DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Skoda Octavia 3, Primul meu Diesel

vladbobtm
post 15 Oct 2014, 17:08
Post #241


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 5 May 12
From: Italy




In rimul rand iti urez multi km fara vreo problema! Vad ca si tu ai problema cu DPF-ul, trebuie spus ca filtrul DPF se umple mai rapid conducand foarte turat sau plecari dese de la semafoare si sa faci minim 15-20 de km fara sa opresti motorul, ca sa nu se umple rapid trebuie adoptat pe cat posibil un stil de conducere constant, eu la Cruze am redus intervalul de regenerare la DPF odata la 2000 km(de la 700 km) aproximativ. In plus eu adaug si aditiv (Sintoflon) in rezervor ca sa fie mereu curat pe la injectoare si sa mentina cat mai curat filtrul de DPF. Ar trebui sa sti ca nu trebuie sa dai ture suplimentare ca sa termini o regenerare, o poti face si stand pe loc cu motorul pornit, cand vezi ca acul de la turometru este pe la 1000 cum ziceai tu pe aici astepti sa cada la 900 sau 800 la cat este normal apoi poti opri motorul. Desigur cand esti in mers si regenereaza este recomandat sa o ti constant la 2200 de ture(eu pun pe cruise cu o treapta inferioara in functie de trafic si strada) ca sa o ajuti sa arda mai rapid pulberea neagra adunata in filtru, si daca ajungi la destinatie si inca regenereaza stai pe loc cateva minute cum am zis mai sus. Daca opresti des motorul cand regenereaza o anume cantitate de motorina ajunge in baia de ulei din motor(ajunge oricum ori de cate ori regenereaza dar in cantitati ft. mici) iti poate aparea mesajul sa schimbi uleiul cat mai rapid(iar asta costa bani nu gluma..) , eu toate aceste lucrui le stiu de la mecanicul de la Bosch unde fac reviziile si se pare ca merge perfect cu regenerarile, nu am schimbat niciodata uleiul inainte de termen(15.000 km sau un an).

Toate cele bune!


--------------------
Citroen/Suzuki Grand C4 Picasso/Swift Exclusive (2014)/2014 - -
ex Renault Wind TCe & Chevrolet Cruze.....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s_j_teo
post 15 Oct 2014, 17:26
Post #242


Membru autentic


Group: Members
Posts: 626
Joined: 16 July 06




Masina mea are aproape 13000 de km si nu a aparut pana acuma in bord iconita cu regenerarea . In cartea tehnica a masinii scrie ca atunci cand apare sa conduci constant cu aproximativ 2000 rot/min pana se stinge martorul din bord. Intradevar uneori motorul sta turat la 1000rot/min la relanti si cand il opresc merge suflanta . Am interval de service variabil schimbul de ulei apare ca trebuie sa il fac peste 17000 km sau 510 zile la fel acelas interval pentru inspectie . Eu folosesc motorina gata aditivata de la Rompetrol . Sincer nu stiu cum va fi cu acest filtru DPF o sa vad in timp


--------------------
Skoda Octavia 3 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladbobtm
post 15 Oct 2014, 18:21
Post #243


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 5 May 12
From: Italy




Iconita cu regenerarea iti apare atunci cand intrerupi vreo 3-4 regenerari consecutive, si daca apare iconita si tu ai oprit iarasi motorul in timpul regenerarii, in mod normal iti intra recovery si ai putere redusa pana nu te duci in service sa iti faca o regenerare fortata, aici in Italia asa ceva costa de la 400 de euro in sus in functie de marca...

This post has been edited by vladbobtm: 15 Oct 2014, 18:22


--------------------
Citroen/Suzuki Grand C4 Picasso/Swift Exclusive (2014)/2014 - -
ex Renault Wind TCe & Chevrolet Cruze.....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 15 Oct 2014, 19:03
Post #244


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




Eu stiu ca iconita se aprinde la 10 intreruperi consecutive parca si trebuie mers la service pt. a sterge eroarea.

Vlad, multam de urari si informatii. Eu merg mult in oras, ce-i drept si ceva mai turat....

