DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

50 Pages « < 23 24 25 26 27 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia 1310 -Green Frog, 1984

sobolan
post 25 Jun 2016, 09:38
Post #721


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




o pui inter-un ibric cu apa la fiert.....e suficient sa stea in apa doar cu partea filetata....o legi tu cumva cu o sarma....in timp ce e pusa la fiert pui un aparat de masura la bornele ei pus pe masurat diode(domeniul dioda)....sa ai si termometru bagat in apa.....cand deschide o sa-ti indice pe aparat,vezi si temperatura la momentul ala si poti sti sigur daca e ok sau nu....ca si termometru eu am pus tot un aparat de masura ca am vreo 3 biggrin.gif

Vreti sa scapti de vapour lock si porniri greoaie vara ? faceti jocurile termice ca la carte adica 15A si 20E....

This post has been edited by sobolan: 25 Jun 2016, 09:39


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 25 Jun 2016, 11:21
Post #722


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




QUOTE(sobolan @ 25 Jun 2016, 10:38)
o pui inter-un ibric cu apa la fiert.....e suficient sa stea in apa doar cu partea filetata....o legi tu cumva cu o sarma....in timp ce e pusa la fiert pui un aparat de masura la bornele ei pus pe masurat diode(domeniul dioda)....
*



Sau un bec pe care-l legi la o baterie (acumulator auto evident sau invertor), cu termocupla intercalata pe unul din fire.


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan1985
post 25 Jun 2016, 17:44
Post #723


membru...unic


Group: Members
Posts: 2.046
Joined: 18 May 11
From: bucuresti




QUOTE(sobolan @ 25 Jun 2016, 02:05)
nu,am maini de doctor mai degraba,am 60de kg cu hainele ude pe mine radmasa.gif ideea e ca am mers in masini scumpe dar n-am terorizat "trabanturile" niciodata desi puteam,asta e masina omului si cu aia merge,nu e treaba mea sa-l claxonez aiurea,il depasesc si gata....mentalitatea unor romani prosti e asa : "iote ma si pe amaratu' asta cu rabla ,da-te dracu' la o parte" ....si ce am observat :cei cu masini scumpe nu m-au terorizat niciodata si nicaieri,doar ala cu logan-ul de ieri si m-am mai luat cu un handicapat mai demult,ala conducea o rabla de bmw e36 cu numere de bulgaria....eu zic ca e o clasa mai de mijloc(cei care s-au vazut intr-un logan sh din dacie si li se pare ca au ajuns in rai din spatele unui volan cu sigla renault de romania si alte cazuri mici de-alde masini daramate din anii 90) carora le place sa arate ca nu gandesc.....deci ce parere aveti ?
nimic,luni o tai la posta iar.... mad.gif

Azi am mai bagat 120km,am prins o ploaie torentiala urata de nu mai vedeam in fata ,vreo 10km,ce rahat....am cam 1500km facuti cu ea de cand am adus-o in ograda.....termocupla de 80-75 imi omoara ventilatorul,tre' sa fac ceva in sensul asta..... ohmy.gif
*


Pune-ti termostat de 75°,si se va schimba situatia(iti dai seama ca daca ajunge apa la 90°,ii va fi mai greu Gmv-ului s-o "coboare" la temperatura din plaja termocuplei descrise de tine,respectiv 75-80°),pe cand termostatul recomandat de mine,se va deschide circuitul mai devreme,asta ajutand ventilatorul... wink.gif


--------------------
Dacia/Delta 1410/1310/L/MLS 1996/1988 - B 91 RZN/B 191 RZN
decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 25 Jun 2016, 22:49
Post #724


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




intr-un singur loc am gasit de ala de 75 si-mi cerea 85 ron.....wtf ? ma pish pe el,nici chiar asa.......am gasit o termocupla buna de 89,am pus-o merge ok......nu trece de apa 95 pe caldura asta si ventola pleaca mai greu acum,e ok.....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 27 Jun 2016, 10:50
Post #725


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(sobolan @ 22 Jun 2016, 19:23)
1. Bineinteles dom' Liviu,era s-o patesc prin 2006 cu fosta masina (un renault symbol)....la mine saltat pe cric inseamna un cric hidraulic bun la prag si inca unul de dacie pe lonjeron,eventual o cala la roate spate opusa partii cricului,toate astea pe loc drept.....nu ma joc cu asa ceva......

