Dacia 1310 -Green Frog, 1984
![]() ![]() ![]() |
Dacia 1310 -Green Frog, 1984
razvan1985 |
![]()
Post
#691
|
||
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|||
sobolan |
![]()
Post
#692
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Azi am pus o planetara glenzer pe dreapta....cu ocazia asta nu am iertat nici simeringul din cutie......urma sa o pun si pe-ailalta dar sa-mi bag p%$a in ochiu' meu decalibrat
![]() ![]() M-am gasit azi si cu colegul Silos cu frumusetea aia de e30 care a avut amabilitatea de-a trece pe la mine sa ia niste presuri ILBO,m-a prins jegos plin de vaselina.... ![]() This post has been edited by sobolan: 11 Jun 2016, 21:06 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
sobolan |
![]()
Post
#693
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
azi am fost la remat si am schimbat planetarele scurte ramase cu unele lungi tot glaenzer,desfacute iar,curatate,verificat uzuri.....pus si cealalta planetara tot Glaenzer si alt simering nou la cutie si aici pe stanga......
Poze nu am mai facut ca m-a prins o mama de ploaie de m-a udat pana la ..par.... chiar cand bateam stiftul ala ![]() Chestia interesanta ca mi-au trecut 4 prin mana pana acum GKN,din remat,dar a naibii daca vad uzura la ele,ori au fost noi toate pe care am pus mana ,desi ma indoiesc, ori chiar planetarele astea is facute sa tina cat masina....ce plm ? ![]() Azi a fost ziua "planetarelor" da' maine tot o desfac pe aia noua de logan GR sa vad si eu daca e nituita supa cum spune Razvan,daca nu este inseamna ca aia e opera de arta a unui berbec,daca este inseamna ca-s de unica folosinta,la prima vedere cel putin.... This post has been edited by sobolan: 13 Jun 2016, 23:59 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
DACIOTUL_97 |
![]()
Post
#694
|
![]() Ne plac femeile,dar iubim masinile ! Group: Members Posts: 1.649 Joined: 8 July 13 From: Bd-ul Dacia ![]() |
Planetare Ricambi mi-am luat si eu.Doar ca,gaurile pt stifturi sunt mai mici in diametru si trebuie majorate...
|
--------------------
Dacia
1310/Logan/
MLS 1986/MLS 1985/1.6 16v Prestige 2008 "Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi# Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1 |
|
sobolan |
![]()
Post
#695
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
toate au cate un cusur......la GKN(glaenzer-spicer) am gasit vreo 3 tipuri de lungimi de dacie,logic ca le-am ales pe cele mai lungi si logic dupa ei ca-s de 1300(am dat de un cod deabia descifrabil pe una din ele) dar is mai scurte cu vreo 10mm fata de alea oem si daca ca daca le pun pe una cu 5 merg parfum si pe aia.....probabil ca-s universale sau ce pana mea,intervine diferenta la etansare dar gatul ala nu e nici lung nici scurt,adica agata in limitele normale minime pe simering la mine si pe una cu 5 vine pana la el dar nu-l incaleca...ideea e ca am un joc axial de 10mm,daca desfac piulita si imping de morcov intra 10mm inauntru,asta inseamna ca iese tripoda din cupa 10mm in plus la cutie,din ce am analizat eu cu un subler si ceva calcule pe a tria planetara identica si desfacuta ar reiesi ca n-ar fi probleme de sarit de acolo,unii zic sa fiu atent,o sa fiu,daca sare o las acolo si ma pish pe ea.....
