Noul Renault Kadjar, Prima imagine oficiala
![]() ![]() ![]() |
Noul Renault Kadjar, Prima imagine oficiala
adytym |
![]()
Post
#331
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
|
||
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|||
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#332
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Un singur comentariu am de facut la cel al antevorbitorului meu, pretul este dictat de piata.Pentru mine 20000 de euro inseamna destul de mult si nu m-as arunca sa-i dau pe o masina, chiar si foarte bine echipata.
Dar privind piata si oferta concurentei, eu zic ca atat varianta de top cat si cea mai ieftina au preturi mult mai bune decat ce e prin alte showroom-uri, problema este la buzunarele noastre.... |
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
connectorxp |
![]()
Post
#333
|
![]() Just a happy camper :) Group: Members Posts: 829 Joined: 28 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Am dat azi o tura cu mult asteptatul SUV, din pacate doar 1.6 dCi au avut la drive test si a fost funny din cauza ambreiajului lung si a lipsei de antrenament pe masinile manuale, dar directia, franele sunt bune, mai ales ca directia este foarte usoara la viteze mici.
R-Link-ul este fain, dar cam scump pentru ce face si faptul ca pot pune BOSE doar pe echiparea de top e o tampenie marca Renault si Mazda (doar la astia doi am vazut sa puna atata pret pe o linie audio). Farurile LED sunt frumoase, DRL-urile arata bine si completeaza linia masinii, fata de Clio IV unde pareau puse in ultima faza de proiectare. Farurile LED nu spun mare lucru la modul ca nici cei din showroom nu au putut sa-mi zica ce fac, in afara de faptul ca sunt LED, nu au putut sa-mi dea un raspuns daca sunt cornering, daca au dynamic lighting si altele. Scaunul e ok, dar am senzatia ca este sub cel de la RAV4, la fel fiind vorba si de calitatea interiorului, mai ales fetele de usi care sunt luate de pe Sandero dpdv al finisajelor. Dar overall, un Intens nemetalizat, 1.5 EDC, cu BOSE si plafon solar il scot cat un CX-5 2.0 manual fara prea multe prin el... This post has been edited by connectorxp: 26 Jun 2015, 22:35 |
--------------------
Lexus
CT200h
Eco/2011
- XX-XXX-LEX 1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P
Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :) |
|
s_j_teo |
![]()
Post
#334
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 626 Joined: 16 July 06 ![]() |
Am facut o configurare pe situl Renault si discontul este de 2500 de euro ! 24500 de euro poti cumpara un 4X4 1.6 DCI 130 CP in echiparea de mijloc Zen cu toate optionalele posibile adaugate . Un pret foarte atractiv cred ca cel mai bun din segment . Au dat lovitura cei de la Renault daca va fi si fiabil cat de cat chiar vor avea vanzari .
This post has been edited by s_j_teo: 27 Jun 2015, 09:15 |
--------------------
Skoda
Octavia 3
2014
|
|
dacotec |
![]()
Post
#335
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 1 November 05 ![]() |
Nici mie nu mi spare pretul la ceea ce ofera, asa cum zice si cineva mai sus, problema tinde de puterea noastra de cumparare, oferta e buna insa!
|
--------------------
citroen/Dacia
Citroen C5/logan 1.4 Laureate
2004
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#336
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Tin minte totusi ca a fost la un moment dat promotie cu Koleos Privilege 2.0 dci 150 de cai la gen 19500 de euro. Si tot nu au facut mare branza.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
cristic1982 |
![]()
Post
#337
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.344 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
La fel a fost si la Opel Antara si nici ei nu au facut mare branza. Problema modelelor astea tine de promovare (indiferent cati le plimba prin tara
![]() Oricum koleos in gama renault era ca nuca in perete, neavand nici o legatura cu nimic. This post has been edited by cristic1982: 27 Jun 2015, 10:43 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
chris_t |
![]()
Post
#338
|
![]() trepadus clasic Group: Members Posts: 309 Joined: 19 August 04 From: Baia Mare ![]() |
Hop si eu cu impresii, desi s-a cam spus, am sa incerc sa evidentiez si vreo 2 chestii care nu mi-au placut mie si nu au mai fost mentionate.
