DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

516 Pages « < 19 20 21 22 23 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004

dr_mKe
post 7 Nov 2015, 22:39
Post #601


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Daca ar fi ciupita, ai pierde lichid in draci prin esapament si ti-ar baga gaze in lichid/vas de expansiune. Am parlit cateva garinuri de chiulasa la.viata mea si de fiecare data a facut asa, fara sa mai luam in calcul si inelele de etansare ale cilindrilor de la 1310 . . . .

Momentan eu m-as limita la o aerisire buna si urmarirea nivelului.

The end.



This post has been edited by dr_mKe: 7 Nov 2015, 22:40


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 7 Nov 2015, 22:47
Post #602


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




La Megan e termostatul de vină. Tu cum îl ai?


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 7 Nov 2015, 23:37
Post #603


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Ironick,
- gaura in esapament nu cred c-ar dauna. Am sa-ncerc.
- eu am lasat 1 declansare de elv. Degeaba daca-i intepata, e plin de aer.

Doftiore, daca ai avea rabdare sa si citesti, bine ar fi. E stropitoare pe esapament. Gazele din vasul de degazare nu s-ar putea vedea, e opac. Ala comunica cu cel de expansiune, in care m-as putea uita. Mda... Ok, ma uit.

b62739arh, termostatul nu e blocat pe inchis.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 7 Nov 2015, 23:50
Post #604


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Când este stropitoare pe eșapament (să știi că am citit) termini lichidul de răcire din vas in 10 minute (sau mai puțin).

Am avut situația asta ultima oară la SN, am pus apa minerală în circuit, pornit motorul, dat 3 pedale, golit vasul. Ciupitura pe garnitură era super mică blush.gif

Oricum, să scoți motorul, nu-i tocmai amuzant blush.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 8 Nov 2015, 09:24
Post #605


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




Nu de blocare e vorba. Da aceleași simptome ca și galerie împușcată. Argon a pățit


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 8 Nov 2015, 10:52
Post #606


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




E ciupita garnitura;
La passat a inceput la un moment dat sa faca presiune in vas si sa se auda in masina cum bolboroseste apa prin instalatie. Completez cam 200 ml la 700-800 km, dar nu ii arunca pe toba, ci pe la o supapa de pe fundul vasului care deschide la suprapresiune; Furtunul de tur de la radiator este tare cu motorul cald si probabil cu aer si moale cu motorul rece, dar cu apa in el. Va urma probabil la primavara sa dau chiulasa jos sa o duc la rectificat si sa schimb garnitura, ca de aerisit si strans de furtune sa scot aerul m-am saturat.

In rest excelenta alegere privind filtrele, eu numai mahle folosesc si la masina mea si la cele de care ma mai ocup;
...si eu n-as baga flush in motor, mai bine 2 schimburi repetate;


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 8 Nov 2015, 11:11
Post #607


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.025
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




QUOTE(b76bgaarh @ 8 Nov 2015, 09:24)
Nu de blocare e vorba. Da aceleași simptome ca și galerie împușcată. Argon a pățit
*


Capacul de la termostat e de plastic si cu timpul se deformeaza. Asa intra ulei in antigel si dispare antigelul din vas. In interior se aude apa clipocind. Si nu mai baga caldura. Asa face la Megane, nu stiu cum e la Subaru.

This post has been edited by Diac: 8 Nov 2015, 11:12


--------------------
Renault Megane sedane/Nissan X-trail 2005/2017 Influence/Tekna - HAN/AIZ/DIA
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 8 Nov 2015, 11:20
Post #608


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Mersi, nelule! Sa mai dai p-aici :*

In vas, aseara era la un nivel anume la rece. Am pornit-o, am urcat-o pe caramizi, am incalzit-o, a facut balta la spate. M-am uitat acum, si nivelu-i tot acolo. Ciudat sau ciudat?


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 Nov 2015, 11:21
Post #609


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(b76bgaarh @ 8 Nov 2015, 10:24)
Nu de blocare e vorba. Da aceleași simptome ca și galerie împușcată. Argon a pățit
*



Antigel bagat in ulei, fumalau alb pe esapament, termostatul de vina, de fapt ala care l-a proiectat, dar problema e strict la Megane 2 benzinar, nu e cazul la Subaru, nu gasesti prin Japonia asa idiot ca frantuzu' in cauza.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 8 Nov 2015, 11:24
Post #610


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




=))

N-am ulei in antigel sau invers. Zic baietii dincolo ca la Subaru se-mpusca garnitura doar apa-cilindru. Oricum, termostatul e basic tare la asta. Multe chestii-s simple, d-aia-mi place.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 8 Nov 2015, 12:08
Post #611


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




Ma nene n-am excelat eu la fizica in liceu, dar daca nivelul lichidului din borcan e acelasi before&after, balta din spate n-are cum sa fie d-acolo....asadar las-o in pace pana vezi exact cat cum si daca scade.