This post has been edited by mariusd4: 15 Oct 2014, 19:06


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 15 Oct 2014, 22:48
Post #245


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Vad c-a inceput al doilea episod din mitologia dpf-ului si a turatiilor. Cu voia initiatorului, o sa-mi dau si eu cu parerea.
Dizelul e bine sa-l calci din cand in cand. Sarcina & turatie, nu doar una sau alta. Se dezmorteste un pic geometria turbinei, daca-i mai vechi se mai curata un pic evacuarea tongue.gif si mai arde din uleiul strans prin intercooler. Unii inteleg lucrurile usor diferit. De ex. o cunostinta de prin Timisoara avea pe vremuri un obicei, sa faca din cand in cand cate un drum de Arad cu maxim a 3-a, intre 3 si 4 mii. Agregatul oropsit era un golf 4, care daca bine-mi aduc aminte avea motor cu pompa clasica, nici macar pd nu era.
Dpf-ul e un filtru. Motorina are prostul obicei sa arda cu oaresce fum si reziduri. Astea (sa le denumim generic gunoiae) sunt colectate in cosul de gunoi. Pan' la urma si acasa in gospodarie, cosul de gunoi se umple si din cand in cand trebuie golit. E absolut natural si nimeni nu-si face probleme.
Filtrul are si el saracul o durata de viata, dar nu cred ca un posesor de masina noua ar trebui sa-si faca griji din pricina lui, macar vreo 200k.
E simpatica treaba cu motorina in ulei, daca ciclul de regenerare este oprit inopinat. De regula motoarele cu dpf au al 5-lea injector, montat pe traseul de evacuare, inainte de catalizator. De acolo doar Sfantul Duh ar putea duce motorina spre baia de ulei. Exista si motoare, mai putine ce-i drept, care la regenerare arunca motorina pe post-injectie, pentru ca arderea ei sa sa produca strict pe traseul de evacuare. Dar in nici un caz nu arunca cu galeata si nici motorul nu se opreste absolut instantaneu atunci cand e luat contactul si implicit taiata injectia. Se mai invarte de 2-3 ori din inertie, zic. Daca ar ingheta instantaneu si n-ar face nici macar un sfert de rotatie dupa taierea injectiei, atunci teoretic am putea vorbi despre un risc minor. Dar nu-i cazul.
Sa ma iertati daca am scris prostii, zic si eu ce cred, nu-s vreun specialist in domeniu.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 15 Oct 2014, 22:53
Post #246


-


Group: Members
Posts: 22.546
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(vladbobtm @ 15 Oct 2014, 19:21)
te duci in service sa iti faca o regenerare fortata, aici in Italia asa ceva costa de la 400 de euro in sus in functie de marca...
*
Eeee, lasati, preturile in Italia sunt pentru prosti. Este normal in Italia sa te tepuiesti unul pe altul, asta-i stilul lor de viata.


15 Oct 2014, 23:56:
QUOTE(vladbobtm @ 15 Oct 2014, 18:08)
Daca opresti des motorul cand regenereaza o anume cantitate de motorina ajunge in baia de ulei din motor(ajunge oricum ori de cate ori regenereaza dar in cantitati ft. mici) iti poate aparea mesajul sa schimbi uleiul cat mai rapid(iar asta costa bani nu gluma..) , eu toate aceste lucrui le stiu de la mecanicul de la Bosch unde fac reviziile si se pare ca merge perfect cu regenerarile, nu am schimbat niciodata uleiul inainte de termen(15.000 km sau un an).

Toate cele bune!
*

Mecanicul din Italia, presupun.


This post has been edited by IRONICK: 15 Oct 2014, 22:56


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutsb
post 16 Oct 2014, 10:58
Post #247


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 15 September 07




Experienta personala.
Motor CDTI, regenerarea se face la aprox 250-300km in regim mixt. Iarna, cand pornesc mororul cu 15 min inainte sa plec, regenerarile sunt mai dese.
Uleiul pe joja este constant intre reviziile anuale.
La drumuri lungi nu am sesizat niciodata regenerarile.
Consum: 6.2-6.4% (mixt)

Ca fapt divers, la unele Forduri Connect, la aprox 15000km (masini noi) se infunda filtrul DPF. Solutia este schimbarea vaporizatorului si recalibrarea PCM pentru regenerai mai dese si la temperaturi mai joase si regenerarea fortata...daca mai merge.