M-am dat cu Intense 1.5dci 110cp. Motorul il stiu, cutia mi-a placut, masina overall e foarte ok, si m-as gandi la ea, dar as fi vrut sa testez 1.2TCE si chiar mi s-ar parea ok aceasta motorizare + EDC. Minusuri neamintite de colegi: - un singur geam cu impuls, cel de la sofer, pe Intense. E cam aiurea. Puteau pune macar 2. - lipsa suport ochelari de soare, e o chestie utila si care cred ca ar costa vreo 2 euro. Alegerea mea ar fi 1.2TCE + EDC in varianta de echipare de mijloc + ceva optionale. This post has been edited by chris_t: 27 Jun 2015, 11:51 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2017 ZEN
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#339
|
![]() - Group: Members Posts: 22.546 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(cristic1982 @ 27 Jun 2015, 09:42) Nici nu avea cum. Nu este referinta in clasa si nici nu ofera nimic peste competitori.<span class='edit'>27 Jun 2015, 11:04:</span> QUOTE(dacotec @ 27 Jun 2015, 09:27) Nici mie nu mi spare pretul la ceea ce ofera, asa cum zice si cineva mai sus, problema tinde de puterea noastra de cumparare, oferta e buna insa! Nu exista masina mai ieftina cu aceleasi solutii tehnice. Pret mai mic inseamna mai putine lucruri in masina. Dar si designul poate sa acopera multe. CX-5 de care vorbea mai sus are un pret destul de mare si totusi se vinde. This post has been edited by IRONICK: 27 Jun 2015, 12:10 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
mark`` |
![]()
Post
#340
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.826 Joined: 12 February 06 From: Tg.Mures ![]() |
Am facut si eu un test drive azi la Reno Tg.Mures. Superb modelul: Intens Energy dCi 130CP 4X4.
Ft frumos, dar cam scump al naibii, 27750€. 27 Jun 2015, 14:19: Inca cateva poze. This post has been edited by mark``: 27 Jun 2015, 14:19 Attached thumbnail(s) 20150627_144435.jpg ( Size: 2.14mb ) Number of downloads: 1112 20150627_144444.jpg ( Size: 2.04mb ) Number of downloads: 1107 20150627_143151.jpg ( Size: 1.74mb ) Number of downloads: 1082 20150627_143202.jpg ( Size: 2.09mb ) Number of downloads: 1075 20150627_143254.jpg ( Size: 1.69mb ) Number of downloads: 1045 20150627_143337.jpg ( Size: 1.66mb ) Number of downloads: 225 20150627_143239.jpg ( Size: 1.9mb ) Number of downloads: 229 IMG_20150627_WA0008.jpeg ( Size: 657.87k ) Number of downloads: 223 IMG_20150627_WA0004.jpeg ( Size: 745.72k ) Number of downloads: 184 IMG_20150627_WA0006.jpeg ( Size: 811.19k ) Number of downloads: 175 |
--------------------
Dacia
Spring
2023
|
|
megane2 |
![]()
Post
#341
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 6 May 07 ![]() |
Am testat si eu variant de 1.2 130cp. Destul de ok motorul si cutia, turbine nu intra brutal ca la un diesel si nici nu-ti dai seama ca e turbo, ceea ce e bine dar nu impresioneaza, in schimb suspensia mi s-a parut extrem de dura mai ales pe spate. Era echipata cu jantele de 19" (225/45/19), poate cu unele de 17" era mai ok.
"Parcatorul" automat e destul de misto. This post has been edited by megane2: 27 Jun 2015, 14:27 |
--------------------
renault
megane sedan
2007
- B 154025
|
|
mark`` |
![]()
Post
#342
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.826 Joined: 12 February 06 From: Tg.Mures ![]() |
Eu am testat varianta cu jante pe 17" si a fost ft ok.