2. [...]pe unde merg cu ea intoarce priviri,probabil nostalgici dar si tineri multi care ma intreaba de ea..... smile.gif
*



1. Nu, inseamna un butuc din lemn de esenta tare poate si o scindura (sau "blana" cum spune colegul, da, pe la noi se spune si blana la scindura, din bulgara "blana") pusa cu fibra perpendicular pe prag. . Se ridica cu cricul mai sus putin decit inaltimea butucului, se fixeaza butucul apoi se slabeste nitel cricul, incit sa se fixeze bine atit pe butuc cit si pe cric.

Nu te baza numai pe cric.

2. Cind m-au vazut in Bulgaria la "Slancev Briag - recte Sunny Beach" cu ea.."Waw, Dacia ..zehr gutt"..

This post has been edited by diaconuliviu: 27 Jun 2016, 10:50


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dstdan
post 27 Jun 2016, 11:35
Post #726


Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team


Group: Members
Posts: 343
Joined: 6 November 13
From: Mures autoservice Team DST Dan




Diaconuliviu, concediu placut si soare.
Apreciata a fost si este si a mea la Balchik, (5zile) si la Nisipurile de Aur,(7zile) nu mai zic pe drum, OK cu mana era la ordinea zilei, Old Lady din dotare, ochioasa, nou vopsita profi, in parcarile pline de wolsvagine si audi, nu pare o masina de peste 25 ani, mai jalnice sunt a multora! radmasa.gif

This post has been edited by dstdan: 27 Jun 2016, 11:36


--------------------
Dacia,Renault,VW - 1310, Megan, Tiguan 1997, 2003, 2008 - TAM
Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan1985
post 30 Jun 2016, 06:04
Post #727


membru...unic


Group: Members
Posts: 2.046
Joined: 18 May 11
From: bucuresti




20160629_184644.jpg ( Size: 2.56mb ) Number of downloads: 801
20160629_184535.jpg ( Size: 2.49mb ) Number of downloads: 779
20160629_184549.jpg ( Size: 2.47mb ) Number of downloads: 774


30 Jun 2016, 07:08:
20160629_184410.jpg ( Size: 2.83mb ) Number of downloads: 766
20160629_184632.jpg ( Size: 2.52mb ) Number of downloads: 747


This post has been edited by razvan1985: 30 Jun 2016, 06:08

Attached thumbnail(s)
20160629_184619.jpg ( Size: 2.82mb ) Number of downloads: 109


--------------------
Dacia/Delta 1410/1310/L/MLS 1996/1988 - B 91 RZN/B 191 RZN
decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnybic
post 30 Jun 2016, 23:05
Post #728


dacia si atat


Group: Members
Posts: 617
Joined: 6 December 13
From: Buzau




Ce vrei sa ne arăți cu acele flascuri?


--------------------
Dacia 1310 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 1 Jul 2016, 02:49
Post #729


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




is luate de mine dintr-un magazin,statute in raft la ani de zile,cauciucul e crapat,is trimise de mine catre razvan,nici eu nu le-am vazut ok,omu' are dreptate,treaba se rezolva oricum ca doar oameni suntem......nu-mi place sa pacalesc pe nimeni desi toti ne-am luat cel putin cate o teapa la viata noastra,eu vreau sa fiu corect si o sa-mi indrept greseala,deja luai legatura cu razvan.....urasc treburile astea,pacat ca sunt berbec.....