--------------------
Wir leben Autos
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 16 Oct 2014, 11:17
Post #248


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




nu prea se pricepe cdadan, dar are dreptate.
am sarit de 200.000 km cu agregatul din dotare, iar regenerarile se fac la unterval de 200 - 800 km, in functie de mers urban / extraurban.
nici nu as stii ca se face regenerarea daca nu m-as uita la consumul instant - care, atunci cand se face regenerarea, este porcos de mare.
am mai auzit povesti horror despre filtrele astea, si ma pun pe ganduri, in ciuda faptului ca eu nu am aboslut nici o broblema cu el.
cand va incepe sa faca mofturi vom negocia despre sederea, inlocuirea sau externalizarea lui de pe masina.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R E M U S
post 16 Oct 2014, 11:25
Post #249


Group: Modelatori


Group: Members
Posts: 531
Joined: 14 May 13
From: ¯\_(ツ)_/¯




Io-s curios daca cineva a facut un test de noxe in timpul regenerarii si altul in afara, si ce rezultate a obtinut. peacefingers.gif


--------------------
Mitsubishi Colt 2009

sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH
sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot
restu' e cancan...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladbobtm
post 16 Oct 2014, 12:27
Post #250


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 5 May 12
From: Italy




QUOTE(IRONICK @ 15 Oct 2014, 21:53)
Eeee, lasati, preturile in Italia sunt pentru prosti. Este normal in Italia sa te tepuiesti unul pe altul, asta-i stilul lor de viata.
<span class='edit'>15 Oct 2014, 23:56:</span>
Mecanicul din Italia, presupun.
*



Ironick ai citit ce am scris mai sus? Da mecanicul din Italia m-a ajutat sa reduc considerabil intervalul de regenerare de la 700-800 km la peste 2000 de km, peste tot in lume sunt incompetenti crezi ca numa in Italia esti tepuit?

Cu DPF-ul nu vei avea probleme daca faci drumuri extraurbane in mare parte, e de ajuns sa faci minim 15 km fara oprire(in extraurban nu urban) si teoretic DPF-ul e pe viata.

Cdadan la motoarele turbo e bine din cand in cand sa o turezi, bine nu in fiecare zi, uleiul de care zici tu ca este la turbina este intentionat acolo si daca nu o turezi practic niciodata uleiul se duce si implicit se duce si turbina.

This post has been edited by vladbobtm: 16 Oct 2014, 12:28


--------------------
Citroen/Suzuki Grand C4 Picasso/Swift Exclusive (2014)/2014 - -
ex Renault Wind TCe & Chevrolet Cruze.....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 16 Oct 2014, 12:55
Post #251


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(R E M U S @ 16 Oct 2014, 12:25)
Io-s curios daca cineva a facut un test de noxe in timpul regenerarii si altul in afara, si ce rezultate a obtinut. peacefingers.gif
*


Mie-mi plac dizelurile, in concluzie nu-s curios. tongue.gif

QUOTE(vladbobtm @ 16 Oct 2014, 13:27)
uleiul de care zici tu
*


Ziceam de presupusa motorina care ajunge in baia de ulei. Si de uleiul care ajunge in intercooler, cand motorul e uzat, ofcors.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 16 Oct 2014, 12:57
Post #252


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




De ce sa ajunga motorina in baie? Sa completeze uleiul consumat?


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 16 Oct 2014, 13:02
Post #253


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




Nu, sa-l aditiveze......