![]() Am reglat jocurile la culbutori,ultima data i-am reglat la ochean,mi-am primit "carne" de la un mecanic din zona cand i-am zis,i-am facult la lera si mergea cam prost.....20 cu 25.....apoi pun eu lera degeaba intre un culbutor cu scorbura si o coada de supapa denivelata...pun 25 si in realitate e 40 sau mai mult....azi i-am reglat eu in liniste la ochi iar si merge ok acum,chiar si la rece,nici macar nu mai trebuie sa pisc socul dimineata cea inainte,merge ok deocamdata si parca se infinge mai ok,parca.....daca am strans vreuna prea tare am pus-o,belesc supapele,imi dau cu ceva in ochi de ciuda ![]() M-a mancat la talpi sa-mi pun GMV ca asa a avut masina,s-o fac cat mai aproape de original,acu' sta in 90 orice as face cu ea si indiferent de cat de cald/rece e afara.....am termocupla de Cielo,de 89,termostat de vaslui de 86,radiator yetsan de cupru pregatit pentru sistem,regula de aur e teromcupla sa fie mai mare decat termostatul astfel acesta odata deschis nu se mai inchide pana nu opresti motorul,daca as fi pus termocupla de 80-75 mergea ventola aia mereu si termostatul se tot foia inchis/deschis,regimuri termice aleatorii etc,in cazul meu doar 8-10 secunde sta pornit la un interval de 3 minute ......asta pe loc,in mers nu porneste......apa e fixata la 90 oricum as merge si oricat de cald/rece ar fi afara,orice as face acul sta lipit la 90.... ![]() Cand am terminat am strans usor busonul de golire de la radiator si-a facut poc,cat m-am chnuit sa-l dau afara pe pozitie,i-am pus un surub orb asa usor ca nu e la acelasi pas si maine fac unul la strung....masina cu coada la fund ![]() cu GMV-ul :upgrade or downgrade ???inclin spre prima da' nu-s sigur nici eu ![]() This post has been edited by sobolan: 15 Jun 2016, 01:28 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#696
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu pe masina am urmatoarea combinatie: radiator mic de cupru+GMV cu 4 pale+termostat de 73(sau 75 cred)+termocupla de 73-79.
De un an de zile merg cu aceasta echipare si nu am avut probleme. Indicatorul de la temperatura lichidului de racire sta lipit de 80 chiar daca merg si cu 120 km/h. Am urcat si Transfagarasanul si nu am avut dureri de cap. |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
sobolan |
![]()
Post
#697
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
79....cam jos,sta acul la 80.....cam jos zic eu,ideal e 85,la mine acum sta in 90 oricum,gmv tot de ala vechi am si eu........tu stii mai bine !
In alta ordine de idei am calculat gresit,am tot adunat si scazut cote si azi la o curba mi-a sarit planetara pe dreapta de la articulatia dinspre cutie.....ce rahat,tronc-poc....cutia nu pare afectata nici vizual,si cred ca nici mecanic(n-am apucat sa mai merg cu ea),tura asta am mai masurat de doua ori si am facut inele la strung de 10-11mm,am pus si saiba de cupru....daca mai sare o data ii dau foc,troaca naibii.....Deabia acuma e corect....am joc axial curat de 10mm,fleac,am pipait cu degetul in cupa cu planetara montata si fuzeta montata si burduful dat deoparte.....inainte era de 20-22mm,total gresit si mult,eu calculasem 10! Daca nu gasesc de cumparat,trebuie sa fac o saiba de 16mm mai subtire pentru piulita planetarei si daca tot nu se da la capat piulita pun un pic de threadlock mediu.... This post has been edited by sobolan: 16 Jun 2016, 00:31 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#698
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
1. GMV e mai bun decit OEM-ul 1300 "ventilaret permanent"..Conditia e sa nu fortezi "termocupla". Ca atare, musai releu comandat de termocontact.
2. De ce naiba ai pus saiba aia groasa la exterior? Jocul ala axial e la interior, in planetara, acolo ar trebui sa compensezi cit se poate. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
sobolan |
![]()
Post
#699
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 16 Jun 2016, 11:14) 1. GMV e mai bun decit OEM-ul 1300 "ventilaret permanent"..Conditia e sa nu fortezi "termocupla". Ca atare, musai releu comandat de termocontact. 2. De ce naiba ai pus saiba aia groasa la exterior? Jocul ala axial e la interior, in planetara, acolo ar trebui sa compensezi cit se poate. 1.am releul ei dedicat,era pe masina cand am luat-o...si am si buton la bord luminat cu rosu cand gmv pleaca....totul din fabrica ! doar ca fostul proprietar a facut-o pe elice,de ce habar n-am.... 2.pai am pus saiba aia acolo ca sa "arunc" planetara mai inspre cutie,ca de acolo a sarit.....la capul ei in fata totul e fest,nu-s jocuri axiale ca la capatul ei ,la cupa era joc axial.....punand saibele alea am "aruncat" axul cu tot cu cap cu tot cu tripoda de la capat mai inauntrul cupei..... ![]() This post has been edited by sobolan: 16 Jun 2016, 13:59 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#700
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Nu ma pricepusi: ai o saiba intre "picolita" si flansa fuzetei care trage de capul de planetara in afara. Aia pusa cam in pozitia "2". Saiba care-l trimite in interior, spre cutie, ar trebui pusa in interior, pe la saiba de cupru. In pozitia "1"..cu cit "1" mai mare cu atit planetara mai spre cutie.