Mai jos aveti si nivelele de echipare in caz ca nu le-ati vazut deja. Attached thumbnail(s) 20150627_152456.jpg ( Size: 1.59mb ) Number of downloads: 189 |
--------------------
Dacia
Spring
2023
|
|
megane2 |
![]()
Post
#343
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 6 May 07 ![]() |
Mda, cred ca sunt subiectiv un pic, eu vin de pe o masina cu suspensii mult mai confortabile dar cred ca si din cauza jantelor e dura.
Masina testat era Intense cu toate optionalele, asistent parcare, faruri led, navi, etc. This post has been edited by megane2: 27 Jun 2015, 14:30 |
--------------------
renault
megane sedan
2007
- B 154025
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#344
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.344 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 27 Jun 2015, 11:53) Nici nu avea cum. Nu este referinta in clasa si nici nu ofera nimic peste competitori. <span class='edit'>27 Jun 2015, 11:04:</span> Nu exista masina mai ieftina cu aceleasi solutii tehnice. Pret mai mic inseamna mai putine lucruri in masina. Dar si designul poate sa acopera multe. CX-5 de care vorbea mai sus are un pret destul de mare si totusi se vinde. Ciudat ca ambele au venit cu preturi de aprox. 17 - 19k euro (bine la cativa ani diferenta din memorie) si nu au rupt in vanzari, desi competitorii erau cu 10k euro mai scumpi. Oricum la ambele modele se vedea faptul ca nu apartin gamei... CX-5 a fost pozitionat din start mai bine (alternativa la SUV-uri compacte premium), desi nici acolo in afara de solutiile tehnice pe partea de vehicul (controlul masei vehiculului si aerodinamica) unde sunt printre cei mai avansati pe piata, pe partea de grup motopropulsor nu sunt vreo racheta propunand chestii deja testate (raportul de comprimare de 14 la diesel si benzina nu e vreo maiestrie si iti impune niste costuri cam mari pe alte componente fara a iti da beneficii evidente). Prefer politica downsize de la constructorii europeni pt. GMP. Sa vedem cum kadjar cum va sta treaba, caci aici, in ciuda asemanarii cu QQ, mi se pare ca face parte din gama. This post has been edited by cristic1982: 27 Jun 2015, 21:11 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#345
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.172 Joined: 13 October 06 ![]() |
Mazda avansati
![]() Solutii tehnice precum controlul masei vehiculului, i-auzi nene, daca asa se pune problema inseamna ca symbolul la 980 kg e uss enterprise si asta de acum 15 ani. Aerodinamica in sus, aerodinamica in jos, parca ar fi masina de circuit, hai sa pastram simtul realitatii, aici vorbim marketing in loc sa ne preocupe ceea ce experimentezi nemijlocit la volan. Mazda are si ea atuu-rile ei cum ar fi design-ul, ca in rest nu stiu alternativa la ce poate sa fie. 120 de ponei aspirati cu o cutie lunga ca o zi de post inspira saracie nu alternativa la premium. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#346
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.344 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Pai tocmai ca Mazda e printre cele mai avansate pe partea de reducere a masei vehiculului, pe cand altii doar contorizeaza la final cate kg are masina in plus... Clio ala era usor pt. ca nu avea mare lucru pe el (structura de siguranta fina, motoare usoare, dotari lejere...), nu pt. ca s-ar fi gandit cineva cum sa ii reduca greutatea.
Pt. un client, masa si aerodinamica autovehiculului au rol important in reducerea consumului real, deci nu e vorba de marketing. Pe partea de motoare am spus acelasi lucru. |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
Garett |
![]()
Post
#347
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.339 Joined: 4 June 05 From: Galati ![]() |
Am testat unul azi, 1.5 dci 110 cai, 4x2.
