DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

32 Pages « < 10 11 12 13 14 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Noul Renault Kadjar, Prima imagine oficiala

adytym
post 26 Jun 2015, 18:51
Post #331


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 6 May 09
From: TIMISOARA




si eu tot la autoeuropa am facut testul si vin in completare fata de colegul:

Minusuri
-spatiu pasageri spate mic , eu fiind mai inalt
-lipsa confort bancheta spate, ingusta ( comparativ cu meganu din dotare la drum lung ii criminal pentru o persoana sa stea in spate)
-plasticele din zona consolei centrale de slaba calitate chiar oribil ( nu mi-au placut de loc)
- butoane geamuri is din alea mari , mai frumoase is la kangoo an 2006
- DISPLAY climatizare de toata jena, ceva asemanator cu cel de gelly
- manete semnalizare, stergatoare- urate( cel putin pe modelul din test cel 1.6 dci cu piele, trapa, in schimb cel din showroom aratau frumos si aveau un alt design)
- culoarea albastra a celui din test nu-l prinde bine in schimb cel rosu arata bine.
- usa de la bord avea destule lufturi nu se inchidea bine

Plusuri
- ii bine inchegat
-se comporta bine la drum
-motorul destul de potent (as fi testat benzinarul, dar momentan nu au disponibil)
-scaunele fata comfortabile
-muzica suna destul de bine ( bas destul de profund)
-la sofer si pasager este spatiu sufficient pentru orice tip de persoana
-locuri de depozitare
-schimbatorul noul model care este destul de interesant
-cardul nou iarasi interesant design
-asa din exterior arata foarte bine cel putin cel rosu si mi sa parut mai frumos echipat fiind o versiune mai slab echipata avand motorul de 130cp benzina
-culori multe la display ceasuri bord si r-link ( se poate seta ce culoare se doreste bineinteles din cele existente)
-camera mers inapoi
- pretul nu stiu ce sa zic cred ca un pret correct ar fi undeva pana in 18000-20000 varianta full

c-am asta este parere mea , asteptam si alte detalii

This post has been edited by adytym: 26 Jun 2015, 18:51


--------------------
Ex Megane 3; Volvo XC60; Toyota Yaris - TIMISOARA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 26 Jun 2015, 20:17
Post #332


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Un singur comentariu am de facut la cel al antevorbitorului meu, pretul este dictat de piata.Pentru mine 20000 de euro inseamna destul de mult si nu m-as arunca sa-i dau pe o masina, chiar si foarte bine echipata.
Dar privind piata si oferta concurentei, eu zic ca atat varianta de top cat si cea mai ieftina au preturi mult mai bune decat ce e prin alte showroom-uri, problema este la buzunarele noastre....


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
connectorxp
post 26 Jun 2015, 21:17
Post #333


Just a happy camper :)


Group: Members
Posts: 829
Joined: 28 March 09
From: Bucuresti




Am dat azi o tura cu mult asteptatul SUV, din pacate doar 1.6 dCi au avut la drive test si a fost funny din cauza ambreiajului lung si a lipsei de antrenament pe masinile manuale, dar directia, franele sunt bune, mai ales ca directia este foarte usoara la viteze mici.

R-Link-ul este fain, dar cam scump pentru ce face si faptul ca pot pune BOSE doar pe echiparea de top e o tampenie marca Renault si Mazda (doar la astia doi am vazut sa puna atata pret pe o linie audio).

Farurile LED sunt frumoase, DRL-urile arata bine si completeaza linia masinii, fata de Clio IV unde pareau puse in ultima faza de proiectare. Farurile LED nu spun mare lucru la modul ca nici cei din showroom nu au putut sa-mi zica ce fac, in afara de faptul ca sunt LED, nu au putut sa-mi dea un raspuns daca sunt cornering, daca au dynamic lighting si altele.

Scaunul e ok, dar am senzatia ca este sub cel de la RAV4, la fel fiind vorba si de calitatea interiorului, mai ales fetele de usi care sunt luate de pe Sandero dpdv al finisajelor.

Dar overall, un Intens nemetalizat, 1.5 EDC, cu BOSE si plafon solar il scot cat un CX-5 2.0 manual fara prea multe prin el...

This post has been edited by connectorxp: 26 Jun 2015, 22:35


--------------------
Lexus CT200h Eco/2011 - XX-XXX-LEX
1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P

Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s_j_teo
post 27 Jun 2015, 09:14
Post #334


Membru autentic


Group: Members
Posts: 626
Joined: 16 July 06




Am facut o configurare pe situl Renault si discontul este de 2500 de euro ! 24500 de euro poti cumpara un 4X4 1.6 DCI 130 CP in echiparea de mijloc Zen cu toate optionalele posibile adaugate . Un pret foarte atractiv cred ca cel mai bun din segment . Au dat lovitura cei de la Renault daca va fi si fiabil cat de cat chiar vor avea vanzari .

