DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

50 Pages « < 22 23 24 25 26 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia 1310 -Green Frog, 1984

razvan1985
post 11 Jun 2016, 05:38
Post #691


membru...unic


Group: Members
Posts: 2.046
Joined: 18 May 11
From: bucuresti




Daca am timp azi,pun poze cu "panarama",ca am abandonat ideea de a monta Ricambi.😂


--------------------
Dacia/Delta 1410/1310/L/MLS 1996/1988 - B 91 RZN/B 191 RZN
decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 11 Jun 2016, 20:44
Post #692


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




Azi am pus o planetara glenzer pe dreapta....cu ocazia asta nu am iertat nici simeringul din cutie......urma sa o pun si pe-ailalta dar sa-mi bag p%$a in ochiu' meu decalibrat biggrin.gif ca n-am vazut ca alelalte doua is scurte...luni ma duc la ala la remat sa mi le schimbe blink.gif ,merge si cu planetare scurte lejer,eu asa zic,nu cred ca sarea tripoda din cupa dar de ce sa risc....
M-am gasit azi si cu colegul Silos cu frumusetea aia de e30 care a avut amabilitatea de-a trece pe la mine sa ia niste presuri ILBO,m-a prins jegos plin de vaselina.... radmasa.gif

This post has been edited by sobolan: 11 Jun 2016, 21:06


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 13 Jun 2016, 23:51
Post #693


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




azi am fost la remat si am schimbat planetarele scurte ramase cu unele lungi tot glaenzer,desfacute iar,curatate,verificat uzuri.....pus si cealalta planetara tot Glaenzer si alt simering nou la cutie si aici pe stanga......
Poze nu am mai facut ca m-a prins o mama de ploaie de m-a udat pana la ..par.... chiar cand bateam stiftul ala dry.gif ...ma gandeam sa-i ard un surub de 5mm,din ochi aia e cota,ar fi mai usor de "accesat",oare tine ?

Chestia interesanta ca mi-au trecut 4 prin mana pana acum GKN,din remat,dar a naibii daca vad uzura la ele,ori au fost noi toate pe care am pus mana ,desi ma indoiesc, ori chiar planetarele astea is facute sa tina cat masina....ce plm ? blink.gif

Azi a fost ziua "planetarelor" da' maine tot o desfac pe aia noua de logan GR sa vad si eu daca e nituita supa cum spune Razvan,daca nu este inseamna ca aia e opera de arta a unui berbec,daca este inseamna ca-s de unica folosinta,la prima vedere cel putin....

This post has been edited by sobolan: 13 Jun 2016, 23:59


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DACIOTUL_97
post 14 Jun 2016, 13:19
Post #694


Ne plac femeile,dar iubim masinile !


Group: Members
Posts: 1.649
Joined: 8 July 13
From: Bd-ul Dacia




Planetare Ricambi mi-am luat si eu.Doar ca,gaurile pt stifturi sunt mai mici in diametru si trebuie majorate...


--------------------
Dacia 1310/Logan/ MLS 1986/MLS 1985/1.6 16v Prestige 2008
"Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi#
Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 15 Jun 2016, 00:44
Post #695