This post has been edited by sobolan: 1 Jul 2016, 02:51


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan1985
post 1 Jul 2016, 06:02
Post #730


membru...unic


Group: Members
Posts: 2.046
Joined: 18 May 11
From: bucuresti




Nu se contorizeaza,cum ti-am spus si la telefon,stai linistit !
😉


--------------------
Dacia/Delta 1410/1310/L/MLS 1996/1988 - B 91 RZN/B 191 RZN
decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnybic
post 1 Jul 2016, 06:28
Post #731


dacia si atat


Group: Members
Posts: 617
Joined: 6 December 13
From: Buzau




Am înțeles,ști de ce am întrebat ca și eu am luat noi nouțe și erau în ultimul hal ,dacă îți aduci aminte Ionut am și poze cu ele în topic la mine și culmea nu sunt cumpărate de la persoana fizica ci de la firma cu factura cu tot ,deci după mine alea sunt parfum

1 Jul 2016, 06:34:
Și doua poze mad.gif

This post has been edited by johnybic: 1 Jul 2016, 06:34

Attached thumbnail(s)
20160404_123306.jpg ( Size: 414.28k ) Number of downloads: 124
20160404_123322.jpg ( Size: 838.9k ) Number of downloads: 117


--------------------
Dacia 1310 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan1985
post 1 Jul 2016, 08:01
Post #732


membru...unic


Group: Members
Posts: 2.046
Joined: 18 May 11
From: bucuresti




Si cat te-au costat "minunatiile"?


--------------------
Dacia/Delta 1410/1310/L/MLS 1996/1988 - B 91 RZN/B 191 RZN
decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 1 Jul 2016, 11:53
Post #733


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Asa procedeaza oamenii destepti...nu are rost un conflict intre persoane cu pasiuni comune.

Este bine de stiut , in general cand gasiti in magazin piese mai rare uitate pe acolo - Atentie ! de obicei daca sunt putine exemplare, raman rebuturile sau piese care s-au degradat. Cel putin la elemente cromate se degradeaza stand, comparativ cu cele care au fost pe masini, apar de multe ori crapaturi in crom, chiar si daca este intact cromul, el este mai fragil, avand afectata coeziunea cu suportul si se jdreleste mai usor fata de piesele folosite. Si metalul de suport se deformeaza si are tendinta accentuata de rupere.
Deci piesele cromate noi (sau o parte...nu se poate generaliza), statute, sunt mult mai fragile, atat cromul cat si aliajul de suport.

This post has been edited by BLUE R 19: 1 Jul 2016, 11:57


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 10 Jul 2016, 21:56
Post #734


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




oare cade taxa de poluare ? rolleyes.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rob3rto
post 11 Jul 2016, 18:31
Post #735


Membru autentic


Group: Members
Posts: 578
Joined: 1 January 11




Cica ar fi cazuta deja smile.gif


--------------------
Dacia 1300 1981 - PH 88 VBA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 12 Jul 2016, 00:07
Post #736


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




m-am scos radmasa.gif


intereseaza pe cineva ceva piese bunisoare ?

am -un set motor 1300,
-un arbore de uzina palier mic la r1(facut cu o sutime pe plus) in stare buna-buna,
-un volant de 180 pentru palier mic(raritate,numa' bun la 1300 care vin cu ambreiaje de 170,upgrade),
-un kit de ambreiaj ruen 180(placa+disc+rulment).....

toate piesele au cam 1500km,provin de pe masina mea........

mai am si o cutie sigurante 1300 cu sigurante tip nou,un volant de 180 palier marit,un defazor(pot da bucse noi la el),un adaptor de sonde ulei(ceas/bec) cu tot cu sonde,o chiulasa 102-13(pare ok la testul cu benzina),ceasuri apa/ulei EP(doua seturi),rampe culbutori(sh dar bune),mai revin cu o lista updatata maine.........pe PM restul,nu fac talcioc aici....o sa revin cu poze intr-o ora.....

poze :

This post has been edited by sobolan: 12 Jul 2016, 23:11


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 13 Jul 2016, 08:39
Post #737


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




rugamintea e sa revii cu poze (si preturi tongue.gif) intr-un topic la bursa wink.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 15 Jul 2016, 23:52
Post #738


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




iertare......o sa fac un topic p-acolo dupa ce mai maresc/actualizez lista.......



rabla Margareta e vie smile.gif ,a trecut la mustata pe langa remat acum o luna,am zis sa-i mai dau o sansa.....am luat-o azi la un drum de 100km,merge corect,cei 10 cai in plus se simt din plin....apoi i-am facut o baie....