This post has been edited by s_j_teo: 27 Jun 2015, 09:15


--------------------
Skoda Octavia 3 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacotec
post 27 Jun 2015, 10:27
Post #335


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 1 November 05




Nici mie nu mi spare pretul la ceea ce ofera, asa cum zice si cineva mai sus, problema tinde de puterea noastra de cumparare, oferta e buna insa!


--------------------
citroen/Dacia Citroen C5/logan 1.4 Laureate 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 27 Jun 2015, 10:31
Post #336


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Tin minte totusi ca a fost la un moment dat promotie cu Koleos Privilege 2.0 dci 150 de cai la gen 19500 de euro. Si tot nu au facut mare branza.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 27 Jun 2015, 10:42
Post #337


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.344
Joined: 4 February 11
From: Pitești




La fel a fost si la Opel Antara si nici ei nu au facut mare branza. Problema modelelor astea tine de promovare (indiferent cati le plimba prin tara wink.gif) si de imaginea de marca.
Oricum koleos in gama renault era ca nuca in perete, neavand nici o legatura cu nimic.

This post has been edited by cristic1982: 27 Jun 2015, 10:43


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chris_t
post 27 Jun 2015, 11:49
Post #338


trepadus clasic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 19 August 04
From: Baia Mare




Hop si eu cu impresii, desi s-a cam spus, am sa incerc sa evidentiez si vreo 2 chestii care nu mi-au placut mie si nu au mai fost mentionate.

M-am dat cu Intense 1.5dci 110cp. Motorul il stiu, cutia mi-a placut, masina overall e foarte ok, si m-as gandi la ea, dar as fi vrut sa testez 1.2TCE si chiar mi s-ar parea ok aceasta motorizare + EDC.

Minusuri neamintite de colegi:

- un singur geam cu impuls, cel de la sofer, pe Intense. E cam aiurea. Puteau pune macar 2.
- lipsa suport ochelari de soare, e o chestie utila si care cred ca ar costa vreo 2 euro.

Alegerea mea ar fi 1.2TCE + EDC in varianta de echipare de mijloc + ceva optionale.

This post has been edited by chris_t: 27 Jun 2015, 11:51


--------------------
Renault Megane Estate 2017 ZEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 27 Jun 2015, 11:53
Post #339


-


Group: Members
Posts: 22.546
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(cristic1982 @ 27 Jun 2015, 09:42)
La fel a fost si la Opel Antara si nici ei nu au facut mare branza.
*

Nici nu avea cum. Nu este referinta in clasa si nici nu ofera nimic peste competitori.

<span class='edit'>27 Jun 2015, 11:04:</span>
QUOTE(dacotec @ 27 Jun 2015, 09:27)
Nici mie nu mi spare pretul la ceea ce ofera, asa cum zice si cineva mai sus, problema tinde de puterea noastra de cumparare, oferta e buna insa!
*


Nu exista masina mai ieftina cu aceleasi solutii tehnice. Pret mai mic inseamna mai putine lucruri in masina. Dar si designul poate sa acopera multe.
CX-5 de care vorbea mai sus are un pret destul de mare si totusi se vinde.

This post has been edited by IRONICK: 27 Jun 2015, 12:10


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 27 Jun 2015, 14:17
Post #340


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.826
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




Am facut si eu un test drive azi la Reno Tg.Mures. Superb modelul: Intens Energy dCi 130CP 4X4.
Ft frumos, dar cam scump al naibii, 27750€.

27 Jun 2015, 14:19:
Inca cateva poze.

This post has been edited by mark``: 27 Jun 2015, 14:19

Attached thumbnail(s)
20150627_144435.jpg ( Size: 2.14mb ) Number of downloads: 1112
20150627_144444.jpg ( Size: 2.04mb ) Number of downloads: 1107
20150627_143151.jpg ( Size: 1.74mb ) Number of downloads: 1082
20150627_143202.jpg ( Size: 2.09mb ) Number of downloads: 1075
20150627_143254.jpg ( Size: 1.69mb ) Number of downloads: 1045
20150627_143337.jpg ( Size: 1.66mb ) Number of downloads: 225
20150627_143239.jpg ( Size: 1.9mb ) Number of downloads: 229
IMG_20150627_WA0008.jpeg ( Size: 657.87k ) Number of downloads: 223
IMG_20150627_WA0004.jpeg ( Size: 745.72k ) Number of downloads: 184
IMG_20150627_WA0006.jpeg ( Size: 811.19k ) Number of downloads: 175