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




toate au cate un cusur......la GKN(glaenzer-spicer) am gasit vreo 3 tipuri de lungimi de dacie,logic ca le-am ales pe cele mai lungi si logic dupa ei ca-s de 1300(am dat de un cod deabia descifrabil pe una din ele) dar is mai scurte cu vreo 10mm fata de alea oem si daca ca daca le pun pe una cu 5 merg parfum si pe aia.....probabil ca-s universale sau ce pana mea,intervine diferenta la etansare dar gatul ala nu e nici lung nici scurt,adica agata in limitele normale minime pe simering la mine si pe una cu 5 vine pana la el dar nu-l incaleca...ideea e ca am un joc axial de 10mm,daca desfac piulita si imping de morcov intra 10mm inauntru,asta inseamna ca iese tripoda din cupa 10mm in plus la cutie,din ce am analizat eu cu un subler si ceva calcule pe a tria planetara identica si desfacuta ar reiesi ca n-ar fi probleme de sarit de acolo,unii zic sa fiu atent,o sa fiu,daca sare o las acolo si ma pish pe ea..... biggrin.gif Din ce am analizat eu ca si uzura se vede ca si pe masina pe care au fost la fel au calcat,rolele de la tripoda au lasat urme in acelsi loc pe cupa.....am mers 20km cu ea prin oras,am virat la maxim,uneori intentionat,nimic suspect....ca sa iasa tripoda din cupa i-ar mai trebui inca vreo 15mm,practic tripoda sta la jumatea suprfetei de lucru pe cupa sau un pic mai sus.
Am reglat jocurile la culbutori,ultima data i-am reglat la ochean,mi-am primit "carne" de la un mecanic din zona cand i-am zis,i-am facult la lera si mergea cam prost.....20 cu 25.....apoi pun eu lera degeaba intre un culbutor cu scorbura si o coada de supapa denivelata...pun 25 si in realitate e 40 sau mai mult....azi i-am reglat eu in liniste la ochi iar si merge ok acum,chiar si la rece,nici macar nu mai trebuie sa pisc socul dimineata cea inainte,merge ok deocamdata si parca se infinge mai ok,parca.....daca am strans vreuna prea tare am pus-o,belesc supapele,imi dau cu ceva in ochi de ciuda radmasa.gif
M-a mancat la talpi sa-mi pun GMV ca asa a avut masina,s-o fac cat mai aproape de original,acu' sta in 90 orice as face cu ea si indiferent de cat de cald/rece e afara.....am termocupla de Cielo,de 89,termostat de vaslui de 86,radiator yetsan de cupru pregatit pentru sistem,regula de aur e teromcupla sa fie mai mare decat termostatul astfel acesta odata deschis nu se mai inchide pana nu opresti motorul,daca as fi pus termocupla de 80-75 mergea ventola aia mereu si termostatul se tot foia inchis/deschis,regimuri termice aleatorii etc,in cazul meu doar 8-10 secunde sta pornit la un interval de 3 minute ......asta pe loc,in mers nu porneste......apa e fixata la 90 oricum as merge si oricat de cald/rece ar fi afara,orice as face acul sta lipit la 90.... wacko.gif ...eu zic ca e ok,nu ? inainte pe elice urca si la 90 si peste adica aproape de 95 pe caldura,si statea la 85 in general cu termostat de 89.
Cand am terminat am strans usor busonul de golire de la radiator si-a facut poc,cat m-am chnuit sa-l dau afara pe pozitie,i-am pus un surub orb asa usor ca nu e la acelasi pas si maine fac unul la strung....masina cu coada la fund radmasa.gif ,mereu m-a servit cu cate o palma peste cap....

cu GMV-ul :upgrade or downgrade ???inclin spre prima da' nu-s sigur nici eu unsure.gif ,voi ce parere aveti ?

This post has been edited by sobolan: 15 Jun 2016, 01:28


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STORMTROOPER
post 15 Jun 2016, 07:17
Post #696


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.486
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




Eu pe masina am urmatoarea combinatie: radiator mic de cupru+GMV cu 4 pale+termostat de 73(sau 75 cred)+termocupla de 73-79.
De un an de zile merg cu aceasta echipare si nu am avut probleme. Indicatorul de la temperatura lichidului de racire sta lipit de 80 chiar daca merg si cu 120 km/h. Am urcat si Transfagarasanul si nu am avut dureri de cap.


--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 15 Jun 2016, 23:09
Post #697


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




79....cam jos,sta acul la 80.....cam jos zic eu,ideal e 85,la mine acum sta in 90 oricum,gmv tot de ala vechi am si eu........tu stii mai bine !

In alta ordine de idei am calculat gresit,am tot adunat si scazut cote si azi la o curba mi-a sarit planetara pe dreapta de la articulatia dinspre cutie.....ce rahat,tronc-poc....cutia nu pare afectata nici vizual,si cred ca nici mecanic(n-am apucat sa mai merg cu ea),tura asta am mai masurat de doua ori si am facut inele la strung de 10-11mm,am pus si saiba de cupru....daca mai sare o data ii dau foc,troaca naibii.....Deabia acuma e corect....am joc axial curat de 10mm,fleac,am pipait cu degetul in cupa cu planetara montata si fuzeta montata si burduful dat deoparte.....inainte era de 20-22mm,total gresit si mult,eu calculasem 10!
Daca nu gasesc de cumparat,trebuie sa fac o saiba de 16mm mai subtire pentru piulita planetarei si daca tot nu se da la capat piulita pun un pic de threadlock mediu....