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 Nov 2015, 12:47
Post #612


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Am mers în spate la n logane la mersul prin oraș, robinet la tobă, nu picura, jet. Nu o fi toate defecte ..

This post has been edited by argon: 8 Nov 2015, 12:47


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 8 Nov 2015, 12:48
Post #613


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Plm, pune horincă in loc de antigel, aia oricum arde, deci nema balta la esapament => problem solved.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 8 Nov 2015, 12:50
Post #614


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Neah... Tocmai am desfacut intercularu', bateria si compresoru' de frig. Vreau sa-l scot!
hitman, d-aia astept cu sufletu-n gura sa pot iesi cu ea, sa fie totul clar. Da' mai am vreo 3 saptamani.

Filtrul de aer vad ca e uns din fabrica. De ala nou zic. N-am mai intalnit...

IMAG4765.jpg ( Size: 1.05mb ) Number of downloads: 1004


De cel vechi ce sa zic... E obturat de ulei cu jegut wub.gif

This post has been edited by Muttley: 8 Nov 2015, 12:52


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 8 Nov 2015, 14:02
Post #615


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Mattli, da-mi WRXu juma de ceas si stabilesc un diagnostic irefutabil.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 8 Nov 2015, 14:08
Post #616


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Vina-ncua', eu filmez cand te baga baietii-n duba.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 8 Nov 2015, 14:19
Post #617


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Domnu', cam cum urca pana in Poiana? Da din fund?


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 8 Nov 2015, 14:28
Post #618


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Lasă tu, că mă descurc io cu potera.

Apăi mi-s doftor au ba ?


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 8 Nov 2015, 14:41
Post #619


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Da, da... Ca atunci cand eram cu tine: Sa traiti, dom' plutonier. Ce-am facut??? 80 si ceva in localitate? Eu??? Poate ala din spate wink.gif!


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 8 Nov 2015, 15:21
Post #620


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Carabinierii erau pt lipsa numere.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 8 Nov 2015, 16:46
Post #621


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Ce baieti descurcareti! wub.gif


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 8 Nov 2015, 17:21
Post #622


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




E bezna peste subar, si-i ulei peste tot!
Doctore, hai si fa-te util!!!


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 8 Nov 2015, 18:31
Post #623


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




L-ai stricat ? mad.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 8 Nov 2015, 18:56
Post #624


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Dupa ce am schimbat filtrul de aer, am fugit la Hornbach sa iau furtun, sa incropesc un perfuzor de ulei pentru transmisie. M-am dus sa vad si cat costa o dinamometrica. Era una acolo 25-125Nm. Eu mai am una pentru bicicleta full-extra full carbon a prietenei, care stie de la foarte putin la 27Nm.
0-27, 25-125... Mi s-a parut prea de tot, asa ca... icon_mrgreen.gif

IMAG4766.jpg ( Size: 831.75k ) Number of downloads: 465


Dintr-un capac de detergent de vase, furtunul luat si un bidon de Pecsi ( dry.gif ), mi-am facut divaisu' din poza. Folosit pentru umblere diferential si cutie de viteze.

IMAG4771.jpg ( Size: 793.17k ) Number of downloads: 433
IMAG4772.jpg ( Size: 783.49k ) Number of downloads: 450


In 3 ore am schimbat uleiul din diferential, din cutie si din motor. La cat sunt de lalait, e o performanta.
Lesinatura are zemuri si filtre proaspete pe mecanica de propulsie happy.gif









--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 8 Nov 2015, 19:05
Post #625


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




QUOTE(Muttley @ 8 Nov 2015, 13:50)
hitman, d-aia astept cu sufletu-n gura sa pot iesi cu ea, sa fie totul clar. Da' mai am vreo 3 saptamani.

*



Nu trebuie sa astepti, daca ai benzina de ars se poate verifica si-n curte. Dar tare mi-e ca la asta are aerisirea unpic supra-dimensionata si ce zici tu ca-i furtunul ala cam moale e din cauza ca ori termostatul e blocat pe deschis ori ca nu se incalzeste motorul ca lumea..apropo ai zis mai devreme ca-i termostatul deschis, de unde stii ca a deschis?
Stiam ca la vrx sti avea buton pentru jet cu care stropeai radiatorul dupa o tura, in principiu cred ca-s gandite pentru abuz si la tine in curte nu s-a incalzit ca lumea si scoate apa aia pe care te-ai gandit tu s-o bagi pe evacuare..daca era antigel 1 mirosea ca toti dracii 2 aveai gaura serioasa in borcan.
Apa paie si bataie.
Apropo, say what you will about bimmers, we don't paint our shit gold.. ph34r.gif