Mi-au placut gadgeturile, si cam atat. Nitel cam anemic motorasul, senzatia e mai mult de break decat de SUV, n-am tras de plastice, nu m-a interesat. Au preluat de la japonezi acelasi stil cu pachete de dotari in functie de varianta de echipare nu lista de optionale, ceea ce personal mi se pare tampenie. PS: N-are trapa dar are plafon panoramic... ![]() |
--------------------
No
Reno
Forever "Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#348
|
![]() - Group: Members Posts: 22.546 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(cristic1982 @ 27 Jun 2015, 20:09) CX-5 a fost pozitionat din start mai bine (alternativa la SUV-uri compacte premium), desi nici acolo in afara de solutiile tehnice pe partea de vehicul (controlul masei vehiculului si aerodinamica) Mazda statea prost la capitolul asta pentru ca aveam masini foarte grele, inlcusiv la clasa mica. Nu este nimic nou, este plin netul de info, de cateva generatii se chinuie sa inglobeze metale mai tari in caroserii (ma rog, mai sunt si alte solutii). Cu aerodinamica nu a facut nimic deosebit, Mercedes sunt mult mai avansati cu solutii care nu neaparat reflecta pretul masinii. QUOTE(mircea_aq @ 27 Jun 2015, 22:29) 1.2 si alte drujbe inca nu convinge pe nimeni (doar prin scoaterea din oferta a motoarelor mai mari) This post has been edited by IRONICK: 29 Jun 2015, 10:56 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
mark`` |
![]()
Post
#349
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.826 Joined: 12 February 06 From: Tg.Mures ![]() |
Motorul ala de drujba cum il numesti tu, de 1.2, are ceea ce se numeste TURBO. As zice cam alta mancare de peste fata de unul aspirat. E ok.
This post has been edited by mark``: 29 Jun 2015, 13:59 |
--------------------
Dacia
Spring
2023
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#350
|
![]() - Group: Members Posts: 22.546 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Da, dar nu este ajuns la maturitate pentru cilindreea aia mica.
apropo de sasiuri Mercedes-Benz-GLE_Coupe_2016_800x600_wallpaper_23.jpg Audi-A4_2016_800x600_wallpaper_15.jpg This post has been edited by IRONICK: 29 Jun 2015, 11:44 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#351
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
http://www.autobild.de/artikel/hyundai-tuc...ht-5602146.html
si concurenta. ps. la astia se poate pune cutie dublu ambreiaj si pe 4x4. This post has been edited by b76bgaarh: 29 Jun 2015, 13:54 |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
aphophis |
![]()
Post
#352
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
kadjarul arata mult mai bine. Asiatica parca e facelift la ix35, care nici ala nu stralucea la design
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
Bacu |
![]()
Post
#353
|
![]() Membru Privilegiat Group: Members Posts: 1.956 Joined: 11 May 06 From: Luxembourg ![]() |
Eu m-am hotarat sa astept Hyunda Tucson, mi se pare cea mai frumoasa din segment, plus ca o poti configura si 4*4 cu dsg-ul cu 7 viteze si motorul pe benzina de 177 cai, ceea ce la qashqai nu este posibil.
Daca ar fi avut si frana de mana electrica si bancheta 40/20/40 ar fi fost masina mea ideala. Apropo aphophis, mie mi se pare kadjar ca un facelift nereusit al santa-fe-ului vechi, cel putin partea laterala inclusiv manerele la usi sunt foarte similare. This post has been edited by Bacu: 29 Jun 2015, 21:35 |
--------------------
Honda
CRV
2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#354
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(cristic1982 @ 27 Jun 2015, 21:09) Sa vedem cum kadjar cum va sta treaba, caci aici, in ciuda asemanarii cu QQ, mi se pare ca face parte din gama. cred ca deja toata lumea a vazut ca Aprio este un Logan cu stema de Nissan, Kadjar e un QQ cu rombu-n bot si cel mai probabil, pt. europa, la noul SM7 vor pune rombu-n bot si se va numi .... Laguna / Talisman https://www.youtube.com/watch?v=akU5sEb3BrY LE: adevarul e ca te simti intr-un fel anume cand ai masina plina de greieri la 17K ![]() This post has been edited by P-A-C-O: 1 Jul 2015, 20:22 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#355
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.344 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Cum ai definit pragul de 17K km?