This post has been edited by sobolan: 16 Jun 2016, 00:31


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 16 Jun 2016, 10:14
Post #698


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




1. GMV e mai bun decit OEM-ul 1300 "ventilaret permanent"..Conditia e sa nu fortezi "termocupla". Ca atare, musai releu comandat de termocontact.
2. De ce naiba ai pus saiba aia groasa la exterior? Jocul ala axial e la interior, in planetara, acolo ar trebui sa compensezi cit se poate.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 16 Jun 2016, 13:55
Post #699


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(diaconuliviu @ 16 Jun 2016, 11:14)
1. GMV e mai bun decit OEM-ul 1300 "ventilaret permanent"..Conditia e sa nu fortezi "termocupla". Ca atare, musai releu comandat de termocontact.
2. De ce naiba ai pus saiba aia groasa la exterior? Jocul ala axial e la interior, in planetara, acolo ar trebui sa compensezi cit se poate.
*



1.am releul ei dedicat,era pe masina cand am luat-o...si am si buton la bord luminat cu rosu cand gmv pleaca....totul din fabrica ! doar ca fostul proprietar a facut-o pe elice,de ce habar n-am....
2.pai am pus saiba aia acolo ca sa "arunc" planetara mai inspre cutie,ca de acolo a sarit.....la capul ei in fata totul e fest,nu-s jocuri axiale ca la capatul ei ,la cupa era joc axial.....punand saibele alea am "aruncat" axul cu tot cu cap cu tot cu tripoda de la capat mai inauntrul cupei..... happy.gif ...joc axial tot mai are daca scot piulita dar e minor si tre' sa fie acolo ceva joc mic altfel ar forta planetara in dif....prin saibele alea am micsoart distanta "d"...

This post has been edited by sobolan: 16 Jun 2016, 13:59


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 16 Jun 2016, 14:02
Post #700


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Nu ma pricepusi: ai o saiba intre "picolita" si flansa fuzetei care trage de capul de planetara in afara. Aia pusa cam in pozitia "2". Saiba care-l trimite in interior, spre cutie, ar trebui pusa in interior, pe la saiba de cupru. In pozitia "1"..cu cit "1" mai mare cu atit planetara mai spre cutie.

Sau, ia stai: Tu ai cumva cap de planetara cu axul mai lung decit celelalte? Ca atunci e posibil sa fie de la alta fuzeta, mai lunga..etc. Dimensiunea aia marcata "?"

This post has been edited by diaconuliviu: 16 Jun 2016, 14:09

Attached thumbnail(s)
Sobolan.jpg ( Size: 174.22k ) Number of downloads: 97


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 16 Jun 2016, 20:53
Post #701


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(diaconuliviu @ 16 Jun 2016, 15:02)
"..cu cit "1" mai mare cu atit planetara mai spre cutie.

*



asta si era ideea ca-mi sarea de la tripoda dinspre cutie,o arunca din oala/cupa sau cum s-o numi,poate nu m-am facut eu prea inteles,scuze......am mai trimis-o la cutie cu 10mm(atat are saiba de fier+aia de cupru la un loc) ...... '?' -n-am masurat,ochiometric e la fel......astia de la GKN fac treaba buna(de aia m-am tot luptat cu ele) dar ca orice rahat de piesa de dacie facut afara,mai difera unele cote.....
Azi am mers cu masina,merge ok,cutia n-are nici pe dracu' in mers,carcasa ei a fost spalata cu benzina dar nu vad fisuri sau alte dracii,planetarele-s ok deocamdata(si sper sa nu mai am neplaceri) ....
Mi s-a ridicat apa la 95,elv mergea ca tampitu' ,caldura mare afara.....aveam momente cand stateam la semafor in trafic pe caldura si urca si cu elica la fel,de fapt elv e o imbunatatire,e a doua dacie pe care pun asa ceva,asta chiar avusese din fabrica ,mosul l-a dat jos,cred ca avea radiator mic,termocupla de 95 ,ca asa vin ele din fabrica si vara a fiert motoru' radmasa.gif

