Dacia 1310 -Green Frog, 1984
![]() ![]() ![]() |
Dacia 1310 -Green Frog, 1984
sobolan |
![]()
Post
#721
|
||
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
||
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|||
BLUE R 19 |
![]()
Post
#722
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(sobolan @ 25 Jun 2016, 10:38) o pui inter-un ibric cu apa la fiert.....e suficient sa stea in apa doar cu partea filetata....o legi tu cumva cu o sarma....in timp ce e pusa la fiert pui un aparat de masura la bornele ei pus pe masurat diode(domeniul dioda).... Sau un bec pe care-l legi la o baterie (acumulator auto evident sau invertor), cu termocupla intercalata pe unul din fire. |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#723
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(sobolan @ 25 Jun 2016, 02:05) nu,am maini de doctor mai degraba,am 60de kg cu hainele ude pe mine ![]() nimic,luni o tai la posta iar.... ![]() Azi am mai bagat 120km,am prins o ploaie torentiala urata de nu mai vedeam in fata ,vreo 10km,ce rahat....am cam 1500km facuti cu ea de cand am adus-o in ograda.....termocupla de 80-75 imi omoara ventilatorul,tre' sa fac ceva in sensul asta..... ![]() Pune-ti termostat de 75°,si se va schimba situatia(iti dai seama ca daca ajunge apa la 90°,ii va fi mai greu Gmv-ului s-o "coboare" la temperatura din plaja termocuplei descrise de tine,respectiv 75-80°),pe cand termostatul recomandat de mine,se va deschide circuitul mai devreme,asta ajutand ventilatorul... ![]() |
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
sobolan |
![]()
Post
#724
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
intr-un singur loc am gasit de ala de 75 si-mi cerea 85 ron.....wtf ? ma pish pe el,nici chiar asa.......am gasit o termocupla buna de 89,am pus-o merge ok......nu trece de apa 95 pe caldura asta si ventola pleaca mai greu acum,e ok.....
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#725
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(sobolan @ 22 Jun 2016, 19:23) 1. Bineinteles dom' Liviu,era s-o patesc prin 2006 cu fosta masina (un renault symbol)....la mine saltat pe cric inseamna un cric hidraulic bun la prag si inca unul de dacie pe lonjeron,eventual o cala la roate spate opusa partii cricului,toate astea pe loc drept.....nu ma joc cu asa ceva...... 2. [...]pe unde merg cu ea intoarce priviri,probabil nostalgici dar si tineri multi care ma intreaba de ea..... ![]() 1. Nu, inseamna un butuc din lemn de esenta tare poate si o scindura (sau "blana" cum spune colegul, da, pe la noi se spune si blana la scindura, din bulgara "blana") pusa cu fibra perpendicular pe prag. . Se ridica cu cricul mai sus putin decit inaltimea butucului, se fixeaza butucul apoi se slabeste nitel cricul, incit sa se fixeze bine atit pe butuc cit si pe cric. Nu te baza numai pe cric. 2. Cind m-au vazut in Bulgaria la "Slancev Briag - recte Sunny Beach" cu ea.."Waw, Dacia ..zehr gutt".. This post has been edited by diaconuliviu: 27 Jun 2016, 10:50 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
dstdan |
![]()
Post
#726
|
![]() Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team Group: Members Posts: 343 Joined: 6 November 13 From: Mures autoservice Team DST Dan ![]() |
Diaconuliviu, concediu placut si soare.
