Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004
![]() ![]() |
Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004
dr_mKe |
![]()
Post
#601
|
||
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|||
b76bgaarh |
![]()
Post
#602
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
La Megan e termostatul de vină. Tu cum îl ai?
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#603
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ironick,
- gaura in esapament nu cred c-ar dauna. Am sa-ncerc. - eu am lasat 1 declansare de elv. Degeaba daca-i intepata, e plin de aer. Doftiore, daca ai avea rabdare sa si citesti, bine ar fi. E stropitoare pe esapament. Gazele din vasul de degazare nu s-ar putea vedea, e opac. Ala comunica cu cel de expansiune, in care m-as putea uita. Mda... Ok, ma uit. b62739arh, termostatul nu e blocat pe inchis. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#604
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Când este stropitoare pe eșapament (să știi că am citit) termini lichidul de răcire din vas in 10 minute (sau mai puțin).
Am avut situația asta ultima oară la SN, am pus apa minerală în circuit, pornit motorul, dat 3 pedale, golit vasul. Ciupitura pe garnitură era super mică ![]() Oricum, să scoți motorul, nu-i tocmai amuzant ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#605
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu de blocare e vorba. Da aceleași simptome ca și galerie împușcată. Argon a pățit
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#606
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
E ciupita garnitura;
La passat a inceput la un moment dat sa faca presiune in vas si sa se auda in masina cum bolboroseste apa prin instalatie. Completez cam 200 ml la 700-800 km, dar nu ii arunca pe toba, ci pe la o supapa de pe fundul vasului care deschide la suprapresiune; Furtunul de tur de la radiator este tare cu motorul cald si probabil cu aer si moale cu motorul rece, dar cu apa in el. Va urma probabil la primavara sa dau chiulasa jos sa o duc la rectificat si sa schimb garnitura, ca de aerisit si strans de furtune sa scot aerul m-am saturat. In rest excelenta alegere privind filtrele, eu numai mahle folosesc si la masina mea si la cele de care ma mai ocup; ...si eu n-as baga flush in motor, mai bine 2 schimburi repetate; |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
Diac |
![]()
Post
#607
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.025 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
QUOTE(b76bgaarh @ 8 Nov 2015, 09:24) Capacul de la termostat e de plastic si cu timpul se deformeaza. Asa intra ulei in antigel si dispare antigelul din vas. In interior se aude apa clipocind. Si nu mai baga caldura. Asa face la Megane, nu stiu cum e la Subaru. This post has been edited by Diac: 8 Nov 2015, 11:12 |
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#608
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Mersi, nelule! Sa mai dai p-aici :*
In vas, aseara era la un nivel anume la rece. Am pornit-o, am urcat-o pe caramizi, am incalzit-o, a facut balta la spate. M-am uitat acum, si nivelu-i tot acolo. Ciudat sau ciudat? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
argon |
![]()
Post
#609
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(b76bgaarh @ 8 Nov 2015, 10:24) Antigel bagat in ulei, fumalau alb pe esapament, termostatul de vina, de fapt ala care l-a proiectat, dar problema e strict la Megane 2 benzinar, nu e cazul la Subaru, nu gasesti prin Japonia asa idiot ca frantuzu' in cauza. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#610
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
=))
N-am ulei in antigel sau invers. Zic baietii dincolo ca la Subaru se-mpusca garnitura doar apa-cilindru. Oricum, termostatul e basic tare la asta. Multe chestii-s simple, d-aia-mi place. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#611
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
Ma nene n-am excelat eu la fizica in liceu, dar daca nivelul lichidului din borcan e acelasi before&after, balta din spate n-are cum sa fie d-acolo....asadar las-o in pace pana vezi exact cat cum si daca scade.
|
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
argon |
![]()
Post
#612
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Am mers în spate la n logane la mersul prin oraș, robinet la tobă, nu picura, jet. Nu o fi toate defecte ..