This post has been edited by sobolan: 16 Jun 2016, 21:00


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 17 Jun 2016, 07:41
Post #702


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Simeringul mai etanseaza pe saiba aia din stinga distantierului?
Ma indoiesc. Poate trebuia sa faci distantierul de diametru mai mare si sa "fretezi" saiba aia pe el.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 17 Jun 2016, 08:35
Post #703


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(sobolan @ 16 Jun 2016, 14:55)
1.am releul ei dedicat,era pe masina cand am luat-o...si am si buton la bord luminat cu rosu cand gmv pleaca....totul din fabrica ! doar ca fostul proprietar a facut-o pe elice,de ce habar n-am....


QUOTE(sobolan @ 16 Jun 2016, 21:53)
Mi s-a ridicat apa la 95,elv mergea ca tampitu' ,caldura mare afara.....aveam momente cand stateam la semafor in trafic pe caldura si urca si cu elica la fel,de fapt elv e o imbunatatire,e a doua dacie pe care pun asa ceva,asta chiar avusese din fabrica ,mosul l-a dat jos,cred ca avea radiator mic,termocupla de 95 ,ca asa vin ele din fabrica si vara a fiert motoru' radmasa.gif
*



Se pare ca pe vremuri, "meseriasii" de cartier (cei care "le stiau pe toate") ori nu aveau cartea lui Mondiru, ori nu aveau rabdarea s-o citeasca, dar era o moda ca la primele probleme cu fiertul apei (alta "boala", nefolosirea amestecului optim cu antigel...) sa rezolve prin eliminarea termostatului si anularea elv-ului. Deh, informatia nu circula ca azi, pe net, ci se transmitea pe cale orala, de la un "meserias" la altul...


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 17 Jun 2016, 09:22
Post #704


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(diaconuliviu @ 17 Jun 2016, 08:41)
Simeringul mai etanseaza pe saiba aia din stinga distantierului?
Ma indoiesc. Poate trebuia sa faci distantierul de diametru mai mare si sa "fretezi" saiba aia pe el.
*



nu mai etanseaza daca te referi la gulerul rulmentului.....pare ca acolo nu intra nimic in el nici asa,acolo rulmentul are acel "scut protector" cum au toti rulmentii + gulerul ala care asigura dublu scutul....pare ca n-ar intra nimic nici asa....da,trebuia o cota de fretare pentru tabla protectoare sleep.gif

QUOTE(maho @ 17 Jun 2016, 09:35)
... dar era o moda ca la primele probleme cu fiertul apei (alta "boala", nefolosirea amestecului optim cu antigel...) sa rezolve prin eliminarea termostatului si anularea elv-ului.
*



pai cam da,"nu e bun rahatu' ala de ventilator,sa-l dam jos naibii" radmasa.gif ....sistemul e mai bun decat elica atat timp cat termocupla e aleasa bine si atat timp cat totul e functional,regula de aur ar fi ca termostatul sa fie mai mic decat termocupla......curios ca ,ca si la prima masina pe care am pus,mi-a crescut simtitor ralantiul la prima pornire dupa montaj......deci ceva ,ceva forta opunea elica aia......unii zic ca lua un cal,eu n ucred da' de luat ia ceva,asa si alternatorul ia cand incarca.....bine ca am alternator de 50A,acopera lejer consumatorii existenti....

This post has been edited by sobolan: 17 Jun 2016, 13:07


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan1985
post 18 Jun 2016, 06:54
Post #705


membru...unic


Group: Members
Posts: 2.046
Joined: 18 May 11
From: bucuresti




Ai Pm,cum facem?