--------------------
Dacia Spring 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
megane2
post 27 Jun 2015, 14:24
Post #341


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 6 May 07




Am testat si eu variant de 1.2 130cp. Destul de ok motorul si cutia, turbine nu intra brutal ca la un diesel si nici nu-ti dai seama ca e turbo, ceea ce e bine dar nu impresioneaza, in schimb suspensia mi s-a parut extrem de dura mai ales pe spate. Era echipata cu jantele de 19" (225/45/19), poate cu unele de 17" era mai ok.
"Parcatorul" automat e destul de misto.

This post has been edited by megane2: 27 Jun 2015, 14:27


--------------------
renault megane sedan 2007 - B 154025
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 27 Jun 2015, 14:26
Post #342


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.826
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




Eu am testat varianta cu jante pe 17" si a fost ft ok.
Mai jos aveti si nivelele de echipare in caz ca nu le-ati vazut deja.


Attached thumbnail(s)
20150627_152456.jpg ( Size: 1.59mb ) Number of downloads: 189


--------------------
Dacia Spring 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
megane2
post 27 Jun 2015, 14:29
Post #343


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 6 May 07




Mda, cred ca sunt subiectiv un pic, eu vin de pe o masina cu suspensii mult mai confortabile dar cred ca si din cauza jantelor e dura.
Masina testat era Intense cu toate optionalele, asistent parcare, faruri led, navi, etc.

This post has been edited by megane2: 27 Jun 2015, 14:30


--------------------
renault megane sedan 2007 - B 154025
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 27 Jun 2015, 21:09
Post #344


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.344
Joined: 4 February 11
From: Pitești




QUOTE(IRONICK @ 27 Jun 2015, 11:53)
Nici nu avea cum. Nu este referinta in clasa si nici nu ofera nimic peste competitori.

<span class='edit'>27 Jun 2015, 11:04:</span>

Nu exista masina mai ieftina cu aceleasi solutii tehnice. Pret mai mic inseamna mai putine lucruri in masina. Dar si designul poate sa acopera multe.
CX-5 de care vorbea mai sus are un pret destul de mare si totusi se vinde.
*


Ciudat ca ambele au venit cu preturi de aprox. 17 - 19k euro (bine la cativa ani diferenta din memorie) si nu au rupt in vanzari, desi competitorii erau cu 10k euro mai scumpi.
Oricum la ambele modele se vedea faptul ca nu apartin gamei...
CX-5 a fost pozitionat din start mai bine (alternativa la SUV-uri compacte premium), desi nici acolo in afara de solutiile tehnice pe partea de vehicul (controlul masei vehiculului si aerodinamica) unde sunt printre cei mai avansati pe piata, pe partea de grup motopropulsor nu sunt vreo racheta propunand chestii deja testate (raportul de comprimare de 14 la diesel si benzina nu e vreo maiestrie si iti impune niste costuri cam mari pe alte componente fara a iti da beneficii evidente). Prefer politica downsize de la constructorii europeni pt. GMP.

Sa vedem cum kadjar cum va sta treaba, caci aici, in ciuda asemanarii cu QQ, mi se pare ca face parte din gama.

This post has been edited by cristic1982: 27 Jun 2015, 21:11


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 27 Jun 2015, 23:29
Post #345


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.172
Joined: 13 October 06




Mazda avansati radmasa.gif
Solutii tehnice precum controlul masei vehiculului, i-auzi nene, daca asa se pune problema inseamna ca symbolul la 980 kg e uss enterprise si asta de acum 15 ani.
Aerodinamica in sus, aerodinamica in jos, parca ar fi masina de circuit, hai sa pastram simtul realitatii, aici vorbim marketing in loc sa ne preocupe ceea ce experimentezi nemijlocit la volan.

Mazda are si ea atuu-rile ei cum ar fi design-ul, ca in rest nu stiu alternativa la ce poate sa fie.
120 de ponei aspirati cu o cutie lunga ca o zi de post inspira saracie nu alternativa la premium.