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 16 Oct 2014, 13:04
Post #254


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(corbex @ 16 Oct 2014, 13:57)
De ce sa ajunga motorina in baie?
*


La intrebarea asta doar mecanicul din italia ti-ar putea raspunde.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladbobtm
post 16 Oct 2014, 13:12
Post #255


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 5 May 12
From: Italy




Sincer nu am intrebat cum ajunge uleiul acolo, dar am vazut la multi care au probleme cu DPF-ul si aveau uleiul la maxim pentru ca sa diluat cu motorina de la prea multe regenerari intrerupte, la inceput cand si eu aveam probleme a trebuit sa aspir cu siringa putin ulei pt ca era peste nivelul maxim. Si mie imi plac motoarele diesel de aceea am si cumparat o masina cu motorizarea asta, faza e ca in ziua de azi dealerii nu prea informeaza clientul de aceste probleme ca altfel nimeni nu ar mai cumpara o masina diesel, urmatoarea masina a mea va fi sigur pe benzina turbo.


--------------------
Citroen/Suzuki Grand C4 Picasso/Swift Exclusive (2014)/2014 - -
ex Renault Wind TCe & Chevrolet Cruze.....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 16 Oct 2014, 14:09
Post #256


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




51799139.jpg

This post has been edited by hitman1234: 16 Oct 2014, 14:14


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 16 Oct 2014, 14:26
Post #257


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(vladbobtm @ 16 Oct 2014, 13:12)
aveau uleiul la maxim pentru ca sa diluat cu motorina de la prea multe regenerari intrerupte
*



Te rog, nu mai spune aceeasi prostie si a treia oara. Citeste ce-o explicat cdadan mai sus. Da' nu pe diagonala, cu atentie de data asta, ok?


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Oct 2014, 14:29
Post #258


-


Group: Members
Posts: 22.546
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(vladbobtm @ 16 Oct 2014, 13:27)
Ironick ai citit ce am scris mai sus? Da mecanicul din Italia m-a ajutat sa reduc considerabil intervalul de regenerare de la 700-800 km la peste 2000 de km, peste tot in lume sunt incompetenti crezi ca numa in Italia esti tepuit?

Cu DPF-ul nu vei avea probleme daca faci drumuri extraurbane in mare parte, e de ajuns sa faci minim 15 km fara oprire(in extraurban nu urban) si teoretic DPF-ul e pe viata.

*


Daca tu procedai prost, nu inseamna ca el este un mecanic bun. Depinde din ce unghi vezi problema.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladbobtm
post 16 Oct 2014, 20:28
Post #259


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 5 May 12
From: Italy




QUOTE(bucatzel @ 16 Oct 2014, 13:26)
Te rog, nu mai spune aceeasi prostie si a treia oara. Citeste ce-o explicat cdadan mai sus. Da' nu pe diagonala, cu atentie de data asta, ok?
*


Am citit cu atenție de prima data stai linistit, al 5-le-a injector este ceva specific Renault-Dacia din cate stiu (posibil să ma însel si să mai folosească si alte mărci sistemul asta), nu cred ca si cele din Grupul VW ( cum este Skoda initiatorului acestui topic)folosesc același sistem(posibil să greșesc ) chiar din curiozitate întreb initiatorul topicului daca Skoda sa folosește același sistem.


--------------------
Citroen/Suzuki Grand C4 Picasso/Swift Exclusive (2014)/2014 - -
ex Renault Wind TCe & Chevrolet Cruze.....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 16 Oct 2014, 21:09
Post #260


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Nu ma intereseaza deloc subiectul diesel, dar cum faci sa incingi filtrul ala la temperatura necesara fara un injector dedicat? Zic si eu...

PS Dap, se poate si fara, mai bine stau in banca mea. Oricum se conuma multa motorina numai sa se regenereze dracia de filtru.

This post has been edited by andri1940: 16 Oct 2014, 21:13


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladbobtm
post 16 Oct 2014, 21:19
Post #261


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 5 May 12
From: Italy




QUOTE(andri1940 @ 16 Oct 2014, 20:09)
Nu ma intereseaza deloc subiectul diesel, dar cum faci sa incingi filtrul ala la temperatura necesara fara un injector dedicat? Zic si eu...