This post has been edited by sobolan: 16 Jul 2016, 21:53


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 22 Jul 2016, 20:54
Post #739


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




inca 550km incheiati azi(mamaia tur-retur biggrin.gif )......merge si tot merge ! smile.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan32
post 22 Jul 2016, 21:06
Post #740


superdaciuta


Group: Members
Posts: 842
Joined: 12 January 08
From: Ploiesti




frumoasa. imi place


--------------------
DACIA 1310 1990 TX BERLINA - 6-PH-7008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 22 Jul 2016, 22:24
Post #741


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




mersi fain.....cica "un sut in fund=un pas inainte".....is cam satul de pasi si-s constient ca dacia tot dacie ramane mai ales cand e folosita intens dar daca se folosesc piese de calitate si se merge omeneste asta e o masina care se taraie lejer in felul ei pe oriunde....

Inc-o observatie.....asamblul ambreiaj 180 e mai greu decat asamblul ambreiaj 200 cu 1,2 kg.....Prin asamblu ambreiaj inteleg volanta+disc+placa+rulment+suruburi de prindere volant+suruburi de prindere la placa.....Deci cu un ambreiaj de 200 va urca masina mai repede in ture,va raspunde mai repede la acceleratii fine dar probabil asta va fi in detrimentul unui mers mai "rotund-perfect" la turatii joase la ralanti pe care-l obtii cu un ambreiaj de 180,pare logic....chestia e valabila si reala,eu am cantarit ca le-am avut pe ambele la mana si nu stiam ce sa pun pe ea.....am ales 200,e mult mai ok pentru "foiala"......
Motorul 102-13 e alegerea perfecta,cel mai reusit motor de dacie,peste 102-00 care e primitiv ca umbla cu inele de cauciuc la baza camasii,un bloc tot de 1300 ca format dar cu alezajele mai mari,peste 102-14 care e usor decomprimat datorita chiulasei,e net superior si cu mult peste 810-99,diferentele-s mari,evolutie este,au facut si romanii ceva bun smile.gif ......excludem cazurile mai rare cand vezi motor 102-13 cu garnituri de cauciuc la camasi si sunt ca am vazut si de astea,eu am impresia ca astia de la dacia bateau placutele pe blocuri la inghesuiala .....blocurile cu cilindri cu garnituri de cauciuc is non-versatile,nu se pot pune pe ele camasi cu garnituri de cupru....desi sustineam cu tarie asta acum vreo 2 luni pe undeva am avut pe mana si am si am vazut ce si cum......
motorul patrat isi spune cuvantul iar.....asta obtine puterea maxima la turatii mai joase si cica e mai potent,are 8 cai in plus conform cartii....Pacat ca n-am terminat sa-i pun "i"-ul pe ea la propriu,electronica asta imi da la cap dar timp este...deocamdata o port "stock",totul e dacia-oem si asa va ramane atat timp cat este pe mana mea....
Mai nou am achizitionat un motor de clio 1,2/16v,urma sa-l arunc pe ea dar m-am razgandit,il tin,o sa-l arunc lejer pe alta dacie din 86 rolleyes.gif ,timp sa-mi fac doar....o fac pe aia cobai de teste radmasa.gif

PS: am pus benzina de 101 cand m-am intors de la mamaia,am luat-o pe o portiune scurta pe A1,fugea rabla cu 100,asfalt manca radmasa.gif ,dupa ureche aveam usor peste 3000rpm....cutia,fir-ar muma ei a naibii,e ciudata rau.....cred ca are rapoarte de tractiune ceva.....nu m-am indurat s-o dau jos ca merge corect si ca am agatat de ea planetarele glenzer lungi dar cred ca pun una in 5....cred,nu stiu exact......
Racirea pe elice e net inferioara GMV-ului,pun eu celalalt radiator,deocamdata merge ok si asa,nu a trecut de 90-95 dar in trafic la bara se arunca la 95....folosesc un termostat de vaslui de 86,pare mai ok decat vernet-ul de 89....care dracu' zicea ca astea de vaslui is naspa ? ala manca castane,am avut unul de asta pe alta dacie si a mers peste 10 ani.....