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 28 Jun 2015, 18:19
Post #346


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.344
Joined: 4 February 11
From: Pitești




Pai tocmai ca Mazda e printre cele mai avansate pe partea de reducere a masei vehiculului, pe cand altii doar contorizeaza la final cate kg are masina in plus... Clio ala era usor pt. ca nu avea mare lucru pe el (structura de siguranta fina, motoare usoare, dotari lejere...), nu pt. ca s-ar fi gandit cineva cum sa ii reduca greutatea.
Pt. un client, masa si aerodinamica autovehiculului au rol important in reducerea consumului real, deci nu e vorba de marketing.

Pe partea de motoare am spus acelasi lucru.


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Garett
post 28 Jun 2015, 18:25
Post #347


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.339
Joined: 4 June 05
From: Galati




Am testat unul azi, 1.5 dci 110 cai, 4x2.
Mi-au placut gadgeturile, si cam atat. Nitel cam anemic motorasul, senzatia e mai mult de break decat de SUV, n-am tras de plastice, nu m-a interesat.
Au preluat de la japonezi acelasi stil cu pachete de dotari in functie de varianta de echipare nu lista de optionale, ceea ce personal mi se pare tampenie.
PS: N-are trapa dar are plafon panoramic... wacko.gif


--------------------
No Reno Forever
"Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 29 Jun 2015, 10:47
Post #348


-


Group: Members
Posts: 22.546
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(cristic1982 @ 27 Jun 2015, 20:09)
CX-5 a fost pozitionat din start mai bine (alternativa la SUV-uri compacte premium), desi nici acolo in afara de solutiile tehnice pe partea de vehicul (controlul masei vehiculului si aerodinamica)
*


Mazda statea prost la capitolul asta pentru ca aveam masini foarte grele, inlcusiv la clasa mica. Nu este nimic nou, este plin netul de info, de cateva generatii se chinuie sa inglobeze metale mai tari in caroserii (ma rog, mai sunt si alte solutii). Cu aerodinamica nu a facut nimic deosebit, Mercedes sunt mult mai avansati cu solutii care nu neaparat reflecta pretul masinii.
QUOTE(mircea_aq @ 27 Jun 2015, 22:29)
120 de ponei aspirati cu o cutie lunga ca o zi de post inspira saracie nu alternativa la premium.
*


1.2 si alte drujbe inca nu convinge pe nimeni (doar prin scoaterea din oferta a motoarelor mai mari)

This post has been edited by IRONICK: 29 Jun 2015, 10:56


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 29 Jun 2015, 11:34
Post #349


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.826
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




Motorul ala de drujba cum il numesti tu, de 1.2, are ceea ce se numeste TURBO. As zice cam alta mancare de peste fata de unul aspirat. E ok.

This post has been edited by mark``: 29 Jun 2015, 13:59


--------------------
Dacia Spring 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 29 Jun 2015, 11:42
Post #350


-


Group: Members
Posts: 22.546
Joined: 19 April 05
From: Romania




Da, dar nu este ajuns la maturitate pentru cilindreea aia mica.

apropo de sasiuri

Mercedes-Benz-GLE_Coupe_2016_800x600_wallpaper_23.jpg
Audi-A4_2016_800x600_wallpaper_15.jpg

This post has been edited by IRONICK: 29 Jun 2015, 11:44


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 29 Jun 2015, 13:50
Post #351


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




http://www.autobild.de/artikel/hyundai-tuc...ht-5602146.html

si concurenta.

ps. la astia se poate pune cutie dublu ambreiaj si pe 4x4.

This post has been edited by b76bgaarh: 29 Jun 2015, 13:54


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 29 Jun 2015, 20:25
Post #352


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




kadjarul arata mult mai bine. Asiatica parca e facelift la ix35, care nici ala nu stralucea la design


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bacu
post 29 Jun 2015, 21:30
Post #353


Membru Privilegiat


Group: Members
Posts: 1.956
Joined: 11 May 06
From: Luxembourg




Eu m-am hotarat sa astept Hyunda Tucson, mi se pare cea mai frumoasa din segment, plus ca o poti configura si 4*4 cu dsg-ul cu 7 viteze si motorul pe benzina de 177 cai, ceea ce la qashqai nu este posibil.

Daca ar fi avut si frana de mana electrica si bancheta 40/20/40 ar fi fost masina mea ideala.

Apropo aphophis, mie mi se pare kadjar ca un facelift nereusit al santa-fe-ului vechi, cel putin partea laterala inclusiv manerele la usi sunt foarte similare.