This post has been edited by argon: 8 Nov 2015, 12:47 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#613
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Plm, pune horincă in loc de antigel, aia oricum arde, deci nema balta la esapament => problem solved.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Muttley |
![]()
Post
#614
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Neah... Tocmai am desfacut intercularu', bateria si compresoru' de frig. Vreau sa-l scot!
hitman, d-aia astept cu sufletu-n gura sa pot iesi cu ea, sa fie totul clar. Da' mai am vreo 3 saptamani. Filtrul de aer vad ca e uns din fabrica. De ala nou zic. N-am mai intalnit... IMAG4765.jpg ( Size: 1.05mb ) Number of downloads: 1004 De cel vechi ce sa zic... E obturat de ulei cu jegut ![]() This post has been edited by Muttley: 8 Nov 2015, 12:52 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#615
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Mattli, da-mi WRXu juma de ceas si stabilesc un diagnostic irefutabil.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Muttley |
![]()
Post
#616
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Vina-ncua', eu filmez cand te baga baietii-n duba.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
mars |
![]()
Post
#617
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Domnu', cam cum urca pana in Poiana? Da din fund?
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#618
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Lasă tu, că mă descurc io cu potera.
Apăi mi-s doftor au ba ? |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
mars |
![]()
Post
#619
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Da, da... Ca atunci cand eram cu tine: Sa traiti, dom' plutonier. Ce-am facut??? 80 si ceva in localitate? Eu??? Poate ala din spate
![]() |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
Muttley |
![]()
Post
#620
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Carabinierii erau pt lipsa numere.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
l@u |
![]()
Post
#621
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Ce baieti descurcareti!
![]() |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
Muttley |
![]()
Post
#622
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
E bezna peste subar, si-i ulei peste tot!
Doctore, hai si fa-te util!!! |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#623
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
L-ai stricat ?
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Muttley |
![]()
Post
#624
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Dupa ce am schimbat filtrul de aer, am fugit la Hornbach sa iau furtun, sa incropesc un perfuzor de ulei pentru transmisie. M-am dus sa vad si cat costa o dinamometrica. Era una acolo 25-125Nm. Eu mai am una pentru bicicleta full-extra full carbon a prietenei, care stie de la foarte putin la 27Nm.
0-27, 25-125... Mi s-a parut prea de tot, asa ca... ![]() IMAG4766.jpg ( Size: 831.75k ) Number of downloads: 465 Dintr-un capac de detergent de vase, furtunul luat si un bidon de Pecsi ( ![]() IMAG4771.jpg ( Size: 793.17k ) Number of downloads: 433 IMAG4772.jpg ( Size: 783.49k ) Number of downloads: 450 In 3 ore am schimbat uleiul din diferential, din cutie si din motor. La cat sunt de lalait, e o performanta. Lesinatura are zemuri si filtre proaspete pe mecanica de propulsie ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#625
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
QUOTE(Muttley @ 8 Nov 2015, 13:50) hitman, d-aia astept cu sufletu-n gura sa pot iesi cu ea, sa fie totul clar. Da' mai am vreo 3 saptamani. Nu trebuie sa astepti, daca ai benzina de ars se poate verifica si-n curte. Dar tare mi-e ca la asta are aerisirea unpic supra-dimensionata si ce zici tu ca-i furtunul ala cam moale e din cauza ca ori termostatul e blocat pe deschis ori ca nu se incalzeste motorul ca lumea..apropo ai zis mai devreme ca-i termostatul deschis, de unde stii ca a deschis? Stiam ca la vrx sti avea buton pentru jet cu care stropeai radiatorul dupa o tura, in principiu cred ca-s gandite pentru abuz si la tine in curte nu s-a incalzit ca lumea si scoate apa aia pe care te-ai gandit tu s-o bagi pe evacuare..daca era antigel 1 mirosea ca toti dracii 2 aveai gaura serioasa in borcan. Apa paie si bataie. Apropo, say what you will about bimmers, we don't paint our shit gold.. ![]() |
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
Muttley |
![]()
Post
#626
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
In curte nu pot simula sarcina plina. Abia la sarcina plina in ture mari va spune adevarul.