Apreciata a fost si este si a mea la Balchik, (5zile) si la Nisipurile de Aur,(7zile) nu mai zic pe drum, OK cu mana era la ordinea zilei, Old Lady din dotare, ochioasa, nou vopsita profi, in parcarile pline de wolsvagine si audi, nu pare o masina de peste 25 ani, mai jalnice sunt a multora! ![]() This post has been edited by dstdan: 27 Jun 2016, 11:36 |
--------------------
Dacia,Renault,VW -
1310, Megan, Tiguan
1997, 2003, 2008
- TAM Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team |
|
razvan1985 |
![]()
Post
#727
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
20160629_184644.jpg ( Size: 2.56mb )
Number of downloads: 801
20160629_184535.jpg ( Size: 2.49mb ) Number of downloads: 779 20160629_184549.jpg ( Size: 2.47mb ) Number of downloads: 774 30 Jun 2016, 07:08: 20160629_184410.jpg ( Size: 2.83mb ) Number of downloads: 766 20160629_184632.jpg ( Size: 2.52mb ) Number of downloads: 747 This post has been edited by razvan1985: 30 Jun 2016, 06:08 Attached thumbnail(s) 20160629_184619.jpg ( Size: 2.82mb ) Number of downloads: 109 |
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
johnybic |
![]()
Post
#728
|
![]() dacia si atat Group: Members Posts: 617 Joined: 6 December 13 From: Buzau ![]() |
Ce vrei sa ne arăți cu acele flascuri?
|
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
sobolan |
![]()
Post
#729
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
is luate de mine dintr-un magazin,statute in raft la ani de zile,cauciucul e crapat,is trimise de mine catre razvan,nici eu nu le-am vazut ok,omu' are dreptate,treaba se rezolva oricum ca doar oameni suntem......nu-mi place sa pacalesc pe nimeni desi toti ne-am luat cel putin cate o teapa la viata noastra,eu vreau sa fiu corect si o sa-mi indrept greseala,deja luai legatura cu razvan.....urasc treburile astea,pacat ca sunt berbec.....
This post has been edited by sobolan: 1 Jul 2016, 02:51 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#730
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
Nu se contorizeaza,cum ti-am spus si la telefon,stai linistit !
😉 |
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
johnybic |
![]()
Post
#731
|
![]() dacia si atat Group: Members Posts: 617 Joined: 6 December 13 From: Buzau ![]() |
Am înțeles,ști de ce am întrebat ca și eu am luat noi nouțe și erau în ultimul hal ,dacă îți aduci aminte Ionut am și poze cu ele în topic la mine și culmea nu sunt cumpărate de la persoana fizica ci de la firma cu factura cu tot ,deci după mine alea sunt parfum
1 Jul 2016, 06:34: Și doua poze ![]() This post has been edited by johnybic: 1 Jul 2016, 06:34 Attached thumbnail(s) 20160404_123306.jpg ( Size: 414.28k ) Number of downloads: 124 20160404_123322.jpg ( Size: 838.9k ) Number of downloads: 117 |
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#732
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
Si cat te-au costat "minunatiile"?
|
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#733
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Asa procedeaza oamenii destepti...nu are rost un conflict intre persoane cu pasiuni comune.
Este bine de stiut , in general cand gasiti in magazin piese mai rare uitate pe acolo - Atentie ! de obicei daca sunt putine exemplare, raman rebuturile sau piese care s-au degradat. Cel putin la elemente cromate se degradeaza stand, comparativ cu cele care au fost pe masini, apar de multe ori crapaturi in crom, chiar si daca este intact cromul, el este mai fragil, avand afectata coeziunea cu suportul si se jdreleste mai usor fata de piesele folosite. Si metalul de suport se deformeaza si are tendinta accentuata de rupere. Deci piesele cromate noi (sau o parte...nu se poate generaliza), statute, sunt mult mai fragile, atat cromul cat si aliajul de suport. This post has been edited by BLUE R 19: 1 Jul 2016, 11:57 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
sobolan |
![]()
Post
#734
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
oare cade taxa de poluare ?
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#735
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 578 Joined: 1 January 11 ![]() |
Cica ar fi cazuta deja
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
sobolan |
![]()
Post
#736
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
m-am scos
![]() intereseaza pe cineva ceva piese bunisoare ? am -un set motor 1300, -un arbore de uzina palier mic la r1(facut cu o sutime pe plus) in stare buna-buna, -un volant de 180 pentru palier mic(raritate,numa' bun la 1300 care vin cu ambreiaje de 170,upgrade), -un kit de ambreiaj ruen 180(placa+disc+rulment)..... toate piesele au cam 1500km,provin de pe masina mea........ mai am si o cutie sigurante 1300 cu sigurante tip nou,un volant de 180 palier marit,un defazor(pot da bucse noi la el),un adaptor de sonde ulei(ceas/bec) cu tot cu sonde,o chiulasa 102-13(pare ok la testul cu benzina),ceasuri apa/ulei EP(doua seturi),rampe culbutori(sh dar bune),mai revin cu o lista updatata maine.........pe PM restul,nu fac talcioc aici....o sa revin cu poze intr-o ora..... poze : This post has been edited by sobolan: 12 Jul 2016, 23:11 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Ov |
![]()
Post
#737
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
rugamintea e sa revii cu poze (si preturi
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
sobolan |
![]()
Post
#738
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
iertare......o sa fac un topic p-acolo dupa ce mai maresc/actualizez lista.......