Sau, ia stai: Tu ai cumva cap de planetara cu axul mai lung decit celelalte? Ca atunci e posibil sa fie de la alta fuzeta, mai lunga..etc. Dimensiunea aia marcata "?" This post has been edited by diaconuliviu: 16 Jun 2016, 14:09 Attached thumbnail(s) Sobolan.jpg ( Size: 174.22k ) Number of downloads: 97 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
sobolan |
![]()
Post
#701
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 16 Jun 2016, 15:02) asta si era ideea ca-mi sarea de la tripoda dinspre cutie,o arunca din oala/cupa sau cum s-o numi,poate nu m-am facut eu prea inteles,scuze......am mai trimis-o la cutie cu 10mm(atat are saiba de fier+aia de cupru la un loc) ...... '?' -n-am masurat,ochiometric e la fel......astia de la GKN fac treaba buna(de aia m-am tot luptat cu ele) dar ca orice rahat de piesa de dacie facut afara,mai difera unele cote..... Azi am mers cu masina,merge ok,cutia n-are nici pe dracu' in mers,carcasa ei a fost spalata cu benzina dar nu vad fisuri sau alte dracii,planetarele-s ok deocamdata(si sper sa nu mai am neplaceri) .... Mi s-a ridicat apa la 95,elv mergea ca tampitu' ,caldura mare afara.....aveam momente cand stateam la semafor in trafic pe caldura si urca si cu elica la fel,de fapt elv e o imbunatatire,e a doua dacie pe care pun asa ceva,asta chiar avusese din fabrica ,mosul l-a dat jos,cred ca avea radiator mic,termocupla de 95 ,ca asa vin ele din fabrica si vara a fiert motoru' ![]() This post has been edited by sobolan: 16 Jun 2016, 21:00 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#702
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Simeringul mai etanseaza pe saiba aia din stinga distantierului?
Ma indoiesc. Poate trebuia sa faci distantierul de diametru mai mare si sa "fretezi" saiba aia pe el. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
maho |
![]()
Post
#703
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(sobolan @ 16 Jun 2016, 14:55) 1.am releul ei dedicat,era pe masina cand am luat-o...si am si buton la bord luminat cu rosu cand gmv pleaca....totul din fabrica ! doar ca fostul proprietar a facut-o pe elice,de ce habar n-am.... QUOTE(sobolan @ 16 Jun 2016, 21:53) Mi s-a ridicat apa la 95,elv mergea ca tampitu' ,caldura mare afara.....aveam momente cand stateam la semafor in trafic pe caldura si urca si cu elica la fel,de fapt elv e o imbunatatire,e a doua dacie pe care pun asa ceva,asta chiar avusese din fabrica ,mosul l-a dat jos,cred ca avea radiator mic,termocupla de 95 ,ca asa vin ele din fabrica si vara a fiert motoru' ![]() Se pare ca pe vremuri, "meseriasii" de cartier (cei care "le stiau pe toate") ori nu aveau cartea lui Mondiru, ori nu aveau rabdarea s-o citeasca, dar era o moda ca la primele probleme cu fiertul apei (alta "boala", nefolosirea amestecului optim cu antigel...) sa rezolve prin eliminarea termostatului si anularea elv-ului. Deh, informatia nu circula ca azi, pe net, ci se transmitea pe cale orala, de la un "meserias" la altul... |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#704
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 17 Jun 2016, 08:41) Simeringul mai etanseaza pe saiba aia din stinga distantierului? Ma indoiesc. Poate trebuia sa faci distantierul de diametru mai mare si sa "fretezi" saiba aia pe el. nu mai etanseaza daca te referi la gulerul rulmentului.....pare ca acolo nu intra nimic in el nici asa,acolo rulmentul are acel "scut protector" cum au toti rulmentii + gulerul ala care asigura dublu scutul....pare ca n-ar intra nimic nici asa....da,trebuia o cota de fretare pentru tabla protectoare ![]() QUOTE(maho @ 17 Jun 2016, 09:35) ... dar era o moda ca la primele probleme cu fiertul apei (alta "boala", nefolosirea amestecului optim cu antigel...) sa rezolve prin eliminarea termostatului si anularea elv-ului. pai cam da,"nu e bun rahatu' ala de ventilator,sa-l dam jos naibii" ![]() This post has been edited by sobolan: 17 Jun 2016, 13:07 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#705
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
Ai Pm,cum facem?