This post has been edited by sobolan: 22 Jul 2016, 22:50


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daciotul_98
post 22 Jul 2016, 22:57
Post #742


membru foarte autentic!!


Group: Members
Posts: 1.572
Joined: 15 June 13
From: Serbanesti,Arges




QUOTE(sobolan @ 22 Jul 2016, 22:24)
mersi fain.....cica "un sut in fund=un pas inainte".....is cam satul de pasi si-s constient ca dacia tot dacie ramane mai ales cand e folosita intens dar daca se folosesc piese de calitate si se merge omeneste asta e o masina care se taraie lejer in felul ei pe oriunde....

Inc-o observatie.....asamblul ambreiaj 180 e mai greu decat asamblul ambreiaj 200 cu 1,2 kg.....Prin asamblu ambreiaj inteleg volanta+disc+placa+rulment+suruburi de prindere volant+suruburi de prindere la placa.....Deci cu un ambreiaj de 200 va urca masina mai repede in ture,va raspunde mai repede la acceleratii fine dar probabil asta va fi in detrimentul unui mers mai "rotund-perfect" la turatii joase la ralanti pe care-l obtii cu un ambreiaj de 180,pare logic....chestia e valabila si reala,eu am cantarit ca le-am avut pe ambele la mana si nu stiam ce sa pun pe ea.....am ales 200,e mult mai ok pentru "foiala"......
Motorul 102-13 e alegerea perfecta,cel mai reusit motor de dacie,peste 102-00 care e primitiv ca umbla cu inele de cauciuc la baza camasii,un bloc tot de 1300 ca format dar cu alezajele mai mari,peste 102-14 care e usor decomprimat datorita chiulasei,e net superior si cu mult peste 810-99,diferentele-s mari,evolutie este,au facut si romanii ceva bun smile.gif  ......excludem cazurile mai rare cand vezi motor 102-13 cu garnituri de cauciuc la camasi si sunt ca am vazut si de astea,eu am impresia ca astia de la dacia bateau placutele pe blocuri la inghesuiala .....blocurile cu cilindri cu garnituri de cauciuc is non-versatile,nu se pot pune pe ele camasi cu garnituri de cupru....desi sustineam cu tarie asta acum vreo 2 luni pe undeva am avut pe mana si am si am vazut ce si cum......
motorul patrat isi spune cuvantul iar.....asta obtine puterea maxima la turatii mai joase si cica e mai potent,are 8 cai in plus conform cartii....Pacat ca n-am terminat sa-i pun "i"-ul pe ea la propriu,electronica asta imi da la cap dar timp este...deocamdata o port "stock",totul e dacia-oem si asa va ramane atat timp cat este pe mana mea....
Mai nou am achizitionat un motor de clio 1,2/16v,urma sa-l arunc pe ea dar m-am razgandit,il tin,o sa-l arunc lejer pe alta dacie din 86 rolleyes.gif ,timp sa-mi fac doar....o fac pe aia cobai de teste radmasa.gif

PS: am pus benzina de 101 cand m-am intors de la mamaia,am luat-o pe o portiune scurta pe A1,fugea rabla cu 100,asfalt manca radmasa.gif ....cutia,fir-ar muma ei a naibii,e ciudata rau.....cred ca are rapoarte de tractiune ceva.....nu m-am indurat s-o dau jos ca merge corect si ca am agatat de ea planetarele glenzer lungi dar cred ca pun una in 5....cred,nu stiu exact......
Racirea pe elice e net inferioara GMV-ului,pun eu celalalt radiator,deocamdata merge ok si asa,nu a trecut de 90-95 dar in trafic la bara se arunca la 95....
*


