer in el, il simt cand il... masez. This post has been edited by Muttley: 10 Nov 2015, 13:49 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#680
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
Pai nu-si face singura aerisirea pana la urma?? Tehnologie nu gluma..
Oricum daca nu-ti iese te poti duce la reuniunea sugaru sa-ti faca un gangbang baetii si sa o verifice lecter apoi ![]() |
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#681
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
nu auzi ca lui nu ii place socializarea, prefera sa o faca singur.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#682
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
LINISTE, manca-v-ar cainii furtunurile!
![]() Scrie MihaiD! |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
MihaiD |
![]()
Post
#683
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 21 July 05 From: Ro ![]() |
![]() QUOTE(MihaiD @ 8 Nov 2015, 21:36) Eventual mai "maseaza" furtunele, sa ajuti aerul sa iasa... Eu ti-am zis ca trebe sa masezi furtunele ![]() BTW, banuiesc ca ai facut aerisirea cu radiatorul de la aeroterma dat pe maxim cald, nu? De obicei acolo mai ramane aer, ca la majoritatea masinilor e punctul cel mai de sus al instalatiei. De aia se practica ridicarea masinii de bot cand se face aerisirea. This post has been edited by MihaiD: 10 Nov 2015, 14:41 |
--------------------
Renault
Megane R26
2008
- XX-xx-xxx
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#684
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Doftorul jovial te intreaba: daca ai pune masina cu botul mult ridicat, oare nu ar ajuta ?
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Muttley |
![]()
Post
#685
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Dat maxim cald din ala de temperatura, iar aeroterma la minim.
Mai incerc: - ridic masina de stanga, smotocesc furtunul cu busonul de radiator scos. Daca are aer, ar trebui astfel da-l dea-n radiator, apoi pe gaura de buson afara; - ridic masina de bot, pun palnie pe vasul de langa turbo; ..... - schimb garnituri de chiulasa ^^ |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#686
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
asta nu are doo mai mici, ma refer la garnitura?
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#687
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Boxer = motor in V la 180*. Celsius.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#688
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
si nu poxi schimba decat una, aia bulita, daca este cazu? sau daca tot desfaci si schimbi zeama, vrei sa le faci pe ambele?
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#689
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Pai garnitura de chiulasa e di-rect responsabila de un parametru esential al motorului, numit raport de comprimare. Daca una e mai groasa si una mai subtire, survine un dezechilibru de raport de comprimare intre cilindri. Asta-nseamna ca 2 vor impinge mai tare decat ceilalti doi. E ca atunci cand alergi cu un carcel la un picior.
Schimbarea unei garnituri implica frezare mai mult sau mai putin fina pe chiulasa sau blocul (semiblocul in cazul Subaru) respectiv, din nou, cu impact asupra raportului de comprimare. Schimbarea unei garnituri din doua inseamna ca cedarea celeilalte devine o chestiune de timp si atat. Cumpararea garniturilor de chiulasa (presupun ca) se face la set. Si daca ma mai gandesc 2 minute, mai gasesc 10 motive pentru care se schimba impreuna. Observatie: se schimba pe masina de la foarte greu spre imposibil. Eu, dorind sa umblu si la ambreiaj, suporti motor, distributie, bujii, garnitura racitor, si dorind verificarea fiecarui furtunas si anexa din compartimentul motor extrem de ingramadit al masinii, trebuie sa-l dau afara. Daca garniturile n-au nimic, e bine, iarna asta stau la caldurica. Da' tot il scot la primavara. Daca-s intepate, ori merg cu Stiftul si las Impreza-n pace (varianta inteleapta), ori ma chinui sa scot motorul in frig (varianta entuziasta dar chinuitoare). |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#690
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Mattli, io am asistat la.scoaterea multor agregate de.Scubaru. Facem un 1 Decembrie lucrativ ? Trebuie doar sa ai si niste ciocane bune prin trusa.de scule
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd June 2025 - 04:14 |