|
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
sobolan |
![]()
Post
#706
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
si pm si tu,ti-am lasat datele mele,luni iti pun cele doua flapsuri,daca poti pune-le si tu p-alea ale tale si e ok
![]() Cine a mai vazut garnitura de chiulasa Fermit la care sa bata pistonul in inelul de aluminiu de pe ea ? o sa va fac o poza clara maine sa vedeti si voi ce misto batea un motor de 1400,scoteam fisele si tot batea deci nu era bolt si bataia era ascutita,disparea la cald.....eu am impresia ca ar trebui sa ne dezicem de rahaturile astea si sa lasam naibii deviza "e dacie si merge ok cu piese de calitate romanesti",unele-s de kko....a venit omu' cu una Glaser si merge brici acum si fara batai......era pusa ok dar nu se aseza neam la cilindri .....eu nu inteleg,p-astia nu-i anunta nimeni ca e ceva in neregula cu matrita aia......wtf? user-ul phxxboa spunea de ceva de genul asta si de trasat o linie pe bloc.....totusi suntem in anii 2016 si lucram cu piese matritate ca in anii 80.... ![]() bani aruncati aiurea.... ![]() ![]() ![]() This post has been edited by sobolan: 19 Jun 2016, 22:27 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#707
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(sobolan @ 17 Jun 2016, 10:22) nu mai etanseaza daca te referi la gulerul rulmentului.....pare ca acolo nu intra nimic in el nici asa,acolo rulmentul are acel "scut protector" cum au toti rulmentii + gulerul ala care asigura dublu scutul....pare ca n-ar intra nimic nici asa....[...] Da, acolo acea saiba de care spuneam ca trebuie mutata ar trebui sa etanseze. Daca nu, ceva nu e OK, "capul de planetara" nu intra total si corect pe butuc sau modificari ca a ta... |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
sobolan |
![]()
Post
#708
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
ieri am saltat-o pe cric,am virat la maxim si m-am bagat sub ea...am dat jos burduful dinspre cutie si am bagat degetul sa pipai.....stau rolele bine,nu ies afara din "oala aia" cum ii zic eu cupa......deci pare ok cu inele,asta pe stanga,pe dreapta n-am mai pipait nimic ca-i traiectul de esapament si ma incurca,o s-o trag zilele astea la o rampa si vad acolo si pe dreapta.....cu etansarea aia e ok.....nu intra nimic la rulment,garantat,pe viitor o sa fac alte inele la care sa tin cont de "cota de fretare" pentru saiba minune care apasa pe guler.....
This post has been edited by sobolan: 21 Jun 2016, 08:17 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#709
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Banuiesc ca "ridicat pe cric" inseamna si asigurare cu macar un butuc.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
sobolan |
![]()
Post
#710
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Bineinteles dom' Liviu,era s-o patesc prin 2006 cu fosta masina (un renault symbol)....la mine saltat pe cric inseamna un cric hidraulic bun la prag si inca unul de dacie pe lonjeron,eventual o cala la roate spate opusa partii cricului,toate astea pe loc drept.....nu ma joc cu asa ceva......
In alta ordine de idei azi am scos-o din ograda si am mers mult prin oras pe canicula asta/semafoare/ora de varf.....m-am copt in ea,tapiseria neagra isi spune cuvantul,am coborat geamurile,sistemul Alpine nu ma dezamageste,urla de sare luneta din loc,motorelul merge ok,apa sta la 95 si nu pleaca de acolo acul indiferent de situatie,GMV toarce la greu,are momente cand merge cate 10-15 minute,planetarele vad ca nu mai fac figuri,sa speram ca e ok,Glaenzer power ![]() ![]() This post has been edited by sobolan: 22 Jun 2016, 18:30 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
1310CL |
![]()
Post
#711
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
QUOTE(sobolan @ 22 Jun 2016, 18:23) .pe unde merg cu ea intoarce priviri,probabil nostalgici dar si tineri multi care ma intreaba de ea... ![]() Incet,incet se apropie vremea despre care vorbeam in trecut,si anume dorul de dacia veche,care cheala,fara dotari si pretentii prea mari,o puteai repara in fata blocului si iti faceai treaba ani si ani la rand,si asta fara sa ceara prea multe. Daca ii cunosti toate hibele si sa fi fost si intretinuta inainte sau avuta de noua in familie,tine mult si bine.. Tot respectul pentru muntele de nervi pe care-l ai cu masina asta ! Multi km fara belele,sa te bucuri de ea,ca meriti la cat ai mesterit. ![]() This post has been edited by 1310CL: 22 Jun 2016, 21:17 |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
sobolan |
![]()
Post
#712
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
multumesc si sper ca ai s-o tii si tu pe aia bleu in continuare.....ca si-asa la vanzare te ia lumea la misto,multi nu inteleg ca timpul si nervii omorati is mai importanti decat banul in sine,un pasionat adevarat(nu sunt eu ala) intelege ce scriu eu aici....stiu cazuri in care s-a bagat mai mult de 15 ori decat valoarea ei in sine ca si masina....