O completare, 102-15 am pe bk, modelul pt tari cu benzina proasta, la 54 o4o km este cel mai gurmand ce benzina ai de aia " mananca", 102-14 e de papuc, are mai mult cuplu. La 102-00* treaba se schimba e cel mai rafinat motor dpmv. Are raport compresie cel mai mare 9,5 de unde se obtin peformante mai bune si consum mic. La vaara viitoare cred ca o sa refac motorul de 1.4 102-00* are vreo 300.000km schimbata fiind garnitura de chiulasa, e motorul de pe masina copilariei mele ( poate il pun pe bondar) blink.gif


--------------------
dacia 1300 197x
Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 22 Jul 2016, 23:10
Post #743


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




102-14 s-a pus si pe berline,la dacie nu e regula,exista dacii 1310 T care au motor 106-00(1600cm3) ......de 102-15 nu am mai auzit,uite-asa mai invat si eu una alta.....spui ca e gurmand,pai daca-i pui alta chiulasa il "transformi"...eu n-am zis de 102-00 ca e prost doar ca e invechit tehnologic,am acasa si un motor 102-00(o sa spuneti ca sobolan e tampit,are ograda plina cu motoare,oarecum asa e radmasa.gif,le tin la dos intr-o magazie de scule ) dar ai idee cat am umblat dupa oringurile de cauciuc ? am gasit bune dar greu de tot,asa petarde de astea care se rup numai cat pui mana gasesti oricand......pe asta 102-00 l-am refacut partial(i-am dus arborele la rectificat la r1 si am refacut linia) si doar i-am aplicat o segmentare(paranteza:la inelele alea de cauciuc aplicati un silicon bun de 300 de grade,puneti camasa cu pistonul in ea,ati pus chiulasa si e brici,aveti timp cam 10 minute sa va miscati,multi le pun cu vaselina dar e mai corect cu silicon,tine 100%).....
Pe cel de pe masina(102-13) e alta poveste.....i-am pus set mahle cu pistoane tribocoate,arbore nou,interne noi....e mult de zis...... smile.gif ,tipul asta de motor l-am avut pe fosta dacie si stiu ca e cel mai "optimizat" pentru fugareala....

This post has been edited by sobolan: 22 Jul 2016, 23:11


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daciotul_98
post 22 Jul 2016, 23:19
Post #744


membru foarte autentic!!


Group: Members
Posts: 1.572
Joined: 15 June 13
From: Serbanesti,Arges




Nu era 106-00, era 106-30 la papuc si la nova 106-20, parca. Fosta dacioara a facut cu 102-00* aprox 300.000 km, in care a fost schimbata doar garnitura de chiulasa. Foarte reusit dpv al economiei si al fiabilitatii. La mine pt a-l face pe luggy compresat e nevoie de chiulasa si set motor, nu am de gand sa il refac.


--------------------
dacia 1300 197x
Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 22 Jul 2016, 23:38
Post #745


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




eu stiu de 106-00 si 106-02,primul era pe garnituri de cauciuc.....la nova or fi alte indicative......dracu' le mai stie stie...... wacko.gif
Pentru luggy al tau mergea o chiulasa 102-13 care e practic o chiulasa de 1300 cu ghiduri mai lungi si simeringuri pe ghid....si aici e o intreaga poveste,au fost chiulase 102-13 care aveau ghiduri identice cu cele de 1300 la care fabrica punea simeringuri si dupa 20000km sareau simergingurile si se plimbau libere pe coada supapei.....inginerii dacia nu dormeau niciodata,ei gandeau mereu radmasa.gif
Inca una tare,mi-am amintit ca motorul 102-00 e dat jos de pe un papuc din anii 90.....deci ? este regula la dacia ? eu zic ca nu.....il tin si eu de back-up,o fi el bun vreodata la ceva......
Si inca una tare : de ce mama dracului nu mai am probleme acum cu pornirea la cald ? vapour-lock nu mai exista,nu ca mi-ar parea rau dar m-am chinuit sa combat fenomenul asta la vechiul motor si n-am reusit iar la asta nici urma de asa ceva.....am pus si galerii mai noi,anii 98,sa fie de acolo oare ? multi spun ca de la benzina dar eu is convins ca nu de acolo era,drept dovada ca acum porneste oricand si oricum,cu acelasi carburator de 1300....wtf ? blink.gif