Furtunul e tare si elastic, are presiune mare de aer in el. Am zis ca termostatul functioneaza, atat. De ce? Pana-n 60 de grade, furtunul de radiator e rece. Dup-aia e cald. Sprayul cu apa de la STI e pentru racirea intercoolerului. Un intercooler rece inseamna cuplu mai bun. Nu vad cum ar mirosi antigelul... Neimportant insa, n-am miros :"> Ce gaura sa am in vas? :/ Ah, in seara asta am lasat-o iar sa se-ncinga, si m-am uitat si dupa bulele doctorului din borcan la accelerare. Nimic. N-am nicio vina pentru traditia astora cu jantele haurii. Da' haurii le las ![]() This post has been edited by Muttley: 8 Nov 2015, 19:14 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#627
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.504 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Muttley @ 7 Nov 2015, 22:41) In ciuda baltii din dreptul tobei; .... Motorul n-a mers decat pe loc, ca nu pot circula cu ea, deci sarcina zero. e fizica man. Esapamentul e inca rece, condeseaza serios daca are ce. Si daca n-o tii un pic in sarcina, dureaza pana se se incalzeasca tot. Si nush' cum e pe la tine prin sat, dar p-aci, umiditatea s-o invartit tot pe la 90% in ultima saptamana. This post has been edited by bucatzel: 8 Nov 2015, 19:43 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Muttley |
![]()
Post
#628
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
In dormitor am 40%
![]() Nicio clipa n-am exclus partea cu condensul. Da' furtunul tare cui i-l lasam? Care aveti Impreza cu garniturile intregi p-aici? 8 Nov 2015, 21:50: Posteaza MihaiD! ![]() This post has been edited by Muttley: 8 Nov 2015, 20:50 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
MihaiD |
![]()
Post
#629
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 21 July 05 From: Ro ![]() |
QUOTE(Muttley @ 8 Nov 2015, 19:13) Nu vad cum ar mirosi antigelul... Neimportant insa, n-am miros :"> Dulceag ![]() Daca ai capac la radiator, cu motorul oprit/ rece, da-l jos si vezi daca ai ulei in antigel. Tot cu motorul rece, da jos capacul respectiv si porneste motorul; daca ies bule atunci e clar... Depinde de cat de fxxta e garnitura, e posibil ca bulele sa iasa numai cand motorul e cald sau de cand ii dai drumul si e rece. Ai mai putea sa-i faci si un test de compresie, dar o sa-ti ia ceva timp... Ar mai fi o posibilitate, daca garnitura e intreaga, e posibil sa ai aer in sistemul de racire, pentru ca cineva nu si-a batut capul sa-l aeriseasca cum trebuie, wrx-urile astea-s greu de aerisit ![]() |
--------------------
Renault
Megane R26
2008
- XX-xx-xxx
|
|
Muttley |
![]()
Post
#630
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
N-are ulei in antigel. Baietii priceputi de pe forumul dedicat spun ca-i aproape imposibil sa se ciupeasca intre ulei si apa.
Am gustat zoaia din esapament inca din prima zi, nu e dulce. Da' eu stiu... Capacul functional e pe vasul de langa turbo. E cel incercuit de furtun in poza asta: http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1628013399 Am sa incerc, o pornesc cu ala scos si ma uit dupa bulbuci. Test de compresie ii fac neaparat, imediat ce-i pun numerele ma duc in servis Subaru. Sau daca gasesc compresmetru... hai ca mai vad. Da' sigur ii fac. Desi nu vad nicio legatura cu antigelul, la testul de compresie e mica presiunea in cilindri, tre' sa fie ditai ciupitura ca sa scape-n racire la 200rpm (edit: de fapt e mai mult de 200, celelalte 3 pistoane-s fara compresie si nu opun rezistenta). Da, ma gandeam si eu la aer in instalatie, o punga mica undeva, poate-n dreptul vreunei chiulase, care se mareste la cald si-mi face furtunul tare. Am cautat s-o elimin pornind-o (aproape) zilnic, incalzind-o, si lasand-o pan-a 2-a zi. Uite ca nu dispare! Cum naiba se aeriseste corect taraba??? This post has been edited by Muttley: 8 Nov 2015, 21:11 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 19:13 |