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#713
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(sobolan @ 22 Jun 2016, 19:23) ....la mine saltat pe cric inseamna un cric hidraulic bun la prag si inca unul de dacie pe lonjeron,eventual o cala la roate spate opusa partii cricului,toate astea pe loc drept.....nu ma joc cu asa ceva...... Eu nu stau sub masina sprijinita pe cricuri nici daca sunt 2-3 (ma gandesc la posibilitatea inclinarii), cricul este pt. ridicat, pe urma o pun pe o roata sau doua si blani, butuci (a nu se sprijini niciodata pragul longitudinal pe fibra butucului, ca se poate despica) etc; scot cricurile si o las pe respectivele, frana trasa, bagata in treapta, pene sau pietroaie la roti. La contactul cu prag, lonjeron...pun mereu blana, cauciuc. A nu se sprijini niciodata masina pe un calup fragil sau din BCA fara blana interpusa. This post has been edited by BLUE R 19: 23 Jun 2016, 09:37 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#714
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.467 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
maho |
![]()
Post
#715
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 23 Jun 2016, 11:50) Blana e pe urs. Si la olteni. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#716
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(maho @ 23 Jun 2016, 12:37) ![]() @blue R19 ,esti prea "meticulos" man....da' da-o dracu de tigaie ca nu cade ea de pe un cric hidraulic la suportul de cric la prag,apoi unul romb de ala gros de 1300 UAMT la lonjeron si o cala la roata spate.....si daca e inclinat locul il pui pe ala romb pe diagonala,daca da sa o ia la vale cel putin nu sare de pe el....ce rost avea sa bag in viteza cand mie imi trebuia sa am roata libera la invartire ???aaa,am diferential doar da' nu e tot aia.... In alta ordine de idei ma bag sub ea fara frica daca e pe doua crice ![]() Azi i-am schimbat "patratele" alea doua de la timonerie cu unele noi rolast ,am gresat tot ce-am prins la indemana,apoi am zis s-o scot ca aveam treaba....la iesire din oras pac-poc apa la 100(am obiceiul sa stau mereu cu ochii pe ceasurile alea doua),ce pana mea imi zic ??? motorul cam sughita,wtf? pun o sarma intre firele de la termoculpla si incepe elv sa mearga,dau si drumul la caldura ca sa maresc circuitul...apa in borcan n-avea nici pe dracu' .....ma lasase dracia aia de termocupla de cielo,si era noua doar ![]() ![]() Am zarit o dacie visinie ca a mea prin BR ,YUL are la numar....pare tunarita asa subtil.faina de tot ![]() M-a terorizat unu' pe drum ca merg doar cu 90,claxoane,flash-uri,un amarat de logan de-i curgeau tablele,l-am prins la un semafor ,nervos si asa si cu degetele amortite de la antigel,m-am dat jos la el si l-am scuipat,urat din partea mea ![]() In rest merge,imi mai trage ea cate o palma peste cap dar m-am invatat cu ea,e dacie sau troaca ![]() ![]() This post has been edited by sobolan: 24 Jun 2016, 02:09 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#717
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Cand a vazut ala mainile de mecanic a inghetat, banuiesc
![]() |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#718
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
Salut,au ajuns coltarele la tine? Ca la mine nu !
|
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
sobolan |
![]()
Post
#719
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(BLUE R 19 @ 24 Jun 2016, 15:26) nu,am maini de doctor mai degraba,am 60de kg cu hainele ude pe mine ![]() QUOTE(razvan1985 @ 24 Jun 2016, 20:38) nimic,luni o tai la posta iar.... ![]() Azi am mai bagat 120km,am prins o ploaie torentiala urata de nu mai vedeam in fata ,vreo 10km,ce rahat....am cam 1500km facuti cu ea de cand am adus-o in ograda.....termocupla de 80-75 imi omoara ventilatorul,tre' sa fac ceva in sensul asta..... ![]() This post has been edited by sobolan: 25 Jun 2016, 01:23 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Daciotul_98 |
![]()
Post
#720
|
![]() membru foarte autentic!! Group: Members Posts: 1.572 Joined: 15 June 13 From: Serbanesti,Arges ![]() |
Salutare mr Sobolan, luggy a avut gmv, si a fost dat jos (a si disparut) dar a ramas termocupla, cum as putea sa o testez ? In viitor vreau sa trec inapoi la gmv.
|
--------------------
dacia
1300
197x Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 20:08 |