rabla Margareta e vie ![]() This post has been edited by sobolan: 16 Jul 2016, 21:53 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
sobolan |
![]()
Post
#739
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
inca 550km incheiati azi(mamaia tur-retur
![]() ![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
razvan32 |
![]()
Post
#740
|
![]() superdaciuta Group: Members Posts: 842 Joined: 12 January 08 From: Ploiesti ![]() |
frumoasa. imi place
|
--------------------
DACIA
1310
1990 TX BERLINA
- 6-PH-7008
|
|
sobolan |
![]()
Post
#741
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
mersi fain.....cica "un sut in fund=un pas inainte".....is cam satul de pasi si-s constient ca dacia tot dacie ramane mai ales cand e folosita intens dar daca se folosesc piese de calitate si se merge omeneste asta e o masina care se taraie lejer in felul ei pe oriunde....
Inc-o observatie.....asamblul ambreiaj 180 e mai greu decat asamblul ambreiaj 200 cu 1,2 kg.....Prin asamblu ambreiaj inteleg volanta+disc+placa+rulment+suruburi de prindere volant+suruburi de prindere la placa.....Deci cu un ambreiaj de 200 va urca masina mai repede in ture,va raspunde mai repede la acceleratii fine dar probabil asta va fi in detrimentul unui mers mai "rotund-perfect" la turatii joase la ralanti pe care-l obtii cu un ambreiaj de 180,pare logic....chestia e valabila si reala,eu am cantarit ca le-am avut pe ambele la mana si nu stiam ce sa pun pe ea.....am ales 200,e mult mai ok pentru "foiala"...... Motorul 102-13 e alegerea perfecta,cel mai reusit motor de dacie,peste 102-00 care e primitiv ca umbla cu inele de cauciuc la baza camasii,un bloc tot de 1300 ca format dar cu alezajele mai mari,peste 102-14 care e usor decomprimat datorita chiulasei,e net superior si cu mult peste 810-99,diferentele-s mari,evolutie este,au facut si romanii ceva bun ![]() motorul patrat isi spune cuvantul iar.....asta obtine puterea maxima la turatii mai joase si cica e mai potent,are 8 cai in plus conform cartii....Pacat ca n-am terminat sa-i pun "i"-ul pe ea la propriu,electronica asta imi da la cap dar timp este...deocamdata o port "stock",totul e dacia-oem si asa va ramane atat timp cat este pe mana mea.... Mai nou am achizitionat un motor de clio 1,2/16v,urma sa-l arunc pe ea dar m-am razgandit,il tin,o sa-l arunc lejer pe alta dacie din 86 ![]() ![]() PS: am pus benzina de 101 cand m-am intors de la mamaia,am luat-o pe o portiune scurta pe A1,fugea rabla cu 100,asfalt manca ![]() Racirea pe elice e net inferioara GMV-ului,pun eu celalalt radiator,deocamdata merge ok si asa,nu a trecut de 90-95 dar in trafic la bara se arunca la 95....folosesc un termostat de vaslui de 86,pare mai ok decat vernet-ul de 89....care dracu' zicea ca astea de vaslui is naspa ? ala manca castane,am avut unul de asta pe alta dacie si a mers peste 10 ani..... This post has been edited by sobolan: 22 Jul 2016, 22:50 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Daciotul_98 |
![]()
Post
#742
|
![]() membru foarte autentic!! Group: Members Posts: 1.572 Joined: 15 June 13 From: Serbanesti,Arges ![]() |