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 8 Nov 2015, 19:13
Post #626


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




In curte nu pot simula sarcina plina. Abia la sarcina plina in ture mari va spune adevarul.
Furtunul e tare si elastic, are presiune mare de aer in el.
Am zis ca termostatul functioneaza, atat. De ce? Pana-n 60 de grade, furtunul de radiator e rece. Dup-aia e cald.
Sprayul cu apa de la STI e pentru racirea intercoolerului. Un intercooler rece inseamna cuplu mai bun.
Nu vad cum ar mirosi antigelul... Neimportant insa, n-am miros :">
Ce gaura sa am in vas? :/

Ah, in seara asta am lasat-o iar sa se-ncinga, si m-am uitat si dupa bulele doctorului din borcan la accelerare. Nimic.

N-am nicio vina pentru traditia astora cu jantele haurii. Da' haurii le las icon_mrgreen.gif

This post has been edited by Muttley: 8 Nov 2015, 19:14


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 8 Nov 2015, 19:42
Post #627


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.504
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(Muttley @ 7 Nov 2015, 22:41)
In ciuda baltii din dreptul tobei;
....
Motorul n-a mers decat pe loc, ca nu pot circula cu ea, deci sarcina zero.
*


e fizica man. Esapamentul e inca rece, condeseaza serios daca are ce. Si daca n-o tii un pic in sarcina, dureaza pana se se incalzeasca tot.
Si nush' cum e pe la tine prin sat, dar p-aci, umiditatea s-o invartit tot pe la 90% in ultima saptamana.

This post has been edited by bucatzel: 8 Nov 2015, 19:43


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 8 Nov 2015, 19:43
Post #628


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




In dormitor am 40% sad.gif((((((

Nicio clipa n-am exclus partea cu condensul. Da' furtunul tare cui i-l lasam? Care aveti Impreza cu garniturile intregi p-aici?

8 Nov 2015, 21:50:
Posteaza MihaiD! happy.gif

This post has been edited by Muttley: 8 Nov 2015, 20:50


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiD
post 8 Nov 2015, 20:56
Post #629


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 21 July 05
From: Ro




QUOTE(Muttley @ 8 Nov 2015, 19:13)
Nu vad cum ar mirosi antigelul... Neimportant insa, n-am miros :">

Dulceag biggrin.gif


Daca ai capac la radiator, cu motorul oprit/ rece, da-l jos si vezi daca ai ulei in antigel.
Tot cu motorul rece, da jos capacul respectiv si porneste motorul; daca ies bule atunci e clar... Depinde de cat de fxxta e garnitura, e posibil ca bulele sa iasa numai cand motorul e cald sau de cand ii dai drumul si e rece.
Ai mai putea sa-i faci si un test de compresie, dar o sa-ti ia ceva timp...

Ar mai fi o posibilitate, daca garnitura e intreaga, e posibil sa ai aer in sistemul de racire, pentru ca cineva nu si-a batut capul sa-l aeriseasca cum trebuie, wrx-urile astea-s greu de aerisit tongue.gif


--------------------
Renault Megane R26 2008 - XX-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 8 Nov 2015, 21:02
Post #630


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




N-are ulei in antigel. Baietii priceputi de pe forumul dedicat spun ca-i aproape imposibil sa se ciupeasca intre ulei si apa.

Am gustat zoaia din esapament inca din prima zi, nu e dulce. Da' eu stiu...

Capacul functional e pe vasul de langa turbo. E cel incercuit de furtun in poza asta: http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1628013399
Am sa incerc, o pornesc cu ala scos si ma uit dupa bulbuci.

Test de compresie ii fac neaparat, imediat ce-i pun numerele ma duc in servis Subaru. Sau daca gasesc compresmetru... hai ca mai vad. Da' sigur ii fac. Desi nu vad nicio legatura cu antigelul, la testul de compresie e mica presiunea in cilindri, tre' sa fie ditai ciupitura ca sa scape-n racire la 200rpm (edit: de fapt e mai mult de 200, celelalte 3 pistoane-s fara compresie si nu opun rezistenta).

Da, ma gandeam si eu la aer in instalatie, o punga mica undeva, poate-n dreptul vreunei chiulase, care se mareste la cald si-mi face furtunul tare. Am cautat s-o elimin pornind-o (aproape) zilnic, incalzind-o, si lasand-o pan-a 2-a zi. Uite ca nu dispare!
Cum naiba se aeriseste corect taraba???

This post has been edited by Muttley: 8 Nov 2015, 21:11


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
516 Pages « < 19 20 21 22 23 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 19:13
Forum Renault