--------------------
Dacia/Delta 1410/1310/L/MLS 1996/1988 - B 91 RZN/B 191 RZN
decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 18 Jun 2016, 23:09
Post #706


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




si pm si tu,ti-am lasat datele mele,luni iti pun cele doua flapsuri,daca poti pune-le si tu p-alea ale tale si e ok smile.gif

Cine a mai vazut garnitura de chiulasa Fermit la care sa bata pistonul in inelul de aluminiu de pe ea ? o sa va fac o poza clara maine sa vedeti si voi ce misto batea un motor de 1400,scoteam fisele si tot batea deci nu era bolt si bataia era ascutita,disparea la cald.....eu am impresia ca ar trebui sa ne dezicem de rahaturile astea si sa lasam naibii deviza "e dacie si merge ok cu piese de calitate romanesti",unele-s de kko....a venit omu' cu una Glaser si merge brici acum si fara batai......era pusa ok dar nu se aseza neam la cilindri .....eu nu inteleg,p-astia nu-i anunta nimeni ca e ceva in neregula cu matrita aia......wtf? user-ul phxxboa spunea de ceva de genul asta si de trasat o linie pe bloc.....totusi suntem in anii 2016 si lucram cu piese matritate ca in anii 80.... sad.gif ,si eu la a mea am olarit gaura aia care calca pe ghid ca s-o arunc mai la stanga putin da' nici chiar in halul asta....maine pozez,acu' e noapte si o am aruncata prin ograda.....

bani aruncati aiurea.... sad.gif ....vechile sinteroame erau caramizii si curate,m-a mancat sa pun beru sad.gif .....si garnitura fermit de 1400 de la un vecin,la care inelele is descentrate....saracu' piston a avut ceva de-a face cu ea mad.gif

This post has been edited by sobolan: 19 Jun 2016, 22:27


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 21 Jun 2016, 07:18
Post #707


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(sobolan @ 17 Jun 2016, 10:22)
nu mai etanseaza daca te referi la gulerul rulmentului.....pare ca acolo nu intra nimic in el nici asa,acolo rulmentul are acel "scut protector" cum au toti rulmentii + gulerul ala care asigura dublu scutul....pare ca n-ar intra nimic nici asa....[...]

Da, acolo acea saiba de care spuneam ca trebuie mutata ar trebui sa etanseze. Daca nu, ceva nu e OK, "capul de planetara" nu intra total si corect pe butuc sau modificari ca a ta...


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 21 Jun 2016, 08:16
Post #708


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




ieri am saltat-o pe cric,am virat la maxim si m-am bagat sub ea...am dat jos burduful dinspre cutie si am bagat degetul sa pipai.....stau rolele bine,nu ies afara din "oala aia" cum ii zic eu cupa......deci pare ok cu inele,asta pe stanga,pe dreapta n-am mai pipait nimic ca-i traiectul de esapament si ma incurca,o s-o trag zilele astea la o rampa si vad acolo si pe dreapta.....cu etansarea aia e ok.....nu intra nimic la rulment,garantat,pe viitor o sa fac alte inele la care sa tin cont de "cota de fretare" pentru saiba minune care apasa pe guler.....

This post has been edited by sobolan: 21 Jun 2016, 08:17


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 22 Jun 2016, 14:12
Post #709


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Banuiesc ca "ridicat pe cric" inseamna si asigurare cu macar un butuc.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 22 Jun 2016, 18:23
Post #710


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




Bineinteles dom' Liviu,era s-o patesc prin 2006 cu fosta masina (un renault symbol)....la mine saltat pe cric inseamna un cric hidraulic bun la prag si inca unul de dacie pe lonjeron,eventual o cala la roate spate opusa partii cricului,toate astea pe loc drept.....nu ma joc cu asa ceva......

In alta ordine de idei azi am scos-o din ograda si am mers mult prin oras pe canicula asta/semafoare/ora de varf.....m-am copt in ea,tapiseria neagra isi spune cuvantul,am coborat geamurile,sistemul Alpine nu ma dezamageste,urla de sare luneta din loc,motorelul merge ok,apa sta la 95 si nu pleaca de acolo acul indiferent de situatie,GMV toarce la greu,are momente cand merge cate 10-15 minute,planetarele vad ca nu mai fac figuri,sa speram ca e ok,Glaenzer power radmasa.gif ......pe unde merg cu ea intoarce priviri,probabil nostalgici dar si tineri multi care ma intreaba de ea..... smile.gif

This post has been edited by sobolan: 22 Jun 2016, 18:30


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1310CL
post 22 Jun 2016, 21:15
Post #711


1310 DRIVER


Group: Members
Posts: 1.232
Joined: 25 January 10
From: Arad




QUOTE(sobolan @ 22 Jun 2016, 18:23)
.pe unde merg cu ea intoarce priviri,probabil nostalgici dar si tineri multi care ma intreaba de ea...smile.gif



*



Incet,incet se apropie vremea despre care vorbeam in trecut,si anume dorul de dacia veche,care cheala,fara dotari si pretentii prea mari,o puteai repara in fata blocului si iti faceai treaba ani si ani la rand,si asta fara sa ceara prea multe.