QUOTE(sobolan @ 22 Jul 2016, 22:24) mersi fain.....cica "un sut in fund=un pas inainte".....is cam satul de pasi si-s constient ca dacia tot dacie ramane mai ales cand e folosita intens dar daca se folosesc piese de calitate si se merge omeneste asta e o masina care se taraie lejer in felul ei pe oriunde.... Inc-o observatie.....asamblul ambreiaj 180 e mai greu decat asamblul ambreiaj 200 cu 1,2 kg.....Prin asamblu ambreiaj inteleg volanta+disc+placa+rulment+suruburi de prindere volant+suruburi de prindere la placa.....Deci cu un ambreiaj de 200 va urca masina mai repede in ture,va raspunde mai repede la acceleratii fine dar probabil asta va fi in detrimentul unui mers mai "rotund-perfect" la turatii joase la ralanti pe care-l obtii cu un ambreiaj de 180,pare logic....chestia e valabila si reala,eu am cantarit ca le-am avut pe ambele la mana si nu stiam ce sa pun pe ea.....am ales 200,e mult mai ok pentru "foiala"...... Motorul 102-13 e alegerea perfecta,cel mai reusit motor de dacie,peste 102-00 care e primitiv ca umbla cu inele de cauciuc la baza camasii,un bloc tot de 1300 ca format dar cu alezajele mai mari,peste 102-14 care e usor decomprimat datorita chiulasei,e net superior si cu mult peste 810-99,diferentele-s mari,evolutie este,au facut si romanii ceva bun ![]() motorul patrat isi spune cuvantul iar.....asta obtine puterea maxima la turatii mai joase si cica e mai potent,are 8 cai in plus conform cartii....Pacat ca n-am terminat sa-i pun "i"-ul pe ea la propriu,electronica asta imi da la cap dar timp este...deocamdata o port "stock",totul e dacia-oem si asa va ramane atat timp cat este pe mana mea.... Mai nou am achizitionat un motor de clio 1,2/16v,urma sa-l arunc pe ea dar m-am razgandit,il tin,o sa-l arunc lejer pe alta dacie din 86 ![]() ![]() PS: am pus benzina de 101 cand m-am intors de la mamaia,am luat-o pe o portiune scurta pe A1,fugea rabla cu 100,asfalt manca ![]() Racirea pe elice e net inferioara GMV-ului,pun eu celalalt radiator,deocamdata merge ok si asa,nu a trecut de 90-95 dar in trafic la bara se arunca la 95.... O completare, 102-15 am pe bk, modelul pt tari cu benzina proasta, la 54 o4o km este cel mai gurmand ce benzina ai de aia " mananca", 102-14 e de papuc, are mai mult cuplu. La 102-00* treaba se schimba e cel mai rafinat motor dpmv. Are raport compresie cel mai mare 9,5 de unde se obtin peformante mai bune si consum mic. La vaara viitoare cred ca o sa refac motorul de 1.4 102-00* are vreo 300.000km schimbata fiind garnitura de chiulasa, e motorul de pe masina copilariei mele ( poate il pun pe bondar) ![]() |
--------------------
dacia
1300
197x Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu |
|
sobolan |
![]()
Post
#743
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
102-14 s-a pus si pe berline,la dacie nu e regula,exista dacii 1310 T care au motor 106-00(1600cm3) ......de 102-15 nu am mai auzit,uite-asa mai invat si eu una alta.....spui ca e gurmand,pai daca-i pui alta chiulasa il "transformi"...eu n-am zis de 102-00 ca e prost doar ca e invechit tehnologic,am acasa si un motor 102-00(o sa spuneti ca sobolan e tampit,are ograda plina cu motoare,oarecum asa e
![]() Pe cel de pe masina(102-13) e alta poveste.....i-am pus set mahle cu pistoane tribocoate,arbore nou,interne noi....e mult de zis...... ![]() This post has been edited by sobolan: 22 Jul 2016, 23:11 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Daciotul_98 |
![]()
Post
#744
|
![]() membru foarte autentic!! Group: Members Posts: 1.572 Joined: 15 June 13 From: Serbanesti,Arges ![]() |
Nu era 106-00, era 106-30 la papuc si la nova 106-20, parca. Fosta dacioara a facut cu 102-00* aprox 300.000 km, in care a fost schimbata doar garnitura de chiulasa. Foarte reusit dpv al economiei si al fiabilitatii. La mine pt a-l face pe luggy compresat e nevoie de chiulasa si set motor, nu am de gand sa il refac.