Care ma lamureste si pe mine cum schimb contactorul franei de mana,s-a dus naibii si nu mai imi arata la bord.....daca trebuie scoasa maneta nu va mai obositi nici macar sa-mi scrieti radmasa.gif ,nu-mi bat capul,n-are rost.....

This post has been edited by sobolan: 22 Jul 2016, 23:49


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 23 Jul 2016, 00:03
Post #746


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




QUOTE(Daciotul_98 @ 23 Jul 2016, 00:19)
Nu era 106-00, era 106-30 la papuc si la nova 106-20, parca. Fosta dacioara a facut cu 102-00* aprox 300.000 km, in care a fost schimbata doar garnitura de chiulasa. Foarte reusit dpv al economiei si al fiabilitatii. La mine pt a-l face pe luggy compresat e nevoie de chiulasa si set motor, nu am de gand sa il refac.
*



Ca regula (daca se respecta) era 106-00 (72 cai)pe turisme si 106-02 (68 cai)pe papuc; 106-20 la Nova cu carburator si 106-30 Nova de 1,6 pe injectie.

102-15 e bun daca ai gazol cool.gif radmasa.gif la dispozitie.

Referitor la contactorul franei...daca becul e bun atunci te uiti la maneta, nu mai stiu exact, parca e prins pe suport, un contact din plastic negru, triunghiular...poate a scapat papucul sau se repara. Pe suport in spatele manetei.

Iti mai trebuie un "ohc" si faci colectia completa radmasa.gif

This post has been edited by BLUE R 19: 23 Jul 2016, 00:45


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DACIOTUL_97
post 23 Jul 2016, 00:38
Post #747


Ne plac femeile,dar iubim masinile !


Group: Members
Posts: 1.649
Joined: 8 July 13
From: Bd-ul Dacia




QUOTE(sobolan @ 23 Jul 2016, 00:38)
Si inca una tare : de ce mama dracului nu mai am probleme acum cu pornirea la cald ? vapour-lock nu mai exista,nu ca mi-ar parea rau dar m-am chinuit sa combat fenomenul asta la vechiul motor si n-am reusit iar la asta nici urma de asa ceva.....am pus si galerii mai noi,anii 98,sa fie de acolo oare ? multi spun ca de la benzina dar eu is convins ca nu de acolo era,drept dovada ca acum porneste oricand si oricum,cu acelasi carburator de 1300....
*



Exact asa pateam la 1.3 in ultimul timp, de schimbam tot ce tine de aprindere, si le schimbam degeaba ca tot asa se manifesta radmasa.gif

23 Jul 2016, 01:43:
QUOTE(sobolan @ 23 Jul 2016, 00:38)
Care ma lamureste si pe mine cum schimb contactorul franei de mana,s-a dus naibii si nu mai imi arata la bord.....daca trebuie scoasa maneta nu va mai obositi nici macar sa-mi scrieti radmasa.gif  ,nu-mi bat capul,n-are rost.....
*



Aici mai detaliaza putin.

This post has been edited by DACIOTUL_97: 23 Jul 2016, 00:43


--------------------
Dacia 1310/Logan/ MLS 1986/MLS 1985/1.6 16v Prestige 2008
"Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi#
Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 23 Jul 2016, 07:35
Post #748


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(BLUE R 19 @ 23 Jul 2016, 01:03)
Referitor la contactorul franei...daca becul e bun atunci te uiti la maneta, nu mai stiu exact, parca e prins pe suport, un contact din plastic negru, triunghiular...poate a scapat papucul sau se repara. Pe suport in spatele manetei.