This post has been edited by Bacu: 29 Jun 2015, 21:35


--------------------
Honda CRV 2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 1 Jul 2015, 20:22
Post #354


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(cristic1982 @ 27 Jun 2015, 21:09)
Sa vedem cum kadjar cum va sta treaba, caci aici, in ciuda asemanarii cu QQ, mi se pare ca face parte din gama.
*


cred ca deja toata lumea a vazut ca Aprio este un Logan cu stema de Nissan, Kadjar e un QQ cu rombu-n bot si cel mai probabil, pt. europa, la noul SM7 vor pune rombu-n bot si se va numi .... Laguna / Talisman
https://www.youtube.com/watch?v=akU5sEb3BrY

LE: adevarul e ca te simti intr-un fel anume cand ai masina plina de greieri la 17K wacko.gif

This post has been edited by P-A-C-O: 1 Jul 2015, 20:22


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 2 Jul 2015, 06:35
Post #355


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.344
Joined: 4 February 11
From: Pitești




Cum ai definit pragul de 17K km?

SM7-ala zic ca e mai mare decat toate lagunele care au fost, fiind in zone E-class ca dimensiuni. Trebuie sa fie inlocuitorului lui SM5.

This post has been edited by cristic1982: 2 Jul 2015, 06:37


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
V10
post 9 Jul 2015, 22:42
Post #356


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 5 June 08




Salutare Domnilor, am mai deschis undeva un topic legat de Kadjar, nu am gasit aceasta discutie mai devreme. Nu mai repet ce am scris acolo, m-am mai calmat intre timp.
Fratilor! Ce este asta? 110 CP diesel? Este o gluma! Sint fan Renault pe viata dar am avut mari asteptari de la "noul Kadjar" si pentru mine este o dezamagire totala. Pacat ca Renault nu incerca in Romania sa scoata capul putin pentru ca are un mare potential fata de multe alte marci de clasa medie.
Sa auzim numai de bine!

10 Jul 2015, 01:21:
QUOTE(chris_t @ 27 Jun 2015, 11:49)
Hop si eu cu impresii, desi s-a cam spus, am sa incerc sa evidentiez si vreo 2 chestii care nu mi-au placut mie si nu au mai fost mentionate.

M-am dat cu Intense 1.5dci 110cp. Motorul il stiu, cutia mi-a placut, masina overall e foarte ok, si m-as gandi la ea, dar as fi vrut sa testez 1.2TCE si chiar mi s-ar parea ok aceasta motorizare + EDC.

Minusuri neamintite de colegi:

- un singur geam cu impuls, cel de la sofer, pe Intense. E cam aiurea. Puteau pune macar 2.
- lipsa suport ochelari de soare, e o chestie utila si care cred ca ar costa vreo 2 euro.

Alegerea mea ar fi 1.2TCE + EDC in varianta de echipare de mijloc + ceva optionale.
*



Motorul 1,2 TCE mi-a placut, am testat pe Captur si cu cutie automata, este un motor cu randament bun. Sigur Kadjar este mai greu decat Captur deci nu va oferi nici un fel de senzatii, iar cu 4x4 nu il vad deloc potrivit. Din punctul meu de vedere 1,6 dci ar fi fost motorizarea minima, l-am testat pe Qashqai si a fost in cat de cat in regula.

This post has been edited by V10: 10 Jul 2015, 01:21


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 10 Jul 2015, 06:08
Post #357


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.344
Joined: 4 February 11
From: Pitești




Pai 1,6 dci exista si pe Kadjar. In cazul in care vrei sa cumperi, nu trebuie sa te superi ca pun si 1,5 dci.


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
V10
post 10 Jul 2015, 09:28
Post #358


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 5 June 08




L-am gasit si pe asta in configurator mai tarziu, 1,6 este minimul de motorizare din punctul meu de vedere.


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CataOlar
post 10 Jul 2015, 10:45
Post #359


Membru autentic


Group: Members
Posts: 319
Joined: 5 December 06
From: Oradea




Supararea nu e ca au 1.5 in oferta, sa fie ei sanatosi. Pot sa puna si motor de drujba daca vor. Supararea ( personala ) tine de faptul ca edc-ul vine la pachet exclusiv cu acest motor diesel.

This post has been edited by CataOlar: 10 Jul 2015, 10:46


--------------------
Dacia/Renault Logan 3 1.0 EcoG Confort
Si nu ne duce pre noi in ispita, ca gasim drumul si singuri..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
simon
post 10 Jul 2015, 11:49
Post #360


Membru autentic


Group: Members
Posts: 735
Joined: 30 October 04




Lucru care mi se pare de neinteles, sa permiti EDC doar la un singur motor.

Mai este si treaba cu optiunile la echipare, mai toate nu se pot lua decit cu R-Link.


--------------------
Renault Megane III 2009 Dinamique 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
32 Pages « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 04:03
Forum Renault