|
--------------------
dacia
1300
197x Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu |
|
sobolan |
![]()
Post
#745
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
eu stiu de 106-00 si 106-02,primul era pe garnituri de cauciuc.....la nova or fi alte indicative......dracu' le mai stie stie......
![]() Pentru luggy al tau mergea o chiulasa 102-13 care e practic o chiulasa de 1300 cu ghiduri mai lungi si simeringuri pe ghid....si aici e o intreaga poveste,au fost chiulase 102-13 care aveau ghiduri identice cu cele de 1300 la care fabrica punea simeringuri si dupa 20000km sareau simergingurile si se plimbau libere pe coada supapei.....inginerii dacia nu dormeau niciodata,ei gandeau mereu ![]() Inca una tare,mi-am amintit ca motorul 102-00 e dat jos de pe un papuc din anii 90.....deci ? este regula la dacia ? eu zic ca nu.....il tin si eu de back-up,o fi el bun vreodata la ceva...... Si inca una tare : de ce mama dracului nu mai am probleme acum cu pornirea la cald ? vapour-lock nu mai exista,nu ca mi-ar parea rau dar m-am chinuit sa combat fenomenul asta la vechiul motor si n-am reusit iar la asta nici urma de asa ceva.....am pus si galerii mai noi,anii 98,sa fie de acolo oare ? multi spun ca de la benzina dar eu is convins ca nu de acolo era,drept dovada ca acum porneste oricand si oricum,cu acelasi carburator de 1300....wtf ? ![]() Care ma lamureste si pe mine cum schimb contactorul franei de mana,s-a dus naibii si nu mai imi arata la bord.....daca trebuie scoasa maneta nu va mai obositi nici macar sa-mi scrieti ![]() This post has been edited by sobolan: 22 Jul 2016, 23:49 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#746
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(Daciotul_98 @ 23 Jul 2016, 00:19) Nu era 106-00, era 106-30 la papuc si la nova 106-20, parca. Fosta dacioara a facut cu 102-00* aprox 300.000 km, in care a fost schimbata doar garnitura de chiulasa. Foarte reusit dpv al economiei si al fiabilitatii. La mine pt a-l face pe luggy compresat e nevoie de chiulasa si set motor, nu am de gand sa il refac. Ca regula (daca se respecta) era 106-00 (72 cai)pe turisme si 106-02 (68 cai)pe papuc; 106-20 la Nova cu carburator si 106-30 Nova de 1,6 pe injectie. 102-15 e bun daca ai gazol ![]() ![]() Referitor la contactorul franei...daca becul e bun atunci te uiti la maneta, nu mai stiu exact, parca e prins pe suport, un contact din plastic negru, triunghiular...poate a scapat papucul sau se repara. Pe suport in spatele manetei. Iti mai trebuie un "ohc" si faci colectia completa ![]() This post has been edited by BLUE R 19: 23 Jul 2016, 00:45 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
DACIOTUL_97 |
![]()
Post
#747
|
![]() Ne plac femeile,dar iubim masinile ! Group: Members Posts: 1.649 Joined: 8 July 13 From: Bd-ul Dacia ![]() |
QUOTE(sobolan @ 23 Jul 2016, 00:38) Si inca una tare : de ce mama dracului nu mai am probleme acum cu pornirea la cald ? vapour-lock nu mai exista,nu ca mi-ar parea rau dar m-am chinuit sa combat fenomenul asta la vechiul motor si n-am reusit iar la asta nici urma de asa ceva.....am pus si galerii mai noi,anii 98,sa fie de acolo oare ? multi spun ca de la benzina dar eu is convins ca nu de acolo era,drept dovada ca acum porneste oricand si oricum,cu acelasi carburator de 1300.... Exact asa pateam la 1.3 in ultimul timp, de schimbam tot ce tine de aprindere, si le schimbam degeaba ca tot asa se manifesta ![]() 23 Jul 2016, 01:43: QUOTE(sobolan @ 23 Jul 2016, 00:38) Care ma lamureste si pe mine cum schimb contactorul franei de mana,s-a dus naibii si nu mai imi arata la bord.....daca trebuie scoasa maneta nu va mai obositi nici macar sa-mi scrieti ![]() Aici mai detaliaza putin. This post has been edited by DACIOTUL_97: 23 Jul 2016, 00:43 |