PS Dap, se poate si fara, mai bine stau in banca mea. Oricum se conuma multa motorina numai sa se regenereze dracia de filtru.
*


Simplu, ținând turatia motorului intre 2200 si 3000 rpm. Si credema ca asta e ultima mea masina diesel mai ales ca imi strica media de consum de fiecare data cand regenerează in ciuda faptului ca nu am avut vreo problema in acești 100.000 de km cu masina !

This post has been edited by vladbobtm: 16 Oct 2014, 21:25


--------------------
Citroen/Suzuki Grand C4 Picasso/Swift Exclusive (2014)/2014 - -
ex Renault Wind TCe & Chevrolet Cruze.....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 16 Oct 2014, 21:44
Post #262


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(vladbobtm @ 16 Oct 2014, 22:19)
Simplu, ținând turatia motorului intre 2200 si 3000 rpm.
*


Vladuțe, te rog eu, nu mai insista cu d-astea. Pari om serios, ce naiba. sleep.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladbobtm
post 16 Oct 2014, 22:44
Post #263


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 5 May 12
From: Italy




Eu nu insist cu nimic, i-am dat un sfat colegului mariusd4 in legatura cu DPF-ul atata tot. E treaba lui ( si a celorlalti) cum procedeaza in legatura cu regenerarile DPF. Hai sa nu mai poluam aiurea topicul omului!


--------------------
Citroen/Suzuki Grand C4 Picasso/Swift Exclusive (2014)/2014 - -
ex Renault Wind TCe & Chevrolet Cruze.....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 16 Oct 2014, 23:40
Post #264


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Pai cum să poluezi cu DPF?


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 17 Oct 2014, 08:07
Post #265


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




Lasati-l dreaq de depefeu, daca tine 100.000 km e bine, vad ca ultima regenerare a trecut repede, l-am lasat nitel la relanti si gata.
Stiu pe cineva cu un Passat B6 care nu are nici o jena legata de acest filtru, foloseste masina ca si cand nu ar exista, nu are nici o problema cu el, are vre-o 90.000 km si vre-o 4 ani, nici o eroare nimic.

Nu stiu io prea multa mecanica da sincer, cum dreaq sa ajunga motorina din filtru in baia de ulei ?


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 17 Oct 2014, 14:04
Post #266


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Din cate stiam eu, regenerarea nu se face la ralanti, se amana. E nevoie de turatii ceva mai mari pentru a atinge temperatura necesara in DPF. Cel putin asta ziceau despre cel de pe ford, care nu avea injector in plus, dar avea timp injectie pe post-combustie.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 17 Oct 2014, 14:27
Post #267


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




Nu stiu, eu zic ca s-a facut la relanti, cand am ajuns sa parchez mi-a intrat indicatorul de start/stop interzis si aveam relanti la 1000 RPM, am lasat-o 5 min sa mearga pana ce turatia a revenit la normal si a disparut semnul ala de interzis S&S....

Cand intra regenerarea S&S este inactiv pana ce regenerarea este finalizata....

This post has been edited by mariusd4: 17 Oct 2014, 14:28


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s_j_teo
post 17 Oct 2014, 15:49
Post #268


Membru autentic


Group: Members
Posts: 626
Joined: 16 July 06




Corect asa este si la mine Start&Stop este oprit si turatia sta la 1000 rot/min


--------------------
Skoda Octavia 3 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 17 Oct 2014, 16:53
Post #269


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Nu zic nu, posibil sa mai fi evoluat tehnologia intre timp. blush.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 17 Oct 2014, 19:21
Post #270


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10





QUOTE(IRONICK @ 15 Oct 2014, 22:53)
QUOTE(vladbobtm @ 15 Oct 2014, 17:08)

Daca opresti des motorul cand regenereaza o anume cantitate de motorina ajunge in baia de ulei din motor(ajunge oricum ori de cate ori regenereaza dar in cantitati ft. mici) iti poate aparea mesajul sa schimbi uleiul cat mai rapid(iar asta costa bani nu gluma..)

Mecanicul din Italia, presupun.


hai sa fim seriosi, strategia de dilutie e bine lucrata din soft de catre toti producatorii ...


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 03:13
Forum Renault