SM7-ala zic ca e mai mare decat toate lagunele care au fost, fiind in zone E-class ca dimensiuni. Trebuie sa fie inlocuitorului lui SM5. This post has been edited by cristic1982: 2 Jul 2015, 06:37 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
V10 |
![]()
Post
#356
|
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 5 June 08 ![]() |
Salutare Domnilor, am mai deschis undeva un topic legat de Kadjar, nu am gasit aceasta discutie mai devreme. Nu mai repet ce am scris acolo, m-am mai calmat intre timp.
Fratilor! Ce este asta? 110 CP diesel? Este o gluma! Sint fan Renault pe viata dar am avut mari asteptari de la "noul Kadjar" si pentru mine este o dezamagire totala. Pacat ca Renault nu incerca in Romania sa scoata capul putin pentru ca are un mare potential fata de multe alte marci de clasa medie. Sa auzim numai de bine! 10 Jul 2015, 01:21: QUOTE(chris_t @ 27 Jun 2015, 11:49) Hop si eu cu impresii, desi s-a cam spus, am sa incerc sa evidentiez si vreo 2 chestii care nu mi-au placut mie si nu au mai fost mentionate. M-am dat cu Intense 1.5dci 110cp. Motorul il stiu, cutia mi-a placut, masina overall e foarte ok, si m-as gandi la ea, dar as fi vrut sa testez 1.2TCE si chiar mi s-ar parea ok aceasta motorizare + EDC. Minusuri neamintite de colegi: - un singur geam cu impuls, cel de la sofer, pe Intense. E cam aiurea. Puteau pune macar 2. - lipsa suport ochelari de soare, e o chestie utila si care cred ca ar costa vreo 2 euro. Alegerea mea ar fi 1.2TCE + EDC in varianta de echipare de mijloc + ceva optionale. Motorul 1,2 TCE mi-a placut, am testat pe Captur si cu cutie automata, este un motor cu randament bun. Sigur Kadjar este mai greu decat Captur deci nu va oferi nici un fel de senzatii, iar cu 4x4 nu il vad deloc potrivit. Din punctul meu de vedere 1,6 dci ar fi fost motorizarea minima, l-am testat pe Qashqai si a fost in cat de cat in regula. This post has been edited by V10: 10 Jul 2015, 01:21 |
--------------------
Renault
Megane III 1.6 16V
2009
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#357
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.344 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Pai 1,6 dci exista si pe Kadjar. In cazul in care vrei sa cumperi, nu trebuie sa te superi ca pun si 1,5 dci.
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
V10 |
![]()
Post
#358
|
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 5 June 08 ![]() |
L-am gasit si pe asta in configurator mai tarziu, 1,6 este minimul de motorizare din punctul meu de vedere.
|
--------------------
Renault
Megane III 1.6 16V
2009
|
|
CataOlar |
![]()
Post
#359
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 319 Joined: 5 December 06 From: Oradea ![]() |
Supararea nu e ca au 1.5 in oferta, sa fie ei sanatosi. Pot sa puna si motor de drujba daca vor. Supararea ( personala ) tine de faptul ca edc-ul vine la pachet exclusiv cu acest motor diesel.
This post has been edited by CataOlar: 10 Jul 2015, 10:46 |
--------------------
Dacia/Renault
Logan 3 1.0 EcoG
Confort Si nu ne duce pre noi in ispita, ca gasim drumul si singuri..
|
|
simon |
![]()
Post
#360
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
Lucru care mi se pare de neinteles, sa permiti EDC doar la un singur motor.
Mai este si treaba cu optiunile la echipare, mai toate nu se pot lua decit cu R-Link. |
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 04:03 |