--------------------
Dacia
1310/Logan/
MLS 1986/MLS 1985/1.6 16v Prestige 2008 "Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi# Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1 |
|
sobolan |
![]()
Post
#748
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(BLUE R 19 @ 23 Jul 2016, 01:03) Referitor la contactorul franei...daca becul e bun atunci te uiti la maneta, nu mai stiu exact, parca e prins pe suport, un contact din plastic negru, triunghiular...poate a scapat papucul sau se repara. Pe suport in spatele manetei. Iti mai trebuie un "ohc" si faci colectia completa ![]() 1.am acel contactor mic in forma de triunghi nou,o sa ma mai uit azi o data,daca necesita mari demontari il pun la loc in raft...... 2.ohc de dacie era misto sa fie,se evitau multe mecanisme in plus si multe uzuri,am un motor de clio 1.2 E7F,am scris mai sus.....ala e ohc,usor de intretinut,e pe 8 valve,sus am scris 16,eram beat ![]() QUOTE(DACIOTUL_97 @ 23 Jul 2016, 01:38) Exact asa pateam la 1.3 in ultimul timp, de schimbam tot ce tine de aprindere, si le schimbam degeaba ca tot asa se manifesta ![]() Aici mai detaliaza putin. 1.cu vapour lock e ceva in neregula la arhitectura chiulasei/galeriilor pe la porturile de admisie sau pur si simplu e ceva in neregula pe la garnitura dintre chiulasa si galerii,ceva trebuie sa fie,pariez ca-i ceva si nu-i complicat......oricum ,ceva nu era ok,cu motorul asta nu face neam asa ceva,am acelasi carbelitor de 1,3 dar am pus galerii de pe una din 98.....cand sa schimb garnitura de la sax a crapat un prezon la galerii si am pus alta galerie buna,altfel n-o schimbam.... 2. e un contactor mic la maneta franei de mana....... @Daciotul_97 : Ti-ai pornit masina ? merge ? benzineste ? This post has been edited by sobolan: 23 Jul 2016, 07:39 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
iustin_uap |
![]()
Post
#749
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 25 October 13 From: Piatra-Neamt ![]() |
QUOTE(sobolan @ 22 Jul 2016, 22:24) dacia tot dacie ramane mai ales cand e folosita intens dar daca se folosesc piese de calitate si se merge omeneste asta e o masina care se taraie lejer in felul ei pe oriunde.... Stiu ca nu aduc nimic constructiv discutiei, dar formularea mi s-a parut prea simpatica ca sa nu fie complimentata. ![]() |
--------------------
Dacia
1300/1310
73/83
|
|
sobolan |
![]()
Post
#750
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
![]() ![]() ![]() Zilele astea ii pun centuri pe spate,masina are din fabrica acele gauri filetate in plansee si in podea,suruburi de alea cu pas fin am,sa caut centurile....tot zilele astea o sa-i pun o pereche de jante ELBA,sa vedem cum ii sade si un "spoiler"? ala de fibra de sub bara fata,am luat doua bucati din remat contra a doua beri,pe aici la bursa se cere 100 ron bucata.....ce smenari ![]() Avand anuntul pe OLX m-a sunat iar cineva interesat oarecum.....atunci vroiam s-o dau ca sa iau un merc vechi dar actele erau incurcate,am renuntat,anuntul a ramas,am uitat sa-l sterg,m-a luat omu' ca din oala ca am ramas mut oarecum..... This post has been edited by sobolan: 23 Jul 2016, 22:37 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 20:03 |