Daca ii cunosti toate hibele si sa fi fost si intretinuta inainte sau avuta de noua in familie,tine mult si bine..

Tot respectul pentru muntele de nervi pe care-l ai cu masina asta ! Multi km fara belele,sa te bucuri de ea,ca meriti la cat ai mesterit. cheers.gif

This post has been edited by 1310CL: 22 Jun 2016, 21:17


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - AR06GKI
CREM 427
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 22 Jun 2016, 23:19
Post #712


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




multumesc si sper ca ai s-o tii si tu pe aia bleu in continuare.....ca si-asa la vanzare te ia lumea la misto,multi nu inteleg ca timpul si nervii omorati is mai importanti decat banul in sine,un pasionat adevarat(nu sunt eu ala) intelege ce scriu eu aici....stiu cazuri in care s-a bagat mai mult de 15 ori decat valoarea ei in sine ca si masina....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 23 Jun 2016, 09:36
Post #713


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




QUOTE(sobolan @ 22 Jun 2016, 19:23)
....la mine saltat pe cric inseamna un cric hidraulic bun la prag si inca unul de dacie pe lonjeron,eventual o cala la roate spate opusa partii cricului,toate astea pe loc drept.....nu ma joc cu asa ceva......

*



Eu nu stau sub masina sprijinita pe cricuri nici daca sunt 2-3 (ma gandesc la posibilitatea inclinarii), cricul este pt. ridicat, pe urma o pun pe o roata sau doua si blani, butuci (a nu se sprijini niciodata pragul longitudinal pe fibra butucului, ca se poate despica) etc; scot cricurile si o las pe respectivele, frana trasa, bagata in treapta, pene sau pietroaie la roti. La contactul cu prag, lonjeron...pun mereu blana, cauciuc.
A nu se sprijini niciodata masina pe un calup fragil sau din BCA fara blana interpusa.

This post has been edited by BLUE R 19: 23 Jun 2016, 09:37


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 23 Jun 2016, 10:50
Post #714


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.467
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(BLUE R 19 @ 23 Jun 2016, 10:36)
blana
*



Blana e pe urs. Incearca o scandura data viitoare tongue.gif .


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 23 Jun 2016, 11:37
Post #715


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(bucatzel @ 23 Jun 2016, 11:50)
Blana e pe urs.

Si la olteni.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 24 Jun 2016, 00:13
Post #716


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(maho @ 23 Jun 2016, 12:37)
Si la olteni.
*


radmasa.gif corect......

@blue R19 ,esti prea "meticulos" man....da' da-o dracu de tigaie ca nu cade ea de pe un cric hidraulic la suportul de cric la prag,apoi unul romb de ala gros de 1300 UAMT la lonjeron si o cala la roata spate.....si daca e inclinat locul il pui pe ala romb pe diagonala,daca da sa o ia la vale cel putin nu sare de pe el....ce rost avea sa bag in viteza cand mie imi trebuia sa am roata libera la invartire ???aaa,am diferential doar da' nu e tot aia....
In alta ordine de idei ma bag sub ea fara frica daca e pe doua crice biggrin.gif si cu opritorul la roata.....