Iti mai trebuie un "ohc" si faci colectia completa radmasa.gif
*



1.am acel contactor mic in forma de triunghi nou,o sa ma mai uit azi o data,daca necesita mari demontari il pun la loc in raft......
2.ohc de dacie era misto sa fie,se evitau multe mecanisme in plus si multe uzuri,am un motor de clio 1.2 E7F,am scris mai sus.....ala e ohc,usor de intretinut,e pe 8 valve,sus am scris 16,eram beat wacko.gif ,o sa incerc sa-l pun pe o dacie din 86.

QUOTE(DACIOTUL_97 @ 23 Jul 2016, 01:38)
Exact asa pateam la 1.3 in ultimul timp, de schimbam tot ce tine de aprindere, si le schimbam degeaba ca tot asa se manifesta radmasa.gif

Aici mai detaliaza putin.
*



1.cu vapour lock e ceva in neregula la arhitectura chiulasei/galeriilor pe la porturile de admisie sau pur si simplu e ceva in neregula pe la garnitura dintre chiulasa si galerii,ceva trebuie sa fie,pariez ca-i ceva si nu-i complicat......oricum ,ceva nu era ok,cu motorul asta nu face neam asa ceva,am acelasi carbelitor de 1,3 dar am pus galerii de pe una din 98.....cand sa schimb garnitura de la sax a crapat un prezon la galerii si am pus alta galerie buna,altfel n-o schimbam....
2. e un contactor mic la maneta franei de mana.......

@Daciotul_97 : Ti-ai pornit masina ? merge ? benzineste ?

This post has been edited by sobolan: 23 Jul 2016, 07:39


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iustin_uap
post 23 Jul 2016, 10:45
Post #749


Membru autentic


Group: Members
Posts: 378
Joined: 25 October 13
From: Piatra-Neamt




QUOTE(sobolan @ 22 Jul 2016, 22:24)
dacia tot dacie ramane mai ales cand e folosita intens dar daca se folosesc piese de calitate si se merge omeneste asta e o masina care se taraie lejer in felul ei pe oriunde....


Stiu ca nu aduc nimic constructiv discutiei, dar formularea mi s-a parut prea simpatica ca sa nu fie complimentata. laugh.gif


--------------------
Dacia 1300/1310 73/83
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 23 Jul 2016, 22:14
Post #750


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




radmasa.gif ....pai ,in conditiile de trafic actuale si cu masinile din jur pot afirma ca e "cam grele" cu dacia darrrrr te duce la destinatie,mai usurel dar merge,iti faci treaba cu ea lejer vara,iarna incepe sa dea caldura cand ajungi la destinatie dar daca te imbraci adecvat e ok iar.... smile.gif ....cand ma urc din megane in dacia e jale radmasa.gif ,totusi scaunele din dacie is beton,porcariile astea moderne din spuma/burete is penale rau la drum lung si cauzeaza dureri de spate.....cei 550km parcursi in ea nu m-au obosit deloc,poate din cauza ca-s invatat cu daciile ca am mai avut dar overall ,ca si masina de zi cu zi, e ok .....
Zilele astea ii pun centuri pe spate,masina are din fabrica acele gauri filetate in plansee si in podea,suruburi de alea cu pas fin am,sa caut centurile....tot zilele astea o sa-i pun o pereche de jante ELBA,sa vedem cum ii sade si un "spoiler"? ala de fibra de sub bara fata,am luat doua bucati din remat contra a doua beri,pe aici la bursa se cere 100 ron bucata.....ce smenari radmasa.gif
Avand anuntul pe OLX m-a sunat iar cineva interesat oarecum.....atunci vroiam s-o dau ca sa iau un merc vechi dar actele erau incurcate,am renuntat,anuntul a ramas,am uitat sa-l sterg,m-a luat omu' ca din oala ca am ramas mut oarecum.....

This post has been edited by sobolan: 23 Jul 2016, 22:37


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
50 Pages « < 23 24 25 26 27 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th May 2025 - 20:03
Forum Renault