Azi i-am schimbat "patratele" alea doua de la timonerie cu unele noi rolast ,am gresat tot ce-am prins la indemana,apoi am zis s-o scot ca aveam treaba....la iesire din oras pac-poc apa la 100(am obiceiul sa stau mereu cu ochii pe ceasurile alea doua),ce pana mea imi zic ??? motorul cam sughita,wtf? pun o sarma intre firele de la termoculpla si incepe elv sa mearga,dau si drumul la caldura ca sa maresc circuitul...apa in borcan n-avea nici pe dracu' .....ma lasase dracia aia de termocupla de cielo,si era noua doar mad.gif ,aveam la mine un cleste papagal si alta termocupla de 80-75,am schimbat-o in drum,crucea masii,m-a fript la dejte.......apoi mi-am vazut de drum,am mai bagat vreo 80 de km pana prin Braila la iesire si retur,aveam ceva de luat de-acolo......s-ar parea ca garnitura de la chiulasa a scapat probabil.....vom vedea wacko.gif

Am zarit o dacie visinie ca a mea prin BR ,YUL are la numar....pare tunarita asa subtil.faina de tot up.gif

M-a terorizat unu' pe drum ca merg doar cu 90,claxoane,flash-uri,un amarat de logan de-i curgeau tablele,l-am prins la un semafor ,nervos si asa si cu degetele amortite de la antigel,m-am dat jos la el si l-am scuipat,urat din partea mea ohmy.gif .......

In rest merge,imi mai trage ea cate o palma peste cap dar m-am invatat cu ea,e dacie sau troaca biggrin.gif,cum vreti voi ....planetarele stau la loc inca radmasa.gif .......benzina sa fie....am observat ca uleiul Mol e mai bun in dacie decat mobil1,ori mi se pare mie dar nu cred....recomand !!!

This post has been edited by sobolan: 24 Jun 2016, 02:09


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 24 Jun 2016, 14:26
Post #717


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Cand a vazut ala mainile de mecanic a inghetat, banuiesc biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan1985
post 24 Jun 2016, 19:38
Post #718


membru...unic


Group: Members
Posts: 2.046
Joined: 18 May 11
From: bucuresti




Salut,au ajuns coltarele la tine? Ca la mine nu !


--------------------
Dacia/Delta 1410/1310/L/MLS 1996/1988 - B 91 RZN/B 191 RZN
decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 25 Jun 2016, 01:05
Post #719


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(BLUE R 19 @ 24 Jun 2016, 15:26)
Cand a vazut ala mainile de mecanic a inghetat, banuiesc biggrin.gif
*



nu,am maini de doctor mai degraba,am 60de kg cu hainele ude pe mine radmasa.gif ideea e ca am mers in masini scumpe dar n-am terorizat "trabanturile" niciodata desi puteam,asta e masina omului si cu aia merge,nu e treaba mea sa-l claxonez aiurea,il depasesc si gata....mentalitatea unor romani prosti e asa : "iote ma si pe amaratu' asta cu rabla ,da-te dracu' la o parte" ....si ce am observat :cei cu masini scumpe nu m-au terorizat niciodata si nicaieri,doar ala cu logan-ul de ieri si m-am mai luat cu un handicapat mai demult,ala conducea o rabla de bmw e36 cu numere de bulgaria....eu zic ca e o clasa mai de mijloc(cei care s-au vazut intr-un logan sh din dacie si li se pare ca au ajuns in rai din spatele unui volan cu sigla renault de romania si alte cazuri mici de-alde masini daramate din anii 90) carora le place sa arate ca nu gandesc.....deci ce parere aveti ?


QUOTE(razvan1985 @ 24 Jun 2016, 20:38)
Salut,au ajuns coltarele la tine? Ca la mine nu !
*



nimic,luni o tai la posta iar.... mad.gif

Azi am mai bagat 120km,am prins o ploaie torentiala urata de nu mai vedeam in fata ,vreo 10km,ce rahat....am cam 1500km facuti cu ea de cand am adus-o in ograda.....termocupla de 80-75 imi omoara ventilatorul,tre' sa fac ceva in sensul asta..... ohmy.gif

This post has been edited by sobolan: 25 Jun 2016, 01:23


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daciotul_98
post 25 Jun 2016, 08:47
Post #720


membru foarte autentic!!


Group: Members
Posts: 1.572
Joined: 15 June 13
From: Serbanesti,Arges




Salutare mr Sobolan, luggy a avut gmv, si a fost dat jos (a si disparut) dar a ramas termocupla, cum as putea sa o testez ? In viitor vreau sa trec inapoi la gmv.


--------------------
dacia 1300 197x
Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
50 Pages « < 22 23 24 25 26 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th May 2025 - 20:08
Forum Renault